ΚΑΜΠΑΝΙΑ: Η Ευρωπαϊκή πολιτική για τις Μεταφορές αγνοεί 100 εκατομμύρια πολίτες

8 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Filoi Podilatou
Εικόνα Filoi Podilatou
Απών/απούσα

Επειδή από ο,τι φαίνεται άλλα έλεγε η ΕΕ περί προώθησης του ποδηλάτου πριν από έναν χρόνο και άλλα πάει να αποφασίσει τώρα η επιτροπή της ΕΕ για τις μεταφορές, με το να μη προβλέπει επαρκείς χρηματοδοτήσεις για ποδηλατικές υποδομές, η ECF (ευρωπαϊκή ομοσπονδία Ποδηλατών) μας καλεί σε μια εκστρατεία.

Στείλτε αυτό το γράμμα στους Έλληνες Ευρωβουλευτές της επιτροπής μεταφορών όσο πιο γρήγορα μπορείτε, ΕΩΣ τις 17 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

georgios.koumoutsakos@europarl.europa.eu
georgios.toussas@europarl.europa.eu
spyros.danellis@europarl.europa.eu

Ενημερώστε επίσης όσους φορείς μπορείτε για να κάνουν το ίδιο.

Καλή μας επιτυχία

ΥΓ. η επιστολή είναι μετάφραση από το πρότυπο που μας έστειλε η ecf, μπορείτε αν θέλετε να το αλλάξετε...Συνημμένο είναι το πρωτότυπο κείμενο.

Η Ευρωπαϊκή πολιτική για τις Μεταφορές αγνοεί 100 εκατομμύρια πολίτες

Αξιότιμε κ. ..........

Καθημερινά χρησιμοποιούν το ποδήλατο 35 εκατομμύρια Ευρωπαίοι πολίτες και πάνω από 100 εκατομμύρια ποδηλατούν τακτικά. Ο οικονομικός προϋπολογισμός της ΕΕ σχετικά με τις Μεταφορές όμως, φαίνεται να μην συμπεριλαμβάνει κονδύλια για το ποδήλατο.

Το Δεκέμβριο του 2011, η Ευρωβουλή έδειξε ενδιαφέρον για την ανάπτυξη της ποδηλασίας, και έβλεπε σημαντικές δυνατότητες επενδύσεων σε προγράμματα, όπως το EuroVelo, το Ευρωπαϊκό ποδηλατικό δίκτυο (European Cycle Route Network) και άλλα αντίστοιχα έργα υποδομών για το ποδήλατο. Είχε γίνει μάλιστα πρόταση, ώστε να συμπεριληφθεί το ποδήλατο και οι επενδύσεις για αυτό στο Στρατηγικό Σχέδιο για τις Μεταφορές Ten-T (Trans-European Transportation Network).

Μόλις ένα χρόνο αργότερα, έχουμε την αίσθηση ότι οι ευρωπαϊκοί οργανισμοί αγνοούν, ξεχνούν και αμελούν εκατομμύρια πολίτες της Ευρώπης που χρησιμοποιούν το ποδήλατο . Θα έπρεπε η Ευρωβουλή, ως ένα δημοκρατικά εκλεγμένο σώμα, να υπολογίζει τους πολίτες της ΕΕ.

Σας καλούμε ως αντιπρόσωπό μας στην Επιτροπή για τις Μεταφορές, να σεβαστείτε τους 100 εκατομμύρια πολίτες και τις ενέργειες της βουλής, ώστε να αποκατασταθεί η θέση του ποδηλάτου στις κατευθυντήριες οδηγίες του Ten-T.

Η μη υποστήριξη του αιτήματός μας σημαίνει έλλειψη σεβασμού προς περισσότερους από 100 εκατομμύρια πολίτες, όπως και παράβλεψη των αποτελεσμάτων που θα επιφέρουν οι επενδύσεις στην ποδηλασία. Πρόκειται για αποτελέσματα τόσο οικονομικής, όσο και οικολογικής φύσεως, όπως ελάττωση των εκπομπών άνθρακα και μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης των αστικών κέντρων.

Θα σας παρακαλούσαμε στο ψήφισμα στις 18ης Δεκεμβρίου να υπερψηφίσετε τις κάτωθι τροπολογίες :

  • Ενσωμάτωσητου EuroVelo, και του European cycle route network στο Trans European Transportation Network (TEN-T)
  • Βελτίωση και ανάπτυξη της υποδομής και των συνθηκών των ποδηλατικών διαδρομών, οι οποίες σχετίζονται με τις διαδρομές του ΤΕΝ-Τ «TEN-TCorridors»
  • Εφαρμογή ασφαλών υποδομών σε διασταυρώσεις, όπου οι διαδρομές του ΤΕΝ-Τ διασχίζουν τοπικές, περιφερειακές και εθνικές ποδηλατικές διαδρομές.

Με εκτίμηση,

ΣυνημμένοΜέγεθος
Microsoft Office document icon Email-For-Members-To-Send.doc39.5 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
5
Μέση αξιολόγηση: 5 (6 ψήφοι)
cdouvis
Απών/απούσα

Σήμερα είναι η τελευταία μέρα!
Στείλτε την επιστολή σήμερα. Όχι αύριο. ΤΩΡΑ!!!

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Πήγα να αυτοσχεδιάσω, αλλά τελικά έστειλα την επιστολή χωρίς αλλαγές. Μόνο τον τιτλο του μηνύματος διάλεξα (και καλύτερα να μην στείλουμε όλοι τον ίδιο τίτλο).

Μόνο αυτοί οι 3 Έλληνες ευρωβουλευτές ψηφίζουν για το θέμα;
Υπάρχουν επιχειρήματα ειδικά για την Ελλάδα, που θα μπορούσαμε να αναφέρουμε;

Τα ονόματα των ευρωβουλευτών στα ελληνικά:
Γεώργιος Κουμουτσάκος
Γεώργιος Τούσσας
Σπύρος Δανέλλης

Κρίμα που δεν είχαμε χρόνο να στείλουμε την επιστολή και συλλογικά σαν Ποδηλάτ-ισσ-ες.

Επειδή θέλω να ξέρω τι υποστηρίζω, βρήκα τις ακόλουθες πληροφορίες. Αν κάποιος ξέρει περισσότερα, ας με διορθώσει.

Το Πανευρωπαϊκό δίκτυο μεταφορών (Trans European Transportation Network -- TEN-T) έχει στόχο την ανάπτυξη των Πανευρωπαϊκών επίγειων (οδικών και σιδηροδρομικών), αεροπορικών και ναυτιλιακών μεταφορών. Υπολογίζεται πως θα κοστίσει 550 δις ευρώ για να εκπληρώσει τους στόχους του μέχρι το 2020.

Το Eurovelo είναι κάτι αντίστοιχο για τις ποδηλατικές μετακινήσεις, κυρίως για τουρισμό. Προωθείται από την ECF.

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Άντε να δούμε

cdouvis
Απών/απούσα

... της τελευταίας στιγμής

κι εγώ έψαξα και βρήκα την επίσημη ονομασία του TEN-T και του Eurovelo

Στείλτε το, παιδιά, στείλτε γιατί χανόμαστε!

Να και η δική μου μετάφραση για να έχουμε ποικιλία ;)

------------------------------------------

Θέμα:
Η Ευρωπαϊκή Πολιτική Μεταφορών Αγνοεί 100 Εκατομμύρια Πολίτες

Αξιότιμε κ. (Γράψτε το όνομα και τον τίτλο του Ευρωβουλευτή),

35 εκατομμύρια πολίτες της ΕΕ ποδηλατούν καθημερινά. Πάνω από 100 εκατομμύρια ποδηλατούν τακτικά. Κι όμως η ποδηλασία κινδυνεύει να στερηθεί τη σημαντική πολιτική και οικονομική υποστήριξη που της αναλογεί.
Το Δεκέμβριο του 2011, το Ευρωκοινοβούλιο έδειξε ενδιαφέρον για την ανάπτυξη της ποδηλασίας. Διέκρινε ότι έχει σημαντικές δυνατότητες για ανάπτυξη και συνέστησε να δοθεί προτεραιότητα στις αντίστοιχες επενδύσεις με το να ενταχθούν το EuroVelo και οι σχετικές ποδηλατικές υποδομές στο Δι-Ευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών (ΔΕΔ-Μ).

Μόλις ένα χρόνο μετά, νιώθουμε ότι οι Ευρωπαϊκοί θεσμοί αγνοούν, απαξιώνουν και απογοητεύουν τα εκατομμύρια των Ευρωπαίων πολιτών που ποδηλατούν στην Ευρώπη. Σαν δημοκρατικά εκλεγμένο σώμα το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο οφείλει να ακούσει τη φωνή των πολιτών.

Σας καλούμε, σαν εκλεγμένος εκπρόσωπός μας στην Επιτροπή Μεταφορών, να σεβαστείτε τα 100 εκατομμύρια Ευρωπαίων πολιτών και τις περασμένες πράξεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου με το να θέσετε και πάλι την ποδηλασία στην θέση που της αναλογεί, εντός του πλαισίου του ΔΕΔ-Μ.

Στην περίπτωση που δεν το πράξετε, θα αγνοήσετε τις ανάγκες 100 εκατομμυρίων πολιτών και του τεράστιου δυναμικού για οικονομική ανάπτυξη, ελάττωση των εκπομπών των θερμοκηπικών αερίων και της κυκλοφοριακής συμφόρησης που μπορεί να επιφέρει η ποδηλασία.

Στην ψηφοφορία της 18ης Δεκεμβρίου, παρακαλώ να ψηφίσετε υπέρ των τροπολογιών οι οποίες:

- Ενσωματώνουν το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Ποδηλατικών Διαδρομών (EuroVelo) στο ΔΕΔ-Μ
- Βελτιώνουν και αναπτύσσουν τις οδικές υποδομές / συνθήκες των ποδηλατικών διαδρομών στους διαδρόμους του ΔΕΔ-Μ
- Προβλέπουν τη δημιουργία ασφαλών (ανισόπεδων) διασταυρώσεων όπου οι διάδρομοι του ΔΕΔ-Μ διασχίζουν τοπικές, περιφερειακές ή εθνικές ποδηλατικές διαδρομές.

Με τιμή,
(Γράψτε το όνομα ή/και τον φορέα σας)

aldro
Απών/απούσα

ΣΗΜΕΡΑ

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

http://www.ecf.com/
‘Our Voice Was Heard’: Cyclists’ Movement Wins Support In Crucial EU Transport Infrastructure Vote

December 18, 2012 - Brussels, Belgium
Cycling and EuroVelo has been included in a crucial EU infrastructure vote on funding rules, opening the door to billions of euros of investment

The European Parliament’s Tourism and Transport Committee has voted on crucial guidelines for EU transport infrastructure. For the first time, MEPs have decided to include cycling within the Trans-European Transport Network ('TEN-T') guidelines, opening the door for billions of Euro in cycling investments.

The decision comes after almost a year of intense campaigning by the European Cyclists’ Federation (ECF), its member groups and industry allies and tens of thousands of emails sent to MEPs in the lead-up to the vote. Although not adopting the exact text proposed by ECF, the Committee voted the following amendments:

· Synergies with other policies should be exploited, for instance with tourism aspects by including on civil engineering structures such as bridges or tunnels bicycle infrastructure for long distance cycling paths like the EuroVelo routes.

Being included within the text will give cycling the opportunity to access tens of billions of euros in infrastructure funding.

“Our voice was heard. If the cycling world hadn’t mobilized, then cycling and EuroVelo would have been sidelined by other forms of transport. Even worse, large scale transport infrastructure projects would have ignored the needs of cyclists,” explains Bernhard Ensink, Secretary General of ECF.

“This vote represents a significant change in attitude and a first step in the right direction. The European Parliament Transport and Tourism Committee have shown that they can improve cycling conditions across the continent by giving cycling the investment it deserves. The gates for more investment in cycling are now open.”

Between 2007 and 2013, cycling was only allocated 0.7% of EU funding available for transport. For the next financial period (2014-2020), ECF has identified €6 billion or 10% of EU funding that should be dedicated to cycling but unlocking these funds will require more pressure on the European institutions from citizens that cycle.

Ensink says: “The fight is not yet over. We’ve got even bigger battles to come next year as the EU makes important decisions on even larger transport budgets. We’re going to need your help to remind the European, national and regional institutions about the strategic importance of cycling.”

The vote will now go to the Parliament’s full plenary before the details are discussed and negotiated with EU Member States at the Council of the European Union later next year.

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

το διάβασα το μεσημέρι· ωραίο αποτέλεσμα.

Κι όμως, θα έλεγα το «νενικήκαμεν» τη στιγμή όταν σκωτοθούν «μόνον» τέσσερα μικρά το χρόνο. Ακόμη μας πνίγει ο καυσαέρας όποιος βγαίνε στο ύψος όπου αναπνέονται τα παιδάκια στις καρότσες τους. Τη στιγμή που οι πεζοί και ποδηλάτες θεωρούνται οι καλύτεροι και πιο ευαίσθητοι κατά το ξωδεύμα ενεργείας, όταν μας παίρνουνε σοβαρά στην πράγματη πάλη του δρόμου, τότε θα το έλεγα κι εγώ

Σας εύχομαι κάθε καλό