Καταδρομική επίθεση στα διόδια Αφιδνών από κατοίκους της περιοχής

ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥΜΕ ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ!!!

ΟΧΙ ΣΤΑ ΝΕΑ ΔΙΟΔΙΑ!!!!

!!!ΤΕΤΑΡΤΗ 23/12/2009 15:00 Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ!!!

το κείμενο είναι απο το in.gr ( http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1084640&lngDtrID=244)

Νέα συγκέντρωση στις 23 Δεκεμβρίου
Καταδρομική επίθεση στα διόδια Αφιδνών από κατοίκους της περιοχής

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στα διόδια Αφιδνών προγραμματίζουν για τις 23 Δεκεμβρίου, κάτοικοι της περιοχής, αντιδρώντας στις υψηλές τιμές που καλούνται να πληρώνουν καθημερινά.

Όπως αναφέρει «Το Βήμα», Ο «πόλεμος» των διοδίων έχει αγριέψει, καθώς το βράδυ της Τετάρτης ομάδα περίπου 40 κατοίκων της περιοχής έκαναν «καταδρομική επίθεση» στα διόδια.

Με 20 ΙΧ αυτοκίνητα έφτασαν στον παράδρομο της Εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας στο ύψος των διοδίων και μπροστά στους έκπληκτους υπαλλήλους που είχαν βάρδια εκείνη την ώρα, έσπασαν 50 μπάρες από τα σημεία διέλευση των αυτοκινήτων που βρίσκονται και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας και τις κάμερες ασφαλείας.

Στη συνέχεια επιβιβάστηκαν στα αυτοκίνητά τους και έφυγαν. Υπάλληλοι των διοδίων ενημέρωσαν την αστυνομία για το περιστατικό και λίγο αργότερα στην περιοχή έφτασαν αστυνομικοί που ακινητοποίησαν μία πομπή αυτοκινήτων για έλεγχο των επιβαινόντων.

Ωστόσο, αστυνομικές πηγές ανέφεραν πως υπάλληλοι των διοδίων που πήγαν στο σημείο δεν αναγνώρισαν κάποιους από τους δράστες.

Newsroom ΔΟΛ

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Αν γινεται,να μπουν και διοδια στο κεντρο της Αθηνας!

Podilatis-sa
Απών/απούσα

Να βάλουμε διόδια και στους ποδηλατοδρομους ώστε να συντηρούνται απο τα εσοδα και να υπαρχει και οργανισμός οπως στην Αττική Οδο...

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

PODILATIS-SA wrote:
Να βάλουμε διόδια και στους ποδηλατοδρομους ώστε να συντηρούνται απο τα εσοδα και να υπαρχει και οργανισμός οπως στην Αττική Οδο...

Ακομα δεν τον ειδαμε,Γιαννη τον βαφτισαμε...

σσ.οταν λες καταδρομικη εννοεις?

Podilatis-sa
Απών/απούσα

αλλά αν τους αφήσουμε στο Ελεος τους θα δείτε τι ωραία μετα απο λίγο καιρο θα ξηλώσουν τους ποδηλατόδρομους ώστε να δώσουν χώρο στα αυτοκίνητα.. μιας και τρωνε ασκοπα τοσο χώρο.. ασε δε που δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας τα ποδήλατα, ενω τα αυτοκινητα τα κακόμοιρα και τέλη πληρώνουν και καρτα καυσαερίων και Κτεο περνάνε και υβριδικά γίνονται.

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

οι ποδηλατοδρομοι πιανουν ασκοπα χωρο,
δεν εχεις παρα να κανεις πιο πολυ ποδηλατο για να πιασουν τοπο:)

Για τα δε υβριδικα και τα αμφιβικα,χεστηκα,δε πα να πληρωνουν και με το χιλιομετρο..
Που πονας και που σε σφαζει,ετσι που τα καναν.

Αλλα για να εχεις την ιδια γνωμη,ειπαμε,πρεπει να κανεις πιο πολυ ποδηλατο :P

Podilatis-sa
Απών/απούσα

Αμε! και ποδήλατο κάνω και κράνος φοράω ασορτι με το ποδηλατάκι μου.

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

god saved the bike wrote:
σσ.οταν λες καταδρομικη εννοεις?

κάτι τέτοιο την ώρα που αρθρογράφει στο φορουμ...

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

spyrosv wrote:
god saved the bike wrote:
σσ.οταν λες καταδρομικη εννοεις?

κάτι τέτοιο την ώρα που αρθρογράφει στο φορουμ...

στην διαφημιση,σημα 'καμπανα' εεε?:):):):)

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Σε χώρες όπου η γενική παιδεία του πληθυσμού, η κοινωνική αγωγή και ο σεβασμός που δείχνει στο περιβάλλον και στους συνανθρώπους τους είναι τέτοια ώστε μπορούν να εκτιμήσουν πότε θα πρέπει να πάρουν το αυτοκίνητο, πότε το ποδήλατο και πότε να πάνε με τα πόδια κάπου, δεν χρειάζονται τα διόδια ούτε ως φοροεισπρακτικός μηχανισμός ούτε ως μέτρο μείωσης της κυκλοφορίας των οχημάτων.
Πιστεύετε όμως ότι στη χώρα μας υπάρχει άλλος τρόπος να πεισθεί ο μέσος νεοέλληνας να αφήσει το τιμόνι του αυτοκινήτου από τα χέρια του εκτός από του να του το αφαιρέσουν με εγχείρηση;
Πιστεύω ότι η μόνη λύση για τη φρικτή κατάσταση της κυκλοφορίας σήμερα είναι ΔΙΟΔΙΑ ΠΑΝΤΟΥ. Μέσα στην Αθήνα, έξω από την Αθήνα, στα πλάγια, από πάνω και από κάτω με την παράλληλη αύξηση των ποδηλατοδρόμων, των γραμμών του υπόγειου σιδηροδρόμου και των δρομολογίων τους.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

tkant wrote:
Σε χώρες όπου η γενική παιδεία του πληθυσμού, η κοινωνική αγωγή και ο σεβασμός που δείχνει στο περιβάλλον και στους συνανθρώπους τους είναι τέτοια ώστε μπορούν να εκτιμήσουν πότε θα πρέπει να πάρουν το αυτοκίνητο, πότε το ποδήλατο και πότε να πάνε με τα πόδια κάπου, δεν χρειάζονται τα διόδια ούτε ως φοροεισπρακτικός μηχανισμός ούτε ως μέτρο μείωσης της κυκλοφορίας των οχημάτων.
Πιστεύετε όμως ότι στη χώρα μας υπάρχει άλλος τρόπος να πεισθεί ο μέσος νεοέλληνας να αφήσει το τιμόνι του αυτοκινήτου από τα χέρια του εκτός από του να του το αφαιρέσουν με εγχείρηση;
Πιστεύω ότι η μόνη λύση για τη φρικτή κατάσταση της κυκλοφορίας σήμερα είναι ΔΙΟΔΙΑ ΠΑΝΤΟΥ. Μέσα στην Αθήνα, έξω από την Αθήνα, στα πλάγια, από πάνω και από κάτω με την παράλληλη αύξηση των ποδηλατοδρόμων, των γραμμών του υπόγειου σιδηροδρόμου και των δρομολογίων τους.

Και εγώ, που χρησιμοποιώ συνεχώς ποδήλατο, μια φορά στις δέκα που θα χρειάζομαι το ΙΧ μου, γιατί να πληρώνω τα μαλιοκέφαλά μου; ???

vang
Απών/απούσα

...ότι τα διόδια, εκτός από το να μαζεύουν έσοδα για συντήρηση κλπκλπκλπ, χρησιμοποιούνται επίσης ώς μέσο αποθάρρυνσης χρήσης των οδικών αρτηριών από όσους δέν τούς έχουν απόλυτη ανάγκη, προκειμένου να παραμένουν οι οδικές αρτηρίες ανοικτές και με λογική ταχύτητα κίνησης...

Οσο οι κλειστοί αυτοκινητόδρομοι μπουκώνουν, τόσο θα ακριβαίνουν τα διόδια και τόσο θα κλείνουν και καινούργια τμήματα, πριν ελεύθερα, ώστε αυτοί πού "μπαίνουν" στο δρόμο για μερικά μόνο χιλιόμετρα, να μην τον χρησιμοποιούν αφήνοντάς τον βατό για αυτούς πού κάνουν μεγαλύτερες διαδρομές...

Βέβαια για να είναι ένας αυτοκινητόδρομος κλειστός, πρέπει να υπάρχει και άλλος δρόμος πού να εξυπηρετεί τα ίδια μέρη πού να μήν είναι κλειστός...

kounoupis
Απών/απούσα

Aξιοπιστος οχι σαν τον παραδρομος της εθνικης αθηνων-λαμιας

politicsgr.blog...
Απών/απούσα

μερικες θεσεις

πρωτα απο ολα το γεγονος αυτο ειναι πολυ καφριλα...πας και σπαω τις μπαρες..αν αυριο μας σπασουν με το ιδιο τροπο κανα ποδηλατοδρομο γιατι δεν τους θελουμε θα τους πουμε μπραβο;

1) υπαρχει ο παραδρομοσ

2) τρενο υπαρχει εκει; υπαρχει σε Οινοη και αλλες περιοχες και γινεται τωρα ο προαστιακος

3) ο δημος γιατι δεν βαζει λεωφορειο κλπ να τους παει ως κηφισια στον ΗΣΑΠ;

αυτα.

kounoupis
Απών/απούσα

Πρωτον ειναι πολλα τα λεφτα να βαλεις λεωφορειο καλαμο,ωροπος η μαλακασα μεχρι κηφισια θα φαληριζαν οι δημοι.Και ο οσε εχει τραγικα δρομολογια προς χαλκιδα.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:

Και εγώ, που χρησιμοποιώ συνεχώς ποδήλατο, μια φορά στις δέκα που θα χρειάζομαι το ΙΧ μου, γιατί να πληρώνω τα μαλιοκέφαλά μου; ???

Η χρήση διοδίων θα σε αποθαρρύνει να πάρεις το αμάξι σου μία στις δέκα;
Δεν νομίζω.
Θα αποθαρρύνει όμως αυτούς που παίρνουν το αμάξι τους όμως δέκα στις δέκα, κάθονται μόνοι τους μέσα και πηγαίνουν καθημερινά από το σπίτι στη δουλειά τους και πάλι πίσω σε διαδρομές που εξυπηρετούν και τα ΜΜΜ.(ο καθένας μας άλλωστε έχει πολλά τέτοια παραδείγματα ανθρώπων που δεν τους περνάει από το μυαλό να αφήσουν το αμάξι και να πάνε στη δουλειά με το μετρό, για παράδειγμα, που είναι μερικές δεκάδες μέτρα από το σπίτι τους και άλλα τόσα από τη δουλειά τους)
Αν εφαρμοστεί ένα τέτοιο μέτρο θα μπορείς εσύ που χρησιμοποιείς το ποδήλατο καθημερινά, να συναντάς περισσότερους ποδηλάτες και λιγότερα αυτοκίνητα στο δρόμο σου.

Υ.Γ Για να μην παρεξηγηθώ θα σου πω ότι είμαι κι εγώ κάτοχος αυτοκινήτου και το χρησιμοποιώ όταν χρειαστεί να μεταφέρω την οικογένειά μου κάπου. Η δε γυναίκα μου το χρησιμοποιεί καθημερινά για να πηγαίνει στα ιδιαίτερα μαθήματα που διδάσκει.

Υ.Γ2 το να πληρώνουμε τα μαλλιοκέφαλά μας εμένα προσωπικά με συμφέρει αφού είμαι άνδρας 40 ετών :)

shaka
Εικόνα shaka
Απών/απούσα

vang wrote:
(να μην ξεχνάμε)...ότι τα διόδια, εκτός από το να μαζεύουν έσοδα για συντήρηση κλπκλπκλπ, χρησιμοποιούνται επίσης ώς μέσο αποθάρρυνσης χρήσης των οδικών αρτηριών από όσους δέν τούς έχουν απόλυτη ανάγκη, προκειμένου να παραμένουν οι οδικές αρτηρίες ανοικτές και με λογική ταχύτητα κίνησης...

τα διόδια ΔΕΝ είναι μέσο αποθάρρυνσης χρήσης των οδικών αρτηριών από όσους δεν τους έχουν απόλυτη ανάγκη. τα διόδια είναι μέσο αποθάρρυνσης χρήσης των οδικών αρτηριών από όσους δεν έχουν χρήματα να πληρώσουν.

καταλήγουμε έτσι πάλι σε μια κοινωνική ιδεολογία του αυτοκινήτου που τιμά τον αστό και τον έχοντα - μια επιβεβλημένη αριστοκρατία αυτών που μπορούν να πληρώσουν για να μην κοπιάζουν (does that ring a bell?)

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Δυστυχώς έτσι είναι. Φέτος ήμουν στην Τουρκία, εκεί να δεις: η βενζίνη κοστίζει +60% σε σχέση με εδώ κι όμως οι δρόμοι τίγκα, σκέτη κόλαση.

Τα διόδια να έχουν μυριστεί ως κονόμα. Και κάθε κονόμα βασίζεται στην ανάγκη. Ο περισσότερος κόσμος χρησιμοποιεί αμάξι γιατί θέλει να κάνει τη δουλειά του (τον έχουν κάνει να πιστεύει ότι έτσι μόνο θα κάνει τη δουλειά του). Γι΄ αυτό και δεν κάνουν άλλους εναλλακτικούς δρόμους, για να σε αναγκάσουν να πάς από εκεί. Ορέγονται και σχεδιάζουν το λεκανοπέδιο τίγκα στους αυτοκινητόδρομους και τα διόδια, έτσι που να μην έχεις εναλλακτικές.

Αυτό που εμένα με ενοχλεί δεν είναι μόνο και μόνο το "πλέρωνε", αλλα΄σ ε συνδυασμό με το ότι ο συνειδητός πολίτης εξισώνεται με τον ασυνείδητο. Εγώ που χρησιμοποιώ κατά 90% το ποδήλατό μου δεν θέλω να αντιμετωπίζομαι όπως αυτός που το χρησιμοποιεί 0%.

ΥΣ. Αυτά τα λέει κάποιος άνω των 40 (εκτιμώ το χιούμορ).

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Θεωρητικά τα διόδια πληρώνονται ως αντίτιμο για την χρήση και την συντήρηση ενός αυτοκινητόδρομου, από τους οδηγούς που τον χρησιμοποιούν.
Αυτή ήταν τουλάχιστον η αρχική ιδέα για την καταβολή διοδίων.

Στο Ελλαδιστάν όμως, που όλα είναι λίγο κάπως, και αυτό που βλέπουμε δεν είναι αυτό που δείχνει, τα διόδια έγιναν μία καλή μέθοδος για να αυξάνει τα έσοδα του το δημόσιο, και έτσι να έχει να ξοδέψει περισσότερα μέχρι να είναι πραγματικά ελλειμματικό το δημοσιονομικό έλλειμμα. :D

Έτσι τα έσοδα από τα διόδια ουδέποτε πήγαν στην συντήρηση των αυτοκινητοδρόμων, οι δε οδηγοί όφειλαν να πληρώνουν ξανά και ξανά την χρήση των κακοδιατηρημένων αυτοκινητοδρόμων γιατί... εφόσον είναι οδηγοί ... καλά να πάθουν!! ( αυτή δεν είναι άποψη ποδηλάτισσας. Είναι άποψη του κράτους μας! )

Ηθικό δίδαγμα; Το υπέροχο κράτος που ζούμε, δεν υποστηρίζει την κουλτούρα του αυτοκινήτου γιατί για κάποιο λόγο την αγαπάει, αλλά γιατί εισπράττει από αυτήν και αυτά που εισπράττει πάνε στις τσέπες αυτών που ήδη έχουν, για να έχουν φυσικά περισσότερα.

Το Ελληνικό δημόσιο, δεν βάζει διόδια για να προστατεύσει το περιβάλλον από τις συνέπειες της αλόγιστης χρήσης του αυτοκινήτου λοιπόν.
Χεστρίλα του μεγάλη. Αν κοπτόταν για το περιβάλλον δεν θα έφτιαχνε παντού αυτοκινητοδρόμους, δεν θα ξεκοίλιαζε πόλεις και χωριά με δρόμους ταχείας κυκλοφορίας που υποβαθμίζουν το επίπεδο ζωής και εξαναγκάζουν τους πάντες να χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο ακόμα και για να πάνε στην τουαλέτα, γιατί δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς.

Φτιάχνει αυτοκινητόδρομους γιατί έτσι μπορεί να μαζέψει και άλλα λεφτά, πιο πολλά, από αυτούς που έχουν, ή δεν έχουν, ή σε λίγο ΔΕΝ θα έχουν αλλά θα πληρώνουν γιατί δεν θα μπορούν να ξεμυτίσουν από το σπίτι τους.

Όταν καταλάβουμε αυτό το αξίωμα, τότε θα μπορέσουμε να αντιληφθούμε γιατί τα άλλα που λέγονται υπάγονται απλά σε μία από τις κατηγορίες της φιλοσοφίας.. !

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Κράτος πάπαλα. Τα ξεπούλησαν για ένα ξεροκόμματο στους ιδιώτες!

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
Κράτος πάπαλα. Τα ξεπούλησαν για ένα ξεροκόμματο στους ιδιώτες!

Δεν αλλάζει το αξίωμα. Απλά πήραν τώρα με το ξεπούλημα τα λεφτά μία και έξω.. ! :D Ο λόγος για τον οποίο υπάρχουν τα διόδια παραμένει ο ίδιος.

vang
Απών/απούσα

shaka wrote:
vang wrote:
(να μην ξεχνάμε)...ότι τα διόδια, εκτός από το να μαζεύουν έσοδα για συντήρηση κλπκλπκλπ, χρησιμοποιούνται επίσης ώς μέσο αποθάρρυνσης χρήσης των οδικών αρτηριών από όσους δέν τούς έχουν απόλυτη ανάγκη, προκειμένου να παραμένουν οι οδικές αρτηρίες ανοικτές και με λογική ταχύτητα κίνησης...

τα διόδια ΔΕΝ είναι μέσο αποθάρρυνσης χρήσης των οδικών αρτηριών από όσους δεν τους έχουν απόλυτη ανάγκη. τα διόδια είναι μέσο αποθάρρυνσης χρήσης των οδικών αρτηριών από όσους δεν έχουν χρήματα να πληρώσουν.

καταλήγουμε έτσι πάλι σε μια κοινωνική ιδεολογία του αυτοκινήτου που τιμά τον αστό και τον έχοντα - μια επιβεβλημένη αριστοκρατία αυτών που μπορούν να πληρώσουν για να μην κοπιάζουν (does that ring a bell?)

Ακριβώς! Το ΙΧ αυτοκινητο ΔΕΝ είναι για όλους...

Κοίτα και εδώ...
http://www.pezh.gr/etc/gorz.car.social.ideology.pdf

παραθέτω την αρχή του κειμένου για ευκολία σας...¨οποιος ενδιαφέρεται παραπάνω διαβάζει παραπέρα...

Δική μου σημείωση: Αντί για την λέξη αυτοκίνητο η οποία εννοιολογικά περιλαμβάνει και τα φορτηγά και τα λεωφορεία, να διαβάζετε "ΙΧ αυτοκίνητο"

"
Η Κοινωνική Ιδεολογία του Αυτοκινήτου

Το χειρότερο πράγμα σχετικά με τα αυτοκίνητα είναι ότι είναι σαν
κάστρα ή σαν βίλες δίπλα στη θάλασσα: πολυτελή αγαθά τα οποία
εφευρέθηκαν για την αποκλειστική ευχαρίστηση μιας πολύ πλούσιας
μειοψηφίας και τα οποία σαν φύση και σαν σύλληψη ποτέ δεν
προορίζονταν για τον απλό λαό. Αντίθετα με την ηλεκτρική σκούπα, το
ράδιο ή το ποδήλατο, τα οποία διατηρούν τη χρηστική τους αξία ακόμα και
σήμερα και που όλοι έχουν από ένα, το αυτοκίνητο όπως μια
παραθαλάσσια βίλα, είναι επιθυμητό και χρήσιμο τόσο μόνο όσο οι μάζες
δεν έχουν από ένα. Αυτό εξηγεί γιατί το αυτοκίνητο τόσο σαν έννοια όσο
και σαν πρωταρχικός σκοπός, είναι ένα αγαθό πολυτελείας και η ουσία
της πολυτέλειας του έιναι ακριβώς αυτή η δυσκολία του να μαζικοποιηθεί.
Αν όλοι είχαν ένα πολυτελές αγαθό, κανείς δε θα είχε κοινωνικά προνόμια
από αυτό.
Αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές στη περίπτωση της παραθαλάσσιας
βίλας. Κανείς δεν έχει τολμήσει ακόμη να ισχυριστεί ότι το να
μαζικοποιήσεις το δικαίωμα για διακοπές σημαίνει μια βίλα με ιδιωτική
παραλία για κάθε οικογένεια. Οποιοσδήποτε καταλαβαίνει ότι αν καθεμιά
από τις 13 ή 14 εκατομμύρια οικογένειες χρησιμοποιούσε μόνο 10 μέτρα
από την παραλία, θα χρειαζόταν μια ακτή 140.000 χιλιομέτρων περίπου,
ώστε καθεμιά να έχει το μερίδιο της. Για να δοθεί όμως στη καθεμιά το
μερίδιο της, θα έπρεπε να κόψουμε την παραλία σε τόσο μικρές λωρίδες ή
να στριμωχτούν οι οικογένειες τόσο πολύ μεταξύ τους, που η χρηστική
αξία θα ήταν μηδενική και θα χανόταν το "προνόμιο" σε σύγκριση με ένα
ξενοδοχειακό συγκρότημα. Με λίγα λόγια, η δημοκρατικοποίηση της
πρόσβασης στη παραλία οδηγεί σε μια μόνο λύση αυτή της
κολλεκτιβοποίησης. Και αυτή η λύση είναι αναγκαστικά εκ διαμέτρου
αντίθετη και εχθρική με την πολυτέλεια της ιδιωτικής παραλίας, η οποία
είναι ένα προνόμιο που μια μειοψηφία παίρνει ως δικαίωμα της σε βάρος
όλων των άλλων.
Τώρα, γιατί αυτό που είναι ολοφάνερο στην περίπτωση της παραλίας
δεν είναι γενικά αποδεκτό στην περίπτωση των συγκοινωνιών; Όπως το
παραθαλάσσιο σπίτι, έτσι και το αυτοκίνητο δεν καταλαμβάνει κενό χώρο;
Δε στερεί χώρο από άλλους που επίσης χρησιμοποιούν τους δρόμους
(πεζοί, ποδηλάτες και οδηγοί λεωφορείων) ; Δε χάνει τη χρηστική του
αξία, όταν ο καθένας έχει το δικό του; Κι ακόμη υπάρχουν πολιτικοί που
επιμένουν ότι κάθε οικογένεια δικαιούται να έχει τουλάχιστον ένα
αυτοκίνητο και ότι η κάθε κυβέρνηση θα πρέπει να της δίνει τη
δυνατότητα να παρκάρει βολικά, να οδηγεί εύκολα στην πόλη και να
πηγαίνει διακοπές την ίδια στιγμή που πάνε όλοι οι άλλοι, κινούμενος με
ταχύτητα 70 μίλια την ώρα.
Η τερατομορφία αυτής της δημαγωγικής ανοησίας είναι άμεσα εμφανής
και παρόλα αυτά ακόμα και οι αριστεροί δεν απαξιούν να καταφεύγουν σε
αυτή. Γιατί το αυτοκίνητο αντιμετωπίζεται σαν μια ιερή αγελάδα; Γιατί
αντίθετα με τα άλλα ιδιόκτητα αγαθά, δεν αναγνωρίζεται σαν μια
αντικοινωνική πολυτέλεια; Η απάντηση θα έπρεπε να αναζητηθεί στις
ακόλουθες δυο απόψεις πάνω στην οδήγηση:.....

"

kounoupis
Απών/απούσα

Ο ελληνας σκεφτεται και αλλιως.Εδωσα ενα σκασμο λεφτα για το αμαξι τι δεν θα το χρησιμοποιω?Τι θα παρω λεωφορειο αφου και 10 λεπτα που γλιτωνω με το αμαξι για μενα ειναι ανεση(αποφυγη περπατηματος,το να μην εισαι ορθιος κλπ).Χαζος ειμαι να υπαρχει πληρωμενο parking απο την εταιρεια και γω να ερθω με το λεωφορειο η το μετρο?
Ασε που πολλοι δεν ξερουν και το σπαστο.Θα μπορουσαν να κατεβουν μεχρι το σταθμο του μετρο με αυτο και μετα να το ανεβαζαν με το λεωφορειο.Μερικοι φοβουνται κιολας το να κατεβουν με ποδηλατο στην αθηνα.Ποσοι ειναι αυτοι που μενουν πατησια,γαλατσι,κυψελη και κυκλοφορουν με ποδηλατο?Ελαχιστοι.Δεν νομιζω οτι τους βολευει σε χρονο η συγκοινωνια.Διπλασια ωρα κανουν.Εγω κατεβαινω απο την πευκη στην ομονοια καθε μερα απο υψομετρο 263 μετρα στα 86(στο google earth το ειδα κατω δεξια στο ανυψ
Στην πατησιων κινουμε αποκλειστικα στην διπλη γραμμη οπως και τα μηχανακια που δεν πανε και πολυ πιο γρηγορα απο μενα.Ενα μεσος ποδηλατης θα φοβοτανε να το κανει αυτο.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

@vang
+100 εγκρίνω και επαυξάνω λέγοντας ότι με το να ακριβύνει το αγαθό αυτό, δεν σημαίνει ότι όταν κάποια στιγμή το χρειαστείς δεν θα μπορέσεις να το χρησιμοποιήσεις.

@kounoupis
Λες και βλέπω στα γραφόμενά σου την ξαδέλφη της γυναίκας μου. Πάει με το αμάξι καθημερινά στην εργασία της, ενώ μένει δίπλα στο μετρό και η δουλειά της είναι πάλι δίπλα στο μετρό. Στην ερώτησή μου γιατί το κάνει μου απαντάει "αφού μου παρέχουν πάρκινγκ στην δουλειά". Η συγκεκριμένη δεν χρειάζεται ούτε καν ποδήλατο.

Και ρωτάω τώρα. Αφού υπάρχουν άνθρωποι που δεν πρόκειται ποτέ και για κανένα λόγο να αλλάξουν νοοτροπία, είτε επειδή δεν έχουν την παιδεία που αρμόζει για ζωή στην πόλη, ή γιατί η οπτική τους είναι κοντόφθαλμη, ή για άγνωστους λόγους, δεν θα πρέπει κάποιος να τους επιβάλει μία νέα νοοτροπία με άλλα μέσα;
Γνωρίζετε εσείς κάποιο άλλο μέσο για εξαναγκασμό εκτός από τον οικονομικό;
Αν ναι, εγώ είμαι έτοιμος να την ακούσω και να συμφωνήσω.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

tkant wrote:
Γνωρίζετε εσείς κάποιο άλλο μέσο για εξαναγκασμό εκτός από τον οικονομικό; Αν ναι, εγώ είμαι έτοιμος να την ακούσω και να συμφωνήσω.

Η χρέωση της *χρήσης* του ΙΧ σε χιλιομετρική βάση.
Όσο περισσότερο το χρησιμοποιείς τόσο περισσότερο πληρώνεις, και όσο λιγότερο το χρησιμοποιείς τόσο λιγότερο πληρώνεις.

Από τεχνικής πλευράς γίνεται. Δεν το θέλουν όμως! Θέλουν *το ακριβώς αντίθετο* : να κυκλοφορουμε όσο γίνεται περισσότερο γιατί έτσι βγαίνουν τα λεφτά. Το σακάτεμα των πόλεων, τα ατυχήματα, η ρύπανση, το οικονομικό ξεζούμισμα, κλπ. κλπ.... παράπλευρες απώλειες...

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

.....το να πάρεις το αυτοκίνητο και να πας μία εκδρομή με τους φίλους/ες σου στο Μέτσοβο θα είναι το ίδιο με το να πηγαινοέρχεσαι στη δουλειά σου που βρίσκεται 5 χιλιόμετρα μακρυά από το σπίτι σου κάθε μέρα επί ένα μήνα;
Απαγορευτικό και το ένα και το άλλο.
Ο σκοπός μας είναι να αποτρέψουμε μοναχικούς αυτοκινητιστές να πηγαινοέρχονται στις δουλειές τους με το αμάξι μέσα στην πόλη. Μην το ξεχνάμε.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

tkant wrote:
[...]
Και ρωτάω τώρα. Αφού υπάρχουν άνθρωποι που δεν πρόκειται ποτέ και για κανένα λόγο να αλλάξουν νοοτροπία, είτε επειδή δεν έχουν την παιδεία που αρμόζει για ζωή στην πόλη, ή γιατί η οπτική τους είναι κοντόφθαλμη, ή για άγνωστους λόγους, δεν θα πρέπει κάποιος να τους επιβάλει μία νέα νοοτροπία με άλλα μέσα;
Γνωρίζετε εσείς κάποιο άλλο μέσο για εξαναγκασμό εκτός από τον οικονομικό;
Αν ναι, εγώ είμαι έτοιμος να την ακούσω και να συμφωνήσω.

Για τους χρήστες του αυτοκινήτου το θέμα δεν είναι το οικονομικό αλλά το κοινωνικό.Το αυτοκίνητο δεν τους προσφέρει άνετη και ασφαλή μετακίνηση, ίσα ίσα την ζωή μας πιο δύσκολη κάνει. Είναι όμως ένδειξη κοινωνικού στάτους, και για αυτό όλοι κόβουν τον κώλο τους να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο. Θα χρεωθούν, θα δουλέψουν παραπάνω για την δόση του αλλά θα το πάρουν γιατί αυτό καταξιώνει κοινωνικά την επιτυχία τους.

Σε αυτό άλλωστε πατάει και η επιτυχία του. Στο ότι το έχουν πλασάρει, μεταξύ άλλων, σαν πρότυπο επιτυχίας, ( το αμερικάνικο όνειρο: μπαμπάς, μαμά και δύο παιδάκια μπροστά από μία κούρσα αυτοκίνητο παρκαρισμένο μπροστά από ένα σπίτι με κήπο, ενώ ο σκύλος χοροπηδάει γύρω τους- αυτό και αν είναι αμερικάνικος ιμπεριαλισμός, πολιτιστικός αυτήν την φορά! ).

Θες να εξαφανίσεις τα αυτοκίνητα από αυτόν τον πλανήτη; Τότε πείσε τους όλους ότι είναι απίστευτα πασέ να έχεις αυτοκίνητο και ότι μόνο οι τριτοκοσμικοί, αμόρφωτοι, κάφροι έχουν. Και τότε θα δεις πως θα παρατήσουν όλοι ξαφνικά.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

.....να αποκτήσει ο κόσμος τη συνείδηση αυτή. Για πόσο χρόνο μιλάμε όμως; Πόσο χρόνο παίρνει να πεισθεί ο μέσος Έλληνας ότι "είναι απίστευτα πασέ να έχεις αυτοκίνητο και ότι μόνο οι τριτοκοσμικοί, αμόρφωτοι, κάφροι έχουν"; Και έστω σου λέω εγώ, ότι τους πλακώνουν στις διαφημίσεις και στην προπαγάνδα αυτού του είδους. Θα χρειαστεί τουλάχιστον καμιά δεκαετία για να αλλάξει μυαλά ο κάγκουρας.Το όνειρο αυτό φίλη marlene έχει ριζώσει βαθιά μέσα μας και δεν βγαίνει ούτε με εγχείρηση. Άσε που θα επαναστατήσουν και οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων.
Για να γίνει κάτι εδώ και τώρα χρειάζεται κάτι άλλο, κάτι που να τσούξει την τσέπη του μοναχικού αυτοκινητιστή ώστε να το σκεφτεί και δεύτερη φορά όταν θα κλειστεί μέσα στο κουτί του για να πάει στη δουλειά. Τον καιρό που οδηγούσα μηχανή φόραγα πάντα κράνος. Και έβλεπα πάρα πολλούς να τριγυρνάνε ανέμελοι έτσι χύμα. Δεν το φόραγαν για κανένα λόγο. Όταν τα πρόστιμα όμως ανεβήκανε στα ύψη ως διά μαγείας έβλεπα παντού κρανοφόρους. Έτσι ξαφνικά αποκτήσανε συνείδηση όλοι.
Ειλικρινά έχω σιχαθεί να τους βλέπω έναν έναν μέσα στα αμάξια τους να περιμένουν υπομονετικά να πάνε στη δουλειά τους. Αδιαμαρτύρητα, σαν τα πρόβατα γιατί έχουν αποδεχτεί το γεγονός ότι έχει αυξηθεί ο χρόνος για να φτάσουν. Δεν τους περνάει καν από το μυαλό να πάρουν ένα μηχανάκι τουλάχιστον βρε αδερφέ. Τους κοιτώ καθώς τους προσπερνάω και μου περνάει η σκέψη από το μυαλό ότι ακόμα και διπλάσιο χρόνο να κάνανε απ' ότι κάνουν τώρα, ακόμα και να τους έλεγε κάποιος ότι με το τραίνο θα πήγαιναν πιο γρήγορα, ακόμα και τότε δεν θα άφηναν το γ@μημένο το τιμόνι για τίποτε στον κόσμο.
Με θλίβει το γεγονός ότι έχουμε την πόλη που μας αξίζει.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Δεν τους περνάει καν από το μυαλό γιατί δεν έχουν άλλες παραστάσεις εκτός από αυτό.
Μπορεί να μην το καταλαβαίνουμε, αλλά μεγαλώνουμε και γαλουχούμαστε σε μία κοινωνία που ορισμένα πράγματα τα έχει σαν κανόνες.
Να σου φέρω ένα παράδειγμα που μου συνέβη εμένα και με έβαλε σε σκέψεις.
Εγώ τηλεόραση δεν έχω σπίτι μου δηλαδή δεν έχω καν συσκευή, μα ούτε και κεραία εδώ και 15 και βάλε χρόνια.
Ε το είπαμε με τον καλό μου μία μέρα σε μία παρέα και ξέρεις τι μας απάντησαν;; " Και πως ζείτε;"

Καταλαβαίνεις τώρα από αυτήν την απάντηση σε ποιον βαθμό έχουν κάποια πράγματα εισχωρήσει στην συνείδηση του μέσου ανθρώπου;
Σου λέει ο άλλος, μα αφού δεν έχεις τηλεόραση, πως ζεις ρε παιδί μου. Μα μπορείς να ζήσεις και χωρίς αυτήν και χωρίς το αυτοκίνητο φυσικά, αλλά εκείνος που έχει μάθει να θεωρεί δεδομένα κάποια πράγματα γιατί έτσι τον διδάξανε πως μπορεί να σκεφτεί τον εαυτό του χωρίς αυτά;

Κάπου διάβαζα για μία γυναίκα στην Αγγλία η οποία ζει εδώ και 30 χρόνια χωρίς ρεύμα και τηλέφωνο στο σπίτι της. Αρνείται δε κατηγορηματικά να μπει σε οποιοδήποτε δίκτυο παρόλο που κάποια στιγμή, ( πίστεψε το αυτό), την πήγανε δικαστικά για να συνδεθεί στο δίκτυο ηλεκτροδότησης τουλάχιστον!

Από την μία κάποιος σαν εμένα και σένα θα ρωτήσει πως ζει αφού δεν έχει ρεύμα σπίτι της. Από την άλλη το γεγονός ότι κάποιο council μπήκε στην διαδικασία να την τραβήξει στα δικαστήρια για αυτήν της την επιλογή, δείχνει ότι η κοινωνία που ζούμε σιχαίνεται την αυτονομία, την οποιαδήποτε αυτονομία μπορείς να πετύχεις αρνούμενος να μπεις στο "δίκτυο" ( του ηλεκτρικού, του αυτοκινητοδρόμου, της τηλεόρασης).

Για σκέψου το λίγο..

btw.. debian ας ή slack άς ;) ( εγώ debian δαγκωτό ! )

KAthanas
Απών/απούσα

... νομίζω είναι λάθος σαν σύλληψη. Το μήνυμα που περνάει είναι: δεν έχω πολλά λεφτά, άρα δε δικαιούμαι να πηγαίνω με το αυτοκίνητο. Με λίγα λόγια, όπως πάντα, με την εφαρμογή του αυξάνεται η κοινωνική ανισότητα. Το ίδιο συμβαίνει με την αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει» που είναι ταυτόσημη με την αρχή «ο πληρώνων ρυπαίνει». Εμείς θεωρούμε βέβαια, ως ποδηλάτες, ότι δε μειονεκτούμε σε σχέση με αυτούς που οδηγούν, αντίθετα πλεονεκτούμε. Αυτό πρέπει να προβληθεί. Άρα δεν πρέπει να διεκδικούμε την εφαρμογή μέτρων που εμάς ελάχιστα μας επηρεάζουν, αλλά «τιμωρούν» τους άλλους. Μου φαίνεται κάπως εκδικητική αυτή η στάση. Αντίθετα, αν διεκδικούσαμε αυτά που πραγματικά μας ευνοούν: Πύκνωση των δημόσιων συγκοινωνιών και πρόβλεψη σε όλα τα μέσα της δυνατότητας μεταφοράς ποδηλάτου, ποδηλατόδρομοι παντού, χώροι ενοικίασης ποδηλάτων παντού. Αυτά πρέπει να διεκδικούμε. Διότι περνάνε ακριβώς το μήνυμα που θέλουμε: δηλαδή ότι η κοινωνία επενδύει σε εμάς, κατά συνέπεια εμείς πλεονεκτούμε σε σχέση με τους άλλους που έχουν «κολλήσει» με τη χρήση του ΙΧ.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

kathanas wrote:
... νομίζω είναι λάθος σαν σύλληψη. Το μήνυμα που περνάει είναι: δεν έχω πολλά λεφτά, άρα δε δικαιούμαι να πηγαίνω με το αυτοκίνητο. Με λίγα λόγια, όπως πάντα, με την εφαρμογή του αυξάνεται η κοινωνική ανισότητα.

Στο επιχείρημα αυτό σου έχει ήδη απαντήσει ο vang μερικά ποστ πιο πάνω
kathanas wrote:
Το ίδιο συμβαίνει με την αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει» που είναι ταυτόσημη με την αρχή «ο πληρώνων ρυπαίνει».

Είναι σίγουρα ίδιο; Ξέρεις κάποια άλλη λύση για την αμεση μείωση της ρύπανσης; Μη μου πεις όμως για αλλαγή συνειδήσεων. Αυτό θα πάρει χρόνια.
kathanas wrote:
Εμείς θεωρούμε βέβαια, ως ποδηλάτες, ότι δε μειονεκτούμε σε σχέση με αυτούς που οδηγούν, αντίθετα πλεονεκτούμε. Αυτό πρέπει να προβληθεί.
Άρα δεν πρέπει να διεκδικούμε την εφαρμογή μέτρων που εμάς ελάχιστα μας επηρεάζουν, αλλά «τιμωρούν» τους άλλους. Μου φαίνεται κάπως εκδικητική αυτή η στάση. Αντίθετα, αν διεκδικούσαμε αυτά που πραγματικά μας ευνοούν: Πύκνωση των δημόσιων συγκοινωνιών και πρόβλεψη σε όλα τα μέσα της δυνατότητας μεταφοράς ποδηλάτου, ποδηλατόδρομοι παντού, χώροι ενοικίασης ποδηλάτων παντού. Αυτά πρέπει να διεκδικούμε. Διότι περνάνε ακριβώς το μήνυμα που θέλουμε: δηλαδή ότι η κοινωνία επενδύει σε εμάς, κατά συνέπεια εμείς πλεονεκτούμε σε σχέση με τους άλλους που έχουν «κολλήσει» με τη χρήση του ΙΧ.

Σίγουρα συμφωνώ μαζί σου. Για να βρει όμως απήχηση θα πρέπει να υπάρχει και πρόσφορο έδαφος. Για να δημιουργηθεί αυτό θα πρέπει οι δρόμοι να αδειάσουν από τα ιχ. Μόνο τότε οι άνθρωποι θα έχουν ανάγκη να διεκδικήσουν "Πύκνωση των δημόσιων συγκοινωνιών και πρόβλεψη σε όλα τα μέσα της δυνατότητας μεταφοράς ποδηλάτου, ποδηλατόδρομοι παντού, χώροι ενοικίασης ποδηλάτων παντού". Σήμερα δεν υπάρχει η ανάγκη αυτή αντίθετα τέτοιας μορφής έργα θα εμποδίσουν ακόμα περισσότερο τους αυτοκινητιστές που θα αντιδράσουν ακόμα περισσότερο.
Δεν είναι κακό να εφαρμοστούν συγχρόνως και διόδια, και ποδηλατόδρομοι, και συγκοινωνιακή ανάπτυξη. Δεν υπάρχει θέμα εκδίκησης για κάποια ομάδα. Οι περισσότεροι από εμάς άλλωστε έχουμε αυτοκίνητο και το χρησιμοποιούμε.

slayerarg
Εικόνα slayerarg
Απών/απούσα

αυτοκίνητο = θρησκεία..

Πάτε μια βολτα στα jumbo και επισκεφτήτε τον τομέα με τα "αγορίστικα" παιχνίδια.. SUV.. WRC Νταλίκες, γερανοί, και εν συνεχεία πολυβόλα ,όλμοι,κράνη χειρομβοβίδες, άρματα, αεριωθούμενα, apachie.. και πάει λέγοντας..
ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ!

πάμε τώρα στην ενηλικίωση.. δηλαδή ποιό θα ήταν το αποτέλεσμα?

Υπάρχει και η παροιμία .. "οσα δεν φτάνει η αλεπου..."

ΕΕ για μένα όσοι είναι αλεπούδες την σήμερον καλά κάνουν...
Τι θέλω να πώ.. "Αφού δεν μπορείς να πάρεις BMW X6 καντην κρεμαστάρι την π@@τάνα μπας και ξεκολλήσεις την κεφάλα σου να ζήσεις ευτυχισμένος... αλλα ποουυυ... εκεί θα πα να πάρει το HUNDAI TUCSON σε μαύρο ρε παιδί μου.. μπάς και μοιάσει.."
Λές και του φταιγε το corollaki 8 ετιας που είχε..

Βράστε ορυζα..

stamos
Απών/απούσα

Είχα πολύν καιρό να απολαύσω πραγματικά μια σοβαρή "κουβέντα", όπως αυτή που γίνεται εδώ με αφορμή το θέμα των διοδίων.
Η γνώμη μου περιττεύει μιας και η γνώμη είναι σαν την κωλ....δα, όλη έχουν από μια.
Απλά πραγματικά ρε παιδιά ένοιωσα μια ανακούφιση που υπάρχουν Έληνες σαν όλους εσάς που μιλάτε τόσο πολιτισμένα & τεκμηριωμένα εδώ. Απόλαυσα ιδιαίτερα τους tkant,vang και τη marlene και άρχισα να μη νοιώθω τόσο "ξένος" σε αυτή τη χώρα που πραγματικά προσπαθεί σήμερα με κάθε τρόπο να σκοτώσει τον πολιτισμό και τη σκέψη που παλαιά είχε γεννήσει....
Είμαι και γω γύρω στα σαράντα με καράφλα, οδηγώ ένα σπαστό ποδήλατο (και αυτοκίνητο δυστυχώς) & διασκεδάζω αφάνταστα με τους τύπους που με κοιτάνε σε στυλ "Τι κάνει αυτός ο μαλ...ας, πήρε το ποδηλατάκι της κόρης του και παίζει;" καθώς το λύνω ή το δένω κάθε φορά που πάω στο super market ή στο φούρνο για μικροπρομήθειες. Πολλοί με κοιτούν με συμπόνοια γιατί όταν είναι διπλωμένο μοιάζει με αναπηρικό καροτσάκι και περιμένουν να δουν τον ανάπηρο που συνοδεύω.
Δυστυχώς η μνήμη μου δε με βοηθά (είμαι και καραφλογέροντας)αλλά κάπου βαθιά στο κεφάλι μου ανασύρω μια φράση που κάποιος είχε πει (συγχωρέστε με αν δεν την μεταφέρω κατά λέξη και δεν θυμάμαι ποιος την είπε ότι: "Κάθε φορά που βλέπω έναν ενήλικο πάνω σε ποδήλατο, αναπληρώνεται η ελπίδα μου για το ανθρώπινο είδος".
Άραγε τι να σκεφτόταν αν έβλεπε το πρωινό μποιλιάρισμα στον Κηφισσό;

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Και να ξέρεις ότι γνώμες σοβαρές (ακόμα και αντίθετες σε άποψη να είναι) ποτέ δεν είναι περιττές.
Α! επίσης είμαστε αρκετοί εδώ μέσα σαραντάρηδες καραφλότεκνα μην νιώθεις άσχημα γι αυτό. Το κακό είναι όταν η καράφλα να είναι από μέσα, αν είναι απ΄ έξω λίγο πειράζει.

kounoupis
Απών/απούσα

Ωρα μερα και ωρα το κανετε το event.Nα δω ποιοι θα μαζευτουν?Οι γεροι και οι φοιτητες αντε και κανας με αδεια

KAthanas
Απών/απούσα

Είναι φανερό ότι έχουμε άλλη οπτική γωνία. Εγώ μιλάω για το πώς μπορεί να επιτευχθεί άμεση αλλαγή συνειδήσεων και εσύ για το πώς μπορεί να επιτευχθεί άμεση μείωση της ρύπανσης. Αυτό που θέλω εγώ είναι μακροπρόθεσμο, ενώ αυτό που θέλεις εσύ είναι βραχυπρόθεσμο.
Για παράδειγμα: ψηφίζεται νόμος: Όσοι δεν πάνε με ποδήλατο ή με δημόσια συγκοινωνία στη δουλειά θα πληρώνουν κάθε μήνα +200 ευρώ (γιατί κάπου τόσο θα στοιχίζουν τα αστικά διόδια). Αποτέλεσμα: Όσοι τα βολεύαν ίσα ίσα επιλέγουν τη δημόσια συγκοινωνία. ΑΜΕΣΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ. Παρενέργειες: στις επόμενες εκλογές ψηφίζουν ΝΔ, η οποία καταργεί "το απαράδεκτο κοινωνικά μέτρο των αστικών διοδίων". Κέρδος για τους ποδηλάτες: 0 εις το πηλίκο.
Δεύτερο σενάριο: Ψηφίζεται κάποια από τα κονδύλια για οδικά έργα να παγώσουν και στη θέση τους να δημιουργηθούν υποδομές για ποδήλατο. ΑΜΕΣΟ ΚΕΡΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΜΕΣΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ. Παρενέργειες: Οι "κολλημένοι με το ΙΧ" κοιτάζουν με περιέργεια τους τύπους που πριν έβριζαν και τώρα τους βλέπουν να απολαμβάνουν τις κοινωνικές επενδύσεις. Κάποιοι επιλέγουν ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ να αλλάξουν τρόπο μετακίνησης. Κέρδος για τους ποδηλάτες: Υποδομές + λιγότερη κυκλοφορία. Εγώ προτιμώ το δεύτερο σενάριο. Αυτό, κατά την ταπεινή μου γνώμη, θα έπρεπε να αποτελεί το κεντρικό μας πλαίσιο διεκδικήσεων. Το πρώτο σενάριο δε με αγγίζει και θεωρώ λάθος να το υπερασπιζόμαστε.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

......είχε έστω και ελάχιστη πιθανότητα να πραγματοποιηθεί, εκατοντάδες οδηγοί θα είχαν παρατήσει τα αμάξια τους και θα είχαν πάρει ποδήλατο σήμερα.
Δηλαδή τί περιμένουν για να το κάνουν. Σήμερα που μιλάμε για να πάνε κάποιοι στις δουλειές τους περνάνε ώρες ατελείωτες στις ουρές καθισμένοι μόνοι τους μέσα στα αμάξια τους και βλέπουν ποδήλατα και τρένα να περνούν. Ή πιστεύεις ότι σήμερα είναι ιδανικές οι συνθήκες για τους οδηγούς αυτοκινήτων και πρέπει να χειροτερεύσουν κι άλλο για να βγουν έξω από το αμάξι; Δεν το κάνουν και δεν πρόκειται να το κάνουν στους αιώνες των αιώνων. Θα προτιμήσουν να μείνουν στην ασφάλεια που τους παρέχουν οι λαμαρίνες παρά να πάρουν ποδήλατο ακόμη κι αν ξέρουν ότι με ποδήλατο (ή άλλο μέσο) θα πάνε πιο γρήγορα.
Επειδή κακά τα ψέματα, όταν βλέπεις ότι μένοντας μέσα στο αμάξι τρως περισσότερο χρόνο, χρήμα, διάθεση, ζωή στην τελική, απ΄ότι να πήγαινες με άλλο μέσο και δεν βγαίνεις, σημαίνει ότι καλύπτεις άλλη ανάγκη, όχι αυτή της μετακίνησης.
Αν τώρα εφαρμοστεί το Πρώτο σενάριο (όχι όμως έτσι ακριβώς όπως το λες) όλοι ξαφνικά θα αποκτήσουν οικολογική συνείδηση με τη μία.(Με τη μία όμως. Η ταχύτητα του φωτός θα ωχριά μπροστά στην ταχύτητα αλλαγής συνειδήσεων).

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

tkant wrote:
Δηλαδή τί περιμένουν για να το κάνουν..................

και φίλε Πετρουπολιώτη+Λουτσιώτη αλλά ΟΛΟΙ λέτε ΜΠΟΥΡΔΕΣ!!!!

1. Η Ελλάδα είναι 1η στην παχυσαρκία στην Ε.Ε. και 3η στην παιδική
(διορθώστε με αλλά δεν τα θυμάμαι καλά)
2. Η Ελλάδα είναι 1η στο κάπνισμα στην Ε.Ε.;...
3. Η Ελλάδα είναι 1η στα αντικαταθλιπτικά/ψυχοφάρμακα στην Ε.Ε.
4. Η Ελλάδα είναι 1η στα τροχαία στην Ε.Ε.;...
(διορθώστε με αλλά δεν τα θυμάμαι καλά)

Η απάντηση είναι ΔΕΝ περιμένουν ΤΙΠΟΤΑ!!!... μυαλά καπούτ...
και http://www.podilates.gr/node/6588

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
και σαπίζουν μέσα στα αμάξια...

ΞΕΚΟΛΛΗΣΤΕ!!! από την ανάλυση του τιποτάτου ρεεεεεεεεεε

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Αν διαβάσεις το ποστ θα δεις ότι το ίδιο λέμε με άλλα λόγια. Το μόνο που προσθέτω παραπάνω είναι ότι η μόνη πιθανότητα να βγούνε από τα αμάξια τους κάποιοι είναι να τους πιέσεις το πορτοφόλι. Όπως έγινε και με την επιβολή (υπέρογκων) προστίμων για τη ζώνη και το κράνος. Ως δια μαγείας όλοι φοράνε τώρα ζώνη και κράνος, όχι επειδή συνειδητά προστατεύουν τον εαυτό τους αλλά επειδή προστατεύουν το πορτοφόλι τους.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

....αυτή τη στιγμή που σου γράφω έχω χαλαρώσει αρκετά (κοντεύω να γίνω Θεσσαλονικιός από τη χαλάρωση) ακούγοντας τα κομμάτια που ο horsey έχει προτείνει για το σκοπό αυτό παρά τις αντίθετες οδηγίες σου(http://www.podilates.gr/node/7283). Καταπληκτικά σου λέω.
Χαλαράααααα......

KAthanas
Απών/απούσα

Στο θέμα μας τώρα. Από την ανάλυσή σου διακρίνω ότι έχεις μία κακή εικόνα για τους συντοπίτες, συνανθρώπους, γείτονες σου οδηγούς αυτοκινήτων. Πιστεύω ότι στο σκέλος που υποστηρίζεις ότι είναι "κολλημένοι" με το ΙΧ τους συμφωνούμε. Επίσης συμφωνούμε ότι η λαμαρίνα τους προσφέρει κάποια πράγματα που δεν τα προσφέρει το ποδήλατο. Πιστεύω όμως (αποτελεί προσωπική μου πίστη δε μπορώ να το αποδείξω) ότι κάθε νοήμων ον, αν του δώσεις μία εικόνα διαφορετική, καλύτερη από αυτή που έχει συνηθίσει, θα μπει στον κόπο να τη δοκιμάσει. Επίσης κάθε άνθρωπος, από τη φύση του, ευαισθητοποιείται όταν του εξηγήσεις ότι μία καθημερινή του συμπεριφορά προσβάλει τους άλλους ανθρώπους. Τίποτα από τα δύο δεν πετυχαίνεται με την τιμολόγηση.

Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
contact