. http://sustainablecitiescollective.com/luis-rodriguez/130276/pedestrian-... .
Σχεδόν μετάφραση
. http://goo.gl/ws4ub.
Αστικός Σχεδιασμός: Οι Πεζόδρομημενοι εμπορικοί δρόμοι κάνουν τις Κοινοτήτες πιο βιώσιμες
Δημοσιεύτηκε 6 Ιουλίου 2013
Λέξεις-κλειδιά: διασυνδεδεμένο δρόμους , αστικού σχεδιασμού , αστική placemaking , την καινοτομία , Best Practices , Σχεδιασμός και αρχιτεκτονική , μέσα μαζικής μεταφοράς , Ποδηλασία , Πολεοδομίας , χρήση γης , Placemaking , Μεταφορές , πολεοδομία
Εμπορικοί δρόμοι προσανατολισμένοι σε κίνηση πεζών μπορεί να είναι το κλειδί για να κάνει τις κοινότητες πιο βιώσιμες, ιδίως όταν είναι καλά σχεδιασμένοι, έχουν καλή διαχείριση και που συνδέονται σε στρατηγικά σημεία με δίκτυα μαζικής μεταφοράς, πεζοδρομίων και ποδηλατικών διαδρομών.
Όλο και περισσότεροι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θέλουν κοινότητες-γειτονιές τους, τα χωριά, κωμοπόλεις και πόλεις-να είναι πιο βιώσιμες.
Οι Βιώσιμες κοινοτήτες παρέχουν στους κατοίκους την ευκαιρία να απολαύσουν μια υψηλή ποιότητα ζωής:
Επιτρέποντας τους να ζήσουν σε μια ποικιλία από επιλογές στέγης και να περπατήσουν, ποδήλατησουν ή να χρησιμοποιησουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς για να πάνε στα μέρη που πιο συχνά πρέπει να πηγαίνουν κάθε μέρα, όπως η εργασία , τα σχολεία, παντοπωλεία, εμπορικά κέντρα, πάρκα, χώρους αναψυχής και τις εγκαταστάσεις υγείας.
Κοινοτικά δίκτυα, όπως τα δίκτυα κινητικότητας των πεζών μονοπάτια, διαδρομές με ποδήλατο και μέσα μαζικής μεταφοράς - σε συνδυασμό με άλλα συστατικά της κοινότητας - όπωςεμπορικούς δρόμους μόνο για πεζούς- (POSS), αποκλειστικά ποδηλατικές διαδρομές, καθώς και βιώσιμους δρόμους, μπορεί να κάνει μια σημαντική συμβολή προς την κατεύθυνση δημιουργίαςπιο βιώσιμων κοινότητων .
(ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΜΕΤΕΦΡΑΣΑ )
Μεταφραση GOOGLE
Με βάση μια περιοδεία μελέτη που διεξήχθη στα τέλη του καλοκαιριού του 2010, αυτό το άρθρο θα περιγράψει POSS, συζητούν τέσσερα επιτυχημένα παραδείγματα POSS στη Γερμανία, να προσδιορίσει τις βασικές αρχές για την επιτυχία μιας POSS, και θα δείξει ότι οι κοινότητες μπορούν να σχεδιαστούν έτσι ώστε οι κάτοικοι μπορούν να πάει σε μέρη που άνετα χωρίς να χρειάζεται να οδηγούν ιδιωτικά αυτοκίνητα τους ανά πάσα στιγμή.
Πεζόδρομος μόνο εμπορικούς δρόμους (POSS) ήταν πολύ δημοφιλής εδώ και πολλά χρόνια σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις, αλλά επίσης υπάρχουν και αλλού. Συνήθως αποτελούνται από ένα μόνο δρόμο, ή δύο ή περισσότερα δρόμους που διασυνδέονται μεταξύ τους, συχνά μέσα από ένα τετράγωνο, ώστε να σχηματίζουν μια συνεχή και περισσότερο γραμμικό δρόμο. Το τμήμα καρδιά και το κεντρικό του POSS είναι ένας δρόμος σε όλη την υπαίθρια διαμορφωμένη ζώνη για τους πεζούς που συχνά σχεδιάζονται και κατάφερε να επιτύχει το επιθυμητό περιβαλλοντικό χαρακτήρα και κοινωνικο-οικονομικά αποτελέσματα. Τοποθετημένα κατά μήκος των δύο πλευρών του πεζόδρομου, υπάρχει μια ποικιλία των μονάδων που πωλούν αγαθά και υπηρεσίες στο κοινό, όπως καταστήματα με σουβενίρ, μπουτίκ, εστιατόρια, μπαρ, καφετέριες, παντοπωλεία, αρτοποιεία, τον τρόπο ζωής και τη μόδα καταστήματα, τράπεζες και πολυκαταστήματα. Αυτή η ποικιλία των εγκαταστάσεων περιλαμβάνει συχνά διάσημες εκκλησίες, ιστορικά κτίρια, μουσεία, εβδομαδιαία ημέρες στην αγορά με φρέσκα προϊόντα, εποχικά αξιοθέατα και άλλες ειδικές εκδηλώσεις.
Όταν μια POSS είναι αρκετά μεγάλη, είναι δυνατόν να βρείτε μερικά δρομάκια κατά μήκος της POSS. Αυτά τα δρομάκια συνήθως ξεκινούν-off, ή loop, στην ή κοντά στην εξωτερική άκρη του πεζόδρομου της POSS και στη συνέχεια να οδηγήσει μακριά από την POSS και προς τον επόμενο δρόμο. Οι δρόμοι πλευρά του ΡΟδδ πιο συχνά εκτείνονται και τα ψώνια από το POSS, έχουν τα παραδοσιακά πεζοδρόμια, επιτρέπουν στα αυτοκίνητα και άλλα οχήματα, επιτρέπουν στάθμευσης στο δρόμο, και να περιέχει άλλες χρήσεις γης, όπως η στέγαση και εμπορικά γραφεία.
Fahrgasse, ένα από τα πολλά σοκάκια των Zeil-τα πιο δημοφιλή POSS στο κέντρο της Φρανκφούρτης.
POSS είναι συχνά εξοπλισμένα με χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων κατά μήκος των επόμενων δρόμους και στις δύο πλευρές των POSS και σε άλλες κοντινές περιοχές. Επιπλέον, τα μεγάλα πολυκαταστήματα που βρίσκονται κατά μήκος των POSS παρέχουν εσωτερικό χώρο στάθμευσης για τους πελάτες τους στα κτήριά τους. Έτσι, πολλοί δυνητικοί αγοραστές προέρχονται από αυτούς τους χώρους στάθμευσης. Αλλά η κύρια ροή των πιθανών αγοραστών έρχονται σε μια POSS αποτελείται από τους πεζούς και τους ποδηλάτες που ζουν στην περιοχή ή τις αμέσως γύρω περιοχές, καθώς και των δημόσιων μεταφορών αναβάτες που ζουν σε άλλα μέρη της πόλης ή εξωτερικά προάστια της. Οι τουρίστες μπορούν επίσης να είναι ένα σημαντικό μέρος αυτής της σε ροή των πιθανών αγοραστών.
Παρά το γεγονός ότι POSS προορίζονται μόνο για τους πεζούς, επιτρέπουν επίσης έκτακτης ανάγκης και οχήματα της αστυνομίας, όταν είναι απαραίτητο, καθώς και την εξυπηρέτηση και τα οχήματα εφοδιασμού εκτός των ωρών λειτουργίας των καταστημάτων. Οι ποδηλάτες επιτρέπεται να οδηγούν τα ποδήλατά τους σε κοντινή ταχύτητες σε όλες τις POSS σε ορισμένες πόλεις και σε κάποια POSS σε ορισμένες πόλεις, όμως, όταν αυτές οι POSS πολύ κόσμο, οι περισσότεροι ποδηλάτες προτιμούν να παρκάρουν τα ποδήλατά τους στους καθορισμένους χώρους στάθμευσης ποδηλάτων κατά μήκος των POSS και στη συνέχεια με τα πόδια από εκεί όπου πρέπει να πάνε, άλλους ποδηλάτες υπέρ να περπατήσει τα ποδήλατά τους μαζί τους. Οι ποδηλάτες δεν επιτρέπεται να οδηγούν τα ποδήλατά τους σε κάποια POSS ορισμένων πόλεων. Για να κάνετε ποδήλατο-και-shopping συνδυασμό ευκολότερη, ορισμένες πόλεις, όπως η Φρανκφούρτη, έχουν ορίσει παρακάμπτει για γρήγορη ποδηλάτες, τα οποία βρίσκονται σε κοντινή απόσταση (μέσα σε ένα ή δύο τετράγωνα) και παράλληλα με το POSS, όπως η Zeil παράκαμψης στη Φρανκφούρτη .
Μια παράδοση φορτηγό και ένας ποδηλάτης στο Steingasse, ένα δημοφιλές POSS στο Mainz City, νωρίς το πρωί, πριν ωρών λειτουργίας των καταστημάτων.
POSS είναι συνήθως γεμάτο με τους αγοραστές, οι αγοραστές παράθυρο, τους τουρίστες και τους άλλους ανθρώπους όλων των ηλικιών και από όλα τα κοινωνικά στρώματα που έρχονται να ψωνίσουν, να παρατηρήσουν, βόλτα, φαγητό, αναδημιουργήσει, να κοινωνικοποιηθούν, να χαλαρώσετε, να έχουν λίγο καθαρό αέρα, ή απλά να έχουν κάποια διασκέδαση . Βρύσες, καθιστικούς χώρους, γλυπτά, διασκεδαστές δρόμου και μουσικούς, και τα εστιατόρια και τα υπαίθρια καφέ κάνουν POSS πολύ ζωντανή, ελκυστική και απολαυστική? Και η απουσία αυτοκινήτων και άλλων οχημάτων καθιστά ασφαλή. Κατά τη διάρκεια ειδικές γιορτές και εκδηλώσεις, όπως την περίοδο των Χριστουγέννων και την ημέρα της εβδομαδιαίας αγοράς, POSS είναι ιδιαίτερα πολυσύχναστη και ζωντανή.
Πολλές ευρωπαϊκές POSS είναι σε θέση να παράγουν πολύ μεγάλες ποσότητες της κυκλοφορίας πεζών. Σύμφωνα με την πόλη του Γραφείου Τουρισμού της Κολωνίας, σε εθνικό επίπεδο ταυτόχρονη καταμέτρηση των περαστικών που πραγματοποιούνται από Jones Lang LaSalle στα γερμανικά εμπορικά κέντρα στις 10 Απριλίου του 2010, ανέφερε ότι Schildergasse Κολωνίας πεζόδρομο ήταν πιο επισκέφθηκε εμπορική λεωφόρο της Γερμανίας εκείνο το Σάββατο, φέρνοντας σε 13.280 επισκέπτες μεταξύ 1 και 2 το απόγευμα. Kaufingerstrasse Μονάχου πεζόδρομο ήταν στη δεύτερη θέση με 11.905 επισκέπτες, και Zeil Φρανκφούρτης πεζόδρομο ήταν τρίτη με 11.420 επισκέπτες. Είναι πολύ προφανές ότι αυτές οι υψηλές ποσότητες των πεζών μπορεί, με τη σειρά τους, οδηγούν σε καλή επαγγελματική και οικονομική επιτυχία τόσο για την POSS τους ιδιοκτήτες και τους λιανοπωλητές.
Schildergasse Κολωνίας (οδός), στις 12:50 το απόγευμα της την Παρασκευή 27 Αυγούστου, 2010.
Μεγάλο μέρος των δυνατοτήτων για POSS να υπομείνουν συνεχιζόμενη επιτυχία εξαρτάται σε πέντε στρατηγικές αρχές: πρώτον, θα πρέπει να είναι άμεσα και εύκολα προσβάσιμο από, ή να αναμιχθεί με, υψηλής πυκνότητας κατοικημένες περιοχές, κτίρια γραφείων, καθώς και άλλες επιχειρήσεις και χώρους εργασίας? Δεύτερον, θα πρέπει να είναι πολύ καλά συνδεδεμένο με, και εξυπηρετείται από, το δημόσιο σύστημα μεταφοράς? τρίτον, θα πρέπει να είναι στρατηγικά διασυνδεδεμένο με το σύστημα πεζόδρομο της πόλης και διαδρομές ποδηλάτων? τέταρτον, έχουν να προσφέρουν βολικές εγκαταστάσεις ποδήλατο στάθμευσης σε κεντρικά σημεία πρόσβασης μαζί οι POSS, ή / και υπηρεσίες που επιτρέπουν ποδήλατο ποδηλάτες είτε ποδήλατο πίσω στο αρχικό σημείο άφιξής τους, ή μεταξύ των εγκαταστάσεων στάθμευσης που προβλέπονται, ιδίως όταν οι POSS είναι πολύ μεγάλες? και πέμπτον, θα πρέπει να μελετηθεί, σχεδιαστεί και η διαχείριση σε συνεχή βάση για την επιτυχία.
Τα ακόλουθα τέσσερα παραδείγματα POSS στη Γερμανία μπορούν παραδείγματα μερικών από αυτές τις αρχές.
Το πρώτο παράδειγμα POSS βρίσκεται στο ιστορικό τμήμα της πόλης της Κολωνίας, όπου δύο δρόμους (Hohe Stra?e και Schildergasse) να διασυνδεθούν μεταξύ τους για να σχηματίσουν μία από τις πιο επιτυχημένες POSS στη χώρα. Οι δύο δρόμοι σε συνδυασμό είναι 1,18 χιλιόμετρα μήκος. Hohe Stra?e απέχει 680 μ. και τρέχει νότια? Ξεκινά λίγα βήματα από το υπέροχο γοτθικό καθεδρικό ναό της Κολωνίας, ένας διεθνώς αναγνωρισμένος και έντονα επισκέφθηκε τουριστικό αξιοθέατο και λίγα μέτρα από τον κεντρικό σταθμό της Κολωνίας σταθμό-το οποίο είναι ένα από τα πιο σημαντικά σιδηροδρομικών κόμβους στην Ευρώπη. Hohe Stra?e καταλήγει στο Galeria Kaufhof, ένα διάσημο γερμανικό πολυκατάστημα. Schildergasse είναι 500 μ. και εκτείνεται δυτικά από την Galeria Kaufhof στο Neumarkt σιδηροδρομικό σταθμό, το οποίο είναι ένα δημόσιο συγκοινωνιακό κόμβο για τα αστικά τρένα του μετρό (U-Bahn), προαστιακό ελαφρά τρένα (S-Bahn) και τα λεωφορεία της πόλης. Χωρίς αμφιβολία, η εξαιρετική τοποθεσία του Hohe Stra?e και Schildergasse POSS - με την εγγύτητά του στο παγκοσμίως διάσημο καθεδρικό ναό της Κολωνίας και στρατηγικές συνδέσεις της σε σχεδόν όλες τις μορφές των τοπικών δημόσιων συγκοινωνιών, και Intercity Express και τα τρένα υψηλής ταχύτητας με επιπλέον συνδέσεις με περιφερειακούς, εθνικούς και διεθνείς προορισμούς, είναι ένας σημαντικός παράγοντας που συμβάλλει στην επιτυχία της.
Hohe Stra?e (οδός) στην Κολωνία στις 11:20 το πρωί της Παρασκευή 27 του Αυγούστου 2010.
Το δεύτερο παράδειγμα POSS βρίσκεται στην καρδιά της πόλης στο κέντρο της πόλης της Φρανκφούρτης, όπου πέντε δρόμους (Gro?e Bockenheimer Stra?e, Kalbacher Gasse, Biebergasse, An der Hauptwache και το αρχικό Zeil οδός) διασυνδέονται μεταξύ τους για να σχηματίσουν «Ο εμπορικός"-μία από τις τα πιο δημοφιλή POSS στη Γερμανία. Ο εμπορικός τρέχει ανατολικά προς δυτικά επί 1 χλμ. από την πλατεία Konstablerwache στο Hochstra?e (οδός). Κατά μήκος του Zeil, υπάρχουν τρεις μεγάλες δημόσιες πλατείες (Konstablerwache, Hauptwache και Ratheneau) και ένα υπόγειο τούνελ που μεταφέρει αστικά τρένα του μετρό (U-Bahn) και τα προαστιακά τρένα φωτός (S-Bahn) και τα δύο, σε Ανατολή και Δύση κατευθύνσεις. Οι πλατείες Konstablerwache και Hauptwache είναι 550 μέτρα το ένα από το άλλο. Κάθε ένα από αυτά τα τετράγωνα στεγάζει ένα σταθμό του μετρό που εξυπηρετεί ως δημόσιο συγκοινωνιακό κόμβο για το U-Bahn και S-Bahn. Ο σταθμός Konstablerwache έχει επίσης στάσεις στο επίπεδο του εδάφους για τραμ και τα λεωφορεία.
Μεγάλο μέρος της επιτυχίας και της φήμης του Zeil φαίνεται να εξαρτηθεί από τη στρατηγική της θέση, με εξαιρετικές συνδέσεις με κάθε είδους δίκτυα δημόσιων διαδρομών μεταφοράς, των πεζών και διαδρομές ποδηλάτων. Ωστόσο, υπάρχουν και άλλοι σημαντικοί παράγοντες που φαίνεται να ενεργούν ως πρόσθετες δυνάμεις οδήγησης, τόσο για την επιτυχία και την υψηλή δημοτικότητα του Zeil. Αυτά περιλαμβάνουν: την εντυπωσιακή και μοντέρνα αρχιτεκτονική των κτιρίων στο δρόμο ότι το σπίτι κάποια διάσημα πολυκαταστήματα, όπως το Galeria Kaufhof και MyZeil? Οι τρεις μεγάλες δημόσιες πλατείες κατά μήκος του δρόμου που προσφέρουν ευκαιρίες για τους ανθρώπους να χαλαρώσουν, να κοινωνικοποιηθούν και να απολαύσετε τις καιρικές συνθήκες ? η πολυσύχναστη αγορά του Σαββάτου αγρότες από την πλατεία Konstablerwache? οι διασκεδαστές δρόμου και μουσικούς που συχνά προσελκύουν μεγάλα πλήθη ανθρώπων? και τα πολυάριθμα δρομάκια στα ανοικτά των POSS οι οποίες είναι εμπλουτισμένες με μια ποικιλία των χρήσεων γης, όπως η υψηλής πυκνότητας κατοικιών, γραφείων και εμπορικά κτίρια, εξειδικευμένες εστιατόρια και κλασικά καταστήματα μόδας.
Ο εμπορικός στο κέντρο της Φρανκφούρτης στις 2:29 το απόγευμα το Σάββατο, 28 Αυγούστου 2010.
Το τρίτο παράδειγμα POSS βρίσκεται στο ιστορικό τμήμα της πόλης στο κέντρο της πόλης του Μονάχου », όπου δύο δρόμους διασυνδέονται μεταξύ τους για να σχηματίσουν το Kaufingerstrasse-Neuhauser Stra?e (οδός)-ένα από τα POSS Γερμανού που προσελκύει εκατομμύρια τουρίστες το χρόνο. Η Kaufingerstrasse-Neuhauser Stra?e (οδός) είναι 750 μ. και διαθέτει περίπου δυτικά από την πλατεία Marienplatz City Center στο Karlsplatz (Stachus). Marienplatz είναι μια διεθνώς γνωστή δημόσια πλατεία που στεγάζει Παλαιά και την Καινή Δημαρχεία του Μονάχου. Karlsplatz (Stachus) είναι μια άλλη δημόσια πλατεία βρίσκεται στα μισά του δρόμου μεταξύ Marienplatz και τον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της πόλης. Κάθε, πλατεία Marienplatz και την πλατεία Karlsplatz, στεγάζει ένα υπόγειο σταθμό που λειτουργεί ως δημόσιο συγκοινωνιακό κόμβο για τα αστικά τρένα του μετρό (U-Bahn), προαστιακό τρένα φωτός (S-Bahn), και τα τραμ και τα λεωφορεία. Οι δύο σταθμοί συνδέονται μεταξύ τους με ένα υπόγειο τούνελ που εκτείνεται κατά μήκος Kaufingerstrasse-Neuhauser Stra?e και φέρει προαστιακό φως τρένα (S-Bahn).
Υπάρχουν τέσσερις λόγοι για τους οποίους Kaufingerstrasse-Neuhauser Μονάχου Stra?e (οδός) προσελκύει τόσους πολλούς ανθρώπους. Πρώτον, αυτή η POSS είναι πολύ καλά συνδεδεμένο με όλα τα είδη των δημοσίων δικτύων μεταφοράς? Δεύτερον, στεγάζει το διάσημο ιστορικά κτίρια, όπως η Νέα Δημαρχείο της πόλης και το υπέροχο καθεδρικό ναό του αγαπητού Παναγίας (Frauenkirche)? Τρίτο, προσφέρει ελκυστικές αγορές σε μια ποικιλία από μικρά καταστήματα, τα μεγάλα πολυκαταστήματα και εξειδικευμένα καταστήματα μόδας? και το τέταρτο, είναι καλά συνδεδεμένο με μια σειρά από πεζόδρομου και των δικτύων ποδηλατική διαδρομή. Σύμφωνα με τη μελέτη των βέλτιστων ευρωπαϊκών πρακτικών στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών μεταφορών, το 2001, του Μονάχου είχε ήδη 5,5 χλμ μόνο για πεζούς στους δρόμους. Δίκτυο Κύκλος του Μονάχου περιγράφεται σε μια έκθεση του 2007 από την πόλη του Τμήματος Μονάχου Δημοσίων Έργων ως εξής: «Με συνολικό μήκος 1.200 χιλιομέτρων, το Δίκτυο Κύκλος του Μονάχου προσφέρει μια εξαιρετική υποδομή για τους ποδηλάτες Υπάρχουν 15 διαφορετικές διαδρομές που οδηγούν αστέρων. διαμορφώνεται από την πλατεία Marienplatz στο κέντρο της πόλης, εξερχόμενος στα προάστια του Μονάχου. Εντός της κεντρικής αστικής περιοχής οι διαφορετικές διαδρομές που συνδέονται μέσω του εξωτερικού και του εσωτερικού δακτυλίου του κύκλου. Τέσσερις «πράσινο ταινίες," οι ποδηλατόδρομοι Isar και Wurm, καθώς και του Βορείου και Νοτίου ποδηλατόδρομοι συμπλήρωση του δικτύου. " Το ακόλουθο απόσπασμα από την on-line έκθεση της πόλης Πέντε καλοί λόγοι για να οδηγούν με ένα ποδήλατο εξηγεί περαιτέρω την ποιότητα των δικτύων διαδρομή με ποδήλατο του Μονάχου: «ένα ποδήλατο θα σας πάρει μέσω Μονάχου πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ευελιξία από ό, τι οποιοδήποτε άλλο μέσο μεταφοράς Τι περισσότερο, μπορείτε. 'll να είναι χαλαροί, δεν θα βλάψουν το περιβάλλον, και αυτό είναι καλό για την υγεία σας. "
Πεζών και ποδηλάτων πορείες τρέχουν δίπλα-δίπλα σε Arabella Πάρκο του Μονάχου.
Kaufingerstrasse-Neuhauser Μονάχου Stra?e (οδός), στις 12:46 το απόγευμα της Δευτέρας 30 Αυγούστου, 2010.
Το τέταρτο και τελευταίο παράδειγμα POSS είναι στο Mainz, μια μικρή πόλη λίγο πάνω από 200.000 άνθρωποι, που βρίσκεται περίπου 40 χλμ δυτικά της Φρανκφούρτης. Mainz διαθέτει ένα ολοκληρωμένο δίκτυο λεωφορείων και τραμ, που εξυπηρετεί ολόκληρη την πόλη και τα περίχωρά της? Και δίπλα στο κεντρικό τμήμα της πόλης είναι το Mainz κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό (Hauptbahnhof), το οποίο λειτουργεί ως ένα κομβικό σημείο για προαστιακό τρένα φωτός (S-Bahn ), τοπικά τραμ και λεωφορεία, και υψηλής ταχύτητας και άλλες αμαξοστοιχίες εκφράζουν ταξιδεύουν προς και από την Ελβετία, την Ιταλία, τη νότια Γαλλία, την ανατολική Ευρώπη και όλα τα μέρη της Γερμανίας. Περισσότερα από 160 τρένα φτάνουν στο, και 80.000 επιβάτες και επισκέπτες χρήση, το Mainz κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό καθημερινά.
Αλλά αυτό που φαίνεται να είναι ακόμη πιο ενδιαφέρον για το Mainz είναι ότι το κεντρικό τμήμα της πόλης αισθάνεται πυκνό και συμπαγές, ασφαλές, ζωντανό και ελκυστικό. Τα πάντα φαίνεται να είναι τόσο κοντά και εύκολα προσβάσιμα που ο καθένας θέλει να περπατήσει ή ποδήλατο για να φτάσουμε όπου και αν χρειάζονται ή θέλουν να πάνε σε αυτό το τμήμα της πόλης. Στο κεντρικό τμήμα της Μάιντς θα βρείτε πολλά ιστορικά κτίρια, μουσεία, ιστορικές εκκλησίες, πλατείες, τα μέρη των υψηλής πυκνότητας κατοικιών, μικτής χρήσης κτίρια και γειτονιές, πολλά ευτυχισμένος εμφάνιση ανθρώπους παντού, και πολλές εμπορικές περιοχές εντός των οποίων υπάρχει είναι τρεις ενδιαφέρουσες POSS: η Steingasse-Pfandhausstra?e-Stadthausstrasse οδό, η οποία είναι μήκους 450 μ. και έχει λίγους δρόμους πλευρά? το Schillerplatz-Ludwigsstra?e οδό, η οποία είναι μήκους 400 m? και το Leichhofstra?e-Augustinerstrasse δρόμο, που απέχει 350 μέτρα μήκος. Με βάση αυτές τις POSS, και πάνω από τα εμπορικά καταστήματα και τα καταστήματα, υπάρχει ένα σημαντικό ποσό των κατοικιών και χώρων γραφείων. Είναι πολύ προφανές ότι η στέγαση, ιδίως, δημιουργεί ένα υψηλό μερίδιο της κίνησης των πεζών στην POSS, συμβάλλοντας έτσι για να κάνουν τις POSS τόσο ζωντανή, ζωντανή και επιτυχημένη.
Η Schillerplatz (οδός) στο Mainz, στις 5:42 μμ Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010.
Συμπέρασμα
Μπορούμε να κάνουμε τις κοινωνίες μας πιο υποφερτή. Τα παραδείγματα σε αυτό το άρθρο δείχνουν ότι όταν POSS είναι καλά σχεδιασμένη, σχεδιασμός, η διαχείριση και η στρατηγική που συνδέονται με βασικές κινητικότητα της κοινότητας δίκτυα-όπως τα δίκτυα της δημόσιας διέλευσης, διαδρομές πεζών και ποδηλάτων διαδρομές-μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη λήψη κοινότητές μας πιο υποφερτός . Αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι μπορούν να έχουν αυξημένες ευκαιρίες για περπάτημα, ποδηλασία, την κοινωνικοποίηση και για να είναι πιο ασφαλή και ίσως πιο ευτυχισμένοι από ό, τι πολλοί από τους παραδοσιακούς εμπορικούς δρόμους που φέρουν απασχολημένος αυτοκίνητο κυκλοφορίας. Σημαίνει επίσης ότι οι κοινότητες μπορούν να σχεδιαστούν έτσι ώστε οι κάτοικοι μπορούν να πάνε σε μέρη με άνεση, χωρίς να χρειάζεται να οδηγείτε το δικό ιδιωτικά αυτοκίνητα τους ανά πάσα στιγμή. Τα παραδείγματα δείχνουν επίσης ότι POSS μπορεί να προσελκύσει μεγάλα πλήθη των ανθρώπων όλων των ηλικιών και από όλα τα κοινωνικά στρώματα κάθε εργάσιμη ημέρα, αυξάνοντας έτσι τις δυνατότητες για τη συμμετοχή τους ιδιοκτήτες ακινήτων και επιχειρηματίες και επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου για να πετύχει στην επιχείρησή τους.
Γραμμένο από:
Luis Rodriguez
Το θέμα είναι ότι όλοι οι σχεδιασμοί πεζοδρόμων, γίνονται πάντα με την λογική ότι θα συνοδεύονται από εμπορική αξιοποίηση τους. Δεν έχω διαβάσει ποτέ σε κανένα τέτοιο σχεδιασμό ότι θα μπορούσαν απλά οι δρόμοι να είναι κλειστοί για τα αυτοκίνητα, ( και για οποιοδήποτε μηχανοκίνητο μέσο) απλά έτσι.. χωρίς πρόγραμμα και χωρίς ιδιαίτερες αναλύσεις.
Στην λογική, άπαξ και έφτασες στην πόλη, παράτα το αυτοκίνητο/μηχανάκι σου οτιδήποτε μηχανοκίνητο καβαλάς και βρες άλλο μέσον να κινηθείς μέσα σε αυτήν. Είτε από αυτά που ( θα μπορούσε να ) σου προσφέρει η πολιτεία είτε από αυτά που μπορείς να έχεις μόνος σου, ποδήλατο, αυτά τα δίτροχα που στέκεσαι πάνω τους και σε πάνε όπου θες, είτε με πατίνι... με ότι θες.
Δικαιολογίες για να βγάλεις τα μηχανοκίνητα από τις πόλεις υπάρχουν πολλές. Γιατί πιάνουν χώρο, γιατί κάνουν φασαρία, γιατί χαλάνε την ποιότητα της ατμόσφαιρας, γιατί οι δρόμοι είναι στενοί και έτσι δημιουργείται μποτιλιάρισμα που ρίχνει τον μέσο όρο ταχύτητας, γιατί είναι ο κόσμος πολύς, γιατί δεν χωράμε στην τελική..
Αντί λοιπόν να κάθονται να σπαταλάνε φαιά ουσία για τα αυτονόητα τα πράγματα γίνονται πολύ πιο απλά και με λιγότερα έξοδα. Πετάς τα μηχανοκίνητα έξω από τις πόλεις σου και βρίσκεις την υγειά σου.. Τόσο απλό.
...
ενταξει σαν στοχος
...
αλλα σαν εφαρμογη δεν ειναι τοσο απλο
συνηθως στις πολεις που θαυμαζουμε
δεν εχουν απαραιτητα "πεταξει εξω" τα μη μαζικα μεσα μεταφορας
υπαρχουν υπογειοι δρομοι υπογεια παρκινγκ
αλλα με μια διαφορα καταπληκτικη
σε σχεση με το τι γινεται σε μας:
δεν ειναι κατω απο πατειες
αλλα κατω απο τους δρομους τους οποιους στην συνεχεια πεζοδρομουν.
Απλο ετσι;
απο την μια μπαινεις, και απο την αλλη βγαινεις
μια χαρα;
εδω βεβαια καμια σχεση!
κοβουμε δεντρακια
και οπου γινται ενα υπογειο παρκινγκ
η "δηλωση" του γινεται με μεγαλοπρεπες πυλες
(βλ. διπλα στο πολεμικο μουσειο, πλατεια Κοτζια κλπ)
και οχι οσο πιο διακριτικα γινεται
(που θα ηταν ο πιο προφανης στοχος)
...
ενα καταπληκτικο παραδειγμα η Μαδριτη:
υπογειοποιησαν τον δρομο πλαϊ απο το ποταμι τους
και καναν απο πανω ενα τεραστιο γραμμικο παρκο
(προσοχη:τον δρομο ετσι οχι το ποταμι...)
http://www.youtube.com/watch?v=aOgo4o_afnU
...
η διαφορα ειναι οτι εκει φιαχνουν την πολη επ'ευκαιρια της διαχειρησης του αυτοκινητου
ενω εδω, πιο κοντιφθαλμα, πανικοβλητα, κοιταμε ακομα που θα τα παρκαρουμε και μονο.