Καλησπέρα και καλως σας βρήκα.Είμαι αρχάριος με τα ποδήλατα (αν και οδηγώ από το 2009) γιαυτό θέλω τη βοήθειά σας.Έχω ένα GT outpost 09(28 ταχύτητες).Το μόνο που έκανα ήταν να βάλω απλά πιο ίσια λάστιχα από τότε που το πήρα(πριν κάνα 3μηνο)χωρίς να έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα(καμιά 500).Άρχικά θα ήθελα να μου πει κάποιος περίπου πόσο θα μπορούσα να το πουλήσω(το είχα πάρει 350..τότε).
Επειδή θα το χρησιμοποιώ πλεον καθημερινά(ρουφιάνα κρίση) στην πόλη θα το ήθελα πιο άνετο...Αν δε με συμφέρει η πώληση και η αγορά άλλου μεταχειρισμένου πόλης θα ήθελα να με βοηθήσετε πως θα μπορούσα να αναβάθμίσω το υπάρχον...π.χ. αλλαγή σέλας(με ή χωρίς το παλουκόσελο),τιμόνι,φρένα ή κάτι άλλο..
Ελπίζω να μην κούρασα...πολύ
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
και πολλή χαρά σ´αυτή την ιστιοσελίδα
πρώτα θα ήθελα να σε ρωτήσω άν το ρύθμισες καλά· καβαλάς άνετα; Όταν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, σου πονάει τίποτε;
Σκέψου τι θα σου άρεσε να αλλάξεις για να γίνει πιο άνετα.
Τέσπα, σου εύχομαι κάθε καλό
Σευχαριστώ για το καωσορισμα.
..
Το ειχα ρυθμισει τοτε που το ειχα παρει..
Ως προς την ανεση...με κουραζει αρκετα στη συνεχομενη ανηφορα(και δεν ειμαι αγυμναστος...
και σε μεγαλη ταχυτητα νιωθω πως το ποδηλατο τρεμει(δεν ξερω μηπως ειναι προβλημα..)..
Σε ποιά κατάσταση βρίσκετε το ποδήλατό σου; Μήπως μπλοκάρει κάτι την αλυσίδα ή τις ταχύτητες; Με άλλα λόγια· εάν πρόκειται για κάτι αδύνατο να το φτιάξεις εσύ, γιατί δεν το πας σε ποδηλατά να σου το φτιάξει;
Καλή επιτυχία
Φιλε μου, αν εχει 28 ταχυτητες πρεπει να το δωσεις πολυ ακριβα (παρα πολυ ακριβα αφου για να εχει 28 πρεπει να εχει ενσωματωσει πολλες νεες τεχνολογιες).
Και αφου σε πειραξα και εδειξα ποσο κακος ειμαι να παμε σοβαρα.
Να ξεκινησω υποθετοντας οτι ειναι το σωστο μεγεθος για εσενα. Απο εκει και περα να το ρυθμισεις σωστα πανω σου (υπαρχουν αρκετα θεματα γι'αυτο) και να κανεις αρκετες βολτες. Θα δεις οτι θα αρχισεις να αισθανεσαι πολυ πιο ανετα πανω στο ποδηλατο. Μετα θα ζητησεις μονο σου ενα πιρουνι χωρις αναρτηση και ως εκει. Για την χρηση που λες δεν χρειαζεσαι κατι αλλο.
Καλησπέρα φίλε! Αν είναι στα μέτρα σου μη το πουλήσεις! Ελεγξέ το και προχώρα σε βελτιώσεις! Είμαι και εγώ αρχάριος σχετικά ποδηλάτης, αλλά είμαι και εγώ στην διαδικασία της μετατροπής του ποδηλάτου μου σε πιο άνετο. Εγώ θα σου πω τι πιστεύω εγώ ότι είναι καλύτερο κατά τη γνώμη μου να κάνεις.
Θα χώριζα τις βελτιώσεις σε δύο levels ας πούμε, τα οικονομικά και τα λιγότερο οικονομικά. Το ένα από αυτά που έπρεπε να κάνεις μάλλον το έκανες, λέγοντας για τα πιο λεία λάστιχα. Το GT σου απ´ ότι έψαξα φοράει 26άρες ζάντες, σε αυτή τη διάσταση θα σου πρότεινα να βάλεις όσο πιο λεία και στενά λάστιχα εάν πας κατά κύριο λόγο στην άσφαλτο 26x1.25 ή 26x1.35, εως 26x1.5 (από 10ευρώ το ελαστικό) έτσι το ποδήλατο σου θα γίνει πιο σβέλτο και αθόρυβο στην άσφαλτο. Επίσης θα πρότεινα μία μαλακή σέλα εγώ παράγγειλα μία Brooks. Άλλο συμαντικό για τη πόλη κατ' εμένα θα ήτανε η αλλαγή της ανάρτησης (εάν δεν κλειδώνει 100% αλλά εγώ και πάλι θα την άλλαζα) με ένα cro-mo πιρούνι χωρίς ανάρτηση (με κάνα 20ρικο...)
Τώρα πάμε στα λίγο ακριβούτσικα.
Το άλλο που βλέπω είναι ότι οι δίσκοι του δισκοβαχίωνα σου έχουν λίγα δόντια για την πόλη είναι 22/32/42, εγώ έχω 28/38/48 και είναι σβέλτο, αν δεν έχεις να κάνεις με πολλές ανηφόρες εγώ θα πρότεινα διπλό δίσκο 34/50 (ή 36/50 ή 39/50) ας πούμε. Εμένα να σου πώ την αλήθεια με τρώει να βάλω μονό δίσκο 40 ή 42. Κάτσε και σκέψου τα και δες τα. Για ακόμα πιο άνεση υπάρχει παλουκόσελο με ανάρτηση αλλά είναι νομίζω ακριβό.
Με τα παραπάνω νομίζω θα στήσεις ένα καλό ποδήλατο για commuter καθημερινής χρήσης. Εάν είναι πολλά τα λεφτά για σένα (όπως και για μένα) κάντα σταδιακα. Το ποδήλατο σου θα αλάξει πάαρα πολύ! Είναι σαν να αλλάζεις ποδήλατο!!
Πάντα φώτα και κράνος και πάντα όρθιος!
28 ταχυτητες έχει...εκ παραδρομής.Απλά μαθηματικά είναι 3 * 8 = 28 !!!
Έχεις να μου προτείνεις κάποιο πιρούνι(από site) ή να πάω σε ποδηλατά.?
Είσαι πολυ κατατοπιστικός και με βοήθησες παρα πολύ.Τα λάστιχα μου είναι 26*1,5 και τα έβαλα 40 ευρώ με τοποθέτηση.
Θα μπορούσες να μου δώσεις μερικές λεπτομέριες με τα παρακάτω :
1)Η σέλα παέι ανάλογα με τη διάμετρο του παλουκοσελου?Και αν ναι πως θα βρω ποιες κάνουν για το δικό μου..
2)για το πιρούνι και τα υπόλοιπα έχεις κάποιο μαγαζί(internet ή μη) σε καλές τιμές να αγοράσω?Θα μπορέσω να τα τοποθετήσω μόνος μου?Το πιρούνι πιστεύω ναι.Δίσκους κλπ?Αλλάζοντας δίσκους,θέλω και αλυσίδα,ταχύτητες κλπ?
Δυστυχώς έχω ανηφόρες..αλλά θα το κοιτάξω..
Φώτα,κρανος κλπ.παντα...!
Καλώς ήρθες στην παρέα μας.
.
.
.
επέτρεψέ μου ένα σχόλιο... έτσι γενικό και άσχετο.
Στο συγκεκριμένο άθλημα / σπορτ / χόμπυ / τρέλα / μικρόβιο .... παίζει μικρό ρόλο το να είσαι "γυμνασμένος"..... τουλάχιστον στα πρώτα βήματα που κάνουμε πάνω στα δίτροχα άλογά μας....
Περισσότερο ρόλο παίζει το "να έχεις χιλιόμετρα στα πόδια", το "να έχεις γράψει χιλιόμετρα εκεί έξω" όπως συνήθως λέμε.
Φυσικά κάποιος που έχει καλή φυσική κατάσταση θα "ανέβει" πιο γρήγορα, θα φτάσει πιο ξεκούραστα, θα ιδρώσει και θα πονέσει ίσως λιγότερο....
Αλλά ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ έχει διαφορά να καβαλήσεις ποδήλατο εκεί έξω από:
α. οποιαδήποτε άλλη γυμναστική εντός γυμναστηρίου,
β. τρέξιμο / κολύμπι,
γ. ακόμα και από στατικό ποδήλατο.
Δεν θέλω να μειώσω κανέναν, ότι κάνεις ΚΑΛΑ το κάνεις και ΕΥΓΕ και καλή συνέχεια. Αλλά για να νιώσεις ΚΑΛΑ επάνω σε ένα ποδήλατο, αφού βεβαιωθείς ότι έχεις πάρει το σωστό νούμερο για εσένα και το έχεις ρυθμίσει ΣΩΣΤΑ βάσει του σωματότυπου και του στυλ σου, πρέπει να γράψεις χλμ εκεί έξω.
Βρες παρέα και κάνε μικρές και συχνές διαδρομές, σε χαλαρό στυλ. Σιγά -σιγά αύξανε αποστάσεις και ρυθμό (ας πούμε "ταχύτητα").
Ασε για μετά τις αναβαθμίσεις και τις αλλαγές.
Η σέλα κανονικά πάει με τις διαστάσεις του πισινου μας. Δεν έχει σχέσει με το παλουκόσελο. ΜΗΝ νομίζεις ότι μια πιο φαρδειά σέλα θα είναι πιο άνετη. Παίζει με τις διαστάσεις του πισινού μας. Μια άνετη σέλα για εσένα μπορεί να είναι μαρτύριο για εμένα και τούμπαλιν.
ΜΗΝ αλλάξεις τίποτα. Απλά κάνε ποδήλατο. ΧΑΛΑΡΑ στην αρχή, δεν υπάρχει λόγος να κάνεις αγώνες με οποιονδήποτε. ΠΑΝΤΑ υπάρχει κάποιος πιο γρήγορος. Και τι μαυτό...???
Στις ανηφόρες ΠΟΛΥ ΧΑΛΑΡΑ, μάθε να σηκώνεσαι και όρθιος (ορθοπέταλο).
Θα σκληρύνουν οι μυς και θα δεις ότι δεν χρειάζεσαι κάτι άλλο.
Τις ανηφόρες τις ανεβαίνουμ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟ ΡΥΘΜΟ ΤΟΥ. ΔΕΝ πειράζει, ας μέινεις τελευταίος. Ας κάνεις και στάση ενδιάμεσα. Ας κατέβεις και ας το πάρεις και στα χέρια για 10 βήματα.
Αρκεί να μην τα παρατήσεις.
... γνώμη μου....
ειμαι 1,82 ,84 κιλα...στον ογκο..τέλος...ΧΙΧΙΧΙ πλακα κανω φυσικά.
το καταλαβαίνω αυτό που λες.Δεν είπα πως έχω κανει τρελα χιλιομετρα..αλλα εχω κάποια και σε συνδιασμό με το κολύμπι(πολλά χρόνια) το παλευω.
Απλα ενώ στο χώμα το πήγαινα πιο άνετα...στο δρόμο έχω ενα ψιλο-θέμα...και τώρα που το χρησιμοποιω καθημερινα με ενοχλεί...λες να αρχίσω τα αναβολικά για να γίνω καλυτερος...?
Ελπίζω να μη με παρεξηγήσεις..χιούμορ κάνω.Το έχω ακούσει και από άλλους αυτό που λες..
Μια χαρά τα λάστιχά, τι μάρκα έβαλες; Για τη σέλα και το παλουκόσελο καλύτερα να πας σε κανένα μάστορα, αν και είναι και ανάλογα το τύπο του παλουκόσελου νομίζω, δηλαδή ανάλογα με το τρόπο στήριξης. Είναι κάποια που είναι απλές σωλήνες και κάποια άλλα με δύο τρύπες που περνάς τη σέλα από εκεί...δε ξέρω αν σε διαφώτισα.Πάντως ως αναπαυτικότερη σέλα λέγετε ότι είναι η Brooks, που περιμένω όλο αγωνία να τη παραλάβω!
Τώρα για το ξερό πιρούνι στο ίντερνετ βλέπω κάτι παλαβές τιμές, (90,130,175ευρώ!!!!) αλλά άμα βγάζεις 2.000ευρώ το μήνα ή βγάζεις 425ευρώ είσαι καγκουράκος και γουστάρεις να κάνεις φιγούρα πάρε κάτι τέτοιο στα @@ μου εμένα! Ένας φίλος μου ποδηλάτης όμως άλλαξε τη άχρηστη ανάρτηση στο ποδήλατο του με ξερό πιρούνι στον Αλτιπαρμάκη (Αριστοτέλους 10, ανοίγει μετά τις 5μμ) με 10 ή 20 ευρώ και ποδηλατεί εδώ και 6 μήνες κάπου 30χιλιόμετρα την ημέρα απροβλημάτιστα! Το αν μπορείς να το τοποθετήσεις μόνος σου είναι δικό σου θέμα. Για παράδειγμα αν και θεωρητικά μπορώ να το λύσω και να το ξαναδέσω το ποδήλατο μου, δεν το κάνω διότι φοβάμαι μην κάνω καμία μαλακία.
Για αλλαγή δισκοβραχίωνα σε ας πούμε σε 48/38/28 ή 48/36/26 ή κάτι παρόμοιο ας πούμε είμαι σχεδόν βέβαιος ότι δεν χρειάζεται να αλλάξεις τίποτα απ' όσα λες. Ίσως, λέω ίσως μόνο να χρειαστεί νέα μεσαία τριβή (κόστος κάτω του 20ευρου λογικά) ίσως όμως και όχι! Ο παραπάνω ποδηλατάς θα σε διαφωτίσει νομίζω, έχει καλές και οικονομικές λύσεις σε καινούρια και μεταχειρισμένα ανταλακτικά. Και καλύτερα ένα καλής ποιότητας μεταχειρισμένο παρά ένα κακής ποιότητας καινούριο στην ίδια τιμή.
Μετά από αυτά θα είναι σαν να πήρες καινούριο ποδήλατο! Καλό θα ήταν να μη ξεπαραδιαστείς με όλα τα παραπάνω αγοράζοντας extreme αναταλακτικά αλλά να μην πάρεις και ότι ποιο σαβούρα βρεις.
Το 1ο δεν ισχύει. Οι διαφορετικοί τρόποι που στηρίζεται η σέλα στα διάφορα παλουκόσελα, ανταποκρίνονται όλοι στις ίδιες ράγες (τυποποίηση ως προς διαστάσεις, μήκη, αποστάσεις, μεγέθη κλπ) που έχουν οι σέλες.
)
.... εκτός αν πάμε σε εντελώς άααααλλλες σέλες (πχ με μονοράγα, αλλά ΜΗΝ σε μπλέκω.... ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ, να θυμάσαι ότι όλες οι σέλες κάνουν και στο παλουκόσελό σου και στο δικό μου και στου γείτονα....
Για το 2ο.... ποιά Brooks? Σε τι διάσταση? Για τι χρήση?
... ποιός είμαι αλήθεια και που πάω...????
Ας μην γενικεύουμε.
Η σέλα είναι θέμα: α. μέτρηση του πισινού μας και β. Δοκιμή και Σφάλμα....
(αν σου κάτσει σου έκατσε...)
Δεν σου προτεινα αυτο. Ειπα (στο ειπε και ο rockarolla) δες αν ειναι το σωστο νουμερο. Ρυθμισε το σωστα πανω σου και κανε χλμ. Μετα (πολυ μετα) θα καταλαβεις μονος σου τι σε χαλαει και τοτε το αλλαζεις. Αλλα ακομα εισαι στο πρωτο "κανε πολλα χλμ". Μετα τα ξαναλεμε. Τωρα μην αλλαξεις τιποτα.
To νούμερο είναι το σωστό..XL.,όπως και η ρύθμισή του.Θα ασπαστώ τη συμβουλή σας..(εμπειρια γαρ) και θα το ριξω..στα χιλιομετρα!
Παρόλαυτά μπορείτε να με συμβουλέψετε κάποιο ποδηλατα(για κάθε εκτακτη αναγκη) που να μην είναι φαρμακειο και να βρίσκεται στην ανατολικη Αττικη?
(Τα λάστιχα είναι μάρκας schwable)