Σύγκριση ποδηλάτων - Ηράκλειο Κρήτης :: Έρευνα αγοράς

48 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Holocaust
Εικόνα Holocaust
Απών/απούσα

Καλημέρα παιδιά,

Είμαι κι εγώ ένας "ποδηλάτης" χωρίς ποδήλατο που ήρθε η ώρα να δει το σπορ (όσο γίνεται πιο) σοβαρά.

Για την ακρίβεια είχα ένα ποδηλατάκι (μη γελάσετε) της μάνας μου. Αλλά μετά από έναν χρόνο αναρωτήθηκα στα σοβαρά "γιατί πονάνε οι κλειδώσεις πίσω από τα γόνατά μου" και ήρθε η απάντηση που όλοι φαντάζεστε "το ποδήλατο δεν είναι για το μπόι μου".

Χρειάζομαι ενα trekking off road ποδήλατο σε διαστάσεις L ή XL.Είμαι 1,90 αλλά δε βρήκα πουθενά ΧL στα χρήματα που διαθέτω κι όλοι οι καταστηματάρχες που ρώτησα μου είπαν "καλιά το λαρτζ μα στο εξέλ θα γέρνεις πιο πολύ". Όπως καταλαβαίνετε το ποδήλατο το χρειάζομαι για μέσα στην πόλη, άρα δε συζητάμε για mountain (προς το παρόν). 

Για να μην τα πολυλογώ, μάζεψα επιτέλους κάποια χρήματα και είμαι έτοιμος να τα ξοδέψω. Το μπάτζετ είναι 3 κατοστάρικα και κάτι ψιλά. Πέρασα, λοιπόν, μια βόλτα από 7 ποδηλατάδικα του Ηρακλείου και σας παρουσιάζω τις προτάσεις που μου έκαναν οι υπεύθυνοι:

 

1.       Ideal Nergetic (2017) : 320euro

2.       Ideal Crossmo (2013) :  370  300euro

3.       Carrera T2000 MD (2017) : 350euro

4.       Atala Time Out 21V (μάλλον 2011) :  400   320euro (δε βρίσκω link-μόνο φωτό)

5.       Romet Orkan 1.0 mDisk (2017) : 300euro

 

Για να σας προλάβω, διάβασα ήδη πολλές σελίδες από παλαιότερα ποστ. Έχω σχηματίσει μια εικόνα (με βάση τις πληροφορίες που πήρα από εσάς) αλλά θα ήθελα κι άλλες γνώμες...
Θα ήμουν ευγνώμον αν μπορούσε κάποιος να βάλει τα ποδήλατα αυτά σε μια σειρά από το "καλύτερο" στο "χειρότερο" είτε με αντικειμενικά, είτε με υποκειμενικά κριτήρια.

Μα πώς το ξέχασα.... Χρόνια πολλά σε όλους/όλες!! Είθε το 2017 να φύγει με τον καλύτερο τρόπο!

ΥΓ. Plannet, αν γράφεις ακόμα στο φόρουμ, το ξέρω ότι δε συμπαθείς τα trekking ωστόσο η γνώμη σου θα μου φανεί χρήσιμη.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Holocaust
Εικόνα Holocaust
Απών/απούσα

χμμ ok, φαντάζομαι είναι λίγο χρονοβόρο να μπει κάποιος στη διαδικασία να αναλύσει και τα 5 ποδήλατα.

Στα 2 που κατέληξα είναι το Ideal Crossmo 2014 και το Carrera T2000 MD.

Οι πιο σημαντικές διαφορές που έχουν μεταξύ τους είναι:

 v-brake (Miranda) - VS -  μηχανικά δισκόφρενα (Tektro Aries MD)

24 ταχύτητες - VS - 21 ταχύτητες

Πιρούνι (RST Neon-T, 60 mm, adjustable preload) με ελεγχώμενη ανάρτηση - VS - Πιρούνι (C60 LC) με ελεγχώμενη ανάρτηση και δυνατότητα κλειδώματος

Θα ήθελα τη γνώμη σας παρακαλώ...

ntpro
Απών/απούσα

Κανένα από τα ποδήλατα που αναφέρεις δεν κάνουν για την δουλειά που θέλεις. Τα βασικό μειονέκτημα που έχουν όλα που αναφέρεις είναι η ανάρτηση. Σε αυτή την κατηγορία τιμής είναι κακής ποιότητας και μονο βάρος προσθέτει στο ποδήλατο, και για προλάβω δεν χρειάζεσαι ανάρτηση ακόμα και για τους χάλια δρόμους του Ηρακλείου και έχω προσωπική εμπειρία σε αυτούς.

Προτίμησε V brakes για λόγους ευχρηστίας και ευκολίας συντήρησης. Τα μόνα μηχανικά δισκόφρενα που λειτουργούν εξίσου καλά με τα υδραυλικά είναι τα AVID.

24sp. Με 21sp έχει βιδωτό ελεύθερο δηλαδή περιορισμούς σε αλλαγές και κακής ποιότητας κέντρο.

Μια εναλλακτική πρόταση είναι το IDEAL cityrun, kona drew, sirrus.

κωστας1958
Απών/απούσα

Κατοχος του sirrus για 3 μηνες, ενα αψογο ποδηλατο αλλα ξεφευγει απο την τιμη που εχεις θεσει, το ideal cityrun το εχουν δυο φιλοι πολυ τιμιο και σε τιμη και σε αυτα που προσφερει. Κοιταξε το και λιγο πιο μακροπροθεσμα σε 4-5-6 μηνες ωστε να σκεφτεις και την κουρσα γιατι σε βολτες με φιλους δεν θα μπορεις να ακολουθησεις αυτο επαθα και σε 4 μηνες πηρα κουρσα.Καλη αγορα σε οτι επιλεξεις και παντα ορθιος Υ.Σ. Οπως γραφει και ο φιλος ntpr η αναρτηση μονο βαρος θα προσθεσει.

 

Holocaust
Εικόνα Holocaust
Απών/απούσα

Καλησπέρα παιδιά, χαίρομαι πολύ που μου απαντήσατε!
Για τις αναρτήσεις και τις ταχύτητες διάβασα ένα σορό στο φόρουμ και είναι ίσως τα μόνα που συμφωνείτε όλοι.

Σε αυτή την κατηγορία τιμών και για περιβάλλον πόλης, προτοιμότερο είναι ένα streight πηρούνι (χωρίς ντεμέκ ανάρτηση, άρα χωρίς περιττό βάρος) και μάλλον οι 24 ταχύτητες (με καλύτερα περιφεριακά). Από ότι καταλαβαίνω, καλύτερο είναι να έχει v brakes (μικρότερο κόστος συντήρισης) παρά μηχανικά δισκόφρενα.

Συγκρίνω το crossmo με το city run, τώρα, που προτείνατε και οι δύο και βλέπω ότι οι διαφορές που έχουν εν τέλη είναι η ανάρτηση και τα 60 ευρό (δεδομένης της τιμής που το βρήκα στο Ηράκλειο). Ποιός θα το φανταζόταν, ένα χαρακτηριστικό λιγότερο 60 ευρό περισσότερα...

 

Holocaust
Εικόνα Holocaust
Απών/απούσα

Ωστόσο... (κι εδώ τώρα είναι το θέμα μου) αν τελικά πάω σε urban style (ideal city run) κι όχι σε trakking... θα μπορώ ρε παιδιά  εν κινήση να ανεβοκατεβαίνω πεζοδρόμια? Ή θα το φοβάμαι μη στραβώσει καμιά ζάντα?

Αν ρε παιδί μου θελήσω να κάνω μια ποδηλατάδα εκτός πόλης και πούμε να ανέβουμε έναν κακό περιφεριακό δρόμο (λακούβες κτλ) θα την κάνει τη δουλειά το urban ή θα το μετανιώσω που το ποδήλατο δεν έχει ανάρτηση? Δεν αναφέρομαι στην απόλαυση οδήγησης. Δηλαδή ας είναι να τρανταχτώ παραπάνω, ας είναι να δυσκολευτώ και λιγάκι. Αναρωτιέμαι αν το ίδιο το ποδήλατο παρουσιάσει πρόβλημα.

Μια ιδέα για να ελαχιστοποιήσω τον κίνδυνο αυτόν, είναι να του φορέσω πιο χοντρά λάστιχα από αυτά που έχει (Kenda K193 Kwest, reflective 700 x 28c).
Υπάρχει όντως λόγος να το κάνω αυτό? Αν ναι, τι λάστιχα προτείνετε?

ΥΓ. το ideal city run έχει εξαντληθεί και στην Αθήνα (μίλησα με 6-7 καταστήματα)! Όλοι περιμένουν το μοντέλο του 18, στο τελευταίο δεκαήμερο του Γενάρη, στα 360e. Ξεκίνησαν ήδη οι λίστες αναμονής...

Arxarios
Απών/απούσα

... αλλά η αντοχή του ποδηλάτου δεν εξαρτάται μόνο από τον τύπο του ποδηλάτου αλλά και σε πολύ μεγάλο βαθμό από τον αναβάτη του. Π.χ. δες εδώ https://www.youtube.com/watch?v=7ZmJtYaUTa0 που με κουρσάκι ο τύπος κάνει ότι θέλει αλλά το κάνει απορροφώντας την ενέργεια με το σώμα του όσο μπορεί.

Φυσικά ρόλο παίζει και το βάρος. Εάν είσαι πάνω από 120 κιλά και βγεις χώμα το ποδήλατο τα περιφερειακά του θα ζοριστούν. Αλλά εάν είσαι σε φυσιολογικό βάρος και δεν οδηγείς πολύ άγαρμπα, θα είσαι μία χαρά και στο χώμα από άποψη αντοχής ποδηλάτου. Ούτως ή άλλως με 28άρια λάστιχα δεν θα μπορείς να πας πολύ γρήγορα.

Το cityrun νομίζω είναι ιδανικό για αυτό που θες, ακόμη καλύτερα εάν καταφέρεις να το βρεις μεταχειρισμένο.

Holocaust
Εικόνα Holocaust
Απών/απούσα

Μα ρε φίλε μου, στο βιντεάκι που έβαλες, ο τυπάς καβαλάει ποδήλατο των 10.000 ευρό!!

Εγώ θα πάρω ένα ποδήλατο των 350e!

Αν πάρω το ideal city run θα μπορώ να ανέβω και να κατέβω ένα πεζοδρόμιο ή να πέσω σε λακούβες χωρίς να μου στραβώσει ο σκελετός ή να χρειάζεται ακτινολόγιση μετά από κάθε βόλτα?

Είμαι κοντά στα 100 κιλά.

ntpro
Απών/απούσα

Το ποδήλατο των 10,000€ είναι ακριβό γιατί είναι ελαφρύ και όχι γιατί είναι μεγαλύτερης αντοχής. Μάλλον το αντίθετο.

Το αν θα μπορείς να ανεβαίνεις πεζοδρόμια και να πέφτεις σε λακούβες εξαρτάται από το τρόπο που κάνεις ποδήλατο και την στάση σου πάνω σε αυτό. Δεν μπορείς να κάθεσε και να περιμένεις τις αναρτήσεις ή τα λάστιχα να τα κάνουν όλα

Holocaust
Εικόνα Holocaust
Απών/απούσα

Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, αλήθεια. Είσαστε -κατά κάποιο τρόπο- όαση μέσα στο χάος απόψεων που ακούω κάθε φορά που πιάνω αυτή τη συζήτηση.

Καταλαβαίνω -προφανώς- ότι και αναρτήσεις να έχει το ποδήλατο, αν σκάσεις με 30km/h πάνω σε πεζοδρόμιο υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να στραβώσει η ζάντα πχ.

Εννοείται ότι είναι σημαντικό να οδηγάς προσεκτικά και με συναίσθηση τόσο για την ασφάλειά σου όσο και για την ασφάλεια του ποδηλάτου σου. Πόσο μάλλον όταν αγοράζεις και κάτι καινούριο, έτσι?

Ωστόσο θα κάνω άλλη μια φορά την παρακάτω ερώτηση, αν θέλει ας μου απαντήσει κάποιος...

Holocaust wrote:

Μια ιδέα για να ελαχιστοποιήσω τον κίνδυνο αυτόν, είναι να του φορέσω πιο χοντρά λάστιχα από αυτά που έχει (Kenda K193 Kwest, reflective 700 x 28c).
Υπάρχει όντως λόγος να το κάνω αυτό? Αν ναι, τι λάστιχα προτείνετε?

Και κάτι τελευταίο...

Βλέπω κάποια ποδήλατα που χαρακτηρίζονται ως hybrids για πόλη και χώμα αλλά ΔΕΝ έχουν ανάρτηση. Δεν είναι ούτε trekking, ούτε urban? Τι διαφορές έχουν με αυτά τα 2 ως κατηγορία?

geatle
Απών/απούσα

www.youtube.com/watch?v=BM0oQIRIyrs

www.youtube.com/watch?v=Vtbj4V5x4U8

απο'τι φενεται αν ξερεις τον τροπο οποιο ποδηλατο αντεχει αρκει να ειναι της προκοπης.

Holocaust
Εικόνα Holocaust
Απών/απούσα

Νομίζω αυτό το  βιντεάκι έπρεπε να βάλετε εξαρχής: https://youtu.be/CsXGMeMc75U cool

Κανείς για τα λάστιχα?

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

υπάρχουν δεκάδες αντίστοιχα βίντεος, ορίστε άλλο ένα, τι κάνει ο τύπος με ποδηλατο σούπερ μάρκετ των 150 ευρώ.....

https://www.youtube.com/watch?v=1A6bKUCcDW0

Το έχουμε ξαναπει. Με οποιοδήποτε ποδήλατο πας οπουδήποτε. Απλά με κάποια θα πας πιο σίγουρα, πιο άνετα, με μεγαλύτερη ασφάλεια, χωρίς φόβο και πάθος..... Αλλά όταν μιλάμε για την τυπική χρήση που κάνουν πχ το 90% των μελών του εδώ φόρουμ.... τότε τα πράγματα είναι ακόμα πιο απλά. Πάρε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ποδήλατο βρεις, πάρε κια μια τρόμπα και μια σαμπρέλα και βγες ΑΦΟΒΑ (από πλευράς ποδηλάτου, ο φόβος παραμένει από πλευράς κίνησης ΙΧ κλπ κλπ κλπ).

Όταν με το καλό αρχίζεις να το βλέπεις "αλλιώς", όταν οι απαιτήσεις ανέβουν, όταν οι αποστάσεις μακράινουν / δυσκολεύουν, τότε τα ξαναλέμε.....

geatle
Απών/απούσα
geatle
Απών/απούσα
Holocaust
Εικόνα Holocaust
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

υπάρχουν δεκάδες αντίστοιχα βίντεος, ορίστε άλλο ένα, τι κάνει ο τύπος με ποδηλατο σούπερ μάρκετ των 150 ευρώ.....

https://www.youtube.com/watch?v=1A6bKUCcDW0

Το έχουμε ξαναπει. Με οποιοδήποτε ποδήλατο πας οπουδήποτε. Απλά με κάποια θα πας πιο σίγουρα, πιο άνετα, με μεγαλύτερη ασφάλεια, χωρίς φόβο και πάθος..... Αλλά όταν μιλάμε για την τυπική χρήση που κάνουν πχ το 90% των μελών του εδώ φόρουμ.... τότε τα πράγματα είναι ακόμα πιο απλά. Πάρε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ποδήλατο βρεις, πάρε κια μια τρόμπα και μια σαμπρέλα και βγες ΑΦΟΒΑ (από πλευράς ποδηλάτου, ο φόβος παραμένει από πλευράς κίνησης ΙΧ κλπ κλπ κλπ).

Όταν με το καλό αρχίζεις να το βλέπεις "αλλιώς", όταν οι απαιτήσεις ανέβουν, όταν οι αποστάσεις μακράινουν / δυσκολεύουν, τότε τα ξαναλέμε.....

Καλά τα λες, αλλά. Υπάρχει το "αλλά".

Επί της ουσίας, το ποδήλατό σου θέλεις να είναι ένα «σκυλί» που δε θα παρουσιάσει μειωμένη απόδοση πέραν του φυσιολογικού, δε θα παρουσιάσει συχνά προβλήματα και δε θα αναγκάζεσαι κάθε τρις και μία να το πηγαίνεις στο μάστορα ή να ψάχνεις για ανταλλακτικά. Να μην κλαις τα κατοστάρικα που διέθεσες για να μην ξενερώσεις και με το σπορ.

Δηλαδή, δεν είναι «πάρε όποιο ποδήλατο βρεις». Σε μια αγορά, το ποδήλατο πρέπει να αξίζει τα χρήματά του και με το παραπάνω. Εκεί είναι το στοίχημα (πόσο μάλλον όταν τα χρήματα δεν περισσεύουν και δεν υπάρχει η δυνατότητα να κάνεις νέα αγορά). Ούτε το χρώμα, ούτε το στιλ ούτε η φίρμα έχουν τόση σημασία όσο το να αξίζει τα λεφτά του.

Με όλα αυτά τα ποδήλατα που υπάρχουν εκεί έξω, δεν είναι και τόσο απλό να βρεις κάτι που να αξίζει τον κόπο.

Από την άλλη, αν έχεις φράγκα να φάνε και οι κότες, ναι, πάρε όποιο βρεις και αν δε σου κάνει πάρε και δεύτερο και τρίτο μετά. Και αν δε σε ενδιαφέρει και τόσο η ποδηλασία, ε τότε πάρε ένα από το s.market να σου φύγει η κάψα.......

Μιας και που το ανέφερες, τι παίζει με τρόμπες?

Υπάρχει κάποια αξιόλογη περίπτωση σε χαμιλή τιμή?

geatle
Απών/απούσα

αρα μην κοιτας ακριβες μαρκες γιατι πληρωνεις και λιγο διαφημιση. περα απο αυτο, ολα τα ποδηλατα συγκρινομενα στο ιδιο περιπου ευρος τιμης ειναι ιδιας ποιοτητας.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Holocaust wrote:

Καλά τα λες, αλλά. Υπάρχει το "αλλά".........

Επί της ουσίας, το ποδήλατό σου θέλεις να είναι ένα «σκυλί» που δε θα παρουσιάσει μειωμένη απόδοση πέραν του φυσιολογικού, δε θα παρουσιάσει συχνά προβλήματα και δε θα αναγκάζεσαι κάθε τρις και μία να το πηγαίνεις στο μάστορα ή να ψάχνεις για ανταλλακτικά. ....

Δηλαδή, δεν είναι «πάρε όποιο ποδήλατο βρεις»......

Με όλα αυτά τα ποδήλατα που υπάρχουν εκεί έξω, δεν είναι και τόσο απλό να βρεις κάτι που να αξίζει τον κόπο......

Μιας και που το ανέφερες, τι παίζει με τρόμπες? Υπάρχει κάποια αξιόλογη περίπτωση σε χαμιλή τιμή?

Συμφωνώ 101% σε ότι γράφεις. Το νόημα όσων έγραψα πιο πάνω είναι περισσοτερο για να μην αποθαρυνθεί κάποιος που δεν του περισσεύουν 300 ευρώ για ένα ποδήλατο (κάπου εκεί αρχίζουν τα πράγματα και γίνονται αξιόλογα, δηλαδή θα πάρεις επώνυμο ποδήλατο που μάλλον δεν θα χρειάζεται να πηγαίνεις στο μάστορα κάθε 3 και λίγο και που θα σου κρατήσει αρκετό καιρό). Και με 150 και με 200 ευρώ αγοράζεις ένα ποδήλατο και μπορείς άνετα να βολτάρεις το ΣΚ.

Αν θέλεις ένα ποδήλατο με το οποίο θα κάνεις συχνές ή και καθημερινές διαδρομές, και όχι απλές βόλτες, πχ καθημερινή μετακίνση προς εργασία, τα δεδομένα αλλάζουν πολύ. Θέλεις κάτι αξιόπιστο, θέλεις κάτι αξιόλογο, θέλεις και εξοπλισμό και ρούχα κλπ κλπ. Εκεί δύσκολα θα κάνεις υποχωρήσεις. Εκεί το 300αρι φτάνει και δεν φτάνει. Αλλά τέτοιου είδους χρήση, απέχει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ από την τυπική χρήση του 90% (ΟΚ, αυθαίρετο νούμερο, αλλά ίσως να μην απέχει πολύ από την πραγματικότητα) των μελών του φόρουμ ή όσων αγοράζουν ένα ποδήλατο στην Αθήνα. Τα βλέπουμε ολοχρονίς στα μπαλκόνια να μαζεύουν σκουριά και σκόνη και τελικά βγαίνουν κάπου στα μέσα της άνοιξης για 10 - 15 βόλτες όλο και όλο...... Για τέτοια χρήση - ΠΟΥ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΠΟΥ ΚΆΝΕΙ Η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΟΣΩΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟ - δεν θέλεις τίποτα παραπάνω από ένα απλό οικονομικό ποδήλατο......

...  όπως:

- για να παίξεις 3 ακκόρντα στο δωμάτιό σου παρέα με το MP3, δεν θέλεις fender stratocaster,

- για να μπεις στο facebook, να πάρεις τηλέφωνο τους κολλητούς, να παιξεις κανα παιχνιδάκι και να βγάλεις καμια selfie δεν θέλεις iphone των 800 ευρώ

- για να ακούσεις το τελευταίο χιτ της Πάολας δεν θέλεις το ηχοσύστημα των 2.000 ευρώ

- για να πηγαίνεις καθημερινά στη δουλειά σου και το ΣΚ για σινεμά & μπαράκι, δεν θέλεις το SUV των 2.500 κ.εκ.

Αν τα έχεις, ή αν θέλεις να τα αγοράσεις, μια χαρά, μπράβο σου και go for it, θα είμαι ο τελευταίος που θα σου πει:  ... δεν αξίζει, δεν πρέπει, κρατήσου - οι εποχές είναι δύσκολες κλπ. Κουμάντο ο καθένας κάνει μόνο στο πορτοφόλι του (πλατειάζω... ε?), αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, τη δουλειά μας την κάνουμε μια χαρά και με απλά πράγματα.

Ένα τελευταίο, στην άκρη του μυαλού μου, θα έχω πάντα τον Μάριο-με-το-καφάσι, μέλος του φόρουμ, με ένα ταλαιπωρημένο παλιό ατσάλινο οικονομικό Ideal, φορτωμένο με "την Αρτα και τα Γιάννενα" πίσω σε ένα καφάσι, να πηγαίνει πολυήμερο ταξίδι τον γύρο της Ιταλίας....... Αυτά......

Και ένα ακόμα πιο τελευταίο, τρόμπα αν θέλεις φορητή (μέχρι 70-80psi) οι Topeak - Lezyne - SKS βγάζουν αξιολογότατες γύρω στα 15-18 ευρώ (δεν θέλεις κάτι ακριβότερο). Αν μιλάς για μεγαλύτερες πιέσεις (πχ για κουρσοελαστικά 100 - 110psi και βάλε) θα χρειαστείς τα διπλάσια τουλάχιστον.

Holocaust
Εικόνα Holocaust
Απών/απούσα

Να σαι καλά Rocka Rolla. Στα ίδια είμαστε. Συμφωνώ σε ότι έγραψες.
Η αλήθεια είναι ότι εκ του αποτελέσματος κρινόμαστε όλοι (σε σχέση με τη χρήση ποδηλάτου).

Προσωπικά μένω Ηράκλειο κέντρο και παρ'ότι έχω αυτοκίνητο εδώ και χρόνια, δε με ψήνει καθόλου να το χρησιμοποιώ μέσα στην πόλη (για λόγους κυρίως βενζίνας και πάρκινγξ). Το ποδήλατο είναι αυτό που χρειάζομαι. Όχι τόσο από ανάγκη, όσο από γούστο.

Αφού λοιπόν πήρα απόφαση να το δω στα σοβαρά συνειδητοποίησα αυτό που γράφεις παραπάνω για το έξτρα κόστος.

360e το ideal city run
+
132e για: κράνος, φανάρια, abus πέταλο, λασποτήρες, πολυεργαλείο με άλεν κτλ, συσκευή καθαρισμού αλυσίδας, κουκούλα ποδηλάτου, το διακριτικό γιλέκο του παρκαδόρου (το κράνος και η κλειδαριά κάνανε μόνα τους 80e).

= 492e GOD DAMN IT.

Κι αφού τα μάζεψα τα λεφτά και τα πήρα όλα περιμένοντας από μέρα σε μέρα να έρθει το ποδήλατο...... έμεινα με το ***** στο χέρι. Ενώ έδωσα προκαταβολή από Δεκέμβρη και μου είπαν ότι θα το έχω τέλη Γενάρη, πλέον, το ideal city run "θα είναι προς παράδωση στο τελευταίο δεκαήμερο του Φλεβάρη". mad1mad2mad3no

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Έκανε γενναία "επένδυση". Ευκαιρία να αποδείξεις ότι θα ΠΙΑΣΕΙ ΤΟΠΟ, ευκαιρία να αποσβέσεις τα χρήματα της τοποθέτησής σου.....

Καλές πεταλιές.

κωστας1958
Απών/απούσα

Εκανες πολυ καλη επιλογη θα το ευχαριστηθεις. Πολλα και ασφαλη χιλιομετρα σου ευχομαι.

Holocaust
Εικόνα Holocaust
Απών/απούσα

Ευχαριστώ παιδιά, να είσαστε καλά!

Aς ερθει το ποδήλατο πρώτα... Δε θέλω ούτε να το σκέφτομαι ότι θα πάρει κι άλλη παράταση.

Αν υπάρχει δράση του podilates.gr στο Ηράκλειο θα χαρώ να συμμετέχω!

Holocaust
Εικόνα Holocaust
Απών/απούσα

Holocaust wrote:
Ενώ έδωσα προκαταβολή από Δεκέμβρη και μου είπαν ότι θα το έχω τέλη Γενάρη, πλέον, το ideal city run "θα είναι προς παράδωση στο τελευταίο δεκαήμερο του Φλεβάρη". mad1mad2mad3no

Για όποιον άλλο σκέφτεται το συγκεκριμένο μοντέλο, η επισημη ενημέρωση λέει ότι τελικά θα είναι έτοιμο......

το Πάσχα.

Holocaust
Εικόνα Holocaust
Απών/απούσα

edit

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

Χωρις να θέλω να σε ρίξω, αλλα το cityrun, τουλαχιστον έγω που το έψαχνα, δεν ηταν διαθέσιμο από τον Οκτώβριο του 17. Και πήγαινε και τότε κάθε μήνα για τον επόμενο.

Εγώ προσωπικά πήρα τηλέφωνο μέσα στην Ideal και το βρήκα απο εκεί.

Holocaust
Εικόνα Holocaust
Απών/απούσα

SpecialK ευχαριστώ για την απάντηση. Θα το προσπαθήσω κι αυτό...

Πόσο δύσκολο είναι πια να πάρεις το ποδήλατο που θέλεις στην Ελλάδα ρε γαμώτο!!

Ανάμεσα σε αυτά τα 2 υπάρχει κάποια πρόταση ρε παιδιά;

  1. CARRERA U2000
  2. RALEIGH Strada

 

johnny_alex
Εικόνα johnny_alex
Απών/απούσα

όλα καλά, αλλά φίλε roca 2000€ για ηχοσύστημα που να ακούς Πάολα; Άλλος δίνει 2000€ μόνο για τα λουλούδια...

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Ποιο πήρες τελικά;

Holocaust
Εικόνα Holocaust
Απών/απούσα

edit

 

Holocaust
Εικόνα Holocaust
Απών/απούσα

Το Raleigh strada 2 crossbar frame blue .
H μόνη διαφορά που εντόπισα σε σχέση με αυτά που γράφει η σελίδα είναι ότι το σύστημα φρένων τελικά είναι Radius και η δισκόπλακα Shimano 160mm κι όχι Rush Mechanical Disc Brakes.

Κατά τα άλλα το ποδήλατο είναι απόλαυση. Άνετο και πανέμορφο.
Δεν το έκανα ακόμα κάποιο ταξίδι, αλλά το χρησιμοποιώ καθημερινά μέσα στην πόλη σε σχετικά μικρές αποστάσεις και είναι κ@@@λα!

Μοναδικό (και σημαντικό κατά τη γνώμη μου) αρνητικό: Το χρώμα! Ενώ είναι ένα πανέμορφο ματ μπλε με πέρλα, σπάει πανεύκολα! Ήδη μετράω 5-6 χτυπιματάκια που έκαναν το χρώμα να φύγει τοπικά και να αποκαλύψει σε αυτά τα σημεία το κάτασπρο αστάρι που υπάρχει από κάτω. Οπότε βγάζει μάτι! Πολύ εκνευριστικό γιατί δε μιλάμε για σοβαρά χτυπίματα. Τα περισσότερα δεν κατάλαβα καν πώς και πότε γίνανε!!

Εν τέλει, είδα πως η ίδια η Raleigh προτείνει σε τέτοιες περιπτώσεις να πας από μαγαζί με είδη μοντελισμού και να πάρεις ένα αντίστοιχο χρώμα. Αυτό έκανα και κάθομαι τώρα με το πινελάκι και "μπαλώνω" τις "τρύπες".
Κατόπιν εορτής κατάλαβα ότι τα ματ χρώματα έχουν τέτοια "προβλήματα" και σε μηχανάκια αυτοκίνητα κτλ... αν και φοβάμαι ότι το ποδήλατό μου το παράκανε! Δε βαριέσαι... μακάρι να είναι το μοναδικό πρόβλημα που μπορεί να βγάλει.

Αν έχετε καμιά ιδέα για το πώς να συντηρισω το χρώμα ή να το "προστατεύσω" θα με βοηθήσετε πολύ!

 

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Καλορίζικο!

Κουκλί φαίνεται. Και το χρώμα, από εμφάνιση, είναι ωραίο. Να φανταστείς, εμένα που δεν μου αρέσει  γενικά το μπλε, αυτό το γουστάρω.

Από το ACTION-BIKES το πήρες;

Επειδή κ εγώ είμαι σε έρευνα αγοράς κ έχω το δίλλημα «ξερό ή ανάρτηση» , θα ήθελα να μου πεις πως συμπεριφέρεται σε ανώμαλα εδάφη, αν το έχεις δοκιμάσει.