WAKE UP 200+ Km/h για την παραλιακή είναι απολυτά λογικό? Δηλαδή εαν ήσουν στο φανάρι με πράσινο και στην κάρφωνε απο πίσω ο κ@υλι@ρης hayabusa επειδή μόλις άναψε πράσινο και δεν είχες το 0-60 σε 0.7" σου έδωσε μόνιμη αυχενική παράλυση θα ήταν καλά.
ναι αυτο ειπα, οτι ο μηχανοβιος ηταν απολυτα σωστος,
σου λεω και εγω ενα σαξοραλο εχω, αμα δεν ξεκινησω μαλλια να πιασω κοφτες στα στενακια, δεν αντεχω,
στην πραγματικοτητα, εριξα ολο το φταιξιμο στους ποδηλατες,
+γουσταρω να βλεπω αιματοχυσιες, και βιντεο με χυμενα μυαλα(ποδηάτων κυριως),
+την αυχενικη παραλυση οχι μονο την αποφευγω, την επιδιοκω κιολα, αμαν ειναι να ουμε
Α και ξεχασα κανω και γκροτεσκα φαινομενα του θερμοκηπιου αμα λαχει να ουμε
....Σκοπεύεις να κάνεις κάτι για να προστατευθείς άμεσα
οταν θα ξαναβγεις πορεία ή θα περιμένεις 40 χρόνια
να μάθουν οδηγική συμπεριφορά οι έλληνες και στα
ενδοίμεσα θα πέφτεις στις ρόδες του κάθε κάφρου;
...και τώρα ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΠΟΛΛΑ:
- φοράω κράνος,
- έχω αναμένα πιο πολλά φωτάκια και από το High Speed,
- φοράω ανακλαστικό γιλέκο από πάνω,
- έχω βάλει και ανακλαστικά ελαστικά,
- ΠΑΩ ΜΕ ΠΑΡΕΑ για να μας βλέπουν ΠΟΛΛΟΥΣ και να καταλαβαίνουν από μακρυά τι είμαστε,
- πάω στην ΔΕΞΙΑ μεριά του δρόμου
- κυκλοφορώ σε δρόμους που επιτρέπεται η κυκλοφορία των ποδηλάτων
- προσπαθώ να εφαρμόζω τον ΚΟΚ.
Ακόμα και αν φορέσω ολόσωμη φόρμα εκπαιδευτή σκύλου και τυλιχτώ και με 5 στρώσεις "φυσαλλίδες", αν πέσω σε κάφρο, μάλλον δεν έχω και πολλές ελπίδες.
Πιθανότητες είναι αυτές.
ΠΡΟΣΕΧΩ για να έχω, αλλά από τη στιγμή που:
(α) επιλέγω να κάνω ποδήλατο και όχι να κάτσω σπίτι και
(β) κυκλοφορώ ΣΕ ΔΡΟΜΟ και ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΙΟ
είναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ ότι είμαι ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ σε όλους εκεί έξω.
ναι ρε παιδιά, αλλά και ο άνθρωπος που ταΐζει τα λιοντάρια δε μπαίνει μέσα στο κλουβί τους, ρίχνει το φαγητό απ' έξω..
και ξαναλέω, δε θα κλειστώ στο σπίτι,
αποκλείω την περίπτωση εσκεμμένης ενέργειας στο ατύχημα
δε ρίχνω ευθύνες σε κανέναν παρα μόνο σε μένα
ο καθένας καταλαβαίνει από μόνος του ποιες είναι οι ευθύνες του
H πρόταση την οποια ο Eaglos παρουσιάζει ώς μόνη ρεαλιστική έναντι του μοντέλου της πομπής , το οποιο δούλεψε καλά 4 χρόνια ,θα πολλάπλασίαζε τα επικινδυνα σημεια, θα καθυστερούσε ακομα περισσοτερο την πορεια προς δυστυχία όσων περιμένουν στους καθετους δρόμους που ειναι οι περισσότεροι και θα απαιτουσε ν-πλασιο αριθμό ατομων για να καθοδηγούν το πλήθος.Θα στερουσε επίσης καθε αισθημα ευχαριστησης καθως θα εξανάγκαζε σε βολτα μέχρι 20 χλμ στα δεδομένα χρονικά όρια οποτε θα ηταν μια επαναληψη των ιδιων..
Ειναι προφανές ότι δεν έχει ερθει ποτέ σε βόλτα ή αν ήρθε δεν κατάλαβε τιποτα
H πρόταση την οποια ο Eaglos παρουσιάζει ώς μόνη ρεαλιστική
Κάνε παράθεση το σημείο που αναφέρω ότι η πρότασή μου είναι η μόνο ρεαλιστική. Αν θυμάμαι καλά, αυτό
που έγραψα είναι "η λύση είναι.." προς απάντηση στον RockaRolla
που ζήτησε προτάσεις. Οκ, ξέχασα το "μια" αλλά και πάλι απέχει
πολύ από τη διαστρώβλωση που κάνεις.
aldro wrote:
Ειναι προφανές ότι δεν έχει ερθει ποτέ σε
βόλτα ή αν ήρθε δεν κατάλαβε τιποτα.
Μεγάλε μάντεψε :) Η μηχανόβιος πάλι με 200
θα τρέξει στην παραλιακή είτε έρθω είτε δεν
έρθω, είτε καταλαβαίνω είτε όχι.
Το θέμα δεν είναι Eaglos vs Freeday αλλά
καθημερινόητα vs Freeday. Αν και με τα
άκυρα που διάβασα πιο πάνω για κλείσιμο
Αττικής Οδού δεν έχει πολύ νόημα να το
κουράζουμε..
Δεν σε έχει δει ποτέ κανείς πουθενά σε καμία βόλτα, ποδηλατοπορεία ή οτιδήποτε. Τους περισσότερους από όσους μιλάνε εδώ, τους έχουμε συναντήσει κάπου, κάποια στιγμή, και έχουμε ανταλλάξει μία κουβέντα, έστω και στα πεταχτά.
Έχω βάσιμες αμφιβολίες αν έχεις πατήσει τη ρόδα σου σε κάποιο freeday, όπως και σοβαρότατες επιφυλάξεις πλέον αν κάνεις ποτέ ποδήλατο.
Η σούπερ ρεαλιστική σου πρόταση δεν είναι καθόλου ρεαλιστική, διότι αν ήταν θα την είχες συζητήσει ήδη με τους διοργανωτές, αν τους γνώριζες και αν είχες εμφανιστεί κάπου για να συζητήσετε.
ελα ρε eaglos κανε κατι βγαλε ενα cd κανενα εξωφυλλο για να εχεις μουτρα στη κοινωνια. πως μπορεις και γραφεις χωρις αναγνωρισιμοτιτα . δεν παμεεεεε καλαααααααα wicca φοβερα τα κριτητρια σου τι να πω ;
Λετε λετε λετε λετε...
Ασ ξεκαθαρισουμε κατι : το ο καθενας ειναι υπευθυνος για τον ευαυτο του
ειναι αστειοτητα (στο μιλητο,χωρις διαδρομη,χωρις κανονες αποκλεισμου σε
περιπτωση παραβιασης οποιασδηποτε διαταξης του κοκ κλπ).
Οι διοργανωτες παροτρυναν και επεβαλαν λογω και εργω τη παραβιαση βασικοτατης διαταξης του κοκ γεγονος που οδηγησε σε ατυχημα.
Εχουν τοσο ποινικες οσο και αστικες ευθυνες εναντι των θυματων, την αποδοση
των οποιων θα ζητησει καθε σοβαρος δικηγορος των αντιδικων.
Ας το συνηδοτοποιησουν καποιοι αυτο.Παιζουν με το μελλον το δικο τους και
των οικογενειων τους.
Τοσο απλα τοσο καθαρα...
Και για να γινει πιο κατανοητο.Ποιος εχει το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης για το
ατυχημα. Το παιδι που ξεσπαει καθε παρασκευη στη παραλιακη ή αυτοι
που ξαφνικα -ετσι επειδη κ@%^*σαν- εβαλαν ενα δικτυ απο ποδηλατα στο πρασινο
φαναρι του?
Να ειστε σιγουροι οτι το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνων θα καταλογιστει σ αυτους που παραβιασαν τον κοκκινο σηματοδοτη.
Ηταν δικαιωμα του να περασει ειτε με 20km/h eite με 1020km/h.(η στερηση αυτου του δικαιωματος σε συνδυασμο με την υψηλη του ταχυτητα οδηγησε στο ατυχημα)
Αυριο που θα περναω με 70 και θα ψαχνω να βγαλω το τσιγαρο που μου πεσε στο τσεπακι του πουκαμισου και με καιει ,τι νομιζετε οτι θα γινει?
Πραγματικά περιστατικά (πρόκειται για
συγγενικά πρόσωπα):
1) γυναίκα περιμένει στη στάση και την
ισοπεδώνει ένα λεωφορείο (δεν είναι η
πρώτη φορά που συμβαίνει). Ανάρρωση μετά
από ένα εξάμηνο.
2) γυναίκα περιμένει σε διάβαση και
παρασύρεται από αυτοκίνητο. Ανάρρωση
πάλι μετά από ένα εξάμηνο.
Ερώτηση: να κυκλοφορήσουν (κυκλοφορήσουμε) πάλι
στο πεζοδρόμιο ή τα πράγματα είναι έχουν γίνει
πολύ επικίνδυνα;
Και για να παραμείνουμε στο θέμα:
Εφόσον οι μηχανές ξεκίνησαν από το προηγούμενο
φανάρι, διακοσάρησαν μέχρι το επόμενο φανάρι,
προσπέρασαν με επιτυχία τα σταματημένα αυτοκίνητα
(με ταχύτητα 200 χλμ ή περίπου τόσο) και έπειτα
πλακώθηκαν στα φρένα με φιδάκια για να μη χτυπήσουν
τους ποδηλάτες, τότε τα "παιδιά" αδικούνται που
τρέχουν στην παραλιακή. Είναι σίγουρα φτιαγμένα
για πολύ μεγαλύτερα πράγματα.
@Ποδηλάτης
Δίκιο έχεις φίλε, άμα ένα λεωφορείο
παρέσυρε κάποτε έναν άνθρωπο, τότε
ας παίξω ρώσικη ρουλέτα.
Είδες που έρχεσαι στα λόγια μου.
Και αν έγινε ένα ατύχημα σε μια
ποδηλατοβόλτα ή είχες εσύ ή εγώ
ένα ατύχημα με το ποδήλατο στα ν-χρόνια
τι πρέπει να γίνει;
Το έχω ξαναγράψει από τη στιγμή που είσαι
στο δρόμο με ποδήλατο κινδυνεύεις από
τους άλλους. Η διαφορά με τη μηχανή είναι
ότι κινδυνεύεις και από τον εαυτό σου.
Το δέχεσαι το ρίσκο και είτε προχωράς
είτε ξεκαβαλάς.
Πάντως ένα είναι το βέβαιο ασφαλής δε θα
είσαι πουθενά.
Δε μου απάντησες όμως αυτό το κομμάτι που
έγραψα για τα "παιδιά".
προτεινω πριν κανουμε σχολιο στο forum να κανουμε με το ποδηλατο 6χλμ και μετα να γραφουμε
να συμπληρώσω ανάλογα με το χώρο που
κάνει ο καθένας ποδήλατο. Γιατί διαβάζω
άτομα που δεν έχουν κάνει ποτέ ποδήλατο
στην πόλη να γράφουν ολόκληρα κατεβατά
για το τι είναι σωστό και τι λάθος.
....Σκοπεύεις να κάνεις κάτι για να προστατευθείς άμεσα
οταν θα ξαναβγεις πορεία ή θα περιμένεις 40 χρόνια
να μάθουν οδηγική συμπεριφορά οι έλληνες και στα
ενδοίμεσα θα πέφτεις στις ρόδες του κάθε κάφρου;
...και τώρα ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΠΟΛΛΑ:
- φοράω κράνος, -> Στάνταρ θα σε σώσει σε σύγκρουση με μηχανοκίνητο... Newsflash: το κράνος σχεδιάστηκε για προστασία από solo πτώσεις μικρής ταχύτητας.
- έχω αναμένα πιο πολλά φωτάκια και από το High Speed, -> Ίσως σε δει και κόψει... Αν ψάχνει να δει ποδηλάτες σε τέτοιο δρόμο.
- φοράω ανακλαστικό γιλέκο από πάνω, ->ΟΚ κάτι κάνεις.
- έχω βάλει και ανακλαστικά ελαστικά, -> Ούτε καν φαίνονται από πίσω.
- ΠΑΩ ΜΕ ΠΑΡΕΑ για να μας βλέπουν ΠΟΛΛΟΥΣ και να καταλαβαίνουν από μακρυά τι είμαστε, -> Μπάλες στο μπιλιάρδο;
- πάω στην ΔΕΞΙΑ μεριά του δρόμου -> Και η αγωνιστική γραμμή που ακολουθούνε είναι πολλές φορές δεξιά!
- κυκλοφορώ σε δρόμους που επιτρέπεται η κυκλοφορία των ποδηλάτων -> Στην Αττική οδό; Αν και δεν είναι το θέμα μόνο αν επιτρέπεται να κινηθείς, αλλά αν είναι συνετό να κινηθείς σ'έναν δρόμο!
- προσπαθώ να εφαρμόζω τον ΚΟΚ. -> Good for you. Το ότι εφαρμόζεις εσύ τον ΚΟΚ δε σημαίνει ότι τον εφαρμόζουν τα επικίνδυνα μηχανοκίνητα. Εκεί έγκειται το πρόβλημα!
Ακόμα και αν φορέσω ολόσωμη φόρμα εκπαιδευτή σκύλου και τυλιχτώ και με 5 στρώσεις "φυσαλλίδες", αν πέσω σε κάφρο, μάλλον δεν έχω και πολλές ελπίδες. -> Συμφωνώ. Σκοπός είναι να μην βρεθείς στο δρόμο του κάφρου. Πώς; Ποδηλατώντας σε εναλλακτικές διαδρομές!
Πιθανότητες είναι αυτές.
ΠΡΟΣΕΧΩ για να έχω, αλλά από τη στιγμή που:
(α) επιλέγω να κάνω ποδήλατο και όχι να κάτσω σπίτι και
(β) κυκλοφορώ ΣΕ ΔΡΟΜΟ και ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΙΟ
είναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ ότι είμαι ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ σε όλους εκεί έξω. -> Οπότε λες: "Αφού θα εκτεθώ που θα εκτεθώ, ας μπω στη λεωφόρο/ταχείας/αυτοκινητόδρομο βρε αδερφέ! Live fast, die young!"
Δε μου απάντησες όμως αυτό το κομμάτι που
έγραψα για τα "παιδιά".
Δεν θα σου απαντήσει για τα "παιδιά", γιατί την ίδια απορία είχα και εγώ και είδες τι απάντηση έλαβα. Δεν φτάινε τα "παιδιά" που διακοσαρίσανε και πέρασαν τα φανάρια αέρα πατέρα, φταίνε οι ποδηλάτες που τα είχαν κλείσει από πιο πριν για να περάσουν.
Eaglo ξέρω πολύ καλά τι γράφω. Έχεις καταντήσει σαν τον πλάνετ. Δεν εμφανίζεσαι σε καμία βόλτα και έχεις γνώμη και άποψη για όλες.Ουσιαστικά βέβαια αυτό που κάνεις εδώ είναι πέσιμο στους διοργανωτές του freeday, γιατί βρέθηκε ένας μαλάκας και μπήκε μέσα στην πορεία των ποδηλατών με την μηχανή, ο οποίος αν στην χειρότερη δεν το έκανε εσκεμμένα, ( όπως πολλοί θέλουν να δώσουν ελαφρυντικά στο "παιδί") είναι επικίνδυνος οδηγός και κάγκουρας.
Με το πρόσχημα μάλιστα ότι νοιάζεσαι για την ασφάλεια της εκδήλωσης, ( στην οποία προφανώς και δεν έχεις πατήσει το πόδι σου ποτέ ), έχεις προτείνει ανεκδιήγητα πράγματα, που λογικό είναι να είναι ανεκδιήγητα, αφού για να ξέρεις τι λειτουργεί καλύτερα σε τέτοιες περιπτώσεις, πρέπει να έχεις παρεβρεθεί.. έστω και μία φορά ..έτσι για δείγμα που λένε..
Εγώ έχω τελειώσει με την συζήτηση αυτή και δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλο. Όλοι αυτοί που δίνουν ελαφρυντικά στις πράξεις του οδηγού της μηχανής, μου επιβεβαιώνουν και με το παραπάνω αυτό που έλεγα σε ένα άλλο θέμα, για το πόσο επιφανειακή είναι η σχέση που έχουν ορισμένοι με το ποδήλατο, και με το πόσο πίσω είμαστε σε θέματα που αφορούν τους εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης εν γένη.
Εδώ μας διαβάζουν και οι διοργανωτές και έχω να τους πω ότι αύριο θα είμαι στο freeday για support. Όποιος θέλει ας έρθει να μιλήσουμε. Εδώ ότι συζήτηση και να γίνει, με τέτοιους συνομιλητές, γίνεται απλά για να πιάνουμε χώρο στον σέρβερ.
Δε δίνει κανείς ελαφρυντικά στους γκαζοφονιάδες. Προσωπικά, όμως, δεν πρόκειται να δώσω και ελαφρυντικά σε κάποιον που είχε την ιδέα να περάσει το Freeday από τέτοιο δρόμο. Αυτή τη φορά φθηνά τη γλυτώσαν. Την επόμενη όμως;
Δε μου απάντησες όμως αυτό το κομμάτι που
έγραψα για τα "παιδιά".
τι θελεις να σου πει ρε φιλε???
οτι ειναι καλοπαιδα??
παλι τα αυτονοητα να λεμε??
θελατε να μπαινουμε ολοι και να στελνουμε καταρες στους μηχανοβιους??
αυτο για εσας θα ηταν ενα καλο θρεντ??
Podhlaths wrote:
να συμπληρώσω ανάλογα με το χώρο που
κάνει ο καθένας ποδήλατο. Γιατί διαβάζω
άτομα που δεν έχουν κάνει ποτέ ποδήλατο
στην πόλη να γράφουν ολόκληρα κατεβατά
για το τι είναι σωστό και τι λάθος.
ωραια τωρα ξερεις και που ποδηλατει ο καθενας.
wicca wrote:
δεν εχω επιχειρηματα, και κανω πως δεν καταλαβαινω τι μου λενε, για αυτο αρχισα τις επιθεσεις επι προσωπικου
καλυτερα που σταματησες ειχες αρχισει να εκτιθεσαι σελιδες τωρα.
Η διαφορά στα ατυχήματα που περιέγραψες
και γενικότερα στη λογική "κάποτε που
έκανα το Ψ μου έτυχε το Χ, άρα να στα-
ματήσω να κάνω το Ψ" είναι στη συχνό-
τητα.
Ο κάφρος ΙΧς, μηχανάκιας κλπ που πηγαίνει
μαλιοκούβαρα στην Αθήνα είναι η καθημερι-
νότητα. Τον συναντάς συνέχεια, κάθε μέρα
και κάθε ώρα. Επομένως δεν μπορώ να τον
βάλω δίπλα δίπλα με ένα άσχετο ατύχημα
κάπου κάποτε το οποίο συμβαίνει μια φορά
στα 20 χρόνια.
Η δεύτερη διαφορά είναι αυτή της επιλογής.
Στα δικά σου παραδείγματα το λεωφορείο
το παίρνεις μόνο από στάση και το δρόμο
τον περνάς (και καλά) μόνο από διάβαση.
Podhlaths wrote:
..τότε τα "παιδιά" αδικούνται που τρέχουν
στην παραλιακή. Είναι σίγουρα φτιαγμένα
για πολύ μεγαλύτερα πράγματα.
Πάλι τα αυτονόητα πρέπει να γράψουμε;
Ναι είναι μαλάκες, λάθος, δολοφόνοι,
κάφροι, δεν έπρεπε να πηγαίνουν με
200 και και και και μπλα μπλα μπλα.
Ακόμα και 2-3 πίστες να είχαμε, πάλι
θα έτρεχαν μέσα στην Αθήνα.
Επομένως, κάνεις κάτι για να προστατευτείς
μετά το καμπανάκι που υποτίθεται άκουσες ή
μένεις στους αφορισμούς και στις κατάρες
περιμένοντας 40-50 χρόνια μήπως αλλάξουν
συμπεριφορά;
Εκτός αν μου πεις και εσύ την παπαριά που
έγραψε η Wicca ότι επρόκειτο για πληρωμένο
δολοφόνο που ενώ μπορούσε να φρενάρει από
τα 200χλμ δεν το έκανε.
Δε μου απάντησες όμως αυτό το κομμάτι που
έγραψα για τα "παιδιά".
τι θελεις να σου πει ρε φιλε???
οτι ειναι καλοπαιδα??
παλι τα αυτονοητα να λεμε??
θελατε να μπαινουμε ολοι και να στελνουμε καταρες στους μηχανοβιους??
αυτο για εσας θα ηταν ενα καλο θρεντ??
Podhlaths wrote:
να συμπληρώσω ανάλογα με το χώρο που
κάνει ο καθένας ποδήλατο. Γιατί διαβάζω
άτομα που δεν έχουν κάνει ποτέ ποδήλατο
στην πόλη να γράφουν ολόκληρα κατεβατά
για το τι είναι σωστό και τι λάθος.
ωραια τωρα ξερεις και που ποδηλατει ο καθενας.
wicca wrote:
δεν εχω επιχειρηματα, και κανω πως δεν καταλαβαινω τι μου λενε, για αυτο αρχισα τις επιθεσεις επι προσωπικου
καλυτερα που σταματησες ειχες αρχισει να εκτιθεσαι σελιδες τωρα.
Παρακαλώ να διαγραφεί αυτό το ποστ του ntimitris
ο οποίος παραθέτει και απαντά σε κάτι που δεν έγραψα ποτέ, ουσιαστικά χρησιμοποιώντας το όνομα μου για να κάνει ψεύτικη δημοσίευση.
δεν εχω επιχειρηματα, και κανω πως δεν καταλαβαινω τι μου λενε, για αυτο αρχισα τις επιθεσεις επι προσωπικου
καλυτερα που σταματησες ειχες αρχισει να εκτιθεσαι σελιδες τωρα.
Παρακαλώ να διαγραφεί αυτό το ποστ του ntimitris
ο οποίος παραθέτει και απαντά σε κάτι που δεν έγραψα ποτέ, ουσιαστικά χρησιμοποιώντας το όνομα μου για να κάνει ψεύτικη δημοσίευση.
Κάνουμε και προπαγάνδα τώρα και δυσφήμηση;;
Ρε συ ntimitris τι φάουλ ήταν αυτό; Ντροπή.
Και δεν προσέχεις κιόλας, το Wicca είναι με κεφαλαίο!
Μελετώντας την «άλλη» πλευρά, βασιζόμενος σε προσωπικες υποθέσεις.
Κατ’ αρχήν η απόσταση φρεναρίσματος για μια μοτοσυκλετα παει καπως ετσι:
Στα 50 χλμ/ώρα χρειάζεσαι 10 μετρα @ 2 sec
Στα 100 χλμ/ώρα χρειάζεσαι 50 μετρα @ 3,5 sec
Στα 200 χλμ/ώρα χρειάζεσαι 200 μέτρα @ 7 sec
Οι αποστάσεις αυτές είναι υπολογισμένες «χονδρικά» αλλά διαφορές της τάξης του 10% (λάστιχα, άσφαλτος, φρένα κλπ) δεν παίζουν μεγάλο ρόλο στην περίπτωσή μας. Επίσης οι αποστάσεις αυτές αφορούν ιδανικες συνθήκες φυσικού φωτισμού και χωρίς να γλιστρήσεις καθόλου στο δρόμο, δηλαδή πλακώνομαι στα φρένα αλλά ξέρω πώς να φρενάρω.
Τι γνωρίζουμε για το συμβάν? Υπήρχε περίπου κανα χιλιόμετρο πριν ευθεία άρα και αρκετή απόσταση να αντιληφθείς κάποιο συμβάν μπροστά σου, η μηχανή διακοσάρισε, κατόπιν φρέναρε και –καθώς λένε- γλίστραγε ο πίσω τροχός την ώρα του φρεναρίσματος, πράγμα που μας δείχνει φρενάρισμα πανικού. Επίσης ήταν 3-4 μηχανές παρέα, θεωρούμε πως όλοι πήγαιναν με αντίστοιχη ταχύτητα αλλά οι υπόλοιπες 3 αντιλήφθηκαν έγκαιρα το συμβάν και σταμάτησαν έγκαιρα.
Εδώ κάνουμε ένα διάλλειμα και ξεχνάμε προς το παρόν το συμβάν για να αποφορτιστούμε λιγάκι και να σας πω μια ιστορία. Είναι μια καθημερινή και απογευματάκι και τυχαία πέφτουμε στον eaglos που κατεβαίνει με το σούπερ κουρσάκι του σβέλτα και χαρούμενα την Χρυσοστόμου Σμύρνης με κατεύθυνση από το Βύρωνα στο Παγκράτι όπου τον περιμένω στο «μπρίκι» γιατί είχαμε βάλει ένα στοίχημα που το ‘χασα και πρέπει να τον κεράσω καφέ. Έχει αργήσει λίγο γιατί έγραφε μια απάντηση εδώ στο φόρουμ αλλά ευτυχώς με το ποδήλατο θα κατέβει γρήγορα τη κατηφόρα.
Ο Eaglos μπορεί να είναι σβέλτος οδηγός αλλά είναι εξίσου "γάτος". Μπορεί να κατεβαίνει γρήγορα την Χ. Σμύρνης αλλά ξέρει την επικινδυνότητά της. Η ταχύτητά του είναι καμιά 30αριά χιλιόμετρα, η ορατότητα είναι καλή, ο δρόμος είναι γεμάτος παγίδες αλλά γνωστός και οι αισθήσεις του σε συναγερμό. Και να που ένα ταξί βγαίνει από ένα στενό αλλά το περιμένει (έχει αποφύγει άλλωστε δεκάδες ταξί σ’ αυτό το δρόμο). Χτυπάει το κουδούνι, κόβει και λίγο δεξιά, ρίχνει και μια μούτζα και το αποφεύγει εύκολα.
Στα 100 μέτρα έχει φανάρι που είναι πράσινο. Με την ταχύτητα που πηγαίνει θα χρειαστεί περίπου 10 δεύτερα να φτάσει και σίγουρα θα το προλάβει ανοιχτό. Όπως και σίγουρα θα προλάβει να σταματήσει ή να αποφύγει κανέναν γκιόζη αν βγει ξαφνικά από το στενό. Όμως εκείνη τη στιγμή συμβαίνει κάτι που πραγματικά είναι αξιοπερίεργο! Από το στενό εκείνο ξεπροβάλλει ένας… ελέφαντας! ΤΙΚ. Ο Eaglos δεν πιστεύει στα μάτια του! Ελέφαντας στο Βύρωνα? ΤΑΚ. Κι όμως διασχίζει το δρόμο έχοντας μάλιστα και φωτάκια να αναβοσβήνουν επάνω του! ΤΙΚ. Το ωραίο όμως είναι πως την ώρα που βρίσκεται στη μέση και θα πάει απέναντι, οπότε θα προλάβαινε ο Eaglos να περάσει, ακολουθεί κι άλλος! ΤΑΚ. Και μάλιστα ο δεύτερος έχει τη προβοσκίδα του πιασμένη στην ουρά του μπροστινού. Δηλαδή πρόκειται για αγέλη ελεφάντων στο Βύρωνα! ΤΙΚ. Ο Eaglos αντιλαμβάνεται πως οι ελέφαντες είναι πολλοί και δεν τελειώνουν και πρέπει να σταματήσει γι’ αυτό αποφασίζει να «πέσει» στα φρένα. ΤΑΚ.
Ο χρόνος που πέρασε είναι 6 sec και η απόσταση που έχει διανύσει μέχρι τώρα είναι 60 μέτρα. Μέχρι το φανάρι απομένουν ακόμα 40 μέτρα μα ο Eaglos χρειάζεται περίπου 20 μέτρα για να σταματήσει γι’ αυτό φρενάρει στρωτά και με ασφάλεια παρακολουθώντας το φαινόμενο και σκεπτόμενος πως θα μου τα πει αυτά που είδε στο ραντεβού που έχουμε κι εγώ δεν θα αρχίσω να του λέω «τι πίνεις και δε μου δίνεις».
Ερώτηση: Πόση απόσταση χρειάστηκε ο Eaglos που πηγαινε με 30 χιλ. για να σταματήσει?
Απάντηση: Θα χρειαζόταν 20 μέτρα αλλά τελικά χρειάστηκε 80 μέτρα!
Ερώτηση: Τι θα γινόταν αν ο Eaglos πήγαινε «κομμάτια» με 50 χιλιομετρα?
Απάντηση: Θα χρειαζόταν 30 μέτρα άλλα στην πραγματικοτητα θα ήθελε 110 μέτρα για να σταματήσει, δηλαδή θα έβρισκε σε καμια προβοσκίδα!
Το διάλλειμα τέλος κι επανερχόμαστε στο συμβάν που μας απασχολεί κρατώντας στο μυαλό μας πως πέρα από την απόσταση φρεναρίσματος (breaking distance) υπάρχει και μια άλλη παράμετρος, η απόσταση που χρειάζεσαι να αντιληφθείς ότι πρέπει να φρενάρεις (thinking distance) η οποία είναι εκθετική σαν την απόσταση φρεναρίσματος που παρέθεσα στην αρχή.
Τον λένε Χ κι έχει φιλους τον Υ και τον Ζ. Μηχανόβιοι κι οι τρεις. Ο Χ έχει την χαγιαμπούσα. Όχι δεν είναι supersport, όπως πολλοί διατείνονται εδώ μέσα. Είναι το απαύγασμα μιας τεχνολογίας που λέει πως μπορώ να πάω περισσότερο γρήγορα από οτιδήποτε άλλο κινείται στον δρόμο. Αυτό που δεν λέει είναι πως ένα SS 600άρι στις στροφές μετά τα λιμανάκια θα κάνει τον Χ να φαίνεται ρόμπα και κρίμα που δεν υπάρχει καμιά αουτομπαν να τα χώσει για να επιδειχθεί. Το ίδιο ακριβώς αισθάνεται και κάποιος που έχει πορσε αλλά του τα «χώνει» κάθε μέρα ο γείτονας με το πουντο στα στενά της Καλλιθέας γιατι η πόρσε «βρίσκει» στα σαμαράκια. Τι μένει λοιπόν στον Χ? Να βρει μια ευθεία κανά χιλιόμετρο να το «ξεμπουκώσει». Ίσως στη «Βούτα» αν δεν έχει μπάτσους ή σε κείνο το σημείο μέχρι το Καβούρι.
Η ζωή αρχίζει μετά τα 200 λέγαμε κάποτε. Όσο περισσότερο ανεβάζεις ταχύτητα τόσο αρχίζεις να αισθάνεσαι πως τρέχεις σαν σε κώνο, από τη βάση στην κορφή του. Δεν έχεις περιφερειακή όραση καθως είναι βράδυ κι επικεντρώνεσαι μόνο μπροστά και μακριά αλλά κι αυτό το μακριά είναι σχετικά ακαθόριστο καθώς παίρνει σχήμα πλησιάζοντας, δίνοντας στον εγκέφαλο τόνους γρήγορης πληροφορίας που συνεχώς επεξεργάζεται.
Ο Χ, ο Υ κι ο Ζ ξεκινάνε μαζί από τη Βούλα. Ο δρόμος άδειος κι είναι μεσάνυχτα. Θα διακοσαρίσουνε μέχρι το Καβούρι και μετά θα κόψουν για να μπουν στις στροφές γιατί «έχουνε γίνει τόσα». 1η 2η 3η 4η 5η … Κάπου στο χιλιόμετρο βλέπουνε το «κρεμαστό» φανάρι πως είναι πράσινο. Μα κάτι γίνεται, φαίνονται 2 αυτοκίνητα και κάτι φώτα…
Εκεί λοιπόν είναι το κρίσιμο σημείο. Ο Υ κι ο Ζ αντιλαμβάνονται πως «κάτι τρέχει» και «κόβουν». Δεν ξέρουν ακόμα τι ακριβώς αλλά κάνουν ότι θα έκανε κάποιος άνθρωπος εκείνη τη στιγμή, κλείνουν το γκάζι κι επιβραδύνουν. Ο Χ δεν «κόβει» ακόμα, αρχίζει να σκέφτεται πως μάλλον έχουν αργήσει να ξεκινήσουν τα αυτοκίνητα. Όπως πλησιάζει ίσως και να χωρούσε ανάμεσα. Ή μήπως να πήγαινε από αριστερά. Μα για κάτσε… έχει και ποδήλατα! Με φωτάκια! Μάλλον τελειώνουν και μέχρι να φτάσει θα ‘χει ανοίξει ο δρόμος, διάολε, μα πόσα είναι? Μα περνάνε ακόμα! Κι είναι ακόμα κλεισμένος ο δρόμος…
Την ώρα που είσαι προετοιμασμένος για τα «πάντα», τα «πάντα» για σένα είναι όσα περιμένεις. Ο Χ είδε ότι ακριβώς και στο παράδειγμά μας ο Eaglos, δηλαδή κάτι που του φάνηκε πως δεν μπορούσε να συμβεί εκείνη ακριβώς την ώρα σε κείνο το σημείο. Όμως ο Χ ήταν με το χαγιαμπούσα, ήταν μεσάνυχτα και πήγαινε με 55 μέτρα το δευτερόλεπτο. Αν έφαγε όσο χρόνο χρειάστηκε ο Eaglos τότε πέρασαν σίγουρα 300 μέτρα δισταγμού. Θα χρειαζόντουσαν σίγουρα κι άλλα 300 μέτρα φρενάρισμα πανικού για να σταματήσει έγκαιρα…
Το να πηγαίνεις με 200 από μόνο του είναι επικίνδυνο. Ίσως ο Υ κι ο Ζ να είχαν περισσότερη εμπειρία. Ίσως ο Χ να υπερεκτίμησε τις δυνατότητές του. Ίσως εκείνη την ώρα το τεχνολογικό θαύμα της ταχύτητας έκανε τον αναβάτη του να προσπαθεί να το υπερασπισθεί. Από την άλλη, τέτοια «θαύματα» κάνουν τον αναβάτη τους να φαίνεται «λίγος» μπροστά τους. Δώσε μου μια φεράρι κι είναι σίγουρο πως θα πεθάνω. Πάντως είμαι βέβαιος πως κι ο Χ δεν περίμενε αυτή την εξέλιξη. Δεν είχε προλάβει άλλωστε να θυμώσει ή να κάνει κάποια ενέργεια με δόλο. Απλά δίστασε… Μας βλέπουν ξαφνικά κι αισθάνονται την ίδια έκπληξη σαν να έβλεπαν ελέφαντα.
Η δικαιολογία πως το φανάρι ήταν πράσινο δε λέει τίποτα. Αν πέρναγε ασθενοφόρο ή αν κάποιος πάθαινε λάστιχο στη μέση του δρόμου δεν δικαιολογεί το να μην μπορείς να σταματήσεις έγκαιρα. Η υπερβολική ταχύτητα (κι εδώ μιλάμε με την κυριολεκτική έννοια του όρου κι όχι την υπέρβαση ενός ορίου) δεν μπορεί να ελεγχθεί σε αστικούς δρόμους, ότι και να καβαλάς.
Από την άλλη δεν έχω να προτείνω κάτι διαφορετικό από ότι ήδη γίνεται κι άλλωστε οι συμετέχοντες σ' αυτό έχουν τον πρώτο λόγο. Μα το σπασιμο των ποδηλατών σε γκρουπ δεν νομίζω να πρόσφερε κάτι ουσιαστικό. Στο σημείο εκείνο 100 ποδήλατα θα πέρναγαν και θα περίμεναν στη δεξιά λωρίδα της παραλιακής. Ο επόμενος Χ που θα την ανέβαινε γκαζωμένος θα είχε τις ίδιες πιθανότητες να περάσει από πάνω τους.
Ίσως η μόνη -μακροπρόθεσμη- ελπίδα είναι κάποτε να περιμένουν να μας δουν, όπως περιμένουν να δουν και το φορτηγό, τον ταρίφα, τον ΙΧή. Κι αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την κυκλοφοριακή αγωγή αλλά με το να κυκλοφορούμε όσο πιο συχνά κι όσο πιο πολύ μπορούμε, διεκδικώντας τον χώρο που μας αναλογεί.
Ρε συ scrab σαν γενική ιδέα δεν είσαι λάθος.
Αλλά, το θέμα είναι να πω τι είναι το ss,τι είναι του λίτρου ή τι είναι το κτήνος(για φάπες);
Εδώ βλέπω(όχι για εσένα / νομίζω) πως το πρόβλημα είναι ο Eaglos.θα τραβήξω τα βυζιά μου.Από τις πιο σοβαρές παρουσίες που έχω δει ποτέ είναι ο άνθρωπος.
Το θέμα,νομίζω,είναι,όχι ο ελέφαντας αλλά η παπαρούνα(είδες τι ωραία που κρύβεται;).
Σημ. Συγγνώμη,δεν μπορώ να δω γνώμες κλπ,βάφω και είμαι κώλος,πάω να ξεβρομίσω.
Εδώ βλέπω(όχι για εσένα / νομίζω) πως το πρόβλημα είναι ο Eaglos.θα τραβήξω τα βυζιά μου.Από τις πιο σοβαρές παρουσίες που έχω δει ποτέ είναι ο άνθρωπος.
Μα δε νομιζω να άφησα κάπου να εννοηθεί πως το πρόβλημα είναι ο eaglos σ' αυτά που έγραψα (γι αυτο και τον χρησιμοποιησα σαν παραδειγμα) κι αν διαφωνώ σε κάποια σημεία όσων λέει, πάντα προσπαθώ να δω την οπτική του γιατί θεωρώ πως είναι ενδιαφέρουσα, γι αυτό άλλωστε και συμμετεχω στο τοπικ που άνοιξε.
σου λεω και εγω ενα σαξοραλο εχω, αμα δεν ξεκινησω μαλλια να πιασω κοφτες στα στενακια, δεν αντεχω,
στην πραγματικοτητα, εριξα ολο το φταιξιμο στους ποδηλατες,
+γουσταρω να βλεπω αιματοχυσιες, και βιντεο με χυμενα μυαλα(ποδηάτων κυριως),
+την αυχενικη παραλυση οχι μονο την αποφευγω, την επιδιοκω κιολα, αμαν ειναι να ουμε
Α και ξεχασα κανω και γκροτεσκα φαινομενα του θερμοκηπιου αμα λαχει να ουμε
...και τώρα ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΠΟΛΛΑ:
- φοράω κράνος,
- έχω αναμένα πιο πολλά φωτάκια και από το High Speed,
- φοράω ανακλαστικό γιλέκο από πάνω,
- έχω βάλει και ανακλαστικά ελαστικά,
- ΠΑΩ ΜΕ ΠΑΡΕΑ για να μας βλέπουν ΠΟΛΛΟΥΣ και να καταλαβαίνουν από μακρυά τι είμαστε,
- πάω στην ΔΕΞΙΑ μεριά του δρόμου
- κυκλοφορώ σε δρόμους που επιτρέπεται η κυκλοφορία των ποδηλάτων
- προσπαθώ να εφαρμόζω τον ΚΟΚ.
Ακόμα και αν φορέσω ολόσωμη φόρμα εκπαιδευτή σκύλου και τυλιχτώ και με 5 στρώσεις "φυσαλλίδες", αν πέσω σε κάφρο, μάλλον δεν έχω και πολλές ελπίδες.
Πιθανότητες είναι αυτές.
ΠΡΟΣΕΧΩ για να έχω, αλλά από τη στιγμή που:
(α) επιλέγω να κάνω ποδήλατο και όχι να κάτσω σπίτι και
(β) κυκλοφορώ ΣΕ ΔΡΟΜΟ και ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΙΟ
είναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ ότι είμαι ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ σε όλους εκεί έξω.
ναι ρε παιδιά, αλλά και ο άνθρωπος που ταΐζει τα λιοντάρια δε μπαίνει μέσα στο κλουβί τους, ρίχνει το φαγητό απ' έξω..
και ξαναλέω, δε θα κλειστώ στο σπίτι,
αποκλείω την περίπτωση εσκεμμένης ενέργειας στο ατύχημα
δε ρίχνω ευθύνες σε κανέναν παρα μόνο σε μένα
ο καθένας καταλαβαίνει από μόνος του ποιες είναι οι ευθύνες του
3 σελιδες τωρα ο στρουθοκαμηλισμος δινει και παιρνει
H πρόταση την οποια ο Eaglos παρουσιάζει ώς μόνη ρεαλιστική έναντι του μοντέλου της πομπής , το οποιο δούλεψε καλά 4 χρόνια ,θα πολλάπλασίαζε τα επικινδυνα σημεια, θα καθυστερούσε ακομα περισσοτερο την πορεια προς δυστυχία όσων περιμένουν στους καθετους δρόμους που ειναι οι περισσότεροι και θα απαιτουσε ν-πλασιο αριθμό ατομων για να καθοδηγούν το πλήθος.Θα στερουσε επίσης καθε αισθημα ευχαριστησης καθως θα εξανάγκαζε σε βολτα μέχρι 20 χλμ στα δεδομένα χρονικά όρια οποτε θα ηταν μια επαναληψη των ιδιων..
Ειναι προφανές ότι δεν έχει ερθει ποτέ σε βόλτα ή αν ήρθε δεν κατάλαβε τιποτα
υποθεση κανω. αλλιως οπως λες θα τραβηξει πολυ το θρεντ
Κάνε παράθεση το σημείο που αναφέρω ότι η πρότασή μου είναι
η μόνο ρεαλιστική. Αν θυμάμαι καλά, αυτό
που έγραψα είναι "η λύση είναι.." προς απάντηση στον RockaRolla
που ζήτησε προτάσεις. Οκ, ξέχασα το "μια" αλλά και πάλι απέχει
πολύ από τη διαστρώβλωση που κάνεις.
Μεγάλε μάντεψε :) Η μηχανόβιος πάλι με 200
θα τρέξει στην παραλιακή είτε έρθω είτε δεν
έρθω, είτε καταλαβαίνω είτε όχι.
Το θέμα δεν είναι Eaglos vs Freeday αλλά
καθημερινόητα vs Freeday. Αν και με τα
άκυρα που διάβασα πιο πάνω για κλείσιμο
Αττικής Οδού δεν έχει πολύ νόημα να το
κουράζουμε..
Δεν σε έχει δει ποτέ κανείς πουθενά σε καμία βόλτα, ποδηλατοπορεία ή οτιδήποτε. Τους περισσότερους από όσους μιλάνε εδώ, τους έχουμε συναντήσει κάπου, κάποια στιγμή, και έχουμε ανταλλάξει μία κουβέντα, έστω και στα πεταχτά.
Έχω βάσιμες αμφιβολίες αν έχεις πατήσει τη ρόδα σου σε κάποιο freeday, όπως και σοβαρότατες επιφυλάξεις πλέον αν κάνεις ποτέ ποδήλατο.
Η σούπερ ρεαλιστική σου πρόταση δεν είναι καθόλου ρεαλιστική, διότι αν ήταν θα την είχες συζητήσει ήδη με τους διοργανωτές, αν τους γνώριζες και αν είχες εμφανιστεί κάπου για να συζητήσετε.
Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.
ελα ρε eaglos κανε κατι βγαλε ενα cd κανενα εξωφυλλο για να εχεις μουτρα στη κοινωνια. πως μπορεις και γραφεις χωρις αναγνωρισιμοτιτα . δεν παμεεεεε καλαααααααα wicca φοβερα τα κριτητρια σου τι να πω ;
Λετε λετε λετε λετε...
Ασ ξεκαθαρισουμε κατι : το ο καθενας ειναι υπευθυνος για τον ευαυτο του
ειναι αστειοτητα (στο μιλητο,χωρις διαδρομη,χωρις κανονες αποκλεισμου σε
περιπτωση παραβιασης οποιασδηποτε διαταξης του κοκ κλπ).
Οι διοργανωτες παροτρυναν και επεβαλαν λογω και εργω τη παραβιαση βασικοτατης διαταξης του κοκ γεγονος που οδηγησε σε ατυχημα.
Εχουν τοσο ποινικες οσο και αστικες ευθυνες εναντι των θυματων, την αποδοση
των οποιων θα ζητησει καθε σοβαρος δικηγορος των αντιδικων.
Ας το συνηδοτοποιησουν καποιοι αυτο.Παιζουν με το μελλον το δικο τους και
των οικογενειων τους.
Τοσο απλα τοσο καθαρα...
Και για να γινει πιο κατανοητο.Ποιος εχει το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης για το
ατυχημα. Το παιδι που ξεσπαει καθε παρασκευη στη παραλιακη ή αυτοι
που ξαφνικα -ετσι επειδη κ@%^*σαν- εβαλαν ενα δικτυ απο ποδηλατα στο πρασινο
φαναρι του?
Να ειστε σιγουροι οτι το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνων θα καταλογιστει σ αυτους που παραβιασαν τον κοκκινο σηματοδοτη.
Ηταν δικαιωμα του να περασει ειτε με 20km/h eite με 1020km/h.(η στερηση αυτου του δικαιωματος σε συνδυασμο με την υψηλη του ταχυτητα οδηγησε στο ατυχημα)
Αυριο που θα περναω με 70 και θα ψαχνω να βγαλω το τσιγαρο που μου πεσε στο τσεπακι του πουκαμισου και με καιει ,τι νομιζετε οτι θα γινει?
Αν καποιος δεν καταλαβαινει(ισως λεω ισως, wica), αναλυτικοτερη απαντηση εδω
apo to 2:40 ως το τελος
http://www.youtube.com/watch?v=FwSEKgR5eL0
Φιλικα (παντα)

Πραγματικά περιστατικά (πρόκειται για
συγγενικά πρόσωπα):
1) γυναίκα περιμένει στη στάση και την
ισοπεδώνει ένα λεωφορείο (δεν είναι η
πρώτη φορά που συμβαίνει). Ανάρρωση μετά
από ένα εξάμηνο.
2) γυναίκα περιμένει σε διάβαση και
παρασύρεται από αυτοκίνητο. Ανάρρωση
πάλι μετά από ένα εξάμηνο.
Ερώτηση: να κυκλοφορήσουν (κυκλοφορήσουμε) πάλι
στο πεζοδρόμιο ή τα πράγματα είναι έχουν γίνει
πολύ επικίνδυνα;
Και για να παραμείνουμε στο θέμα:
Εφόσον οι μηχανές ξεκίνησαν από το προηγούμενο
φανάρι, διακοσάρησαν μέχρι το επόμενο φανάρι,
προσπέρασαν με επιτυχία τα σταματημένα αυτοκίνητα
(με ταχύτητα 200 χλμ ή περίπου τόσο) και έπειτα
πλακώθηκαν στα φρένα με φιδάκια για να μη χτυπήσουν
τους ποδηλάτες, τότε τα "παιδιά" αδικούνται που
τρέχουν στην παραλιακή. Είναι σίγουρα φτιαγμένα
για πολύ μεγαλύτερα πράγματα.
Δεν σε έχω δει, άρα δεν υπάρχεις :P
Θα μου πεις, εδώ έγραψες ότι ο καμικάζι
ήταν contract killer και θα μπορούσε να
φρενάρει με τα 200 που ερχόταν....
Ψάξε να με βρεις, θα φοράω μια πρόχειρη
αλεπού γύρω από το λαιμό.
@Ποδηλάτης
Δίκιο έχεις φίλε, άμα ένα λεωφορείο
παρέσυρε κάποτε έναν άνθρωπο, τότε
ας παίξω ρώσικη ρουλέτα.
προτεινω πριν κανουμε σχολιο στο forum να κανουμε με το ποδηλατο 6χλμ και μετα να γραφουμε
Είδες που έρχεσαι στα λόγια μου.
Και αν έγινε ένα ατύχημα σε μια
ποδηλατοβόλτα ή είχες εσύ ή εγώ
ένα ατύχημα με το ποδήλατο στα ν-χρόνια
τι πρέπει να γίνει;
Το έχω ξαναγράψει από τη στιγμή που είσαι
στο δρόμο με ποδήλατο κινδυνεύεις από
τους άλλους. Η διαφορά με τη μηχανή είναι
ότι κινδυνεύεις και από τον εαυτό σου.
Το δέχεσαι το ρίσκο και είτε προχωράς
είτε ξεκαβαλάς.
Πάντως ένα είναι το βέβαιο ασφαλής δε θα
είσαι πουθενά.
Δε μου απάντησες όμως αυτό το κομμάτι που
έγραψα για τα "παιδιά".
να συμπληρώσω ανάλογα με το χώρο που
κάνει ο καθένας ποδήλατο. Γιατί διαβάζω
άτομα που δεν έχουν κάνει ποτέ ποδήλατο
στην πόλη να γράφουν ολόκληρα κατεβατά
για το τι είναι σωστό και τι λάθος.
Εγώ,εγώ την έχω πιο μεγάλη!
Σημ. Την ατάκα.
Δεν θα σου απαντήσει για τα "παιδιά", γιατί την ίδια απορία είχα και εγώ και είδες τι απάντηση έλαβα. Δεν φτάινε τα "παιδιά" που διακοσαρίσανε και πέρασαν τα φανάρια αέρα πατέρα, φταίνε οι ποδηλάτες που τα είχαν κλείσει από πιο πριν για να περάσουν.
Eaglo ξέρω πολύ καλά τι γράφω. Έχεις καταντήσει σαν τον πλάνετ. Δεν εμφανίζεσαι σε καμία βόλτα και έχεις γνώμη και άποψη για όλες. Ουσιαστικά βέβαια αυτό που κάνεις εδώ είναι πέσιμο στους διοργανωτές του freeday, γιατί βρέθηκε ένας μαλάκας και μπήκε μέσα στην πορεία των ποδηλατών με την μηχανή, ο οποίος αν στην χειρότερη δεν το έκανε εσκεμμένα, ( όπως πολλοί θέλουν να δώσουν ελαφρυντικά στο "παιδί") είναι επικίνδυνος οδηγός και κάγκουρας.
Με το πρόσχημα μάλιστα ότι νοιάζεσαι για την ασφάλεια της εκδήλωσης, ( στην οποία προφανώς και δεν έχεις πατήσει το πόδι σου ποτέ ), έχεις προτείνει ανεκδιήγητα πράγματα, που λογικό είναι να είναι ανεκδιήγητα, αφού για να ξέρεις τι λειτουργεί καλύτερα σε τέτοιες περιπτώσεις, πρέπει να έχεις παρεβρεθεί.. έστω και μία φορά ..έτσι για δείγμα που λένε..
Εγώ έχω τελειώσει με την συζήτηση αυτή και δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλο. Όλοι αυτοί που δίνουν ελαφρυντικά στις πράξεις του οδηγού της μηχανής, μου επιβεβαιώνουν και με το παραπάνω αυτό που έλεγα σε ένα άλλο θέμα, για το πόσο επιφανειακή είναι η σχέση που έχουν ορισμένοι με το ποδήλατο, και με το πόσο πίσω είμαστε σε θέματα που αφορούν τους εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης εν γένη.
Εδώ μας διαβάζουν και οι διοργανωτές και έχω να τους πω ότι αύριο θα είμαι στο freeday για support. Όποιος θέλει ας έρθει να μιλήσουμε. Εδώ ότι συζήτηση και να γίνει, με τέτοιους συνομιλητές, γίνεται απλά για να πιάνουμε χώρο στον σέρβερ.
Οver and out.. Θα μιλήσουμε στον δρόμο.
Δε δίνει κανείς ελαφρυντικά στους γκαζοφονιάδες. Προσωπικά, όμως, δεν πρόκειται να δώσω και ελαφρυντικά σε κάποιον που είχε την ιδέα να περάσει το Freeday από τέτοιο δρόμο. Αυτή τη φορά φθηνά τη γλυτώσαν. Την επόμενη όμως;
οτι ειναι καλοπαιδα??
παλι τα αυτονοητα να λεμε??
θελατε να μπαινουμε ολοι και να στελνουμε καταρες στους μηχανοβιους??
αυτο για εσας θα ηταν ενα καλο θρεντ??
ωραια τωρα ξερεις και που ποδηλατει ο καθενας.
καλυτερα που σταματησες ειχες αρχισει να εκτιθεσαι σελιδες τωρα.
Δεν κατάλαβες το νόημα του σχόλιού μου.
Η διαφορά στα ατυχήματα που περιέγραψες
και γενικότερα στη λογική "κάποτε που
έκανα το Ψ μου έτυχε το Χ, άρα να στα-
ματήσω να κάνω το Ψ" είναι στη συχνό-
τητα.
Ο κάφρος ΙΧς, μηχανάκιας κλπ που πηγαίνει
μαλιοκούβαρα στην Αθήνα είναι η καθημερι-
νότητα. Τον συναντάς συνέχεια, κάθε μέρα
και κάθε ώρα. Επομένως δεν μπορώ να τον
βάλω δίπλα δίπλα με ένα άσχετο ατύχημα
κάπου κάποτε το οποίο συμβαίνει μια φορά
στα 20 χρόνια.
Η δεύτερη διαφορά είναι αυτή της επιλογής.
Στα δικά σου παραδείγματα το λεωφορείο
το παίρνεις μόνο από στάση και το δρόμο
τον περνάς (και καλά) μόνο από διάβαση.
Πάλι τα αυτονόητα πρέπει να γράψουμε;
Ναι είναι μαλάκες, λάθος, δολοφόνοι,
κάφροι, δεν έπρεπε να πηγαίνουν με
200 και και και και μπλα μπλα μπλα.
Ακόμα και 2-3 πίστες να είχαμε, πάλι
θα έτρεχαν μέσα στην Αθήνα.
Επομένως, κάνεις κάτι για να προστατευτείς
μετά το καμπανάκι που υποτίθεται άκουσες ή
μένεις στους αφορισμούς και στις κατάρες
περιμένοντας 40-50 χρόνια μήπως αλλάξουν
συμπεριφορά;
Εκτός αν μου πεις και εσύ την παπαριά που
έγραψε η Wicca ότι επρόκειτο για πληρωμένο
δολοφόνο που ενώ μπορούσε να φρενάρει από
τα 200χλμ δεν το έκανε.
Ας του κάτσει κάποιος/οια του Eaglos στο επόμενο freeday να ηρεμήσει/ουμε.
Greek reality & αντικειμενικοτραφής πραγματισμός, να πούμε.
Μας τα πε και ο Λοβέρδος =P
Μισό λεπτό να πάρω ανάσα
Παρακαλώ να διαγραφεί αυτό το ποστ του ntimitris
ο οποίος παραθέτει και απαντά σε κάτι που δεν έγραψα ποτέ, ουσιαστικά χρησιμοποιώντας το όνομα μου για να κάνει ψεύτικη δημοσίευση.
Κάνουμε και προπαγάνδα τώρα και δυσφήμηση;;
Ρε συ ntimitris τι φάουλ ήταν αυτό; Ντροπή.
Και δεν προσέχεις κιόλας, το Wicca είναι με κεφαλαίο!
Frigo είσαι πιο άκυρος και από τα πέναλτι του γαύρου...
Το γιατί θα το μάθεις αν διαβάσεις το θέμα από την αρχή.
Μελετώντας την «άλλη» πλευρά, βασιζόμενος σε προσωπικες υποθέσεις.
Κατ’ αρχήν η απόσταση φρεναρίσματος για μια μοτοσυκλετα παει καπως ετσι:
Στα 50 χλμ/ώρα χρειάζεσαι 10 μετρα @ 2 sec
Στα 100 χλμ/ώρα χρειάζεσαι 50 μετρα @ 3,5 sec
Στα 200 χλμ/ώρα χρειάζεσαι 200 μέτρα @ 7 sec
Οι αποστάσεις αυτές είναι υπολογισμένες «χονδρικά» αλλά διαφορές της τάξης του 10% (λάστιχα, άσφαλτος, φρένα κλπ) δεν παίζουν μεγάλο ρόλο στην περίπτωσή μας. Επίσης οι αποστάσεις αυτές αφορούν ιδανικες συνθήκες φυσικού φωτισμού και χωρίς να γλιστρήσεις καθόλου στο δρόμο, δηλαδή πλακώνομαι στα φρένα αλλά ξέρω πώς να φρενάρω.
Τι γνωρίζουμε για το συμβάν? Υπήρχε περίπου κανα χιλιόμετρο πριν ευθεία άρα και αρκετή απόσταση να αντιληφθείς κάποιο συμβάν μπροστά σου, η μηχανή διακοσάρισε, κατόπιν φρέναρε και –καθώς λένε- γλίστραγε ο πίσω τροχός την ώρα του φρεναρίσματος, πράγμα που μας δείχνει φρενάρισμα πανικού. Επίσης ήταν 3-4 μηχανές παρέα, θεωρούμε πως όλοι πήγαιναν με αντίστοιχη ταχύτητα αλλά οι υπόλοιπες 3 αντιλήφθηκαν έγκαιρα το συμβάν και σταμάτησαν έγκαιρα.
Εδώ κάνουμε ένα διάλλειμα και ξεχνάμε προς το παρόν το συμβάν για να αποφορτιστούμε λιγάκι και να σας πω μια ιστορία. Είναι μια καθημερινή και απογευματάκι και τυχαία πέφτουμε στον eaglos που κατεβαίνει με το σούπερ κουρσάκι του σβέλτα και χαρούμενα την Χρυσοστόμου Σμύρνης με κατεύθυνση από το Βύρωνα στο Παγκράτι όπου τον περιμένω στο «μπρίκι» γιατί είχαμε βάλει ένα στοίχημα που το ‘χασα και πρέπει να τον κεράσω καφέ. Έχει αργήσει λίγο γιατί έγραφε μια απάντηση εδώ στο φόρουμ αλλά ευτυχώς με το ποδήλατο θα κατέβει γρήγορα τη κατηφόρα.
Ο Eaglos μπορεί να είναι σβέλτος οδηγός αλλά είναι εξίσου "γάτος". Μπορεί να κατεβαίνει γρήγορα την Χ. Σμύρνης αλλά ξέρει την επικινδυνότητά της. Η ταχύτητά του είναι καμιά 30αριά χιλιόμετρα, η ορατότητα είναι καλή, ο δρόμος είναι γεμάτος παγίδες αλλά γνωστός και οι αισθήσεις του σε συναγερμό. Και να που ένα ταξί βγαίνει από ένα στενό αλλά το περιμένει (έχει αποφύγει άλλωστε δεκάδες ταξί σ’ αυτό το δρόμο). Χτυπάει το κουδούνι, κόβει και λίγο δεξιά, ρίχνει και μια μούτζα και το αποφεύγει εύκολα.
Στα 100 μέτρα έχει φανάρι που είναι πράσινο. Με την ταχύτητα που πηγαίνει θα χρειαστεί περίπου 10 δεύτερα να φτάσει και σίγουρα θα το προλάβει ανοιχτό. Όπως και σίγουρα θα προλάβει να σταματήσει ή να αποφύγει κανέναν γκιόζη αν βγει ξαφνικά από το στενό. Όμως εκείνη τη στιγμή συμβαίνει κάτι που πραγματικά είναι αξιοπερίεργο! Από το στενό εκείνο ξεπροβάλλει ένας… ελέφαντας! ΤΙΚ. Ο Eaglos δεν πιστεύει στα μάτια του! Ελέφαντας στο Βύρωνα? ΤΑΚ. Κι όμως διασχίζει το δρόμο έχοντας μάλιστα και φωτάκια να αναβοσβήνουν επάνω του! ΤΙΚ. Το ωραίο όμως είναι πως την ώρα που βρίσκεται στη μέση και θα πάει απέναντι, οπότε θα προλάβαινε ο Eaglos να περάσει, ακολουθεί κι άλλος! ΤΑΚ. Και μάλιστα ο δεύτερος έχει τη προβοσκίδα του πιασμένη στην ουρά του μπροστινού. Δηλαδή πρόκειται για αγέλη ελεφάντων στο Βύρωνα! ΤΙΚ. Ο Eaglos αντιλαμβάνεται πως οι ελέφαντες είναι πολλοί και δεν τελειώνουν και πρέπει να σταματήσει γι’ αυτό αποφασίζει να «πέσει» στα φρένα. ΤΑΚ.
Ο χρόνος που πέρασε είναι 6 sec και η απόσταση που έχει διανύσει μέχρι τώρα είναι 60 μέτρα. Μέχρι το φανάρι απομένουν ακόμα 40 μέτρα μα ο Eaglos χρειάζεται περίπου 20 μέτρα για να σταματήσει γι’ αυτό φρενάρει στρωτά και με ασφάλεια παρακολουθώντας το φαινόμενο και σκεπτόμενος πως θα μου τα πει αυτά που είδε στο ραντεβού που έχουμε κι εγώ δεν θα αρχίσω να του λέω «τι πίνεις και δε μου δίνεις».
Ερώτηση: Πόση απόσταση χρειάστηκε ο Eaglos που πηγαινε με 30 χιλ. για να σταματήσει?
Απάντηση: Θα χρειαζόταν 20 μέτρα αλλά τελικά χρειάστηκε 80 μέτρα!
Ερώτηση: Τι θα γινόταν αν ο Eaglos πήγαινε «κομμάτια» με 50 χιλιομετρα?
Απάντηση: Θα χρειαζόταν 30 μέτρα άλλα στην πραγματικοτητα θα ήθελε 110 μέτρα για να σταματήσει, δηλαδή θα έβρισκε σε καμια προβοσκίδα!
Το διάλλειμα τέλος κι επανερχόμαστε στο συμβάν που μας απασχολεί κρατώντας στο μυαλό μας πως πέρα από την απόσταση φρεναρίσματος (breaking distance) υπάρχει και μια άλλη παράμετρος, η απόσταση που χρειάζεσαι να αντιληφθείς ότι πρέπει να φρενάρεις (thinking distance) η οποία είναι εκθετική σαν την απόσταση φρεναρίσματος που παρέθεσα στην αρχή.
Τον λένε Χ κι έχει φιλους τον Υ και τον Ζ. Μηχανόβιοι κι οι τρεις. Ο Χ έχει την χαγιαμπούσα. Όχι δεν είναι supersport, όπως πολλοί διατείνονται εδώ μέσα. Είναι το απαύγασμα μιας τεχνολογίας που λέει πως μπορώ να πάω περισσότερο γρήγορα από οτιδήποτε άλλο κινείται στον δρόμο. Αυτό που δεν λέει είναι πως ένα SS 600άρι στις στροφές μετά τα λιμανάκια θα κάνει τον Χ να φαίνεται ρόμπα και κρίμα που δεν υπάρχει καμιά αουτομπαν να τα χώσει για να επιδειχθεί. Το ίδιο ακριβώς αισθάνεται και κάποιος που έχει πορσε αλλά του τα «χώνει» κάθε μέρα ο γείτονας με το πουντο στα στενά της Καλλιθέας γιατι η πόρσε «βρίσκει» στα σαμαράκια. Τι μένει λοιπόν στον Χ? Να βρει μια ευθεία κανά χιλιόμετρο να το «ξεμπουκώσει». Ίσως στη «Βούτα» αν δεν έχει μπάτσους ή σε κείνο το σημείο μέχρι το Καβούρι.
Η ζωή αρχίζει μετά τα 200 λέγαμε κάποτε. Όσο περισσότερο ανεβάζεις ταχύτητα τόσο αρχίζεις να αισθάνεσαι πως τρέχεις σαν σε κώνο, από τη βάση στην κορφή του. Δεν έχεις περιφερειακή όραση καθως είναι βράδυ κι επικεντρώνεσαι μόνο μπροστά και μακριά αλλά κι αυτό το μακριά είναι σχετικά ακαθόριστο καθώς παίρνει σχήμα πλησιάζοντας, δίνοντας στον εγκέφαλο τόνους γρήγορης πληροφορίας που συνεχώς επεξεργάζεται.
Ο Χ, ο Υ κι ο Ζ ξεκινάνε μαζί από τη Βούλα. Ο δρόμος άδειος κι είναι μεσάνυχτα. Θα διακοσαρίσουνε μέχρι το Καβούρι και μετά θα κόψουν για να μπουν στις στροφές γιατί «έχουνε γίνει τόσα». 1η 2η 3η 4η 5η … Κάπου στο χιλιόμετρο βλέπουνε το «κρεμαστό» φανάρι πως είναι πράσινο. Μα κάτι γίνεται, φαίνονται 2 αυτοκίνητα και κάτι φώτα…
Εκεί λοιπόν είναι το κρίσιμο σημείο. Ο Υ κι ο Ζ αντιλαμβάνονται πως «κάτι τρέχει» και «κόβουν». Δεν ξέρουν ακόμα τι ακριβώς αλλά κάνουν ότι θα έκανε κάποιος άνθρωπος εκείνη τη στιγμή, κλείνουν το γκάζι κι επιβραδύνουν. Ο Χ δεν «κόβει» ακόμα, αρχίζει να σκέφτεται πως μάλλον έχουν αργήσει να ξεκινήσουν τα αυτοκίνητα. Όπως πλησιάζει ίσως και να χωρούσε ανάμεσα. Ή μήπως να πήγαινε από αριστερά. Μα για κάτσε… έχει και ποδήλατα! Με φωτάκια! Μάλλον τελειώνουν και μέχρι να φτάσει θα ‘χει ανοίξει ο δρόμος, διάολε, μα πόσα είναι? Μα περνάνε ακόμα! Κι είναι ακόμα κλεισμένος ο δρόμος…
Την ώρα που είσαι προετοιμασμένος για τα «πάντα», τα «πάντα» για σένα είναι όσα περιμένεις. Ο Χ είδε ότι ακριβώς και στο παράδειγμά μας ο Eaglos, δηλαδή κάτι που του φάνηκε πως δεν μπορούσε να συμβεί εκείνη ακριβώς την ώρα σε κείνο το σημείο. Όμως ο Χ ήταν με το χαγιαμπούσα, ήταν μεσάνυχτα και πήγαινε με 55 μέτρα το δευτερόλεπτο. Αν έφαγε όσο χρόνο χρειάστηκε ο Eaglos τότε πέρασαν σίγουρα 300 μέτρα δισταγμού. Θα χρειαζόντουσαν σίγουρα κι άλλα 300 μέτρα φρενάρισμα πανικού για να σταματήσει έγκαιρα…
Το να πηγαίνεις με 200 από μόνο του είναι επικίνδυνο. Ίσως ο Υ κι ο Ζ να είχαν περισσότερη εμπειρία. Ίσως ο Χ να υπερεκτίμησε τις δυνατότητές του. Ίσως εκείνη την ώρα το τεχνολογικό θαύμα της ταχύτητας έκανε τον αναβάτη του να προσπαθεί να το υπερασπισθεί. Από την άλλη, τέτοια «θαύματα» κάνουν τον αναβάτη τους να φαίνεται «λίγος» μπροστά τους. Δώσε μου μια φεράρι κι είναι σίγουρο πως θα πεθάνω. Πάντως είμαι βέβαιος πως κι ο Χ δεν περίμενε αυτή την εξέλιξη. Δεν είχε προλάβει άλλωστε να θυμώσει ή να κάνει κάποια ενέργεια με δόλο. Απλά δίστασε… Μας βλέπουν ξαφνικά κι αισθάνονται την ίδια έκπληξη σαν να έβλεπαν ελέφαντα.
Η δικαιολογία πως το φανάρι ήταν πράσινο δε λέει τίποτα. Αν πέρναγε ασθενοφόρο ή αν κάποιος πάθαινε λάστιχο στη μέση του δρόμου δεν δικαιολογεί το να μην μπορείς να σταματήσεις έγκαιρα. Η υπερβολική ταχύτητα (κι εδώ μιλάμε με την κυριολεκτική έννοια του όρου κι όχι την υπέρβαση ενός ορίου) δεν μπορεί να ελεγχθεί σε αστικούς δρόμους, ότι και να καβαλάς.
Από την άλλη δεν έχω να προτείνω κάτι διαφορετικό από ότι ήδη γίνεται κι άλλωστε οι συμετέχοντες σ' αυτό έχουν τον πρώτο λόγο. Μα το σπασιμο των ποδηλατών σε γκρουπ δεν νομίζω να πρόσφερε κάτι ουσιαστικό. Στο σημείο εκείνο 100 ποδήλατα θα πέρναγαν και θα περίμεναν στη δεξιά λωρίδα της παραλιακής. Ο επόμενος Χ που θα την ανέβαινε γκαζωμένος θα είχε τις ίδιες πιθανότητες να περάσει από πάνω τους.
Ίσως η μόνη -μακροπρόθεσμη- ελπίδα είναι κάποτε να περιμένουν να μας δουν, όπως περιμένουν να δουν και το φορτηγό, τον ταρίφα, τον ΙΧή. Κι αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την κυκλοφοριακή αγωγή αλλά με το να κυκλοφορούμε όσο πιο συχνά κι όσο πιο πολύ μπορούμε, διεκδικώντας τον χώρο που μας αναλογεί.
Ρε συ scrab σαν γενική ιδέα δεν είσαι λάθος.
Αλλά, το θέμα είναι να πω τι είναι το ss,τι είναι του λίτρου ή τι είναι το κτήνος(για φάπες);
Εδώ βλέπω(όχι για εσένα / νομίζω) πως το πρόβλημα είναι ο Eaglos.θα τραβήξω τα βυζιά μου.Από τις πιο σοβαρές παρουσίες που έχω δει ποτέ είναι ο άνθρωπος.
Το θέμα,νομίζω,είναι,όχι ο ελέφαντας αλλά η παπαρούνα(είδες τι ωραία που κρύβεται;).
Σημ. Συγγνώμη,δεν μπορώ να δω γνώμες κλπ,βάφω και είμαι κώλος,πάω να ξεβρομίσω.
Μα δε νομιζω να άφησα κάπου να εννοηθεί πως το πρόβλημα είναι ο eaglos σ' αυτά που έγραψα (γι αυτο και τον χρησιμοποιησα σαν παραδειγμα) κι αν διαφωνώ σε κάποια σημεία όσων λέει, πάντα προσπαθώ να δω την οπτική του γιατί θεωρώ πως είναι ενδιαφέρουσα, γι αυτό άλλωστε και συμμετεχω στο τοπικ που άνοιξε.