Eρώτηση οδικής ασφάλειας

9 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
galois
Απών/απούσα

Καλησπέρα,

Σε ένα δρόμο με 3-4 λωρίδες αν θες να στρίψεις αριστερά πού πρέπει να βρίσκεσαι;
Στο αριστερό αριστερό μέρος της αριστερής λωρίδας ή στο δεξί της;

Ευχαριστώ

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Στο κεντρο προφανως πρεπει να βρισκεσαι,καθε λωριδα φερει ΕΝΑ οχημα,ειτε ειναι αμαξι,ειτε ειναι ποδηλατο.
Και επειδη πανε κατι μηχανακια και χωνονται διπλα σου με κινδυνο τροχαιου,πιασε τη λωριδα ολη να εχεις το κεφαλι σου πιο ησυχο.

Η κοψε καθετα και τις 4 απο τη διαβαση,επισης πιο ασφαλες απο το να κοψεις 4 λωριδες με ροη οχηματων εαν βρισκεσαι στην δεξια.

spirosta
Απών/απούσα

Θα συμφωνήσω αν μιλάμε για μεγάλους δρόμους με αυτοκίνητα με μεγάλη ταχύτητα καλύτερα να σταματάς δεξια και να περιμένεις φανάρι η να μην περνούν αυτοκίνητα. Εκτός βέβαια και αν ο δρόμος είναι άδειος.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

....από τη δεξιά λωρίδα φαντάζομαι και είσαι με ποδήλατο.....
..............δεν σε βλέπω να ζεις για πολύ καιρό.
Επειδή σε ένα δρόμο με 3-4 λωρίδες, τα αυτ/τα αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες, όλο και κάποιος καλοθελητής θα σε στείλει αδιάβαστο.

Το πιο ασφαλές είναι αυτό που είπε η "god saved the bike". Πέρασε από τη διάβαση πεζών

Nayarxos
Εικόνα Nayarxos
Απών/απούσα

Κατεβαίνω Πατησίων και θέλω να στρίψω αριστερά για Αλεξάνδρας.
Είμαι δεξιά λωρίδα, σταματάω στο φανάρι, ξεκαβαλάω και περπατώ στη διάβαση πεζών.
Μόλις φτάσω στη δεξιά από τις δύο αριστερές που στρίβουν ξανακαβαλάω και κάθομαι μπάστακας στο κέντρο της λωρίδας. Έτσι εξασφαλίζω ότι δε θα μου σφηνωθεί κάποιος βιαστικός. Μόλις ανάψει πράσινο για αριστερά στρίβω μαζί, αλλά μπροστά από τα αυτοκίνητα.

to
Εικόνα to
Απών/απούσα

Λοιπόν για την Πατησίων και θες να πας Αλεξάνδρας, αν το έχεις (αυτό κάνω).

Απλά εν κινήσει, αλλάζεις σε λογικό χρ. διάστημα λωρίδες μέχρι να φτάσεις στα δεξιά της δεξιάς. Προφανώς δεν μπορεί παρά να πηγαίνεις με γρήγορο ρυθμό και μάλιστα να κοιτάς καλά πίσω σου στις αλλαγες λωρίδας, ώστε να μην "κλείσεις" επ ουδενί κανέναν/καμμιά. Πρέπει να είσαι πολύ σίγουρος / σίγουρη και τότε δουλεύει.

Φτάνοντας στο φανάρι, αν σε πιάσει το φανάρι, πας στην αριστερή πλευρά της δεξιάς λωρίδας, για να πάρεις την στροφή ανοιχτά και όχι κλειστά, ώστε να αφήνεις χώρο στους αυτοκινητιστές να σε προσπεράσουν (να βρεθείς δηλ. δεξιά τους, στην δεξιά της Αλεξάνδρας). Ίσως γενικά αν μπορείς το κάνεις σε πιάσει δεν σε πιάσει.

Γενικά η θέση σου έχει να κάνει με το πως και πόσο συμβαδίζεις με την εκάστοτε κίνηση.

Αυτά χοντρικά.

ΥΓ.: Στην δύσκολη κατάσταση (ίσως γιατί δεν προλαβαίνεις, ίσως γιατί τελευταία στιγμή το σκέφτηκες), ναι, σταματάς και πας ή στην διάβαση, ή πας και περιμένεις σε κάποιο φανάρι του κάθετου δρόμου, ώστε να βγεις απέναντι, φυσικά στην αριστερά πλευρά πάντα.

ΥΓ2.: Α, ποτέ δεν κάθομαι να περιμένω πάνω στις γραμμές τις διάβασης των πεζών. Πριν, εκεί που ξεκινούν.

Marios
Απών/απούσα

τέτοιο σημείο που όποτε το περνάω έχω θέμα είναι στον πειραιά. Στον δρόμο που είναι ο σταθμός του ησαπ στο φάληρο. Κάνει μετά από λίγο μια διχάλα όπου ευθεία συνεχίζει προς λιμάνι, και αριστερά πάει προς το δημοτικό ωδείο. Αναγκαστικά είσαι δεξιά από πιο πριν, φανάρι/διάβαση εκεί δεν υπάρχει.
Οπότε εκεί απλά χέρι στη διάταση και πηγαίνεις...

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Το τι γράφουμε και το τι κάνουμε αποτελεί παράδειγμα μερικές φορές.
Αν κρίνω από την ερώτηση, ο φίλος galois πρέπει να είναι πρωτάρης στην ποδηλατική κοινότητα.
Ίσως αν διευκρινίζαμε πόσο καιρό κάνουμε ποδήλατο, πριν φτάσουμε να μπαίνουμε δεξιά - αριστερά σε λωρίδες θα ήταν μία χρήσιμη πληροφορία για κάποιον που βλέπει τα αμάξια να αερίζουν το εξωτερικό του μηρού του όταν περνούν από δίπλα του και να αισθάνεται ότι είναι πρωταγωνιστής σε ταινία τρόμου.

Επίσης η Πατησίων πριν στρίψεις στην Αλεξάνδρας είναι δύο λωρίδες αν και στο φανάρι γίνονται τρεις.
Ο φίλος μας μίλησε για τρεις - τέσσερις λωρίδες. Σε ένα τέτοιο δρόμο ίσως καλύτερα θα ήταν να πάει από τη διάβαση μέχρι να αποκτήσει τη σιγουριά και να δει τι θα κάνει σύμφωνα με την κίνηση των αυτ/των, ή την πυκνότητα ροής (αν είναι μποτιλιαρισμένα ή δεν έχει καθόλου για κάποιο χρονικό διάστημα κλπ)

Nayarxos
Εικόνα Nayarxos
Απών/απούσα

tkant wrote:
Το τι γράφουμε και το τι κάνουμε αποτελεί παράδειγμα μερικές φορές.
Αν κρίνω από την ερώτηση, ο φίλος galois πρέπει να είναι πρωτάρης στην ποδηλατική κοινότητα.
Ίσως αν διευκρινίζαμε πόσο καιρό κάνουμε ποδήλατο, πριν φτάσουμε να μπαίνουμε δεξιά - αριστερά σε λωρίδες θα ήταν μία χρήσιμη πληροφορία για κάποιον που βλέπει τα αμάξια να αερίζουν το εξωτερικό του μηρού του όταν περνούν από δίπλα του και να αισθάνεται ότι είναι πρωταγωνιστής σε ταινία τρόμου.

Επίσης η Πατησίων πριν στρίψεις στην Αλεξάνδρας είναι δύο λωρίδες αν και στο φανάρι γίνονται τρεις.
Ο φίλος μας μίλησε για τρεις - τέσσερις λωρίδες. Σε ένα τέτοιο δρόμο ίσως καλύτερα θα ήταν να πάει από τη διάβαση μέχρι να αποκτήσει τη σιγουριά και να δει τι θα κάνει σύμφωνα με την κίνηση των αυτ/των, ή την πυκνότητα ροής (αν είναι μποτιλιαρισμένα ή δεν έχει καθόλου για κάποιο χρονικό διάστημα κλπ)


Συμφωνώ απόλυτα. Ακόμα και έμπειροι ποδηλάτες, χρησιμοποιούν τις διαβάζεις πεζών και τα πεζοφάναρα για να διασχίσουν κάθετα μεγάλες λεωφόρους.
Η κάθοδος της Πατησίων, στο σημείο που διασταυρώνεται με Αλεξάνδρας έχει 5 λωρίδες. Τρεις πάνε ευθεία και 2 στρίβουν αριστερά.

wp