Για να το διευκρινησω ,ειμαι κουρσας ,θελω mountain για τις διακοπες,και γενικως ποδηλατακι για ολες τις δουλειες
Θελω αναρτηση μονο μπροστα
Θελω να βαλω και σκαριτσα και φτερακια αν χρειαστει
Δεν θελω να κανει πανω απο 600 700
Στην αρχη θελω να βαλω λασιχα ασφαλτου οποτε πρεπει να παιρνει τετοια
Γραψτε προτασεις
Ευχαριστω
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
φιλε να σου δωσω μια συμβουλη?
αν μπορεις
ύψος μπορείς να πεις??
και να υποθέσω πως είσαι Αθήνα?
Φίλε Χρήστο επειδή έχω mountain hard tail η χρήση του είναι αποκλειστικά για βουνό ή πάρκα.Στο δρόμο θα σε κουράσει απίστευτα,εγώ όταν είμαι στο δρόμο με το mountain νομίζω ότι οδηγάω μαούνα δε τραβάει καθόλου.Καλύτερα city ή trekking που έχουν πιο στενές ζάντες από τα mountain και θα βάλεις και σκαρίτσα και φτερά αν θέλεις ότι πρέπει για διακοπές ή για δουλιές μέσα στην πόλη.Την εύκολη οδήγηση της κούρσας δε θα την έχεις (ο φίλος RockaRolla αποκαλεί το trekking του τούβλο)αλλά η κούρσα δεν κάνει για την πόλη.Το ιδανικό ήταν αν μπορούσες να βρεις ένα city/trekking με δισκόφρενα όχι ότι είναι άσχημα τα v-brakes αλλά καλύτερα δισκόφρενα.Ενα ποδήλατο ιδανικό είναι αυτό το trek αλλά δεν έχει ανάρτηση:
http://www.cyclist.gr/product.php?codenum=TRK09VALE
@ridley
αν βάλεις slik λάστιχο πάει το ίδιο καλά αν και το συγκεκριμένο που πρότεινες κερδίζει σε ταχύτητα λόγο της μπροστινής ανάρτησης που δεν υπάρχει
αλλά χάνει στο βουνό για τον ίδιο ακριβός λόγο.
μια ανάρτηση με Lock out είναι ότι πρέπει :D
:D
το αίσθημα της μαούνας το έχουν τα trekking/city γιατί έχουν μεγάλα ψαλίδια
το mtb αν το πας σε άσφαλτο με τρακτεροτό λάστιχο σου δίνει την αίσθηση του τρακτέρ
και κάτι ακόμα αυτό που προτείνεις δεν είναι trekking αλλά urban που σημαίνει mtb me 28" τροχό
και γενικότερα είναι καλή σαν επιλογή καλύτερη από trekking/city
από εκεί και πέρα τι βολεύει τον καθένα :D
να μην ρωτήσω γιατί θεωρείς ιδανικά τα δισκόφρενα σε city/trekking
προτιμώ να μου πεις τι Mtb έχεις και σε κουράζει τόσο :D
να παρω trekking οταν εχω κουρσα;
Φιλε συμβουλη..
αλλαξε αυτο το ονομα ακου emfragmatias
πολυ εμπνευση αδελφακι μου
..........,,,,,,,,,,,,,,
αν σου αρέσει το βουνό τότε πάρε mountain Χρήστο.Αλλά για τη χρήση που αναφέρεις θέλεις κατά τη γνώμη μου city/trekking.H κούρσα κάνει μόνο για δρόμο(δηλαδή τις βολτονήσεις μας).
Τώρα plannet για τα δισκόφρενα.Οταν βρέχει πιάνουν καλύτερα από τα v-brakes έτσι δεν είναι.Αφού τα τακάκια βρίσκουν πάνω στη βρεγμένη ζάντα.Ενώ τα δισκόφρενα σταματάνε τη ρόδα αλλιώς.Αν τυχόν σου στραβώσει η ζάντα τα τακάκια βρισκούν πάνω της πράγμα που δε συμβαίνει με τα δισκόφρενα.Το mountain που έχω είναι το merida sub50D και με κουράζει στο δρόμο όχι στο βουνό(για το οποίο είναι η χρήση του)γι`αυτό και δε βάζω λάστιχα slik αφού το ήθελα για το βουνό.
για πιο λόγο να πάρεις trekking
?????
βασικά αν θα πηγαίνεις βουνό-άσφαλτο και χωμάτινα κομμάτια καλύτερα να πας σε mtb και να αλλάζεις λάστιχα ανάλογα την περίσταση αυτό θέλει συζήτηση αφού αποφασίσεις :D
αν είναι να πηγαίνεις ασφάλτινες διαδρομές καλύτερα να πας σε urban όχι trekking Ούτε off road trekking
σε κακης ποιοτητας ασφαλτο λακκουβες και τετοια και καποιες φορες σε πατημενο χωμα.
ποια ποδηλατα ειναι urban
http://bianchi.com/en/products2009/Sport_Camaleonte_Y9B53.aspx
αυτό είναι urban
scott sub
και γενικότερα τα χαρακτηριστικά τους είναι κοντά ψαλίδια (σε σχέση με trekking)
χωρίς ανάρτηση μπροστά και έχουν λεπτά λάστιχα (700χ28)
και έχει σκυφτή θέση οδήγησης σαν τα fitness και τα Mtb
πιστεύω πως ένα τέτοιο θα σε βόλευε
το σημαντικότερο του πλεονέκτημα είναι η στάση οδήγησης μαζί με το στήσιμο(χωρίς ανάρτησή και λεπτά λάστιχα)
αν βέβαια πας σε κακοτράχαλους δρόμους ένα πιο χοντρό λάστιχο θα το χρειαστείς
700χ32 πχ
απλά να ξέρεις θα τρως αρκετούς κραδασμούς στα χέρια :D
το bianchi και to scott ειναι στα λεφτα αυτα
ποιο ειναι best buy
στα scott Νομίζω το μεσαίο είναι sub 20
:D
auto edw exei peripou 650e apo oti gnwrizw......
http://www.cube-bikes.de/xist4c/web/ATTENTION_id_30640_.htm;jsessionid=3...
nomizw poli wraio.
episis sta 580e(kai pali peripou) einai auto
http://www.cube-bikes.de/xist4c/web/ANALOG_id_30641_.htm
kai ta duo 27taxita oi diafores tous apo oti gnwrizw einai anartisi-sasman-frena
to analog exei mixanika..........kai alles mikres leptomeries
to mono pou dn gnwrizw me sigouria einai an klidwnei i anartisi(an se endiaferei mathenw)
αυτά είναι Mtb δεν είναι urban
το ένα με υδραυλικά 486 shimano
το άλλο με v-brake deore
και τα 2 καλές επιλογές
ναι η xcm είναι με lock out
θελω να κλειδωνει η αναρτηση
Για να παιρνει σκαρα πρεπει να μην φοραει δισκοφρενα;
ναι αν θέλεις να βάλεις σχάρα για να την φορτώνεις δύσκολα θα το συνδυάσεις με δισκόφρενα :D
Tα urban είναι υποκατηγορία αυτων και αυτό που σου προτεινα παραπανω ειναι φοβερο.Οχι mountain για τη χρηση που θελεις θα σε κουρασει στο ξαναεπαναλαμβανω αλλη μια φορα παλι!!!!!!!!!.Κοιτα και αυτο με αναρτηση
http://www.cyclist.gr/product.php?codenum=TRK097300
γιατί σε κουράζει το Mtb ξέρεις????
και γιατί να πάρει ένα trekking να φάει μέση και γόνατα?
και μόνο γι`αυτο μεσα στην πόλη δεν κάνει σε κουράζει.
Αυτο που λες για τα trekking είναι λίγο ακραιο.
τι σημαίνει ότι είναι φτιαγμένο για το βουνό ?
Αυτό τα λέει όλα.Άλλη χρήση αναφέρει ο φίλος μου ο efragmatias για να μη ξεφεύγουμε από το θέμα και το mountain δεν κάνει γι`αυτή.
βρε ναι παιδί μου
πές μου πια κομμάτια πάνω στο ποδήλατο το κάνουν ποδήλατο βουνού
π.χ. στα αυτοκίνητο τα jeep είναι βουνού γιατί έχουν τρακτεροτα και φαρδιά λάστιχα, τετρακίνηση κτλ κτλ κτλ
στα ποδήλατα τι??
δλδ αν μια εταιρεία πάρει ένα Mtb και το βάλει στην κατηγορία trekking δεν θα είναι άλλο βουνού?
Χρήστο διάβασε προσεκτικά (και διόρθωσέ με όπου κάνω λάθος):
1ον. είσαι κατά βάση κουρσάς - δηλωμένος - και το ποδήλατο που ψάχνεις θα καλύπτει τις διακοπές σου (το πολύ 60 ημέρες το χρόνο?).
2ον. μιλάμε για διαδρομές σε άσφαλτο κακής ποιότητας και σε χωματόδρομο. Εφόσον είσαι καλυμένος για τις ασφάλτινες - μακρυνές διαδρομές, κοίτα να καλύψεις και την άλλη πλευρά του νομίσματος = ΜΤΒ.
3ον. το ύψος / βάρος δεν σε περιορίζουν ως προς τον 26αρι τροχό. Αν ήσουν 1,95 θα σου έλεγα κοίτα κ΄τι σε trekking Off Road ή ΜΤΒ 29αρι για να αισθάνεσαι άνετα εππανω του. Τώρα μια χαρά θα είσαι σε 26αρι ποδήλατο.
4ον. Ξέχνα τα δισκόβρενα, προσθέτουν βάρος, ανεβάζουν την τιμή, είναι πιο δύσκολα σε ρυθμίσεις, πιο ακριβά σε ανταλλακτικά. Τα σωστά ρυθμισμένα vbrakes κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους, εφόσον δεν θα ασχοληθείς με γκρεμίλες, βούρκους, βάλτους, καταβάσεις και ταρζανιές. Μην ξεχνάς ότι ξεκίνησα πιο βαρύς από εσένα, έκανα (κάνω) καθημερινές μεταβάσεις στη δουλειά, και με βροχή και που και που βόλτες σε χωματόδρομο. Με τα vbrakes δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
5ον. το τρεκκιν μου το λέω "τούβλο" συγκρίνοντάς το με την ελαφρυά carbon κούρσα που καβαλάω στις βολτονήσεις. Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο.
Στη θέση σου θα κοίταζα για ένα αλουμινένιο hardtail ΜΤΒ με lockout ανάρτηση μπροστά και vbrakes Shimano.
Η τιμή δεν πρέπει να ξεπερνά τα 500 ευρώ και έχεις πολλές επιλογές σε Ideal (pro-rider, zig zac), Scott (Κασσιμάτης έχει ακόμα και 2008 μοντέλα, πολύ καλή φάση), Trek (το 4300) αν θες να κάνεις την επίσκεψή σου από Κορωπί μεριά), Merida (σειρά matts, δες το 30 και το 40).
Για τα ελαστικά, ή κάνεις την αλλαγή επί τόπου με την αγορά του ποδηλάτου, ή στην επόμενη παραγγελία από Chain (έχω "βάλει" και εγώ ένα ζευγάρι λεπτά - λεία 26αρια ελαστικά για ΜΤΒ).
η ανάλυση του mountain.Καλύτερα να κάνουμε ανάλυση των city/treeking και την υποκατηγορία των urban που κάνουν τη χρήση του φίλου μας.Το mountain το αποκλείω γι`αυτή τη χρήση.
@rockarolla
εγώ που είμαι 200cm τι πρόβλημα θα έπρεπε να αντιμετωπίζω με τον 26" τροχό που έχω?
ή αλλιώς τι πρόβλημα θα λυνόταν αν είχα 28" (29" is a myth) τροχό
@ridley
αρά δεν ξέρεις και στηρίζεσαι στο γεγονός ότι η αρχική τους χρήση ήταν για βουνό D
με την ίδια λογική και τα cyclocross που είναι κούρσες είναι μόνο για άσφαλτο
τεσπα αφού δεν ξέρεις οκ :D
Εγώ είμαι 1,92 και οποιοδήποτε ποδήλατο με 26αρι τροχό μου φαίνεται μικρό και όχι άνετο. Προσωπική άποψη. Έτσι το νιωθω.
Έχω κρατήσει ένα Ideal Pro-rider του 2002 - 2003 (δεν θυμάμαι, CroMo) μόνο και μόνο επειδή βγήκε σε νούμερο 58. Δεν νομίζω ότι βρίσκεις έτσι εύκολα ΜΤΒ σε τόσο μεγάλο νούμερο. Και πάλι δεν το νιώθω όσο άνετα νιώθω με το 28αρι μου τρεκκιν Integrator (πάλι 58αρι σε νούμερο) που το κουμαντάρω πολύ πιο έυκολα, που νιώθω ότι δεν θα με πετάξει (φυσικά δεν πάω σε βάλτους και γκρεμίλες που πιθανόν ένα ΜΤΒ 26αρι να σου δίνει καλύτερο έλεγχο).
Όσο και να σηκώσω τη σέλα, όσο και να την πάω πίσω, όσο και να μακρύνω το λαιμό, πάντα θα νιώθω ότι "περισσεύω" πάνω σε 26αρι ποδήλατο.
EDIT: μόλις είδα ότι έβγαλαν και μέχρι Νο 61 σε ΜΤΒ (ideal μοντέλα 2009) !!!!
Ίσως να κάνω μια βόλτα να δω από κοντά....
το Ιntergrator έχει μακριά ψαλίδια για αυτό έχει και καλύτερη ισορροπία
αλλά αυτό το κάνει και λιγότερο ευέλικτο
τα trekking βολεύουν μόνο αν έχεις ποδηλατοδρόμους η πας χωρίς πολλούς πολλούς ελιγμούς
το πρόβλημα ισορροπίας θα έπρεπε να το έχεις και την κούρσα σου λογικά
γιατί εκεί έχεις ακόμα μικρότερα ψαλίδια απλά λόγο του 28 τροχού σε μεγάλες ταχύτητες σε κρατάει πιο σταθερό
εγώ έχω 60ρι ποδήλατο αλλά έχω μεγάλο κούτελο και μακρύ οριζόντιο
έχω μικρά πόδια λογικά έχουμε ίδιο μήκος καβάλου :D
οπότε δεν παίζει αυτό που λες μιας και το πρόβλημα είναι στο μέγεθος του σκελετού και αλλο 58cm σε intergrator και άλλο σε Pro rider
αν πας στα sizecharts της ideal θα δεις πως το 58 με 58 είναι για άλλο ύψος
ανάλογα με την κατηγορία πχ στα Μτb δίνει για ύψος 185-195 51-56
και στα trekking off road 58 στο intergrator 54-58
:D