Τι εστί trekking, dual sport, hybrid;

16 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
afentis
Απών/απούσα

Ποδηλάτες δείτε σε τί terrain μπορούν να πάνε τα trekking, dual sport, hybrid και σια.

Το κάτω άρθρο καθορίζει επίσης τα όρια των χωμάτινων εξορμήσεων που μπορεί να κινηθούν τα ποδήλατα αυτής της κατηγορίας.
Αν υπερβείς τότε το mtb είναι μονόδρομος.

http://www.cyclist-friends.gr/showthread.php?t=22579&highlight=gary+fisher

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

δεν πήγε και πουθενά δύσκολα
εγώ έχω πάει σε χειρότερο δρόμο με τα 1.25 που φοράω
:D

tbabis
Εικόνα tbabis
Απών/απούσα

Πολύ ενδιαφέρον και καλό το link καθώς και η ιδέα του all-round-bike που παρόλο που δεν κάνει κάτι το ιδιαίτερο εν τέλη καινοτομεί στο κομμάτι του marketing. Και ναι κάπως έτσι προέκυψαν τα SUV και οι ψευδοεντούρο μηχανές.

Όπου κάποτε έτρωγες κράξιμο αν δεν ήσουν σκληροπυρηνικός (εσύ λές ότι έχεις ΤΖΙΠ αλλά JEEP είναι μόνο το δικό μου) μόνο που ανάγκες της πλειοψηφίας κάπως έτσι καθόρισαν το προιόν SUV τελικά.

Και πιστεύω ότι θα έχει επιτυχία και μπορεί να φτιάξει και νέα κατηγορία ποδηλάτων που θα είναι τα all-rounders (το πρώτο μου ποδήλατο μέχρι να κατασταλάξω στο τι θέλω κι αν θέλω κάτι περισσότερο).

Γιατί με κουράζει και με τσαντίζει η ερώτηση "για τί χρήση το θέλεις" όταν είμαι αρχάριος : ΔΕΝ ΞΕΡΩ για τί ακριβώς το θέλω, είδα ποδήλατο και είπα να πάρω κι εγώ ένα, μπορεί να πάω βόλτα στο δρόμο, μπορεί στο χωριό κανένα πατημένο χώμα, μπορεί κανένα πάρκο, ξέρω γω, άμα βρώ παρέα μπορεί να πάω και στο βουνό για βόλτα στην εξοχή.. μπορεί να το κρεμάσω να το βλέπω.. και γιατί να πρέπει να παρακαλέσω τώρα για γνώση τους ειδήμονες και τους πωλητές ή να πρέπει διαβάσω όλη τη βιβλιογραφία του διαδικτύου για να αποφασίσω ? Δώσε μου τώρα το ΛΙΓΟ-ΑΠ-ΟΛΑ και αν μου βγει κάτι περισσότερο στο μέλλον τότε παίρνω κούρσα, ή MTB ή fitness.. Και μετά αυτό τι θα το κάνεις ? Τι θα το κάνω ? Τόσος κόσμος θέλει ένα ΠΟΔΗΛΑΤΟ-ΓΙΑ-ΚΑΘΕ-ΧΡΗΣΗ για να ξεκινήσει.

Ωστόσο για ξεκάθαρες ανάγκες δεν θα το πρότεινα.

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

Ναι, κάτι ανάμεσα σε trekking cross και mtb με περισσότερη κλίση προς το πρώτο. Καλό είναι να υπάρχουν όσο το δυνατών περισσότερες κατηγορίες για να βολεύονται όλα τα γούστα αλλά το συγκεκριμένο μου φάνηκε σαν υποκατηγορία των trekking cross παρά σαν ξεχωριστή κατηγορία. Φυσικά έχει και την ανάλογη προώθηση από τον γράφοντα.

afentis
Απών/απούσα

Με το link αυτό θέλω να δείξω πού μπορούν να πάνε τα trekking ποδήλατα έτσι ώστε να αποτρέψω κατα κάποιον τρόπο μελλοντικούς ποδηλάτες να αγοράζουν λανθασμένα ποδήλατα βουνού.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

afentis wrote:
Με το link αυτό θέλω να δείξω πού μπορούν να πάνε τα trekking ποδήλατα έτσι ώστε να αποτρέψω κατα κάποιον τρόπο μελλοντικούς ποδηλάτες να αγοράζουν λανθασμένα ποδήλατα βουνού.

το τι προσπαθείς να δείξεις το καταλάβαμε
πως μας δείχνει το συγκεκριμένο θέμα ότι είναι λάθος η αγορά ενός mtb

εγώ βλέποντας μόνο τις φωτογραφίες είδα ότι έβαλε τον λαιμό ανάποδα για να έρθει πιο σκυφτά (χαρακτηριστικό mtb)
και φοράει τρακτεροτό λάστιχο (χαρακτηριστικό Mtb)
η ερώτηση μου είναι γιατί ο συγκεκριμένος χρήστης δεν πήγε με Mtb και τι κέρδισε πηγαίνοντας με το Katai???
το γεγονός ότι μπόρεσε να κάνει μια διαδρομή με trekking δεν μου λέει τίποτα με το κάθε ποδήλατο θα μπορούσε να την κάνει την διαδρομή

άσε που δεν ξέρει να στηρίζει σωστά ένα ποδήλατο
:D

afentis
Απών/απούσα

Τί κέρδισε; Απλά έχει στη κατοχή του ένα ποδήλατο που τα κάνει όλα.
Αν έχει σκοπό να χρησιμοποιήσει ένα ποδήλατο για αστική χρήση περισσότερο και κάπου κάπου για απλή χωμάτινη αποδράση το trekking είναι μονόδρομος.

Το θέμα είναι μην προσπαθούμε να πείσουμε ότι το mountain bike κάνει και για άσφαλτο, πόσο μάλιστα για καθημερινή αστική.

Άλλωστε είναι λανθασμένη η αγορά ποδηλάτου βουνού αν έχει σκοπό να το χρησιμοποιήσει κυρίως για αστική χρήση, αφού μάλιστα για να ανταπεξέλθει το "άβολο" ρόλο του χρειάζονται μετατροπές και περισσότερα έξοδα, το γνωρίζουν κάποιοι καλύτερα στο forum. Εκεί είναι που κερδίζει το υβριδικό ποδήλατο.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

afentis wrote:
Τί κέρδισε; Απλά έχει στη κατοχή του ένα ποδήλατο που τα κάνει όλα.
Αν έχει σκοπό να χρησιμοποιήσει ένα ποδήλατο για αστική χρήση περισσότερο και κάπου κάπου για απλή χωμάτινη αποδράση το trekking είναι μονόδρομος.

Το θέμα είναι μην προσπαθούμε να πείσουμε ότι το mountain bike κάνει και για άσφαλτο, πόσο μάλιστα για καθημερινή αστική.

Άλλωστε είναι λανθασμένη η αγορά ποδηλάτου βουνού αν έχει σκοπό να το χρησιμοποιήσει κυρίως για αστική χρήση, αφού μάλιστα για να ανταπεξέλθει το "άβολο" ρόλο του χρειάζονται μετατροπές και περισσότερα έξοδα, το γνωρίζουν κάποιοι καλύτερα στο forum. Εκεί είναι που κερδίζει το υβριδικό ποδήλατο.


τελικά το θέμα το άνοιξες για να μιλήσεις για ένα ποδήλατο που κάνει για όλες τις δουλειές ή για να πεις ότι το mtb δεν κάνει για την πόλη
????

και για πες τι θα πει κάνει για όλα το ποδήλατο?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

afentis wrote:
Τί κέρδισε; Απλά έχει στη κατοχή του ένα ποδήλατο που τα κάνει όλα.
Αν έχει σκοπό να χρησιμοποιήσει ένα ποδήλατο για αστική χρήση περισσότερο και κάπου κάπου για απλή χωμάτινη αποδράση το trekking είναι μονόδρομος.

Το θέμα είναι μην προσπαθούμε να πείσουμε ότι το mountain bike κάνει και για άσφαλτο, πόσο μάλιστα για καθημερινή αστική.

Άλλωστε είναι λανθασμένη η αγορά ποδηλάτου βουνού αν έχει σκοπό να το χρησιμοποιήσει κυρίως για αστική χρήση, αφού μάλιστα για να ανταπεξέλθει το "άβολο" ρόλο του χρειάζονται μετατροπές και περισσότερα έξοδα, το γνωρίζουν κάποιοι καλύτερα στο forum. Εκεί είναι που κερδίζει το υβριδικό ποδήλατο.


τελικά το θέμα το άνοιξες για να μιλήσεις για ένα ποδήλατο που κάνει για όλες τις δουλειές ή για να πεις ότι το mtb δεν κάνει για την πόλη
????

και για πες τι θα πει έχει ένα ποδήλατο που κάνει για όλα ?

afentis
Απών/απούσα

Υπάρχει τελικά ποδήλατο για όλες τις χρήσεις ή που τα κάνει όλα;
Γενικά ναί! Είναι το mountain bike. Πηγαίνει παντού σε χώμα και σε δρόμο. Όμως ποιός θέλει να τρώει χιλιόμετρα με το χοντρό λάστιχο; Είναι μεγάλη ταλαιπωρία να αγοράσετε ένα mountain bike και να το χρησιμοποιείτε αποκλειστικά στην πόλη. Εξάλλου θα χρειαστεί αναβαθμίσεις και τροποποιήσεις και θα καταβάλει αρκετά στη τσέπη σας.

Οι περισσότεροι απο εμάς θέλουμε ένα ποδήλατο για καθημερινή αστική χρήση. Να πηγαίνει κάποιος στη δουλειά, για ψώνια κτλ.
Με ποδήλατο πόλης ή και με fitness καλύπτεται.

Όμως το profil των περισσοτέρων είναι να το χρησιμοποιεί κατα 80% στην πόλη και 20% στο χώμα. Έτσι προέκυψαν τα υβριδικά ποδήλατα κλέφοντας λίγο απο την δόξα των mountain. Η άνεση που χειρίζονται πολλές καταστάσεις ξεκινά απο τη φιλοσοφία κατασκευής τους.
Το καλό με τα trekking είναι ότι τα κάνουν όλα, το κακό είναι ότι δεν κάνουν τίποτα πολύ καλά. Τα ποδήλατα αυτά κινούνται με τη ίδια άνεση σε χωματόδρομους, στην πόλη αλλά και σε ανοιχτές διαδρομές.

Σε σχέση με τα mountain χάνουν αρκετά απο τα πλεονεκτήματα της απορρόφησης των κραδασμών και την ευελιξίας τους σε άσχημα χωμάτινα πεδία. Τα υβριδικά, η αλήθεια είναι ότι υπερέχουν σε ταχύτητα και έχουν φιλικότερη οδική συμπεριφορά.

Συμπερασματικά για τα ελληνικά δεδομένα και το προφίλ κίνησης των περισσότερων ανθρώπων θα έπρεπε να είναι γεμάτοι οι δρόμοι με υβριδικά ποδήλατα.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

afentis wrote:
Υπάρχει τελικά ποδήλατο για όλες τις χρήσεις ή που τα κάνει όλα;

όχι δεν υπάρχει
και δεν μου απάντησες τι εννοείς όταν λες ένα ποδήλατο που να τα κάνει όλα???

afentis wrote:

Γενικά ναί! Είναι το mountain bike. Πηγαίνει παντού σε χώμα και σε δρόμο. Όμως ποιός θέλει να τρώει χιλιόμετρα με το χοντρό λάστιχο; Είναι μεγάλη ταλαιπωρία να αγοράσετε ένα mountain bike και να το χρησιμοποιείτε αποκλειστικά στην πόλη. Εξάλλου θα χρειαστεί αναβαθμίσεις και τροποποιήσεις και θα καταβάλει αρκετά στη τσέπη σας.

το katai φοράει ασφάλτινο λάστιχο????
και γενικότερα το λάστιχο είναι κάτι που αλλάζει
και θα πρέπει να το αλλάζουμε
ειδικά όταν θέλουμε ή έχουμε ένα ποδήλατο για παραπάνω από 1 χρήση

και κανείς δεν πρότεινε mtb αποκλειστικά για πόλη
βέβαια από ένα trekking προσφέρει περισσότερα ακόμα και μέσα στην πόλη
για αποκλειστικά μέσα στην πόλη ιδανική περίπτωση είναι τα fitness τα κλασικά η αυτά που έχουν cyclocross χαρακτήρα

afentis wrote:

Οι περισσότεροι απο εμάς θέλουμε ένα ποδήλατο για καθημερινή αστική χρήση. Να πηγαίνει κάποιος στη δουλειά, για ψώνια κτλ.
Με ποδήλατο πόλης ή και με fitness καλύπτεται.

για καθημερινή αστική χρήση δεν έχεις απαιτήσεις
απαιτήσεις αποκτάς όταν το έχεις και για άλλα πράγματα όπως γυμναστική εκδρομές στην φύση και μεγάλα ταξίδια
εκεί βάζεις τις προτεραιότητες κάτω και ανάλογα διαλέγεις το σωστό ποδήλατο
που πίστεψε με δεν είναι τα trekking :D

afentis wrote:

Όμως το profil των περισσοτέρων είναι να το χρησιμοποιεί κατα 80% στην πόλη και 20% στο χώμα. Έτσι προέκυψαν τα υβριδικά ποδήλατα κλέφοντας λίγο απο την δόξα των mountain. Η άνεση που χειρίζονται πολλές καταστάσεις ξεκινά απο τη φιλοσοφία κατασκευής τους.

αυτό με τα ποσοστά είναι marketing για να μπορέσουν να πουληθούν τα ποδήλατα
ας κάνουμε ένα πιραμα
θέλω ένα ποδήλατο 90 πόλη 10 χώμα
κάνε μου την καλύτερη πρόταση της ideal μιας και διαφημήζετε εδώ μέσα
για να δεις πως μόνο οι άσχετοι χρησιμοποιούν το 80/20

afentis wrote:

Το καλό με τα trekking είναι ότι τα κάνουν όλα, το κακό είναι ότι δεν κάνουν τίποτα πολύ καλά. Τα ποδήλατα αυτά κινούνται με τη ίδια άνεση σε χωματόδρομους, στην πόλη αλλά και σε ανοιχτές διαδρομές.

το μόνο καλό που έχουν είναι ταχύτητα σε σχέση με τα Mtb και αυτό λόγο τροχού και όχι λόγο ελαστικού
από εκεί και πέρα τα mtb μιας και για αυτά έχεις καούρα είναι πάνω
κατά τα άλλα
είναι ακριβά έχουν άθλιες αναρτήσεις και αχρίαστες
κακή γεωμετρία
και άθλιους και μαλακούς σκελετούς
και το καλό στην όλη υπόθεση είναι ότι είναι και πιο ακριβά σε σχέση με ένα 26ρι
afentis wrote:

Σε σχέση με τα mountain χάνουν αρκετά απο τα πλεονεκτήματα της απορρόφησης των κραδασμών και την ευελιξίας τους σε άσχημα χωμάτινα πεδία. Τα υβριδικά, η αλήθεια είναι ότι υπερέχουν σε ταχύτητα και έχουν φιλικότερη οδική συμπεριφορά.

αν το πάρουμε σκελετικά το trekking σαν σκελετός αποροφάει περισσότερο
η ευελιξία έχει να κάνει με το μεταξόνιο οπότε είτε χώμα είτε άσφλατο είναι το ίδιο πιο ευέλικτα
απλά στο χώμα το χρειάζεσαι περισσότερο
όσο για την φιλικότερη οδική συμπεριφορά
είναι ένα θέμα
θα σου πω ναι γιατί δεν θέλω να επεκταθώ
afentis wrote:

Συμπερασματικά για τα ελληνικά δεδομένα και το προφίλ κίνησης των περισσότερων ανθρώπων θα έπρεπε να είναι γεμάτοι οι δρόμοι με υβριδικά ποδήλατα.

συμπέρασμα δικό σου
που είναι και λάθος
γιατί παρόλο που τα προτείνεις δεν ξέρεις καν τα πλεονεκτήματα τους
φέρεσαι σαν 8χρόνο που αντί να πεις τα προτερήματα της επιλογής του κατηγορεί την αντίθετη επιλογή

και πέραν τούτου αν πραγματικά γνώριζες από ποδηλατική τεχνολογία δεν θα άνοιγες κάθε 3 και λίγο θέμα το τάδε ποδήλατο ή το τάδε???

Sar1
Απών/απούσα

είναι προφανώς ένα καλό ποδήλατο. Δεν έχω καμία αμφιβολία. Ομως η ουσία είναι έτσι όπως την έθεσε ο plannet. Τι θα κερδίσεις χρησιμοποιώντας ένα υβριδικό; Για να τα καταφέρεις με ασφάλεια σε στοιχειωδώς απαιτητικά terrains πρέπει να βάλεις λάστιχα mtb. Με την αντίστροφη αλλαγή (λάστιχα δρόμου αντί για τρακτερωτά) κι ένα mtb πηγαίνει αντιστοίχως άνετα σε κανονικό δρόμο.
Για να το θέσω αλλιώς, το Kaitai είναι ένα καλό ποδήλατο ανάμεσα σε αρκετά άλλα, καλά επίσης, ποδήλατα. Η κατηγορία του, όμως, δεν βλέπω ποιές πραγματικές ανάγκες εξυπηρετεί. Κι εγώ ένα ποδήλατο χρησιμοποιώ (mtb) για "όλες τις δουλειές". Δεν είναι χαμαιλέοντας, ούτε λυκάνθρωπος ή διασταύρωση τσίτα με γκρίζλι, όμως όσοι και όσες γνωστοί και φίλοι, χωρίς ιδιαίτερες εμπειρίες στην ποδηλασία ανέβηκαν στο Cube, έχοντας καβαλήσει μόνο trekking, είχαν την ίδια ακριβώς αντίδραση : Εκπληξη διότι στα μάτια τους έδειχνε "γουρούνα" αλλά διαπίστωσαν ότι πάει πιο άνετα από το δικό τους.
Παραταύτα δεν έχω καμία αμφιβολία ότι όσο οι πωλήσεις ποδηλάτων θα αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας και διεθνώς (στην Ελλάδα η αύξηση είναι άνω του 50% από πέρυσι) οι εταιρίες θα ποντάρουν όλο και περισσότερο στα so called "υβρίδια" για να προσεγγίσουν μεγαλύτερα τμήματα πληθυσμού.

afentis
Απών/απούσα

Σας ευχαριστώ πολύ, πήρα αρκετές πληροφορίες...

maver320
Εικόνα maver320
Απών/απούσα

afentis wrote:
Υπάρχει τελικά ποδήλατο για όλες τις χρήσεις ή που τα κάνει όλα;
Γενικά ναί! Είναι το mountain bike. Πηγαίνει παντού σε χώμα και σε δρόμο. Όμως ποιός θέλει να τρώει χιλιόμετρα με το χοντρό λάστιχο; Είναι μεγάλη ταλαιπωρία να αγοράσετε ένα mountain bike και να το χρησιμοποιείτε αποκλειστικά στην πόλη. Εξάλλου θα χρειαστεί αναβαθμίσεις και τροποποιήσεις και θα καταβάλει αρκετά στη τσέπη σας.

Οι περισσότεροι απο εμάς θέλουμε ένα ποδήλατο για καθημερινή αστική χρήση. Να πηγαίνει κάποιος στη δουλειά, για ψώνια κτλ.
Με ποδήλατο πόλης ή και με fitness καλύπτεται.

Όμως το profil των περισσοτέρων είναι να το χρησιμοποιεί κατα 80% στην πόλη και 20% στο χώμα. Έτσι προέκυψαν τα υβριδικά ποδήλατα κλέφοντας λίγο απο την δόξα των mountain. Η άνεση που χειρίζονται πολλές καταστάσεις ξεκινά απο τη φιλοσοφία κατασκευής τους.
Το καλό με τα trekking είναι ότι τα κάνουν όλα, το κακό είναι ότι δεν κάνουν τίποτα πολύ καλά. Τα ποδήλατα αυτά κινούνται με τη ίδια άνεση σε χωματόδρομους, στην πόλη αλλά και σε ανοιχτές διαδρομές.

Φιλε εγραψες τα αυτονοητα. Αλλα στη χωρα που γεννησε την λογικη ο Νεοελληνας την εχει χασει

Σε σχέση με τα mountain χάνουν αρκετά απο τα πλεονεκτήματα της απορρόφησης των κραδασμών και την ευελιξίας τους σε άσχημα χωμάτινα πεδία. Τα υβριδικά, η αλήθεια είναι ότι υπερέχουν σε ταχύτητα και έχουν φιλικότερη οδική συμπεριφορά.

Συμπερασματικά για τα ελληνικά δεδομένα και το προφίλ κίνησης των περισσότερων ανθρώπων θα έπρεπε να είναι γεμάτοι οι δρόμοι με υβριδικά ποδήλατα.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

common sence για έναν 8χρόνο
:D

rafi2000
Εικόνα rafi2000
Απών/απούσα

το trekking είναι για την πόλη και λίγο πιο χωμάτινες διαδρομές. Φοράει περιφερειακά από Mountain αν προσέξεις!

wp