Ποδηλατόδρομοι

10 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
to
Εικόνα to
Απών/απούσα

vang wrote:
Να έχετε υπ όψιν σας ότι άν υπάρχει ποδηλατόδρομος, είναι παράνομο να κινείστε έξω από αυτόν στο διάζωμα πού προβλέπεται για τα αυτοκίνητα. (...) Οταν πάτε από τον δρόμο να χρησιμοποιείτε δρόμους πού δέν έχουν χάραξη ποδηλατόδρομου. Αλλιώς έιστε σε παρανομία βάσει ΚΟΚ και άν γίνει ατύχημα αντί να σας πληρώνουν θα μπλέξετε.

Παράθεσα από άλλο post αυτά τα λόγια του vang, γιατί μου έδωσαν αφορμές για κάποιες σκέψεις:

Οι ποδηλάτες γενικώς, ζητάνε ποδηλατοδρόμους (εγώ είχα πάντα αμφιβολίες αν και ποδηλάτης). Το θέμα είναι ότι με αυτούς, παραχωρούμε ένα είδος ελευθερίας μας.

Δεν θέλω να παρεξηγηθώ, δεν αναφέρομαι στην ελευθερία για καγκουριές και άλλες βλακείες, πάνω από άλλο ο σεβασμός του πιο 'αδύνατου'. Όμως βλέπουμε ήδη στην πράξη ότι οι ποδηλατόδρομοι είναι ένα μικρό αστείο για το θεαθήναι της υπόθεσης, και ίσως αν το δω και περισσότερο πονηρά, ένα κόλπο κατά του ποδηλάτου. [Δεν αναφέρομαι σε χρηματικά ζητήματα ακόμα]. Γιατί με το να δημιουργούμε πρόβλημα στους πεζούς - πέρνοντας πεζοδρόμιο για την κατασκευή ποδ/μων - μας λοξοκοιτάνε και πολύ καλά κάνουνε, τουλάχιστον με μας αφού όχι με τα αυτοκίνητά τους. Και μετά αν δεν τους χρησιμοποιούμε μας περιμένουν και πρόστιμα. Από την μια λοιπόν οι πεζοί από την άλλη η υποχρεωτική μας δημιουργία προβλημάτων, ίσως οδηγεί κάποιους στην παραίτησή τους από το ποδήλατο. Μπίνγκο.

Αλλά και παραπέρα, ζητάμε από αυτόν που τόσον καιρό οδηγεί την κατάσταση από το κακό στο χειρότερο (κράτος κλπ) να μας δώσει κάτι. Είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο για μένα, ότι θα μας δώσει το χειρότερο που μπορεί. Αστυνόμευση αν είμαστε στον ποδηλατόδρομο, κλήσεις γιατί δεν έβαλα το κράνος, γιατί είχα στραβό κουμπί στον γιακά του υπουκαμίσου κα.

Αυτά με πολύ λίγα λόγια ήθελα να πω. Προσωπικά είμαι κατά των ποδηλατοδρόμων, και υπέρ της κατάστασης "προς εξαφάνιση" της μηχανοκίνησης.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

..συμφωνω! Εξαλλου και εμενα μου αρεσει να κινουμαι στο δρομο (και οχι σε ποδηλατοδρομο/πεζοδρομο σαν να ειμαι σε παρκο) αρκει να τηρω τον ΚΟΚ.

hargikas
Απών/απούσα

Ναι αλλά το βασικό θέμα δεν είναι τι θα κάνει πιο ασφαλή την μετακίνηση όλων;

Όπως δεν θα πρέπει να κινδυνεύει ο ποδηλάτης από το αυτοκίνητο - μηχανάκι, δεν θα πρέπει να μην κινδυνεύει και ο πεζός από τον ποδηλάτη; Και αντίστροφα, να μην κινδυνεύει και ο ποδηλάτης από τον πεζό, όπως και το αυτοκίνητο από τον ποδηλάτη.

Αυτό μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους. Είτε με Καινούργιο ΚΟΚ και την τήρηση του, είτε αυτό είναι καλοσχεδιασμένοι ποδηλατοδρόμοι, είτε ΚΟΚ σαν την Γαλλία - Παρίσι που να μπορείς να χρησιμοποιήσεις λεωφορειόδρομους, είτε ΚΟΚ για το που στεκόμαστε...

Δηλαδή σίγουρα με τα νέα δικαιώματα που θα μπορεί να αποκτήσουμε, θα έχουμε και νέες υποχρεώσεις. Αλλά αυτό είναι καλό. Στην υποθετική περίπτωση που υπάρχει αναλυτικός ΚΟΚ για το πως κινείται ένα ποδήλατο (π.χ. απαγορεύεται το αντίθετα στο ρεύμα ή ποιες λωρίδες μπορεί να πάρει κάποιος όταν δεν υπάρχει ποδηλατόδρομος κλπ κλπ), τότε κάνουμε και έυκολη την ζωή του οδηγού για του που να "περιμένει" να δει ποδηλάτη άρα και λιγότερα ατυχήματα.

Χτύπησες πεζό, ενώ δεν έπρεπε να ήσουν εκεί; Να φας το πρόστιμό σου!

Tsag-Ataq
Εικόνα Tsag-Ataq
Απών/απούσα

Θα συμφωνήσω στο ότι ο τρόπος με τον οποίο έχουν γίνει αυτοί οι ποδηλατόδρομοι εντέλει μόνο τον χομπίστα ποδηλάτη εξυπηρετούν. Αυτόν που πήρε το ποδήλατο με 3000 ευρώ και το κάνει ένα τέταρτο βόλτα την εβδομάδα για δύο μήνες και μετά το παρατάει στην αποθήκη. Είναι σε εμβρυακό στάδιο οι ποδ/μοι στην Ελλάδα. ΌΜΩΣ, εμείς που είμαστε πιο ενεργοί σαν ποδηλάτες, θα πρέπει να τους χρησιμοποιούμε για να κάνουμε αισθητή την παρουσία μας, με ό,τι αυτό εμπεριέχει. Και όταν πλέον θα είμαστε αρκετοί ώστε να μην μπορούν να μας αγνοήσουν, τότε θα εξελιχθούν οι ποδηλατόδρομοι, ο ΚΟΚ και η κυκλοφοριακή αγωγή σε ευρωπαϊκά επίπεδα.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

......φτιάχτηκαν επειδή η Ευρωπαική Ένωση τους χρηματοδότησε.
Είναι ο μοναδικός λόγος που φτιάχτηκαν. Δεν υπάρχει άλλος.

Αν για παράδειγμα φτιάχνιονταν επειδή υπήρχαν ποδήλατα που κυκλοφορούσαν και γι' αυτό έπρεπε καπου να τα βάλουν θα φτιάχνονταν με διαφορετικό σκεπτικό.

Σήμερα το δίκτυο των ποδηλατόδρομων στην Αττική είναι ασύνδετο, ασυνεχές και φτιάχτηκε χωρίς κεντρικό σχεδιασμό. Για το λόγο αυτό οι ποδηλατόδρομοι που φτιάχτηκαν δεν οδηγούν πουθενά.
Δεν μπορείς να πάρεις ένα ποδηλατόδρομο και να φτάσεις κάπου. Μετά από μερικές δεκάδες μέτρα θα τελειώσει και θα μείνεις να κοιτάς.

Η κατασκευή τους ανατέθηκε στους τοπικούς δήμους όπου ο καθένας έφτιαξε αυτό που τον βολεύει ή αυτό με το μικρότερο πολιτικό κόστος από πλευράς αντιδράσεων των κατοίκων.

Με λίγα λόγια φτιάχτηκε με τη μέθοδο άρτσι μπούτσι και λουλάς όπως όλα τα γ@μημέν@ Δημόσια έργα στην Ελλάδα (βλ. άσφαλτος, αποχέτευση ασφαλτος, πεζοδρόμια, ασφαλτος, ΕΥΔΑΠ, ασφαλτος, κλπ) και για να καταναλωθούν τα κονδύλια' ΜΟΝΟ.

Τα νεύρα μου!!

Αν το ίδιο έργο το είχε αναλάβει ένα παιδί άνω των 10 ετών το πρώτο που θα σκεφτόταν θα ήταν να πάρει το χάρτη της Αττικής και να χαράξει πάνω του συνεχόμενες γραμμές.

Είναι τόσο δύσκολο ρε πούη μου! ΤΟΟΟΣΟ δύσκολο!

Τρώνε που τρώνε τα κονδύλια, δεν κάνουν και κάτι σωστό.

politicsgr.blog...
Απών/απούσα

μιας και ζω σε ποδηλατοδρομο μπορω να πω οτι:
1) συνδεουν μεταξύ τους κεντρα, π.χ. τρενο, σχολεια, εμπορικο κεντρο κλπ

2) αν δεν συνδεονται στα ΒΠ ειναι εξαιτιας της γνωστης ιστοριας στα μελισια

3) εδωσαν το ερεθισμα στους κατοικους να βγουν απο τα σπιτια τους και σε πολλους να παρουν το ποδηλατο

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Δεν ζω Βόρεια Προάστεια.
Στην Πετρούπολή και στο Ίλιον δεν έχουμε τέτοια θέματα.
Πως προέκυψαν λοιπόν ποδηλατόδρομοι άσχετοι;
Φαντάζομαι ο ποδηλατόδρομος που μένεις αποτελεί την εξαίρεση κι όχι τον κανόνα.

Ερώτηση
Αφού κάθε δήμος θα φτιάξει ποδηλατόδρομο, δεν θα ήταν φρόνιμο από μέρους κεντρικής διοίκησης να χαράξει ένα δίκτυο το οποίο θα υλοποιήσει η αυτοδιοίκηση;
Θα έπρεπε να αφήσει το σχεδιασμό στην καλή θέληση για συνεργασία στους δήμους; Αφού γνωρίζουμε όλοι ότι οι γείτονες δήμαρχοι αν δεν είναι της ίδιας κομματικής παράταξης δεν λένε ούτε καλημέρα ο ένας στον άλλον.

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Ειναι οτι πρεπει να ακολουθουν τον ποδηλατη,και οχι ο ποδηλατης αυτους.

Το προβλημα δεν ειναι ΜΟΝΟ τα υλικα,ειναι οτι ενας πχ.τουριστας πραγματικα αδυνατει να τους χρησιμοποιησει διοτι απλα δεν εχουν λογικη δρομου αλλα λογικη κονδυλιου και ΜΟΝΟ.

Με αλλα λογια,αμα ειναι να παρω gps για να τους βρω,οκ,και ο δρομος καλος ειναι.

σσ.Παντου εξω,οπως προσγειωνεται το αεροπλανακι και σε παει το λεωφορειο στην πολη,ναααα!κατι ποδηλατοδρομοι μπροστα σου.Ανοιγεις χαρτη,ψαχνεις το/ενα ξενοδοχειο και καβαλας-εφυγες.

Αντε καντο εδω.Εστω και στην Κηφισσια.Αμα δεν φτασετε Καλλιτεχνουπολη μεσω της χαραξης,εμενα να μη με λενε gstb

Συμφωνω με tkant.10χρονο το πολυ.....

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Εχουμε και λέμε:

to wrote:
vang wrote:
Να έχετε υπ όψιν σας ότι άν υπάρχει ποδηλατόδρομος, είναι παράνομο να κινείστε έξω από αυτόν στο διάζωμα πού προβλέπεται για τα αυτοκίνητα. (...) Οταν πάτε από τον δρόμο να χρησιμοποιείτε δρόμους πού δέν έχουν χάραξη ποδηλατόδρομου. Αλλιώς έιστε σε παρανομία βάσει ΚΟΚ και άν γίνει ατύχημα αντί να σας πληρώνουν θα μπλέξετε.

Ο ΚΟΚ έτσι κι αλλιώς πρέπει να αλλάξει (και θα αλλάξει σύντομα) αν όντως γράφει κάτι τέτοιο και να προσαρμοστεί στις προδιαγραφές της ΕΕ οι οποίες δεν υποστηρίζουν τέτοια απαγόρευση παρα μόνο σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.

to wrote:
Το θέμα είναι ότι με αυτούς, παραχωρούμε ένα είδος ελευθερίας μας.

.....πέρνοντας πεζοδρόμιο για την κατασκευή ποδ/μων - .....

Αλλά και παραπέρα, ζητάμε από αυτόν που τόσον καιρό οδηγεί την κατάσταση από το κακό στο χειρότερο (κράτος κλπ) να μας δώσει κάτι.

Πες το αυτό σε ποδηλάτες όλου του υπόλοιπου κόσμου και θα σε κοιτάξουν σαν εξωγήινο..Θεωρείς ελευθερία να πηγαίνεις αγκαλιά με τα αυτοκίνητα και σκλαβιά το νά έχεις ενίοτε τον δικό σου χώρο όπου μπορείς να κινηθείς με ΑΣΦΑΛΕΙΑ είτε είσαι 10 χρονών και πας στο σχολείο είτε είσαι 80 και πας στο καφενείο? Δεν ειναι όλοι οι ποδηλάτες για τους οποίους ζητάμε υποδομές, έμπειροι ποδηλάτες, με εξαίρετα αντανακλαστικά και γνώσεις του ΚΟΚ (ο οποίος μάλιστα ούτε και τηρείται απο τους οδηγούς των ΙΧ).
Ο δε ποδηλατόδρομος δεν παίρνει χώρο απο τα πεζοδρόμια (κακώς αν έχει γίνει αυτό στους κατ΄ ευφημισμόν ποδηλατόδρομους της ΑΘήνας) αλλά χρησιμοποιεί κατα κύριο λόγο τις θέσεις των παράνομα παρκαρισμένων ΙΧ. Εκτος αυτού, οι ποδηλατόδρομοι αποτελούν ένα μέρος μιας ολοκληρωμένης μελέτης ανάπλασης των πόλεων - δεν στριμώχνεται ένας ποδηλατοδρ. όπου νάναι και τελειώσαμε.....
Το οτι οι προδιαγραφές κλπ δεν τηρούνται και οτι οι ποδηλατόδρομοι είναι συχνά άχρηστοι λόγω του μπουρδέλου που ζούμε, δεν έχει καμιά σχέση με το αν οι ποδηλατόδρομοι είναι σημαντικό έργο ή όχι.

one less car
Απών/απούσα

Συμφωνώ μαζί σου όπως και με τους περισσότερους, νομίζω ότι όλοι όσοι ποδηλατούν στο λεκανοπέδιο για να εξυπηρετήσουν κάποιες ανάγκες τους -ή για να πάνε καθημερινά στην δουλειά τους- σίγουρα καταλήγουν στο ίδιο συμπέρασμα. Ακολουθώντας το οδικό δίκτυο και όχι τους υπάρχοντες ποδηλατόδρομους - τηρώντας βέβαια τον κοκ.- σίγουρα κινδυνεύεις λιγότερο. Δοκίμασα σχεδόν όλους τους υπάρχοντες ποδηλατόδρομους, όλοι τους είναι δυστυχώς επικίνδυνοι, άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο. Το πιο επικίνδυνο τους είναι όλες, μα όλες οι διασταυρώσεις γιατί απλούστατα δεν τις υπολογίζει κανείς.
Θα έλεγα ότι καλοί είναι μόνο για τα μικρά παιδιά, που κάνουν τις πρώτες πεταλιές στους δρόμους, με την προυπόθεση ότι επιτηρούνται από τους μεγαλύτερους που καταλαβαίνουν τον κίνδυνο. Οσο και αργά να πηγαίνει κάποιος καλύτερα είναι στο δρόμο παρά στο παβε των περισσότερων ποδηλατόδρομων που λές και φτιάχτηκαν ειδικά για να πηγαίνεις ακόμα πιο αργά.
Οσο για το ότι παρανομούμε όταν πάμε στο δρόμο αντί στον ποδηλατόδρομο έχω μια πρόσφατη εμπειρία. Στον ποδηλατόδρομο της Δάφνης- τον χειρότερο απ' όλους- είπα να τον δοκιμάσω άλλη μια φορά έτσι για να περάσει και κάποιος με ποδήλατο μιάς και δεν έχω δει ποτέ ποδήλατο επάνω του. Μετά από δυό στενά βγήκα ξανά στο δρόμο γιατί προτιμώ το κεφάλι μου γερό και το κράνος άσπαστο. Λες και είχα ραντεβού μεσημεριάτικα, νάσου αμέσως πίσω μου οι μηχανόβιοι της "δίας". Ευγενείς και χωρίς καμμιά αυστηρότητα μου έκαναν παρατήρηση γιατί βγήκα από τον ποδηλατόδρομο.
Τους απάντησα να δοκιμάσουν με την μοτοσυκλέτα έστω και για ένα τετράγωνο και αν μπορούν τότε να ξαναμπώ και γω...
Η απάντηση άμεση, "δίκαιο έχεις ρε φίλε"
Το τι θα κάνουν οι ίδιοι σε λίγα χρόνια που θα έχουμε πολλούς ποδηλατόδρομους εύκολο να το φανταστήτε...
Το ότι κάποιοι-ες, χρησιμοποιούν τους ποδηλατόδρομους ενώ πρώτα δεν κυκλοφορούσαν με το ποδήλατο είναι αλήθεια, αντιτάσσω όμως σ' αυτό το πόσοι δίνουν ραντεβού τις Παρασκευές και τα Σαββατόβραδα και κάνουν τις βόλτες τους σ' όλη την Αθήνα...
Αυτή είναι η απάντηση τους ποδηλατικού κόσμου της πόλης στα σχέδια "εκπολιτισμού" μας με ποδηλατόδρομους.
Καλώς ή κακώς ζούμε σε μιά πόλη σχεδόν ζούγκλα. Ο εκπολιτισμός μας δεν θα έρθει από τα πάνω, με ποδηλατόδρομους, κανόνες αυστηρούς και αποφάσεις δημοτικών συμβουλίων. Θα έρθει από τα κάτω από εμάς τους ποδηλάτες, όταν κυκλοφορούμε παντού και όσο περισσότερο μας κάνει κέφι, με το κέφι και τη χάρη που δίνει η κίνηση του ανθρώπου με ποδήλατο. Εμείς παρασύρουμε και τους άλλους να κάνουν το ίδιο και όχι τα ποσά που καλώς η κακώς ξοδεύονται για ποδηλατόδρομους.

contact