mtb Peugeot ανακατασκευή - αναπαλαίωση!..Αξίζει??

2 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
DimitrisD
Απών/απούσα

Γεια σας και από εμένα!!

Με λένε Δημήτρη , μένω Αθήνα , είμαι νέο μέλος και αυτή είναι η πρώτη μου δημοσίευσή στο forum σας . Πραγματικά οφείλω να σας συγχαρώ για την εξαιρετική δουλεία - δράση σας καθώς και για τις εξαιρετικές πληροφορίες του forum για την ποδηλασία .

Ας περάσουμε όμως στο κυρίως θέμα......το τελευταίο καιρό σκέφτομαι έντονα την περίπτωση να καβαλήσω ξανά ποδήλατο , ομολογώ ότι πάντα μου άρεσε παρόλο που από την ηλικία των 16 το εγκατέλειψα ολοκληρωτικά (τώρα είμαι 26) . Διάβασα "αριστερά" και "δεξιά" σε διάφορα forum κάποιες γνώμες και απόψεις για την αγορά καινούριου ποδηλάτου και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι για να πάρει κάποιος ένα αρκετά μέτριο ποδήλατο πρέπει να διαθέσει minimun 500Ε . Τα 500Ε αυτή την περίοδο και μέχρι το τέλος του καλοκαιριού είναι λίγο δύσκολο να τα εξοικονομήσω , οπότε θυμήθηκα ότι στην αποθήκη υπάρχει ένα παλιό mtb .

Θυμήθηκα πότε περίπου το πήρα , πήγα στο υπόγειο το είδα και μετά από ένα ψάξιμο στο internet κατέληξα στο ότι είναι ένα Peugeot Team Ritchey υπογεγραμμένο από τον αθλητή Tim Gould , 18 ταχυτήτων , χρονολογίας 1991 .

Το ποδήλατο είναι αυτό που φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία .
( Εννοείται πως δεν έχει τα ίδια περιφερειακά , ο υποφαινόμενος στην φωτογραφία πρέπει να είναι ο Gould )

http://img186.imageshack.us/img186/8265/1991malverns.jpg
http://img186.imageshack.us/img186/8265/1991malverns.jpg

Μετά από 10 χρόνια τουλάχιστον στο υπόγειο , όπως και μόνοι σας θα καταλαβαίνετε , έχει αρπάξει για τα καλά σκουριά ..... από όσα θυμάμαι οι ζάντες είναι αρκετά στραβές και γενικά τα περιφερειακά του δεν είναι σε καλή κατάσταση . Αυτό όμως που με προβληματίζει περισσότερο είναι ότι τα σήματα που έχει επάνω του ο σκελετός δεν είναι αυτοκόλλητα αλλά ΒΑΜΜΈΝΑ και σε συνδυασμό με τα χτυπήματα που έχει από την παλιότερη χρήση , δεν μου φαίνεται εύκολο να βγει η σκουριά μιας και δεν επιθυμώ να το βάψω.

Έψαξα πάλι στο νετ σε e-shop από ελληνικά μαγαζιά και είδα ότι για να αλλάξω όλα τα περιφερειακά και βάζοντας τα φθηνότερα...θέλω το λιγότερο καμιά 300αριά ευρώ!
Μια άλλη σκέψη ήταν να έβρισκα ένα μεταχειρισμένο 5ετίας σε καλή κατάστασή μέχρι 150Ε και να έβαζα όλα τα περιφερειακά του κατευθείαν στο δικό μου (κάτι βρήκα).
Βεβαία και οι 2 σκέψεις έγιναν υποθέτοντας ότι τα πράγματα από τα πιο σύγχρονα ποδήλατα ταιριάζουν στο δικό μου , πράγμα το οποίο δεν ξέρω αν ισχύει.

Ακούω λοιπόν τις προτάσεις σας , κατά πόσο δηλαδή αξίζει να κάνω μια τέτοια κίνηση , υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνει μια οικονομική αναπαλαίωση για να κινείται αξιοπρεπώς το ποδήλατο?
Μήπως αξίζει να κάνω λίγο υπομονή και να ζοριστώ λίγο παραπάνω για να πάρω ένα καινούριο??Η τουλάχιστον ένα καλό μεταχειρισμένο ??
Επίσης θα ήθελα αν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω για το συγκεκριμένο ποδήλατο να το αναφέρει....έτσι για να μαθαίνουμε και τι έχουμε!!

Σας ευχαριστώ πολύ !!

Υ.Γ. Το ποδήλατο προορίζεται για κίνηση μέσα στην πόλη , για αποστάσεις των 2-3km και όποτε υπάρχει χρόνος και όρεξη σκοπεύω να πηγαίνω καμία βόλτα στο βουνό(δρόμους όχι μονοπάτια) . Θα προσπαθήσω αύριο να βάλω και κάποιες φωτογραφίες .

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Johnny.Tifosi
Εικόνα Johnny.Tifosi
Απών/απούσα

Κατά την γνώμη μου μια αναπαλαίωση αξίζει όταν ισχύει ένα από τα παρακάτω:
-Το ποδήλατο έχει σημαντική συναισθηματική αξία για σένα. Τότε ρίχνεις πάνω του όσα λεφτά θες.
-Δεν έχεις πολλές απαιτήσεις (καλή ώρα σαν κι εσένα που το θες για μικρές βόλτες), δεν θες να ξοδευτείς, και τα περισσότερα πράγματα πάνω στο ποδήλατο δεν έχουν χαλάσει ώστε λίγα να θέλουν άλλαγμα.

Βασική προυπόθεση είναι οι σκουριές που έχει ο σκελετός να είναι μόνο επιφανειακές. Αν απ'ότι διαβάζω ούτε ο σκελετός ούτε τα περιφερειακά είναι σε καλή κατάσταση, μόνο αν ανήκεις στην 1η περίπτωση αξίζει να το αναπαλαιώσεις. Καλό θα ήταν να ανεβάσεις κάποιες φωτό του ποδηλάτου σου ή να γίνεις πιο αναλυτικός για την κατάστασή του.

contact