Πρακτικά συνέλευσης 7/10

3 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
podilat-iss-es
Εικόνα podilat-iss-es
Απών/απούσα

Τα θέματα ήταν:
1. Εντυπώσεις από τη συμμετοχή μας στο Bike Festival
2. Σχεδιασμός δράσεων με κύριο αίτημα την υλοποίηση του ποδηλατικού δικτύου
3. Χρήση των λεωφορειολωρίδων από τα ποδήλατα
4. Διοργάνωση ποδηλατικού κυνηγιού θησαυρού
5. Καυσαέρια των ταξί
6. Λογότυπο των Ποδηλατ-ισσ-ών

Μια επισήμανση πρώτα... Αυτός θα είναι ο 10ος χρόνος λειτουργίας της συλλογικότητας! Έχουμε λοιπόν ένα λόγο παραπάνω να προσπαθήσουμε να ξεπεράσουμε τις όποιες αδυναμίες μας και να προσπαθήσουμε για το καλύτερο.

Αναλυτικά:

1. Η συμμετοχή κρίθηκε συνολικά πολύ θετική αφού:
- ενημερώθηκε αρκετός κόσμος για τις δράσεις μας και συγκεκριμένα για τους ποδηλατικούς άξονες
- έγινε η συζήτηση/εκδήλωση για τους ποδηλατικούς άξονες
- πουλήθηκαν πολλά μπλουζάκια των ΦτΠ
- είχαμε μια μικρή οικονομική ενίσχυση 31€

Ειδικά η συζήτηση ήταν πολύ σημαντική αφού τεκμηριώθηκε από τον Ηλία και τον Κ. Αθανασόπουλο η συνέχεια της ιδέας των ποδηλατικών αξόνων, από τη σύλληψή και αποτύπωσή της από τη συλλογικότητά των Ποδηλατ-ισσ-ών, τη μετέπειτα μελέτη από τη Μονάδα Βιώσιμης Κινητικότητας του ΕΜΠ, μέχρι την θεσμοθέτηση του μεγαλύτερου μέρους της, στα πλαίσια του Ρυθμιστικού Σχεδίου της Αθήνας. Υπενθυμίζεται ότι ο Κ. Α. είναι συγκοινωνιολόγος-μηχανικός ΕΜΠ που συμμετείχε τόσο στην αρχική δουλειά των Ποδηλατ-ισσ-ών όσο και στη μελέτη του ΕΜΠ.
Επισημάνθηκε επίσης ο ρόλος που μπορεί να παίξει πλέον η περιφέρεια Αττικής στην υλοποίηση αυτού του σχεδίου.

Στα αρνητικά ήταν η αργοπορημένη εκ μέρους μας απόφαση συμμετοχής στο φεστιβάλ, η μικρή παρουσία άλλων ποδηλατικών ομάδων στη συζήτηση και η απουσία -σε αντίθεση με πέρυσι- μελών του φόρουμ από το περίπτερο.

Αποφασίστηκε η συμμετοχή μας στο φεστιβάλ και του χρόνου και η όσο το δυνατόν καλύτερη προετοιμασία μας. Επίσης η αποστολή ευχαριστιών στον Σπ. Παπαγεωργίου για την προσφορά του.

2. Αποφασίστηκε η διοργάνωση ποδηλατοπορείας προς τα τέλη Νοέμβρη για την προώθηση των αιτημάτων μας και σε συνδυασμό, αν αυτό είναι δυνατόν, με τις δράσεις του συλλόγου ΣΟΣΤΕ για την παγκόσμια ημέρα μνήμης των θυμάτων των τροχαίων. H ποδηλατοπορεία θα πρέπει να περάσει από την περιφέρεια Αττικής, το ΥΠΕΚΑ και τον ΟΑΣΑ για την επίδοση των αντίστοιχων επιστολών με τις οποίες θα ζητάμε συνάντηση.
Τα κύρια αιτήματα είναι:
- η υλοποίηση των αξόνων
- η θεσμοθέτηση του 10% για ποδηλατικές υποδομές σε κάθε έργο σύμφωνα με την οδηγία-κανονισμό της ΕΕ η οποία ισχύει από το 2015
- η χρήση των λεωφορειολωρίδων από τα ποδήλατα

Επίσης αποφασίστηκε για την προώθηση του θέματος των αξόνων:
- να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα η συζήτηση, ένας πιο λεπτομερής χάρτης καθώς και ένα σύντομο βίντεο με το ιστορικό τους
- να γραφτεί κείμενο προς τις άλλες ποδηλατικές ομάδες
- να γραφτεί ένα άρθρο για δημοσίευση στο ΜΒΙΚΕ με αφορμή την εκδήλωση.

3. Αυτή τη στιγμή και μετά τη δοκιμαστική περίοδο ΔΕΝ επιτρέπεται, σύμφωνα με τον κανονισμό του ΟΑΣΑ, η χρήση των λεωφορειολωρίδων από τα ποδήλατα, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τον ΚΟΚ. Γι' αυτό και θα επιδιώξουμε συνάντηση με τον ΟΑΣΑ.

4. Ετοιμάζεται ήδη από τη γνωστή ομάδα και θα γίνει το πρώτο 15ήμερο του Νοέμβρη.

5. Συζητήθηκε το θέμα των καυσαερίων των ταξί, χωρίς να ληφθούν κάποιες αποφάσεις

6. Αποφασίστηκε να δώσουμε λίγο ακόμη χρόνο.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Antonius
Απών/απούσα

"3. Αυτή τη στιγμή και μετά τη δοκιμαστική περίοδο ΔΕΝ επιτρέπεται, σύμφωνα με τον κανονισμό του ΟΑΣΑ, η χρήση των λεωφορειολωρίδων από τα ποδήλατα, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τον ΚΟΚ. Γι' αυτό και θα επιδιώξουμε συνάντηση με τον ΟΑΣΑ."

Τί λέει για αυτό ο ΚΟΚ;

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CE%B5%CF%89%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B5%...

σύμφωνα με αυτό, ΟΠΟΙΟΣ τις χρησιμοποιεί, παρανομεί.

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Η Wikipedia δίνει πληροφόρηση, αλλά δεν είναι ο Κ.Ο.Κ., ούτε αυθεντία στον Κ.Ο.Κ.

Ο Κ.Ο.Κ. είναι εδώ.

Οι μοτοσυκλέτες επιτρέπονται στις λεωφορειολωρίδες.

Έψαξα αλλά δεν βρήκα το σχετικό άρθρο στον Κ.Ο.Κ. Βρήκα όμως την πινακίδα Π - 66 για τις λεωφορειολωρίδες, με τον ορισμό: "Λωρίδα αποκλειστικής κυκλοφορίας Λεωφορείων ή Τρόλλεϋ ή Τροχιοδρόμου ή δικύκλου ή συνδυασμού αυτών."

Έχω την εντύπωση οτι όταν ο Κ.Ο.Κ. αναφέρει τον όρο "δίκυκλο" αναφέρεται σε μηχανοκίνητα οχήματα με δύο ρόδες, δηλαδή δεν περιλαμβάνει ποδήλατα. Δυστυχώς δεν βρήκα το "δίκυκλο" στο άρθρο με τους ορισμούς (άρθρο 2). Στον ορισμό όμως των όρων "μοτοποδήλατο" και "μοτοσικλέτα", αυτά τα οχήματα αναφέρονται ως "δίτροχα", ενώ στον ορισμό του όρου "ποδήλατο" δεν αναφέρει "δίτροχο" αλλά "όχημα δύο τουλάχιστον τροχών"

Ταυτόχρονα όμως ο Κ.Ο.Κ. ορίζει οτι τα ποδήλατα πρέπει να είναι στο δεξιό μέρος της οδού (Άρθρο 16.2 -- Θέση επί της οδού), επομένως έρχεται σε αντίθεση με τη σήμανση για τις λεωφορειολωρίδες.

contact