Παιδια πανω στο λαστιχο γραφει 32x622 (28 x 1 5/8 x 1 1/4), τι σαμπρελα να παρω;
Μου δωσανε μια η οποια γραφει 700 x 18/23 CF/V ειναι σωστη;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Παιδια πανω στο λαστιχο γραφει 32x622 (28 x 1 5/8 x 1 1/4), τι σαμπρελα να παρω;
Μου δωσανε μια η οποια γραφει 700 x 18/23 CF/V ειναι σωστη;
Το ελαστικό σου είναι ΦΑΡΔΥ (32αρι) και σου έδωσαν κουρσάδικη σαμπρέλα για λεπτούτσικο 23αρι ελαστικό.
Δεν είναι ότι καλύτερο, αλλά θα κάνεις την δουλειά σου.
Συνήθως, τόσο λεπτές σαμπρέλες, τις παίρνουν όσοι έχουν χοντρά ελαστικά σαν spare / στο τσαντάκι με τα εργαλεία (γιατί δεν πιάνουν πολύ χώρο).
Η σαμπρέλα είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΛΑΣΤΙΚΗ, θα φουσκώσει και θα "ταιριάξει" στο ελαστικό σου, αλλά θα λεπτύνει κιόλας (όσο φουσκώνεις ένα μπαλόνι, τα τοιχώματά του λεπταίνουν...!!!).
Κράτα την, αλλα την άλλη φορά ζήτα ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ σαμπρέλα για το ελαστικό σου.....
[το ανάποδο θα ήταν "λάθος".... δηλαδή να είχες κουρσάδικο ελαστικό 23άρι και να σου έδιναν σαμπρέλα για 32αρι....]

ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ:
1ον ΤΣΕΚΑΡΟΥΜΕ τη διάμετρο. ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να ταιριάζει διάμετρος σαμπρέλας με διάμετρο ελαστικού [πχ 700 με 700... ή 26" με 26", ή ΄΄οτι άλλο)
2ον ΤΣΕΚΑΡΟΥΜΕ την βαλβίδα. Αν έχουμε γαλλική (presta) προτιμάμε πάλι γαλλική. Αν έχουμε βαλβίδα αυτοκινήτου (shraeder) διαλέγουμε πάλι shraeder.... κλπ κλπ. Φυσικά υπάρχουν αντάπτορες, υπάρχουν και τρόμπες που φουσκώνουν και τις δύο βαλβίδες... αλλά γιατί να τρέχουμε τελευταία στιγμή?
3ον ΤΣΕΚΑΡΟΥΜΕ το φάρδος. Αν έχουμε κουρσάδικο ελαστικό παίρνουμε ΚΟΥΡΣΑΔΙΚΗ σαμπρέλα, αν έχουμε τρεκκιν (πιο φαρδύ) παίρνουμε την αντίστοιχη.
Πλέον υπάρχουν 5.376 ποδηλατάδικα στην Αθήνα ....και κάπου 835 εταιρείες που φτιάχονυν σαμπρέλες.... αν ψάξουμε ΣΩΣΤΑ θα βρούμε την ΣΩΣΤΗ....


Να συμπληρώσω άλλο ένα σημείο. Σε κουρσάδικες ζάντες κοιτάζουμε και το άνοιγμα της ζάντας για τη βαλβίδα. Οι λεπτές σαμπρέλες βγαίνουν με διάφορες διαμέτρους βαλβίδας (για Presta όλες) και αν πάρουμε μεγαλύτερη διάμετρο από την οπή της ζάντας απλώς δεν θα περνάει.
Οι βαλβίδες presta / γαλλικές, βγαίνουν σε ίδιο πάχος, αλλά σε διαφορετικό ΜΗΚΟΣ (ή "ύψος" αν θέλεις), απλά γιατί κάποιοι έχουν στεφάνια "υψηλού προφίλ" και θέλουν μακρυές γαλλικές βαλβίδες.
Μήπως τις μπερδεύεςι με τις βαλβίδες Dunlop ή τις Regina?????
[ναι, το έχουν καταφέρει και αυτό.... έχουν βγάλει 4-5 διαφορετικούς τύπους βαλβίδας... ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΠΑΝΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ...]
Αχμμ... Σωστά τα λέει ο maranx. Συνήθως οι Presta είναι μικρότερες σε διάμετρο από τις Schrader. Αν μια ζάντα είναι λεπτή, για λεπτά ελαστικά, πιθανότατα να παίρνει ΜΟΝΟ Presta.
Από κει και πέρα το μήκος της βαλβίδας παίζει. Αν έχεις aero στεφάνια με υψηλό προφίλ τότε παίρνεις μακρύτερες βαλβίδες.
βασικά αν βάλεις μικρότερη σαμπρέλα τρυπάει πιο εύκολα
δεν μπορώ να καταλάβω γιατί
βέβαια η σαμπρέλα σε ώρες ανάγκης μπορεί να κάνεις πολλά
π.χ. έχω δει 26άρα σε 28ρι ποδήλατο
και δούλευε κανονικά
και 26άρα σε 24 ποδήλατο
και πάλι δούλευε κανονικά
Επειδή το λάστιχο της σαμπρέλας τεντώνεται παραπάνω από ό,τι έχει σχεδιαστεί. Όσο πιο πολύ τεντώνει, τόσο πιο πολύ λεπταίνει και τρυπάει πιο εύκολα.
ΠΑΝΤΑ οι Γαλλικές (ή αλλιώς presta) είναι πιο λεπτές από τις αυτοκινήτου (ή αλλιώς shraeder)....
Άλλο κατάλαβα ότι έλεγε ο maranx....
Ειρωνικά το λες;
Αφού είναι μικρότερη, φουσκώνοντας να καλύψει τον όγκο του μεγαλύτερου ελαστικού τα τοιχώματα λεπταίνουν και γίνονται πιο άκαμπτα.
Φαντάσου ένα μπαλόνι, όχι καλά φουσκωμένο, το οποίο αντέχει σε κάποιο αιχμηρό αντικείμενο. Τώρα πάρε το ίδιο μπαλόνι, παραφούσκωσέ το και πιέσε το ίδιο αντικείμενο με την ίδια δύναμη.
Το πιο πιθανό είναι στην δεύτερη περίπτωση να σπάσει. Το ίδιο συμβαίνει και με την μικρότερη σαμπρέλα.
Εγώ κατάλαβα ότι έλεγες ότι οι Schrader έχουν ίδια διάμετρο με τις Presta. Sorry, συνεννόηση μπουζούκι.
Συνοψίζοντας: Αν η ζάντα έχει οπή μικρής διαμέτρου τότε αγοράζουμε μόνο Presta και ανάλογα το ύψος της ζάντας παίρνουμε το κατάλληλο μήκος βαλβίδας.
Αν έχει μεγαλύτερη οπή δέχεται και τις 2 βαλβίδες, αλλά χάρην ευκολίας προτιμούμε Schrader - ανάλογα τα γούστα, βέβαια.
Έχει φυσικά δίκιο ο RockaRolla.
Εννοούσα τη διαφορά Dunlop-presta που δεν είναι πολλές φορές εμφανής εξωτερικά, αλλά επειδή και οι δύο φουσκώνουν με τις ίδιες τρόμπες μπορεί να έχεις θέμα με τη διάμετρο.
Υπάρχει κόσμος που αγοράζει Dunlop; :/
το ίδιο πράγμα λέμε
απλά το δεν μπορω να καταλάβω γιατι είναι μισό
ήθελα να πω δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος σου έβαλε πιο λεπτή σαμπρέλα :D
....είχα την ίδια απορία.....

μέχρι που έπεσαν στα χέρια μου τροχοί τρεκκιν με σαμπρέλες Dunlop.... φυσικά τις αντικατέστησα με γαλλικές.... αλλά έτσι για το γαμώτο τις φούσκωσα και μάλιστα ΠΟΛΥ.....και τις "κρέμασα" για ντεκόρ....
... ένα εξάμηνα μετά.... είναι ακόμα ΦΟΥΣΚΩΜΕΝΕΣ ΤΙΓΚΑ....
Με καμία άλλη σαμπρέλα δεν είχα τέτοιο αποτέλεσμα. Συν'ηθως πάνω στο 10ήμερο έχουν χάσει σημαντική πίεση.
Συνηθίζεις να φουσκώνεις σαμπρέλες και να τις κρεμάς; :P
όσες μπαλώνω, για να δω αν "έπιασε" το μπάλωμα.... και τις συγκεκριμένες Dunlop....
Χαχα OK! Εγώ προτιμώ να φουσκώνω κάθε 2 μέρες παρά να παίζω με τα λαστιχάκια των Dunlop...
μα και εγώ ακριβώς αυτό κάνω.

Η σαμπρέλα είναι για ντεκόρ.... για διακοσμητικούς λόγους
Συγγνώμη ρε παιδιά έχω κι εγώ μια απορία
Σε ζάντα που έχει τρύπα για dunlop μπαίνει μετά presta η schrader?
Η τρύπα της Dunlop είναι σχεδόν ίδια με αυτή της Schrader.
Οκ ευχαριστώ!