Γειά σας παιδιά με χαρά μόλις έκανα register στο site σας που αμέσως μου τράβηξε την προσοχή...Καταρχάς πολλά συγγχαρητήρια πρώτον για τη δράση σας ως προς την προώθηση του ποδηλάτου στις μεταφορές και δεύτερον για το πολύ καλά οργανωμένο site που όλοι ώς μέλη έχετε στήσει!!!
Λοιπόν σκεφτομαι να κανω ενα ταξίδι ούκ ολίγων χλμ προς Αυστρία και Γερμανία περνώντας μέσα απο τις Άλπεις και με αφετηρία τη Βενετία...
Έχω ενα GT AGGRESSOR και το πιο πρόσφατο ταξιδι ήταν το καλοκαίρι στην Ιταλια (Ανκόνα - Βενετία και πίσω) στο οποίο οι ρυθμίσεις ήταν πάνω - κάτω οι εργοστασιακές (άλλαξα μόνο τα ελαστικά).Δέν αντιμετώπισα σχεδόν κανένα πρόβλημα και μπορώ να πω οτι ηταν αρκετα άνετο.
Έχοντας λοιπον την εμπειρία αυτή (και φυσικά τις αναμενόμενες φθορές στο ποδήλατο) σκέφτομαι να κανω κάποιες αλλαγές...
1.Να αλλάξω το ελέυθερο πίσω να το κάνω απο 7άρι 9άρι γιατι θέλω να εκμεταλλευτώ τις μεγάλες ταχύτητες στην κάθοδο. Αλλάζω και το shift ταχυτήτων στο τιμόνιπροφανώς, αλλά πρέπει να αλλάξω και την και την αλυσίδα και το πίσω ντεραγιέ οπωσδήποτε (έχω το shimano tourney);;;;
2.Να αλλάξω τους τροχούς απο 26 να τους κάνω 28άρηδες για μεγαλύτερη άνεση (;). Αξίζει τον κόπο;;; και τα χρήματα φυσικά;;
3.Να βάλω υδραυλικό δισκόφρενο μπροστά. Αυτό μάλλον θα το κάνω οπωσδήποτε γιατι μετά την κατηφόρα του San Marino (περάσαμε απο εκεί στην επιστοφή)κατάλαβα οτι τα V-Brakes είναι καλά αλλά δέν αντέχουν το πολύ βάρος και τα πολλά χλμ κατήφορου δρόμου.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
pote tha pas na erthw kai egw
psinomai agria
1) Αν βγάλεις το ελεύθερο και πάς για κασσέτα 9αρα αναγκαστικά αλλάζεις και αυτά που είπες. Δλδ 11-32 πχ κασσέτα 9άρα +αλλαγές τιμονιού +ντεραγιέ αλίβιο και πάνω (alivio, deore κλπ)+ Αλυσίδα !.
Εγώ θα ανησυχουσα για τις ανηφόρες πιό πολύ και ΟΧΙ για τις κατηφόρες και τη σχέση 44/11 που θές ή 44/14 που έχεις τώρα. Την επιλογή σου θα την καθορίσουν πολλοί παράγοντες: τερέν (χωμα, άσφαλτος?), υψομετρικά, φυσική κατάσταση, επιθυμητή ημερισια διαδρομή, βάρος αποσκευών κλπ. Απο τη δική μου εμπειρία με συνολικό βάρος ποδήλατο+αποσκευές 26 κιλά, η κασσέτα 11-30 με 48/38/26 μπροστά (trekking setup οχι ΜΤΒ-ίδικο 44/33/22), με πρόδωσε σε κάτι ψιλο-ανηφορίτσες. 11-34 θα ήταν η καλύτερη επιλογη.
Εναλλακτικά μπορείς να αλλάξεις μόνο το ελεύθερο με ένα τύπου MEGARANGE 14-34 και περισσοτερους κρίκους στην αλυσιδα. Δές και το setup έτοιμων ποδηλάτων touring (road - MTB) να πάρεις ιδέες.
http://cycle.shimano-eu.com/publish/content/global_cycle/en/nl/index/pro...
2) Δε γίνεται. Οριακά ίσως χωράει 28' ζαντα και ελαστικό σε 26' πηρούνι αλλά με πολύ πολύ λεπτή διάσταση 700χ23 πχ. αλλά θα χρειαστείς και 2 υδραυλικά ΔΙΣΚΟφρενα.
3) Αυτό ναι, και στη βροχή πιάνουν καλύτερα. Για παρατεταμένο όμως πάτημα σε κατηφόρα θα υπερθερμανθούν και μάλλον θα έχεις σπογγώδη αίσθηση και απώλεια δύναμης λόγω φυσαλίδων που αναπτύσσονται μέσα στο υγρό. θα αναγκάζεσαι να τα αφήνεις σταδιακά για να ψύχονται. Με μέτρο δλδ. :)
Καλή δύναμη.
p.s. Δώσε λίνκ με φωτό από το προηγούμενο ταξίδι.
Εκτός από αυτά που είπε ο george_ θα πρέπει να αλλάξεις και τα δύο κέντρα (κέντρο για δισκόφρενο μπροστά και κέντρο με ελεύθερο για 9άρα κασέτα πίσω) συν το πλέξιμο που θα χρειαστεί. Το να χωρέσει 28άρα ρόδα μου φαίνεται απίθανο και δεν χρειάζεται καν να το δοκιμάσεις. Αν κουβαλάς πολύ βάρος ενα καλό υδραυλικό δισκόφρενο με μια δισκόπλακα 180mm θα βοηθήσει. Και ελπίζω να μην σκοπεύεις να κάνεις τόσα χιλιόμετρα με τρακτερωτά λάστιχα... Οπωσδήποτε χρείαζεσαι ασφάλτινα ελαστικά για touring με προστασία για τα σκασίματα. Αυτά είναι κορυφαία: http://www.schwalbe.com/gbl/en/produkte/tour_city/produkt/?ID_Produktgru...
και review: http://www.bikeradar.com/gear/category/components/tyres/product/marathon...
edit: μόλις είδα ότι πάει σχεδόν ένα κιλό το κάθε λάστιχο! η προστασία έχει το τίμημα της!
Βρε παιδιά, ο άνθρωπος δεν ξέρει ούτε ότι δεν γίνεται να βάλεις ρόδες 28 σε ποδήλατο 26! Τι του λέτε για δισκόφρενα;
Φίλε μου, και απλά v-brakes θα κάνουν άψογα τη δουλειά, γιατί το σημαντικότερο είναι να ξέρεις να φρενάρεις. Να χρησιμοποιείς τα απλά εργαλεία και όχι να ψάχνεις τα εργαλεία με τη μεγαλύτερη τεχνολογία. Ο τουρισμός θέλει απλότητα: πρέπει να μπορείς να διορθώσεις οποιαδήποτε ζημιά στη μέση του πουθενά.
Δώσε βάρος σε: σέλλα (θα κάθεσαι πολλή ώρα), λάστιχα (ναι, χοντρά), χοντρές χούφτες στο τιμόνι (πιο ξεκούραστο πιάσιμο), γερές σκάρες, ρεζέρβα τακάκια φρένων και σαμπρέλες. Τα άλλα παλεύονται πιο εύκολα, αυτά είναι βασικά. Και τον εξοπλισμό εκτός ποδηλάτου που θα σου κάνει τη ζωή πιο εύκολη.
Σε ευχαριστώ πολύ για τις χρησιμες πληροφορίες george!!! πολύ εμπειρία διακρίνω...Να σε ρωτήσω,μπορείς να μου εξηγήσεις απλα τι σημαίνουν τα νούμερα 11-34 ή 11-44 ή 14-44 ,να υποθέσω χιλιοστά αποστασης πίσω και εμπρός αντίστοιχα;;; ρωτάω γιατι θέλω να το ψάξω λιγάκι μιας και το ταξίδι το σχεδιάζω για τον ερχόμενο Ιούνιο και επομένως έχω χρόνο ακόμη...ευχαριστώ εκτων προτέρων.. http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewPicture&fr...
βασικά θα σου έλεγα να μην το πειράξεις το ποδήλατο
και να πας κατευθείαν σε ένα καινούργιο
γιατί αν είναι να αλλάξεις τα πάντα καλύτερα θα ήταν να πας σε καινούργιο και να σου μείνει το παλιό ή να το πουλήσεις σαν μεταχειρισμένο
πέραν αυτού 28" τροχοί μπαίνουν με λάστιχο 26χ2.0 η κούρσα έχει πιο κοντά ψαλίδια από το Mtb Και παίρνει 28"
:D
Αν βρίσκεσαι στην Αθήνα και σου είναι εύκολο, πέρνα κάποια Τρίτη απο τους "Φίλους του ποδηλάτου" (Eπταχάλκου 3 , Θησείο, μετα τις 9.30)
Εκει θα συναντήσεις αρκετούς ποδηλάτες που έχουν κάνει ταξίδια στο εξωτερικό -Ευρώπη, Ασία κλπ, αλλά και πολλές εξορμήσεις στη χώρα μας. Και η ανταλλαγή εμπειριών όσον αφορά εξοπλισμό και απαραίτητα εφόδια είναι σημαντική ώσπου να αποκτήσεις και εσύ τις δικές σου εμπειρίες. Πάντως να θυμάσαι αυτό που σου είπε και ο i.alli.ellada - όσο πιο απλά, λειτουργικά και επισκευάσιμα πράγματα έχεις τόσο πιο καλά θα περάσεις. Λίγα και καλά...
Πέρνα να τα πούμε και απο κοντά.
....από όλο το άλμπουμ.....
http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=...
;-)))))
Ευχαριστώ και εσένα για τις χρήσιμες πληροφορίες αλλά αυτά είναι θέματα πού ξέρω και έχω τον χρόνο να τα χειριστώ...Επειδή μ'αρέσει η μηχανολογία στο ποδήλατο θέλω να το ψάξω κάπως παραπάνω...,σίγουρα η υπερβολή ειδικά σε τέτοια ταξίδια δεν ταιριάζει...το βλέπω ομως σαν μία καλή ευκαιρία να μαθω κάποια βασικά γύρω απο γρανάζια και σχέσεις...Και πάλι ευχαριστώ για τις επισημάνσεις
Γι'αυτο την έβαλα ντε...(και εμένα απο τις πλέον αγαπημένες...''κλάσαμε'' στο γέλιο οταν το είδαμε απο κοντα σσ:sorry about the french)
Όχι αγαπητέ lyhadj στη θεσσαλονίκη μένω(φοιτητής) και είμαι απο Χαλκίδα...δυστυχώς (να πώ την αλήθεια αν και είμαι πολύ fan του podilates-thess, στην Αθήνα αν και λιγότερος ο διαθέσιμος χώρος τα πράγματα είναι πιο οργανωμένα απο εδώ... ακομη...θα σας φτάσουμε που θα πάει...χιχιχι)Αν είμαι κάτω και έχω χρόνο σίγουρα θα περάσω να γνωρίσω κόσμο!!!
SORRY φιλαράκι αλλα...γενικά είμαστε ευπροσδεκτοι αλλα επίσης είμαστε στη θεσσαλονικη και οι 3 που το κανονίζουμε και μάλλον δεν θα βολέψει να το κανονίζουμε απο τοση απόσταση (και πίστεψε με θαναι πραγματικά δύσκολο, πήγαμε 1η φορά εξωτερικό φέτος το καλοκαίρι και ήμασταν 4... τόπιασες το υπονοούμενο πιστεύω...!)