Θελω να βαψω ενα αλλουμινενιο σκελετο απο scott spark 60 και θελω να το παω για αμμοβολη πρωτα,αλλα θελω να μαθω καποια πραγματα.Επηρεαζει τον σκελετο η αμμοβολη εαν ο αλλος ειναι ασχετος?θελει ειδικη αμμο?η τι πρεπει να ξερω πριν το παω και μου δημιουργησει κανενα προβλημα!
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
νεροβολή, αμμοβολή, υαλοβολή, και της τρελής βολή! Είναι μυστήρια δουλειά με μπέκ κανονικά γύρω γύρω ή να πάει σε στρατηγικά σημεία να "ψεκάσει".
Σίγουρα θα ελαφρύνει κάποια γραμμάρια, τόσα όσα να μην επηρεαστεί η αντοχή και οι ιδιότητες των μετάλλων.Μετά θα πάρει κάποια γραμμάρια με τη βαφή απ΄ όσο ξέρω.
Δε ξέρω ούτε συστήνω κανέναν! ο Γούγλης είναι αρμόδιος!
καλά ξεμπερδέματα!
Το αλουμινιο ειναι μαλακο μεταλλο, και θελει ειδικη και προσεκτικη μεταχειριση στην αμμοβολη.
Κατ'αρχην, χρειαζεται λεπτη αμμος (χαλαζια συνηθως), γι αυτη τη δουλεια.
Τετοια αμμος χρησιμοποιειται στην αμμοβολη κρυσταλλων/τζαμιων, και υπαρχουν εξειδικευμενα καταστηματα που κανουν αυτη τη δουλεια.
Υπαρχουν επισης αμμοβολες που ειδικευονται στα αλουμινια και γενικα στα ευαισθητα αντικειμενα.
Με λιγα λογια, δεν ειναι καταλληλη οποιαδηποτε αμμοβολη για αλουμινιο.
Προς Θεου, μην πας σε αμμοβολη που καθαριζει/ξεσκουριαζει/ξεβαφει σασι φορτηγων, χωματουργικα μηχανηματα, κλπ. Σε δευτερολεπτα, ειναι ικανη η αμμοβολη αυτη να εξαφανισει (στην κυριολεξια)το αλουμινενιο πλαισιο σου.
Και βεβαια, ο χειριστης πρεπει να ξερει τι του γινεται, ωστε να ρυθμισει την πιεση και να χρησιμοποιει την καταλληλη αμμο, ετσι ωστε να αφαιρειται μονο το χρωμα, και οχι κι ενα μερος απο το αλουμινιο του πλαισιου.
Επισης, πριν πας το πλαισιο για αμμοβολη, θα πρεπει να εχεις μασκαρει επιμελως τα επιμαχα σημεια:
Ανοιγματα λαιμου, ανοιγματα/σπειρωματα μεσ. τριβης, και τρυπα καθετου οπου μπαινει το παλουκοσελλο. Μην περιμενεις να το κανει αυτο ο χειριστης της αμμοβολης.
Για αλουμίνιο, δεν θα ήταν προτιμότερο ένα διαβρωτικό χρώματος;
Αυτο πιστευω και εγω,αν και πολλοι στο φορουμ που διαβασα εβγαλα το συμπερασμα οτι καλυτερα υαλοβολη απο αμμοβολη.Επισης νιωθω οτι το ψαλιδι και τα αλλα δυο κοματια της πισω αναρτησης ειναι λεπτα οποτε την κοβω να το ριξω στο τριψιμο...Κανενα συγκεκριμενο διαβρωτικο?Υαλοβολη να την βγαλω απ το μυαλο μου??
Αυτα που λεει ο Columbus
ειναι -μερικως- σωστα.
Υπαρχει ψιλη αμμοβολη (πολλα μεγεθη κοκκου)
και υαλοβολη.
Αν πας στη περιπτωση που περιγραφει
(φορτηγα/χωματουργικα, κτλ κτλ)
τοτε θα φας πακετο.
Για βαψιμο σκεψου και την περιπτωση της ανοδιωσης.
Εχει περιορισμενα χρωματα,
αλλα ειναι κλασεις ανωτερο το αποτελεσμα
απο την ηλεκτροστατικη.
Εκτος αν πας σε χρωμα εμποριου
οποτε εισαι ΟΚ.
Λιγο τριψιμο με ντουκοχαρτο και λαδακι
ισα-ισα για να φυγει το pitting
και εισαι μια χαρα
Με την εμπειρια που εχω απο ανακατασκευες αυτοκινητων και ποδηλατων θα σου πω πως αμμοβολη χρησιμοποιουμε οπου δεν υπαρχει αλλη λυση!
Υπαρχει ανθρωπος που ειδικευεται στο βαψιμο ποδηλατων και διαθετει και καταλληλη αμοβολη για αυτη την δουλεια σε σωστη τιμη. Εχει φτιαξει φιλος σε αυτον και εμεινε ευχαριστημενος. Αν ενδιαφερεσαι πες μου να σου στειλω PM.
Πηρα διαβρωτικο χρωματος και γυαλοχαρτο και εχω ριξει μπολικο τριψιμο!αλλα θελει υπομονη..Το λαδακι που αναφερεις τι ειναι? πρεπει να περασω με κατι το αλλουμινιο πριν του κανω ηλεκτροστατικη?θελω να το κανω σκουρο ανθρακι ματ το χρωμα,με κανονικη βαφη γινεται? ερωτησεις με το κιλο =)
...όχι γυαλοχαρτο ,χαλαει την πατινα του μεταλλου ,εχω αφαιρεσει χρωμα από σκελετο ( ατσαλενιο )με διαβρωτικο και ΠΛΑΣΤΙΚΗ σπατουλα ,το πρόβλημα είναι ότι το παλιο διαβρωτικο που υπηρχε ηταν πολύ πιο ισχυρο αλλα ηταν λεει καρκινογονο και το αντικατέστησαν με τα συγχρονα που χρειαζονται 2-3 περασματα για να φυγει το χρωμα ,
βασικα με μαλακο τελακι(αυτο για τα τσικαλια) το τριβω αλλα πολυ τριψιμο ρε παιδι μου! καλυτερα να το πηγαινα υαλοβολη!!!βαζω το διαβρωτικο και δεν κανει τιποτα σχεδον!
...εγω ειχα χαλασει ένα κουτι του λιτρου ολοκληρο ,πρεπει να το απλωνεις σε παχια στρωση ,να το αφηνης λιγη ωρα να δρασει και μετα το ξυνης με τη σπατουλα ,η αμμοβολή είναι γρηγορη λυση αλλα επιφοβη...
ειναι ευκολο να μου το στειλεις και εμενα??
Aν ειναι ευκολο και σε μενα.
τί γίνεται με τα -βολημένα ατσάλια; ρωτάω γιατι βλέπω καθηγητές στη συζήτηση που πάντα ανεβάζουν το επίπεδο!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Υ.Γ."Επισης, πριν πας το πλαισιο για αμμοβολη, θα πρεπει να εχεις μασκαρει επιμελως τα επιμαχα σημεια:
Ανοιγματα λαιμου, ανοιγματα/σπειρωματα μεσ. τριβης, και τρυπα καθετου οπου μπαινει το παλουκοσελλο. Μην περιμενεις να το κανει αυτο ο χειριστης της αμμοβολης"
τις βόλτες των ρυθμιστικών του πίσω άξονα που βρίσκονται στα ντροπς
...τις μασκάρουμε" βάζοντας τα βιδάκια;
Εψαχνα στο Ηρακλειο για υαλοβολη αλλα τιποτα..Πηρα σε καποιες εταιριες με αλλουμινια αλλα δεν το αναλαμβαναν.Εν τελη αρχισα το τριψιμο με το χερι αλλα μιλαμε για πολυυ τριψιμοο!Το χρωμα δεν εβγαινε ευκολα και εκτος το χρωμα ο σκελετος ειχε και ενα υποστρομα ειδικα στις κολλησεις σαν λεπτος δυνατος στοκος! αλλο τριψιμο και εκει...Αν το ηξερα θα το πηγαινα αμμοβολη με κλειστα τα ματια... Ε μετα ενα απλο βαψιμο κ δεσιμο.Αυτο ειναι το αποτελεσμα http://postimg.org/image/im3mzpuz1/
Η αμμοβολή σε σκελετό ποδηλάτου θέλει ιδιαίτερη προσοχή ώστε να μην μειώσει τις μηχανικές δυνάμεις του. Η καλή πρακτική είναι να ξεκινήσεις από το πιο ψιλό υλικό αμμοβολής που έχει δυνατότητα να αφαιρέσει το παλαιό χρώμα. Είναι κορυφαίας σημασίας να χρησιμοποιηθεί αδρανές υλικό αμμοβολής σε οποιοδήποτε επιφάνεια μη σιδηρούχο – π.χ. οξείδιο του αλουμινίου ή πυρίτιο αλουμινίου με κοκκομετρία της τάξης 0,1-0,2 mm. Άλλωστε απαιτείται μόνο ελάχιστη τραχύτητα στην περίπτωση ποδηλάτου για να πετύχει κανείς καλή πρόσφυση του χρώματος.
http://www.pytheasgroup.gr/?p=1932
Γνωρίζει κανείς αν πρέπει πριν από την αμμοβολή να αφαιρεθούν τα αυτοκόλλητα; Υπάρχει κάποιος εύκολος τρόπος αφαίρεσης από τη στιγμή που δεν με ενδιαφέρει να μη χαλάσω το χρώμα;