Τεχνικός Νότια προάστια

10 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
radpilot
Απών/απούσα

Γειά σας

έχω ένα KONA Dew Plus 2012.

Πρέπει να αλλάξω λάστιχα και να πάω σε λίγο μεγαλύτερα για άνεση(φοράει Kenda 700x35c) και σαμπρέλες και να κάνω ένα γενικό service του ποδηλάτου (δισκόφρενα, ταχύτητες κτλ.).

Γνωρίζετε κάποιον γνώστη και όχι έναν απλό πωλητή στα νότια προάστια ( Γλυφάδα,Βούλα,Βάρη,Βουλιαγμένη) ;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
radpilot
Απών/απούσα

Κανείς στα νότια;

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

ΥΠΟΘΕΤΩ ότι δυσκολευόμαστε να απαντήσουμε, γιατί δεν είναι κάτι τόσο σύνθετο αυτό που ζητάς. Δεν καταλαβαίνω γιατί ζητάς κάποιον "γνώστη"?

Οποιοσδήποτε ασχολείται με το ποδήλατο, εύκολα μπορεί να αλλάξει λάστιχα-σαμπρέλες και να κάνει ένα τυπικό σερβις στο ποδήλατό σου....

Παλαιότερα ήξερα ότι ο Κασσιμάτης στη Βουλιαγμένης έχει καλό τεχνικό. Αλλά έχω χρόνια να επισκεφτώ το κατάστημα του. Αν έμενα κοντά ΣΙΓΟΥΡΑ θα περνούσα από εκεί πρώτα.

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

Ωραίο το Κονα !    Το πρώτο μισό, απο αυτά που ζητάς, είναι πολύ εύκολο, γίνεται με λίγη προσοχή, ίσως και σε δέκα λεπτά για κάθε λάστιχο, απο αρχάριους

https://www.youtube.com/watch?v=Cj1EIwZ4qoE

Αρκετοί μάλιστα απο τους συμφορουμίτες, θεωρούν ακόμα και ντροπή, να πάνε συνεργείο, για μιά απλή αλλαγή ελαστικού. Άλλωστε το internet (video κλπ), είναι γεμάτο απο άκρως κατατοπιστικές οδηγίες. Και εγώ έτσι έμαθα πολλά, που ούτε καν τα είχα διανοηθεί. Χρειάζεται μόνο τόλμη και ...μερικά κουτάλια να πάρουμε απο την κουζίνα!

Όσο περισσότερο εξασκηθούμε (π.χ. πάνω σε ένα μεταχειρισμένο, παλιό ποδήλατο), τόση περισσότερη αυτοπεποίθηση και εμπειρία αποκτούμε. Επιμένω, επειδή υπάρχει περίπτωση να μείνουμε στο δρόμο απο λάστιχο, οπότε πρέπει να γνωρίζουμε τα βασικά (να έχουμε μιά σαμπρελίτσα, ένα μικρό τσαντάκι με τα απολύτως απαραίτητα και λοιπά, αν κάνουμε πολλά χιλιόμετρα). Για να μη μείνουμε απο λάστιχο στη μέση του πουθενά.

 Εκείνο που υποτίθεται oτι πρέπει να αναζητήσουμε για το Dew, για εγγυημένη ποιότητα εργασίας, καλό θα ήταν στην είσοδο του καταστήματος να αναγράφεται   Certified shimano service center, αν και τα ράσα δεν κάνουν τον παπά. Οι εργασίες συντήρησης, όπως και κάθε δουλειά, έχουν καλές και κακές στιγμές, άλλα τους λές να κάνουν, άλλα κάνουν, μπορεί να τσακώθηκαν με τις γυναίκες τους κλπ, οπότε ένα παραπάνω μάτι, οδηγεί στην τελική απόφαση του  "γίνε ένας μικρός μάστορας", μέσα μας δηλαδή να ξεκινήσουμε, χτες !    (και να δούμε λεφτά στο πορτοφόλι μας! )

Καλές βόλτες εύχομαι!

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα
radpilot
Απών/απούσα

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Θα έχω υπ'οψη τον Κασιμάτη και θα προσπαθήσω να κάνω την αλλαγή των ελαστικών  μόνος μου.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

καλά και άγια τα βίντεο, και πλέον μάλλον είναι μονοδρομος, παρέα με το "δοκιμή και σφάλμα".....

Πριν πολλά χρόνια, επί της Πατησίων, κοντά στην Στουρνάρη, ήταν ένα μικρό-μικρό ποδηλατάδικο "Μεϊμαρόγλου" [πιο πρίν ήταν σε κάθετο στενάκι πλάι στο ΜΙΝΙΟΝ, μετά μεταφέρθηκε επί της Πατησίων]. Εκεί λοιπόν ήταν ένας μικρός / νεαρός / κοντούλης τεχνικός, που ήξερε πολλά αλλά κυρίως ΕΔΕΙΧΝΕ ΠΟΛΛΑ. Είχε πολύ όρεξη, πολύ μεράκι και αρκετές γνώσεις. Επειδή ήταν πολύ κοντά στη δουλειά μου, πήγαινα κάθε 3 και λίγο, για το οτιδήποτε (μιλάμε για το 2004 +-, όταν ξαναπρωτοξεκίνησα με την ποδηλασία ως ενήλικος), ήταν η εποχή που ήθελα να γεμίσω το ποδήλατο με τα πάντα.... να φορτώσω εξοπλισμό (αρχικό στάδιο ενός χόμπυ). Κάθε φορά που πήγαινα να αγοράσω το οτιδήποτε, του έλεγα "άστο, μην το βάλεις, θα το βάλω μόνος μου, δείξε μου πως ρυθμίζω φρένα".... Το να βάλεις ένα κουδουνάκι, μια τρόμπα, ένα φωτάκι είναι πανεύκολο. Δεν χρειάζεται καν να δεις βιντεάκι. Το να ρυθμίσεις ταχύτητες όμως, αν σου δείξει κάποιος και σου απαντήσει και σε ερωτήσεις επί τόπου, μετά το δοκιμάζεις.... και αν τα σκατώσεις, μπορείς να ξαναπας την ερχόμενη για επαναληπτικό μάθημα....

Τώρα, δεν υπάρχει περίπτωση, δεν έχω συναντήσει πουθενά και κανέναν να σου δείξει, να σου πει, να σου εξηγήσει, στα ποδηλατάδικα. Στην καλύτερη θα βλέπεις το ποδήλατο από μακρυά σε κάποια βάση και κάποιον σκυμμένο πάνω του.... στην χειρότερη το αφήνεις και: "... θα το δει ο τεχνικός μας μεθαύριο και έλα να το παραλάβεις αντιπαραμεθαύριο, για να προλάβει να ισοτροπηθεί σωστά ο ψυχοτρονικός εξομαλυντής λαπλασιανής επιτάχυνσης στο πίσω σιγοτρίνιο..."

indecision

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

βαθιές αλήθειες τα παραπάνω, ειδικά για την la plac

μηχατρονική ! μηχανοτρονικός είναι πλέον η Ειδικότης κύριοι!

https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B7%CF%87%CE%...

 

όχι Μηχανικός απλός!     Ντο λοιπόνε! σήμερα πήγα για προγραμματισμένο σέρβις αυτοκινήτου, σε Εξουσιοδοτημένο κατάστημα. Μιά γωνία μαγαζί, αλλού ο παπάς

αλλού τα ράσα του, καμία υποδοχή, η Ράμπα άκρως επικίνδυνη (Απορώ πως δουλεύουνε), ασυντόνιστα όλα, Χάος λέμε. "Bάλτε το στο πλάί "   (μα λέω...."θα το πάρει παραμάζωμα κανένα περαστικό αμάξι "  Αφού είδα οτι δεν γίνεται δουλειά (ουτε υποδοχή, ούτε τίποτα λέμε, ένα τρελλοκομείο ), μου λέει ο (ένας και μόνος)

μηχανικός. Φιλε? γίνεται κόλαση. (ε, απλά πάω σε άλλο, εξουσιοδοτημένο πάλι, Συνεργείο). Κοινώς κάποια πράγματα τα κάνουμε και μόνοι μας (λαδάκια π.χ.) αλλα θέλει ψαξιδάκι η Αγορά αυτή. Σε όλα βέβαια τα κινουμενα. Είναι λαχείο, ο καλός Μάστορας, την κατάλληλη Ώρα !

radpilot
Απών/απούσα

Τελικά προσπάθησα, παιδεύτηκα αλλά τελικά τα κατάφερα.

Μέτρησα και είδα ότι χωράνε και τελικά έβαλα Continental Contact urban 700x40c και σαμπρέλες schwalbe.

Το ταλαιπώρησα το ποδήλατο (το γύρισα ανάποδα αφού δεν είχα μέρος να το κρεμάσω) και πάνω στο δοκιμαστικό που έκανα πατάω το μπροστινό φρένο και βλέπω τον τροχό να πηγαίνει πέρα δώθε. Για κάποιο λόγο είχε λυθεί το μπροστινό quick release του τροχού. Πάλι άγιο είχα :)

 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

μα όλοι πάντα αυτό κάναμε τα παλιά τα χρόνια. Το ποδήλατο ανάποδα και δώστου κατσαβίδια και πένσες και κλεδιά..... Απλά βάλε κανα πανί κάτω από τη σέλα και κάτω από το τιμόνι (και πρόσεχε να μην εξέχουν κουδουνάκια, φωτάκια και άλλα που μπορεί να στραβώσουν / σπάσουν / ξεχαρβαλωθούν...).

Το τσεκάρισμα των τροχών, δηλαδή να είναι στη θέση τους και να είναι σφιγμένα τα quick release τους είναι από τους ελέγχους που κάνουμε ΣΥΧΝΑ-ΠΥΚΝΑ και πάντα μετά από επισκευές. Προσωπικά, πριν από κάθε βόλτα κάνω 3 κινήσεις, κοπανάω τα λάστιχα, για να τσεκάρω πίεση και ότι δεν θα φύγουν από τη θέση τους και πατάω τα φρένα για να δω τι παίζει με δαύτα..... το κάνω μηχανικά, δεν το σκέφτομαι

contact