Νέες αλλαγές στον Κ.Ο.Κ(με τροποποιήσεις που αφορούν και τους ποδηλάτες)

30 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

Βασικότερος λόγος για τον οποίο γίνεται συζήτηση είναι η αύξηση των ορίων ταχύτητας στις εθνικές οδούς στα 150 χλμ την ώρα και την επίσης αύξηση της ελάχιστης ταχύτητας κατά 20χλμ.

https://www.reader.gr/news/aytokinito/5-logoi-gia-na-min-ayxithei-orio-tahytitas-sta-150-hlmora

Ακόμα

Αλλαγές για όσους πίνουν...
Από εκεί και πέρα, υπάρχουν σκέψεις και προτάσεις να καταργηθεί το πρόστιμο για όσους οδηγούν Όσοι πίνουν και οδηγούν θα χάνουν το δίπλωμά τους για 6 μήνεςυπό την επήρεια αλκοόλ!  Αν πράξει την ίδια παράβαση τρεις φορές τότε θα δίνει και πάλι εξετάσεις για να πάρει το δίπλωμα οδήγησης.

Υπήρξε διαβουλευση για το παραπάνω

http://www.opengov.gr/ministryofjustice/?p=8236

Επιπλέον αλλαγές θα υπάρξουν στον ΚΟΚ που αφορά στους ποδηλάτες αλλά και σε ομάδες που δραστηριοποιούνται επαγγελματικά με το αυτοκίνητο.

(Για τα του ποδηλάτου δεν έχω ακόμα καταφέρει να βρώ το παραμικρό,ας ελπίσουμε πως κάποιος απο τους δύο με τρείς ενεργούς ποδηλατικούς συλλόγους αστικής ποδηλασίας να μας βοηθήσει)

 

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
zoslen
Εικόνα zoslen
Απών/απούσα

Λογικό μου φαίνεται να γίνει αύξηση στα όρια ταχύτητας : οι ελληνικοί δρόμοι είναι σε υπεράριστη κατάσταση, οι οδηγοί υπεύθυνοι και προσεκτικοί και είναι εξαιρετικά σπάνιο να γίνει τροχαίο στην εθνική οδό. 

Θα πρότεινα μάλιστα στις μεγάλες εξόδους διακοπών προς επαρχία, να αυξάνονται κι άλλο τα όρια για να φεύγει πιο γρήγορα ο κόσμος.

Το πιο γαμάτο είναι αυτό με την αύξηση των κατώτατων ορίων. Μια μηχανή <125 cc έχει ανώτατο όριο σε αυτοκινητόδρομο τα 80 χλμ και κατώτατο (προσεχώς) τα 70χλμ! 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

... ώρα να δούμε ποιοί έχουν μεγαλύτερη επιρροή στην κυβέρνηση, οι φαναρτζήδες / γκαραζιέρηδες ή οι ασφαλιστάδες??????????

 

Κατά μια άποψη όμως έχουν δίκιο. Αγόρασες με 154 δόσεις (ώστε να επενδύσεις κάπου το μαύρο χρήμα που έχεις συσσωρεύσει τόσα χρόνια) ένα ακριβό αγωνιστικό ΙΧ. Πλακώνεσαι με δαύτο στην νέα Ε.Ο. και ενίοτε παίρνεις αμπάριζα και όσα ΙΧ σταματημένα βρεις μπροστά σου ή όποιον άλλο κακομοίρη είχε την ατυχή ιδέα να περάσει δεξιά σου. Γίνεστε σμπαράλια αμφότεροι και οι δύο αφεαυτού σας και από μόνοι σας (Χχχαχαχχαχα). Τουλάχιστον να μην έχεις να πληρώσεις και παράβαση ορίου ταχύτητας....!!!!!!

Εναλλακτικά, είσαι κάρα-ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ οδηγός φορτηγού "ΝΝΑΑΑ_με_το_συμπάθιο", το οποίο επιμελώς έχεις συντηρήσει, μια φορά, το 1992 (τότε που σου είχε κάτσει ένα 13αρι με έκπληξη στο Πανσεραϊκός - Λάρισσα). Το ντουμάνι που βγάζεις από πίσω συγκρίνεται μόνο με τις τσιμινιέρες της Χαλυβουργικής (πάλι το 1992, τότε που δούλευε φουλ). Δεν είναι λογικό να μπορείς να πηγαίνεις ακόμα πιο γρήγορα και να βγάζεις ακόμα μεγαλύτερο ντουμάνι, συμβάλλοντας έτσι στην ανθοφορία της χλωρίδας, που ως γνωστόν χρειάζεται επιπλέον διοξείδιο του άνθρακα ?? !!!!!!!!!!! Άσε που απαλλάσεις και τυχόν οδηγούς - πεζούς - ποδηλάτες που θα βρεθούν στο δρόμο σου, από το ανυπέρβλητα αναγκαίο solarium!!! Και στο κάτω κάτω, η εποχή επιτάσσει ομοιομορφία. Μαύροι όλοι λοιπόν.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Αν έκαναν μείωση του οριου ταχύτητας, κάποιοι θα ήταν έτοιμοι να μιλήσουν για εισπρακτικά μέτρα.

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

... ώρα να δούμε ποιοί έχουν μεγαλύτερη επιρροή στην κυβέρνηση, οι φαναρτζήδες / γκαραζιέρηδες ή οι ασφαλιστάδες??????????

μάλλον πρόκειται για τα λομπυ των ιατρών ή/και των νεκροθαφτών.....

 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

lyhadj wrote:

RockaRolla wrote:

... ώρα να δούμε ποιοί έχουν μεγαλύτερη επιρροή στην κυβέρνηση, οι φαναρτζήδες / γκαραζιέρηδες ή οι ασφαλιστάδες??????????

μάλλον πρόκειται για τα λομπυ των ιατρών ή/και των νεκροθαφτών.....

Για τους γιατρούς και τις ιδιωτικές κλινικές, συμφωνώ, το βρίσκω πολύ πιθανό.

Για τους νεκροθάφτες, δεν νομίζω. Τώρα τελευταία έχει πέσει πολύ νέκρα στη δουλειά τους. Πεθαμένα πράγματα.... Μπαααα....

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Σημερα ειχε αγωνα στην Αλεξανδρας.

Εξω απο το γηπεδο, ολη η λεοφοριολωριδα, διαγωνιως απεναντι απο τη ΓΑΔΑ, ηταν γεματη παρκαρισμενα καγιεν, μερτσεντε, μπεμπες και αλλα τετοια φθηνοκουτα. Τα πεζοδρομια ηταν τιγκα στα παπακια και αλλα διτροχα αλλα και μερικα φθηνα κουτια. Μπατσοι παντου.

Δεν νομιζω οτι χρειαζεται να πω κατι αλλο.

Α, η ιδια κατασταση με τα ακριβα αλλα μισοπαρκαρισμενα και στα δυο πεζοδρομια στην ασκλιπιου εξω απο τα γραφεια του δικηγορου. Πριν 1-2 μηνες εκει απεξω, καθε μερα, ειχε τροχαιους να περνουν πινακιδες. Εξω απο τα γραφεια.

Τυχαια παραδειγματα. Ολοι εχουμε πολλα να αναφερουμε

Ε, μπουκαλι και στουπι, μπογια να βαφουμε λωριδες μονοι μας και λοσταρια για τα παρανομα παρκαρισμενα. Εστω κλειδι ή υγρα φρενων.

Ζουγκλα? Ναι ρε ζουγκλα. Γιατι να ειναι μονοπλευρη ζουγκλα? Ας ειναι διπλευρη και πολυχρωμη

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

................................................και για τα ποδήλατα.

Προβλέπω πως έρχεται copy-paste απο την Κύπρο.

Μάλλον η κυβέρνηση επιθυμεί συσπείρωση του ποδηλατικού κινήματος και βρήκε τον τρόπο.

 

https://patratora.gr/archives/213459

bczing
Εικόνα bczing
Απών/απούσα

Είδα το πρωί,ότι, θα μας βάλουν υποχρεωτικά λέει, πινακίδες!

...Σαν να λέμε, λύσαμε όλα μας τα προβλήματα σ'αυτή την χώρα, και τώρα θα βάλουμε και... πινακίδες(!!!) στα ποδήλατα, για να γίνουμε οριστικά πλέον, «Δανία» του νότου!!  Για γέλια και για κλάματα....

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

......................................................θα αποκτήσουν μία ειδική σήμανση ώς «πινακίδα κυκλοφορίας»ypistol

Αν και όχι απαραιτήτως κακό,καθώς θα δυσκολέψει την μεταβίβαση κλεμμένων.no

Wicca
Απών/απούσα

Εσείς που το διαβάσατε αυτό για τις πινακίδες; Μπορεί να μου δώσει κάποιος ένα λινκ;

Λοιπόν για την περίπτωση που θα παίξει τέτοιο σενάριο.
Για να βάλει πινακίδες θα ζητήσει τέλη. Εκτός ότι αυτό είναι απλά σουρεαλιστικό γιατί ποδήλατο μπορεί να έχει ο καθένας και να το χρησιμοποιεί στη χάση και στην φέξη, αν ζητήσουν τέλη για να βάλουν πινακίδες στα ποδήλατα την έχουν πατήσει..
Γιατί για να σου ζητήσει τέλη θα πρέπει να παρέχει υποδομές σε όλους τους δρόμους όλων των πόλεων. Και να υπάρχει και ένα κοινό που θα είναι αρκετά φανατικό που θα ενδιαφερθεί να πληρώσει για να κυκλοφορεί το ποδήλατο του στις ανύπαρκτες εννοείται υποδομές . Που αυτό πάλι δεν υπάρχει.

Με άλλα λόγια αν επιχειρήσουν να πάνε να βγάλουν από την μύγα ξύγκι θα έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα αφού αν ρωτήσουν τον οποιονδήποτε ποδηλάτη γιατί δεν έχει πινακίδα και γιατί δεν πλήρωσε τέλη κυκλοφορίας ποδηλάτου, θα μπορεί να απαντήσει και αυτός γιατί δεν υπάρχει ποδηλατόδρομος από το περίπτερο μέχρι την εξώπορτα μου για να το κυκλοφορώ. Από τον πίσω παράδρομο μέχρι την τα άκρη της πόλης.

Κάπως έτσι..

Εγώ δηλώνω εδώ ότι για να βάλω πινακίδα στο ποδήλατο θέλω ποδηλατόδρομο σε κάθε στενό και σε κάθε σοκάκι. Όταν μου το παρέχουν αυτό θα βάλω και πινακίδα με νέον φώτα αλλά πρώτα θα έχω το δίκτυο ποδηλατοδρόμων και θα με σέβονται πάνω σε αυτούς τους ποδηλατόδρομους ( μην δω κανένα παρκαρισμένο εκεί ή παγκάκια ή καρεκλάκια ή ακόμα και πεζούς να περπατάνε εκεί) και μετά θα μπει η πινακίδα. Έτσι πάει. Πρώτα παρέχεις και μετά απαιτείς.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

το νόημα αυτό είναι, υποθέτω ότι όλα τα μέλη του φόρουμ είναι μαζί σου, κάπως έτσι ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να είναι τα πράγματα.

Αλλά εδώ μιλάμε για κρατική εξουσία. Δεν θα μας ρωτήσουν. Απλά θα νομοθετήσουν. Ή ακόμα και αν μας ρωτήσουν (για τα μάτια του κόσμου) άνετα θα μας αγνοήσουν. Τα προσχήματα μπορεί να είναι πολλά: "δύσκολες εποχές, δεν υπάρχουν κονδύλια για τέτοιες υποδομές, οι πινακίδες είναι για το καλό σας" .... [ κατά το : "οι Γερμαν(ι)οί είναι φίλ(ι)οι μας, φίλ(ι)οι μας σου λέω...."]....

Αφού ούτως ή άλλως ΔΕΝ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΑΝ, ας δούμε πρώτα ολοκληρωμένο νομοσχέδιο / πρόταση / νέο ΚΟΚ και μετά ας δούμε τι θα κάνουμε, πως θα δράσουμε και πως θα αντιδράσουμε.

Πινακίδα πάντως, δύσκολο..... πολύ δύσκολο..... Και σε ποιά ποδήλατα? πχ στο τρίκυκλο παιδικό θα βάλουμε? Αν το τρίκυκλο είναι μεγαλύτερο και το οδηγεί ενήλικος? Σε αγωνιστικές κούρσες θα βάλουμε? Στα ΜΤΒ που βολοδέρνουν στις γκρεμίλες θα βάλουμε? Μήπως να βάλουμε και στα skates / πατίνια γιατί έχω δει και τέτοια στους δρόμους..... Πάει με το μέγεθος του ποδηλάτου ή με την ηλικία του αναβάτη? Τα σπαστά πχ θα έχουν? Καθημερινά βλέπω έναν κυριούλη στο δρόμο, με παιδικό ποδηλατάκι με μεγάλο παλουκόσελο και σηκωμένο τιμόνι (είναι και κοντούλης). Σε αυτόν θα βάλουμε? Ο ανηψιός μου που έχει ύψος 1,85 πάει 3η γυμνασίου, και κυκλοφορεί με 29αρι ΜΤΒ να βάλει? Ο συμμαθητής και φίλος του που είναι 1,65 και κυκλοφορεί με ένα μικρούτσικο 24" να βάλει?

.... μπερδεύομαι.... δυσκολεύομαι.....

.... στην carbon κούρσα μου, πού να τρυπίσω για να βιδώσω την πινακίδα?..... Αν τη βάλω με απλά δεματικά πολύ φοβάμαι ότι θα ΦΥΓΕΙ.... ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ (το ορκίζομαι στην προσκοπική μου τιμή).....

Πάντως αν είναι να μπεί πινακίδα πίσω.... ορκίζομαι ότι η δική μου θα είναι ΜΟΝΙΜΩΣ με 4 δάκτυλα λάσπη... χοντρή λάσπη... από αυτήν που συναντούν τα SUV στην Πανεπιστημίου και στην Ακαδημίας. Εγώ θα την καθαρίζω καθημερινά, αλλά να δεις που θα ξαναμαζεύεται.....

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Ρε σύντροχοι νόμιζα ότι δεν υπάρχουν βλάκες εδώ, και δεν θέλω να το ανακαλύψω ποτέ βέβαια. Μπαίνετε στο κανάλι να συζητήσετε το θέμα επί της ουσίας ΠΡΙΝ το συζητήσετε επί της αρχής;  Αν γινόταν κάτι τέτοιο θα έπρεπε να πέσει πρώτα το γέλιο και το ξεφτίλισμα της αρκούδας, κι εμείς θα το συζητήσουμε από τώρα; Ωραίοι είστε ρε...blush (δεν βρήκα κατάλληλο emoticon)

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:

..... θα έπρεπε να πέσει πρώτα το γέλιο και το ξεφτίλισμα της αρκούδας,.....

βλέπεις κάτι άλλο, σε αυτά που γράφουμε?

aldro
Απών/απούσα

Ο i.alli.ellatha  έχει δείξει πολλές φορές , ότι δεν ενδιαφέρεται να καταλάβει τι γράφουν οι άλλοι , αλλά να πετάξει "πιασάρικες " ατάκες

 

Σχετικά με οδική ασφάλεια η τελευταία συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας έγινε το 2012

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ

7η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ
ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

ΤΡΙΤΗ 30 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ

7η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ

ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

 
Ο πρόεδρος του Ε.Σ.Ο.Α. , στην έναρξη της συνεδρίασης, καλωσόρισε τους συμμετέχοντες και χαιρέτησε την επανεκκίνηση των διεργασιών του Συμβουλίου, το οποίο λόγω της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας που βρίσκεται η χώρα μας και των επιπτώσεων που αυτή είχε στη λειτουργία και στον καθορισμό των προτεραιοτήτων της δημόσιας διοίκησης, παρέμενε ανενεργό από τον Απρίλιο του 2011 όταν και πραγματοποίησε την τελευταία του συνεδρίαση.

ΘΕΜΑ 1ο
Αρχικά τα μέλη του Συμβουλίου ενημερώθηκαν για το Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας από τον κ. Κανελλαϊδη (συντάκτη του Σχεδίου αυτού) και τονίστηκε η ανάγκη εφαρμογής των δράσεων που προτείνονται σε αυτό, με κυριότερη την ανάπτυξη και προώθηση Κυκλοφοριακής Παιδείας, ξεκινώντας από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Για την υλοποίηση των προτεινόμενων δράσεων του Στρατηγικού Σχεδίου από τα συναρμόδια για την οδική ασφάλεια Υπουργεία, προτάθηκε η παρουσίαση από κάθε Υπουργείο συγκεκριμένων δράσεων σε περιεχόμενο και χρόνο υλοποίησης, αρχής γενομένης από το Υπουργείο ΑΝ.ΑΝΤ.Υ.ΜΕ.ΔΙ. στην αμέσως επόμενη συνεδρίαση του Ε.Σ.Ο.Α..
Επίσης τα μέλη του Ε.Σ.Ο.Α. ενημερώθηκαν από τον Πρόεδρο της ΕΝ.Π.Ε. ότι δεν έχει υπογραφεί ακόμα το Πρωτόκολλο Παράδοσης Παραλαβής για τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων με την εφαρμογή του Καλλικράτη.
Ακολούθως, τα μέλη του Συμβουλίου ενημέρωσαν τον Πρόεδρο του Συμβουλίου και τους παρευρισκομένους για τις δράσεις Οδικής Ασφάλειας που υλοποίησαν κατά τη χρονική περίοδο που μεσολάβησε από την τελευταία συνεδρίαση του Ε.Σ.Ο.Α. (Απρίλιος 2011). Οι προβληματισμοί που αναδείχθηκαν από τους συμμετέχοντες εστίασαν κυρίως στα παρακάτω σημεία:  

Στην έλλειψη κυκλοφοριακής παιδείας/ κουλτούρας/ πολιτισμού
Στην προώθηση δράσεων που δεν απαιτούν χρηματοδότηση και στην προώθηση της υπηρεσίας του εθελοντισμού.
Στην έλλειψη συνέχειας και συνέπειας στα μέτρα που εξαγγέλλονται και λαμβάνονται για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων
Στην έλλειψη παρακολούθησης και αξιολόγησης των δράσεων, μέτρων, καμπανιών που γίνονται για την οδική ασφάλεια
Στον ρόλο της Τροχαίας για την επιτήρηση και την εφαρμογή των διατάξεων του ΚΟΚ και την επιβολή ποινών
Στον συντονισμό όλων των εμπλεκόμενων σε θέματα οδικής ασφάλειας φορέων, ιδιαίτερα την περίοδο αυτή που η χρηματοδότηση παρόμοιων δράσεων και ενεργειών είναι ελάχιστη ως μηδενική.

Τέλος όλα τα μέλη συμφώνησαν για την υποχρεωτική διδαχή του μαθήματος της Κυκλοφοριακής Αγωγής σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, με έμφαση στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση (πρόταση από όλα τα μέλη).

ΘΕΜΑ 2ο

Στη συνέχεια τα μέλη ανέπτυξαν τις προτάσεις που είχαν στείλει με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο επί του θέματος της Επικοινωνιακής Πολιτικής για την Οδική Ασφάλεια και  εισηγήθηκαν τις παρακάτω δράσεις:
Θέσπιση πανελλήνιας μέρας οδικής ασφάλειας (πρόταση ΕΝ.Π.Ε.)
Διοργάνωση Λαμπαδηδρομίας Οδικής Ασφάλειας (σε αντιστοιχία της Ολυμπιακής Λαμπαδηδρομίας) και θεσμοθέτηση αντίστοιχων βραβείων (πρόταση ΕΝ.Π.Ε.)
Προβολή τρίλεπτης καθημερινής σειράς στην τηλεόραση με διάφορα θέματα οδικής ασφάλειας και εκπομπή της σε prime time (πρόταση ΙΜΕΤ)
Προβολή διαφημιστικών σποτ οδικής ασφάλειας σε prime time (Πρόταση ΕΛΠΑ, Υ.ΠΡΟ.ΠΟ., ΥΠ.ΑΝ.ΑΝΤ.Υ.ΜΕ.ΔΙ.)
Χάραξη κοινής επικοινωνιακής πολιτικής σε θέματα οδικής ασφάλειας και συντονισμός σε κεντρικό επίπεδο

Ειδικότερα, για την χάραξη κοινής επικοινωνιακής πολιτικής σε θέματα οδικής ασφάλειας προτάθηκε από το ΥΠ.ΑΝ.ΑΝΤ.Υ.ΜΕ.ΔΙ., το Υ.ΠΡΟ.ΠΟ και το ΙΜΕΤ η σύσταση επιτροπής από μέλη του Ε.Σ.Ο.Α.. Ο συντονισμός πρέπει να είναι κεντρικός και να υπάρχει, τόσο σε κεντρικό, όσο και σε περιφερειακό/ τοπικό επίπεδο σχεδιάγραμμα ενεργειών (χρονικός ορίζοντας, αναλυτική περιγραφή δράσεων, χρηματοδότηση κλπ) και απολογισμός δράσεων. Ειδικότερα, το Ινστιτούτο Μεταφορών πρότεινε την σύσταση Επιτροπής Εποπτείας Επικοινωνιακών Δράσεων για την Οδική Ασφάλεια (ΕΔΟΑ), όπως αυτή περιγράφεται αναλυτικά στην σχετική εισήγησή του. Η σύσταση και ο τρόπος λειτουργίας της Επιτροπής αυτής θα πρέπει να συζητηθεί αναλυτικότερα και να αποφασιστεί στην επόμενη συνεδρίαση του Ε.Σ.Ο.Α..
Επίσης ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες στο Ε.Σ.Ο.Α. όπως αποστείλουν προτάσεις τους για το ερωτηματολόγιο που τους διανεμήθηκε σχετικά με θέματα προς εξέταση για τη χρήση του ποδηλάτου προκειμένου να τεθούν υπόψη της Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής Αναθεώρησης του ΚΟΚ.

Κλείνοντας ο Αν. Υπουργός πρότεινε τη δημιουργία ιστοσελίδας για το Ε.Σ.Ο.Α.

 

 

aldro
Απών/απούσα

Γιατί αλλού επιτρέπεται οι ποδηλάτες να ποδηλατουν δίπλα και ΟΧΙ   μόνο  , ο ένας πίσω από τον άλλο

. http://www.cyclingweekly.com/news/latest-news/why-do... .

. https://www.vicroads.vic.gov.au/newsmedia/2017/cycli... .

. https://www1.toronto.ca/wps/portal/contentonly?vgnex... .

aldro
Απών/απούσα

zoslen wrote:

 

Το πιο γαμάτο είναι αυτό με την αύξηση των κατώτατων ορίων. Μια μηχανή <125 cc έχει ανώτατο όριο σε αυτοκινητόδρομο τα 80 χλμ και κατώτατο (προσεχώς) τα 70χλμ! 

 

Απλούστατο .Θα βάζουν το cruise control !!! wacko1

Lithium
Εικόνα Lithium
Απών/απούσα

Βρήκα αυτό το βίντεο το οποίο περιγράφει την προσπάθεια επιβολής πινακίδων σε ποδήλατα στην Αγγλία. Ευτυυχώς υπήρξαν αντιδράσεις.https://www.facebook.com/globalcyclingnetwork/videos...

aldro
Απών/απούσα
panoss
Απών/απούσα

Από το παραπάνω λινκ: "Cycle campaigners have said the huge cost of implementing a system would fall to taxpayers"...

Σε μας θα ήταν: "φυσικά και να μπουν πινακίδες για να έχουν <<<<<δουλειά>>>>> οι σφραγιδοκράτορες και οι κατασκευαστές πινακίδων...".hangΠόσο άξιοι της μοίρας μας...

Όπως δώσαμε <<<<<δουλειά>>>>> στους μηχανικούς (και τους αντίστοιχους σφραγιδοκράτορες, εννοείται) με το, παντελώς άχρηστο φυσικά, 'πιστοποιητικό ενεργειακής απόδοσης'...(ο θεός να το κάνει...) και πολλά πολλά άλλα...

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

..............................το σχέδιο νόμου στο Υπουργείο.

Ένα κεφάλαιο που υπάρχει μέσα στο σχέδιο νόμου ρυθμίζει την πολυδιαφημισμένη κυκλοφορία ποδηλάτου. Για πάρα πολλά χρόνια, λοιπόν, η χώρα έχει δώσει εκατομμύρια για ποδηλατόδρομους, αλλά δεν είχε ρυθμιστικό πλαίσιο για την κυκλοφορία τους, ούτε για τη σήμανση, ούτε για τις ποινές, ούτε για την οδική παιδεία και συμπεριφορά των οδηγών ποδηλάτων.
Πιστεύουμε, ότι είναι μία σειρά από άρθρα που ρυθμίζουν και τη σήμανση των οδών με πινακίδες για τα ποδήλατα και την οριζόντια σήμανση και τις διαγραμμίσεις που πρέπει να υπάρχουν, τη φωτεινή σηματοδότηση για τους ποδηλάτες και τη σήμανση που πρέπει να υπάρχει στους ποδηλατόδρομους. 

 τα παραπάνω είπε ο υπουργός σχετικά με τα ποδήλατα.

http://www.yme.gr/?aid=5737&tid=21

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

αυτά τα είδαμε να λέγονται και στα διάφορα βίντεο, αλλά επακριβώς περί τίνος ομιλούμε;

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

............................παρακάτω

http://www.spirtzis.gr/wp-content/uploads/2017/10/1.-%CE%9D%CE%A3%CE%A7-%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%A6%CE%9F%CE%A1%CE%A9%CE%9D-31-10-2017_%CE%A3%CE%A5%CE%9D%CE%95%CE%9D%CE%A4%CE%95%CE%A5%CE%9E%CE%97.pdf

Ενώ εδώ οι προτάσεις που είχαν κατατεθεί παλαιότερα απο τους ίδιους τους ποδηλάτες

https://www.podilates.gr/content/oi-protaseis-mas-gia-ton-kok

Η ουσία δείχνει πως αφομοιώνονται λίγα ακόμα πράγματα απο τις προτάσεις αυτές έστω και ελαφρώς διαφοροποιημένες.

Ως προς την πινακίδες-σήμανση ποδηλάτου-πινακίδα κυκλοφορίας οφείλω να ζητήσω συγγνώμη μιας και βοήθησα να μεγαλώσει η εμβέλεια του Ραδιο Αρβύλα,όπως φαίνεται αφορά αποκλειστικά για ρυθμιστικές πινακίδες,σήμανση οδών-οδοστρώματος και ουδεμία σχέση έχουν με την παρα-φιλολογία που και εγώ βοήθησα να αναπτυχθεί.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

το διαβάζω βιαστικά λόγω ανορθόδοξων συνθηκών της στιγμής, αλλά είμαι ανυπόμονη και ρωτώ, κατάλαβα καλά ότι μας βάζουνε και με βούλα στο δρόμο ή κάνω λάθος η παρορμητική;

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

.......................απαντήσεις.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Το δεύτερο που θέλω να ρωτήσω είναι για τα ποδήλατα. Επειδή εντάξει, υπάρχουν κάποιες ρυθμίσεις και επειδή όλο και περισσότερος κόσμος τα χρησιμοποιεί και νέοι άνθρωποι, δεν θα έπρεπε κάποια στιγμή να υπάρξει και ένα ενιαίο σχέδιο για το πού και πώς μπορούν να μετακινούνται πια αυτά τα ποδήλατα τα οποία κυκλοφορούν ανάμεσα στα αυτοκίνητα στους δρόμους; Δηλαδή…

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Υπάρχει, και αυτό ρυθμίζουμε. 

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Η σήμανση μόνο δεν αρκεί.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Δεν είναι μόνο η σήμανση.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δηλαδή, δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι για να μπορούν να κινούνται τα ποδήλατα. Είναι επικίνδυνο.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Έχετε δίκιο αλλά αυτό είναι θέμα υποδομών που δεν είναι στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Έχει να κάνει…

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Γι’ αυτό λέω ενιαίο σχέδιο.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Έχει να κάνει με τους Δήμους, έχει να κάνει με τους Φορείς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, για τα μεγάλα αστικά κέντρα της Αθήνας και Θεσσαλονίκης, έχει να κάνει με το μητροπολιτικό σχεδιασμό γιατί γνωρίζετε πολύ καλά ότι υπάρχουν τμήματα ποδηλατοδρόμων που διακόπτονται είτε μέσα στον ίδιο Δήμο, είτε στο διπλανό Δήμο, στον όμορο Δήμο, αυτά εντάξει, συμφωνώ ότι πρέπει να υπάρχει ένας ενιαίος σχεδιασμός αλλά δεν είναι θέμα θεσμικού πλαισίου.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ας πούμε εκεί που είναι οι λεωφορειολωρίδες επειδή δεν υπάρχουν άλλοι χώροι, ένας δρόμος ας πούμε, να πεις ότι μπορούν να μετακινούνται και τα ποδήλατα ας πούμε.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Εντάξει, μπορούμε να αναλάβουμε μία πρωτοβουλία στην κατεύθυνση που λέτε, μαζί με το Υπουργείο Εσωτερικών, για να έχουμε μια συνεννόηση με τους Φορείς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, για τον ενιαίο και ολιστικό σχεδιασμό των ποδηλατόδρομων.

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

Και εγώ μολίς τωρα το είδα. Αναφέρει για τις αλλαγές, επι της ουσίας η ΛΕΑ γίνεται και για τους ποδηλάτες, αναφέρει για αλλαγή σηματοδότησης όπου υπάρχει χρήση ποδηλάτου, αλλά και για πρόστιμα σε ποδηλάτες για παράβαση των κανόνων (στο άρθρο 26). 

Δέν λέει για υποχρεωτική χρήση κράνους, ή για κάτι άλλο σε εξοπλισμό.

 

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

στο νομοσχέδιο μιλά για πινακίδες για διαγραμμίσεις στο οδόστρωμα και φωτεινούς σηματοδότες ειδικά για ποδήλατα, επίσης κατοχυρώνεται η λεωφορειολωρίδα ή κάνω λάθος

ας οριστούν κανόνες συνύπαρξης του ποδηλάτου με τους υπόλοιπους κι ας κάνουν υποχρεωτικό και το κράνος...εγώ που δεν φορώ τα τελευταία χρόνια θα το ξαναβάλω χωρίς καμιά αντίρρηση ...΄αυτό να ήταν το θέμα ...

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

.............................επιτέλους.

http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Katatethenta-Nomosxedia?law_id=fe1df740-1036-4b27-b6af-a89d013ecf19

1ο pdf -σελίδα 13

3ο pdf- σελίδα 35 μέχρι 49

 

nemas
Απών/απούσα

"ας οριστούν κανόνες συνύπαρξης του ποδηλάτου με τους υπόλοιπους" Καταρχάς υπάρχουν , όσο για το κράνος δεν γνωρίζω καμία χώρα εντος ΕΕ που να είναι υποχρεωτικό, αν εσας όμως σας κανει να νιώθετε ασφάλεια θα πρέπει να το φοράτε ανεξάρτητα τι λέει ο κοκ. 

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

αφού υπάρχουν λοιπόν κανόνες όλα καλά και δεν ξέρω γιατί ασχολούμαστε καν με το τι είπε ο Χ ή ο Ψ αρμόδιος ή αναρμόδιος ...κύριε ή κυρία nemas  ευχαριστώ για την ενημέρωση γενικότερα και την προτροπή για το κράνος ...

και ξαναδιαβάζοντας την πιο πάνω συνέντευξη "κάποτε ίσως συναντηθούμε" (υπουργός, δημοσιογράφος) δεν έχω παρά να πω πως όλη η ιστορία με τους ποδηλατόδρομους σαν έννοια έχει γίνει καραμέλα στα στόματα όσων δεν θέλουν το ποδήλατο στην πόλη ... δεν έχουμε ποδηλατόδρομους, άρα πού πάνε οι ποδηλάτες; κι αυτό το θεματάκι με τις ΛΕΑ; άρα να φτιαχτούν ποδηλατόδρομοι ή δεν πρέπει να φτιαχτούν ποδηλατόδρομοι; απάντηση υπουργού, δεν έχουμε υποδομές γι' αυτό ... άρα;

οι ποδηλάτες στους ποδηλατόδρομους! σαν λεξικό του Μπαμπινιώτη κάτι, με θέματα, παραθέματα και συνθετικά ... αρκετά μακριά από την καθημερινότητα

προσωπικά περιμένω ασμένως για τα εξαγγελθέντα και airpeace δεν μπόρεσα να ανοίξω το παράθεμά σου με το νομοσχέδιο στο σάιτ της βουλής, μου λέει πως δεν έχω δικαιοδοσία να το ανοίξω ...

καλημέρα!

 

contact