Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα..
Έχω διαβάσει για αρκετό διάστημα την σελίδα σας και τα θέματα που αφορούν τα τεχνικά χαρακτηριστικά των ποδηλάτων καθώς ενδιαφέρομαι το τελευταίο διάστημα να αγοράσω ένα ποδήλατο για μετακινήσεις μέσα στην Αθήνα. ( κέντρο )
Ενδιαφέρομαι για ένα ποδήλατο πόλης, στο στυλ που είναι τα Ολλανδικά, ( λόγο προβλήματος που έχω στην πλάτη), γυναικείο (γιατί θέλω να το χρησιμοποιήσω σαν κύριο μέσο μετακίνησης, ανεξάρτητα από τα ρούχα), σίγουρα με ταχύτητες, ( γιατί αν και έχω αρκετά καλή φυσικά κατάσταση έχω αρκετό καιρό να μετακινηθώ με κανονικό ποδήλατο), και είμαι διατεθειμένη να διαθέσω μέχρι 500 ευρώ που από ότι βλέπω είναι ένα ποσό για αγορά ενός μάλλον καλού ποδηλάτου.(ή τουλάχιστον έτσι πιστεύω εγώ :D )
Διάβασα στα σχετικά threads στο φόρουμ αυτό, ότι έχει και μεγάλη σημασία το μέγεθος του σκελετού αλλά πιστεύω ότι σε αυτό δεν θα προβληματιστώ ιδιαίτερα αφού με 1.57 ύψος και βάρος 45 κιλά μάλλον προς το πιο μικρό μέγεθος πάω!
Τα βασικά προβλήματα τώρα:
Έκανα και σχετική έρευνα αγοράς σε διάφορα καταστήματα αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν βγάζω άκρη με τα τεχνικά χαρακτηριστικά των ποδηλάτων δηλαδή με τους διάφορους τύπους φρένων, ταχυτήτων κτλ. Οι δε συζητήσεις που έχουν γίνει εδώ για διάφορα θέματα στα οποία ενδιαφέρομαι ( π.χ για φρένα) μου φαίνονται επιεικώς... κινέζικες. Οι μάρκες και οι τύποι είναι αρκετοί, αλλά πουθενά δεν λέει, ούτε στις επίσημες σελίδες των κατασκευαστών τι προσφέρουν ο τάδε ή ο δείνα τύπος φρένου, ταχυτήτων, τιμονιών κτλ ή σε ποιο κοινό απευθύνονται.
Ποια είναι η διαφορά δηλαδή μεταξύ των ταχυτήτων Altus και Shimano Acera;; ( απόλυτα ενδεικτική η ερώτηση, που δεν έλαβε όμως απάντηση όταν έγινε σε υπάλληλο καταστήματος).
Τι παραπάνω προσφέρουν τα φρένα αλουμινίου εκτός από λιγότερο βάρος από τα απλά φρένα;
V brakes ή δισκόφρενα; Έχουν διαφορά στην οδηγική συμπεριφορά;;;
Τι σημαίνει "τροχοί αλουμινίου με μπκλοκάζ" ( άλλη μία ενδεικτική ερώτηση διαβάζοντας τώρα ένα από τα διάφορα ενημερωτικά έντυπα που πήρα από τα διάφορα καταστήματα).
Και βέβαια οφείλω να ομολογήσω εδώ ότι έχω άλλες χίλιες τέτοιες απορίες μου αφού ούτε οι υπάλληλοι στα καταστήματα είναι ιδιαίτερα ενημερωτικοί, χώρια που τελικά αυτό που μου έχει μείνει σαν αίσθηση είναι ότι όλοι θέλουν να πουλήσουν ανεξάρτητα αν θα μείνει ικανοποιημένος ή θα κάνει την δουλειά του ο πελάτης.
Έτσι παρόλο που είμαι πολύ σαφή εικόνα για τις απαιτήσεις που έχω από το ποδήλατο που θέλω να αγοράσω, κανείς μέχρι τώρα δεν μπόρεσε να μου πει ποια τεχνικά χαρακτηριστικά μπορούν να αποδώσουν καλύτερα για την χρήση που θέλω να κάνω. Έτσι δεν έχω βγάλει ακόμα άκρη με αυτό το θέμα. Και φαντάζομαι ότι αυτό θα είναι ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν και άλλοι υποψήφιοι αγοραστές ποδηλάτων..
Θα παρακαλούσα λοιπόν αν μπορείτε να με βοηθήσετε ώστε να διαλέξω ένα ποδήλατο .. τουλάχιστον να έχω προλάβει να το αγοράσω μέχρι την επόμενη ποδηλατοδρομία :) ( έρχομαι και εγώ! )
Ποια είναι η διαφορά δηλαδή μεταξύ των ταχυτήτων Altus και Shimano Acera;;
Πρόκειται για τις φθηνότερες σειρές της shimano που πάει να πει οτι οι αλλαγες στις ταχύτητες δεν θα γίνονται τόσο μαλακά και αθόρυβα, φθείρονται πιο γρήγορα, και ίσως παρουσιάσουν συντομα καποια προβλήματα που δεν σηκώνουν ρύθμιση.. Η Acera θεωρείται καλύτερη απο την Altus και ακολουθεί η Alivio, Deore, LX κλπ.
Τι παραπάνω προσφέρουν τα φρένα αλουμινίου εκτός από λιγότερο βάρος από τα απλά φρένα;
Ποια είναι τα απλά φρενα? Μήπως σου έχουν δείξει κατι πλαστικά και κατι απο τσίγκο που λυγίζουν όταν τα πατας - μη τα θεωρήσεις φρένα.
V brakes ή δισκόφρενα; Έχουν διαφορά στην οδηγική συμπεριφορά;;;
Για αυτο που θελεις τα v brakes ειναι κατάλληλα. Τα δισκόφρενα για να αξίζουν πρεπει να είναι υδραυλικά - και ειναι ακριβά. Τα v brakes φρενάρουν πολύ καλά - θα πρέπει ίσως να βάλεις καλύτερα τακάκια (τα λαστιχάκια που φρενάρουν στη ζάντα)
Τι σημαίνει "τροχοί αλουμινίου με μπκλοκάζ"
Ο τροχός συγκαρατειται στο πιρούνι με εναν άξονα ο οποίος ασφαλίζει είτε με παξιμάδια είτε με άξονα μπλοκαζ. Το μπλοκαζ ειναι κατι σαν μοχλός για να βάζεις και βγάζεις τη ρόδα χωρις εργαλείο - πολύ χρησιμο για όταν πάθεις λάστιχο, ή θελεις να φορτώσεις καπου το ποδήλατο και δεν χωράει ευκολα.
δες για αρχη αυτο
http://www.podilates.gr/node/2251
το έγραψα εγώ και το σουλούπωσε η λύδια αν και με αυτήν πάντα τα καταφέρνουμε και διαφωνούμε
από εκεί και πέρα
είπες ότι έχεις πρόβλημα με την μέση ο γιατρός σου τι λέει για το ποδήλατο?
το επιτρέπει ?
και καλό ειναι να επισκεφτείς ένα αθλιατρο γιατί οι κλασικοί γιατροί δεν έχουν εμπειρία στο τη άθληση θα πρέπει να ακολουθήσεις
από εκεί και πέρα ένα ποδήλατο πόλης με όρθια στάση οδήγησης ειναι ποιο ξεκούραστο αλλά
η μέση σου τρώει όλους τους κραδασμούς
και αυτό καλό ειναι να αποφεύγεται
κάποιοι θα σου πούνε για ανάρτηση σέλας για την οποία εγώ είμαι εναντίων
αν πας σε mtb γεωμετρία θα σε κουράζει περισσότερο αλλά αν κάνεις σωστά ποδήλατο θα δυναμώσεις τους μυς της μέσης σου και τους κοιλιακούς σου κάτι που θα πρέπει να στο είπε και ο γιατρός σου για την μέση σου :D
τώρα από άποψη ανταλλακτικών altus-acera ειναι μια η άλλη allivio ειναι ποιο ανθεκτική
αν και εγώ εχω acera εδώ και ένα χρόνο και δεν έχει παρουσιάσει πρόβλημα
και στο παλιό ποδήλατο είχα ένα απλό shimano για 2 χρόνια ούτε εκείνο παρουσίασε πρόβλημα οπότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις ειναι να βρεις κάποια modela που σε ενδιαφέρουν και να σου πούμε ποιο έχει καλύτερα ανταλλακτικά
γενικότερα να ξέρεις φούστα και ποδήλατο δεν πάνε μαζί
διάβασε το post για να αποφασίσεις την κατηγορία δες κάποια ποδήλατα και πες μας modela και γενικότερα με 500 ευρο θα πάρεις κάτι πολύ καλό :D
Πρόκειται για τις φθηνότερες σειρές της shimano που πάει να πει οτι οι αλλαγες στις ταχύτητες δεν θα γίνονται τόσο μαλακά και αθόρυβα, φθείρονται πιο γρήγορα, και ίσως παρουσιάσουν συντομα καποια προβλήματα που δεν σηκώνουν ρύθμιση..
Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις απαντήσεις παιδιά. Lyhadj αν κάποιος θέλει δηλαδή να βάλει καλύτερες ταχύτητες σε ένα ήδη έτοιμο μοντέλο μπορεί να ζητήσει να αντικατασταθούν ή δεν παίζει αυτό;;
Γιατί αν αυτοί οι τύποι ταχυτήτων είναι οι φθηνότεροι της Shimano τότε μου φαίνεται ότι όλοι στις φθηνές προσανατολίζονται.
Να ένα ποδήλατο το οποίο έχω στα υπόψιν:
http://www.cycles.peugeot.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage_01&product_id=30&category_id=14&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=91 αλλά και αυτό όπως βλέπετε (πατήστε εκεί που έχει τα τεχνικά χαρακτηριστικά ) στις Acera αναφέρεται.
Ένα ακόμα που είδα και μου άρεσε και το οποίο μάλλον θα πρέπει να το παραγγείλω από τον αντιπρόσωπο είναι αυτό
http://www.electrabike.com/amsterdam/ Ποια είναι τα απλά φρενα?
Έλα ντε ... αυτό ρωτάω και εγώ;; :D Γιατί να διευκρινίζει κάποιος ότι τα φρένα είναι από αλουμίνιο;; Υπάρχουν και άλλα από άλλα υλικά;
Το μπλοκαζ ειναι κατι σαν μοχλός για να βάζεις και βγάζεις τη ρόδα χωρις εργαλείο - πολύ χρησιμο για όταν πάθεις λάστιχο, ή θελεις να φορτώσεις καπου το ποδήλατο και δεν χωράει ευκολα.
Να εικάσω δηλαδή ότι αν μπαίνει και βγαίνει έτσι εύκολα η ρόδα μπορεί να στην πάρει και ο καθένας και να φύγει.. Μάλλον δεν με ενδιαφέρει αυτό το χαρακτηριστικά. Αν τα φτύσει το ποδήλατο στον δρόμο δεν ξέρω ούτε να το επισκευάσω αλλά ούτε και θα το επιχειρούσα.. μάλλον θα φώναζα την ... ΕΛΠΑ να το πάρει ( πλάκα κάνω).
Ευχαριστώ πολύ lyhadj υπήρξες κατατοπιστικότατος/τη. Σκεφτόμουν όμως τώρα ότι αυτά τα πράγματα θα μπορούσαν να τα λένε και οι υπάλληλοι στα καταστήματα..
δες για αρχη αυτο
http://www.podilates.gr/node/2251
Πολύ καλή δουλειά παιδιά και μπράβο. Τον είχα διαβάσει ήδη τον οδηγό πριν γράψω κάτι εδώ. Σίγουρα είναι πολύ ενημερωτικός για γενικότερα θέματα που αφορούν τις κατηγορίες ποδηλάτων αλλά τα δύσκολα αρχίζουν όταν κάποιος αρχίζει να κοιτάει τα τεχνικά χαρακτηριστικά και έχει πλέον αποφασίσει τι τύπο ποδηλάτου θα αγοράσει. Να το πω και λίγο διαφορετικά λείπει από εδώ ένας οδηγός με tips and tricks αλλά καταλαβαίνω ότι αυτό και αν θα ήταν μπελάς για να το συντάξει κάποιος.
είπες ότι έχεις πρόβλημα με την μέση ο γιατρός σου τι λέει για το ποδήλατο?
το επιτρέπει ?
Έχω πρόβλημα με την πλάτη μου και όχι με την μέση μου. :) Βασικά έχω μία ελαφριά κύφωση και πρόβλημα στον αυχένα. ( μας έφαγαν τα γραφεία τι να κάνουμε! ) Οπότε καλύτερα είναι ένα ποδήλατο σε όρθια στάση που σίγουρα επιβαρύνει λιγότερο την περιοχή ανάμεσα στους ώμους.
η μέση σου τρώει όλους τους κραδασμούς
Κραδασμούς στην άσφαλτο;; Βέβαια εδώ που τα λέμε έχεις και ένα δίκιο γιατί με το χάλι που έχουν οι δρόμοι της Αθήνας κανονικά έπρεπε να κυκλοφορούμε με τρακτέρ!! :D
Να 'σαι καλά πάντως που με ενημέρωσες για αυτά τα θέματα φυσικής κατάστασης γιατί καλό είναι να λέγονται και αυτά.
Πάντως επειδή δεν έχω αφήσει, παρά μόνο περιστασιακά, τις προπονήσεις στο γυμναστήριο θεωρώ ότι έχω μία αρκετά καλή φυσική κατάσταση για να κινηθώ με ποδήλατο ( και τα βάζω και με τον εαυτό μου που δεν το έχω κάνει τόσο καιρό αλλά είναι και οι συνθήκες στην Αθήνα τέτοιες που μάλλον αποθαρρύνουν.. αλλά τώρα δεν έχει άλλα "αλλά" το αποφάσισα!).
Τα mtb δεν με ενδιαφέρουν καθόλου. Δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω το ποδήλατο εκτός πόλης ή σε κάποιο άγριο χωματόδρομο, (εδώ δεν έχουμε καταφέρει να βγάλουμε το αυτοκίνητο σε χωματόδρομο σιγά μην βγάλω το ποδήλατο). Το ποδήλατο το θέλω για μετακινήσεις αμιγώς μέσα στην πόλη και για αποστάσεις μάλλον μικρές... το πολύ δέκα χιλιόμετρα.
τώρα από άποψη ανταλλακτικών altus-acera ειναι μια η άλλη allivio ειναι ποιο ανθεκτική
αν και εγώ εχω acera εδώ και ένα χρόνο και δεν έχει παρουσιάσει πρόβλημα
και στο παλιό ποδήλατο είχα ένα απλό shimano για 2 χρόνια ούτε εκείνο παρουσίασε πρόβλημα οπότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις ειναι να βρεις κάποια modela που σε ενδιαφέρουν και να σου πούμε ποιο έχει καλύτερα ανταλλακτικά
Δεν είμαι βέβαιη, τώρα που το σκέφτομαι, τι ακριβώς εννοείτε όταν λέτε "ανθεκτικό" για κάποιο από τα συστήματα του ποδηλάτου. Λογικά κάποιος που χρησιμοποιεί συνέχεια το ποδήλατο και σε διάφορους τύπου δρόμους θα έχει άλλη εικόνα για το τι είναι "ανθεκτικό" και τι όχι. Δεν έχω τις ίδιες απαιτήσεις εγώ και τις ίδιες ένας αθλητής ποδηλασίας.
Όταν λέτε ότι τα altus-acera δεν είναι και τόσο καλά τι παίζει τελικά;; Ότι αν πάρω ένα ποδήλατο με αυτές τις ταχύτητες και πάω δέκα χιλιόμετρα δρόμο κάθε μέρα θα διαλυθεί; ( ε τότε τι πουλάνε δηλαδή; άλλη ερώτηση!!! :D ) Δεν παίζει ρόλο το πως οδηγεί ο ποδηλάτης;
γενικότερα να ξέρεις φούστα και ποδήλατο δεν πάνε μαζί
Αυτό είναι που είναι σημαντικό. Το θέλω για κύριο μέσο μετακίνησης στο κέντρο της πόλης όπου οι μετακινήσεις είτε με αυτοκίνητο είτε με αστικές συγκοινωνίες έχουν γίνει απελπισία. Καταναλώνω πολύ χρόνο για να κάνω αποστάσεις της τάξεως των 3- 5 χιλιομέτρων, πληρώνω έξοδα συντήρησης αυτοκινήτου, εισιτήρια, ταξί κτλ αλλά δεν κερδίζω τον χρόνο που χάνω στα μποτιλιαρίσματα, ενώ θα μπορούσα άνετα να πάρω ένα ποδήλατο και να κάνω αυτά τα σκασμένα τρία πέντε χιλιόμετρα σε ένα τεταρτάκι. ( ακόμα και πάνω στα πεζοδρόμια αν τελικά ο δρόμος δεν περνιέται με τίποτα ). Αλλά όπως και να έχει δεν γίνεται όταν πετιέσαι π.χ για μία δουλειά ή για να συναντήσεις κάποιον πελάτη να έχεις μαζί και την γκαρνταρόμπα σου .. Ούτε μπορείς να πας σε μία δουλειά ντυμένη με φόρμα ποδηλασίας απλά και μόνο γιατί αυτή είναι και η καλύτερη ενδυμασία για να οδηγήσεις ποδήλατο. Για αυτό θέλω γυναικείο ποδήλατο και φυσικά η φούστα θα κάνει παρέα με το ποδήλατο.. άντε να κουβαλήσω μαζί μου ένα δεύτερο ζευγάρι παπούτσια (στην χειρότερη).
Έδωσα πιο πάνω δύο links για κάποια ποδήλατα που με ενδιαφέρουν έτσι για να πάρετε και μία ιδέα για το τι έχω περίπου υπόψιν μου να αγοράσω.
Τα υπόλοιπα τα έχω δει στα καταστήματα αλλά δεν βρήκα κάποια links με τεχνικά χαρακτηριστικά για να σας τα παρουσιάσω εδώ. Κανένα δύο τα έχω δει σε αντιπροσωπείες του εξωτερικού δηλαδή τα Brompton http://www.brompton.co.uk/content.asp?p=3&l=1
(αυτά είναι κάτι αναδιπλούμενα που μπαίνουν άνετα και στο μετρό) και τα Pashley http://www.pashley.co.uk/ αλλά αν τελικά καταλήξω σε ένα από αυτά τα δύο θα πρέπει να πάω να το φέρω από Αγγλία αφού δυστυχώς εδώ δεν έχουν αντιπροσωπεία.
Στον αντιπρόσωπο της electra στην Ελλάδα είδα και ένα ακόμα ποδήλατο που μου άρεσε το Sector (??? δεν βρήκα καμία σελίδα τους στο δίκτυο.. ελληνικά είναι αυτά;; ) Metro Ladies. Τα Sector τι λένε ως ποδήλατα.. ( δεν την είχα υπόψιν μου την μάρκα, είδα όμως το ποδήλατο και μου φάνηκε αξιοπρεπές για τα 480 του ευρώ).Έχει λέει σκελετό αλουμινίου, 21 ταχύτητες Altus ( όπως διαβάζω από το φυλλάδιο που μου δώσανε - δεν υπάρχει καμία φωτογραφία του πουθενά), έχει τροχούς Aero 28 ακτίνες και φρένα (!!! ) αλουμινίου. ( μα τι έχουν πάθει όλοι με τα φρένα αλουμινίου.. τα άλλα δηλαδή ποια είναι;; )
Εν πάση περιπτώσει και για να μην σας κουράζω άλλο. Νομίζω ότι καταλάβατε τι περίπου ψάχνω. Αν για κάποιο από τα ποδήλατα αυτά που ενδεικτικά παρέθεσα εδώ έχετε κάποια γνώμη παρακαλώ πείτε την. Τώρα αν έχετε να μου προτείνετε κάτι που κατά την γνώμη σας είναι καλύτερο στα χαρακτηριστικά και στην τιμή που ψάχνω θα σας ευγνωμονώ τόσο πολύ που θα.... σας στήσω ανδριάντα στην πλατεία Ομονοίας ( να δείτε μετά και τι μόδα θα γίνει το ποδήλατο στην Αθήνα!!! )
Ευχαριστώ πολύ όπως και να έχει για τις απαντήσεις σας και τον χρόνο που διαθέσατε για αυτές :)
Τα παιδια από πάνω τα είπαν πολύ καλά. Εγώ τώρα θα κάνω κάποιο γενικό σχολιασμό πάνω στα μοντέλα που αναφέρεις.
Το Peugeot City Tour το είχε μια γνωστή μας. Τελικά το πούλησε. Αλλά μάλλον διέφεραν οι ανάγκες σας. Γενικά είναι ένα καλούτσικο ποδήλατο αλλά προσωπικά δεν αξίζει τα λεφτά του. Να ξέρεις ότι άμα το πάρεις στα 1000 χιλιόμετρα θα εμφανίσει προβληματάκι η μεσαία τριβή. Το έχουν κάνει δύο ίδια μοντέλα στα ίδια χιλιόμετρα. Επίσης σε συμπεριφορά εκτός δρόμου δεν είδα και τα καλύτερα. Βέβαια αυτό μπορεί να είναι συνδυασμός πολλών παραγόντων όπως λάστιχα ανάρτηση ή πως νιώθει ο αναβάτης το ποδήλατο. Και από την ανάρτηση μην περιμένεις πολλά. Καλύτερα κατά τη γνώμη μου χωρίς. Τέλος τα μπροστά γρανάζια είναι 28/38/48 (που σημαίνει πόσα δόντια έχει το καθένα) Όσα περισσότερα μπροστά τόσο πιο κουραστικό ιδιαίτερα για έναν αναβάτη αρχάριο και όχι γυμνασμένο.
Το Electra Sport 9 είναι ένα άριστο ποδήλατο. Όχι για την Αθήνα όμως. Είναι για την Ολλανδία, το Αμστερνταμ ή άλλες ωραίες εθρωπαικές πόλεις με φαρδύς ποδηλατόδρομους και ΔΡΟΜΟΥΣ. όχι κατσικόδρομους. Είναι ένα ποδήλατο προσεγμένο με 9 ταχύτητες πίσω αλλά καμία μπροστά. Αρα πάλι η ανηφορια θα είναι δύσκολη.. Γενικά είναι ποδήλατο τύπου cruiser θα έλεγα.
Προσωπική μου άποψη είναι η εξής.
Να ρωτήσεις αρχικά το γιατρό σου τι είναι καλό για τη μέση σου και πως θα ήταν η σωστή θέση πάνω στο ποδήλατο. Από εκεί πρέπει να ξεκινήσεις. Και γιατί το λέω? Διότι αν πρέπει να είσαι πολύ όρθια τελικά δεν σου κάνει κανένα ποδήλατο. Για να καταλάβεις ξέρω κάποιον που πρέπει να κάθεται όρθια πάνω σχεδόν. Το ποδήλατο του είναι με τέτοιο τρόπο κατασκευασμένο που ο λαιμός του τιμινιό είναι πολύ ψηλός η σέλα πιο χαμηλά και γενικά το σκελετό είναι μικρό για το ύψος του. Είναι ποδήλατο που το έχει φτιάξει ο ίδιος για τις ανάγκες του.
Τώρα αν δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα και απλά θέλεις ενα ποδήλατο με πιο όρθια θέση καλό θα ήταν να κοιτάξεις και άλλες μάρκες. Όπως σου είπαν οπωσδήποτε τουλάχιστον 8 ταχύτητες πίσω αλλά και τριπλό μπροστά. Φρένα v-brake είναι για αυτό που θες. Επίσης θα σου πρότεινα να μην μείνεις απαραίτητα σε γυναικείο σκελετό. Εκτός αν θα φοράς φούστες συνέχεια. Αυτός ήταν και ο λόγος ύπαρξης αυτού του τύπου ποδηλατου. Τώρα συνεχίσουν να υπάρχουν για τους ίδιους λόγους αλλά κυρίως στο εξωτερικό που βλέπουν το ποδήλατο λίγο διαφορετικά. Όσο για την ανάρτηση σε αυτή την κατηγορία μπορείς ίσως και να την αποφύγεις. Προσφέρει λίγα καλά. Στα κακά της είναι το τουλάχιστον 2,5 φορές μεγαλύτερο βάρος, το γεγονός ότι μπορεί να εμφανίσει τζόγο σύντομα όσο και να την "προσέχεις". Εγώ θα πήγαινα σε ξερό. Και αν και το ποδήλατο μου (παρόμοιου τύπου) είχε ανάρτηση επειδή έχει βγάλει προβλήματα πάω σε ξερό.
Να θυμάσαι γενικά ότι σε μερικά σημεία και για την χρήση που θέλεις όσο πιο απλό τόσο πιο καλά. Για την χρήση σου θέλεις κάτι απλό αλλά αξιόπιστο.
Οσον αφορά τα μοντέλα - έτσι είναι όπως τα λέει ο spirosta. Με το Peugeot θα δυσκολευτείς στις ανηφόρες και όντως δεν αξίζει τα λεφτά του. Τα άλλα είναι πολύ όμορφα αλλά οι ελληνικοί δρόμοι δεν κάνουν για αυτά (ανηφόρες- κακοτεχνίες - αυτοκίνητα)..
Ενα μαγαζί που μπορεί να σε συμβουλεψει χωρις να σε στρεσσάρουν σε ό,τι και να ρωτήσεις είναι του Τσιρίκου στην Κηφισίας, Περικλέους 2 στο ύψος του Φάρου Ψυχικού. Τουλάχιστον απο την εως τωρα εμπειρία, είτε θέλεις να δώσεις 200 ευρώ είτε 3000, ασχολούνται μαζί σου όση ώρα χρειάζεσαι.
Οσον αφορά τα μπλοκαζ, έχεις δίκιο έτσι κλέβονται οι ρόδες πιο έυκολα αλλά για την ωρα στην Ελλάδα δεν είχαμε τετοια κρουσματα..Μια λυση αν το αφήνεις πολλή ώρα είναι ν α αντικαταστήσεις τα μπλοκαζ με τετοια που ανοίγουν μόνο με ενα μοχλουδάκι/κλειδάκι που έχεις στην τσεπη σου και χωρις αυτό δεν ανοίγουν. Οταν ερθει η ωρα για λεπτομέρειες τα ξαναλέμε.
Οσο για το bromton , φαντάζομαι μπορείς να το παραγγείλεις και απο internet, αλά αν ενδιαφερεσαι για σπαστό γιατι δεν βλέπεις και τα dahon που υπάρχουν και στην ελλάδα.
δοκίμασε να δεις για σπαστό ποδήλατο που θα σε βολεύει από άποψη ρουχισμού και μικρών μετακινήσεων στους δρόμους της αθηνας
και δεν χρειάζεται να το δένεις το παίρνεις μαζί σου μέσα στον πελάτη πουλάς και μούρη
παπούτσια θα βρεις κάτι που να δένει καλά στο πόδι σου με σκληρή σόλα :D
αν και εγώ θα προτιμούσα να είσαι ποιο sportiv ντυμένη αλλά αυτό θέλει συζήτηση και εσύ ξέρεις καλύτερα τους πελάτες σου
ο αυχένας παρουσιάζει πρόβλημα στις κούρσες γιατί πρέπει να σηκώνεις το κεφάλι σου για να βλέπεις
από εκεί και πέρα στο γραφείο να σηκώσεις ποιο ψηλά την οθόνη αν θέλεις να σου πω για το πως μπαίνει σωστά ο υπολογιστής στο γραφείο πάρε με τηλ
2382063880
6973304454
πέτρος
το sector ειναι απλησίαστα ακριβό :D
το peugot ειναι ακριβά και βαριά
το άλλο μου άρεσε αλλά δεν ξέρω από τιμή τι παίζει
όσο για τα tips το πρόβλημα είναι ότι αν κάτσω και γράψω τις πραγματικές ανάγκες ενός ερασιτέχνη ποδηλάτη οι περισσότεροι εδώ μέσα θα πηδήξουν :D
από εκεί και πέρα πολλά ανταλλακτικά ειναι ίδια και απλά αλλάζει η ονομασία
πχ η περσινή deore lx έχει γίνει η σημερινή deore
και ενώ πέρσι η deore lx εκανε για αγώνες η φετινή deore δεν κάνει για τίποτα :D
αυτό ειναι παράδειγμα η lx exei 3-4 χρόνια να αλλάξει :D
marlene γειά σου.Για ανάρτηση μία λύση είναι να πάρεις φαρδιά λάστιχα που λειτουργούν σαν ανάρτηση όπως αυτά στο balloon bike της Electra www.schwalbe.com , balloon tyres, big apple- fat frank ) φτάνει να χωράν από φάρδος στο πηρούνι του ποδηλάτου σου .
Επίσης για ανάρτηση σέλλας δέςhttp://www.thudbuster.com/products.html.
Τέλος ρώτα εάν στο ποδήλατο που θα πάρεις μπορούν να σου αλλάξουν τιμόνι για να έχεις πιό όρθια θέση
.Καλές βόλτες
Διάβασα εν τάχει τις κατατοπιστικές προτάσεις των συντρόφων ποδηλατών αλλά είδα ότι λείπει κάτι και σκέφτηκα μήπως πρέπει να το δεις κι αυτό. Είχα κι εγώ πριν ένα χρόνο παρόμοιες απορίες και κατέληξα σε ένα ποδήλατο πόλης αλλά με εσωτερικό σασμάν ταχυτήτων. Δυσκολέυτηκα να βρω ένα με τα χαρακτηριστικά που ήθελα αλλά κατέληξα, σχεδόν από σύμπτωση, σε ένα Kettler από τον Τσιρίκο στον Φάρο Ψυχικού. Μετά από ένα χρόνο καθημερινής χρήσης (~10km/day) με V-brakes, εμπρόσθιες αναρτήσεις και μια σέλλα gel είμαι πέρα για πέρα ικανοποιημένος. Αν τώρα σου περισσεύουν 120€ πρόσθεσε κι ένα Thudbuster (http://www.kassimatisbikes.gr/showprod.php?aa=952). Εγώ το έβαλα στο mountain bike μου λόγω σοβαρού παλιού κατάγματος στη σπονδυλική στήλη και τρελάθηκα: απίστευτη αίσθηση απορρόφησης κραδασμών!
Είμαι τόσο ικανοποιημένος που σκέφτομαι να το βάλω και στο city.
Στην Ελλάδα τα εσωτερικά σασμάν δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένα αλλά είναι απίστευτα βολικά στην οδήγηση στην πόλη γιατί μπορείς να αλλάζεις ταχύτητες εν στάσει. Με τις εξωτερικές αν φτάσεις στη διασταύρωση με μια "σκληρή" ταχύτητα και σταματήσεις πρέπει να ξεκινήσεις με αυτή και στην συνέχεις να "κατεβάσεις" (σκέψου τώρα αν βρίσκεσαι σε ανηφόρα. To εύρος των 8 ταχυτήτων είναι υπέρ-αρκετό για χρήση στην πόλη, ακόμη και σε μεγάλες ανηφόρες.
Στην πόλη δεν χρειάζεσαι δικόφρενα (δεν βρέχει δα και τόσο πολύ στην Αθήνα). Αλλά κι αν βρέξει ή τα φρένα σου σε προδώσουν τo Shimano Nexus-8 σασμάν στα Kettler έχει και εσωτερική κόντρα. Δες αυτό στην γυναικεία του έκδοση (http://www.tsirikosbikes.gr/bike.asp?id=77709) ή αυτό (http://www.tsirikosbikes.gr/bike.asp?id=77295).
Αυτά. Μια γνώμη. Ελπίζω να βοήθησα.
όμορφα τα 2 ποδήλατα και στην τιμή που θέλει η μαρλενα
βασικά δες αυτό
για όποιον θέλει να γελάσει
http://podilates.gr/node/2261#comment-13864
Διάβασα εν τάχει τις κατατοπιστικές προτάσεις των συντρόφων ποδηλατών[...] Αυτά. Μια γνώμη. Ελπίζω να βοήθησα.
Παιδιά ευχαριστώ πολύ πολύ για άλλη μία φορά για τις απαντήσεις σας. Συγγνώμη αν εξαφανίστηκα αλλά δεν γίνεται να απαντάω εδώ και να ψάχνω και για ποδήλατο.
Ήσουν πάρα πολύ κατατοπιστικός φίλε darwin και φυσικά θα περάσω και από τον Τσιρίκο για να δώ τι παίζει και εκεί.
Να ρωτήσω όμως κάτι παιδιά.
Μήπως υπάρχει μία λίστα με τα καταστήματα που πουλούν ποδήλατα; Δεν εννοώ λίστα στο στυλ τηλεφωνικού καταλόγου αλλά περισσότερο κάτι σαν ένας κατάλογος με καταστήματα στα οποία έχετε ψωνίσει κατά καιρούς και έχουν ένα καλό όνομα για αγορά ποδηλάτου. ( ίσως θα ήταν καλή ιδέα να συντάξετε μία έστω και αν έμμεσα είναι διαφήμιση- το καλό πάντως θα πρέπει να λέγεται και στο κάτω κάτω έτσι φτιάχνουν τα καταστήματα "όνομα". Στόμα στόμα).
Να προσθέσω και κάτι ακόμα το οποίο είναι πρόβλημα. Δεν μπήκα για μερικές μέρες στο φόρουμ και μετά έχασα το thread που είχα ανοίξει. Η αναζήτηση δεν μπορούσε να μου εντοπίσει την συζήτηση βάση τίτλου και αναγκάστηκα να μπω από την κεντρική και να αρχίσω να ψάχνω όλες τις θεματικές ενότητες μία μία.
Μήπως θα έπρεπε να αλλάξετε την εφαρμογή που φιλοξενεί το φόρουμ; Θα μπορούσατε π.χ να βάλετε κάτι σε SMF ( ενδεικτική η πρόταση) Πρόκειται για εφαρμογή για την φιλοξενία forums δείτε εδώ και τα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης http://www.simplemachines.org/about/features.php
(Επειδή μάλλον άσχετη είναι η παρατήρηση πείτε μου αν είναι να την μεταφέρω αν υπάρχει σχετική συζήτηση..)
Kαλά... οκ Πέτρο. :P Καλά να ρωτήσω κάτι.. Εσείς τώρα... ποδηλάτες άνθρωποι είσαστε... πιστεύετε στην ελευθερία (μετακίνησης ) του ανθρώπου ( !! ) είναι δυνατόν να μαλώνετε και να γίνεστε μπάχαλο μέσα στα forums;; ...δεν κάνει. Ντροπή!! :D
Η αλήθεια βέβαια είναι ότι στην Ελλάδα υπάρχει ένα θέμα με τις ομάδες και τους οπαδούς και όπως και να το κάνουμε έχουμε την τάση όταν υποστηρίζουμε κάτι να το υποστηρίζουμε με σθένος.. Όπως και να έχει όμως είναι κουταμάρα να μαλώνουμε μέσα στα φόρα γιατί πίσω από τα nicknames υπάρχουν άνθρωποι με τους οποίους δεν θα λογομαχούσαμε έτσι, αν τους βλέπαμε από κοντά. Oύτε και θα τους ρίχναμε και ban αν καθόντουσαν στο τραπέζι μας και διαφωνούσαμε μεταξύ μας.. ( Έχετε διώξει πολλές φορές τους φίλους σας από το τραπέζι επειδή μαλώσατε για την ομάδα σας;; Το πολύ πολύ να βριστήκατε (λιγάκι.. όσο πατεί ο ελέφαντας!! ) και μετά πάλι φίλοι! )
Τώρα τι κάνουν οι διάφορες ομάδες, σύλλογοι, άλλα φόρουμ συζητήσεων δεν έχει καμία σημασία. Σημασία έχει ότι όλοι μαζί γουστάρουν ένα κοινό πράγμα, ( το ποδήλατο στην προκειμένη περίπτωση), και έτσι οι καυγάδες είναι περιττοί. Οπότε αυτά τα πράγματα που διάβασα δεν με έκαναν να γελάσω.. Μάλλον να απογοητευτώ που υπάρχουν τέτοιες συμπεριφορές.
Δεν μου κάνει εντύπωση πάντως... μιας και έρχομαι από πολλά φόρουμς και αυτό είναι γενικότερο φαινόμενο.
Είμαι όμως κατά τέτοιων συμπεριφορών και πιστεύω ότι τα δημόσια forums συζητήσεων είναι αυτό που λέει η λέξη. Χώροι για δημόσια συζήτηση ανοιχτοί και ελεύθεροι που δεν θα πρέπει να περιορίζονται από κανονισμούς ή άλλες τέτοιες αηδίες.
Είναι εντελώς λάθος προσέγγιση οι κανόνες και οι περιορισμοί, οι τιμωρίες και τα bans αφού δεν συνάδουν ούτε στην ελευθερία της έκφρασης ούτε και στην πρόοδο και την εξέλιξη μας ( σας το είπα και πιο ακαδημαϊκά τώρα! :P )
Αν τώρα το συγκεκριμένο φόρουμ στο οποίο αναφέρεστε έχει διαχειριστές που κάνουν τέτοια πράγματα, καλό θα ήταν όσοι συμμετέχουν εκεί να σηκωθούν να φύγουν γιατί τότε γίνεται προφανές ότι ο χώρος δεν έχει φτιαχτεί για την δουλειά την οποία δηλώνει ότι φτιάχτηκε. Δηλαδή για δημόσιος χώρος συζήτησης.
Όπως και να έχει επειδή το ανέφερες και βλέπω ότι σε ενόχλησε η συμβουλή μου είναι να σταματήσεις να ασχολείσαι με το θέμα.. Έχει και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια φίλε.
( καλά βγήκα καρά-offtopic.. αν το παράκανα πείτε μου να μετακινήσω την δημοσίευση αλλού! )
Μακρυά από Peugeot. Εγώ είμαι η μία που ανέφερε ο spirosta. Για Κυριακάτικη βολτίτσα στην παραλία είναι ότι πρέπει, αλλά στην ανηφόρα θα αναθεματίζεις και δε θα ξέρεις τι σου φταίει. Άντε, να σε δούμε σύντομα στους δρόμους!
θα μας πεις τελικά τι ποδήλατα είδες?/?
Λοιπόν.. εμφανίζομαι πάλι και θα σας πω ποια ποδήλατα έχω δει μέχρι στιγμής ( αν και ο Σεπτέμβριος ήταν δύσκολος μήνας και δεν βοήθησε ιδιαίτερα την αναζήτηση.. αλλά το καλό πράγμα αργεί να γίνει όπως έχουμε πει. )
Έχω δει μέχρι στιγμής τα εξής ποδήλατα:
Από τα ideal τα traveller και megisto
Από τα kettler τα
City cruiser
Traveller
Monza Lady
Aπό τα ktm
Το life cross και το life sprint.
Mου άρεσε το ideal traveller και το city cruiser της Kettler αν και το δεύτερο είναι αρκετά πιο ακριβό από το πρώτο.. ( αλλά εντάξει .. αν καταλήξω τελικά σε αυτό θα το πάρω. ).
Θέλω να δω και τα orbea πριν καταλήξω στο τι θα πάρω, καθώς και τα Peugeot. Ενίοτε μόλις πάρω ποδήλατο θα σας ενημερώσω και θα έρθω και σε κάποια συνάντηση από αυτές που γίνονται. ( ντροπή να έρθω τώρα και να μην έχω ακόμη ποδήλατο!! ) :D
Πράγματα όπως υδραυλικά v-brakes Magura, ΧΤ περιφερειακά, LX περιφερειακά δεν θα σου χρειαστούν σε ένα ποδήλατο τέτοια κατηγορίας. Κοίτα απλά να έχει 24 ταχύτητες, λασπωτήρες και κάλυμα αλυσίδαςς. Τα υπόλοιπα λεφτά ξόδεψέ τα σε ρούχα και πέταλα.
DAHON boardwalk (340-380 euro)
roo (400 -450 euro περιπου )
και την υπολοιπη σειρα της DAHON στις 20'' στην αντιπροσωπεία στο Μαρουσι και αλλου.
Ειναι ποδηλατα στο στυλ που θες (με μικροτερους τροχους βεβαια) , που διπλωνουν σε μεγεθος βαλιτσας και εχουν ταχυτητες , πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης , σχαρα , καθετη θεση οδηγησης , καλη συμπεριφορα στο δρομο , ανετο ανεβοκατεβασμα στη σελα και φυσικα μπαινουν σε τραινο , τραμ ,ΜΕΤΡΟ , ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ , ΤΑΞΙ , ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (πορτμπαγκαζ) , σινεμα , θεατρα , σπιτια κ.τ.λ.
Θα λυσεις μονομιας τα προβληματα μεταφορας , φυλαξης , κλοπης , απαγορευσεων ..και της μεσης σου..
-ΟΠΑΑΑΑΑΑΑΑ !
Φιλε darwin ΤΙ ΒΛΕΠΩ ? STRIDA????Το strida 3 μαλιστα !
Mη μου πεις οτι υπαρχει κι αλλος!!!!!!!!! Εισαι ο φιλος που μιλησαμε για το strida σου στην πορεια (οχι τον γυρο) ? Φερε το να τα κανουμε tandem !!!
εδω ειναι το email μου - στειλε μου αν θες να τα πουμε !
xtravaganzagold@hotmail.com
@marlena
θα συμφωνήσω σε αυτά που λέει ο eaglos
πάρε αυτό που θα σου κάνει κλικ :D
δεν θα δεις τρομερή διαφορά
Στα χρήματα που διαθέτεις, αν δεν σε πιάσουν πολύ κορόιδο (απλά γράψε μας "ποιό μοντέλο" και πόσο" στο δίνουν πριν κάνεις την τελική αγορά....) δύσκολα να πάρεις κάτι κακό.
Απλά το θέμα είναι να πάρεις κάτι καλό ΓΙΑ ΣΕΝΑ.
Να γράψω λίγα πράγματα, γεικόλογα, ίσως να κάνουν και για την περίπτωσή σου.
Αφού θα (μετα)κινείσαι στην πόλη ΜΑΛΛΟΝ ξεχνάς ποδήλατα ΜΤΒ (βουνού) και κούρσες (αγωνιστικά), που είναι γιά άλλη ΕΙΔΙΚΗ χρήση. Τα σπαστά είναι καλή λύση αν δεν έχεις μεγάλες διαδρομές (πολλά χλμ), ή αν θα συνδυάζεις και άλλα ΜΜΜ, και εφόσον έχεις χώρο (να το "παρκάρεις) και χέρι ελεύθερο (να δω τι θα πρωτοκουβαλάς, λαπτόπι / φακέλους / τσάνες / ποδήλατο....) να το παίρνεις μαζί σου (αν το αφήσεις κάπου το έχασες).
Αν πας σε λύση κανονικού ποδηλάτου (δηλ. όχι σπαστού) θα πρέπει να βρεις τρόπο και μέρος για σωστό / αποτελεσματικό ΚΛΕΙΔΩΜΑ.
Θέλεις να έχει ταχύτητες (3πλο δίσκο μπροστά και 7 / 8 / 9 γρανάζια πίσω) για να είσαι άνετη σε όλο τα φάσμα των ελληνικών δρόμοων. Μπροστινό αμορτισερ και πιθανόν αμορτισερ στο σωλήνα της σέλλας (παλουκόσελλο) που θα προσθέτουν ΜΕΝ αρκετό βάρος στο όλο ποδήλατο ΑΛΛΑ θα κάνουν πιο άνετη την επαφή σου με λακούβες / σαμαράκια κλπ.
Αποφεύγεις φρένα με πλαστικά μέρη (είναι φτηνιάρικα που ΔΕΝ φρενάρουν - αν σε ποδήλατο 500 ευρώ σου δίνουν φρένα με πλαστικές μανέτες ΘΕΛΟΥΝ ΜΑΣΤΙΓΩΜΑ / ΦΤΥΣΙΜΟ κλπ....). Κοιτάς για απλά / κανονικά φρένα V-brakes της shimano. Αν είναι τοποθετημένα και ρυθμισμένα σωστά (και τα χρησιμοποιείς / συντηρείς σωστά) ΔΕΝ θα έχεις ποτέ πρόβλημα.
Διαλέγεις άνετη (για την χρήση που θέλεις) σέλλα και γυναικείο σκελετό αφού δεν θέλεις να αποχωριστείς τις φούστες σου. Προσοχή στο κάλλυμα αλυσίδας, τόσο στα ΜΕΓΑΛΑ γρανάζια μπροστά, όσο και στην υπόλοιπη "διαδρομή" της αλυσίδας (πιθανόν να μπορεί να προστεθεί "μετά" με μικρό κόστος, αν δεν υπάρχει "μαμίσιο").
ΑΝ ΔΕΝ προτίθεσαι να ασχοληθείς με αλλαγές σαμπρελών / μπαλώματα κλπ, απόφυγε τα μπλοκάζ ή quick release ή λεβιεδάκια ελευθέρωσης τροχών (να δω τι θα κάνεις αν σου κάτσει φουίτ στη μέση της διαδρομής σου. θα το κλειδώνεις "επιτόπου" και θα φεύγεις.... ΩΧ ΩΧ, θα περιμένεις βοήθεις? πάλι ΩΧ....) και πάρε τροχούς που τα κέντρα τους στερεώνονται με μπουλώνια (παξιμάδια...). Η άλλη λύση είναι τα μπλοκαζ ασφαλείας (τα ανέφερε η Λυδία), αλλα αν χάσεις / ξεχάσεις το ειδικό κλειδί ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΣ.
Οι σειρές περιφερειακών (υποθέτω ότι πας σε νορμαλ ποδήλατο Shimano, the universal standard - εδώ θα φάω τρελλό κράξιμο από μερικούς - μερικούς...) δηλαδή φρένα / ταχύτητες / γρανάζια / εκτροχιαστές / λεβιέδες ταχυτήτων και φρένων / κλπ από την "κλάσση" / "σειρά" Alivio και πάνω είναι ΟΚ.
Κάποιες εταιρείες δίνουν καλό και ακριβό πλαίσιο & τροχούς και οικονομικότερες σειρές περιφερειακών, άλλες το ανάποδο.
ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ, κάποιοι υποστηρίζουν: "πάρε καλό πλαίσιο, το παίρνεις μια φορά και αν θέλεις αργότερα αντικαθιστάς κάποιο περιφερειακό με καλύτερο".
Κάποιοι άλλοι λένε: "θα κάνω απλή χρήση του ποδηλάτου (δηλαδή όχι "καφρίλες"), δεν θα πάρω τον φτηνότερο / άγνωστο σκελετό, άλλά κάποιον οικονομικό, με ακριβότερα περιφερειακά, ώστε να γουστάρω και να μην έχω πρόβλημα κάθε μέρα - ρύθισε / σέταρε / σφίξε / μου τρίζει κλπ".
ΕΓΩ λέω: ό,τι και αν διαλέξεις ΠΡΟΣΕΧΕ ιδιαίτερα να είναι ποδήλατο στα μέτρα σου και να σου αρέσει εμφανισιακά, δηλαδή να γουστάρεις, ώστε να το χρησιμοποιείς και να το χαίρεσαι κάθε μέρα. Επείσης να τσεκάρεις ότι αυτός που θα σου το πουλήσει θα σε υποστηρίξει ΜΕΤΑ την πώληση. ΟΤΙ και να πάρεις θα θέλει κάποιες μικρορυθμίσεις, κάποιο ανταλλακτικό, κάποιο σερβις, κάτι.... να "έχεις την διάθεση" ΕΣΥ να πας σε αυτόν που σου το πούλησε και ΑΥΤΟΣ "να σε εξυπηρετήσει".
Καλές αγορές, ΑΛΛΑ πρώτα ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ....
Πέτρος
Γειά σου Πέτρο ( νο 2- καλέ όλοι Πέτροι είσαστε εδώ;; :) )
Τα βασικά και πολύ σημαντικά που μου είπες εδώ τα κοιτάω κάθε φορά που πάω να δω ένα ποδήλατο. Μάλιστα τα έχω σημειώσει σε ένα μπλοκάκι και το κοιτάω στα μυστικά για να μην ξεχάσω τίποτα.
Έχεις δίκιο που λες ότι το ποδήλατο πρέπει αν σου αρέσει καταρχάς και φυσικά να σου κάνει στο στυλ σου.
Στην αρχή είχα μπερδευτεί με όλα αυτά τα τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά μετά, και όσο περισσότερα ποδήλατα είδα και δοκίμασα, κατάλαβα ότι ορισμένα από τα χαρακτηριστικά που μπορεί να έχουν σημασία σε κάποιους, για μένα δεν έχουν καμία.
Για να καταλάβεις, για μένα η διαφορά μεταξύ κράμα αλουμινίου της σειράς 6061 (ή ότι νούμερο έχει) και της σειράς 7000 something δεν μου λέει τίποτα. Γιατί;; Γιατί είμαι 45 κιλά άνθρωπος, 1.57 ύψος.. Ε αν ένας σκελετός είναι τόσο μάπα που δεν μπορεί να σηκώσει αυτά τα κιλά ... τι να πω..!
Με ενδιαφέρει το ποδήλατο να έχει κάποια πράγματα από την μάνα του σίγουρα. Και σίγουρα θέλω κάτι που να μπορεί να με εξυπηρετήσει. Στα καταστήματα που επισκέφτηκα άκουσα πολλά και διάφορα.
Για κράματα αλουμινίου, για χωμάτινες διαδρομές ( ποιες χωμάτινες διαδρομές;;; Δεν υπάρχει αυτό στο ρεπερτόριο μου ειλικρινά! ), για αντοχές στα πετάλια, στα πιρούνια, στις μανέτες.. ότι μπορεί να βάλει ο νους του ανθρώπου.
Δεν παρεξηγώ.. στο κάτω κάτω οι άνθρωποι στα καταστήματα, πωλητές είναι, να πουλήσουν θέλουν, είτε αυτό που τους φέρνει μεγαλύτερο κέρδος, είτε αυτό που τους έχει μείνει στοκ.
Εντάξει.. Ακούω ευγενικά και δεν φέρνω αντιρρήσεις ( το τι σκέφτομαι είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο και στην τελική η απόφαση στο τέλος πάλι δική μου θα είναι).
Παιδιά θέλω να σας πω ότι χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που ενδιαφέρονται τόσο πολύ να βοηθήσουν τους άλλους. Πραγματικά χαίρομαι που ενδιαφέρεστε τόσο πολύ και θέλω να σας πω ένα μεγάααλο ευχαριστώ για αυτό.
Θα πάω να δω και τα υπόλοιπα καταστήματα και ποδήλατα, άλλωστε είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον το σπορ αφού όλο και κάτι μαθαίνεις κάθε φορα, ( τώρα θυμήθηκα ότι είχα πει να δω και τα Giant ) και όταν καταλήξω σε κάποιο, ( ας όψονται και οι δουλειές και ο περιορισμένος χρόνος.. για αυτό έχει μείνει λίγο πίσω η υπόθεση), θα σας το δείξω εδώ με φωτογραφία και κλείνω από τώρα ραντεβού για να βρεθούμε σε κάποια από τις συναντήσεις σας.
Λες εδώ Πέτρο ότι καλο σετ ταχυτήτων θα είναι ότιδήποτε είναι από Alivio και πάνω.
Ξέρεις μήπως με ποια σειρά πάνε ως προς την ποιότητα τα διάφορα εξαρτήματα. Δηλαδή ποια είναι καλύτερα και χειρότερα από τα Alivio ( αν πάρουμε σαν δείγμα αυτά);;;
Και κάτι ακόμα. Αυτά έχουν κάποιο ταμπελάκι ή ετικέτα που λέει τι είναι το καθένα; Από τι θα καταλάβει κάποιος τι έχει πάνω το ποδήλατο; Εγώ π.χ δεν ξέρω να ξεχωρίσω την μία σειρά από την άλλη. Που το ξέρω ότι ο πωλητής δεν μου λέει άλλα και δεν μου έχει βάλει στο ποδήλατο κάτι διαφορετικό;
@rockarolla
αυτό δλδ είναι ποδήλατο για να πας βουνό?
http://www.thorncycles.co.uk/ravensterling.html
Η σειρά
Από το : Ακριβότερο / ελαφρύτερο / πιθανόν και καλύτερο
Προς το: Οικονομικότερο / βαρύτερο / φθείρεται πιο γρήγορα / πιο θορυβώδεις αλλαγές / πιθανόν χρειάζεται συντήρηση / "κοίταγμα + επέμβαση" συχνότερα
Είναι:
XTR
XT
LX
Deore
Alivio
Acera - Altus
Θεωρώ απαράδεκτο, σε ποδήλατο 500 ευρώ να δω σειρά Acera. Σαν να παίρνω ποδήλατο αγωνιστικό, φουλ carbon και να μου βάζουν τους πιο οικονομικούς τροχούς (ή για την φίλη μας, σαν να παίρνεις αυτοκίνητο 1,8 Τ Γερμανικό, φουλ έξτρα, 9 αερόσακους, ABS, EBD .... και οι τροχοί έχουν σιδερένιες ζάντες με πλαστικά τάσια....).
Οι σειρές γράφουν ΕΠΑΝΩ τους καθαρά (αλλά όχι ανεξίτηλα ΠΑΝΤΑ) το "ποιές είναι" - είναι το γνωστό ΠΟΥΛ-ΜΟΥΡ εφφέ που κάνουμε ... (βάζω πρώτα τον εαυτό μου....).
ΤΑ προβλήματα με ΟΛΑ αυτά τα περιφερειακά, ΣΥΝΗΘΩΣ, είναι :
- δεν έχουν τοποθετηθεί σωστά από την αρχή,
- δεν έχουν ρυθμιστεί ποτέ ή δεν έχουν ρυθμιστεί σωστά,
- το ποδήλατο έχει φάει στούκα / έχει πέσει, κάτι έχει στραβώσει κλπ
- αστοχία μονάδας (...αν είσαι από τους "τυχερούς"...),
- έχουν "μπλεχτεί" μη συμβατά "εξαρτήματα" μεταξύ τους (αυτό το "δημιουργείς" μόνος σου, οι εταιρείες κάτι παραπάνω ξέρουν και όταν πουλούν ένα ποδήλατο, αν μην τι άλλο αυτό το προσέχουν).
- κάτι έχει σκουριάσει / μουχλιάσει / σκουληκιάσει / δεν έχει λαδωθεί ποτέ / δεν έχει καθαριστεί ποτέ (.....έ κάνε και ένα σέρβις ρε φίλε, 500 ευρώ έδωσες, δες το σαν επένδυση....).
Αυτάαααααα
Πέτρος, ο απλός (.... και όχι η ενισχυμένη παγκόσμια υπερδύναμη a.k.a. plannet....)
Τώρα Πέτρο ( όχι διαπλανητικέ) που μου τα είπες αυτά.. θα αναστενάξουν τα καταστήματα!!! Πείτε μου και άλλα και θα πάω και θα τα ψειρίσω όλα. Και όποιος δεν έχει ετικέτα στις ταχύτητες την έκανε!! :P
υπάρχει και η slx Που είναι ανάμεσα απο Lx kai xt
μου θυμίζεις τους χρήστες internet που θέλουν να πάρουν p4 quad core για να σερφάρουν στο youtube και να παίζουν στο zoo.gr
:P
Είτε ακριβά είτε φθηνά αν δεν τα καθαρίζεις και δεν φροντίζεις τις ντίζες τότε τα ίδια χάλια θα καταλήξουν. Αυτό το λέω για να μην νομίζεις ότι τα "φθηνά" Alivio ξερυθμίζονται ενώ τα ακριβά XT πάνε χωρίς να κοιτάξεις ποτε.
υπάρχει και η slx Που είναι ανάμεσα απο Lx kai xt
μου θυμίζεις τους χρήστες internet που θέλουν να πάρουν p4 quad core για να σερφάρουν στο youtube και να παίζουν στο zoo.gr
:P
Δεν είπαμε αυτό.. αλλά να μην ξέρουμε και τι ψωνίζουμε;
Όσο για τους χρήστες του internet που αγοράζουν τέτοιους υπολογιστές.. εσύ ξέρεις καλύτερα από μένα τι πόρους χρειάζονται για να δουλέψουν... τα πατζούρια!!! :D :D :D
Δεν ξέρουν οι άνθρωποι ... αγοράζουν!!
Είτε ακριβά είτε φθηνά αν δεν τα καθαρίζεις και δεν φροντίζεις τις ντίζες τότε τα ίδια χάλια θα καταλήξουν. Αυτό το λέω για να μην νομίζεις ότι τα "φθηνά" Alivio ξερυθμίζονται ενώ τα ακριβά XT πάνε χωρίς να κοιτάξεις ποτε.
Φυσικά αλλά εμένα το πρόβλημα μου δεν είναι αυτό. Γνωρίζοντας τι σειρά και σε τι κατάταξη μπαίνει ποιοτικά ένα εξάρτημα μπορώ να κρίνω καλύτερα αν το ποδήλατο τελικά αξίζει ή όχι τα λεφτά του. Καθαρά ωφελιμιστική η ερώτηση δηλαδή..
Δεν σημαίνει ότι ψάχνω το πιο ακριβό. Ψάχνω όμως και κάτι που να μην είναι υπερτιμολογημένο και σίγουρα αφού πάω να δώσω ένα αρκετά μεγάλο ποσό, να μην με πιάσουν κορόιδο.. :)
ας βάλουμε τους σημαντικούς παράγοντες κάτω
1) είσαι γυναίκα
άρα πάνε δες ποια ποδήλατα σου αρέσουν
αν μπορείς δες το scott sub (αν υπάρχει δυνατότητα)
και πες μας ποια ποδήλατα σου άρεσαν από εμφάνιση
και μετά βάλε κάτω το πολύ 3 Modela με τιμές και θα σου αναλύσω τα χαρακτηριστικά
απλά να διαλέξεις ποδήλατα με Min. 24 ταχύτητες
2) δες το scott sub 30 είναι το καλύτερο για την δουλειά που το θέλεις :D
Εγώ, για την περίπτωση σου, θα κοιτούσα σε City Bike με τροχούς 26" (26 ιντσών). Έρχονται έτοιμα για την περίπτωση της πόλης, έχουν φτεράκια, κουδουνάκια, φωτάκια, προστατευτηκά για αλυσίδες και γρανάζια, "χαμηλό" σωλήνα για "φούστες".
Προσοχή γιατί τα περισσότερα μοντέλα δεν έχουν αρκετές ταχύτητες (πράγμα που διορθώνεται - με κάποιο επιπλέον κόστος, ίσως να μην αξίζει, καλύτερα να ξεκινήσεις με 24 ταχύτητες από την αρχή) και δυστυχώς τα περισσότερα δεν έχουν αμορτισερ ούτε στο πιρούνι (μπροστά).
Αν ψάξεις αρκετά, ή αν κάποιος φίλος έχει δει κάποιο τέτοιο ποδήλατο ας προτείνει....
Σχετικά με αυτό που έγραψες για τις ποιότητες αλουμινίοων ή μάλλον κατηγορίες (6061 ή 7005 ή ...), να είναι το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ πράγμα που να σε απασχολήσει. ΝΑΙ να είναι αλουμίνιο (πιο ελαφρύ + δεν σκουριάζει) αλλά μην μπλέξεις ούτε να δώσεις σημασία στο τι αλουμίνιο είναι, άσε τους πωλητές να λένε....