Το ποδήλατο trekking, είναι marketing τρυκ; ή όχι;

1060 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Stel10s
Απών/απούσα

Γιατι το city δεν ειναι υβριδικο-touring σε ολα τα αλλα χαρακτηριστηκα του.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Stel10s wrote:
Γιατι το city δεν ειναι υβριδικο-touring σε ολα τα αλλα χαρακτηριστηκα του.

για πες μου πια ειναι αυτά τα χαρακτηριστικά???

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

θα ήθελα να σου κάνω μία ερώτηση και θα εκτιμούσα μία ειλικρινή απάντηση.

Θα μπορούσες να φας μερικές κατσαρίδες για κυρίως πιάτο;

(Αν θέλεις να απαντήσω πρώτος για να μη σου μπουν ιδέες στο μυαλό, προσωπικά δεν θα μπορούσα να το κάνω)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

tkant wrote:
θα ήθελα να σου κάνω μία ερώτηση και θα εκτιμούσα μία ειλικρινή απάντηση.

Θα μπορούσες να φας μερικές κατσαρίδες για κυρίως πιάτο;

(Αν θέλεις να απαντήσω πρώτος για να μη σου μπουν ιδέες στο μυαλό, προσωπικά δεν θα μπορούσα να το κάνω)


αν είχα παρέα πολύ πιθανόν ναι
γιατί ρωτάς?

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

κάποια στιγμή ότι αυτό που μπορεί να είναι ακόμη και απαίσιο για μας, για μερικούς άλλους είναι υπέροχο.

Η δική μου η γνώμη είναι ότι τα trekking καλύπτουν πραγματικές ανάγκες. Όπως έχει ειπωθεί αρκετές φορές παραπάνω είναι ένα ποδήλατο που, με μικρούς περιορισμούς, πάει παντού. Αν δεν είχα fitness (και έπρεπε να έχω ένα μόνο ποδήλατο), σίγουρα το trekking θα ήταν η επόμενη επιλογή μου. Αν μπορούσα να έχω δύο, σίγουρα θα με κάλυτπε ένα fitness (επειδή δεν μου αρέσει να σκύβω) και ένα mountain.
Μπορώ όμως να καταλάβω ότι κάποιος τα θεωρεί marketing τρικ επειδή τον καλύπτει μία κούρσα και ένα mountain επειδή κάνουν πολύ καλά τη δουλειά για την οποία προορίζονται.
Το mountain ποδήλατο είναι τέλειο για το βουνό και η κούρσα τέλεια για την άσφαλτο. Αυτό όμως που δεν μπορώ να δεχτώ είναι να προσπαθεί κάποιος να πείσει όλους τους άλλους ότι η δική του οπτική είναι δόγμα και θα πρέπει να τη δεχτούνε όλοι.
Το trekking λόγω του ερμαφρόδιτου χαρακτήρα έχει τη δυνατότητα να καλύψει μία μεγάλη γκάμα από δρόμους (έστω και όχι τέλεια).
Ε, μερικοί άνθρωποι προτιμούν να έχουν ένα ποδήλατο που να τα κάνει όλα από λίγο, παρά δύο ή τρία που να κάνουν τέλεια τη δουλειά τους στα ανάλογα οδοστρώματα.
Ας μην είμαστε τόσο δογματικοί στις απόψεις μας για τα πράγματα.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

tkant wrote:
κάποια στιγμή ότι αυτό που μπορεί να είναι ακόμη και απαίσιο για μας, για μερικούς άλλους είναι υπέροχο.

Η δική μου η γνώμη είναι ότι τα trekking καλύπτουν πραγματικές ανάγκες. Όπως έχει ειπωθεί αρκετές φορές παραπάνω είναι ένα ποδήλατο που, με μικρούς περιορισμούς, πάει παντού. Αν δεν είχα fitness (και έπρεπε να έχω ένα μόνο ποδήλατο), σίγουρα το trekking θα ήταν η επόμενη επιλογή μου. Αν μπορούσα να έχω δύο, σίγουρα θα με κάλυτπε ένα fitness (επειδή δεν μου αρέσει να σκύβω) και ένα mountain.
Μπορώ όμως να καταλάβω ότι κάποιος τα θεωρεί marketing τρικ επειδή τον καλύπτει μία κούρσα και ένα mountain επειδή κάνουν πολύ καλά τη δουλειά για την οποία προορίζονται.
Το mountain ποδήλατο είναι τέλειο για το βουνό και η κούρσα τέλεια για την άσφαλτο. Αυτό όμως που δεν μπορώ να δεχτώ είναι να προσπαθεί κάποιος να πείσει όλους τους άλλους ότι η δική του οπτική είναι δόγμα και θα πρέπει να τη δεχτούνε όλοι.
Το trekking λόγω του ερμαφρόδιτου χαρακτήρα έχει τη δυνατότητα να καλύψει μία μεγάλη γκάμα από δρόμους (έστω και όχι τέλεια).
Ε, μερικοί άνθρωποι προτιμούν να έχουν ένα ποδήλατο που να τα κάνει όλα από λίγο, παρά δύο ή τρία που να κάνουν τέλεια τη δουλειά τους στα ανάλογα οδοστρώματα.
Ας μην είμαστε τόσο δογματικοί στις απόψεις μας για τα πράγματα.


τα έχω απαντήσει ήδη αλλά θα τα ξανα απαντήσω
πες μου μία πραγματική ανάγκη και όχι ανάγκη marketing που καλύπτει το trekking Και δεν καλύπτει άλλο ποδήλατο που προυπήρχε
π.χ.
http://www.idealbikes.net/?section=2300&language=el_GR&itemid1494=2349
ποδήλατα σαν και αυτά υπάρχουν εδώ και 10δες χρόνια
αν βγάλεις τα φτερά και βάλεις πιο χοντρό λάστιχο έχεις το trekking σου παρόλα αυτά παραμένει ένα city Ποδήλατο
η αν θέλεις ακόμα σαν και αυτό
http://www.idealbikes.net/?section=2301&language=el_GR&itemid1494=2359
Πες μου γιατί να βγάλουν και άλλη και άλλη και άλλη κατηγορία

5-6 κατηγορίες να καλύψεις το υβριδικό χαρακτήρα που λες
και όπως είπες μια κατηγορία που θέλεις περιορισμένα πράγματα
που σημαίνει ότι η καλύτερη λύση είναι ένα Mtb με 26 λεπτά λάστιχα
και σε περιορίζει μόνο η ταχύτητα
αν δεν θέλεις τόσο σκυφτή θέση βάλε κοντό λαιμό και high riser τιμόνι
ελπίζω να απαντήσει κάποιος στην ερώτηση που κάνω και να μην συνεχίσουν οι αερολογίες

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

Τα νήπεια έχουν μακράν μεγαλύτερη νοημοσύνη και αντίληψη από εσένα.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

horsey wrote:
Τα νήπεια έχουν μακράν μεγαλύτερη νοημοσύνη και αντίληψη από εσένα.

καλά αυτό εννοείτε
:D
εσύ εκτός από το να λες μαλακίες στα θέματα μου μπορείς να πεις τπτ με νοημοσύνη
αν δεν ξέρεις τι είναι άνοιξε το λεξικό

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

plannet wrote:
μαλακείες μαλακείες μαλακείες μαλακείες
μαλακείες μαλακείες
μαλακείες μαλακείες
:D
μαλακείες
μαλακείες μαλακείες

...λαθάκια το κείμενό σου και το διόρθωσα.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

horsey wrote:
plannet wrote:
μαλακείες μαλακείες μαλακείες μαλακείες
μαλακείες μαλακείες
μαλακείες μαλακείες
:D
μαλακείες
μαλακείες μαλακείες

...λαθάκια το κείμενό σου και το διόρθωσα.


έτσι να έχεις επίπεδο

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Και να κάνω άλλη μία ρητωρική ερώτηση
greatg horsey strouf κτλ κτλ κτλ κτλ κτλ
την βρίσκετε με το γράφεται κάτω από εμένα παπαρολογίες και να κάνετε συχνά πυκνα πουτάνα το forum????
μην μπορώντας βέβαια να απαντήσετε σε βασικά ερωτήματα που θέτω στις μαλακίες που λέτε

έχετε την ικανότητα να κάνετε μία συζήτηση γνώσεων????

ακόμα και ο rockarolla Που τον θεωρώ ανώριμο μαλάκα
τον σέβομαι πολύ περισσότερο
τουλάχιστον αυτός μπορεί να λέει μαλακίες
να μην θέλει να καταλάβει τα λάθη του
αλλά τουλάχιστον προσπαθεί να κρατήσει ένα επίεπδο

όταν ωριμάσετε ξαναελάτε
:D

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

όπως είπες, θα πρέπει κατά πρώτον να του αλλάξεις ρόδες.
Κατά δεύτερον αν πας βουνό με αυτά τα φτερά και το φωτάκι μπροστά με το δυναμό στο κέντρο της ρόδες θα γελάνε τα ελάφια. Ενώ με το τρέκινγ δεν αλλάζεις τίποτε. Το πας όπως έχει και αν σε δει και καμία ελαφίνα δεν θα παραξενευτεί και τόσο.
Αυτή η εντύπωση τουλάχιστον μου δίνεται εμένα, χωρίς να είμαι ειδικός επί τόσο λεπτών διαφορών στο ποδήλατο.

Και όπως είχες πει και εσύ κάποτε σε μία καλή ανάλυση για τα είδη των ποδηλάτων

β) trekking – city
γεωμετρία που έρχεται όπως το Mtb με διαφορά ότι ο οριζόντιος σωλήνας είναι πιο κοντός
έτσι ώστε να έχεις πιο όρθια στάση οδήγησης
η διαφορά trekking – city είναι στο ότι το trekking έχει μπροστά ανάρτηση
και έχει ανταλλακτικά mtb αλλά με 48 δόντια στο δισκοβραχίονα
ενώ τα city έχουν ανταλλακτικά από κούρσες και πιο λεπτές ρόδες
τα trekking βγαίνουν και με πιο χοντρά λάστιχα και τρακτερωτα για να μπορούνε να πάνε και σε χωματόδρομο
συνήθως είναι με 28” ρόδες αλλά εταιρίες βγάζουν και με 26”
εδώ κυρίως αλουμινίου σκελετοί αλλά και κάποια σιδερένια (cro-mo)

Οπότε για να είχες βρεις τόσες διαφορές από τα άλλα ποδήλατα τότε, όλο και κάτι θα εξυπηρετούν και τα τρέκινγκ ποδήλατα

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Το ότι δεκάδες αλλάζουν σε mountain ή δρόμου
και άλλοι τόσοι ρίχνουν λεφτά για να τα κάνουν
ποδήλατα μπας και πατήσουν δρόμο ή βουνό δεν
μας λέει κάτι;

Με το οποιοδήποτε ποδήλατο κάνεις το οτιδήποτε.
Με Downhill θα φτάσεις κάποια στιγμή στην Κόρινθο.
Το θέμα είναι τι απαιτήσεις έχεις από το ποδήλατο
και πόσο αποδοτικό θες να είναι.

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

plannet wrote:
greatg wrote:
plannet wrote:
ωραία αυτά που λες
τώρα πες και στο παιδί πως το ποδήλατο του κάνει για άσφαλτο
http://www.podilates.gr/node/20242
:D
και τέτοια θέματα ανοίγονται αρκετά μπορώ να πω
Το παιδί αυτό δεν ήθελε σκυφτή θέση, τι του πρότεινες;

γράφει κάπου ότι δεν θέλει σκυφτή θέση???

http://www.podilates.gr/node/20242#comment-178511
Από αυτό φαίνεται ότι δεν καταλαβαίνεις αυτά που διαβάζεις και λες τα δικά σου ως γνήσιος μαλάκας.
plannet wrote:
αλλά ακόμα και να το έγραφε ή να το σκεφτόταν
αυτά που θέλει να κάνει θα πρέπει να αλλάξει θέση οδήγησης
Αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι η θέση στον εγκέφαλό σου μπας και έρθει στα ίσια του.

plannet wrote:

για τα υπόλοιπα
παίρνεις 2 διαφορετικά πράγματα που λες και νομίζεις ότι το ένα ανερεί το άλλο
καλά πόσο μαλάκας είσαι ???
μπορείς να μου πεις???
αν θέλεις βάλε λινκ από όπου ειπώθηκαν αυτά που βάζεις σε παράθεση να
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ: Μου σβήσατε ένα μήνυμα πιο πάνω ως υβριστικό. Θα το δεχτώ. Γιατί όμως όταν βρίζει ο plannet κάνετε την πάπια; Μήπως όταν βρίζεις μαζί με δήθεν απαντήσεις είναι λιγότερο υβριστικό το μήνυμα. Στο κάτω κάτω δεν τον είπα απευθείας μαλάκα όπως κάνει αυτός πιο πάνω. Απλά είπα ότι έχει κάνει κατάχρηση του δικαιώματος στη μαλακία. Γιατί αυτή η ειδική μεταχείριση; Το έχετε ξανακάνει και απάντηση δεν πήρα. Φυσικά όλοι μπορούμε να καταλάβουμε τους λόγους που γίνεται αυτό, πράγμα που σας εκθέτει και πλήττει την αξιοπιστία σας.

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

plannet wrote:
greatg wrote:
]Εάν υπάρχει κάποιος αρχάριος (κατά τα λεγόμενά σου) με trekking που βγάζει 200km τότε αυτό τιμά το ποδήλατο που κάποιοι λένε ότι είναι για αποστάσεις 20-40 φορές μικρότερες από την παραπάνω.
Όχι τα trekking δεν είναι για αρχάριους. Είναι για αυτούς που θέλουν το ποδήλατο για την βόλτα τους, για μετακινήσεις σε λογικές αποστάσεις και εν πάση περιπτώσει δεν γουστάρουν στην μετακίνησή τους να πηγαίνουν τέρμα σκυφτοί λες και τους καταδιώκει ο Ταμουρίδης. Όπως είπε και ο φίλος πιο πάνω, να πηγαίνει άσφαλτο και να συνεχίζει εκεί που σταματάει η κούρσα. Μπορεί αυτό να μη συμβαδίζει με την κοσμοθεωρία σου γύρω απ' το ποδήλατο αλλά τι να κάνουμε, δεν έχουμε όλοι τις ίδιες απαιτήσεις.
Φιλικά...

δλδ αν κάποιο βγάλει 200 χλμ ξυπόλυτος αυτό σημαίνει πως βγάζουμε άχρηστα τα παπούτσια???
ή ότι για να βγάλεις 200 χλμ δεν χρειάζεσαι ένα σωστό ζευγάρι παπούτσια??
πας καλά
???
και ας μας πει σε πόση ώρα έβγαλε τα 200 χλμ και σε πόσα θα τα έβγαζε με μία κούρσα
ο ίδιος αναβάτης
και προς θεού δεν αποτρέπω κάποιον που έχει trekking να μην κάνει χλμ
αλλά αλλό το ένα και άλλο το άλλο
ακόμα και τα ραδίκια αντιλαμβάνονται τις συγκεκριμένες διαφορές

Ενώ αν τα 200km τα κάνεις με mtb θα είσαι καλύτερα. Α, συγνώμη ξέχασα, θα βάζουμε κάθε φορά ασφάλτινους τροχούς.

Υ.Γ. Είπα πουθενά ότι αυτά τα χιλιόμετρα δεν βγαίνουν καλύτερα με κούρσα;

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

plannet wrote:
Και να κάνω άλλη μία ρητωρική ερώτηση
greatg horsey strouf κτλ κτλ κτλ κτλ κτλ
την βρίσκετε με το γράφεται κάτω από εμένα παπαρολογίες και να κάνετε συχνά πυκνα πουτάνα το forum????
ΝΑΙ
plannet wrote:
μην μπορώντας βέβαια να απαντήσετε σε βασικά ερωτήματα που θέτω στις μαλακίες που λέτε

έχετε την ικανότητα να κάνετε μία συζήτηση γνώσεων????

Η συζήτηση προϋποθέτει τουλάχιστον 2 νοήμονα όντα, άρα δε φταίμε εμείς.
plannet wrote:

όταν ωριμάσετε ξαναελάτε
:D
Α, καλό.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι ειναι τοσο δυσκολο να δεχθειτε το αυτονοητο.
Ξεκιναω απο το αρχικο ερωτημα του τιτλου.

Απο την στιγμη που υπαρχουν ανθρωποι που τους αρεσει να βλεπουν και μονο τον συγκεκριμενο τυπο ποδηλατου τοτε εχει λογο υπαρξης και δεν ειναι μονο marketing (ας καταργηθουν τα city αν δεν θελουμε περιτες κατηγοριες). Που εξυπηρετουν και αλλες αναγκες αλλα μονο το παραπανω ειναι αρκετο.

Για την χρηση τωρα ειναι ποδηλατα all-around μεχρι ενος οριου. Αν ο χρηστης δεν ξεπερασει αυτο το οριο τοτε θα του ειναι μια χαρα και θα ειναι μια χαρα ικανοποιημενος. (το γραφω ετσι γιατι οπως το εγραψα 30 απαντησεις πριν με παρεξηγησατε και βγαλαμε αλλο νοημα)
Αν το ξεπερασει διαλεγει το επομενο ποδηλατο του πιο εξειδικευμενο.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

greatg wrote:

Ενώ αν τα 200km τα κάνεις με mtb θα είσαι καλύτερα. Α, συγνώμη ξέχασα, θα βάζουμε κάθε φορά ασφάλτινους τροχούς.

Υ.Γ. Είπα πουθενά ότι αυτά τα χιλιόμετρα δεν βγαίνουν καλύτερα με κούρσα;


εννοείτε πως θα ήταν καλύτερα να τα βγάλεις με ένα Mtb ίσως και πιο γρήγορα μιας και το σώμα σου δεν θα καταπονήτε τόσο πολύ οι στάσεις θα είναι αρκετά λιγότερες για να ξεπιάνεσαι κτλ κτλ κτλ
αρκεί βέβαια να φοράς το κατάληλο λάστιχο

το ότι αναφέρθηκε η κούρσα για τα 200 ειπώθηκε για ευνόητους λόγους.
βέβαια με αυτό που λες συμφωνείς εμέσως μαζί μας
δλδ ότι το ότι ένα trekking Βγάζει 200 χλμ δεν σημαίνει πως είναι κατάλληλο για αυτό
βασικά ακατάλληλο είναι αλλά σιγά μην καταλάβεις εσύ
:D

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

greatg wrote:
plannet wrote:
greatg wrote:
plannet wrote:
ωραία αυτά που λες
τώρα πες και στο παιδί πως το ποδήλατο του κάνει για άσφαλτο
http://www.podilates.gr/node/20242
:D
και τέτοια θέματα ανοίγονται αρκετά μπορώ να πω
Το παιδί αυτό δεν ήθελε σκυφτή θέση, τι του πρότεινες;

γράφει κάπου ότι δεν θέλει σκυφτή θέση???

http://www.podilates.gr/node/20242#comment-178511
Από αυτό φαίνεται ότι δεν καταλαβαίνεις αυτά που διαβάζεις και λες τα δικά σου ως γνήσιος μαλάκας.

Ναι μιλάει για κούρσα
αλλά η κούρσα δεν έχει απλά σκυφτή θέση
ξαπλώνεις ουσιαστικά πάνω στο ποδήλατο και αυτό δεν θέλει το παιδί (που διαφωνώ αλλά δεν είναι τις παρούσης)
μιλάμε για σκυφτή θέση όπως και τα fitness Που θέλει και το αναφέρει στο αρχικό του post
εκτός αν πιστεύεις πως τα fitness δεν έχουν σκυφτή θέση
τότε πάω πάσο

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

tkant wrote:
όπως είπες, θα πρέπει κατά πρώτον να του αλλάξεις ρόδες.
Κατά δεύτερον αν πας βουνό με αυτά τα φτερά και το φωτάκι μπροστά με το δυναμό στο κέντρο της ρόδες θα γελάνε τα ελάφια. Ενώ με το τρέκινγ δεν αλλάζεις τίποτε. Το πας όπως έχει και αν σε δει και καμία ελαφίνα δεν θα παραξενευτεί και τόσο.
Αυτή η εντύπωση τουλάχιστον μου δίνεται εμένα, χωρίς να είμαι ειδικός επί τόσο λεπτών διαφορών στο ποδήλατο.

Και όπως είχες πει και εσύ κάποτε σε μία καλή ανάλυση για τα είδη των ποδηλάτων

β) trekking – city
γεωμετρία που έρχεται όπως το Mtb με διαφορά ότι ο οριζόντιος σωλήνας είναι πιο κοντός
έτσι ώστε να έχεις πιο όρθια στάση οδήγησης
η διαφορά trekking – city είναι στο ότι το trekking έχει μπροστά ανάρτηση
και έχει ανταλλακτικά mtb αλλά με 48 δόντια στο δισκοβραχίονα
ενώ τα city έχουν ανταλλακτικά από κούρσες και πιο λεπτές ρόδες
τα trekking βγαίνουν και με πιο χοντρά λάστιχα και τρακτερωτα για να μπορούνε να πάνε και σε χωματόδρομο
συνήθως είναι με 28” ρόδες αλλά εταιρίες βγάζουν και με 26”
εδώ κυρίως αλουμινίου σκελετοί αλλά και κάποια σιδερένια (cro-mo)

Οπότε για να είχες βρεις τόσες διαφορές από τα άλλα ποδήλατα τότε, όλο και κάτι θα εξυπηρετούν και τα τρέκινγκ ποδήλατα


για το κείμενο μου
όπως γράφω στο συγκεκριμένο θέμα
αναφέρω πως έχω ανακαλύψει αρκετά λάθη και θέλουν διόρθομα
ένα από αυτά είναι ότι δεν έχουν ακριβώς την ίδια γεωμετρία
αλλά είναι μεγάλη συζήτηση
αν διαβάσεις ότι αναφέρω στο trevelon Που τυχαία το διάλεξα λέω πως αν του βγάλεις φτερά γίνεται τόσο ποδήλαο βουνού όσο και ένα trekking
ή πιστεύεις πως τα trekking θα βγάλουν στο βουνό κάτι παραπάνω από πατημένο χώμα ????

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kktsol wrote:
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι ειναι τοσο δυσκολο να δεχθειτε το αυτονοητο.
Ξεκιναω απο το αρχικο ερωτημα του τιτλου.

Απο την στιγμη που υπαρχουν ανθρωποι που τους αρεσει να βλεπουν και μονο τον συγκεκριμενο τυπο ποδηλατου τοτε εχει λογο υπαρξης και δεν ειναι μονο marketing (ας καταργηθουν τα city αν δεν θελουμε περιτες κατηγοριες). Που εξυπηρετουν και αλλες αναγκες αλλα μονο το παραπανω ειναι αρκετο.


από την στιγμή που υπάρχουν άνθρωποι που τους αρέσει να βλέπουν τον συγκεκριμένο τύπο ποδηλάτου σημαίνει ότι είναι πετυχημένο marketing
όχι ότι δεν είναι
βέβαια όταν ο ίδιος άνθρωπος γουστάρει την ποδηλασία και παρόλο που παραμένει στις ίδιες διαδρομές
απλά αυξάνοντας τα χλμ που κάνει κάθε μέρα
αλλάζει και κατηγορία (όχι πάντα κάποιοι κάνουν το λάθος και απλά τα σκάνε πιο χοντρά σε trekking αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτούς)
πάει ή σε Mtb ή σε κούρσα (πολλές φορές αφού τα σκάσει για ένα fitness που είναι πεταμένα χρήματα στην προκειμένη)

ουσιαστικά οι κατηγορίες είναι
κούρσα cyclocross kai road με τις υποκατηγορίες τους
mtb με τις υποκατηγορίες τους
city με οριζόντιο (τα λεγόμενα γυναικεία) και τα κλασικά ανδρικά όπως τα links
Και τα σπαστά και τα tandem που είναι ειδικές κατηογορίες
αυτές είναι οι κατηγορίες
τώρα αν εσύ θέλεις όταν βάζεις σε ένα city ανάρτηση και χοντρά λάστιχα να το λες trekking off road δεν έχω πρόβλημα
εσύ νομίζεις πως σκέφτικαν τις ανάγκες σου

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

...έχεις δίκιο, τα τρεκιν είναι κόλπο μαρκετινκ.

Σε ευχαριστούμε που μας άνοιξες τα μάτια.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

horsey wrote:
...έχεις δίκιο, τα τρεκιν είναι κόλπο μαρκετινκ.

Σε ευχαριστούμε που μας άνοιξες τα μάτια.


δεν με ενδιαφέρει η γνώμη σου
αλλά μπορείς να την λες για να περνάω την ώρα μου μαζί σου
έχεις γέλιο :D

milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

καλησπερα καταρχην
θελω να αναφερθω σε κατι..
νομιζω σε αυτο που γραφει ο πλανετ, οτ δλδ αν βαλεις σε ενα σιτι μπαικ παχυτερο λαστιχο κ του βαλεις κ αναρτηση , θα γινει τρεκιν,
αρα κ δεν χρειαζεται νεα κατηγορια..οκ
εν μερει λογικο, οσον αφορα τα on road trekkin
τα οφφ ρουντ τρεκιν ομως δεν θα εχουν κ καποιες διαφορες στον σκελετο?
αντοχες σε συγκεκριμενα σημεια..δοκιμαστικα στρες καταπονησης κ ενισχυσεις?
θελω να πω οτι σαφεστατα ειναι κ η ανεση (ελεω αναρτησης) που καθοριζει τελικα στο να επιλεξει τρεκιν καποιος
αλλα μηπως κ τα σκελετα κρυβουν καποιο ουσιαστικο ενδιαφερον σε σχεση με το παρελθον στην αποροφηση των κραδασμων κοκ..?
η πιστευετε οτι τα σαικλοκροςς δεν ειναι αναβαθμισμενα σε σημεια? σε σχεση με τις κουρσες? που με μια απλη αλλαγη σε λαστιχο θα μπαιναν κ σε χωμα..
τελικα αν ειναι ετσι το να κατσει μια εταιρια κ να ασχοληθει με αναβαθμιση σκελετου που ειναι κ χρονοβορο αλλα κ χρημα πεφτει για ερευνα ειναι κατι που εχει νοημα για μερικους καταναλωτες..κ ναι δημιουργηθηκε μια αναγκη..υλοποιηθηκε τελικα ομως με αντικρυσμα αγοραστικο κοινο..αρα κ πετυχημενο μαρκετινγκ..

να ενημερωσω απλα για οσους δεν με ξερουν , οτι το πρωτο μου ποδηλατο ηταν ενα τελευταιας τεχνολογιας off road trekin..αλλα βλεποντας οτι το εξαντλω,βλεπε ταχυτητα κ γεωμετρια στο δρομο,βαρος στις ανηφορες, καθως κ μικρη διαδρομη σε χωμα για λιγο περισσοτερη απολαυση κ δυσκολια μονοπατιων που σε περιοριζε,
κατεληξα να εχω 2 ποδηλατα, ενα καμαλεοντε με λαστιχο κουρσας κ ενα hardtail mountain, καλυπτοντας αυτο που μου ταιριαζει απολυτα χωρις να συμβιβαζομαι. θεωρωντας τελικα το τρεκιν μια ευφυη εισαγωγη στον κοσμο του ποδηλατου διοτι απλα δεν απευθυνεται σε επαγγελματιες του ειδους αλλα σε ευρυτερο αγοραστικο κοινο.. κ πετυχε..

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

Ο οποιοσδήποτε μπορεί να καταλάβει αν είναι διαφημιστικό τρύκ ή όχι, όπως επίσης και το ότι είσαι τελείως ηλίθιος.

Οπότε μη νομίζεις πως μπορείς να επηρεάσεις ή να αποπροσανατολίσεις.

H βλακεία η δική μας είναι ότι καθόμαστε και ασχολούμαστε μαζί σου, και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν ακολουθώ μια συμβουλή που λέει να σε αποφεύγουμε όπως τα σκατά σε ένα πεζοδρόμιο.

Από δω και πέρα αυτό θα κάνω.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

horsey wrote:
Ο οποιοσδήποτε μπορεί να καταλάβει αν είναι διαφημιστικό τρύκ ή όχι, όπως επίσης και το ότι είσαι τελείως ηλίθιος.

Οπότε μη νομίζεις πως μπορείς να επηρεάσεις ή να αποπροσανατολίσεις.

H βλακεία η δική μας είναι ότι καθόμαστε και ασχολούμαστε μαζί σου, και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν ακολουθώ μια συμβουλή που λέει να σε αποφεύγουμε όπως τα σκατά σε ένα πεζοδρόμιο.

Από δω και πέρα αυτό θα κάνω.


και εγώ με ποιον θα ασχολούμε
κατάλαβα θα κάνεις ότι οι περισσότεροι
:D

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

milvas wrote:
καλησπερα καταρχην
θελω να αναφερθω σε κατι..
νομιζω σε αυτο που γραφει ο πλανετ, οτ δλδ αν βαλεις σε ενα σιτι μπαικ παχυτερο λαστιχο κ του βαλεις κ αναρτηση , θα γινει τρεκιν,
αρα κ δεν χρειαζεται νεα κατηγορια..οκ
εν μερει λογικο, οσον αφορα τα on road trekkin
τα οφφ ρουντ τρεκιν ομως δεν θα εχουν κ καποιες διαφορες στον σκελετο?
αντοχες σε συγκεκριμενα σημεια..δοκιμαστικα στρες καταπονησης κ ενισχυσεις?
θελω να πω οτι σαφεστατα ειναι κ η ανεση (ελεω αναρτησης) που καθοριζει τελικα στο να επιλεξει τρεκιν καποιος
αλλα μηπως κ τα σκελετα κρυβουν καποιο ουσιαστικο ενδιαφερον σε σχεση με το παρελθον στην αποροφηση των κραδασμων κοκ..?
η πιστευετε οτι τα σαικλοκροςς δεν ειναι αναβαθμισμενα σε σημεια? σε σχεση με τις κουρσες? που με μια απλη αλλαγη σε λαστιχο θα μπαιναν κ σε χωμα..
τελικα αν ειναι ετσι το να κατσει μια εταιρια κ να ασχοληθει με αναβαθμιση σκελετου που ειναι κ χρονοβορο αλλα κ χρημα πεφτει για ερευνα ειναι κατι που εχει νοημα για μερικους καταναλωτες..κ ναι δημιουργηθηκε μια αναγκη..υλοποιηθηκε τελικα ομως με αντικρυσμα αγοραστικο κοινο..αρα κ πετυχημενο μαρκετινγκ..

να ενημερωσω απλα για οσους δεν με ξερουν , οτι το πρωτο μου ποδηλατο ηταν ενα τελευταιας τεχνολογιας off road trekin..αλλα βλεποντας οτι το εξαντλω,βλεπε ταχυτητα κ γεωμετρια στο δρομο,βαρος στις ανηφορες, καθως κ μικρη διαδρομη σε χωμα για λιγο περισσοτερη απολαυση κ δυσκολια μονοπατιων που σε περιοριζε,
κατεληξα να εχω 2 ποδηλατα, ενα καμαλεοντε με λαστιχο κουρσας κ ενα hardtail mountain, καλυπτοντας αυτο που μου ταιριαζει απολυτα χωρις να συμβιβαζομαι. θεωρωντας τελικα το τρεκιν μια ευφυη εισαγωγη στον κοσμο του ποδηλατου διοτι απλα δεν απευθυνεται σε επαγγελματιες του ειδους αλλα σε ευρυτερο αγοραστικο κοινο.. κ πετυχε..


η ανάρτηση είναι κάτι που μπαίνει και σε city
εδώ τα λεγόμενα γυναικεία βγαίνουν πλέον με ανάρτηση
όσο αφορά την αντοχή
στο άλλο forum (ξέρεις το καλό εδώ είμαστε το κακό)
ο άλλος είχε πρόβλημα με το sportsster (off road trekking)
όταν πατούσε φρένο (δισκόφρενο) το λάστιχο ακουμπούσε στα ψαλίδια
αυτό δίχνει την ποιότητα των trekking (την οποία εγώ την βλέπω σε πολλά ποδήλατα δεν έχει να κάνει δλδ με την συγκεκριμένη μάρκα)
που είναι σκατά πατημένα
θα μου πεις για μέσα στην πόλη θέλεις κάτι καλύτερο ??
όχι αλλά αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να έχουμε 28 κατηγορίες ποδηλάτων για να έχουμε μία μετριότητα

ουσιαστικά αν ήθελες ένα ποδήλατο για να κάνεις τα πάντα αυτό θα ήταν το mtb σου απλά αλλάζοντας λάστιχα
ουσιαστικά το mtb αντικαταστεί όλα τα ποδήλατα εκτός από την κούρσα :D
αυτοί που επιμένουν να έχουν ένα ποδήλατο για όλες τις δουλειές
ας ανοίξουν τα ξερά τους και ας δούνε την πολυπλευρότητα του mtb και ας αφήσουν τα άσχετα

AlabaiThess
Απών/απούσα

Τελικά plannet πρέπει να είσαι τελείως βλάκας, ηλίθιος όσο δεν πάει αλλο.
Έχω κούρσα αλλα πρόσφατα έκανα μια βόλτα με ένα trekking απο την πόλη στο βούνο και με πήγε μια χαρά σε μονοπάτια που δεν θα σκεφτόμουνα να βάλω την κούρσα μου αλλα και ούτε να διανύσω τόσα χιλιόμετρα με το mountain μέσα στην πόλη.
Συμπέρασμα, δεν θα με χαλούσε ενα trekking και σίγουρα είναι ενα πολύ χρήσιμο ποδήλατο.
Συμβουλή, ξεκόλλα λίγο απο το pc σου βλακούλη και κάνε λίγο ποδήλατο

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

alabaithess wrote:
Τελικά plannet πρέπει να είσαι τελείως βλάκας, ηλίθιος όσο δεν πάει αλλο.
Έχω κούρσα αλλα πρόσφατα έκανα μια βόλτα με ένα trekking απο την πόλη στο βούνο και με πήγε μια χαρά σε μονοπάτια που δεν θα σκεφτόμουνα να βάλω την κούρσα μου αλλα και ούτε να διανύσω τόσα χιλιόμετρα με το mountain μέσα στην πόλη.
Συμπέρασμα, δεν θα με χαλούσε ενα trekking και σίγουρα είναι ενα πολύ χρήσιμο ποδήλατο.
Συμβουλή, ξεκόλλα λίγο απο το pc σου βλακούλη και κάνε λίγο ποδήλατο

1) μάθε να διαβάζεις
2) πρέπει να είσαι πολύ άσχετος ποδηλατικά για να πας από κούρσα σε trekking
3) το ότι σε κουράζει το Mtb μέσα στην πόλη είναι θέμα ασχετοσύνης και από ότι κατάλαβα πρέπει να είσαι αρκετά άσχετος

τα trekking είναι μανούλα για μονοπάτια
όταν είσαι παντελός άσχετος με ποδήλατα
όταν πας με 5χλμ/ωρα

όταν κάνεις ποδήλατο καταλαβένεις πως δεν παίζει μονοπάτι και trekking
καταρχήν και μόνο λόγο ελαστικού δεν μπένει σε μονοπάτι
άσχετε ε άσχετε

AlabaiThess
Απών/απούσα

1) Δεν σου είπα οτι το trekking είναι μανούλα για μονοπάτια, σε λίγο θα μας πείς οτι είπα κατι και για την δικιά σου την μανούλα
2) Δεν θα πάω απο κούρσα σε trekking βλάξ, σκέφτομαι απλα να αγοράσω ενα trekking
3) Όταν συμμετείχα σε αγώνες mtb εσυ ακόμη δεν ήσουνα στου μπαμπα σου τα αρχίδια
4) Δεν με κουράζει το mtb μεσα στην πόλη βλάξ απλά ποδηλατώ πιο ξεκούραστα με ένα ποδήλατο με 28" ή 700c τροχούς
5) Επειδή είσαι ενας ηλίθιος υπολογιστάκιας σου λέω οτι εκτώς οτι έχω αγωνιστεί στο παρελθόν με το mtb μου ακόμα και σήμερα ποδηλατώ σε καθημερινή βάση στον χωρτιάτη και το σειχ σου βλαξ και κάνω χιλιόμετρα που δεν θα κάνεις ποτε στην ζωή σου
6) είσαι βλαξ, με ρίζα το βλᾱ-

contact