Αγοράζεις ποδήλατο με ανάρτηση.Αυτό το ορίζει η λογική και οχι η ψυχή.
πια λογική ???
εξάρτημα μηχανοκίνητων οχημάτων χάρη στο οποίο αποσβένονται οι ταλαντώσεις των ελατηρίων και ελαττώνονται οι κραδασμοί, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα του οχήματος
Αγοράζεις ποδήλατο με ανάρτηση.Αυτό το ορίζει η λογική και οχι η ψυχή.
πια λογική ???
εξάρτημα μηχανοκίνητων οχημάτων χάρη στο οποίο αποσβένονται οι ταλαντώσεις των ελατηρίων και ελαττώνονται οι κραδασμοί, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα του οχήματος
Αυτα τα λαθη κανουμε εαν απλως γκουγκλαρουμε και δεν ξεχωριζουμε αυτα που γραφουμε.
Αυτο που περιγραφεις λεγεται αμορτισερ και δεν εχει καμμια σχεση με το πιρουνι με αναρτηση. Αντιθετα τα πιρουνια που συζηταμε συνηθως δεν εχουν κατι να αποσβενουν τις ταλαντωσεις του ελατηριου που περιεχουν.
Επισης δεν εξασφαλιζεται η σταθεροτητα του οχηματος αλλαζοντας κατι που δεν εχει ελαστικοτητες (σταθερο πιρουνι) με κατι που εχει ελαστικοτητες λογω κατασκευης (πιρουνι με αναρτηση, λεπτα καλαμια, συνδεση μεταξυ καλαμιου και μποτας με ελαστικο συνδεσμο κτλ).
επειδη ουτε εχω καμμια ορεξη να εξηγω τα αυτονοητα και ουτε διαθεση να μπλεξω σε θεωρητικες και φιλοσοφικες συζητησεις, υπολογιστε στο κοστος του ποδηλατου και την αλλαγη για να βαλετε τελικα σταθερο πιρουνι. Εαν δεν το παρεις απο την αρχη χωρις αναρτηση οποιονδηποτε και οπουδηποτε να ρωτησεις για βελτιωση ενος τρεκινγκ ποδηλατου οι δυο απαντησεις που θα παρεις ειναι πιο λεπτα λαστιχα και να βγαλεις την αναρτηση. Τωρα δικαιολογιες του στυλ, "θα παω σε χωματοδρομο" ή "ανεβοκατεβαινω πεζοδρομια κτλ" ή την θελω για αποροφηση κραδασμων (ακουγεται και ψαγμενο γιατι χρησιμοποιουμε παραξενες λεξεις) ειναι απλως για να λεμε κατι. Ενα 38αρι λαστιχο αποροφα πολυ καλυτερα κραδασμους κτλ απο οποιαδηποτε τετοια αναρτηση.
Ρωτηστε πολυ απλα οποιον εχει κανει αυτη την αλλαγη.
Αυτα τα λαθη κανουμε εαν απλως γκουγκλαρουμε και δεν ξεχωριζουμε αυτα που γραφουμε.
Αυτο που περιγραφεις λεγεται αμορτισερ και δεν εχει καμμια σχεση με το πιρουνι με αναρτηση. Αντιθετα τα πιρουνια που συζηταμε συνηθως δεν εχουν κατι να αποσβενουν τις ταλαντωσεις του ελατηριου που περιεχουν.
Επισης δεν εξασφαλιζεται η σταθεροτητα του οχηματος αλλαζοντας κατι που δεν εχει ελαστικοτητες (σταθερο πιρουνι) με κατι που εχει ελαστικοτητες λογω κατασκευης (πιρουνι με αναρτηση, λεπτα καλαμια, συνδεση μεταξυ καλαμιου και μποτας με ελαστικο συνδεσμο κτλ).
επειδη ουτε εχω καμμια ορεξη να εξηγω τα αυτονοητα και ουτε διαθεση να μπλεξω σε θεωρητικες και φιλοσοφικες συζητησεις, υπολογιστε στο κοστος του ποδηλατου και την αλλαγη για να βαλετε τελικα σταθερο πιρουνι. Εαν δεν το παρεις απο την αρχη χωρις αναρτηση οποιονδηποτε και οπουδηποτε να ρωτησεις για βελτιωση ενος τρεκινγκ ποδηλατου οι δυο απαντησεις που θα παρεις ειναι πιο λεπτα λαστιχα και να βγαλεις την αναρτηση. Τωρα δικαιολογιες του στυλ, "θα παω σε χωματοδρομο" ή "ανεβοκατεβαινω πεζοδρομια κτλ" ή την θελω για αποροφηση κραδασμων (ακουγεται και ψαγμενο γιατι χρησιμοποιουμε παραξενες λεξεις) ειναι απλως για να λεμε κατι. Ενα 38αρι λαστιχο αποροφα πολυ καλυτερα κραδασμους κτλ απο οποιαδηποτε τετοια αναρτηση.
Ρωτηστε πολυ απλα οποιον εχει κανει αυτη την αλλαγη.
Σοβαρα τωρα. Εψαξες να μου βρεις 29αρα αναρτηση και να μου πεις γιατι ο gatsoulis γραφει παπαριες στο website του. Και ολα αυτα για να δικαιολογησεις την παραπανω απαντηση σου??
ΟΚ μαθετε πρωτα τι σημαινει αμορτισερ (αποσβεστηρας ειναι στα ελληνικα ετσι σαν μικρο τιπ για να το βρειτε πιο ευκολα) μαθετε με ποιο τροπο λειτουργει και ποια αλλα εξαρτηματα χρειαζεται σε μια αναρτηση για να λειτουργησει, ποια ειναι η διαφορα του με ενα πιρουνι με αναρτηση, ποιες ειναι οι διαφορες του σε σχεση με ενα φτηνο πιρουνι τρεκινγκ και μετα συζηταμε.
Δεν υπαρχει νοημα να κανουμε συζητηση οταν δεν γνωριζουμε βασικες εννοιες.
Καποιες δεν λειτουργουν απο την κουτα δλδ 0 χλμ.
Καθολου αναγκαια δεν ειναι. Δλδ ολοι οσοι κυκλοφορουμε χωρις αναρτηση τι ειμαστε?? Ή μηπως παμε σε αλλους δρομους??
Ειναι κοινος τοπος οτι οσοι πανε απο τετοια αναρτηση σε rigid νομιζουν οτι πηραν αλλο (καλυτερο) ποδηλατο.
Όταν αρχίσει να νοιώθει τα χέρια του να πονάνε,όταν κάνει ένα βατό χωματόδρομο και δει οτι χρειάζεται να κρατάει το τιμόνι λες και είναι κομπρεσερ;
τότε τι θα του πούμε οτι δεν μπορεί να βάλει γιατι αλλάζει η γεωμετρία του ποδηλάτου;να το πουλήσει για να πάρει ένα με ανάρτηση;
Κάποιές δουλευουν κανονικότατα ακόμα και μετά απο χρόνια και αρκετά χλμ και μια αλλαγή κοστίζει όσο και ένα ζευγάρι ελαστικά 30 ευρώ και όταν με το καλό χαλάσει αλλά ήδη θα έχει κάνει απόσβεση του ποδηλάτου κάνει και μία αναβάθμιση με ανάρτηση που κλειδώνει και έχει και τα δύο σε ένα.
Να μιλησουμε σοβαρα και να ξεκινησω απο το ευκολο.
Σε καμμια περιπτωση, μα απολυτως σε καμμια περιπτωση (απλα, κατηγορηματικα και απολυτα) δεν ειναι μια αναρτηση που κλειδωνει ουτε καν κοντα σε ενα πιρουνι χωρις αναρτηση. Αυτο να γινει κατανοητο ωστε να μην νομιζει κανενας οτι αφου πηρα με κλειδωμα ειναι το ιδιο πραγμα (δεν ειναι. Αλλο βαρος, αλλη αισθηση, αλλες γωνιες, αλλες ελαστικοτητες).
Αφου κλεισουμε αυτο παμε παρακατω.
Ολοι που πανε σε τετοιου τυπου ποδηλατα απο πιρουνι με αναρτηση σε πιρουνι χωρις αναρτηση θεωρουν το ποδηλατο τους τοσο βελτιωμενο που νομιζουν οτι πηραν αλλο ποδηλατο.
Ολοι αυτοι κανουν λαθος????
Εγω προσωπικα για το αναποδο (δλδ απο σταθερο πιρουνι να θελει να παει σε αναρτηση) δεν ξερω κανεναν.
Παρατηρωντας τα line up των εταιρειων βλεπουμε οτι στα καλυτερα ποδηλατα (για αστικη χρηση μιλαμε παντα) δεν βαζουν αναρτηση.
Λαθος και οι εταιρειες???
Ολοι εμεις που λεμε για ποδηλατο χωρις αναρτηση στα δικα μας ποδηλατα δεν εχουμε αναρτηση. Και παμε κανονικα και σε χωματοδρομνους και σε οτι τεραιν θελεις.
Λαθος και εμεις???
Φίλε μου θα ήθελες να μας δωσεις την αντίστοιχη έρευνα που λέει αυτό που αναφέρεις με bold.. Έκτος αν είναι μια προσωπική σου άποψη που θέλεις να μας την περάσεις σαν κάτι που θα πρέπει να το ασπαστούμε όλοι..
Υ.Γ. Εγω προσωπικα εχω εμπειρια απο: 2 σπαστα, 2 κουρσες, 3 trekking, 1 fitness, 1 mtb & 1 sportturing... και αν με ρωταγε καποιος που θελει να παρει ενα ποδηλατο για μικτη χρηση (οτι συνεπαγεται αυτο) μη εξειδικευμένη θα του πρότεινα ποδήλατο με ανάρτηση (πιθανότατα trekking)..Αν πάλι μου έλεγε ότι θελει να ειναι οσο πιο ελαφρυ για να το ανεβάζει σε κάποιον όροφο η να κάνει "κοντρες"(αν και αμα εισαι σαπιοκοιλιας δεν σε σωζει τιποτα) θα του ελεγα να παρει χωρις αναρτηση..
Υ.Γ.2. Μπορείς να με βγάλεις απο τα στατιστικα σου στοιχεια και πλεον να λες οτι ξερεις και 1 που εχει παρει ποδηλατο trekking 3 φορες..
χμμμμμμμ
βασικά η ανάρτηση αποσβένει κραδασμούς όταν δέχετε πίεση
κάτι που στο trekking δεν συμβαίνει
μιας η στάση σώματος είναι πιο όρθια
πέραν τούτου
η ανάρτηση έχει νόημα όταν η κατασκευή της είναι αυτή που πρέπει
δλδ χοντρά καλάμια ελατήριο με σταθερή λειτουργία και χαμηλή ελαστικότητα
κάτι που λίγες εως καμία ανάρτηση σε trekking τα έχουν
και πόσο μάλλον οι άθλιες zoom
βέβαια ο καθένας νιώθει καλά με ότι τον κάνει να νιώθει καλά
δλδ θα μπορούσες να ζωγραφίσεις ένα ελατήριο στο πλάι και να νιώθεις πως αποσβένει το ποδήλατο
από εκεί και πέρα
το θέμα των κραδασμών αποσβένεται όταν δεν κοντράρεις με τα χέρια σου το τιμόνι
από εκεί και πέρα αυτό που λέει ο kktsol
ότι όσοι πάνε σε rigit πιρούνι σε trekking βλέπουν το ότι η ανάρτηση δεν χρειαζόταν
το ποδήλατο είναι πιο σταθερό και πιο άμεσο
για αυτό και νιώθουν ότι έχουν πάρει άλλο ποδήλατο
Φίλε μου θα ήθελες να μας δωσεις την αντίστοιχη έρευνα που λέει αυτό που αναφέρεις με bold.. Έκτος αν είναι μια προσωπική σου άποψη που θέλεις να μας την περάσεις σαν κάτι που θα πρέπει να το ασπαστούμε όλοι..
Υ.Γ. Εγω προσωπικα εχω εμπειρια απο: 2 σπαστα, 2 κουρσες, 3 trekking, 1 fitness, 1 mtb & 1 sportturing... και αν με ρωταγε καποιος που θελει να παρει ενα ποδηλατο για μικτη χρηση (οτι συνεπαγεται αυτο) μη εξειδικευμένη θα του πρότεινα ποδήλατο με ανάρτηση (πιθανότατα trekking)..Αν πάλι μου έλεγε ότι θελει να ειναι οσο πιο ελαφρυ για να το ανεβάζει σε κάποιον όροφο η να κάνει "κοντρες"(αν και αμα εισαι σαπιοκοιλιας δεν σε σωζει τιποτα) θα του ελεγα να παρει χωρις αναρτηση..
Υ.Γ.2. Μπορείς να με βγάλεις απο τα στατιστικα σου στοιχεια και πλεον να λες οτι ξερεις και 1 που εχει παρει ποδηλατο trekking 3 φορες..
Δοκιμασες σε ενα απο τα τρια τρεκινγκ που ειχες να αλλαξεις το πιρουνι με καποιο χωρις αναρτηση και δεν σου αρεσε και επεστρεψες στην αναρτηση???
Εαν ναι οντως να σε αναφερω σαν εναν. Οσο δογματικο και εαν ακουγεται ομως δεν το νομιζω.
Για το υστερογραφο 2 ξερω πολλους που εχουν παρει ποδηλατο τυπου τρεκινγκ πολλες φορες και καλα κανανε. Δεν λεω αυτο ομως. Λεω εαν σε ενα τρεκινγκ ποδηλατο ειναι καλο να το παρεις με ή χωρις αναρτηση
Φίλε μου θα ήθελες να μας δωσεις την αντίστοιχη έρευνα που λέει αυτό που αναφέρεις με bold.. Έκτος αν είναι μια προσωπική σου άποψη που θέλεις να μας την περάσεις σαν κάτι που θα πρέπει να το ασπαστούμε όλοι..
Υ.Γ. Εγω προσωπικα εχω εμπειρια απο: 2 σπαστα, 2 κουρσες, 3 trekking, 1 fitness, 1 mtb & 1 sportturing... και αν με ρωταγε καποιος που θελει να παρει ενα ποδηλατο για μικτη χρηση (οτι συνεπαγεται αυτο) μη εξειδικευμένη θα του πρότεινα ποδήλατο με ανάρτηση (πιθανότατα trekking)..Αν πάλι μου έλεγε ότι θελει να ειναι οσο πιο ελαφρυ για να το ανεβάζει σε κάποιον όροφο η να κάνει "κοντρες"(αν και αμα εισαι σαπιοκοιλιας δεν σε σωζει τιποτα) θα του ελεγα να παρει χωρις αναρτηση..
Υ.Γ.2. Μπορείς να με βγάλεις απο τα στατιστικα σου στοιχεια και πλεον να λες οτι ξερεις και 1 που εχει παρει ποδηλατο trekking 3 φορες..
Δοκιμασες σε ενα απο τα τρια τρεκινγκ που ειχες να αλλαξεις το πιρουνι με καποιο χωρις αναρτηση και δεν σου αρεσε και επεστρεψες στην αναρτηση???
Εαν ναι οντως να σε αναφερω σαν εναν. Οσο δογματικο και εαν ακουγεται ομως δεν το νομιζω.
Για το υστερογραφο 2 ξερω πολλους που εχουν παρει ποδηλατο τυπου τρεκινγκ πολλες φορες και καλα κανανε. Δεν λεω αυτο ομως. Λεω εαν σε ενα τρεκινγκ ποδηλατο ειναι καλο να το παρεις με ή χωρις αναρτηση
Οταν σου λεω ότι έχω(η τουλαχιστον καποια απο αυτα τα ειχα στο παρελθον) σχεδον ολες τις κατηγοριες ποδηλατων (και fitness) και με ρωτας αν δοκιμασα να βγαλω την αναρτηση σε trekking ποδηλατο, νομιζω κατι δεν "κατανοείς" σωστά...
Επισης οταν λες αν ενα trekking ποδηλατο ειναι καλο να το παρεις με αναρτηση η οχι, μαλλον παλι καπου το χανουμε... οταν μιλαμε για trekking ποδηλατο (οι 9 στους 10, αν οχι οι 10 στους 10) μιλαμε για ποδηλατο με τροχους 28 ιντσων και εμπροσθια αναρτηση.. Αλλιως μιλαμε για urban ποδηλατα...
Οταν σου λεω ότι έχω(η τουλαχιστον καποια απο αυτα τα ειχα στο παρελθον) σχεδον ολες τις κατηγοριες ποδηλατων (και fitness) και με ρωτας αν δοκιμασα να βγαλω την αναρτηση σε trekking ποδηλατο, νομιζω κατι δεν "κατανοείς" σωστά...
Επισης οταν λες αν ενα trekking ποδηλατο ειναι καλο να το παρεις με αναρτηση η οχι, μαλλον παλι καπου το χανουμε... οταν μιλαμε για trekking ποδηλατο (οι 9 στους 10, αν οχι οι 10 στους 10) μιλαμε για ποδηλατο με τροχους 28 ιντσων και εμπροσθια αναρτηση.. Αλλιως μιλαμε για urban ποδηλατα...
Να εξηγησω το δευτερο πρωτα.
Μιλαμε για τρεκινγκ ποδηλατα (με ή χωρις αναρτηση). Ή εαν θελεις τον ακυρο για εμενα χαρακτηρισμο on road treking και off road treking.
Με την ορθια θεση οδηγησης, με την μικρη(σχετικα) γωνια κουτελου κτλ.
Δλδ για τρεκινγκ ποδηλατο.
Το urban-hybrid κτλ ποδηλατα εχουν πιο σκυφτη θεση οδηγησης, ειναι πιο απλωμενα στον οριζοντιο, αλλη γωνια στο κουτελο, εχουν συνηθως μικροτερο μεταξονιο δλδ τελειως αλλου τυπου ποδηλατα απο αυτο που λεμε.
Εδω μιλαμε ξεκαθαρα για τρεκινγκ αλλα με ή χωρις αναρτηση.
Και επειδη εγω δεν κατανοω σωστα.
Αυτο που ειπα στην αρχη ηταν και ειναι, εαν στο ιδιο ποδηλατο (για τον συγκεκριμενο τυπο που συζηταμε) ειναι προτιμοτερο να ειναι με ή χωρις αναρτηση. Το οτι εχεις οδηγησει αλλα 100 διαφορετικα ποδηλατα δεν λεει κατι απο την στιγμη που δεν ειναι η μονη αλλαγη το πιρουνι και αλλαζουν αλλα 30 πραγματα που επηρεαζουν την οδικη συμπεριφορα. Γι'αυτο και ημουν συγκεκριμενος. Εαν εχεις κανει την συγκεκριμενη αλλαγη (που σημαινει οτι οτι διαφορα παρατηρησεις στην οδικη συμπεριφορα θα ωφειλεται σε αυτη την αλλαγη και μονο) και δεν αισθανθηκες βελτιωμενη την οδικη συμπεριφορα να σε σημειωσω και να λεω οτι υπηρχε και ενας που δεν του αρεσε και προτιμουσε την αναρτηση.
Λαμβανωντας υποψιν κιολας οτι εγω εθεσα το θεμα και ημουνα σαφης απο την αρχη οτι μιλαμε για το ιδιο ποδηλατο με ή χωρις αναρτηση και η απαντηση σου ειναι για συγκριση συμπεριφορων διαφορετικων ποδηλατων μαλλον αλλος ειναι αυτος που δεν εχει κατανοησει σωστα.
Στην περίπτωση που η ανάρτηση αποδειχτεί απογοητευτική εμπειρία ή αν σε 1-2-3 χρόνια θελήσω να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό, υπάρχει πάντα η επιλογή της αλλαγής του πιρουνιού σε σκέτο, έτσι δεν είναι;
Στην περίπτωση που η ανάρτηση αποδειχτεί απογοητευτική εμπειρία ή αν σε 1-2-3 χρόνια θελήσω να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό, υπάρχει πάντα η επιλογή της αλλαγής του πιρουνιού σε σκέτο, έτσι δεν είναι;
Τα τελευταια 6 χρονια παιζει και να εχουν πουληθει πανω απο 15.000 ποδηλατα trekking στην Ελλαδα, το οτι βρεθηκαν 10, 20 αντε και 50 άνθρωποι και αλλαξαν τις αναρτησεις με σταθερα πιρουνια, δεν παει να πει οτι και για ολους τους αλλους ειναι η καλυτερη επιλογη, ισα ισα που το ποσοστο αυτων που εχουν προβεί σε μια τετοια αλλαγη (σε σχεση με τα ποδηλατα που εχουν πουληθει) ειναι δραματική μειοψηφία. Και για να μην παρεξηγηθω δεν το λεω με εξυπνακισμο, απλα οτι κατι που κανει σε εμας σαν επιλογη μπορει να μην κανει σε καποιον αλλο η και το αντιθετο..
Και ειναι λογικο οι ανθρωποι που μπηκαν στο τρυπακι να αλλαξουν την αναρτηση στην πλειοψηφία τους να ειναι ευχαριστημένοι απο την επιλογη τους μιας και ξερανε απο πριν λιγο πολυ τι πανε να κανουν και τι αποτελεσματα θα ειχαν.
Τα τελευταια 6 χρονια παιζει και να εχουν πουληθει πανω απο 15.000 ποδηλατα trekking στην Ελλαδα, το οτι βρεθηκαν 10, 20 αντε και 50 άνθρωποι και αλλαξαν τις αναρτησεις με σταθερα πιρουνια, δεν παει να πει οτι και για ολους τους αλλους ειναι η καλυτερη επιλογη, ισα ισα που το ποσοστο αυτων που εχουν προβεί σε μια τετοια αλλαγη (σε σχεση με τα ποδηλατα που εχουν πουληθει) ειναι δραματική μειοψηφία. Και για να μην παρεξηγηθω δεν το λεω με εξυπνακισμο, απλα οτι κατι που κανει σε εμας σαν επιλογη μπορει να μην κανει σε καποιον αλλο η και το αντιθετο..
Και ειναι λογικο οι ανθρωποι που μπηκαν στο τρυπακι να αλλαξουν την αναρτηση στην πλειοψηφία τους να ειναι ευχαριστημένοι απο την επιλογη τους μιας και ξερανε απο πριν λιγο πολυ τι πανε να κανουν και τι αποτελεσματα θα ειχαν.
η πλειοψηφεία δεν σημαίνει ότι έχει και δίκιο
από τα 15000 ποδήλατα
οι περισσότεροι έχουν λάθος ύψος σέλλας
κάθονται λάθος πάνω στο ποδήλατο
και έχουν λάθος ποδήλατο
αλλά είναι περισσότεροι οπότε δεν υσχίουν αυτά που λέω
:D
Στην περίπτωση που η ανάρτηση αποδειχτεί απογοητευτική εμπειρία ή αν σε 1-2-3 χρόνια θελήσω να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό, υπάρχει πάντα η επιλογή της αλλαγής του πιρουνιού σε σκέτο, έτσι δεν είναι;
Με προβλημάτισε πολύ, γι' αυτό το ψάχνω ακόμα. Η μόνη μου ένσταση είναι ότι η άνεση (λόγω ηλικίας και έλλειψης γυμναστικής) με ενδιαφέρει σίγουρα περισσότερο απ' ότι τους πιο έμπειρους.
Τα επώνυμα (Ιντεάλ, Μέριντα) χωρίς ανάρτηση είναι ψηλά σε τιμή.
Συνεχίζω το ψάξιμο και βλέπουμε.
Τα τελευταια 6 χρονια παιζει και να εχουν πουληθει πανω απο 15.000 ποδηλατα trekking στην Ελλαδα, το οτι βρεθηκαν 10, 20 αντε και 50 άνθρωποι και αλλαξαν τις αναρτησεις με σταθερα πιρουνια, δεν παει να πει οτι και για ολους τους αλλους ειναι η καλυτερη επιλογη, ισα ισα που το ποσοστο αυτων που εχουν προβεί σε μια τετοια αλλαγη (σε σχεση με τα ποδηλατα που εχουν πουληθει) ειναι δραματική μειοψηφία. Και για να μην παρεξηγηθω δεν το λεω με εξυπνακισμο, απλα οτι κατι που κανει σε εμας σαν επιλογη μπορει να μην κανει σε καποιον αλλο η και το αντιθετο..
Και ειναι λογικο οι ανθρωποι που μπηκαν στο τρυπακι να αλλαξουν την αναρτηση στην πλειοψηφία τους να ειναι ευχαριστημένοι απο την επιλογη τους μιας και ξερανε απο πριν λιγο πολυ τι πανε να κανουν και τι αποτελεσματα θα ειχαν.
η πλειοψηφεία δεν σημαίνει ότι έχει και δίκιο
από τα 15000 ποδήλατα
οι περισσότεροι έχουν λάθος ύψος σέλλας
κάθονται λάθος πάνω στο ποδήλατο
και έχουν λάθος ποδήλατο
αλλά είναι περισσότεροι οπότε δεν υσχίουν αυτά που λέω
:D
Περισσότερα στοιχεία για την πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα που μου παραθέτεις? Ελπίζω κάπου τα διάβασες όλα αυτά που αναφέρεις με τόση σιγουριά σαν δεδομένα (εκτος αν έκανες ιδιως ομασι την ερευνα).
Περισσότερα στοιχεία για την πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα που μου παραθέτεις? Ελπίζω κάπου τα διάβασες όλα αυτά που αναφέρεις με τόση σιγουριά σαν δεδομένα (εκτος αν έκανες ιδιως ομασι την ερευνα).
δεν νομίζω να ανάφερα κάποια έρευνά
αλλά δεν είναι το θέμα μας το αν οι περισσότεροι έχουν λάθος ποδήλατο ή λάθος ύψος σέλας
αλλά στο κατά πόσο η πλειοψηφία έχει πάντα δίκιο
:D
Περισσότερα στοιχεία για την πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα που μου παραθέτεις? Ελπίζω κάπου τα διάβασες όλα αυτά που αναφέρεις με τόση σιγουριά σαν δεδομένα (εκτος αν έκανες ιδιως ομασι την ερευνα).
δεν νομίζω να ανάφερα κάποια έρευνά
αλλά δεν είναι το θέμα μας το αν οι περισσότεροι έχουν λάθος ποδήλατο ή λάθος ύψος σέλας αλλά στο κατά πόσο η πλειοψηφία έχει πάντα δίκιο
:D
Από που προέκυψε πάλι αυτό? Να σε ρωτήσω κάτι από περιέργεια.. έχεις καταλάβει ότι μόνος σου βάζεις τα θέματα και μόνος σου απαντάς?? Συγνώμη φίλε μου αλλά σε αυτό το ρυθμό δεν μπορώ σε ακολουθήσω, οπότε ότι και να πεις μετά από αυτή την ανάρτηση μου, έχεις δίκιο ή ας ασχοληθεί κάποιος με μεγαλύτερη κατανόηση.
Από που προέκυψε πάλι αυτό? Να σε ρωτήσω κάτι από περιέργεια.. έχεις καταλάβει ότι μόνος σου βάζεις τα θέματα και μόνος σου απαντάς?? Συγνώμη φίλε μου αλλά σε αυτό το ρυθμό δεν μπορώ σε ακολουθήσω, οπότε ότι και να πεις μετά από αυτή την ανάρτηση μου, έχεις δίκιο ή ας ασχοληθεί κάποιος με μεγαλύτερη κατανόηση.
Υπάρχουν αρκετά θέματα όπου ο ΧΨ πήρε ένα trekking
και μετά ήθελε να το αναθμίσει "για να πηγαίνει στο
δρόμο/χώμα". Έχουμε βαρεθεί να τα διαβάζουμε χρόνια
τώρα στο εδώ και στο δίπλα φόρουμ. Ερωτήσεις για ξε-
ρά πηρούνια, για καλύτερους τροχούς, για αλλαγές σε
δισκοβραχίωνες, κασέτες, αναζήτηση αναρτήσεων για
χώμα και η λίστα δεν τελειώνει.
Άπειρες φορές τα ίδια και τα ίδια. Μην ρίξετε λεφτά
σε αναβάθμιση, δεν θα γίνει καλύτερο καθώς είναι πε-
ριορισμένο από τη μάνα του λόγω γεωμετρίας σκελετού.
Κάποιοι άκουσαν και γλύτωσαν τα λεφτά τους, κάποιοι
δεν άκουσαν, πέταξαν τα λεφτά τους και μετά αγόροσαν
σωστό ποδήλατο (δρόμου ή βουνού).
Η δικια μου εμπειρἰα απο ὀλα τα ποδἠλατα που εχω αλλάξει μεχρι στιγμής, (trekking, fitness, mountain,fs mountain, city (με καλαθι!), κουρσα) συνοψίζεται ουσιαστικα σε κατι που ειπωθηκε πιο πανω και νομίζω ο καθένας που εκ των πραγμάτων εχει αλλἀξει πολλα ποδήλατα και εχει ψαξει καθε φορα για τον βἐλτιστο συνδιασμό θεσης οδήγησης και περιφεριακών και φυσικά εχει δοκιμάσει (με το αζημίωτο) να κανει αλλαγες το καταλαβαίνει.
Η ανάρτηση δεν εχει καμια χρήση σε κανένα είδος αστικής μετακίνησης είτε μιλάμε για καλούς δρόμους είτε για δρόμους της αφρικής, ούτε κάν για πατημένους χωματόδρομους.
φυσικά ακούγεται απόλυτο και ότι βασίζεται στην προσωπική μας εμπειρία αλλα η εξήγηση είναι απλή... Οι εταιρίες βάζουν ανάρτηση για να πουλήσουν τα φθηνά μοντέλα σε παιδιά... παντως αν κανένας ξαφνικά πελάτης δέν αγόραζε ποδήλατο με ανάρτηση αυτό θα άλλαζε όπως ελάχιστα αρχισε να αλλάζει τα τελευταία χρόνια.
το ρεζουμέ είναι να προλαβαίνει ο κάθε αγοραστής και να ενημερώνεται απο τους σωστούς ανθρώπους ωστε να μήν σκάει τσαμπα λεφτά αργότερα σε αλλαγές.
Υπάρχουν αρκετά θέματα όπου ο ΧΨ πήρε ένα trekking
και μετά ήθελε να το αναθμίσει "για να πηγαίνει στο
δρόμο/χώμα". Έχουμε βαρεθεί να τα διαβάζουμε χρόνια
τώρα στο εδώ και στο δίπλα φόρουμ. Ερωτήσεις για ξε-
ρά πηρούνια, για καλύτερους τροχούς, για αλλαγές σε
δισκοβραχίωνες, κασέτες, αναζήτηση αναρτήσεων για
χώμα και η λίστα δεν τελειώνει.
Άπειρες φορές τα ίδια και τα ίδια. Μην ρίξετε λεφτά
σε αναβάθμιση, δεν θα γίνει καλύτερο καθώς είναι πε-
ριορισμένο από τη μάνα του λόγω γεωμετρίας σκελετού.
Κάποιοι άκουσαν και γλύτωσαν τα λεφτά τους, κάποιοι
δεν άκουσαν, πέταξαν τα λεφτά τους και μετά αγόροσαν
σωστό ποδήλατο (δρόμου ή βουνού).
Απλο, σωστο και λογικο,
ειναι δυσκολο πολυεξοδο και συνηθως αποτυχημενο να αλλαξεις τον χαρακτηρα ενος ποδηλατου, το πουλας και και πας παραπερα, λιγοτερα εξοδα περισσοτερη απολαυση.
Σε τρεκιν που ειχα ψαχτηκα να βαλω ξερο πηρουνι, ετυχε να δοκιμασω παρομοια μετατροπη οποτε και καταλαβα τι μπορω να περιμενω, μου στοιχισε λιγοτερο να το πουλησω και να παρω κουρσα.
Υπάρχουν αρκετά θέματα όπου ο ΧΨ πήρε ένα trekking
και μετά ήθελε να το αναθμίσει "για να πηγαίνει στο
δρόμο/χώμα". Έχουμε βαρεθεί να τα διαβάζουμε χρόνια
τώρα στο εδώ και στο δίπλα φόρουμ. Ερωτήσεις για ξε-
ρά πηρούνια, για καλύτερους τροχούς, για αλλαγές σε
δισκοβραχίωνες, κασέτες, αναζήτηση αναρτήσεων για
χώμα και η λίστα δεν τελειώνει.
Άπειρες φορές τα ίδια και τα ίδια. Μην ρίξετε λεφτά
σε αναβάθμιση, δεν θα γίνει καλύτερο καθώς είναι πε-
ριορισμένο από τη μάνα του λόγω γεωμετρίας σκελετού.
Κάποιοι άκουσαν και γλύτωσαν τα λεφτά τους, κάποιοι
δεν άκουσαν, πέταξαν τα λεφτά τους και μετά αγόροσαν
σωστό ποδήλατο (δρόμου ή βουνού).
Απλο, σωστο και λογικο,
ειναι δυσκολο πολυεξοδο και συνηθως αποτυχημενο να αλλαξεις τον χαρακτηρα ενος ποδηλατου, το πουλας και και πας παραπερα, λιγοτερα εξοδα περισσοτερη απολαυση.
Σε τρεκιν που ειχα ψαχτηκα να βαλω ξερο πηρουνι, ετυχε να δοκιμασω παρομοια μετατροπη οποτε και καταλαβα τι μπορω να περιμενω, μου στοιχισε λιγοτερο να το πουλησω και να παρω κουρσα.
Ενταξει ειστε λιγο υπερβολικοι. Ενα ξερο πιρουνι εχει κοστος 40-50 ευρω και καταληγεις με ενα ποδηλατο που ειναι μια χαρα για αστικη μετακινηση. Ουτε το κοστος ειναι τεραστιο και ουτε περιορισμο θα εχεις για τετοια χρηση. Κουρσα δεν θα γινει αλλα δεν χρειαζονται και ολοι κουρσα.
Υπάρχουν αρκετά θέματα όπου ο ΧΨ πήρε ένα trekking
και μετά ήθελε να το αναθμίσει "για να πηγαίνει στο
δρόμο/χώμα". Έχουμε βαρεθεί να τα διαβάζουμε χρόνια
τώρα στο εδώ και στο δίπλα φόρουμ. Ερωτήσεις για ξε-
ρά πηρούνια, για καλύτερους τροχούς, για αλλαγές σε
δισκοβραχίωνες, κασέτες, αναζήτηση αναρτήσεων για
χώμα και η λίστα δεν τελειώνει.
Άπειρες φορές τα ίδια και τα ίδια. Μην ρίξετε λεφτά
σε αναβάθμιση, δεν θα γίνει καλύτερο καθώς είναι πε-
ριορισμένο από τη μάνα του λόγω γεωμετρίας σκελετού.
Κάποιοι άκουσαν και γλύτωσαν τα λεφτά τους, κάποιοι
δεν άκουσαν, πέταξαν τα λεφτά τους και μετά αγόροσαν
σωστό ποδήλατο (δρόμου ή βουνού).
Ποσα ειναι αυτα τα απειρα? 50, 100, 1000..και παλι μειοψηφία ειναι... Εκτος αν μου πεις οτι το κυριο χαρακτηριστικο των trekking ποδηλατων που συναντας στο freeday η σε τετοιου τυπου βολτες, ειναι το αλλαγμενο πιρούνι...
Ποσα ειναι αυτα τα απειρα? 50, 100, 1000..και παλι μειοψηφία ειναι... Εκτος αν μου πεις οτι το κυριο χαρακτηριστικο των trekking ποδηλατων που συναντας στο freeday η σε τετοιου τυπου βολτες, ειναι το αλλαγμενο πιρούνι...
το αν κάποιος αλλάξει ή όχι πιρούνι δεν σημαίνει τπτ
θα πρέπει να δεις από αυτούς που έχουν trekking πόσοι ξέρουν ότι μπορούν να το αλλάξουν
και πόσοι έχουν την διάθεση να μπουν σε τέτοιες διαδικασίες
και όλα αυτά που λέμε δεν είναι αποτέλεσμα κάποιας έρευνάς ούτε κάποιας στατιστικής
αλλά εμπειρία
όλοι μας λίγο ή πολύ βλέπουμε ποδηλάτες στο δρόμο
βλέπουμε λάθος ελαστικά λάθος ποδήλατα
λάθος ρυθμίσεις ποδηλάτου και πάει λέγοντας
αν δεν θέλεις να το καταλάβεις αυτό
τότε δεν μπορεί να σε πείσει κάποιος
Ενταξει ειστε λιγο υπερβολικοι. Ενα ξερο πιρουνι εχει κοστος 40-50 ευρω και καταληγεις με ενα ποδηλατο που ειναι μια χαρα για αστικη μετακινηση. Ουτε το κοστος ειναι τεραστιο και ουτε περιορισμο θα εχεις για τετοια χρηση. Κουρσα δεν θα γινει αλλα δεν χρειαζονται και ολοι κουρσα.
Μα θα μεινεις μονο με το πηρουνι ?
εγω ειχα αλλαξει λαστιχα, ειδα την διαφορα και το επομενο που ειχε σειρα ηταν το πηρουνι, ειχα αρχισει ομως να κανω μεγαλες διαδρομες οποτε εβλεπα οτι δεν θα με συνεφερε οικονομικα αφου σιγουρα δεν θα εμενα μονο σε αυτες τις αλλαγες.
Το πηρουνι ειναι σαφως μεγαλη βελτιωση αλλα πρεπει να ξερεις, δεν ειναι ολα τα πηρουνια ιδια, υπαρχουν αλουμινιου υπαρχουν και ατσαλινα, καθενα εχει διαφορετικη συμπεριφορα, αν μειωσεις ελαχιστα και το υψος του νεου πηρουνιου ειναι σαν να αλλαζεις ποδηλατο. Δηστυχως δεν ειναι ευκολο να διαλεξεις ποιο πηρουνι σου κανει αν δεν το δοκιμασεις, και μιλαω για ενα ποδηλατο που ζητας κατι παραπανω απο απλη μετακινηση στην πολη.
Ποσα ειναι αυτα τα απειρα? 50, 100, 1000..και παλι μειοψηφία ειναι... Εκτος αν μου πεις οτι το κυριο χαρακτηριστικο των trekking ποδηλατων που συναντας στο freeday η σε τετοιου τυπου βολτες, ειναι το αλλαγμενο πιρούνι...
Ο κόσμος "σε τετοιου τυπου βολτες" δεν ξέρει πόσο αέρα να βάλει στα
λάστιχά του και θεωρεί επιστημονική φαντασία να αλλάζει τακάκια. Σι-
γά μην κάτσει να ασχοληθεί με τη βελτίωση του ποδηλάτου.
Αναφέρομαι σε σχετικό κόσμο, σε άτομα με το "μικρόβιο" που κάθονται
και το ψάχνουν και ζητάνε το κάτι παραπάνω από το ποδήλατό τους.
Φυσικά και όχι καθώς το να αλλάξεις πηρούνι και να συνεχίσεις
να ποδηλατείς καμαρωτός σε ψιλοόρθια στάση δεν έχει και πολύ
νόημα. Συνήθως αλλάζεις το σπαστό λαιμό με κανονικό, αλλάζεις
τιμόνι, αλλάζεις σέλα με κάποια για πιο σκυφτή στάση. Στην πο-
ρεία θα πετάξεις και την τριπλέτα από μπροστά και μάλλον θα
πας σε Hollowtec λύση από δρομίσια σειρά Shimano και θα αλ-
λάξεις και την κασέτα με κάποια με πιο σφικτή κλιμάκωση.
Αφού τα κάνεις όλα αυτά θα δεις ότι οι τροχοί είναι βαρύδια και
το βαρέλι δεν έχει πάτο.
@eaglos
Μακάρι να μου κολλήσει το μικρόβιο και να γουστάρω τόσο ώστε να ψαχτώ όπως γράφεις παραπάνω. Μικρή όμως η πιθανότητα. Κατά 90% ή θα το κινώ κανένα δίωρο κάθε Σαββατοκύριακο λόγω έλλειψης ελεύθερου χρόνου ή μπορεί και να το βαρεθώ και να το παρκάρω. Γι' αυτό το λόγο ακόμα και τα 100-200 παραπάνω ευρώ για την αγορά καλύτερου ποδηλάτου μού φαίνονται αυτή τη στιγμή σπατάλη. Θα δείξει...
Για περιστασιακές βόλτες στο χαλαρό δεν αξιζει να ρίξεις
λεφτά. Βρίσκεις ένα ποδήλατο να σου αρέσει και να σου εί-
ναι σωστό σαν μέγεθος και απλά μια στο τόσο αλλάζεις τα-
κάκια και ελαστικά.
εξάρτημα μηχανοκίνητων οχημάτων χάρη στο οποίο αποσβένονται οι ταλαντώσεις των ελατηρίων και ελαττώνονται οι κραδασμοί, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα του οχήματος
Αυτα τα λαθη κανουμε εαν απλως γκουγκλαρουμε και δεν ξεχωριζουμε αυτα που γραφουμε.
Αυτο που περιγραφεις λεγεται αμορτισερ και δεν εχει καμμια σχεση με το πιρουνι με αναρτηση. Αντιθετα τα πιρουνια που συζηταμε συνηθως δεν εχουν κατι να αποσβενουν τις ταλαντωσεις του ελατηριου που περιεχουν.
Επισης δεν εξασφαλιζεται η σταθεροτητα του οχηματος αλλαζοντας κατι που δεν εχει ελαστικοτητες (σταθερο πιρουνι) με κατι που εχει ελαστικοτητες λογω κατασκευης (πιρουνι με αναρτηση, λεπτα καλαμια, συνδεση μεταξυ καλαμιου και μποτας με ελαστικο συνδεσμο κτλ).
επειδη ουτε εχω καμμια ορεξη να εξηγω τα αυτονοητα και ουτε διαθεση να μπλεξω σε θεωρητικες και φιλοσοφικες συζητησεις, υπολογιστε στο κοστος του ποδηλατου και την αλλαγη για να βαλετε τελικα σταθερο πιρουνι. Εαν δεν το παρεις απο την αρχη χωρις αναρτηση οποιονδηποτε και οπουδηποτε να ρωτησεις για βελτιωση ενος τρεκινγκ ποδηλατου οι δυο απαντησεις που θα παρεις ειναι πιο λεπτα λαστιχα και να βγαλεις την αναρτηση. Τωρα δικαιολογιες του στυλ, "θα παω σε χωματοδρομο" ή "ανεβοκατεβαινω πεζοδρομια κτλ" ή την θελω για αποροφηση κραδασμων (ακουγεται και ψαγμενο γιατι χρησιμοποιουμε παραξενες λεξεις) ειναι απλως για να λεμε κατι. Ενα 38αρι λαστιχο αποροφα πολυ καλυτερα κραδασμους κτλ απο οποιαδηποτε τετοια αναρτηση.
Ρωτηστε πολυ απλα οποιον εχει κανει αυτη την αλλαγη.
Γιατί αυτός ως αντιπρόσωπος για αμορτισέρ τα εισάγει και τα πουλάει.
http://www.gatsoulis.gr/pd/amortiser-zoom-595-29-100mm-1-18-me-lock-out-mauri-395370-36277.htm?lang=el&path=1431530540
και πλήρη απορρόφηση κραδασμών υπόσχεται(το συγκεκριμμένο)
Σοβαρα τωρα. Εψαξες να μου βρεις 29αρα αναρτηση και να μου πεις γιατι ο gatsoulis γραφει παπαριες στο website του. Και ολα αυτα για να δικαιολογησεις την παραπανω απαντηση σου??
ΟΚ μαθετε πρωτα τι σημαινει αμορτισερ (αποσβεστηρας ειναι στα ελληνικα ετσι σαν μικρο τιπ για να το βρειτε πιο ευκολα) μαθετε με ποιο τροπο λειτουργει και ποια αλλα εξαρτηματα χρειαζεται σε μια αναρτηση για να λειτουργησει, ποια ειναι η διαφορα του με ενα πιρουνι με αναρτηση, ποιες ειναι οι διαφορες του σε σχεση με ενα φτηνο πιρουνι τρεκινγκ και μετα συζηταμε.
Δεν υπαρχει νοημα να κανουμε συζητηση οταν δεν γνωριζουμε βασικες εννοιες.
Φίλε μου θα ήθελες να μας δωσεις την αντίστοιχη έρευνα που λέει αυτό που αναφέρεις με bold.. Έκτος αν είναι μια προσωπική σου άποψη που θέλεις να μας την περάσεις σαν κάτι που θα πρέπει να το ασπαστούμε όλοι..
Υ.Γ. Εγω προσωπικα εχω εμπειρια απο: 2 σπαστα, 2 κουρσες, 3 trekking, 1 fitness, 1 mtb & 1 sportturing... και αν με ρωταγε καποιος που θελει να παρει ενα ποδηλατο για μικτη χρηση (οτι συνεπαγεται αυτο) μη εξειδικευμένη θα του πρότεινα ποδήλατο με ανάρτηση (πιθανότατα trekking)..Αν πάλι μου έλεγε ότι θελει να ειναι οσο πιο ελαφρυ για να το ανεβάζει σε κάποιον όροφο η να κάνει "κοντρες"(αν και αμα εισαι σαπιοκοιλιας δεν σε σωζει τιποτα) θα του ελεγα να παρει χωρις αναρτηση..
Υ.Γ.2. Μπορείς να με βγάλεις απο τα στατιστικα σου στοιχεια και πλεον να λες οτι ξερεις και 1 που εχει παρει ποδηλατο trekking 3 φορες..
χμμμμμμμ
βασικά η ανάρτηση αποσβένει κραδασμούς όταν δέχετε πίεση
κάτι που στο trekking δεν συμβαίνει
μιας η στάση σώματος είναι πιο όρθια
πέραν τούτου
η ανάρτηση έχει νόημα όταν η κατασκευή της είναι αυτή που πρέπει
δλδ χοντρά καλάμια ελατήριο με σταθερή λειτουργία και χαμηλή ελαστικότητα
κάτι που λίγες εως καμία ανάρτηση σε trekking τα έχουν
και πόσο μάλλον οι άθλιες zoom
βέβαια ο καθένας νιώθει καλά με ότι τον κάνει να νιώθει καλά
δλδ θα μπορούσες να ζωγραφίσεις ένα ελατήριο στο πλάι και να νιώθεις πως αποσβένει το ποδήλατο
από εκεί και πέρα
το θέμα των κραδασμών αποσβένεται όταν δεν κοντράρεις με τα χέρια σου το τιμόνι
από εκεί και πέρα αυτό που λέει ο kktsol
ότι όσοι πάνε σε rigit πιρούνι σε trekking βλέπουν το ότι η ανάρτηση δεν χρειαζόταν
το ποδήλατο είναι πιο σταθερό και πιο άμεσο
για αυτό και νιώθουν ότι έχουν πάρει άλλο ποδήλατο
Δοκιμασες σε ενα απο τα τρια τρεκινγκ που ειχες να αλλαξεις το πιρουνι με καποιο χωρις αναρτηση και δεν σου αρεσε και επεστρεψες στην αναρτηση???
Εαν ναι οντως να σε αναφερω σαν εναν. Οσο δογματικο και εαν ακουγεται ομως δεν το νομιζω.
Για το υστερογραφο 2 ξερω πολλους που εχουν παρει ποδηλατο τυπου τρεκινγκ πολλες φορες και καλα κανανε. Δεν λεω αυτο ομως. Λεω εαν σε ενα τρεκινγκ ποδηλατο ειναι καλο να το παρεις με ή χωρις αναρτηση
Επισης οταν λες αν ενα trekking ποδηλατο ειναι καλο να το παρεις με αναρτηση η οχι, μαλλον παλι καπου το χανουμε... οταν μιλαμε για trekking ποδηλατο (οι 9 στους 10, αν οχι οι 10 στους 10) μιλαμε για ποδηλατο με τροχους 28 ιντσων και εμπροσθια αναρτηση.. Αλλιως μιλαμε για urban ποδηλατα...
Να εξηγησω το δευτερο πρωτα.
Μιλαμε για τρεκινγκ ποδηλατα (με ή χωρις αναρτηση). Ή εαν θελεις τον ακυρο για εμενα χαρακτηρισμο on road treking και off road treking.
Με την ορθια θεση οδηγησης, με την μικρη(σχετικα) γωνια κουτελου κτλ.
Δλδ για τρεκινγκ ποδηλατο.
Το urban-hybrid κτλ ποδηλατα εχουν πιο σκυφτη θεση οδηγησης, ειναι πιο απλωμενα στον οριζοντιο, αλλη γωνια στο κουτελο, εχουν συνηθως μικροτερο μεταξονιο δλδ τελειως αλλου τυπου ποδηλατα απο αυτο που λεμε.
Εδω μιλαμε ξεκαθαρα για τρεκινγκ αλλα με ή χωρις αναρτηση.
Και επειδη εγω δεν κατανοω σωστα.
Αυτο που ειπα στην αρχη ηταν και ειναι, εαν στο ιδιο ποδηλατο (για τον συγκεκριμενο τυπο που συζηταμε) ειναι προτιμοτερο να ειναι με ή χωρις αναρτηση. Το οτι εχεις οδηγησει αλλα 100 διαφορετικα ποδηλατα δεν λεει κατι απο την στιγμη που δεν ειναι η μονη αλλαγη το πιρουνι και αλλαζουν αλλα 30 πραγματα που επηρεαζουν την οδικη συμπεριφορα. Γι'αυτο και ημουν συγκεκριμενος. Εαν εχεις κανει την συγκεκριμενη αλλαγη (που σημαινει οτι οτι διαφορα παρατηρησεις στην οδικη συμπεριφορα θα ωφειλεται σε αυτη την αλλαγη και μονο) και δεν αισθανθηκες βελτιωμενη την οδικη συμπεριφορα να σε σημειωσω και να λεω οτι υπηρχε και ενας που δεν του αρεσε και προτιμουσε την αναρτηση.
Λαμβανωντας υποψιν κιολας οτι εγω εθεσα το θεμα και ημουνα σαφης απο την αρχη οτι μιλαμε για το ιδιο ποδηλατο με ή χωρις αναρτηση και η απαντηση σου ειναι για συγκριση συμπεριφορων διαφορετικων ποδηλατων μαλλον αλλος ειναι αυτος που δεν εχει κατανοησει σωστα.
Στην περίπτωση που η ανάρτηση αποδειχτεί απογοητευτική εμπειρία ή αν σε 1-2-3 χρόνια θελήσω να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό, υπάρχει πάντα η επιλογή της αλλαγής του πιρουνιού σε σκέτο, έτσι δεν είναι;
.....αρκετά οι παλαιότεροι.
Για ΔΕΣ
http://www.podilates.gr/node/22654
Τα τελευταια 6 χρονια παιζει και να εχουν πουληθει πανω απο 15.000 ποδηλατα trekking στην Ελλαδα, το οτι βρεθηκαν 10, 20 αντε και 50 άνθρωποι και αλλαξαν τις αναρτησεις με σταθερα πιρουνια, δεν παει να πει οτι και για ολους τους αλλους ειναι η καλυτερη επιλογη, ισα ισα που το ποσοστο αυτων που εχουν προβεί σε μια τετοια αλλαγη (σε σχεση με τα ποδηλατα που εχουν πουληθει) ειναι δραματική μειοψηφία. Και για να μην παρεξηγηθω δεν το λεω με εξυπνακισμο, απλα οτι κατι που κανει σε εμας σαν επιλογη μπορει να μην κανει σε καποιον αλλο η και το αντιθετο..
Και ειναι λογικο οι ανθρωποι που μπηκαν στο τρυπακι να αλλαξουν την αναρτηση στην πλειοψηφία τους να ειναι ευχαριστημένοι απο την επιλογη τους μιας και ξερανε απο πριν λιγο πολυ τι πανε να κανουν και τι αποτελεσματα θα ειχαν.
η πλειοψηφεία δεν σημαίνει ότι έχει και δίκιο
από τα 15000 ποδήλατα
οι περισσότεροι έχουν λάθος ύψος σέλλας
κάθονται λάθος πάνω στο ποδήλατο
και έχουν λάθος ποδήλατο
αλλά είναι περισσότεροι οπότε δεν υσχίουν αυτά που λέω
:D
Με προβλημάτισε πολύ, γι' αυτό το ψάχνω ακόμα. Η μόνη μου ένσταση είναι ότι η άνεση (λόγω ηλικίας και έλλειψης γυμναστικής) με ενδιαφέρει σίγουρα περισσότερο απ' ότι τους πιο έμπειρους.
Τα επώνυμα (Ιντεάλ, Μέριντα) χωρίς ανάρτηση είναι ψηλά σε τιμή.
Συνεχίζω το ψάξιμο και βλέπουμε.
δεν νομίζω να ανάφερα κάποια έρευνά
αλλά δεν είναι το θέμα μας το αν οι περισσότεροι έχουν λάθος ποδήλατο ή λάθος ύψος σέλας
αλλά στο κατά πόσο η πλειοψηφία έχει πάντα δίκιο
:D
οκ ότι πεις
Υπάρχουν αρκετά θέματα όπου ο ΧΨ πήρε ένα trekking
και μετά ήθελε να το αναθμίσει "για να πηγαίνει στο
δρόμο/χώμα". Έχουμε βαρεθεί να τα διαβάζουμε χρόνια
τώρα στο εδώ και στο δίπλα φόρουμ. Ερωτήσεις για ξε-
ρά πηρούνια, για καλύτερους τροχούς, για αλλαγές σε
δισκοβραχίωνες, κασέτες, αναζήτηση αναρτήσεων για
χώμα και η λίστα δεν τελειώνει.
Άπειρες φορές τα ίδια και τα ίδια. Μην ρίξετε λεφτά
σε αναβάθμιση, δεν θα γίνει καλύτερο καθώς είναι πε-
ριορισμένο από τη μάνα του λόγω γεωμετρίας σκελετού.
Κάποιοι άκουσαν και γλύτωσαν τα λεφτά τους, κάποιοι
δεν άκουσαν, πέταξαν τα λεφτά τους και μετά αγόροσαν
σωστό ποδήλατο (δρόμου ή βουνού).
Η δικια μου εμπειρἰα απο ὀλα τα ποδἠλατα που εχω αλλάξει μεχρι στιγμής, (trekking, fitness, mountain,fs mountain, city (με καλαθι!), κουρσα) συνοψίζεται ουσιαστικα σε κατι που ειπωθηκε πιο πανω και νομίζω ο καθένας που εκ των πραγμάτων εχει αλλἀξει πολλα ποδήλατα και εχει ψαξει καθε φορα για τον βἐλτιστο συνδιασμό θεσης οδήγησης και περιφεριακών και φυσικά εχει δοκιμάσει (με το αζημίωτο) να κανει αλλαγες το καταλαβαίνει.
Η ανάρτηση δεν εχει καμια χρήση σε κανένα είδος αστικής μετακίνησης είτε μιλάμε για καλούς δρόμους είτε για δρόμους της αφρικής, ούτε κάν για πατημένους χωματόδρομους.
φυσικά ακούγεται απόλυτο και ότι βασίζεται στην προσωπική μας εμπειρία αλλα η εξήγηση είναι απλή... Οι εταιρίες βάζουν ανάρτηση για να πουλήσουν τα φθηνά μοντέλα σε παιδιά... παντως αν κανένας ξαφνικά πελάτης δέν αγόραζε ποδήλατο με ανάρτηση αυτό θα άλλαζε όπως ελάχιστα αρχισε να αλλάζει τα τελευταία χρόνια.
το ρεζουμέ είναι να προλαβαίνει ο κάθε αγοραστής και να ενημερώνεται απο τους σωστούς ανθρώπους ωστε να μήν σκάει τσαμπα λεφτά αργότερα σε αλλαγές.
Απλο, σωστο και λογικο,
ειναι δυσκολο πολυεξοδο και συνηθως αποτυχημενο να αλλαξεις τον χαρακτηρα ενος ποδηλατου, το πουλας και και πας παραπερα, λιγοτερα εξοδα περισσοτερη απολαυση.
Σε τρεκιν που ειχα ψαχτηκα να βαλω ξερο πηρουνι, ετυχε να δοκιμασω παρομοια μετατροπη οποτε και καταλαβα τι μπορω να περιμενω, μου στοιχισε λιγοτερο να το πουλησω και να παρω κουρσα.
Ενταξει ειστε λιγο υπερβολικοι. Ενα ξερο πιρουνι εχει κοστος 40-50 ευρω και καταληγεις με ενα ποδηλατο που ειναι μια χαρα για αστικη μετακινηση. Ουτε το κοστος ειναι τεραστιο και ουτε περιορισμο θα εχεις για τετοια χρηση. Κουρσα δεν θα γινει αλλα δεν χρειαζονται και ολοι κουρσα.
το αν κάποιος αλλάξει ή όχι πιρούνι δεν σημαίνει τπτ
θα πρέπει να δεις από αυτούς που έχουν trekking πόσοι ξέρουν ότι μπορούν να το αλλάξουν
και πόσοι έχουν την διάθεση να μπουν σε τέτοιες διαδικασίες
και όλα αυτά που λέμε δεν είναι αποτέλεσμα κάποιας έρευνάς ούτε κάποιας στατιστικής
αλλά εμπειρία
όλοι μας λίγο ή πολύ βλέπουμε ποδηλάτες στο δρόμο
βλέπουμε λάθος ελαστικά λάθος ποδήλατα
λάθος ρυθμίσεις ποδηλάτου και πάει λέγοντας
αν δεν θέλεις να το καταλάβεις αυτό
τότε δεν μπορεί να σε πείσει κάποιος
Μα θα μεινεις μονο με το πηρουνι ?
εγω ειχα αλλαξει λαστιχα, ειδα την διαφορα και το επομενο που ειχε σειρα ηταν το πηρουνι, ειχα αρχισει ομως να κανω μεγαλες διαδρομες οποτε εβλεπα οτι δεν θα με συνεφερε οικονομικα αφου σιγουρα δεν θα εμενα μονο σε αυτες τις αλλαγες.
Το πηρουνι ειναι σαφως μεγαλη βελτιωση αλλα πρεπει να ξερεις, δεν ειναι ολα τα πηρουνια ιδια, υπαρχουν αλουμινιου υπαρχουν και ατσαλινα, καθενα εχει διαφορετικη συμπεριφορα, αν μειωσεις ελαχιστα και το υψος του νεου πηρουνιου ειναι σαν να αλλαζεις ποδηλατο. Δηστυχως δεν ειναι ευκολο να διαλεξεις ποιο πηρουνι σου κανει αν δεν το δοκιμασεις, και μιλαω για ενα ποδηλατο που ζητας κατι παραπανω απο απλη μετακινηση στην πολη.
Ο κόσμος "σε τετοιου τυπου βολτες" δεν ξέρει πόσο αέρα να βάλει στα
λάστιχά του και θεωρεί επιστημονική φαντασία να αλλάζει τακάκια. Σι-
γά μην κάτσει να ασχοληθεί με τη βελτίωση του ποδηλάτου.
Αναφέρομαι σε σχετικό κόσμο, σε άτομα με το "μικρόβιο" που κάθονται
και το ψάχνουν και ζητάνε το κάτι παραπάνω από το ποδήλατό τους.
Φυσικά και όχι καθώς το να αλλάξεις πηρούνι και να συνεχίσεις
να ποδηλατείς καμαρωτός σε ψιλοόρθια στάση δεν έχει και πολύ
νόημα. Συνήθως αλλάζεις το σπαστό λαιμό με κανονικό, αλλάζεις
τιμόνι, αλλάζεις σέλα με κάποια για πιο σκυφτή στάση. Στην πο-
ρεία θα πετάξεις και την τριπλέτα από μπροστά και μάλλον θα
πας σε Hollowtec λύση από δρομίσια σειρά Shimano και θα αλ-
λάξεις και την κασέτα με κάποια με πιο σφικτή κλιμάκωση.
Αφού τα κάνεις όλα αυτά θα δεις ότι οι τροχοί είναι βαρύδια και
το βαρέλι δεν έχει πάτο.
@eaglos
Μακάρι να μου κολλήσει το μικρόβιο και να γουστάρω τόσο ώστε να ψαχτώ όπως γράφεις παραπάνω. Μικρή όμως η πιθανότητα. Κατά 90% ή θα το κινώ κανένα δίωρο κάθε Σαββατοκύριακο λόγω έλλειψης ελεύθερου χρόνου ή μπορεί και να το βαρεθώ και να το παρκάρω. Γι' αυτό το λόγο ακόμα και τα 100-200 παραπάνω ευρώ για την αγορά καλύτερου ποδηλάτου μού φαίνονται αυτή τη στιγμή σπατάλη. Θα δείξει...
Για περιστασιακές βόλτες στο χαλαρό δεν αξιζει να ρίξεις
λεφτά. Βρίσκεις ένα ποδήλατο να σου αρέσει και να σου εί-
ναι σωστό σαν μέγεθος και απλά μια στο τόσο αλλάζεις τα-
κάκια και ελαστικά.
ναι αλλά μόνος σου λες πως δεν ξέρεις πολλά
άρα το πιο πιθανό είναι να μην ξέρεις και τι είναι σπατάλη και τι όχι
:D