Δυο περιπτώσεις σύγχρονου τραμ:Αθήνα-Στρασβούργο...Μας αφορά!!

Παρακάτω θα παραθέσω κάποια στοιχεία σχετικά με το τραμ της Αθήνας και αυτό του Στρασβούργου και πώς αυτα ενετάχθησαν στη καθημερινή ζωή των πολιτών στις δυο πόλεις!

Το κειμενο προέρχεται από σημειώσεις του κυριου Νίκου Μπαρμπόπουλου (καθηγητη μου στη σχολή ,εως πέρυσι)

Δεν θα σας κουράσω με μακροσκελείς αναλύσεις.Θα είμαι σύντομος..παμε:

πληθυσμός:
Στρασβούργο-->430.000
Αθήνα-->3.770.000 (215.000 στους δήμους που διασχίζει το τραμ)

Κινητικότητα
Σ-->1,51μετ/ατομα/ημέρα
Α-->1,66μετ/ατομο/ημερα

Στάσεις
Σ-->47
Α-->50

Λειτουργία

Σ-->Υπερσύγχρονα οχήματα,ωρες λειτ 4:30 - 00:30 ,αποκλειστικός διαδρομος κινησης ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙΣ

Α-->Υπερσύγχρονα οχήματα,αποκλειστικός διαδρομος στο μεγαλύτερο μέρος ,ΟΧΙ προτεραιοτητα στις διασταυρωσεις

Κόστος

Σ-->(με τιμες 1990)22.000.000Ε/χλμ
Α-->(2003) 12.000.000 Ε/χλμ

Παράλληλες δράσεις(εδώ ειμαστε....)

Σ-->Ιεραρχηση οδικού δικτύου, 8 νέες θέσεις Park n Ride ,5,8 εκτάρια πεζοδρόμησεων,αναβάθμιση κέντρου πόλης,2800 νέες θέσεις σταθμευσης,ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ,ευρεια εκστρατεια ενημέρωσης,μείωση ρύπανσης και θορύβου στο κέντρο,μείωση κυκλοφορίας στο κέντρο

Α-->Διατήρηση υπάρχουσαν ιεράρχησης,2 νεες θέσεις PnR, 3,3 εκτάρια πεζοδρόμησης,αναβάθμιση κέντρου Γλυφάδας,Περιορισμένη επικοινωνία με κατοίκους,οργανώθηκε έκθεση στο Σύνταγμα,Αμελητέα επίδραση στην κυκλοφορια

Κοινωνική απόδοχή

Σ-->Αντίδραση από εμπόρους κεντρικών περιοχών(αλλά τελικά δεν τους χάλασε!!!)
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ στις καθημερινές μετακινησεις

Α--->Ισχυρή αντίδραση από (ηλιθίους )κατοίκους και εμπόρους ορισμένων προαστίων
Χαμηλή επιβατική κίνηση

Τραμ αθήνας www.tramsa.gr
Τραμ Στρασβουργου (γαλλικα) http://www.cts-strasbourg.fr

Βγάλτε τα συμπεράσματά σας!

Categories: 
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι