Καλησπέρα κ από μένα, μόλις αγόρασα ένα bsa διπλοσκελετο, κ έχω σκοπό να το μαζέψω, το μόνο που με στεναχωρεί είναι ότι ανακαλυψα μια ηλεκτροκόλληση στη μεσαία τριβή.
Ξέρει κανείς πώς να λύσω αυτό το πρόβλημα ή κανένα μάστορα να μου το φτιάξει;
Μενώ Αθήνα σας ευχαριστώ σύντομα θα βάλω κ φώτο...
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Μη στεναχωριεσαι για τιποτα οι κολησεις της εποχης εκεινης ειναι αθανατες κ γινοντουσαν συχνα λογω της καταπονησης που τρωγαν αυτα τα ποδηλατα, εχω κ γω σ αρκετα διπλοσκελετα κολησεις που παρ ολο το βαρος μου δεν μασανε.
Καμια φωτο να δουμε
Σε ευχαριστώ πολύ, αφού σκεφτόμουν να το στείλω επαρχία σε κανά μάστορα να μου το φέρει όπως ήταν να μην το πειράξω λες σύντομα φώτο
Ξέρει κανείς κανά καλό ποδήλατά Αθήνα να πάω να μου το φτιάξει?
Ξέρει κανείς κανά καλό ποδήλατά Αθήνα να πάω να μου το φτιάξει?
βάλε καμιά φωτογραφία βρε άνθρωπε. Ίσως να καταλάβει κάποιος καλύτερα τι συμβαίνει και να σε κατευθύνει ανάλογα. Εγώ π.χ. λίγα κατάλαβα από την περιγραφή σου.
Αυτο ειναι το Bsa μου...
...
και το ξενερωμα... δεν το ειχα δει...οταν το αγορασα...
...
βανδαλισμός φίλε, είναι για πέταμα εκτός κι αν αλλάξεις όλη τη μούφα, υπάρχουν ινδικές αλλά είναι δύσκολη η δουλειά.
Κατ' αρχην αφαιρεις βραχιονες και το δεξι ποτηρι της τριβης (αν δεν ειναι κι αυτο κολλημενο), και φυσικα αξονα και μπιλλιες.
Κατοπιν τροχιζεις προσεκτικα και αφαιρεις οση κολληση μπορεις χωρις να "φας" το μεταλλο του σκελετου.
Τοτε θα εχεις μια πιο σαφη εικονα για το ποσο βαθια εχει εισχωρησει η κολληση.
Αν εισαι τυχερος, ισως με λιγο τροχισμα ακομη να μπορει να αφαιρεθει το κολλημενο ποτηρι.
Παντως, σιγουρα μπορει να δοθει λυση με καποιο τροπο. Στην αναγκη, αφαιρεις τροχιζοντας (πιθανον με καποιο dremel) το υπολοιπο κολλημενο ποτηρι απο το σκελετο, ενδεχομενως καταστρεφοντας και καποιο μερος του σπειρωματος στο σκελετο, και μετα ανοιγεις Ιταλικο σπειρωμα (που ειναι λιγο μεγαλυτερης διαμετρου απο το Εγγλεζικο, και τελικα τοποθετεις ιταλικα ποτηρια και τελειωνεις.
Μπορει ομως και να μην χρειαστει να φθασεις ως εκει.
Good luck.
Σε ευχαριστώ Columbus θα προσπαθήσω να κάνω ότι γίνεται καλύτερα, σε καμιά περίπτωση δρν θα το πετάξω...
Μπορει επισης αφου αφαιρεσεις τα υπολειματα του κολλημενου ποτηριου, να "κατεβασεις" κανα-δυο χιλιοστα το κελυφος της μεσαιας τριβης απο τη μερια της κολλησης, ετσι ωστε να εξαφανιστει η κολληση, και μετα με facing της τροχισμενης πλευρικης επιφανειας (με το ειδικο ποδηλατικο εργαλειο), να εχεις μια επιφανεια ετοιμη να δεχτει καινουριο ποτηρι. Απλα μερικα (αντε 2-3) χιλιοστα πιο μεσα απο το κανονικο. Οποτε, προσθετεις ροδελλες αντιστοιχου παχους με αυτο που λειπει, και βιδωνεις ενα καινουριο ποτηρι.
Οπως και να'χει, σου ευχομαι καλη επιτυχια, κι επιτυχη προσπαθεια.
Απο την αλλη μερια βγαινει η μεσαια τριβη αν ναι βγαλτη αλαξετην καινουριες μπιλιες γρασσο κ εισαι οκ αν δε θες να μπλεξεις, απ οτι καταλαβα κολησανε το ποτηρι με τη βαση.
Μετα αν θες να το τροχισεις λιγο για το αισθητικο κομματι κ βαψιμο παντως μη στεναχωριεσαι εδω κολαν τα ψαλιδια κ αντεχουν
Πταίσματα......το ωραίο θα ηταν να ειναι κολλημένος και ο άξονας με τον βραχιωνα και τον δισκοβραχιονα
Εγω με την σειρα μου να σε καλωσορίσω στον κόσμο τον διπλοσκελετων ποδηλάτων.....των ποδηλάτων του μόχθου αλλα και της πατέντας....
Το ποδηλατο που έχεις στα χέρια σου αξίζει την καθε ενέργεια που θα κανεις ώστε να το σώσεις και καλο θα ειναι να μην απογοητευθεις και να προσπαθήσεις με κάποια απο τις λύσεις που σου έγραψαν οι προλαλήσαντες.
Ενα BSA......ακόμα και ραλεογεννες σαν το δικό σου, ειναι ενα απο τα καλύτερα ποδηλατα στο είδος του και μόλις με το καλο τελειώσεις την αναπαλαίωση είμαι σίγουρος πως θα νιώσεις ιδιαίτερα περήφανος για αυτό.
Σάς ευχαριστώ όλους για τα καλά λόγια κ τις συμβουλές σας, καλός σας βρήκα, θα σας ενημερώνω για την πορεία του... ανταλλακτικά υπάρχουν εύκολα?
Κοιταξε η σωστη αναπαλαιωση γινονται με τα σωστα ανταλλακτικα τ οποια κοστιζουν αρκετα πας ebay, katsaris κτλ.
Υπαρχουν κ τα ιμιτασιον ανταλλακτικα που εινα παμφθηνα αλλα η σωστη λυση ειναι η πρωτη αλλα αυτα τα χρονια καθενας κοιταει την τσεπη του
Thanks @kougioum77, ξέρει κανείς τί αντανακλαστιρα είχε στο πίσω φτερό κ πού το βρίσκω?
Κατι τετοιο ας πουμε http://m.ebay.co.uk/itm/171512391752?nav=SEARCH η http://m.ebay.co.uk/itm/390953458870?nav=SEARCH ψαχνεις στο ebay για rear reflector bsa raleigh sturmey archer κτλ.
Τι τυπου βαψιμο θα το κανεις; Οι ζαντες,τα κεντρα τι ειναι; Δωσε λεπτομερειες.
Το τηλεφωνο το κοκκινο τα σπαει :)) αν το βαρεθηκες ειμαι διαθεσιμος να σ απαλλαξω απ αυτο:)
Απο πιο μερος εισαι, μπας κ εισαι κοντα μας κ σε βοηθησουμε
Για να το πλακώσουν στην ηλεκτροκόληση προφανώς υπήρξε κάπποιο πρόβλημα. Λογικά κλωτσημένα σπειρώματα. Οπότε μάλλον καλό είναι να μην το αγγίξεις, αν αφου αλλάξεις μπίλιες κλπ, δεν έχεις πρόβλημα. ΑΝ έχεις πρόβήμα, ξεκινάς όπως είπε ο columbus και πας για μεγαλύτερα ποτήρια.
Θα το φτιάξω αν κ με ενοχλεί πού μου το πούλησαν έτσι χωρίς να μου πουν τίποτα από Κομοτηνή ηρθε Αθήνα
Παιδιά αν θελήσω να το κάνω ανακατασκευή όπως ήταν με την διχρώμια του, ξέρετε Αθήνα κάποιον που να κατέχει είδα κ στα φτερά έχει μια άσπρη λωρίδα αυτή να φανταστώ θέλει δουλειά να γίνει, δεν είναι κάποιο αυτοκόλλητο, συγγνώμη για την ασχετοσύνη μου...
Διότι για αμμοβολή και βάψιμο είναι σχετικό αλλά πρόσεξα ότι μονόχρωμο δεν λέει και πολλά χάνει πολύ οπότε διχρώμο...
κ άντε να βρεθούν τα αυτοκόλλητα
κ η συνεχεια...
...
φίλε συγχαρητήρια, το παίρνω πίσω που είπα για το πέταμα,
πες μας τι δουλειά έγινε και πόσο σου κόστισε.
Ωραίος!!!!!
Όπως είχα γράψει και παραπάνω αυτά είναι πταίσματα για ένα τόσο σοβαρό ποδήλατο. Εντούτοις όμως πρέπει να πω, πως έγινε όπως φαίνεται σοβαρή δουλειά... συγχαρητήρια και περιμένουμε την συνέχεια.
Μπράβο
Καλώς ήρθες στο κλάμπ !! καλή ευκολία και απο μένα !! και καλή αναπαλαίωση..