Mετατροπή fitness Cube σε κούρσα και ανταλλακτικά

19 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
kanesaxo
Απών/απούσα

Καλησπέρα στο φόρουμ.

Είμαι κάτοχος ενός Cube SL Road Pro 2014. Σας παραθέτω το λίνκ (συγχωρέστε με αλλα δε ξέρω αν επιτρέπεται η δημοσίευση ή οχι Links) για να δείτε ευκολότερα τα χαρακτηριστικά του.

http://www.chainreactioncycles.com/gr/en/cube-sl-roa...

Θα ήθελα να το μετατρέψω σε "κουρσάκι". Με διάφορους φιλους που μίλησα, μου είπαν οτι γινεται εύκολα, μιας και φοράει αρκετά πράγματα επάνω που ειναι "κουρσας".

Εχω καταλήξει (επειδή το μπατζετ δεν ειναι απέραντο) και θέλω να μου επιβεβαιώσετε την συμβατότητα.

1) http://www.chainreactioncycles.com/gr/en/shimano-105...

2) τιμόνι οποιοδήποτε

3) ταινία, οποιαδήποτε

4) Μου έχουν πεί πως πρέπει να αλλάξω και φρένα σε "κούρσας". Δε γνωρίζω ομως ποια απ'ολα ειναι συμβατά με τα άνωθεν χειριστήρια. Αυτά πχ είναι;

http://www.chainreactioncycles.com/gr/en/shimano-105...

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποιον κανει το κόπο να ασχοληθεί.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

Τα θεματα που θα εχεις ειναι πρωτα με τα φρενα..δεν νομιζω να εχει βασεις για κουρσαδικα οποτε δεν σου κανουν αυτα που δειχνεις..θα πρεπει να πας η σε mini vbrakes η σε camtilevers..

Δευτερον πρεπεινα σκεφτεις οτι το κουρσαδικο τιμονι θα σε παει πιο μακρυα μπροστα οποτε αν το νουμερο του ποδηλατου σου ειναι κανονικο τωρα θα σου πεφτει μεγαλο..αυτο ομως το ξερεις εσυ και αν εχεις το περιθωριο να το διορθωσεις αυτο με κοντυτερο λαιμο..

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Θα μπορούσες να αφήσεις τα v brakes όπως είναι και να εγκαταστήσεις travel agents ώστε οι 105 κουρσαδικες μανετες που θα βαλεις να συνεργάζονται με τα v brakes.

kanesaxo
Απών/απούσα

αιθεροβάμων wrote:

Τα θεματα που θα εχεις ειναι πρωτα με τα φρενα..δεν νομιζω να εχει βασεις για κουρσαδικα οποτε δεν σου κανουν αυτα που δειχνεις..θα πρεπει να πας η σε mini vbrakes η σε camtilevers..

Δευτερον πρεπεινα σκεφτεις οτι το κουρσαδικο τιμονι θα σε παει πιο μακρυα μπροστα οποτε αν το νουμερο του ποδηλατου σου ειναι κανονικο τωρα θα σου πεφτει μεγαλο..αυτο ομως το ξερεις εσυ και αν εχεις το περιθωριο να το διορθωσεις αυτο με κοντυτερο λαιμο..

Εάν η βάση που αναφέρεσαι είναι αυτή https://www.google.gr/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&sourc... (φωτό φρένο πίσω)

τότε, έχει.

Αυτό με το νούμερο δε το καταλαβαίνω. Ο σκελετός έχει ένα νούμερο. Σωστά;

Αν δηλαδή αγόραζα ένα σκέτο σκελετό ώς "ανταλλακτικο" με σκοπό να χτίσω ένα ποδήλατο κομμάτι κομμάτι, θα αγόραζα άλλου μεγέθους σκελετό αν ήθελα ίσιο τιμόνι, απο τιμόνι κούρσας;

 

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

Εχεις δικιο...ειναι fitness οποτε εχει κουρσαδικη γεωμετρια..

Arxarios
Απών/απούσα

...εάν ληφθεί υπόψη το θέμα των φρένων που αναφέρεται και θα πρέπει να διαλέξεις μεταξύ των τριών λύσεων mini V-brakes, Travel Agents, Cantilever τις οποίες προτείνω με αυτή τη σειρά. Φρένα κούρσας σαν αυτά που προτείνεις δεν τα συνιστώ, γιατί ακόμα και εάν μπαίνουν, θα είναι long reach δηλαδή με μεγαλύτερους βραχίονες και συνεπώς μεγαλύτερη ελαστικότητα, για τύπο φρένων που ούτως ή άλλως έχει περιορισμένη απόδοση, χώρια που θα σου μείνουν οι άσχημες βάσεις για τα V-brakes στον αέρα. Τα συγκεκριμένα που προτείνεις είναι για πιο στενά λάστιχα από τα δικά σου 35άρια καθώς χωράνε μέχρι 28.

Επίσης επειδή τα χειριστήρια της Shimano είναι πανάκριβα, ψάξε και για μεταχειρισμένα. Τα τιμόνια κούρσας επίσης έχουν διάφορες γεωμετρίες, και καμπύλες οπότε εκεί θα πρέπει να αποφασίσεις εάν το θες να είναι πιο όρθιο ή πιο χαμηλό/σπορ

Κάντο όμως ωστόσο, δεν θα το μετανιώσεις.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

kanesaxo wrote:

Αυτό με το νούμερο δε το καταλαβαίνω. Ο σκελετός έχει ένα νούμερο. Σωστά;

Αν δηλαδή αγόραζα ένα σκέτο σκελετό ώς "ανταλλακτικο" με σκοπό να χτίσω ένα ποδήλατο κομμάτι κομμάτι, θα αγόραζα άλλου μεγέθους σκελετό αν ήθελα ίσιο τιμόνι, απο τιμόνι κούρσας;

Επειδη βλεπω οτι κανεις δεν εχει απαντησει σ'αυτο, η απαντηση ειναι αυτο ακριβως που γραφεις. Δηλαδη, αλλο μεγεθος σκελετου θα αγορασεις οταν προκειται να χρησιμοποιησεις τιμονι κουρσας, κι αλλο αν προκειται να χρησιμοποιησεις ισιο τιμονι. Για την ακριβεια, εκεινο που ουσιαστικα αλλαζει, ειναι το μηκος του οριζοντιου σωληνα. Κι επειδη το τιμονι κουρσας σε φερνει πιο μπροστα σε σχεση με το ισιο τιμονι, οταν διαλεγεις τιμονι κουρσας φροντιζεις ο οριζοντιος σωληνας να ειναι λιγο κοντυτερος απο οταν διαλεγεις να τοποθετησεις "ισιο" τιμονι. Διαφορετικα, μπορεις να βρεθεις να παιδευεσαι με "περιεργα" μηκη λαιμων, η αλλες περιεργες πατεντες.

Θα παρατηρησεις επισης οτι οι πιο "ψαγμενοι" κατασκευαστες/πωλητες πλαισιων (π.χ. Thorn), παραγουν το ιδιο νουμερο σκελετου, σε δυο διαφορετικες εκδοσεις. Μια με κοντυτερο οριζοντιο σωληνα για τιμονι κουρσας, και μια με μακρυτερο οριζοντιο για "ισιο" τιμονι. Αν αυτο σου λεει κατι...
 

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

Δεν συνεχισα το σκεπτικο μου παραπανω γιατι οταν το ανεφερε ο φιλος ,σκεφτηκα οτι σαν φιτνεςς θα εχει τον ιδιο οριζοντιο με την κουρσα..βεβαια δεν ηξερα αυτο που αναφερεις κολουμπους ,οτι δηλ.καποιες εταιρειες βγαζουν ξεχωριστα μηκη στο ιδιο νουμερο..

Οπως και ναχει θα πρεπει να φροντισεις (αν δεν εχει δυο μηκη αυτο που θελεις ) να βρισκεσαι ειτε στο πανω ακρο ενος νουμερου ,ειτε να πας σε ενα νουμερο μικροτερο..

kanesaxo
Απών/απούσα

Arxarios wrote:

...εάν ληφθεί υπόψη το θέμα των φρένων που αναφέρεται και θα πρέπει να διαλέξεις μεταξύ των τριών λύσεων mini V-brakes, Travel Agents, Cantilever τις οποίες προτείνω με αυτή τη σειρά. Φρένα κούρσας σαν αυτά που προτείνεις δεν τα συνιστώ, γιατί ακόμα και εάν μπαίνουν, θα είναι long reach δηλαδή με μεγαλύτερους βραχίονες και συνεπώς μεγαλύτερη ελαστικότητα, για τύπο φρένων που ούτως ή άλλως έχει περιορισμένη απόδοση, χώρια που θα σου μείνουν οι άσχημες βάσεις για τα V-brakes στον αέρα. Τα συγκεκριμένα που προτείνεις είναι για πιο στενά λάστιχα από τα δικά σου 35άρια καθώς χωράνε μέχρι 28.

Επίσης επειδή τα χειριστήρια της Shimano είναι πανάκριβα, ψάξε και για μεταχειρισμένα. Τα τιμόνια κούρσας επίσης έχουν διάφορες γεωμετρίες, και καμπύλες οπότε εκεί θα πρέπει να αποφασίσεις εάν το θες να είναι πιο όρθιο ή πιο χαμηλό/σπορ

Κάντο όμως ωστόσο, δεν θα το μετανιώσεις.

Δεν έχω πρόβλημα, με την όψη του ποδηλάτου, τοποθετώντας το φρένα κούρσας, που πόσταρα. Πιστεύω πως απο τη στιγμή που μπαίνουν (ύπαρξη θέσης) και απο τη στιγμή που οι κούρσες που βλεπω φοράνε τα ίδια, να με καλύπτουν.

Αλλωστε δεν ψάχνω το υπερτέλειο, απο χόμπι κάνω ποδήλατο.

Εφόσον μου επιβεβαιώνεις, πως όλα αυτά που διάλεξα συνεργάζονται μεταξύ τους, δεν έχω άλλο θέμα.

 

Μου κάνει εντύπωση αυτό με το μέγεθος τώρα...Εγώ νόμιζα, πως το μέγεθος έχιε να κάνει με τη γεωμετρία του σκελετού. Ετσι υπέθεσα πως το ποδήλατο μου, όντως φιτνες 56ρι, θα είναι και κουρσα 56ρι.

Ας ελπίσω να μην έχω κάποιο θέμα...και το επαναφέρω.

Οσο για τα μεταχειρισμένα χειριστήρια, τι να μπαίνω σε κόπο ελεγχου, σωστής λειτουργίας κτλ για να κερδίσω 50-60ε; προτιμώ καινούργια και να εχω το κεφ΄λι μου ήσυχο.

Υ.Γ. ξέχασα να αναφέρω, πως και προφανώς θα αλλάξω και ελαστικά σε 28ρια.

 

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Λαβε υπ'οψη σου σοβαρα αυτο που σου ειπαμε ολοι:

Θα τοποθετησεις και με τη σειρα προτεραιοτητας που σου προτεινει ο arharios φρενα ειτε mini V-brakes, ειτε τα γνωστα problem solvers, ειτε τελος σαν τελευταια λυση τα cantilever. Αν θελεις να εχεις αποτελεσματικα φρενα. Διαφορετικα να ξερεις οτι τα 105 που πας να βαλεις, ισως να μην μπορουν να μπουν καθολου λογω ελειψεων καταλληλων υποδοχων, η λογω του πολυ μεγαλου reach που πιθανως απαιτηθει.

Θα ηταν καλο παντως να ανεβασεις μια φωτογραφια του πηρουνιου απο μπροστα και μια των ψαλιδιων απο πισω, ωστε να φαινονται οι τυχον υποδοχες φρενων κουρσας, (αν υπαρχουν...).

christako
Εικόνα christako
Απών/απούσα

Ξάχνοντας για την γεωμετρία του ποδηλάτου βλέπω ότι το 56αρι έχει οριζόντιο (horizontal top tube) 574mm, αν θέλεις μέτρα και εσύ,

οπότε αν έχεις ύψος στα 185 και πάνω μπορείς να προχωρήσεις.

Arxarios
Απών/απούσα

kanesaxo wrote:

Οσο για τα μεταχειρισμένα χειριστήρια, τι να μπαίνω σε κόπο ελεγχου, σωστής λειτουργίας κτλ για να κερδίσω 50-60ε; προτιμώ καινούργια και να εχω το κεφ΄λι μου ήσυχο.

Στο λέω επειδή εγώ έτσι προχώρησα καθώς βρήκα μεταχειρισμένο ζεύγος σε άψογη κατάσταση, αλλιώς μπορεί να είχε μείνει στις καλένδες το θέμα. Εάν θες να ρίξεις το κόστος πάντως και δεν θες μεταχειρισμένα, υπάρχει η λύση να πάρεις και χειριστήρια microSHIFT τα οποία είναι πλήρως συμβατά με Shimano http://www.ebay.com/itm/microSHIFT-CENTOS-Double-2X1... . Σίγουρα θα έχεις τις αντιρρήσεις σου, αλλά εάν τυχόν κολλήσεις στο κόστος είναι μία εναλλακτική λύση.

kanesaxo
Απών/απούσα

@Colompus, ορίστε οι φωτό https://www.dropbox.com/s/s4gjec1rxnggllh/18618215_1... https://www.dropbox.com/s/wj46wey49fx477m/18675053_1...

Βέβαια, αν ισχύει αυτό που λέει ο φίλος, τζίφος η μετατροπή, @ christako  , απο μια έρευνα στο γκουγκλ, αυτό που ζητάς λογικά μετράται απο την βίδα (κέντρο) αξονα πηρουνιού, έως την νοητό προέκταση του άξονα της σέλας. Και είναι λιγο πάνω απο 54εκ.

Είμαι 1.78, συνεπώς μου λες, οτι δεν είναι σωστό να προβώ στη μετατροπή;

christako
Εικόνα christako
Απών/απούσα

με 1,78 θα ήθελες οριζόντιο 54,5 - 55,5 εκ. αλλά σε κάθε περίπτωση μέτρα τον "οριζόντιο" σωλήνα στο ποδήλατο σου,

κέντρο κάθετου με κέντρο κούτελου παράλληλα με το έδαφος και όχι λοξά όπως είναι ο σωλήνας .https://www.bikecad.ca/effective_top_tube_length

kanesaxo
Απών/απούσα

Στο πιο πανω ποστ, ηθελα να γράψω "λίγο παραπάνω απο 57εκ" αλλα για κάποιο λόγο δε μου κάνει edit.

Οκ, θα μετρήσω αύριο κι αυτό που δείχνεις στη φωτό και θα επανέλθω.

bp
Εικόνα bp
Απών/απούσα

kanesaxo wrote:
@Colompus, ορίστε οι φωτό https://www.dropbox.com/s/s4gjec1rxnggllh/18618215_10210432549624920_116... https://www.dropbox.com/s/wj46wey49fx477m/18675053_10210432549104907_156... 

Όχι ότι δεν μπορείς να φορέσεις φρένα κούρσας σε αυτές τις τρύπες, αλλά μάλλον παίζεις με την ασφάλειά σου.

Κοίτα μόνο, τι ενίσχυση έχουν τα road πλαίσια σε αυτό το σημείο και κρίνε μόνος σου.

Αν κάνω κάπου λάθος παρακαλώ διορθώστεμε οι πιο Έμπειροι.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

bp wrote:

 

kanesaxo wrote:

@Colompus, ορίστε οι φωτό https://www.dropbox.com/s/s4gjec1rxnggllh/18618215_10210432549624920_116... https://www.dropbox.com/s/wj46wey49fx477m/18675053_10210432549104907_156... 

 

Όχι ότι δεν μπορείς να φορέσεις φρένα κούρσας σε αυτές τις τρύπες, αλλά μάλλον παίζεις με την ασφάλειά σου.

Κοίτα μόνο, τι ενίσχυση έχουν τα road πλαίσια σε αυτό το σημείο και κρίνε μόνος σου.

Αν κάνω κάπου λάθος παρακαλώ διορθώστεμε οι πιο Έμπειροι.

Αυτο ακριβως θελω να σου πω κι εγω. Οι βασεις που εχει ο σκελετος σου, ΔΕΝ κανουν για κουρσοφρενα. Πισω το καθετο σωληνακι στα seat stays δεν εχει την απαραιτητη ενισχυση για να δεχτει κουρσοδαγκανα. Το πολυ να στηριξει εκει κανεις ενα φτερο/λασπωτηρα. Αν βαλεις εκει κουρσοφρενο, σφιγκοντας τη βιδα στερεωσης του, το σωληνακι θα γινει "πιττα", γιατι δεν εχει την απαραιτητη ενισχυση μεσα του. Αλλα και να μην γινει στο μονταρισμα, στο πρωτο "σοβαρο/δυσκολο" φρεναρισμα ειναι αμφιβολο αν θα αντεξει. Οσο για μπροστα, ειναι τοσο μεγαλη η αποσταση απο την τρυπα εως τη ζαντα, που αμφιβαλω αν βρεις δαγκανα 105 που να εχει το καταλληλο reach, δηλαδη να φτανει. Γι αυτο, κανε οπως σε συμβουλευουμε, οσον αφορα τα φρενα τουλαχιστον, για να εχεις φρενα και ασφαλεια. Κι αυτο δεν ειναι θεμα κοστους, ειναι ζητημα της ΔΙΚΗΣ ΣΟΥ ασφαλειας, και ζωης αν θελεις. Πιο σαφες δεν μπορει να γινει.

Arxarios
Απών/απούσα

...για αυτό υπάρχουν λαιμοί να φέρεις το ποδήλατο όπως θες. Και 2-3cm κοντύτερο λαιμό να βάλεις, θα γίνει λίγο πιο νευρικό το ποδήλατο που εάν δεν πολυπέφτεις στα drops μπορεί και να σου αρέσει για μέσα στην πόλη.

kanesaxo
Απών/απούσα

Σας ευχαριστώ όλους για τον κόπο σας να μου απαντήσετε.

Εν τέλει, θα πουλήσω το ποδήλατο, για να αγοράσω κατευθείαν ένα κουρσάκι.