Στιγμές απίστευτης τρέλας με τη μείωση των προστίμων του ΚΟΚ

28 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

http://www.newsbeast.gr/car/arthro/2540949/stigmes-apisteftis-trelas-me-ti-miosi-ton-prostimon-tou-kok
Μιάς και είμαι βαθιά συγκλονισμένος απο περίπτωση road rage με εμπλοκή μικρών παιδιών και βρίσκομαι χαμένος στο αλαλλουμ των αστυνομικών,δικαστικών,εισαγγελικών αρχών,βρήκα καταφύγιο στον λόγο του Ιαβέρη
ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΟΗΣΙΑ
Σε μια χώρα που κατέχει δεκαετίες τώρα τα πρωτεία της Ευρώπης στα τροχαία δυστυχήματα, στη χώρα όπου με σχεδόν 40% μείωσης του κυκλοφοριακού φόρτου (λόγω κρίσης) τα τροχαία δεν λένε να υποχωρήσουν, κοστίζοντας περίπου 1.200 νεκρούς και 2.000 παραπληγικούς τον χρόνο, μαζί με σχεδόν 15 δισ. ευρώ, ο επιφορτισμένος με την Προστασία του Πολίτη πολιτικός παράγων (ο κ. Ν. Τόσκας), προτείνει τη μείωση των προστίμων για παραβάσεις του ΚΟΚ, μεταξύ των οποίων και εγκληματικές, όπως η υπερβολική ταχύτητα, η χρήση (ομιλία ή μηνύματα) κινητών τηλεφώνων, τα υπέρβαρα φορτία, κ.λπ.
Φόνος ποδηλάτη: Ο δράστης οδηγός van που έστελνε μηνύματα είχε ξανα συλληφθεί έξι φορές για τον ίδιο λόγο …
https://sostegr.files.wordpress.com/2017/01/sosblog7.jpg?w=529&h=383

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Τα περισσότερα πρόστιμα πρέπει να μειωθούν γιατί τα μικρότερα πρόστιμα εφαρμόζονται πιο εύκολα. Το πρόβλημα με τα πρόστιμα στην Ελλάδα δεν είναι οτι είναι χαμηλά αλλά οτι δεν εφαρμόζονται. Τι είναι πιο αποτελεσματικό, να γραφεί ένα πρότιμο των 700 ευρώ, ή 7 πρόστιμα των 100 ευρώ; Το αποτέλεσμα για την τσέπη των οδηγών είναι το ίδιο. Η συμμόρφωση των οδηγών θα είναι μεγαλύτερη αν πιάνονται πιο συχνά όταν παρανομούν.

Ορίστε ένα άρθρο που λέει οτι η Ολλανδία έχει τα υψηλότερα πρόστιμα στην Ευρώπη: http://www.dutchdailynews.com/the-netherlands-has-the-highest-traffic-fi...

Σύμφωνα με το άρθρο, το πρόστιμο για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη στην Ολλανδία είναι 230 ευρώ. Στην Ελλάδα είναι 700 ευρώ (ή 350 ευρώ αν το πληρώσεις σε 10 μέρες).

Η ρύθμιση για μείωση του προστίμου στο μισό αν πληρωθεί σε 10 μέρες πρέπει να καταργηθεί γιατί δυσκολεύει το δημόσιο διάλογο για τα πρόστιμα. Στην πραγματικότητα τα πρόστιμα είναι στο μισό από το ποσό που αναφέρεται στον Κ.Ο.Κ. και διπλασιάζονται αν δεν πληρωθούν σε 10 μέρες.

Wicca
Απών/απούσα

Το πρόβλημα δεν είναι πόσο κοστίζουν τα πρόστιμα αλλά το γεγονός ότι δεν δίνονται τόσο συχνά όσο θα έπρεπε να δοθούν.
Είδατε εσείς κανέναν να κόβει πρόστιμο σε αυτούς που χρησιμοποιούν το κινητό την ώρα που οδηγούν;
Είδατε κανέναν εσείς να κόβει πρόστιμο σε εκείνους που δεν σταματούν στις διαβάσεις;
Είδατε εσείς κανένα πρόστιμο για εκείνους που παρκάρουν παράνομα;

Αυτές τις τρεις περιπτώσεις ενδεικτικά, αν η τροχαία τις έπαιρνε στα σοβαρά και έβαζε στόχο να κόψει πρόστιμο σε όλους όσους τις παραβαίνουν, θα είχαν πάρει πρόστιμο τα 2/3 των Ελλήνων οδηγών.

Οι νόμοι υπάρχουν αλλά δεν εφαρμόζονται συστηματικά και χωρίς εξαιρέσεις. Πως περιμένουμε μετά να λειτουργήσουν αποτρεπτικά για τις παραβάσεις, να τους πάρει στα σοβαρά και να τους εφαρμόσει ο οποιοσδήποτε;

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Filopodaros wrote:
Τα περισσότερα πρόστιμα πρέπει να μειωθούν γιατί τα μικρότερα πρόστιμα εφαρμόζονται πιο εύκολα. Το πρόβλημα με τα πρόστιμα στην Ελλάδα δεν είναι οτι είναι χαμηλά αλλά οτι δεν εφαρμόζονται. Τι είναι πιο αποτελεσματικό, να γραφεί ένα πρότιμο των 700 ευρώ, ή 7 πρόστιμα των 100 ευρώ; Το αποτέλεσμα για την τσέπη των οδηγών είναι το ίδιο. Η συμμόρφωση των οδηγών θα είναι μεγαλύτερη αν πιάνονται πιο συχνά όταν παρανομούν.
Ορίστε ένα άρθρο που λέει οτι η Ολλανδία έχει τα υψηλότερα πρόστιμα στην Ευρώπη: http://www.dutchdailynews.com/the-netherlands-has-the-highest-traffic-fi...
Σύμφωνα με το άρθρο, το πρόστιμο για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη στην Ολλανδία είναι 230 ευρώ. Στην Ελλάδα είναι 700 ευρώ (ή 350 ευρώ αν το πληρώσεις σε 10 μέρες).
Η ρύθμιση για μείωση του προστίμου στο μισό αν πληρωθεί σε 10 μέρες πρέπει να καταργηθεί γιατί δυσκολεύει το δημόσιο διάλογο για τα πρόστιμα. Στην πραγματικότητα τα πρόστιμα είναι στο μισό από το ποσό που αναφέρεται στον Κ.Ο.Κ. και διπλασιάζονται αν δεν πληρωθούν σε 10 μέρες.

Δεν μπορείς να πάρεις 7 κλήσεις π.χ για αντικανονική συμπεριφορά οδηγών προς πεζούς το point system λέει 7 βαθμούς ποινής δηλαδή 49 πόντους,όμως στους 25 χάνεις το δίπλωμα.
Να τα χεσω τα λεφτά το θέμα είναι η εφαρμογή των κανόνων και εδώ δεν γίνεται.
Πολύ σωστά τα ακριβά πρόστιμα
Λάθος το 50% έκπτωση
Λάθος η ψηφοθηρική ανακοίνωση μείωσης.
Γιατί δεν λειτουργεί τίποτα στους δρόμους μας;
Απλά γιατί συνδεσαμε την παραβατικοτητα με τα χρήματα και όχι με τα τραγικά αποτελέσματα που επιφέρει μια τροχαία σύγκρουση.
Τι κρίμα ρε μάγκες.
Πλήρης αποτυχία

velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC) αντιτίθεται στην εξαγγελία της Ελληνικής Κυβέρνησης για την πρόθεση μείωσης των προστίμων. Με δήλωση που εξέδωσε τονίζει τα εξής: «Η απόφαση αυτή θα είναι ένα βήμα πίσω για την Ελλάδα. Η υπερβολική ταχύτητα και η απόσπαση προσοχής αποτελούν κύριες αιτίες πρόκλησης συγκρούσεων και θανάτων στο δρόμο. Η μείωση των προστίμων στέλνει εντελώς λάθος μήνυμα. Καλούμε την Ελληνική Κυβέρνηση να αναθεωρήσει την απόφασή της».

Την ώρα που στην Ευρώπη και σε δεκάδες κράτη διεθνώς, αξιωματούχοι και φορείς κρούουν τον κώδωνα για τους κινδύνους από τις περικοπές στην αστυνόμευση και τη χαλάρωση των μέτρων για την οδική ασφάλεια, και ενώ η μία χώρα μετά την άλλη προχωρά σε αυστηροποίηση ποινών και αύξηση προστίμων (βλ. Αγγλία, Μάλτα κ.α.), η ελληνική κυβέρνηση αποφασίζει να κινηθεί αντίθετα στο ρεύμα, μειώνοντας δραστικά τα χρηματικά ποσά για παραβάσεις του Κ.Ο.Κ. χωρίς να ανακοινώνει ταυτόχρονα και αύξηση της αστυνόμευσης ή, έστω, ενός αυστηρότερου πλαισίου για την επιβολή των προστίμων αυτών.
Το ύψος του προστίμου δεν μπορεί από μόνο του να επηρεάσει τη συμπεριφορά του οδηγού εάν δεν λειτουργούν και οι άλλοι μηχανισμοί του κράτους. Συνεπώς, οι αυστηρές ποινές τρομάζουν πράγματι τους εν δυνάμει παραβάτες, ωστόσο για να λειτουργήσουν αποτρεπτικά οι χρήστες του δρόμου θα πρέπει να γνωρίζουν ότι υλοποιούνται συστηματικά συχνοί τροχονομικοί έλεγχοι και επιβάλλεται ο νόμος.

Η απουσία επαρκούς αστυνόμευσης σε συνδυασμό με «ευκολίες πληρωμής» και μικρά αντίτιμα, θα υπονομεύσει περαιτέρω και εν τέλει θα απαξιώσει τον ρυθμιστικό χαρακτήρα του ίδιου του Κ.Ο.Κ. Το αποτέλεσμα; Η σωστή και υπεύθυνη συμπεριφορά στο δρόμο θα γίνει συνώνυμη της ιδιοσυγκρασίας ή της προσωπικής επιλογής του κάθε οδηγού.
http://www.newsauto.gr/miononte-sto-imisi-ta-prostima-tou-k-o-k/
Φυσικά θα περιμένουμε πολύ καιρό για μία κριτική στάση/ανακοίνωση από κάποιο ελληνικό φορέα ή την τροχαία
Μάλλον τα ταμπούρλα βαράν για τους έσω και ο χορός κρατά καλά.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Laou Laou wrote:

Να τα χεσω τα λεφτά το θέμα είναι η εφαρμογή των κανόνων και εδώ δεν γίνεται.
Πολύ σωστά τα ακριβά πρόστιμα
Λάθος το 50% έκπτωση
Λάθος η ψηφοθηρική ανακοίνωση μείωσης.
...
Τι κρίμα ρε μάγκες.
Πλήρης αποτυχία

...
velocko wrote:
Μάλλον τα ταμπούρλα βαράν για τους έσω και ο χορός κρατά καλά.

...
Δεν μπορεί στην Ελλάδα, με την ανεργία και τους μισθούς σε αυτήν την κατάσταση, το πρόστιμο για παραβίαση κόκκινου να κοστίζει στον παραβάτη 350€ (ή 700 μετά από 10 μέρες) και στην Ολλανδία, το ίδιο πράγμα, να κοστίζει 230€.
Νομίζω ότι σε αυτό το πνεύμα πρέπει να αντιμετωπιστεί η αλλαγή.
...
Από εκεί και πέρα μόνο αν συνδυαστεί με συχνότερους ελέγχους, κατί τέτοιο μπορεί να φέρει αποτελέσματα. Και ελπίζω ότι ο σχεδιασμός είναι ακριβώς αυτός: περισσότεροι έλεγχοι - μικρότερα πρόστιμα.
...
Αν βέβαια απλά μειωθούν τα πρόστιμα και οι έλεγχοι μείνουν στην ίδια, ή και μικρότερη, συχνότητα, τότε τα πράγματα είναι απαράδεκτα.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Δεν έχει νόημα να ψάχνει κανείς ψύλλους στα άχερα σε μια κοινωνία που συστηματικά οδηγείται στην ηλιθιότητα και τη διάλυση, όταν δεν υπάρχει ούτε κράτος ούτε κυβέρνηση και όλη η χώρα είναι υπό κατοχήν η πρώτη προτεραιότητα του έλληνα μαλάκα θα έπρεπε να είναι η καταστροφή του διαλυμένου μορφώματος και ανακατασκευή του κράτους και της χώρας από τα θελέμια, όλα τα άλλα είναι μπούρδες, ούτε τα πρόστιμα φταίνε ούτε τίποτα, η μαλακία του μαλάκα φταίει και η δολοφονία της απλής λογικής.

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Συνελήφθη ο Διοικητής της
Τροχαίας Αιγάλεω και ένας
αρχιφύλακας για δωροληψία
Είχε βεβαιώσει πρόστιμο ύψους 10.500 ευρώ σε
έμπορο καυσίμων και απαιτούσε 2.000 ευρώ
για να του το “σβήσει”
Οι αστυνομικοί κατηγορούνται για δωροληψία
υπαλλήλου κατά συναυτουργία και ο ιδιώτης για
άμεση συνέργεια σε αυτή. H διερεύνηση της
υπόθεσης ξεκίνησε μετά από καταγγελία ιδιώτη,
εμπόρου καυσίμων σύμφωνα με την οποία οι
αστυνομικοί του ζήτησαν να καταβάλλει το
χρηματικό ποσό των 2.000 ευρώ, προκειμένου να
ακυρώσουν διοικητικά πρόστιμα (συνολικού
ύψους 10.500 ευρώ) που είχαν βεβαιωθεί κατά τη
διάρκεια τροχονομικού ελέγχου σε βυτιοφόρο του
και να του επιστραφεί η αφαιρεθείσα άδεια του
οχήματος.
Αξιοκρατία αμεροληψία και πίστη στον κώδικα ηθικής και δεοντολογίας
ΕΥΓΕ

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

..........του Πολίτη.
http://faretra.info/2017/01/30/epitropi-odikis-asfaleias-voulis-politi/
Ο Γ.Γ. του Υπουργείου και οι εκπρόσωποι της Ελληνικής Αστυνομίας εξήγησαν με ειλικρίνεια το σκεπτικό της εισήγησης, διευκρινίζοντας:

Με τον Κώδικα οδικής Κυκλοφορίας (Ν 2696/99) και τις μετέπειτα τροποποιήσεις, αποποινικοποιήθηκε η πλειοψηφία των πταισματικών παραβάσεων και θεσπίσθηκαν διοικητικά πρόστιμα, ιδιαίτερα ψηλά για ορισμένες παραβάσεις, με σκοπό την αποθάρρυνση των παραβατών. Απέμειναν ελάχιστες παραβάσεις σε βαθμό πταίσματος και λιγότερες σε βαθμό πλημμελήματος. Στις διοικητικές κυρώσεις θεσπίσθηκαν πρόστιμα 2.000, 1.500, 700, 400, 350, 300, 200, 150, 100, 80, 40 και 20 ευρώ.
Έχει διαπιστωθεί, ότι για τις παραβάσεις του ΚΟΚ, όπου προβλέπεται επιβολή υψηλού διοικητικού προστίμου - παρά το γεγονός ότι παρέχεται η δυνατότητα καταβολής αυτού κατά το ήμισυ εντός 10 ημερών από την βεβαίωσή του - λόγω της οικονομικής κρίσης, δεν είναι δυνατή η καταβολή του. Ως εκ τούτου οι παραβάτες, επιβαρύνονται με το σύνολο του προστίμου, με αποτέλεσμα να μη μπορούν να ανταποκριθούν, αλλά πολλές φορές να μη μπορούν να συνεχίσουν την εργασία τους, αφού τα πρόστιμα βεβαιώνονται στη Δ.Ο.Υ.
Η διάταξη (άρθ. 104 ΚΟΚ) με την οποία παρέχεται η δυνατότητα καταβολής κατά το ήμισυ του επιβαλλόμενου προστίμου, εκτιμάται πλέον, ότι ευνοεί μόνο τους οικονομικά εύρωστους – αφού αυτοί μόνο μπορούν να ανταποκριθούν – ενώ παράλληλα, δίδεται η εντύπωση ενός ΚΟΚ εισπρακτικού χαρακτήρα. Κατά την ΕΛΑΣ, στόχος δεν είναι η είσπραξη του προστίμου, αλλά ο συνετισμός του παραβάτη και η αποτροπή τέλεσης παραβάσεων, που επιτυγχάνεται με την επιβολή και των λοιπών διοικητικών κυρώσεων(όχι μόνο προστίμων).
Από μελέτη στοιχείων, αναφορικά με τα πρόστιμα του ΚΟΚ που ισχύουν στη Ε.Ε, προκύπτει, ότι στο σύνολό τους είναι χαμηλότερα, συγκριτικά με αυτά που προβλέπονται στην χώρα μας. Σύμφωνα δε, με την εξέλιξη αποπληρωμής των προστίμων ΚΟΚ, θεωρούμε, ότι είναι επιβεβλημένη η αναπροσαρμογή τους, η οποία θα πρέπει να γίνει προς την κατεύθυνση της μείωσής τους.
Λόγω των υψηλών προβλεπόμενων προστίμων, οι τροχονόμοι διστάζουν να βεβαιώσουν παραβάσεις και να επιβάλλουν τα ανάλογα πρόστιμα, γίνονται αποδέκτες παραπόνων και έντονης αγανάκτησης εκ μέρους των πολιτών για το ύψος αυτών.
Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με τον Ν 2648/1998 στους οφειλέτες των ληξιπρόθεσμων χρεών προς το δημόσιο, σύμφωνα με τον Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων, δύναται να χορηγηθεί διευκόλυνση για την πέραν των νομίμων προθεσμιών τμηματική καταβολή τους, με την προϋπόθεση ότι, συντρέχει πράγματι οικονομική αδυναμία για την άμεση καταβολή του συνόλου της οφειλής. Επίσης, στους οφειλέτες των Δήμων και Κοινοτήτων παρέχονται διευκολύνσεις τμηματικής καταβολής των οφειλών τους. Παρά τις διευκολύνσεις αυτές οι πολίτες αδυνατούν να ανταποκριθούν, λόγω των οικονομικών και κοινωνικών δεδομένων, κατά συνέπεια τις αγνοούν.
Έχοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, η ΕΛΑΣ εισηγείται τη μείωση στα ακόλουθα διοικητικά πρόστιμα του ΚΟΚ.......
.................
Οι εκπρόσωποι της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής, από την πλευρά τους εξέθεσαν, την ήδη διατυπωθείσα θέση της Επιτροπής, αλλά και κοινωνικών φορέων, που ενημέρωσαν για τις θέσεις τους πάνω στο ζήτημα.

Η θέση της επιτροπής, όπως ακριβώς διατυπώθηκε (σελ.15 της σχετικής έκθεσης) και έτυχε της έγκρισης των μελλών της, αλλά και μετά τις παρατηρήσεις/διορθώσεις των εισηγητών που προσήλθαν στην επιτροπή, συνοψίζεται:
«Μια συνετή προσέγγιση, πρέπει, από την μια, να υιοθετήσει ένα μοντέλο που να δίνει έμφαση στην πρόληψη και την εκπαίδευση από μικρές ηλικίες, και από την άλλη, να εξορθολογήσει, σύμφωνα με τις δυνατότητες των πολιτών, τα πρόστιμα που επιβάλλει – εκτός εκείνων που χαρακτηρίσαμε ως εγκλήματα».

Κατά συνέπεια, τα μέλη της επιτροπής, δεν μπορούσαν παρά να εκφράσουν τη συναίνεσή τους στην προσέγγιση του ζητήματος, σύμφωνα με την εισήγηση της ΕΛΑΣ.

Εξέφρασαν την άποψη, ότι πρέπει να θεσμοθετηθούν εναλλακτικοί τρόποι νουθεσίας και συμμόρφωσης των παραβατών Κ.Ο.Κ., όπως η απασχόληση τους σε δομές του κράτους ή των Ο.Τ.Α., ώστε μετά από την εμπειρία/εκπαίδευση, πραγματικά να κατανοούν το κίνδυνο που διατρέχουν τόσο οι ίδιοι, όσο και οι συνάνθρωποι τους, από την αγνόηση στοιχειωδών κανόνων οδήγησης. Εξάλλου, το αποτέλεσα της «συνέτισης» με υψηλά πρόστιμα, είναι γνωστό ότι δεν απέδωσε - δεν είναι αρκετό από μόνο του.
Εκφράστηκε η πεποίθηση, όπως ακριβώς προέκυψε από τις εισηγήσεις στην επιτροπή - από το σύνολο των εισηγητών - ότι η οδηγική παιδεία είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη μείωση των τροχαίων. Δυστυχώς τα πρόστιμα από μόνα τους δεν είναι αρκετά - όσο υψηλά και αν είναι - ο φόβος για ένα υψηλό πρόστιμο, δεν υποκαθιστά τη γνώση/συνείδηση.
Συμφώνησαν με την ανάγκη ενίσχυσης της αστυνομίας, τόσο σε μέσα, όσο και σε ανθρώπινο δυναμικό, παροτρύνοντας την ΕΛ.ΑΣ. να απαιτήσει την αλλαγή πρακτικής και νοοτροπίας δεκαετιών, σχετικά με τις αποσπάσεις για φύλαξη δημοσίων προσώπων ή ιδιωτών. Τονίζοντας ότι η ανάγκη εμφανούς φύλαξης, είναι παραπάνω από προφανής στην παρούσα συγκυρία.
Οι τροχονόμοι, ως ενεργά μέλη της κοινωνίας, αντιλαμβάνονται πλήρως την δεινή οικονομική κατάσταση των πολιτών, καταλογίζουν, «άλλα αντί άλλων», ώστε να μειωθεί το προβλεπόμενο πρόστιμο. Δηλαδή αναγκάζονται να παρανομούν, με αποτέλεσμα, ήδη να έχει επισυμβεί κατά ένα μέρος, η συζητούμενη μείωση στην πράξη – με αθέμιτο και ενδεχομένως ολισθηρό τρόπο.
Τέλος έγινε αναφορά, στο κόστος θεραπείας των τροχαίων, που απορροφώντας τεράστια κονδύλια, αποστερεί το σύστημα από τους εντελώς απαραίτητους πόρους για την πρόληψη/καταστολή, προκειμένου να μειωθούν τα τροχαία - κατά συνέπεια και τα θύματα.
Οι δύο πλευρές συμφώνησαν, να γίνει άμεσα ενημερωτική συζήτηση στα πλαίσια λειτουργίας της Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής, με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και εμπλεκόμενα υπουργεία, ώστε να προκύψει η ορθή προσέγγιση πάνω στο ζήτημα.

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες για τη συνάντηση της 25-01-2017 στο Υπ. προστασίας του Πολίτη. Προπάθησα να βρω την επίσημη ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του υπουργείου αλλά δεν τη βρήκα. Το άρθρο στη faretra συμπληρώνει οτι τα πρόστιμα για παραβίαση κόκκινου σηματοδότη ή STOP δεν προτείνεται να αλλάξουν.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Troxaia wrote:
.....
Λόγω των υψηλών προβλεπόμενων προστίμων, οι τροχονόμοι διστάζουν να βεβαιώσουν παραβάσεις και να επιβάλλουν τα ανάλογα πρόστιμα, γίνονται αποδέκτες παραπόνων και έντονης αγανάκτησης εκ μέρους των πολιτών για το ύψος αυτών.

Don't do the crime, if you can't do the time.

Μα καλά... ΟΛΟΙ οι Μ@Λ@ΚΕΣ το κόσμου σε αυτήν την ριμαδοχώρα έχουν συγκεντρωθεί?????????????
Το πρόστιμο σου φαίνεται "βαρύ και ασήκωτο".Το κόκκινο φανάρι όμως σου φαίνεται "ελαφρύ" να το παραβιάσεις. Ε?


.
.
.
.
.
.
.
[σκέφτομαι το αντίστοιχο / ανάλογο..... Κύριε Πρόεδρε είναι βαρύ και ασήκωτο να με χώσετε 35 χρόνια φυλακή επειδή σκότωσα μια οικογένεια.... Δεν γίνεται να το κάνουμε 5 χρονάκια? Με αναστολή? Και να μου αναγνωριστεί και ότι είχα άρρωστη τη μανούλα μου και πεινούσαν και τα παιδάκια μου?]

ΜΝΗΜΟΝΙΑ μέχρι να σβήσει ο Ήλιος.

frigo
Απών/απούσα

Αφου ο καθεις δικαιουται, θα γραψω κι εγω τις δικες μου αρες μαρες κουκουναρες :

Δεν απετρεψε κανεναν το χρηματικο προστιμο απο την παραβιαση του κοκκινου.
Οπως διαβαζουμε και στα ποδηλατικα forum σχεδον ολοι το παραβιαζουν αλλα πολυ προσεκτικα ...
Κοιτανε δεξια αριστερα.....μην εχει αστυνομια και βουρ.
Οι κατα πολλους "τρισκαταρατοι" οδηγοι αυτοκινητων κατα κανονα το σεβονται ...
Σ'αυτη την ρημαδοχωρα οσοι και καλα οργιζονται για την μειωση, αγνοουν ή αν γνωριζουν αποσιωπουν οτι η συγκεκριμενη παραβαση συνοδευεται απο 9 βαθμους ποινης + αφαιρεση πινακιδων για 20 ημερες + αφαιρεση αδειας οδηγησεως για 60 μερες.Οι ανησυχουντες για την μειωση θα ησαν πιο πειστικοι αν ζητουσαν την αυξηση των συνοδων ποινων οι οποιες ειναι οι πραγματικα αποτρεπτικες αυτης της παραβασης ή ακομη και την προσθηκη νεων πχ κοινωνικη εργασια οπως ευστοχα προτεινε καποιος φιλος παραπανω.
Το χρηματικο προστιμο για την συγκεκριμενη παραβαση εχει καθαρα εισπρακτικο χαρακτηρα και δεν θα ηταν παραλογισμος στα πλαισια της ισοτιμιας, να ζητουσαν την συνδεση της χρηματικης ποινης με το ετησιο εισοδημα του παραβαντος ή και την συνδεση της με τα περιουσιακα στοιχεια του, ως ποσοστο επι αυτων.
Μονο που σκεφτομαι τι χαμος θα γινοταν ακομη και στην σκεψη ενος τετοιου μετρου, με πιανουν τα γελια και τα κλαματα μαζι...
Παντως ,δοξα τω Θεω, εθελοδουλος δεν υπηρξα ποτε και (ελπιζω) ουτε και θα γινω...

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

βεβαιώθηκαν 25.607 παραβάσεις από τις οποίες
918 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος.
Ενδεικτικά βεβαιώθηκαν:
822 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση
οινοπνεύματος, από τις οποίες οι 87 ήταν σε
βαθμό πλημμελήματος,
1.950 παραβάσεις ορίου ταχύτητας,
614 παραβάσεις για παραβίαση ερυθρού
σηματοδότη,
1.082 παραβάσεις για χρήση κινητού τηλεφώνου,
720 παραβάσεις για μη χρήση ζώνης ασφαλείας
και
920 παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού
κράνους.
Μόνο για τον μήνα Δεκεμβρίο 2016 από μια τροχαία που δεν έχει προσωπικό και μέσα φαντάσου να είχε κιόλας.

Μάλλον ο κανόνας ξεχειλησε κατιτις

Στo πλαίσιο ειδικής εξόρμησης της Τροχαίας
Αττικής για επικίνδυνες παραβάσεις, τις βραδινές
ώρες μεταξύ 4 και 5 Φεβρουαρίου 2017 μεταξύ
άλλων αφαιρέθηκαν πινακίδες από... 307
οχήματα, 273 διπλώματα & 120 άδειες
κυκλοφορίας, ενώ συνελήφθησαν 30 οδηγοί!
Η ανωτέρω εξόρμηση, στην οποία συμμετείχε το
σύνολο των Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Τροχαίας
Αττικής, διενεργήθηκε κατά μήκος οδικών
αξόνων, που παρουσιάζουν μεγάλη συχνότητα
τροχαίων ατυχημάτων, υψηλή παραβατικότητα
και άλλες ιδιαιτερότητες και υπαγορεύουν την
έντονη τροχονομική αστυνόμευση.
Συνολικά διενεργήθηκαν 4.516 τροχονομικοί
έλεγχοι σε οδηγούς οχημάτων και βεβαιώθηκαν
2.077 παραβάσεις επισείουσες διοικητικά
πρόστιμα, εκ των οποίων οι 165 επιφέρουν και
επιπρόσθετες ποινικές κυρώσεις. Αναλυτικά:
Οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος:
124
Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη: 65
Υπερβολική ταχύτητα: 227
Μη χρήση προστατευτικού κράνους: 116
Μη χρήση ζώνης ασφαλείας: 97
Χρήση κινητού τηλεφώνου: 117
Ανασφάλιστα οχήματα: 34
Επικίνδυνοι ελιγμοί: 3
Λοιπές τροχαίες παραβάσεις: 1.294
Περαιτέρω συνελήφθησαν και οδηγήθηκαν με την
αυτόφωρη διαδικασία στον αρμόδιο Εισαγγελέα
Πλημ/κών, συνολικά 30 οδηγοί, συγκεκριμένα 7
για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος
και 23 για στέρηση άδειας ικανότητας οδήγησης.
Επιπρόσθετα, αφαιρέθηκαν 307 ζεύγη πινακίδων
κυκλοφορίας, 273 άδειες ικανότητας οδήγησης
και 120 άδειες κυκλοφορίας, καθώς επίσης
ακινητοποιήθηκαν 56 οχήματα και μεταφέρθηκαν
με γερανό 29 εξ αυτών.

frigo
Απών/απούσα

Ετσι που το παλευεις... δεν.
Τα νουμερα που παρουσιαζονται μονο για χρηση προς εντυπωσιασμο ή για τον υπολογισμο των εσοδων αξιζουν.
Ενδιαφερον θα ειχαν αν αποτυπωναν τον αριθμο των παραβασεων ως ποσοστο επι του συνολου των μετακινησεων....

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Στους 4.516 ελέγχους είχαμε 2.077 παραβάσεις και θα είμαι καλός και θα πω πως κάποιοι χρεώνονται διπλές και τριπλές άρα από 45%παραβατικότητα στο ρίχνω σε ενα 30%.
Για ποια αγγελικα πλασμενη εικόνα μας μιλάς;

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Μπα, το 30% ειναι λιγο για να αντιστοιχει στην πραγματικοτητα μιας και ΔΕΝ γινονται αρκετοι ελεγχοι παραβατικοτητας.

Με το ποδηλατο δεν υπαρχιε μερα που να εχω βγει και να μην εχω δει εστω και εναν να παραβιασει κοκκινο. Με τα ποδια οταν κυκλοφορω βλεπω αμετρητους που εχουν παρκαρει και κλεισει εντελως πεζοδρομια αναγκαζοντας του πεζους να βγουν στο δρομο γιατι απλα δεν τον βολευε τον αλλο να περπατησει βρε παιδι μου, ειναι τωρα πραγματα αυτα να παρκαρεις 5-6 τετραγωνα μακρυα απο το σπιτι σου και να περπατας? ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΣ? Να ταπαιπορηθεις εσυ για παρτη καποιου αλλου? Αν ειναι δυνατον! Σε τι κοσμο ζουμε?

Αφου να, δεν κοβω την κινηση και δεν θα μου το χτυπησει κανενας. Μια χαρα ολα. Στα τετοια μου πως θα περασεις εσυ με τα ποδαρακια σου, το σκυλο, το καροτσακι της λαικης, του παιδιου, ή γιαγια, ο παπους με το Π, εισαι ανετος, πηγαινε απεναντι να περασεις ή κατσε και περιμενε σα μαλακας ή βγες να σε χτυπησουν. ΕΓΩ ειμαι καλα

Η γελοιοτητα του να ειναι αναλογικα τα προστιμα: δηλ αμα δεν το φυσας η παρανομια αυτοματως ειναι πιο ελαφρια? Με τι λογικη βαση?

Δεν ειμαι υπερ της αυξησης αυτη τη στηγμη, δεν τα λες και φθηνα για την φαση που ειμαστε, αλλα ειμαι γυρο στο 800% υπερ των περισσοτερων και αμεροληπτων ελεγχων και στη εφαρμογη των προστιμων

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

.............................ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ.
https://secure.avaaz.org/el/petition/Anapliroti_ypoyrgo_Prostasias_toy_Politi_k_Niko_Toska_Ohi_sti_meiosi_ton_prostimon_toy_KOK/?thGpIab

Σ'ευχαριστώ που υπέγραψες το ψήφισμα μου με τίτλο: Όχι στη μείωση των προστίμων του Κ.Ο.Κ.!

Κάθε υπογραφή δυναμώνει τη φωνή μας και την έκκληση μας για δράση. Στείλε το παρακάτω email σε φίλους και συγγενείς και δημοσίευσε το ψήφισμα στο Facebook σου:

morgoth
Απών/απούσα

Το θεμα ειναι το εξης, γινονται και λαθη. Δηλαδη καποιος μπορει να πηγαινει με 20χλμ πανω απο το οριο επειδη δεν ειδε την σημανση. Το να του παιρνεις ενα μηνιατικο γι'αυτο εινια παραλογο. Οπως απο την αλλη ειναι παραλογο οτι αν ειμαι γιος εφοπλιστη μπορω να παραβιαζω οσα κοκκινα θελω και ουσιαστικα μου κοστιζει οσο το φιλοδωρημα που θα αφησω στο εστιατοριο το βραδυ. Πως ειναι λογικο αυτο απο την στιγμη που θελουμε το προστιμο να λειτουργει αποτρεπτικα?

Η μονη δικαιη και λογικη λυση ειναι το προστιμο να ειναι σε ποσοστο επι του ετησιου εισοδηματος.

Κατα τα αλλα ειναι προφανες οτι αμα η τιμωρια ειναι υπερβολικα αυστηρη εφαρμοζεται πιο δυσκολα, παντου ισχυει αυτο.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Το θέμα είναι να είσαι και άνθρωπος.
Ανεξάρτητα από το πόσα βγάζεις, και πόσο θα σε πονέσει το πρόστιμο ή η αφαίρεση της άδειας για χ χρόνο....

Επίσης, το θέμα είναι να γίνονται έλεγχοι και να ΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΙ και να ΕΙΣΠΡΑΤΟΝΤΑΙ τα πρόστιμα.
Αν απλά μένουμε στις κουβέντες και στις βαρύγδουπες εξαγγελίες, δεν κάνουμε τίποτα.

Βάλτε το πρόστιμο 100 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος για 1 μήνα.
Αλλά οι έλεγχοι να δεκαπλασιαστούν.
Και αν σε ξαναπιάσω στο 6μηνο.... ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ της ποινής.
Και αν σε ξαναπιάσω στο επόμενο 6μηνο.... ξανά ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ. κλπ κλπ

Οπότε, αν απλά έτυχε και δεν πρόσεξες / και ήσουν αφηρημένος, ΟΚ, μικρό το κακό. Αν το ξανακάνεις όμως, αν δεν βάζεις μυαλό, αν συνεχίζεις να μην είσαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ... να σου κόψουν το κ*λο.

Το κλειδί ΠΑΝΤΑ και ΠΑΝΤΟΥ και ΓΙΑ ΠΑΝΑ είναι οι έλεγχοι. Η πράξη. Όχι τα λόγια. Δεν με νοιάζει το ύψος του προστίμου. Με νοιάζει Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
- ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΠΙΑΣΟΥΝ.
- ΞΕΓΕΛΑΩ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
- ΤΗΝ ΒΓΑΖΩ ΚΑΘΑΡΗ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΩ. ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ.
Αυτό κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει. Πέστε με φασίστα και αστυνομόκ@^λο.... πέστε με ότι θέλετε.
Η ουσία είναι μία.
ΣΥΧΝΟΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ & ΕΠΙΒΟΛΗ ΠΟΙΝΗΣ.
Ξεκονόντας από την απλή καθημερινότητα, από την απλή απλούστατη φάση της καθημερινής μας ζωής σε αυτήν την ριμαδοπόλη, που λέγεται "μετακίνηση".
Ούτε εκεί δεν μπορούμε να επιβάλουμε μια τάξη, μια λογική, μια ανθρωπινη στάση.....
Άντε μετά να πιάσεις φοροφυγάδες, off shores, διαπλεκόμενους, παραδικαστικό, μεγαλοεργολάβους, παπάδες, καναλάρχες, ΜΜΕ, ποδοσφαιροπαράγγες κλπ.... Σιγά... Ναι καλά.... και μετά ξυπνήσαμε....

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

^ Μαζι σου σε ολα

Ασχετο, εχω εναν ενδιασμο για αυτο το site με τις υπογραφες

Απο οσο γνωριζω δεν εχει αλλαξει ποτε τιποτα οσες υπογρφες και να μαζευτηκαν. Δεν συμβαινουν αυτα στο Ελλαδισταν. Το ιδιο το site ομως εχει συγκεντρωσει μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ λιστα με διευθυνσεις email και μαλιστα ειναι δυνατον να τις κατηγοριοποιει βαση ενδιαφεροντων και φυσικα να τις πουλησει σε διαφημιστικες...

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

..........................άραγε στο facebook και το twitter;(Ποδηλατ-ισσ-ες).
Άν και εμείς δεν μπήκαμε καν στον κόπο να το συζητήσουμε στην συνέλευση,νομίζω προλαβαίνουμε μέχρι τον Μάρτη μιάς και οι αντιδράσεις είναι αρκετές
Ι.Ο.ΑΣ,
Μαμάδες στον δρόμο,
Sos.τροχαία εγκλήματα,
ETSC,
Ιαβέρης σχολή ασφαλούς οδήγησης,
ΕΣΥΠΡΟΤΑ (Εθελοντικός Σύλλογος Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων),
ΕΥΘΥΤΑ- Ρόδου,
Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων (FEVR),
εκπαιδευτές υποψηφίων οδηγών σε πανελλαδικό Επίπεδο,
Δήμος Αθηναίων,
Αυτή είναι μια συλλογή υπογραφών στην οποία ελάχιστοι θα υπογράψουν. Πολύ κακώς

eska.sa
Εικόνα eska.sa
Απών/απούσα

Άυριο θα γίνει συνάντηση της Επιτροπής Ασφάλειας της Βουλής στις 13.00.
Θα βρίσκονται οι περισσότεροι απο όσους αναφέρατε ποιό πριν και το θέμα είναι γνωστό
ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΠΑΡΑΒΑΣΕΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ Κ.Ο.Κ

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα
Tasos
Απών/απούσα

εδώ. Την είχα πετύχει στην τηλεόραση. Στα ιδιαίτερα ισχυρά και εμπεριστατωμένα επιχειρήματα του Κουβίδη, ο πρόεδρος δεν είχε να απαντήσει τίποτα. Εκτός από το ότι δεν πρέπει να αμφισβητούμε την καλή πρόθεση του νομοθέτη για τη μείωση των οδικών συγκρούσεων. Ρε, άει...!

Και όχι! Δεν είναι καμιά ανοησία των Ελλήνων. Από τη συγκεκριμένη κατάσταση επωφελούνται συγκεκριμένοι κλάδοι της οικονομίας. Δε θέλει πολύ μυαλό για να καταλάβει κάποιος, ποιοι. Επίσης, δε μπορούμε να αποδίδουμε την υπάρχουσα κατάσταση σε κάποια ενδογενή τάση παρανομίας, σαν αυτή να είναι εγγεγραμμένη στο DNA μας. Τέλος, το πρόβλημα της οδικής ασφάλειας θα πρέπει να εξεταστεί και να αντιμετωπιστεί συνολικά, σε συνδυασμό με τα άλλα προβλήματα (περιβαλλοντικό, υγείας, οικονομίας κλπ). Εκτός αν έχουμε κάνει συμφωνία με τον διάβολο ότι πρέπει να είμαστε πνιγμένοι στα ΙΧ, εις αεί...

41ex
Απών/απούσα
i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Tasos wrote:
Και όχι! Δεν είναι καμιά ανοησία των Ελλήνων. Από τη συγκεκριμένη κατάσταση επωφελούνται συγκεκριμένοι κλάδοι της οικονομίας. Δε θέλει πολύ μυαλό για να καταλάβει κάποιος, ποιοι. Επίσης, δε μπορούμε να αποδίδουμε την υπάρχουσα κατάσταση σε κάποια ενδογενή τάση παρανομίας, σαν αυτή να είναι εγγεγραμμένη στο DNA μας.

Δεν είναι γραμμένη εκεί αλλά θέλουν να τη γράψουν. Ο λύκος στην αντάρα χαίρεται. Δημιουργία αυτοενοχής = είσαι ένοχος άρα πλέρωνε! Όσο μεγαλύτερη η παρανομία, τόσο μεγαλύτερα τα έσοδα.

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

...................................λέει ο Υφυπουργός.
Τελείως αποκομμένος απο τον υπόλοιπο κόσμο,μήπως συμμετέχει στο surviror,και έχει χάσει κάθε επαφή.
http://news247.gr/eidiseis/koinonia/erxetai-neos-kok-meiwsh-prostimwn-kai-koinwnikh-ergasia.4562324.html?utm_source=Contra&utm_medium=BestofNetwork_article&utm_campaign=24MediaWidget&utm_term=Pos1

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

.......................................κάποιου πριν την τέλεση κάποιας παράβασης είναι το ίδιο ελαστική ακόμα και μετά απο κάποιο θανατηφόρο ατύχημα,με αποτέλεσμα Το 2016 η πιθανότητα να σκοτωθείς σε τροχαίο στην Ελλάδα ήταν τριπλάσια από ότι στο Ηνωμένο Βασίλειο. ΟΙ ανώτατες προβλεπόμενες ποινές για τους δράστες ήταν (και είναι) πέντε (5) χρόνια (με αναστολή) στην Ελλάδα και δεκατέσσερα (14) χρόνια κάθειρξης στο Ηνωμένο Βασίλειο. 

https://sostegr.wordpress.com/2017/10/16/%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CE%BF%CE%B9-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CE%AF-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%84%CF%8E%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%AD/

Είναι απλό ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝΕ να αντιμετωπίσουν την αλήθεια,ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ την πολιτική υπόσταση να αλλάξουν τα πράγματα.

contact