Μετά απο πολύ ψάξιμο στο ebay, επιτέλους χτες, το ολοκλήρωσα. (περίπου δηλαδή, γιατί ξέχασα να παραγγείλω ΠΕΤΑΛΙΑ....)
Ο σκελετός ήρθε απο Αγγλία, μεταχειρισμένος και πολύ φτηνά. 65 λίρες...
Το πιρούνι είναι ο γνωστός κινέζος, πολύ σκληρό, αλλά με 38αρια λάστιχα πάει υπέροχα. Να σημειώσω ότι είναι για 26αρηδες και ότι Vbrakes δεν μπαίνουν, αλλά έχει πολύ clearance ακόμα και με τα 38αρια)
Αν και η αρχική ιδέα ήταν για alfine, τελικά μπήκε κασέτα 12-36 HG61, με 45αρι δίσκο μπροστά.Θα λαχανιάζω λίγο παραπάνω, αλλά μάλλον καλό θα μου κάνει
Καλά χιλιόμετρα σε όλους μας
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
![]() | 367.76 KB |
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
πολυ ωραιο! Απο την φωτο θα ηθελα μια αλλαγη, το πιρουνι μαυρο ματ θα ηταν τελειο! Η σελα σου εχει παρει τον κατηφορο οπως την βλεπω, θελει λιγο σηκωμα η μυτη και δεν ειναι θεμα γουστου, ετσι την ειχα και εγω καποτε και εκανα λαθος.
Πες μας και την τιμή να έχουμε μία ολοκληρωμένη άποψη για το θέμα.
Η σέλα θέλει οπωσδήποτε σήκωμα. Σε αντίθετη περίπτωση, μέχρι πόνους στους ώμους και αυχένα μπορεί να προκαλέσει.
Υ.Γ γιατί δεν μπαίνουν v-brakes?
Πολύ καλή δουλειά. Μπράβο!
Και τώρα η ανάκριση...
Ο σκελετός είναι μοντέλο '08 η πιο πριν;
Ο δισκοβραχίωνας είναι alfine; Μήκος μεσαίας τριβής;
Πίσω 8 ή 9 κασέτα και πόσο καλά λειτουργούν με το μόνο μπροστά;
Μπορεί να σε ενοχλήσω και περισσότερο.
Καλές βόλτες!
08 πρέπει να είναι.
@ 077
Το συγκεκριμένο που εχεις βάλει είναι μάλλον του '09 λόγω γκρί χρώματος.
Πάντως μάλλον έχεις δίκιο ότι είναι του 08.
@ hidefnick
Νομίζω θα έπρεπε να έχεις επιλέξει ένα άλλο πιρούνι, εξίσου οικονομικό αλλά όχι αλουμινίου, π.χ.
http://www.on-one.co.uk/i/q/FOOOPOMPET/on_one_pompetamine_cr_mo_urban_fork
ή
http://www.on-one.co.uk/i/q/FOOOCR26DO/on_one_cromo_26er_mtb_fork_disc_only
Ο σκελετός είναι, όπως σωστά αναφέρθηκε, του 2008. Και δεν έχει καμία σχέση με τους καινούργιους. Οι καινούργιοι είναι πολύ πιο απλοί. Μια ματιά απο κοντά και η διαφορά βγάζει μάτι. (μάλλον δεν τράβηξε και πολύ η σειρά sub παρόλες τις πολύ καλές κριτικές)
Ο δισκοβραχίωνας είναι alfine, 45 δόντια, 170άρης. (μεσαία τριβή κάνει απο 68 έως 73mm. Εχει και τους αποστάτες μέσα) Η κασέτα είναι 9αρα. Τα κέντρα είναι ΧΤ, όπως και τα φρένα. Είχα τα φρένα, με λεβιεδομανέτες, και βρήκα σκέτες μανέτες καινούργιες, ίδια σειρα, με 30 λίρες. (σε κανονική συσκευασία με τα υγρά, τους σωλήνες κλπ κλπ)
Ζάντες rigida DB, 16 ευρουδάκια η μία απο Γερμανία. Μετά απο πολλά χιλιόμετρα με το προηγούμενο ποδήλατο, δεν τις αλλάζω με τίποτα. Απλά δεν καταλαβαίνουν. (Και μια ματιά στο mtbr μου επιβεβαίωσε ότι καλά κάνω)
Το πιρούνι είναι για 26αρι τροχό, διορθωμένο για 120αρα ανάρτηση. Δεν μπαίνουν V-brakes σε 28άρι τροχό γιατί είναι σε άλλη θέση οι βάσεις.
Μόλις κάνω μερικά χιλιόμετρα, και δεν σκορπίσει, θα το γυαλίσω. (παιζει και μαύρο. Θα δούμε) Είναι ΠΟΛΥ φτηνό και με κριτικές που παίζουν απο πολύ καλό έως μέτριο. Ολοι πάντως γράφουν ότι είναι πολύ responsive και φυσικά, λόγο αλουμινίου, πολύ σκληρό.
Πως είναι στον δρόμο, δεν ξέρω ακόμα, μιάς και έκανα μισό χιλιομετρο, εξου και η σέλα. Το σίγουρο είναι ότι ξεκινάει πολύ δυνατά. Τόσο που σε ξενίζει.
Το κόστος είναι περίπου 500, αλλά πρέπει να υπολογίσουμε και ritcey classic λαιμό και τιμόνι, γυαλισμένο αλουμίνιο, που έφαγα ένα κόλημα όταν τα είδα.
Εβγαινε και αρκετά πιο κάτω πχ με LX κέντρα, φρένα Deore, και διάφορα άλλα, αλλά προτίμησα να το πάω χαλαρά και να το βγάλω όπως το σκέφτηκα.
Μόλις γράψω κανένα χιλιόμετρο, θα ενημερώσω :)
(Και σύντομα αρχίζει το καινούργιο project: KONA Hahanna Joe Murry του 93.... αυτό θα πάει στις ανακατασκευές)
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=33432
Σε κάτι αντίστοιχο που στήνω με σκελετό από Sportster P55 έχω βάλει πιρούνι της Kinesis το DC19. Carbon καλαμια με αλουμινένιο steerer και αλουμινένια dropouts. Φανταστικο πιρούνι και λόγω κάρβουνου αποροφαει και ανωμαλίες. Ειναι αυτό http://www.kinesis.com.tw/forks/dc19.php γύρω στα 100 λιρια από αγγλικά online stores.
mia mikri klisi den einai kalo na uparxei?(mikroteri apo tin klisi poy exei o filos sti sela tou)
.............συνιστούν 0° (μηδέν μοίρες) αυτοί ξέρουν
super project... kai ego teleiosa ena kona lava dome joe murray 94 .. tha to travikso fotos kai tha sou stilo... (sorry pedia gia ta ellinika mou... den exo Greek fonts)
500+ χιλιόμετρα μετά, και το μόνο που έχω να πω είναι ότι το αγαπάω.... Βγάζει περίπου 50χαω και με τα 105 κιλά μου δεν καταλαβαίνει. Πεζοδρόμια κλπ απλά δεν καταλαβαίνει.
Η μόνη γρίνια ήταν ένα ρύθμισμα στο σαζμάν
και ότι φυσικά οι ΧΤ δαγκάνες κολάνε που και που και θέλουν άνοιγμα τα τακάκια με το χέρι. (γνώστο πρόβλημα στη σειρα 765 που ποτέ δεν παραδέχτηκε η shimano)
Εχω τσιμπήσει ένα aproebbic πιρούνι (15 γιούργια) και ένα σετάκι XTR v-brakes και λέω να κάνω ένα πείραμα (Λουκάαααα τις ζαντεεεεςςςς lol)
Το πουλας?
ΟΚ, ΤΩΡΑ ΜΙΛΑΜΕ.....
Τούμπανο θα γίνει.
..
..
..
έχω ένα θεματάκι όταν βλέπω δισκόφρενα σε τέτοια ποδήλατα...
Όμορφο και ΚΑΡΑ-Μάχιμο το κόβω.
Καλές πεταλιές.
Ασε: Δοκίμασα τα XTR σε ένα παλιό Sunn που έχω, με μανέτες XT, με τακάκια για πέταμα, και έχω πάθει. ΤΡΕΛΟ ΦΡΕΝΟ....
Για έναν μόνο λόγο: http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=75351
Αν ξεπουλήσουν πριν το δώσω, θα το κρατήσω....
Χαλάστηκα που έφυγε. Το γούσταρα τρελά στο δρόμο.
Καλά χιλιόμετρα με τον νέο ιδιοκτήτη του. Πάμε για explosif όμως!!!! (3 cromoly σκελετούς ρπμ. Πολύ υπομονή αυτή η γυναίκα. Πρέπει να με αγαπάει τελικά...
)