Καλησπέρα.
Έχω ένα pro digi 5 για να με "μετράει" και θέλω να το κάνει σωστά. Βρήκα τις οδηγίες στο site της pro, ρύθμισα το κοντέρ σύμφωνα με την διάμετρο του τροχού και του ελαστικού αλλά δεν ξέρω σε τι απόσταση να τοποθετήσω το μαγνητάκι απο το κέντρο του τροχού.
Οι οδηγίες είναι εδώ http://www.pro-bikegear.com/media/4316/DIGI5_Usermanual.pdf
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
τοποθετησε το τοσο κοντα ωστε να μπορει να το αντιληφθει (αλλα να και μην βρισκει πανω στον αισθητηρα). δηλαδη απο 1-3 χιλιοστα θα εισαι ενταξει πιστευω.
Δεν εννοώ αυτό. Εννοώ την απόσταση απο το κέντρο (ή το στεφάνι) που πρέπει να τοποθετηθεί το μαγνητάκι.
ε αμα το βαλεις πολυ μακρια(κοντα στην ζαντα) δεν θα μπορει να το αντιληφθει. τοποθετησε'το σε ενα σημειο που να απεχει απο'τον αισθητηρα 1-3χιλ. δηλαδη καπου στην μεση θα ειναι ενταξει. μην ανυσηχεις ιδιαιτερα. δεν ειναι σοβαρο ζητημα. αφου ουτε το manual δεν το αναφερει.
17 Tips For Installing Cyclecomputers


http://www.sheldonbrown.com/cyclecomputer-installation.html
Ψηλά ή χαμηλά... όπου σε βολεύει ή όπου θα γλιτώσει "χτυπήματα"...
Μετράει το κοντέρ και στην θέση που είναι τώρα, αλλά το θέμα είναι να μετράει σωστά. Τώρα μου βγάζει μ.ω.τ. 10χμ περισσότερα απο όσα μου λέει το gps..
Θέλω όσο το δυνατόν πιο ακριβή ένδειξη οπότε πρέπει μάλλον να χρησιμοποιήσω το gps για να τοποθετήσω στη σωστή θέση τον μαγνήτη.
To gps είναι που δε δίνει ακρίβεια... ξέρεις αν κάνει "διόρθωση";
http://www.gps.gov/systems/gps/performance/accuracy/
http://www.gps.gov/systems/augmentations/
http://www.gps-basics.com/faq/q0116.shtml
Μην με μπερδεύεις, δεν ξέρω.
Εάν το κοντέρ έχει απόκλιση από το GPS, δεν έχει να κάνει με την θέση που έχει το μαγνητάκι στη ρόδα αλλά με την περιφέρεια του τροχού που έχεις δηλώσει στο κοντέρ.
Τα νούμερα στον πίνακα που υπάρχει στο Manual ή που βρίσκεις στο Internet δεν είναι θέσφατα αλλά μία προσέγγιση.
Ακόμα και αλλαγή σε ένα λάστιχο άλλης εταιρείας μπορεί να αλλάξει ελαφρά την περιφέρεια.
Οι πιο σίγουρες συνταγές είναι
είτε μαρκάρεις με κιμωλία το λάστιχο , προχωράς το ποδήλατο σε ευθεία και μετράς την απόσταση μεταξύ 2 ιχνών,
ή διανύεις μια γνωστή απόσταση (πχ 20 χλμ), βρίσκεις την απόσταση του κοντέρ (πχ 22 χλμ) και προσθετεις/αφαιρείς από την περιφέρεια του κοντέρ τοσο % όσο το ποσοστό των αποκλίσεων
(πχ 22/20 = 1,1 = 110% άρα αφαιρείς από την περιφέρεια του κοντέρ ένα 10% από την τιμή που έχει).
Ηαπόκλιση στην μέση ω.τ. μπορει να οφείλεται στο "τι μετραει χρόνο διαδρομής". Κάποιες συσκευές αφαιρούν τον χρόνο που παει "σιγά" ή σταματάει κανείς, καποιες όχι.
Η απόσταση του αισθητήρα από το κέντρο του τροχού δεν έχει σημασία. Όπου λοιπόν και να τον τοποθετήσεις, η μέτρηση θα είναι η ίδια.
Όπως είπαν και οι προηγούμενοι, η απόσταση του μαγνήτη από το κέντρο, δεν έχει ΚΑΜΙΑ σημασία. Το κοντέρ μετράει διελεύσεις, πόσες φορές δηλαδή περνάει ο μαγνήτης από τον αισθητήρα και το πολλαπλασιάζει με την απόσταση που έχεις ήδη δώσει ως περίμετρο του τροχού.
Ένας ακόμα τρόπος να μετρήσεις αυτή την απόσταση -για να την εισάγεις σωστά στις ρυθμίσεις- είναι να μετρήσεις την συνολική διάμετρο του τροχού μαζί με το ελαστικό φουσκωμένο (όπως φαίνεται στην φωτογραφία) σε χιλιοστά και να την πολλαπλασιάσεις επί 3,14. Το αποτέλεσμα είναι αυτό που πληκτρολογήσεις στο κοντεράκι σου ως περίμετρο.
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Άυριο θα το ρυθμίσω και θα επιστρέψω..