αλλαγες ταχυτητας

8 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
αλεξανδρος1982
Απών/απούσα

καλημερα σε ολους! εδω και ενα χρονο εχω ενα mtb 29αρι και εχω ξεκινησει τις μεγαλες βολτες χωματινες και ασφαλτινες αποστασεων περιπου 20-30 χλιομετρα αναλογα τα κεφια καθε φορα. Η απορεια μου ειναι η εξης στις αλαγες ταχυτητας. Ειναι καλο να ζοριζουμε τα ποδια και να μην επιλεγουμε ευκολη ταχυτητα στο σασμαν αλλα ενα κλικ πιο δυσκολο καθε φορα για να δυναμωσουν σε μεγαλες διαδρομες η ετσι θα καουν επειδη ζοριζοντε για μεγαλο διαστημα. Δυναμωνουν ετσι τα ποδια; η το μονο που καταφερνουμε ειναι να τα φτυσουμε πιο γρηγορα και να επιλεγουμε ταχυτητα στο σασμαν που να μας πηγαινει χαλαρα; πχ σε ανηφορες αξιζει να το παλευεις η να βαζεις ευκολη ταχυτητα να την περνας ξεκουραστα; (επειδη ειναι και η αποσταση των 30χλμ που περιμενει)

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
αλεξανδρος1982
Απών/απούσα

οι ποδηλατες πχ που κανουν κουρσες σε προπονηση και κανουν πορειες (επαγγελματιες βεβαια αυτοι) επιλεγουν χαλαρες ταχυτητες να βγαζουν την διαδρομη ανετα η επιλεγουν ενα κλικ πιο ζορικη για να δυναμωνουν και ποδια και η αντοχη; αυτη την απορεια εχω παιδια και σας ευχαριστω για τον χρονο σας

kynhgos77
Απών/απούσα

Καταρχας το οτι θα βαλεις πιο ελαφρυα δεν σημαινει οτι θα βγει ξεκουραστα η ανηφορα, την βαζουμε για να βγει η ανηφορα.
Σε γενικες.γραμμες πρεπει να στροφαρουμε με 70 -80 στροφες/ λεπτο και σε ανηφορες οσο πιο κοντα σε αυτες γινεται. Το βαρυ πατημα θα σου παρουσιασει προβλημα στα γονατα, αποφυγε το.

αλεξανδρος1982
Απών/απούσα

καταλαβα, ισα να εχουμε μια μικρη αντισταση δηλαδη. σε ευχαριστω πολυ

atomgr
Εικόνα atomgr
Απών/απούσα

Για μένα πάντα
Πάνω από 65 70. Όταν δουλεύεις γρήγορα κουράζεις πνευμόνια, αν τα κουράσεις πολύ βαραίνεις δουλεύεις πόδια μόλις κουραστούν ελαφραίνεις, ανεβάζεις πάλι στροφές.
Νομίζω με αυτές τις εναλλαγές θα σου βγαίνουν πιο άνετα οι ανηφόρες. Αλλά πρέπει να κινείσαι στη σέλα. Η θέση που στροφάρεις δεν είναι πάντα η θέση που δίνεις δύναμη. Κάνα ορθοπέταλο για να ξεπιάνεσαι αλλά με βαρύ πετάλι

αλεξανδρος1982
Απών/απούσα

σε ευχαριστω πολυ atomgr

almak
Εικόνα almak
Απών/απούσα

Φίλε καλά κάνεις και το ανεβάζεις σαν θέμα , μιας και άμα κοιτάξεις γύρω σου σε μια ποδηλατοβόλτα θα δεις τους περισσότερους από τους μισούς να παλεύουν με λάθος ταχύτητες-βήμα. Μάλιστα συνήθως είναι οι ίδιοι που κάποια στιγμή διαμαρτύρονται για κούραση για δύσκολη διαδρομή κτλ.
Έχω διαβάσει κι εγώ για το στροφάρισμα στα 70-80-90 και προφανός έχουν καταλήξει εκεί οι ειδικοί που το έχουν ψάξει επιστημονικά το θέμα.....ώς εκ τούτου δεν έχω κανέναν λόγο να το αμφισβητήσω.
Εγώ προσωπικά δεν έχω κάποιο όργανο για να μου δείχνει ανά πάσα στιγμή το στροφάρισμα , όμως έχω καταλήξει σε έναν τρόπο στροφαρίσματος που έχει να κάνει με το πόσο αισθάνομαι την πίεση στα πόδια μου.
Για εμένα υπάρχει αυτό το σημείο που νιώθω πως πρέπει να αλλάξω ταχύτητα και να κάνω το πάτημα ελαφρύτερο έτσι ώστε στο τέλος της ανηφορικής διαδρομής να μην είμαι με την γλώσσα έξω και τα πόδια να καίνε !!!!!
Φυσικά το σημείο αυτό που νιώθω την πίεση δεν μου το υπέδειξε κανένας ...... απλά έχω καταλήξει εκεί μετά από βόλτες και αφού πλέον στο τελείωμα της ανηφόρας δεν είμαι ούτε πρώτος αλλά ούτε και τελευταίος.

αλεξανδρος1982
Απών/απούσα

ετσι φιλε μου κι εγω αυτο πιστευω οτι ολα εχουν να κανουν με την εμπειρια τελικα και δεν υπαρχει κατι στανταρ. εμπειρια και αντοχες του καθενως. καποιων οι μυες κουραζοντε πιο γρηγορα καποιων πιο αργα, το βασικοτερο ειναι να νιωθεις μια σχετικη πιεση στο πατημα και αν εχεις να κανεις διαδρομη μεγαλη (πχ 30χλμ και ανω) να κανεις κρατη στα ποδια για να εχεις αντοχες μην γυρισεις με την γλωσσα κατω

contact