Προσοχή στις ηλεκτρονικές αγορές από το ChainReactionCycles

29 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Nils
Εικόνα Nils
Απών/απούσα

wooferjoe κλοπη στοιχειων απο chain reaction
στις: Μάρτιος 18, 2011, 09:06:16 μμ

καλησπερα.
θελω απλα να ενημερωσω για να μη φαει κανενας αλλος το πακετο που εφαγα εγω απο το chain reaction cycles.
παρειγγειλα κατι πραγματα στο τελος φεβρουαριου με πιστωτικη καρτα και σημερα με πηραν απο την τραπεζα και μου ειπαν οτι καποιος εκανε αγορα αεροπορικων εισητηριων αξιας 1800 ευρο!!!!
εχω παραγγειλει πολλεσ φορες απο το crc αλλα πρωτη φορα ειναι που πηγε κατι στραβα!!οποτε απο δω και στο εξης μονο prepaid card..
το νου σας λοιπον. κανενα σαιτ δεν ειναι ασφαλες τελικα αφου δεν ειναι το crc

Lapsus
Να πω την αλήθεια δεν το ξέρω σίγουρα. Απλά έχει ακουστεί γενικά ότι έχουν κλέψει το database του CRC και συνεπώς όλα τα στοιχεία των πιστωτικών οπότε θα ήταν καλύτερο να πω ότι μου πήραν τα στοιχεία τις κάρτας πιθανώς από το CRC. Όπως και να'χει και στατιστικά να το δούμε κάποτε θα συνέβαινε αυτό σε κάποιο online κατάστημα. Τουλάχιστον τελευταία οι τράπεζες είναι πιο προσεκτικές και σε ειδοποιούν αμέσως μόλις δουν ύποπτη συναλαγή.

http://www.theregister.co.uk/2011/03/17/cc_fraud_follows_bike_store_purc...
http://www.forhacsec.com/2011/03/12/chainreactioncycles-com-card-fraud/

Πηγή

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
giogerakas
Απών/απούσα

Και εγω την πατησα πριν απο 2 μερες με χρεωση 330 ευρω

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

σας καλησπερίζω,

πρόσφατα είχα προσπαθήσει ν´ανοίξω μια ιστοσελίδα των chainreactioncycles όταν σταμάτησαν όλες οι διαδικασίες στον υπολογιστή μου. Κάτι δεν λειτουργούσε όπως έπρεπε. Από τότε δεν ξανάνοιξα αυτήν τη σελίδα.

Όσοι χάσατε τα χρήματα, το λυπάμαι πράγματι. Σας εύχομαι να βρεῖτε τα ποδήλατά σας σε ειληκρινούς αθνθρώπους κι όλα τα καλά

loukas753
Εικόνα loukas753
Απών/απούσα

παιδια το ιδιο επαθα και εγω ειχα παρει μια σελα brooks απο το chain.και το ιδιο κολοπαιδο μαλλον πηγε να με χρεωσει 990$(να τα παρει στον ταφο του) αλλα παλι καλα ειχα μικρο πιστωτικο οριο μολισ 500ευρω και μ μπλοκαρε η τραπεζα την πιστωτικη(τραπεζα πειραιως χωρις να θελω να διαφημισω).λυπαμαι ειλικρινα που σου σε χρεωσανε, την επομενη μερα κιολας πηρα τον πατερα μ τηλεφωνο καιτου ειπα να κανει αγορες μονο με prepaid cards.

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Πρίν πόσο καιρό ειχες κάνει τη συναλλαγή?

loukas753
Εικόνα loukas753
Απών/απούσα

εγω 24/2 εκανα την συναλλαγη απο το chain.25/2 μ μπλοκαρε την πιστωτικη η τραπεζα.το καλαταβα γυρω στισ 10 μαρτιου οταν επιχειρησα να κανω αλλη αγορα καταλαβαινετε τι θα γινοτανε αν ειχα πιστωτικο οριο 6000 ευρω οπως εχουν πολλοι.

ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα

Ενημερώσατε το CRC για αυτο το θεμα;
Και αν ναι, πηρατε καμιά απαντηση;;;;

giogerakas
Απών/απούσα

Εγω εστειλα σημερα mail και περιμενω να δω τι θα μου απαντησουν!

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Έχουν απαντήσει ήδη από το CRC, ζητάνε συγνώμη και έχουν βάλει μια ομάδα γκουρού να τσεκάρου το σύστημά τους να δουν τι γίνεται.

Έχει γίνει και παλαιότερα το ίδιο σκηνικό με το CRC, πριν 3-4 χρόνια μου είχαν τσιμπήσει την κάρτα και με ειδοποίηση η alpha ότι παίχτηκε πρόβλημα από Αγγλία. Μόνο από το CRC είχα κάνει αγορές οπότε...

Tsag-Ataq
Εικόνα Tsag-Ataq
Απών/απούσα

Να ρωτήσω αν οι παθόντες πλήρωσαν με paypal ή απευθείας με την πιστωτική τους?

naxiotis
Απών/απούσα

σε αγορά που έκανα στις 12/3 πλήρωσα μέσω paypal χωρίς πρόβλημα ,μόλις τώρα τσέκαρα την κάρτα

loukas753
Εικόνα loukas753
Απών/απούσα

εγω πληρωσα απευθειας απο την πιστωτικη.εχω κανει πολλες αγορες απο crc και το θεωρουσα αξιοπιστο site.χρησιμοποιειτε prepaid card η paypal νταξει δν αξιζει το ρισκο.

mrroni
Εικόνα mrroni
Απών/απούσα

μην τρομοκρατηστε και να χρησιμοποιειτε ΠΑΝΤΑ paypal για ολες τις αγορες και οχι μονο για το crc. ειναι εξαιρετικα απλο κ ευχρηστο

Andreas Xrysos
Απών/απούσα

αγοράζοντας από το RMCbikes.com που είναι φτηνότερο μπορείς να πληρώσεις και με κατάθεση στην τράπεζα αφού είναι Ελληνικό.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Αρκεί να μην ψάχνεις για Brooks, Endura, Hope, ποικιλία ελαστικών, ποικιλία σε κράνη, ποικιλία σε τροχούς, εργαλεία κλπ κλπ κλπ.

Amsterdam
Απών/απούσα

Αν κατάλαβα καλά κάποιοι από εδώ μέσα έκαναν μια ηλεκτρονική αγορά,τους κλαπήκανε τα στοιχεία της κάρτας του και κάποιο λαμόγιο χρησιμοποίησε την κάρτα προς ιδίον όφελος?
Και οι χαμένοι επωμιστήκανε το χρηματικό κόστος?Να πάτε στις τράπεζες σας και να απαιτήσετε την μην χρέωση οποιουδήποτε ποσού για συναλλαγή η οποία δεν έχει πραγματοποιηθεί από εσάς.Αν δεν ικανοποιηθεί το αίτημά σας υπάρχει ο διατραπεζικός διαμεσολαβητής.Πάρτε και το link για να ενημερωθείτε.

διατραπεζικός διαμεσολαβητής

giogerakas
Απών/απούσα

Ολα ενταξει με την τραπεζα,στα χρεωνει στον 1 λογαριασμο και μετα στα αφαιρει!Τα πληρωνει λεει ο οργανισμος visa, οποτε και ο hakeras κοιμαται ησυχα,και η τραπεζα πληρωνει, αλλα εσυ εχεις μια επιβαρυνση απο τους τοκους απο την χρεωση!

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

prepaid κάρτα σε συνδιασμό με paypal νομίζω προσφέρει τη μεγαλύτερη ασφάλεια.

giogerakas
Απών/απούσα

Mου εστειλαν τελικα ενα mail με συγγνωμες κτλ, και για ολη την ταλαιπωρια μου και για τους τοκους που θα πληρωσω μεχρι να επισταφει το ποσο απο την τραπεζα,μου προσφερουν το τρελο voucher των 34 ευρω.............!!!!!Τι τους λες τωρα??

loukas753
Εικόνα loukas753
Απών/απούσα

axxaaxaxxa gia des mipws exei kai kapoia sygkekrimeni imerominia p prepei na to xrisimopoiiseis:P

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

ωραία που δεν έχασες το χιούμορ ;)

προφανῶς πρόκειται για εγκληματίας· γιαυτό σας προειδοποιῶ να παραγγείλετε με προσοχή

καλές αγοράσεις από ειλήκρινους καταστηματούχους

καλό σαββατοκύριακο

stelito
Απών/απούσα

επειδη το εχω τσεκαρει και εχει αρκετα ενδιαφεροντα πραγματα
εχει μαθει κανεις κανενα νεο σχετικα με τις απατες
να μην ψωνισω απο εκει?

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

το μαγαζί είναι έμπιστο

Παιδιά όταν μιλάμε για ηλεκτρονικό εμπόριο υπάρχουν θέματα , το ένα είναι αν είναι έμπιστο και το άλλο κατα πόσο ασφαλή είναι τα στοιχεία που δίνουμε .

Λόγο του οτι είναι ενα μεγάλο κατάστημα έχουν γίνει κάποια λάθη (οπως οταν χακαρίστικε ο σερβερ τους)

Αυτά τα λάθη έγιναν λόγο μεγάλου αγοραστικού κοινού και όχι επειδή θέλει να μας φάει τα λεφτά.

Πρόσεχε πάντως γιατί οι τιμές δεν είναι συμφέρουσες πάντα!

tsovas
Εικόνα tsovas
Απών/απούσα

Να πω και εγώ τον δικό μου πόνο εδώ πέρα.

Παράγγειλα από το CRC στις 22/08/2013 ένα ζευγάρι ποδηλατικά παπούτσια και δύο ποδηλατικά Jersey.
Λόγω ποσού της παραγγελίας τα μεταφορικά ήταν δωρεάν.
Τα παπούτσια τα παρέλαβα σχεδόν μετά από 2 βδομάδες. Οκ μέχρι εδώ.
Σε επικοινωνία που είχα μαζί τους μου εξήγησαν ότι θα έρθουν δύο δέματα καθώς η αποθήκη τους για τα παπούτσια είναι σε διαφορετικό μέρος απότι η αποθήκη για τα ρούχα οπότε θα στέλνανε δύο αποστολές. Οκ μέχρι εδώ.

ο χρόνος πέρναγε και δεύτερη αποστολή δεν έβλεπα.
Εδώ θα ήθελα να διευκρινίσω μία σημαντική λεπτομέρεια στις "δωρεάν" αποστολές του ενλόγω καταστήματος. Προφανώς για λόγους κόστους οι αποστολές τους μέσω ταχυδρομείων δεν είναι "συστημένες". Αυτό σημαίνει ότι
α) μπορεί κάποιος να πάρει το πακέτο από τη πόρτα του σπιτιού σου και να μην πάρεις χαμπάρι.
β) εάν είναι ογκώδες το πακέτο, θα σου αφήσει ο ταχυδρόμος ειδοποίηση μεν, αλλά για την παραλαβή από το Ταχυδρομείο δεν χρειάζεται ταυτότητα παρά μόνο η προσκόμιση του ειδοποιητηρίου οπότε βλέπε πάλι α)
γ) λόγω του ότι δεν είναι συστημένο δεν μπορεί να εντοπισθεί από καμία υπηρεσία Ταχυδρομείου (Αγγλικά ή Ελληνικά Ταχυδρομεία)

Σε μαιλ που τους έστειλα του εξήγησα ότι έχει περάσει αρκετός καιρός και δεν έχω λάβει όλα τα προϊόντα. Μου είπαν ότι αν πέρασαν 15 εργάσιμες μπορούν κατόπιν αίτησης μου να ξαναστείλουν τα προϊόντα. Έκανα λοιπόν ξανά την αίτηση και ακόμα περιμένω.... είτε την πρώτη είτε τη δεύτερη αποστολή.

Και καταλήγω στα εξής:
-θεωρώ άκρως αντιεπαγγελματικό ένα κατάστημα σαν το CRC να στέλνει τα προϊόντα του με απλό ταχυδρομείο. Έχω ψωνίσει και από άλλα ποδηλατικά καταστήματα του εξωτερικού (Αγγλίας και Γερμανίας) και κανένα δεν έστειλε τη παραγγελία με μη συστημένο ταχυδρομείο.
-Δεδομένου ότι δεν είναι συστημένες οι αποστολές πως μπορείς να αποδείξεις ότι δεν είσαι Ελέφαντας? δηλαδή αν κάποιος άλλος έχει πάρει τα προϊόντα διότι βρήκε την ειδοποίηση πως εσύ θα πείσεις το κατάστημα ότι δεν παρέλαβες την παραγγελία σου?

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

Αυτό με τα ταχυδρομεία που λες είναι σωστό.Γενικά έχουμε απο τα ποιο άθλια ταχυδρομεία που υπάρχουν .

Αντιεπαγγελματικό δεν είναι το μαγαζί σου προσφέρει και tracking με παραπάνω κόστος επιλογή σου είναι .

Απο Γερμανία πρόσεχε γιατί γενικά η διαφορά είναι οτι τα φέρνει η DHL και τα δίνει στα ΕΛΤΑ .To οτι έχεις tracking δεν σημαίνει κάτι καθώς οι περισσότερες μπαρούφες γίνονται εδώ , εμένα πχ κράτησαν-ξέμειναν κάτι ρόδες στι Γαλλία και δεν απάντησαν ποτέ σε τίποτα , αλλα οι Αγγλοι ασχολήθηκαν να δούν που πήγε το δέμα που έστειλαν .

Μην κατηγορείς τους άλλους για τα χάλια μας , αν πάρεις στην αποθήκη στο αεροδρόμιο δεν θα το σηκώσουν ποτέ να μάθεις πχ αν έχει ξεμείνει τίποτα .

zoslen
Εικόνα zoslen
Απών/απούσα

Θα συμφωνήσω πως το CRC έχει απρόβλεπτους χρόνους αποστολής : Η προτελευταία παραγγελία μου απο CRC έκανε ούτε λίγο ούτε πολύ 20 μέρες να έρθει, ενώ η τελευταία ήταν εδώ σε 6 εργάσιμες.

Εκεί που θα διαφωνήσω όμως είναι στα εξής:

1) Όταν πρόκειται για δέμα ο ταχυδρόμος ΠΟΤΕ δεν το κουβαλάει μαζί του και δεν το πετάει στο σπίτι, αλλά αφήνει ειδοποίηση.
Για να πάρεις το δέμα πρέπει να έχεις μαζί σου ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ταυτότητα μαζί με το ειδοποιητήριο.
Αν στο δικό σας ταχυδρομίο δεν ζητούν ταυτοποίηση, απλά δεν κάνουν τη δουλειά τους...

2) Η DHL δεν δίνει τα δέματα στα ΕΛΤΑ πάντα. Από bike-components μου τα φέρνει η DHL σπίτι, ενώ από rose τα ΕΛΤΑ. Πιθανώς έχει να κάνει με τις συμφωνίες που έχουν κάνει οι εταιρίες.

3) Τα ΕΛΤΑ δεν είναι καθόλου άθλια. Η δομή και η οργάνωσή τους είναι ΟΚ. Τώρα αν βρεθεί κανένας άχρηστος που μπήκε με μέσον πριν 20 χρόνια και βαριέται τη ζωή του και δεν κάνει τη δουλειά του, είναι άλλη ιστορία.
Επίσης τελευταία έχει γίνει μεγάλη μείωση στο προσωπικό και δεν υπάρχουν καλά καλά ταχυδρόμοι. Αυτό όμως είναι ευθύνη της διοικούσας κυβέρνησης, όχι των ταχυδρομείων.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

Μην παρεξηγηθούμε προφανώς μιλάω για αυτούς που δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους .

To καλό που βγαίνει απο τα παρατράγουδα είναι οτι τελικά προσέχουμε παραπάνω
στις αγορές μας

tsovas
Εικόνα tsovas
Απών/απούσα

.... διότι ο zoslen κάτι δεν κατάλαβε σωστά και εξηγούμαι.

1) Όταν πρόκειται για δέμα ο ταχυδρόμος ΠΟΤΕ δεν το κουβαλάει μαζί του και δεν το πετάει στο σπίτι, αλλά αφήνει ειδοποίηση.

Δεν είπα το αντίθετο αλλά κάποιες φορές τα jersey έρχονται σε φακέλους κατευθείαν στο σπίτι διότι δεν θεωρούνται ως "δέμα".

Για να πάρεις το δέμα πρέπει να έχεις μαζί σου ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ταυτότητα μαζί με το ειδοποιητήριο.
Αν στο δικό σας ταχυδρομίο δεν ζητούν ταυτοποίηση, απλά δεν κάνουν τη δουλειά τους...

Εδώ θα διαφωνήσω φίλε μου κάθετα και θα σου εξηγήσω το γιατί. Το ταχυδρομείο κάνει ταυτοποίηση του παραλήπτη μόνο σε συστημένο όπου και γράφει πάνω στην ειδοποίηση τα στοιχεία του ατόμου που παρέλαβε το συστημένο.
Αν δεν είναι συστημένο απλά το παραλαμβάνεις λέγοντας ότι είσαι εσύ διότι πολύ απλά το ταχυδρομείο δεν είναι υποχρεωμένο να πιστοποιήσει το ποιος παρέλαβε το πακέτο. Τουλάχιστον σε προηγούμενες παραγγελίες από το CRC όταν τα παρέλαβα στο ταχυδρομείο κανένας δεν μου ζήτησε ταυτότητα.

Συμπέρασμα: Δεν έγραψα ποτέ τίποτα για το πως δουλεύουν τα Eλληνικά ή τα Αγγλικά Ταχυδρομεία. Έγραψα για τον ανύπαρκτο επαγγελματισμό του CRC που δεν στέλνει τις παραγγελίες του "συστημένες" για λόγους κόστους προφανώς.

Φιλικά,
Tsovas

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Kαι εγω σε 3 ταχυδρομεία που έχει τύχει να μου στείλουν (δεν θυμάμαι από ποια eshops) μου ζητούν πάντα ταυτότητα.
Μάλιστα, σε αυτό της γειτονιάς μου μου δημιούργησαν πρόβλημα γιατί στο κουτί έγραφε το επίθετο κομμένο (όχι ολόκληρο) και σε ένα αλλο έγραφε το username (άσχετο)...ευτυχώς που ήμουν γνωσtή φάτσα και τα πήρα.
Στην πρωτη περίπτωση μου έλεγε αφού δεν γράφει το επίθετό σου όπως στην ταυτότητα....λογικό.
Στη δεύτερη ...πιο δύσκολη περίπτωση, με έσωσε η διεύθυνση και αφου το πήρα, το άνοιξα εκεί και τους έδειξα και το τιμολόγιο (δεν μου ζητηθηκε αλλα για να είμαστε όλοι ΟΚ)

contact