Μείωση τέλους ταξινόμησης αυτοκινήτων για τέσσερις μήνες προωθεί η κυβέρνηση

7 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
ilias
Απών/απούσα

Αθήνα

Τη δραστική μείωση -ή ακόμη και μηδενισμό- για ένα τετράμηνο του ειδικού τέλους ταξινόμησης, προκειμένου να τονώσει την αγορά αυτοκινήτου, που περνά βαθιά κρίση, προωθεί η κυβέρνηση. Η μείωση εξετάζεται να επεκταθεί και στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, εφόσον εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Όπως σημειώνει η εφημερίδα Τα Νέα, η κυβέρνηση εξετάζει να μειώσει το τέλος κατά 50% ή και να το καταργήσει εντελώς για τρεις έως τέσσερις μήνες.

Η απόφαση της κυβέρνησης θα έχει ως αποτέλεσμα τιμές μειωμένες κατά 1.000 ευρώ έως 2.000 ευρώ στα μεσαίου κυβισμού αυτοκίνητα.

Από τη ρύθμιση, ωστόσο, θα επωφεληθούν κυρίως τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, αφού σε αυτά επιβάλλεται αναλογικά υψηλότερο τέλος. Για παράδειγμα, σε μια λιμουζίνα 3.200 κ.εκ. αξίας 85.000 ευρώ, το τέλος φτάνει τα 20.000 ευρώ. Αντίθετα, σε ένα αυτοκίνητο 1.200 κ.εκ. αξίας 12.000 ευρώ, το τέλος είναι 800 ευρώ.

Στόχος της ρύθμισης είναι η ανακούφιση της αγοράς αυτοκινήτου, η οποία βιώνει τη διεθνή οικονομική κρίση με μεγάλη ένταση.

Οι πωλήσεις των αντιπροσωπειών μειώθηκαν κατά 37% στο δίμηνο Ιανουαρίου - Φεβρουαρίου 2009, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2008, και τα πρώτα λουκέτα έκαναν την εμφάνισή τους, ενώ πολλοί εργαζόμενοι έχουν απολυθεί ή κινδυνεύουν με απόλυση.

Πηγή in.gr

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=999861&lngDtrID=251

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
ofios
Απών/απούσα

...ενώ είναι απολύτως φυσιολογικό να δανείζεται κανείς για να αντικαταστήσει κάτι που τις περισσότερες φορές δεν χρειάζεται αντικατάσταση!!!

Και μάλιστα με χρήμα, που ουσιαστικά δεν παίρνει ποτέ στα χέρια του και που απλώς αλλάζει λογαριασμό μέσα στα κιτάπια της τράπεζας!!!

Πάλι καλά που η κρίση μας ήρθε νωρίς πριν τα αποσκατώσουμε και κάτι προλαβαίνει να σωθεί...

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Κυρίως θα ωφεληθούν οι κάτοχοι αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού! Να "τονωθεί η αγορά".

"και στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, εφόσον εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση." Στην ελληνική επικράτεια ζούμε ή όχι; Για να το καταλάβουμε καλύτερα δηλαδή.

"πολλοί εργαζόμενοι έχουν απολυθεί ή κινδυνεύουν με απόλυση" Αυτό τους μάρανε. Μια σκασίλα που έχουν για τον εργαζόμενο!

Υπάρχει ένα πολύ απλό μέτρο να σώσει την οικονομία: να γεμίσουμε βιομηχανίες όπλων και να συνεργαστούμε με τους απανταχού πολεμοκάπηλους να πουλάμε όπλα.... :-Ρ

soulis
Απών/απούσα

να μην τονοθει και αυτος??
αστεια πραγματα και μονο απο οικονομικης αποψης...Κραταμε στη ζωη εναν κλαδο που εκανε τον κυκλο του καταδικαζοντας καποιους αλλους. Και αλλοι κλαδοι ειναι σε υφεση μην το ξεχναμε...
Καλα για περιβαλλον δε λεμε...

νοοτροπία
Εικόνα νοοτροπία
Απών/απούσα

Μιλάμε για τόνωση μίας αγοράς που δεν παράγεται στην Ελλάδα ενώ ταυτόχρονα μικρομεσαίες επιχειρήσεις που παρέχουν υπηρεσίες τουρισμού, άθλησης και πολιτισμού κλείνουν με περισσότερους εργαζομένους να πλήττονται από ότι αν κλείνανε οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων.

Π.χ. πολλοί ελληνικοί εκδοτικοί οίκοι κάνουν μαζικές απολύσεις παρόλα αυτά η κυβέρνηση για να μη πω η Ε.Ε. δεν φροντίζουν να στρέψουν τον κόσμο στην καθημερινή ενασχόληση με το βιβλίο γιατί θα κάνουν τους πολίτες καλύτερους καταναλωτές και κατ' επέκταση σκεπτόμενους πολίτες ή στη μείωση του βάρους γιατί τότε θα πληγεί η βιομηχανία της ματαιοδοξίας.

Είναι τελείως κουλό στην Ελλάδα του ήλιου και του ανέμου να μην φροντίζουμε, τώρα που το έχει ανάγκη η αγορά, την αύξηση των επιχειρήσεων εκμετάλλευσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας αντί της αύξησης αντικειμένων κατανάλωσης πετρελαίου που δεν παράγουμε ή έστω βγάζουμε κέρδη.

Κι εγώ απ' την άλλη πληρώνω ΦΠΑ 19% σε όλα τα είδη ποδηλάτου ακόμα και στο ίδιο το ποδήλατο.
Για 'μας ρε υπουργέ καμιά φοροελάφρυνση δεν έχει;
Α, ξέχασα οι βουλευτές κυκλοφορούν με Μερσεντές,
να μην ελαφρύνουμε λίγο τα οικονομικά της Βουλής;

slayerarg
Εικόνα slayerarg
Απών/απούσα

ασορτί με τον παλμό του έλληνα.. όλοι καινούργιο κουβαδάκι θέλουνε..

Άρε ακούω κάτι συζητήσεις στην δουλειά..ξεραίνονται τα αυτιά μου!

Στεναχώρια γιατί την Crysler την αγόρασε η FIAT ( και θα χάσει σε ποιότητα γιατι ώς γνωστον οι Ιταλοί δεν φτιάχνουν καλά αμάξια)

Δουλεύουνε σαν τον σκλάβο για να δανείζονται να πάρουν αμάξι.. 2 και 3 δουλειές.. και κάθε Κυριακή πρωί κατεβαίνουν και καθαρίζουν τα τζάμια με το βετέξ!!!

Άρα τα μέτρα είναι στον παλμό της εποχής.. τι περιμένατε δηλ. επιδότηση για αγορά ποδηλάτου?? Ζήτημα να είμαστε 4000 Πανελλαδικώς (μη λέω και πολλούς) που κινούμαστε αποκλειστικά με ποδήλατο..

Εγώ κατεβαίνω μια φορά το μήνα και βάζω μπρος το ΤΟΥΟΤΑ(10ετίας) για κανα 5λεπτο για να μην πάθει ζημιά (έτσι μου χουν πει) ο κινητήρας, η δε ασφάλεια εχει λήξει κανά τετράμηνο και δεν έχω αξιωθεί να την πληρώσω..

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

..δεν θεωρω λαθος να παιρνεις ενα καινουριο αυτοκινητο , αν μπορεις οικονομικα.
Το καινουριο ειναι σιγουρα ασφαλεστερο , πιο οικολογικο και χωρις καμια καταπονηση στο ..βιογραφικο του.
Γενικα ειναι μια ευκαιρια ,παντως , να αναθεωρησει κανεις μια υπερβολικη ή λαθος επιλογη (πχ ενεργοβορο οχημα μεγαλου κυβισμου) και να παρει κατι πιο , εστω , οικονομικο . Εκει ειναι και το μεγαλυτερο προβλημα μιας και τα ακριβα αυτοκινητα ειναι συνηθως πολυ δυνατα , βαρια και ενεργοβορα και ειναι αυτα στα οποια ειναι αισθητο το μετρο.
..Αν απορείτε , δειτε στην Βουλη ποσα υβριδικα και ποσα ακριβα συμβατικα υπηρεσιακα αυτοκινητα υπαρχουν και θα καταλαβετε οτι οι ανθρωποι που βγαζουν μετρα σαν και αυτο , ειναι στην..κοσμαρα τους και φυσικα δεν ενδιαφερονται για ..οικονομικα/οικολογικα προβληματακια!
Φυσικα και για ολους τους υπολοιπους υπαρχουν τα υβριδικα οπως και τα ηλεκτρικα που ερχονται το 2010 , αλλα εδω..
..εδω για αρχη θα φορτωθουμε οοοοολα τα μεταχειρισμενα της Ευρωπης , μιας και -επειδη φορολογουσαμε παραλογα τα μεταχειρισμενα μεχρι τωρα και φαγαμε "κληση'' απο την Ε.Ε. , θα μειωθουν οι φοροι και στα μεταχειρισμενα- θα λυσσαξουν ολοι οι Ελληνες να παρουν και την τελευταια μερσεντεδαρα και μπεμβεδαρα που ξεφορτωθηκαν οι υπολοιποι πλουσιοι Ευρωπαιοι για αυτοκινητα οπως το chevy volt , opel ampera , toyota prius , honda civic IMA , και γιατι οχι tesla s & roadster και ολα τα υπολοιπα που θα ακολουθησουν και θα ξελασπωσουν τις αυτοκινητοβιομηχανιες μια και καλη , προσφεροντας νεα κινητρα στον αγοραστη.

contact