All ways to cycling in Rugby...the Cycling Tour Club (C.T.C)

28 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Καλή σας διασκέδαση κι απόλαυση ενός εξαιρετικού ντοκουμέντου της British Transport Films...

[Δεν ξέρω αν έχει ξαναδημοσιευθεί, αν ναι σβήστε το).

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

https://www.youtube.com/watch?v=QPkT0paGEnQ&feature=youtu.be

14.735 views οταν το ειδα εγω.
...
ενω εδω παλι υπαρχει CtC;
cloak room ticket στον ΟΣΕ;
half to go on the bike
half to go in the pocket
για να μην μπερδευομαστε μετα;
they hung it on rubber covered hook?
...
οχι αλλα εχουμε αλλα εδω που ειναι πιο ωραια
πολιτισμος ρε
που οταν αυτοι ηταν στα δεντρα εμεις εδω φιαχναμε ακροπολες
...
https://www.youtube.com/watch?v=rXXzH9oo178

1.095.381 views οταν το ειδα εγω.
...
ειχα τον καταψυκτη παντα γεματο κρεας
τρ τρ γαζωνω πινακιδες οξω απο τον αγιο Συλλα
το Σιβας δε με πιανει πινω κουπες με βενζινα
θα παω τση Παναζιας να κανω αρτοπλασια
ω ω ω αγαπημενη των πολλω ( Ο στιχος!)
(ενω ο ιδιος ειναι αγαπημενος των λιγων δηλαδη;)
κεραταδες μας κοβουνε τσι επιδοτησεις παναθεμα τζι
...
it may be only 75 miles from home
but a slightly different accent
can freshen the acustomed sound of speetch

and remind that every place like every person
has his own unique history and character
...
αυτα
α και η Ντορα η μικρη εξερευνητρια
α και το μαυρο Τισερτ με το σημα
α και το "σημαινον" βλεμμα των κοριτσιων (1:45)
κατι σαν το ματωμενο Γαμο του Φεντερικο Γαρσια Λορκα.
...
για δες πως με καταντησες σαν το ερημοκκλησι
που δεν εβρεθηκε ποτε παπας να λειτουργησει
(really?)
...
τι να θυμηθω τι να ξεχασω
η μιση μου καρδια στην Κινα βρισκεται
...
once again light shines trough the figure of Christ.(8:30)
the variety of the group
enriches the variaty of the landscpe (10:03)
the artist will talk about beauty
...
πιτμπουλ θα σου ριψω λανέιτ να σε ψακωσω!
https://pa-in.facebook.com/notes/kostis-moudatsos/%CF%86%CE%BF%CE%BB%CE%...

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Royal Oak wrote:
Καλή σας διασκέδαση κι απόλαυση ενός εξαιρετικού ντοκουμέντου της British Transport Films...

[Δεν ξέρω αν έχει ξαναδημοσιευθεί, αν ναι σβήστε το).


...φιλμακι, εχει δημοσιευτει επανηλειμενως μεχρι τωρα, αλλα οσες φορες και να δημοσιευτει, δεν πειραζει. Το αντιθετο θα ελεγα. Γινεται ετσι γνωστο σε ανθρωπους που δεν παρακολουθουν το φορουμ πολυ καιρο, και θυμιζει σε ολους μας τις υπηρεσιες που απολαμβαναν οι ποδηλατες απο τους σιδηροδρομους στην Αγγλια απο τη δεκαετια του '50 ακομη, και μπορουν να κανουν τις συγκρισεις με τα δικα μας χάλια...που εδω και χρονια διεκδικουμε τα αυτονοητα, τα οποια για αλλους πιο ανεπτυγμενους λαους, ειναι κοινος τοπος εδω και πολλες δεκαετιες.

Wicca
Απών/απούσα

Εμένα πάντως στα related μου πέταξε και αυτό:

https://www.youtube.com/watch?v=XmMaB6WuvQY

και η μέρα μου ξεκίνησε γελαστά...

Η διασκευή δε... τα σπάει.. χα χα χα χαααααααα

https://www.youtube.com/watch?v=rhdL5zOFO28&list=UUlAmJSG50JzamnmlnbghaQA

Wicca
Απών/απούσα

Και άντε να σοβαρευτούμε τώρα και να σας πω πως το σκέφτομαι το θέμα.
Λοιπόν παλιά θεωρούσα ότι και εμείς ως Ευρωπαίοι θα έπρεπε να ακολουθήσουμε τους τρόπους και το στυλ των υπολοίπων.

Το τελευταίο διάστημα όμως σκέφτηκα το εξής: Ότι πολύ παγκοσμιοποίηση έπεσε και δεν είναι όλοι ούτε κατάλληλοι ούτε και "έτοιμοι " για κάτι τέτοιο.

Για παράδειγμα, πριν από καμία 40αριά χρόνια, τραβούσε κανείς κανένα ζόρι αν στην Ελλάδα κάποιοι ήταν αγρότες ή τσοπάνηδες, βόσκαγαν τα ζα και έμεναν στους κάμπους;
Καθόλου, το γούσταραν κιόλας το έβρισκαν γραφικό και ενδιαφέρον. Έρχονταν στην Ελλάδα να κάνουν τουρισμό γιατί την έβρισκαν διαφορετική από τις χώρες τους. Ο τσοπάνης που βρώμαγε τραγίλα ήταν και υποψήφιος για χρυσή σφαίρα. ( μπεε).

Κάνουμε εδώ συζήτηση για να μπουν τα ποδήλατα μέσα στα τρένα.. Ποια ποδήλατα ρε σεις;; Και ποια τρένα;; Λέτε ότι τα παιδιά των τσοπάνηδων έχουν προλάβει να εμπεδώσουν την διαφορά, όταν όλη η κουλτούρα του τόπου αυτού είναι έτσι στημένη ώστε να μην σε κάνει να ξεχνάς ποτέ ότι οι προηγούμενοι ήταν τσοπάνηδες, και αυτό για να διατηρήσεις το εθνικό σου φρόνημα;

Κοιτάω εκεί τι γίνεται γύρω γύρω με αφορμή την οικονομική κρίση, και η αίσθηση που μου αφήνει είναι αυτή μίας ανυπέρβλητης 70ντίλας. Ξαναζώ τα παιδικά μου χρόνια ρε σεις, στις συμπεριφορές, στα ρούχα, στις νοοτροπίες, ακόμα και στις μουσικές. Η οικογένεια που μένει πίσω από το σπίτι μου, και που τα μπαλκόνια τους είναι τόσο κοντά ώστε να είναι σαν να μένουν μες στο σπίτι μου, ακούν όλη μέρα κάτι σταθμούς που παιζουν την Μαρία με τα Κίτρινα!!! και άλλα τέτοια καμμένα 70's. - Μες στην καλή χαρά είναι οι άνθρωποι..Βελάζουν οικογενειακώς με τα τρία τους παιδάκια - σημαντική λεπτομέρεια αυτή, η νέα γενιά- και είναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ- μπεεεε.

Έχετε μήπως τον ευσεβή πόθο ότι όλα αυτά θα αλλάξουν;; Δεν νομίζω, απλά τα έχουμε μπασταρδέψει με αυτά που κάνουν οι υπόλοιποι, πήραν και κινητό οι τσοπάνηδες, πήραν και πολυκάναλο και άφησαν τις φλογέρες, αλλά ο πυρήνας παραμένει ο ίδιος, ( και έχουν από τρία παιδάκια ο καθένας που τα ετοιμάζουν).

Ε επειδή εμένα δεν μου αρέσουν τα δήθεν πράγματα, και επειδή αυτό που μας έχει φάει είναι η δηθενίλα, κρίνω ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να γκρινιάζουμε για το τι είναι η Ελλάδα και τι θα μπορούσε να γίνει.
Είναι χώρα αγροτική και κτηνοτροφική κατά βάση με νοοτροπίες τοπικιστικές και ατελείωτη εσωστρέφεια.
Ε αν το αφήσουμε το πράγμα χαλαρό, θα επιστρέψει σε αυτό που ήταν πριν 40-50 χρόνια, με ή άνευ υποδομών.

Προσωπικά το προτιμώ πλέον, γιατί σίγουρα μπορώ να ξέρω με τι έχω να κάνω.
Η δηθενίλα είναι που ενοχλεί όχι το αυθεντικό. Προβατάκια θέτε, τσολιαδάκια, σουβλάκι, τζατζίκι, κατσικούλες στα βουνά και τσοπαναρέους να σουβλίζουν αρνιά;;; Κανένα πρόβλημα, ( νο πρόουμπλεμ που λέγαμε και παλιά) να τα πουλήσουμε έτσι ωραία και γραφικά που είναι και στο εξωτερικό, να πάρει και τα πάνω της η οικονομία. ( μπεεεε).

Αφιερώνω στους "απροσάρμοστους" και στους "ανυποψίαστους".


Ένεση αλήθειας.
Μπεεεεεεεεεεε..

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Σήμερα κάνω εκκαθάριση. Επειδή λείπουν όλοι, ως κι η καθαρίστριά μας, καθώς έβγαλα το Μαϊντάκι μου τη βόλτα του, κάπως νωρίς λόγω της ζέστης ήρθαμε σ’ επαφή με τις κακοδαιμονίες της νυχτερινής περιοχής μας.

Γυρνώντας πέσαμε στο σκηνικό, όπου νεαρό αγόρι, μ’ ένα μπουκάλι νερό στο χέρι, καθόταν στο κεφαλόσκαλό μας και έπινε νερό κι έκανε εμετό...Αυτό το είδαμε απ’ το απέναντι πεζοδρόμιο και απομακρυνθήκαμε μέχρι αυτό το ταλαίπωρο παιδί να φύγει και να πάει κι εγώ δεν ξέρω πού. Έτσι κι έγινε.

Πιό κει όταν φτάσαμε, είχε πεθάνει ένα μικρό μαύρο γατάκι. Πολύ νωρίς να ήταν το παιδί του Νέρο μου. Άγνωστο, μικρούλι, το τρώγανε τα έντομα...Μια φρίκη.

Όλοι στο κατώφλι του σπιτιού μας, μια ωραία έρημη Κυριακή, πρωΐ.

Ανέβηκα λοιπόν κι εγώ σπίτι κι έγινα όσο πιο ταπεινή κι ουσιαστική γίνεται. Φόρεσα παντελονάκι εργασίας, σαγιοναρίτσες πλαστικές, γέμισα έναν μεγάλο κουβά με χλωρίνη και νερό, πήρα και τη σκούπα του μπαλκονιού παραμάσχαλα κι επιδόθηκα στο εξής:
1. σκούπισα την περιοχή της μπάρας στη γωνία του πεζοδρομίου μας που ήταν γεμάτη σπασμένα γυάλινα μπουκάλια, ό,τι χειρότερο για τα ποδήλατά μου, μια και ή φεύγω ή έρχομαι, από 'κεί το κάνω.
2. Μετά έριξα τρεις εν συνόλω κουβάδες με χλωρίνη στην είσοδο και γενικά.
3. Ξανανέβηκα σπίτι, έπλυνα το μπαλκόνι μου και με φουλ σπήντ το νερό ξέβγαλα το πεζοδρόμιο με την κάνουλα από το μπαλκόνι...

Κι επειδή έχω πάρει φόρα με τις καθαριότητες, μια υστερία την έχω όσο να πει κανείς...

Παίρνω σκούπα, κουβά και χλωρίνη κι εδώ...

Τόσο σκουπίδι κάτω απ’ την πρώτη ανάρτηση προς ΤΙ; Για ν’ αποδείξουμε πως δεν αξίζουμε τέτοιας υποδομής; Για ν’ αποδείξουμε πως δεν χρειάζεται να την αποζητάμε; ΤΙ;

Τεράστιος χαβαλές με τους Κρητικούς μπρουτάλ. Εμείς πάλι καθόλου συμμέτοχοι, που τους φέρνουμε εδώ και όποιος διαβάζει προστίθεται αυτόματα στις θεάσεις, όχι μόνο της British Transport Films, αλλά και των γαργαλιερών/κιτς που παραθέτουμε, για ν’ αποδείξουμε τι; Ότι εμείς οι υπεράνω κι οι άλλοι είμαστε έτσι;;;;

Λυπάμαι!

Όποιος έχει το θάρρος και τα κότσια ας πιάσει τους κουβάδες, τις χλωρίνες και τις σκούπες. Μια εκκαθάριση δεν βλάπτει...

Είναι καλοκαίρι και βρωμάει αν μη τι άλλο...ΤΡΑΓΙΛΑ...

(καημένοι τράγοι! τι φταίτε κι εσείς...με τους “ανθρώπους” που έχετε μπλέξει!)

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
Royal Oak wrote:
Καλή σας διασκέδαση κι απόλαυση ενός εξαιρετικού ντοκουμέντου της British Transport Films...

[Δεν ξέρω αν έχει ξαναδημοσιευθεί, αν ναι σβήστε το).


...φιλμακι, εχει δημοσιευτει επανηλειμενως μεχρι τωρα, αλλα οσες φορες και να δημοσιευτει, δεν πειραζει. Το αντιθετο θα ελεγα. Γινεται ετσι γνωστο σε ανθρωπους που δεν παρακολουθουν το φορουμ πολυ καιρο, και θυμιζει σε ολους μας τις υπηρεσιες που απολαμβαναν οι ποδηλατες απο τους σιδηροδρομους στην Αγγλια απο τη δεκαετια του '50 ακομη, και μπορουν να κανουν τις συγκρισεις με τα δικα μας χάλια...που εδω και χρονια διεκδικουμε τα αυτονοητα, τα οποια για αλλους πιο ανεπτυγμενους λαους, ειναι κοινος τοπος εδω και πολλες δεκαετιες.

Είχα την υπόνοια ότι θα είχε δημοσιευθεί. Και το γούστο θα είναι να έχω σχολιάσει κι εγώ από κάτω και να μην το θυμάμαι. Ου γαρ έρχεται μόνον...το άτιμο...

Wicca
Απών/απούσα

Royal Oak wrote:
[...]
Γυρνώντας πέσαμε στο σκηνικό, όπου νεαρό αγόρι, μ’ ένα μπουκάλι νερό στο χέρι, καθόταν στο κεφαλόσκαλό μας και έπινε νερό κι έκανε εμετό...Αυτό το είδαμε απ’ το απέναντι πεζοδρόμιο και απομακρυνθήκαμε μέχρι αυτό το ταλαίπωρο παιδί να φύγει και να πάει κι εγώ δεν ξέρω πού. Έτσι κι έγινε.

Πιό κει όταν φτάσαμε, είχε πεθάνει ένα μικρό μαύρο γατάκι. Πολύ νωρίς να ήταν το παιδί του Νέρο μου. Άγνωστο, μικρούλι, το τρώγανε τα έντομα...Μια φρίκη.

Όλοι στο κατώφλι του σπιτιού μας, μια ωραία έρημη Κυριακή, πρωΐ.

[..]
2. Μετά έριξα τρεις εν συνόλω κουβάδες με χλωρίνη στην είσοδο και γενικά.
[...]
Τόσο σκουπίδι κάτω απ’ την πρώτη ανάρτηση προς ΤΙ; Για ν’ αποδείξουμε πως δεν αξίζουμε τέτοιας υποδομής; Για ν’ αποδείξουμε πως δεν χρειάζεται να την αποζητάμε; ΤΙ;

Τεράστιος χαβαλές με τους Κρητικούς μπρουτάλ. Εμείς πάλι καθόλου συμμέτοχοι, που τους φέρνουμε εδώ και όποιος διαβάζει προστίθεται αυτόματα στις θεάσεις, όχι μόνο της British Transport Films, αλλά και των γαργαλιερών/κιτς που παραθέτουμε, για ν’ αποδείξουμε τι; Ότι εμείς οι υπεράνω κι οι άλλοι είμαστε έτσι;;;;

Όποιος έχει το θάρρος και τα κότσια ας πιάσει τους κουβάδες, τις χλωρίνες και τις σκούπες. Μια εκκαθάριση δεν βλάπτει...

Είναι καλοκαίρι και βρωμάει αν μη τι άλλο...ΤΡΑΓΙΛΑ...

Αφού είσαι πολύ κοντά στο νόημα των αναρτήσεων γιατί χάνεις την μπάλα και ρωτάς; Δεν κατάλαβες ακόμα ότι όση χλωρίνη και να ρίξεις, πάλι τα ίδια θα βρεις στο κατώφλι σου;

Οι επιλογές είναι.. ή παθαίνεις τοξικό σοκ από την πολύ χλωρίνη που θα ρίξεις, ή αποδέχεσαι ( που το λες και μόνη σου δηλαδή) ότι είναι καλοκαίρι ( αλλά και οι υπόλοιπες εποχές) και η τραγίλα θα σου βρωμάει έτσι και αλλιώς.

Νομίζεις ότι άμα δεν την έχεις εδώ δεν υπάρχει εκεί έξω;; Ότι ο τύπος δεν θα κάνει πλύση στομάχου στο κατώφλι σου και το γατί δεν θα το τρώνε τα έντομα; Ότι αν δεν ανεβάσεις εσύ τα views στους ράπερς που βελάζουν δεν θα τα ανεβάσουν οι υπόλοιποι;

Ότι επειδή μπήκαν τα ποδήλατα στα τρένα, αυξήθηκε η ποδηλατική συνείδηση των νεοελλήνων, και μαζί με αυτή ( ακολουθεί ανέκδοτο) αυξήθηκε και η πολιτική, κοινωνική και περιβαλλοντική τους συνείδηση;;; ( το είπα το ανέκδοτο.. εδώ γελάμε).

Δεν είμαστε εμείς και οι άλλοι.. όλοι στα ίδια σκατά μέσα κολυμπάμε φίλτατη Royal.

Προσωπικά δεν έχω καμία αυταπάτη πλέον και δεν ασχολούμαι επίσης. ( γιατι αυτό μπορεί να βλάψει σοβαρά την ψυχική μου υγεία).

Επεκτάθηκε η συνείδηση μου και αντιλήφθηκε ότι σε αυτή την χώρα δεν έχει αλλάξει τίποτα επί της ουσίας τα τελευταία 50 χρόνια. Λίιιιγοοο όσο πατεί το ( ψόφιο ) γατί, άλλαξαν προς το τεχνολογικότερο κάποια πραγματάκια, αλλά και αυτά απευθύνονται πάλι σε ένα κοινό που διατηρεί αναλλοίωτες κάποιες συγκεκριμένες νοοτροπίες. Που κρατάει έναν "παραδοσιακό τρόπο ζωής" έτσι λίγο στο πιο τραγίσιο, γιατί αυτό ξέρει και αυτό εμπιστεύεται, ( σαν τη χλωρίνη ένα πράγμα).

Δεν σου αρέσουν να τα διαβάζεις αυτά;; Πες στην διαχείριση να τα σβήσει όλα. ( πολύ λίγο με ενδιαφέρει και αυτό). Το να ζούμε με αυταπάτες πάντως δεν λέει και πολλά πράγματα.

Wicca
Απών/απούσα

Διάβασε εδώ τι ωραία που αναλύει το θέμα ο Πάνος.

http://koliri84.blogspot.gr/2012/01/2_14.html

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
και μπορουν να κανουν τις συγκρισεις με τα δικα μας χάλια...που εδω και χρονια διεκδικουμε τα αυτονοητα, τα οποια για αλλους πιο ανεπτυγμενους λαους, ειναι κοινος τοπος εδω και πολλες δεκαετιες.

...
Ο φιλος CdC με πιο ηρεμη φωνη του και πιο ισορροπημενη επιλογη λεξεων διατυπωνει με ακριβεια το θεμα, αποφεύγοντας τη δικη μου ροπη προς πιο … αρωματικους συνειρμούς.
...
Royal Oak wrote:
Τεράστιος χαβαλές με τους Κρητικούς μπρουτάλ. Εμείς πάλι καθόλου συμμέτοχοι, που τους φέρνουμε εδώ και όποιος διαβάζει προστίθεται αυτόματα στις θεάσεις, όχι μόνο της British Transport Films, αλλά και των γαργαλιερών/κιτς που παραθέτουμε, για ν’ αποδείξουμε τι; Ότι εμείς οι υπεράνω κι οι άλλοι είμαστε έτσι;;;;
Λυπάμαι!

Φιλη R.O. εχεις δικιο ότι με αυτόν τον τροπο αυξανονται οι θεασεις του ...τραγικου βιντεο. Προφανως δεν ειχα τετοια προθεση αλλα απλα να μας κανω να αισθανθουμε και να (μυρισουμε ισως) την «συγκριση με τα δικα μας» όπως λεει και CdC, λιγο πιο εντονα ισως.
...
Κατα τα αλλα ομως ισχυει και αυτο που λεει η Wicca εδω:
Wicca wrote:

Ότι επειδή μπήκαν τα ποδήλατα στα τρένα, αυξήθηκε η ποδηλατική συνείδηση των νεοελλήνων, και μαζί με αυτή ( ακολουθεί ανέκδοτο) αυξήθηκε και η πολιτική, κοινωνική και περιβαλλοντική τους συνείδηση;;; ( το είπα το ανέκδοτο.. εδώ γελάμε).

Το φιλμακι απο την Αγγλια ειναι ας πουμε ο στοχος αλλα αυτα που βλεπουμε γυρω μας χρειαζονται εμβαθυνση και προσπαθεια κατανοησης για να καταλαβουμε τους λογους και να μπορεσουμε να προχωρησουμε.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Βλέπω γύρω μου αυτό που δείχνουν τα βίντεό σας. Βλέπω και χειρότερα και μάλιστα από ανθρώπους που τους είχα σθεναρής αντοχής στις ασχήμιες και τις αθλιότητες. Τι πιστεύετε ότι είμαι χαζοχαρούμενη; Φυσικά και δεν είμαι. Θεωρώ στεγνή ενσωμάτωση την αποδοχή αυτού του τοπίου και την εξοικείωση μαζί του. Έχω μιαν άποψη. Γιατί αν δεν την είχα θα έπρεπε προ πολλού να έχω αυτοπυρποληθεί ή κι εγώ δεν ξέρω τι άλλη μορφή παραναλώματος προς παραδειγματισμό επιλέξει.

Η άποψή μου λοιπόν είναι πως, αν δεν αντιπαραθέτουμε συνέχεια κι προς όλες τις κατευθύνσεις την διαφορετικότητά μας, τον αντίλογό μας, δεν υπάρχει ελπίδα.

Και για να μην θεωρηθώ ψώνιο, ότι πιστεύω πως κατέχω το αλάνθαστο και το υπέροχα σωστό, θα παραδεχθώ δημόσια πώς κάθε άλλο. Παιδί είμαι κι εγώ αυτής της καταβόθρας. Πασχίζω ν’ αποτινάξω από πάνω μου τα περιττά και να διαλέξω τα ουσιώδη. Αυτό όμως μπορεί να ξεκινά να το κάνει κανείς μόνος, αλλά απαραίτητα πρέπει να δοκιμάζεται και να μετριέται μέσα στην άμεση κοινότητα όπου διαβιεί. Με όποιο τρόπο μπορεί. Μπορεί αν άλλοι έχουν καλύτερες ιδέες στηρίζοντάς τες, χωρίς πολλές σκέψεις.

Μιλώ για την αλφαβήτα. Όχι για εκεί που σταμάτησαν η μεν ή οι δε. Μιλώ για στοιχειώδη λογική εκτίμηση της αμεσότητας. Αυτό είναι κατά τη γνώμη μου το σημείο εκκίνησης. Η αμεσότητα του καθενός μας και μέσα στη συλλογικότητα.

Εδώ σ’ αυτή την κοινότητα μας ενδιαφέρει η Άνοιξη της χρήσης του ποδηλάτου. Τα μπουμπούκια είναι ήδη εκεί. Καλό χώμα και φως κι αέρας χρειάζεται. Γι’ αυτά μιλάμε εδώ. Ήμουν σχεδόν βέβαιη, ότι το φιλμάκι δεν ήταν άγνωστο. Το ξαναέβαλα γιατί με ενθουσίασε.

Ήμουν δυό χρονών όταν γυρίστηκε. Ζούσα στην Ελλάδα της μετεμφυλιακής δυστυχίας. Σε οικογένεια που δεν είχε άμεση εμπλοκή στην εμφύλια σύγκρουση, αλλά όχι κι αδιάφορη. Φτωχή οικογένεια, καλής κατάστασης πριν τον πόλεμο, κατεστραμένη μέσα στον πόλεμο. Όλοι δούλευαν και είχαν μιαν αξιοπρέπεια μέσα στον αγώνα τους.

Το πρώτο μου ποδήλατο, τρίκυκλο στα τέσσερα. Στα έξι με δυό ρόδες και χιλιάδες τούμπες για να ισορροπήσω πάνω του. Αυτό τεράστιο, εγώ μια σταλιά. Σαν το παλτουδάκι μου κάτι. Να το πάρουμε κοματάκι μεγαλύτερο του παιδιού γιατί θα ψηλώνει, οπότε...

Ο λαός μου είχε γίνει λιώμα την ίδια στιγμή που αυτοί σκέφτονταν την παραμικρή λεπτομέρεια, για να μην τραυματιστεί το καταπληκτικό εργαλείο που ήταν ένα ποδήλατο γι’ αυτούς...Κρεμαστάρια με λαστιχένια επένδυση!

Τι συζητάμε τώρα. Δεν θέλουμε να συγκρίνουμε. Να εμπνευσθούμε θέλουμε. Να συναισθανθούμε την ανάταση και ν’ αναζητήσουμε αυτό που θα αναβάθμιζε την καθημερινότητά μας. Τόσο απλό. Καθόλου υψιπετές.

Κατανοείστε με. Δεν θέλω πολλά. Τα απλά κι αυτονόητα.

Wicca
Απών/απούσα

Δεν ξέρω αν το έχεις παρατηρήσει, αλλά σε κάθε σου ποστ όλα ξεκινουν από εσένα και καταλήγουν πάντα σε εσένα. Μας έχεις πει ιστορίες για την ζωή σου εδώ πέρα, που θα έφταναν να γράψεις βιβλίο.
Το θέμα είναι ότι δεν ρώτησες και για αυτό δεν έμαθες και ποτέ, ποια μπορεί να είναι η σχέση των υπολοίπων που συμμετέχουν σε μία συζήτηση, με ότι εσένα σε πειράζει, σε χαλάει , σε αρρωσταίνει, δεν σου προσφέρει κατανόηση, δεν σε εμπνέει κτλ κτλ κτλ.

Είσαι όλο απαιτήσεις, υπάρχει ένας άγραφος κώδικας για το πως θα πρέπει να απαντάμε στις δημοσιεύσεις σου για να μην σε δυσαρεστήσουμε.. εδώ δεν το κάναμε καλά, γιατί δεν απαντήσαμε με νοσταλγία και λουλουδάκια, όπως ίσως θα περίμενες, αλλά είπαμε τα πράγματα έτσι όπως ακριβώς είναι δηλαδή την κουράδα πραγματικότητα σκέτη κουράδα.. Και μας την είπες και από πάνω, ότι πετάμε σκουπίδια στις δημοσιεύσεις σου.

Και οι δικές μας οι ζωές βάλλονται από τα ίδια σκουπίδια ξέρεις.

Δεν με ενδιαφέρει πόσο χρονών ήσουν όταν γυρίστηκε το φιλμάκι, δεν με ενδιαφέρει να το δω ούτε νοσταλγικά, ούτε να κάθομαι να αναμασάω αυτά που έχουμε γράψει και έχουμε ξανά γράψει εδώ πέρα χίλιες φορές.

Δεν με ενδιαφέρει να μάθω την ιστορία της ζωής σου ρε συ Royal, ούτε να μιλήσω φιλοσοφικά για τον ωραία παλιό καιρό. Γιατί η γενιά που ανήκεις, και την αναφέρεις κάθε τρεις και λίγο με νοσταλγία, είναι η ίδια αυτή γενιά που συνέβαλε στο να γίνουν τα πράγματα έτσι όπως είναι τώρα.

Την χώρα αυτή, προσωπικά δεν την είδα ποτέ όπως την είδες εσύ. Την κουράδα που δεν σου αρέσει να την αναφέρουμε, η γενιά που ανήκω εγώ, την βρήκε έτοιμη, και μέσα σε αυτή γεννήθηκε. Δεν φύτρωσε μόνη της προφανώς.. κάποιοι την φτιάξανε, είτε ενεργητικά, είτε με την παθητικότητα τους, γιατί όταν έπρεπε να κουνήσουν τους κώλους τους και να συναισθανθούν την ανάταση ( και άλλα μπλα μπλα μπλα λογοτεχνικά) ήταν στην κοσμάρα τους.

Και παρεμπιπτόντως, αν δεν το πήρες χαμπάρι η ίδια εντοπιότητα, της ιδίας γενιάς που τόσο νοσταλγείς, αυτή είναι ακόμα που κυβερνάει αυτόν τον τόπο.

Ε δεν έχω καμία νοσταλγία. Έχω απλό ρεαλισμό, που μπορώ να στον αναφέρω σαν να είναι σουρεαλισμός. Έχω άλλα σοβαρότερα προβλήματα δικά μου, που ANY FUCKING HOW δεν κάθομαι να τα αναφέρω εδώ, νοσταλγώντας, περιαυτολογώντας, απαιτώντας κατανόηση και ότι άλλο.

Όσο για αυτό που έγραψες εδώ,

"Royal Oak" wrote:
Όποιος έχει το θάρρος και τα κότσια ας πιάσει τους κουβάδες, τις χλωρίνες και τις σκούπες. Μια εκκαθάριση δεν βλάπτει...
[...](καημένοι τράγοι! τι φταίτε κι εσείς...με τους “ανθρώπους” που έχετε μπλέξει!)

και ίσως νομίζεις ότι δεν το πρόσεξα ή δεν το κατάλαβα ( δεν έχεις καταλάβει ότι διαβάζω πολύ προσεκτικά και ανάμεσα στις γραμμές) κάνε το εξής:

Πάρε ένα post it, αυτά τα κίτρινα χαρτάκια για τις σημειώσεις, και γράψε πάνω την εξής υπενθύμιση προς τον εαυτό σου. " Η Wicca δεν θα ανεχτεί να διαβάζει μαλακίες για πολύ ακόμα".

Κόλλα το πάνω στη οθόνη του λάπτοπ. Και κράτησε το εκεί...Για να μην ξαφνιαστείς αν στην επόμενη δόση που θα αναφέρεις κάτι παρόμοια προσβλητικό, δεις να χάνεται οριστικά και η όποια κοινωνική ευαισθησία μου έχει απομείνει.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

...Δεν απαντώ στο προηγούμενο ποστ, όχι γιατί δεν έχω τι να πω. Δεν απαντώ γιατί ένας διάλογος τέτοιος δεν θα αφορούσε κανέναν σ’ αυτό το φόρουμ και γιατί σκοπός του νήματος δεν ήταν αυτός που θέλει το προηγούμενο ποστ να καταλήξει. Θέλω όμως να ξεκαθαρίσω την θέση μου με σε σχέση με την επίμαχη φράση που δεν έχει να κάνει ούτε με τον Didotou, ούτε με την Wicca. Προφανέστατα η εκκαθάριση αφορά τα σκουπίδια της ζωής μας κι όχι τα πρόσωπα που εδώ γράφουν. Προφανέστατα “άνθρωποι” που μιλούν για “τραγίλα” είναι αυτοί που φτιάχνουν αυτά τα βίντεο κι όχι οι άνθρωποι που γράφουν εδώ...

Αυτό το γράφω για όποιον πιθανά κατάλαβε κάτι άλλο (εκτός της Wicca). Έχω αρκετά επιχειρήματα στη φαρέτρα μου. Δεν μου χρειάζονται βρώμικοι τρόποι, που στο κάτω κάτω δεν είναι και του χαρακτήρα μου.

Όσον αφορά στο πώς μου φέρονται οι συνομιλητές μου, θεωρώ πως δεν προσβάλω κανέναν και εισπράττω ανάλογη αγάπη και σεβασμό σαν κι αυτόν που τρέφω κι εγώ γι’ αυτούς.

Όποιος αισθάνεται ότι ο λόγος μου τον προσβάλει, έχει κάθε δικαίωμα να με προσβάλει. Όπως κι εγώ να σιωπώ στις προσβολές και τις απειλές του για μελλοντικές χειρότερες επιθέσεις.

Ας γίνουμε σοβαροί κάποτε. Ακόμα και μ’ αυτούς που ξαφνικά αποφασίσαμε να κάνουμε στόχους για τον άλφα ή βήτα λόγο.

Wicca, κι αυτή είναι η τελευταία φράση μου μαζί σου, επί του προσωπικού, πάντα δημοσία. Έχεις το ελεύθερο φυσικά να με πατήσεις κάτω όποτε και όπου θελήσεις. Το έχεις ήδη κάνει. Δεν σε εμπόδισε κανείς. Ούτε καν εγώ. Αυτό το φόρουμ έχει τεράστιο αέρα ελευθερίας για τα μέλη του. Όσο για τις απειλές, προτιμώ να μην εκφραστώ...Θα καταγραφούν εκεί που καταγράφηκαν και οι προηγούμενες προσβολές σου...Η λίστα έχει ξεκινήσει ήδη προ πολλού...Μην ανησυχείς...Η μνήμη είναι ό,τι πιο υγιές έχει απομείνει στη ζωή μας.

Wicca
Απών/απούσα

Ναι Royal.. ότι πεις.. Είσαι θύμα και σε στοχοποίησα άδικα. Έγραψες πρώτα την χοντράδα, και εμείς πρέπει να δείξουμε κατανόηση.. να την περάσουμε στο ντούκου, ( ενώ στις επόμενες δημοσιεύσεις σου την υποστηρίζεις κιόλας), για να μην θίξουμε τις δικές σου ( πάντα ) ευαισθησίες, μη σε προσβάλουμε, μη φανεί ότι στην πέφτουμε..

Τις δικές μας ευαισθησίες βέβαια δεν τις σκέφτηκες, γιατί όπως είπα και πιο πάνω, είσαι πολύ απασχολημένη με τον εαυτό σου για να ρωτήσεις, να μάθεις και να συναισθανθείς.

Κοίτα δεν με νοιάζει καθόλου τι θα κάνεις.. Παίξε το όσο υπεράνω γουστάρεις. Πρόσεχε μόνον τι γράφεις, γιατί τουλάχιστον εγώ, ( δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλοι) όταν διαβάζω, κατανοώ και το νόημα αυτών που διαβάζω.

Και δεν σε έχω προσβάλει ποτέ. Εσύ μας προσβάλλεις συστηματικά αφήνοντας περίτεχνα καλυμμένες σπόντες και υπονοούμενα εδώ και εκεί, που για πολύ καιρό τώρα τα περνάμε στο ντούκου για να μη σε θίξουμε.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Εσύ μας προσβάλλεις συστηματικά αφήνοντας περίτεχνα καλυμμένες σπόντες και υπονοούμενα εδώ και εκεί, που για πολύ καιρό τώρα τα περνάμε στο ντούκου για να μη σε θίξουμε.[/quote]

Ασάφειες! Μήπως να γίνεις σαφής;

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Μια και ασάφειες παραμένουν.

Έχω ν’ ασχοληθώ μαζί σου επι του προσωπικού εδώ κι άπειρο καιρό κι αυτό γιατί η μεταξύ μας σχέση πέρασε κάποια όρια που σε μένα είναι ανεκτά. Δεν με αφορά τίποτα που σε αφορά. Δεν θέλω να γνωρίζω κάτι που σε αφορά, πολύ δε περισσότερο να το συζητώ ή ν’ αφήνω υπονοούμενα και δεν ξέρω τι άλλο έμμεσο εδώ κι εκεί όπως λες.

Τα έμμεσα δεν είναι του χαρακτήρα μου. Προτιμώ τα άμεσα. Είναι πιο σαφή και καθαρά. Την προσωπική επικοινωνία μαζί σου την έχω κατ’ επιλογή διακόψει. Ακριβώς γιατί σιχαίνομαι τα μου’πες, σου’πα και τα τοιαύτα. Δεν με λένε Αίναστρο. Να το ξέρεις αυτό.

Κατηγόριες όμως όχι σε μένα. Και μάλιστα αβάσιμες και ασαφείς. Μοιάζει με λεκέδες. Καθόλου έντιμο. Κι αν δεν γίνεις σαφής, ποιός, πού, πότε, τότε για μένα ναι, όλο αυτό είναι λεκέδες που αφήνονται όπως και οι απειλές κι όλα αυτά τα ανεξήγητα από μία χρονική στιγμή και μετά.

Δεν σκοπεύω να λύσω εδώ προσωπικές συμπεριφορές. Όμως κατηγόριες όχι. Δεν θα τις δεχθώ ούτε απ’ το Θεό τον ίδιο, αν δεν με αφορούν.

Και μια συμβουλή. Δεν πατάμε κάτω ανθρώπους που μας απόδειξαν την ανθρωπιά τους στα δύσκολα. Αν το κάνουμε, τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Κι εννοώ, να γιατί εγώ επιλέγω, να μην έχω καμμιά προσωπική επαφή πια μαζί σου εδώ και πάρα πολύ καιρό.

Κι αυτή είναι δήλωση δημόσια και ντεκλαρέ. Άμεση και χωρίς περιστροφές.

Wicca
Απών/απούσα

Άμεσα και καθαρά σου έχω πει κάποια πράγματα στο παρελθόν και άμεσα και καθαρά στα είπα και τώρα. Δεν είναι του τύπου μου να μασάω τα λόγια μου και δεν έχω και κανένα πρόβλημα να πω αυτό που σκέφτομαι.

Αν όμως έδινες λίγη, ελάχιστη σημασία σε αυτά που σου έχω πει εδώ, και με ωραίο τρόπο δηλαδή γιατί ουδέποτε σε πρόσβαλα, θα ήξερες για ποιο πράγμα σου μιλάω, θα είχες καταλάβει ποιο είναι αυτό που ενοχλεί στις δημοσιεύσεις σου και μπορεί να καθόσουν να σκεφτείς και λίγο μπας και αυτά που σου λέω έχουν και μια στάλα αλήθειας.

Πέρασε και δεν ακούμπησε..
Κάνε ότι θέλεις.. έτσι και αλλιώς αυτό πάντα έκανες και δεν άκουγες κανέναν με αποτέλεσμα να κάνεις πέρα ανθρώπους και να χαλάσεις φιλίες ετών για να επιμείνεις στο υποτιθέμενο κάθε φορά δίκιο σου. Οι προηγούμενες εμπειρίες σου δεν σου δίδαξαν κάτι φαίνεται.

Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο. Όλα όσα είχα να σου πω στα έχω πει εδώ και καιρό.. μπες στις παλιές δημοσιεύσεις μου και ξανά διάβασε τα. ( και ρίξε και μία ματιά και πιο πάνω, ποστ νο 11 είναι μία καλή σύνοψη του τι παίζει)..

bp
Εικόνα bp
Απών/απούσα

Δεν διαφωνούμε πουθενά!
Όλοι πολιτισμό θέλουμε, κανένας δεν λέει το αντίθετο.
Ζητάμε πολιτισμό από ποιους όμως; Από έναν έξωθεν ρημαγμένο και σακατεμένο λαό;
Και Βασικά! πως τον εννοούμε τον πολιτισμό…;
[…Κρεμαστάρια με λαστιχένια επένδυση! ] για τα ποδήλατα των ποδηλατών
της χώρας των πολιτισμένων;
Και κρεμαστάρια με τσιγκέλια για τους Απολίτιστους Έλληνες;;;
Έτσι κρίνεται ο πολιτισμός των πολιτισμένων;

Αν μου επιτρέπεται να γίνω πιο σαφής, θα ήθελα να σχολιάσω δύο [ένα μείζων και ένα ελάσσων] αποσπάσματά σου, αγαπητή Royal Oak , ξεκινώ από το μείζων:
1/. -[Ήμουν δυό χρονών όταν γυρίστηκε. Ζούσα στην Ελλάδα της μετεμφυλιακής δυστυχίας. Σε οικογένεια που δεν είχε άμεση εμπλοκή στην εμφύλια σύγκρουση, αλλά όχι κι αδιάφορη. Φτωχή οικογένεια, καλής κατάστασης πριν τον πόλεμο, κατεστραμένη μέσα στον πόλεμο. Όλοι δούλευαν και είχαν μιαν αξιοπρέπεια μέσα στον αγώνα τους.]-
Ποιος νομίζεις ότι προκάλεσε αυτό το θλιβερό πισωγύρισμα αυτή τη δυστυχία όπως πολύ σωστά αναφέρεις κι εσύ, που Διαίρεσε όλη την Ελλάδα, άνοιξε τις πύλες ενός εμφύλιου σπαραγμού που ακόμα και σήμερα δεν λέει να τελειώσει και μας ταλαιπωρεί;
Αν κάνεις μια βόλτα πεζή, στην οδό Πειραιώς, ή στα προσφυγικά της Λεωφόρου Αλεξάνδρας [και όχι μόνο εκεί] θα τις δεις, υπάρχουν ακόμη στον "διάκοσμο των κτηρίων" οι τρύπες από τις "συμμαχικές" σφαίρες.
.[Βρετανικό άρμα στους δρόμους της Αθήνας, την περίοδο των Δεκεμβριανών]

Επίσης θα πρέπει να γνωρίζεις ότι όλο αυτό ξεκίνησε
με το "εν ψυχρώ πυρ" που είχε ανοίξει η αστυνομία,
-[η οποία παρεμπιπτόντως τελούσε υπό Βρετανική διοίκηση]-
με τις ευλογίες των συμμάχων μας, -[των πολιτισμένων μας φίλων]-
στην πλατεία Συντάγματος εναντίων των Ελλήνων.
Όλα αυτά είναι ιστορικά γνωστά σαν Δεκεμβριανά του 1944

[Άσχετο;] Πρωθυπουργός: Γεώργιος Παπανδρέου. Σύμπτωση;;;;;
.
Με τέτοιες καταστάσεις στην καμπούρα του πώς να πάρει μπροστά αυτό το έθνος, όταν δηλ, αδελφός βλέπει σαν εχθρό και σκοτώνει τον ίδιο του τον αδελφό;
Πάλι καλά που υπάρχουμε θα έλεγα…
Πρέπει να ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ επιτέλους ότι δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα,
και ότι η ευτυχία του ενός ευνοεί και τον άλλον …
όπως επίσης και ότι η δυστυχία του άλλου θα ακουμπήσει αργά ή γρήγορα και εμάς!
Άλλοι έχουν όφελος από το Διαίρει και Βασίλευε και προσπαθούν να το συντηρήσουν με νύχια και με δόντια…
Άς Αντισταθούμε πια...

2/. -[Γυρνώντας πέσαμε στο σκηνικό, όπου νεαρό αγόρι, μ’ ένα μπουκάλι νερό στο χέρι, καθόταν στο κεφαλόσκαλό μας και έπινε νερό κι έκανε εμετό...]-

Από όσο γνωρίζω έχεις ζήσει στην χώρα των πολιτισμένων! [Αγγλία],
έτσι δεν πρέπει να παραπονιέσαι για τέτοιου είδους συμπεριφορές που εκεί,
έτσι κι αλλιώς από ότι ξέρω είναι σύνηθες φαινόμενο!
Έχει και ο πολιτισμός τις παρενέργειές του από ότι φαίνεται!


Μαλαματένια λόγια...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΥΓ: ο τίτλος είναι σχήμα λόγου!
[για να μην παρεξηγηθούμε...]

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Σας είπε κανείς ότι η δημοσίευση αυτή έχει να κάνει με το να εκθειάσει κανείς την αγγλική πολιτική και μάλιστα στην Ελλάδα του εμφύλιου; Η παραπομπή σου bp απ’ το κείμενό μου είναι σαφής. Η παραπομπή είναι μια τεράστια μπηχτή για το τι γινόταν τότε εδώ και τι γινόταν εκεί. Ιστορία ξέρουμε όλοι. Σ’ όποιο μετερίζι κι αν έχουμε τοποθετηθεί. Σημειωτέον δε ότι ο κολητός μου στην Αγγλία στην πρώτη μας από καρδιάς κουβέντα, μου είπε I apologise for what we did to your people after the war. O θυρωρός στην πολυκατοικία που έμενα την πρώτη φορά που πήγα εκεί, ήταν γηραιός και βετεράνος της μάχης της Κρήτης. Με πολλά καλά λόγια για τους Κρητικούς. Τι κουβέντα είναι αυτή. Όσο κι αν είμαι εξοικειωμένη με αθλιότητες πολύ χειρότερες απ’ αυτές που περιγράφεις όσο ζούσα στην Αγγλία, όπως ας πούμε το θέμα των αστέγων στις αρχές του ’90...δεν παύει κανείς να μιλάει για τα καλά σαν παραδείγματα...

Επίσης το με ποιόν εγώ διαφωνώ και γιατί ή όχι επίτρεψέ μου να το γνωρίζω από πρώτο χέρι. Το παιδί που έκανε εμετό στο κατώφλι μου φυσιολογικά θα το ρωτούσα αν χρειαζόταν κάτι. Το σκυλί μου όμως είναι ένα πλάσμα, όπως όλα τα σκυλιά που δεν ξέρω πώς θα αντιδρούσε. Συνήθως γαυγίζει, όταν κάτι δεν της πάει καλά. Επίσης ο δρόμος ήταν ερημικότατος λόγω του ότι λείπουν οι πάντες και δεν ήξερα τι γινόταν και τι θα αντιμετώπιζα όντας μόνη μου. Δεν καταριέμαι την ατμόσφαιρα της γειτονιάς μου. Εδώ μένω και ξέρω πού μένω. Ξέρω τα όριά μου επίσης και πού ίσως διακινδυνεύω κάτι. Αυτό το αίσθημα αυτοσυντήρησης το απόκτησα στην Αγγλία φυσικά και μου είναι πολύ ωφέλιμο κι εδώ, τώρα πια.

Τι συζητάμε όμως ακριβώς; Πόσο καλοί ή κακοί είναι οι Άγγλοι; Πόσο χαζή κι εκτός τόπου και χρόνου είμαι σε σχέση με το περιβάλλον μου; Πόσο πιστή είμαι στις φιλίες μου και πότε τις εγκαταλείπω;

Απορώ γιατί καν απαντώ. Από ευγένεια υποθέτω. Δεν θα με πείραζε καθόλου να διαγραφόταν αυτή η δημοσίευση. Έχει παντελώς αποτύχει το στόχο της απ’ ό,τι φαίνεται γιατί έχει μετατραπεί σε μια κουβέντα όπου μου καταλογίζονται διάφορα κι εγώ προσπαθώ να τα ξεκαθαρίσω και ως ένα βαθμό φταίω γιατί άφησα να τρέξει πολύ νερό επί του προσωπικού, πράγμα που δεν συνηθίζω, αλλά οι χοντράδες είναι και κάτι που δεν πολυαντέχω...

Επίσης όσον αφορά στις συμβουλές και τα τοιαύτα, πιστέψτε με κανείς δεν μπορεί να θέλει περισσότερο το καλό μου απ’ ό,τι εγώ η ίδια. Ευχαριστώ. Προσωπικά αποφεύγω να νουθετώ τους διπλανούς μου και είμαι και σε θέση να γνωρίζω μετά από τόσα χρόνια ζωής, πώς μπορεί να σε νουθετεί ένας πραγματικός φίλος ή κάποιος που θέλει να σε υποβιβάσει ως υποπόδιο των ποδών του. Στην πρώτη περίπτωση στέκομαι όλο αυτιά και καλή καρδιά. Στη δεύτερη μπορεί να το ανεχτώ μια, άντε δυό φορές. Μετά τελειώνει κάθε ανοχή.

Αγωνίζομαι με τον ίδιο μου τον εαυτό. Δεν τα πολυκαταφέρνω. Πιστεύω όλοι μας λίγο ως πολύ τις ατέλειές μας τις έχουμε. Ή μήπως όχι; Με τι φόντα να εκφέρει λοιπόν κανείς και κρίσεις κι επικρίσεις πολύ δε περισσότερο γνώμη για την ζωή των διπλανών του; Προσωπικά απλά τη σέβομαι. Τίποτε άλλο.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

τι θελω να πω;
οτι σε μας ή θα ειναι ετσι οπως μας λεει ο i.alli.ellada σε παραπλησιο ποστ:
καυσωνας,ανηφορα, πυρκαγια, ψιλοχαβαλες με τους ντοπιους, ξερα χωραφια, στα κακοτραχαλα τα βουνα, με σκασμενα λαστιχα, με τρομπες που δεν δουλευουν για αγνωστους λογους, με τις "καλές να φέγ΄νε για τ΄ Λάρ΄σα",
ή δεν γινεται.
ε αυτο ειναι το θεμα.
...
κατα τα αλλα φιλε bp εκτος απο τις 3 Δεκεμβριου 1944
υπαρχουν και οι εξης ημερομηνιες:
20 Ιουλιου 1974
21 Απριλιου 1967
4 Αυγουστου 1936
14 Σεπτεμβριου 1922
21 Φεβρουαρίου 1915
12 Απριλιου 1897
αλλα και πιο πριν στα θεμελεια του συγχρονου εποικοδομηματος, εκει οπου οπως λεει ο ...Τρισμεγιστος: "η Χαρτα αυτου του κρατους κρυβει απατη":
27 Σεπτεμβρίου 1831
20 Οκτωβριου 1827
2 Μαρτιου 1824
και ακομα πιο βαθεια:
10 Ιανουαριου 1448 και εδω, και εδω
31 Μαρτιου 1272, και εδω, και εδω.
και τελος 16 Ιουλιου 1054
...
meanwhile in England:15 Ιουνιου 1215
...
συμπερασμα: δεν ειμαστε ουτε καθυστερημενοι ουτε πισω. Ειμαστε αλλου.
Απο πολυ παλια.
Και μονο ετσι μπορουμε να τα βγαλουμε περα. Οπως λεει και στο ποστ του πιο πανω ο i.alli.ellada.
Ως διαφορετικοι. Πολυ διαφορετικοι.
...
Τωρα βεβαια η διχονοια, η αμφιθυμια και η φαγομαρα μεταξυ μας, δεν ειναι βεβαια και το φορτε μας, οπως φαινεται και απο τα πιο πανω πατωματα του νηματος αλλωστε. Δεν ανακατευομαι αλλα εκτος απο τη φαγομαρα υπαρχει και η συζητηση. Εκτος απο την καταγγελια των αποψεων των αλλων υπαρχει και το "εγω διαφωνω και πιστευω το ταδε".
Ολα αυτα ειναι ειπωμενα απο μενα με απολυτα φιλικη διαθεση.
Καταλαβαινω απολυτα οτι η φιλη R.O. δεν περιμενε να κανω τον συνειρμο που εκανα με τους Τραγικους, αλλα καλως ή κακως τον εκανα.
Ο λογος βρισκεται μεσα στις πιο πανω ημερομηνιες.
...
Παραλληλα κοιταμε να κρεμασουμε και κανα γαντζο στο Μετρο ή στα τρενα, οπως μπαινεις αριστερα στον τοιχο με την πορτιτσα του οδηγου στο πισω βαγονακι μας, να τα κρεμαμε ορθια να μην πιανουν και τοπο, τωρα που γινομαστε περισσοτεροι.
Δεν ειναι κακη ιδεα.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Καλά τα λες νομίζω...Αλλά πάλι αν ήταν να συζητήσουμε το εξής θέμα που είναι τεράστιο μήπως ν’ ανοίξουμε άλλο νήμα; Τούτο δω όταν το άνοιξα κάτι ανάλαφρο και χαρούμενο είχα κατά νου...Δεν κάθισε σαν τέτοιο...

Πρόταση για άνοιγμα άλλου νήματος:

Ελλάδα, μια χώρα που δοκιμαζόταν πάντα, επιζούσε πάντα, τώρα βρισκόμαστε σε μια ακόμα δοκιμασία. Τι κάνουμε; Καθόμαστε και την κοιτάμε ή προτείνουμε να γίνονται πράγματα, που προσφέρουν ευτυχία στον ταπεινό μας κόσμο; Αλλάζουμε έτσι κι όλας τον κόσμο ή αυτό είναι ουτοπία;

Εντάξει μακρύς ο τίτλος. Είμαι κουρασμένη με τα δικά μου. Στερούμαι λακωνικότητας και ευφυίας. Κάποιος ας τον κάνει πιο σύντομο και ευφυές. Με την θετική μου ευχή πάντα.

Τα σέβη μου!

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Δεν νομιζω οτι χρειαζεται κανενα νεο βαρυγδουπο νημα, κατα τη γνωμη μου.
Αυτο εδω μια χαρα το βρισκω.
...
Νομιζω οτι οι πιο καλες συζητησεις ανοιγουν χωρις προδιαγραφες, αναπαντεχα πανω στις πιο "αναλαφρες" αφορμες. Τα βαρια και μεγαλα θεματα ειναι μαλλον δυσκαμπτα και φοβιζουν.
...
Ενω το φιλμακι του British Transport του 1955, διεισδυει πολυ πιο ευκολα - σαν μια λεπτη βελονα - το χοντροπετσο δερμα της ελληνικης πραγματικοτητας και την κανει χωρις να το πολυκαταλαβει, να μυρισει την ιδια της την τραγιλα με το ζορι.
Ο Ρομαντισμος του και η Γραφικοτητα του (για σημερα) σπαει κοκαλα.
Η Νοσταλγια που δημιουργει, τεντωνει τοσο πολυ τα νευρα του σημερινου Ελληνικου θαυματος, που πραγματικα του ανεβαζει την πιεση.
Το ελαφρως σαχλοκουδουνέ στυλ του, πεφτει σαν τη μυγα μες στο γαλα της γκρηκ-ριαλιτιάς και της σπαραλιαζει το φραπουτσινο της.
Το εντελως (μα εντελως;) αναχρονιστικο και ψιλοαυταρχικουλι στυλακι του αφηγητη διαλαλει τοσο πολυ την χρονικη αποσταση και κραυγαζει τοση πολλη φιφτίλα, που μας κανει να ξανακοιταμε τα ημερολογια, για να δουμε ποια χρονιά εχουμε και τι εχει γινει σε μας τοσα χρονια, που εχουν περασει απο τοτε.
...
στα γραφω απλως για να σου "κραξω" και γω με τη σειρα μου το φιλμακι "σου" με εναν τροπο που ελπιζω να οδηγει σε μερικα ενδιαφεροντα συμπερασματα.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Μ’ αρέσει αυτή η λεκτική λεπτομέρεια. Το φιλμάκι “μου” να το “κράξεις” όσο επιθυμεί η ψυχή σου. Αυτά τα εισαγωγικά επιτρέπουν όλα. Ανοίγουν τα όρια.

Επίσης είναι τόσο υποκειμενική η πρόσληψη ερεθισμάτων από ένα τέτοιο υλικό που δεν θα μπω καν στη λογική να πω πού συμφωνώ ή διαφωνώ μαζί σου σε σχέση με τα αισθητικά του ζητήματα ή την κοινωνιολογική του σημειολογία. Δεν θα μπω σ’ αυτό. Στέκομαι μόνο στην παροχή υπηρεσιών για όποιον ένα ωραίο σ/κ θέλει να καβαλήσει το ποδήλατό του για μια περιοχή μακρυνή.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

συγνώμη...

Wicca
Απών/απούσα

Royal Oak wrote:
[...] Τούτο δω όταν το άνοιξα κάτι ανάλαφρο και χαρούμενο είχα κατά νου...Δεν κάθισε σαν τέτοιο...

[...]

Τι έλεγα πριν...;;; Ε να ..ορίστε..

bp
Εικόνα bp
Απών/απούσα

@Royal Oak

Συγνώμη αλλά νόμιζα ότι κάνουμε συζήτηση εδώ πέρα!
Χαλάρωσε Καραμελένια και μην παίρνεις επί προσωπικού ότι λέγεται.
Δεν σε κατηγόρησε κανείς για τίποτα, εκτός ίσως αυτού, ότι τα παίρνεις προσωπικά.
Δεν είσαι το United Kingdom!!!
Δεν μπορεί να προχωρήσει έτσι μια συζήτηση όταν μονίμως θίγεται κάποιος!!!

Το φιλμάκι για την εποχή που γυρίστηκε είναι για μένα μια μορφή προπαγάνδας,
[κοίτα πόσο μπροστά είμαστε εμείς...] εγώ αισθάνομαι ότι μας κοροϊδεύει μέσα στα μούτρα.
[Δεν μπορεί, πρώτα να σου βάζουν φωτιά στο σπιτικό σου (Δεκεμβριανά) και μετά να σπέρνουν και την διχόνοια κατηγορώντας σε για ολιγωρία, που δεν κατάφερες να σβήσεις τη φωτιά, να σώσεις το σπίτι σου, ότι είσαι άχρηστος κλπ. κλπ.]

Προσωπικά το μόνο που δεν με νοιάζει αυτή την στιγμή είναι οι γάντζοι στο μετρό, για 10 και 20χλμ. προτιμώ να πάω με το ποδήλατο και να γλιτώσω το 1,40€ , έτσι κι αλλιώς θα μου χρειαστεί σίγουρα κάπου αλλού, και αυτό δεν είναι σχήμα λόγου.

Ίσως είμαι επηρεασμένος από την κρίση, που με έχει πλήξει καίρια και βγάζω αν θέλεις αυτή την πικρία.
Ο απόηχος των μηντιακών και μνημονιακών παπαγάλων όμως είναι νωπός και νομίζω ηχεί ακόμη σε όλων, τα αυτιά μας.
Ξέρεις ότι είμαστε άχρηστοι τεμπέληδες, ότι μαζί τα φάγαμε, ότι ζούμε εις βάρος της οικουμένης εν ολίγοις…
Και το τραγελαφικό της υπόθεσης, [αυτό που δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα], είναι ότι αυτά τα πράγματα τα λένε άτομα, τα οποία ουσιαστικά δεν προσφέρουν τίποτα στην κοινωνία, [εκτός ίσως από φόβο και ενοχές], απλά έχουν δημοσιότητα και δημοτικότητα και το μόνο που έχουν μάθει στη ζωή τους είναι να μας κουνάνε το δάκτυλο… δίκην απειλής και συμμόρφωσης.
Κάποιοι μας θέλουν με το κεφάλι σκυμμένο σκέφτομαι…

@didotou
νομίζω λέμε τα ίδια...

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Σήμερα, άλλα ποστάρω κι άλλα βγαίνουν. Είχα ποστάρει μιαν απάντηση πριν τη βόλτα μου. Γυρνώντας κοιτώ και είναι άφαντη. Ξαναγράφω λοιπόν.

Επί του προσωπικού είναι τα επί του προσωπικού και δεν σε αφορούν.

Σε αφορά όμως η απάντησή μου στο ερώτημά σου για το ποια θαρρώ πως ήταν η πολιτική των άγγλων στην πατρίδα μου μετά τον πόλεμο. Σου απάντησα. Στο κάτω κάτω τη νύξη εγώ την έκανα. Άρα λυμένο ένα. Πάμε δύο. Μιλάμε για τα τραίνα και για ταξίδια μακρυνών αποστάσεων. Το λέει και η ταινία. Είναι κι ένα απ’ τα αιτήματα των ποδηλατ-ισσ-ών για την Ελλάδα σήμερα. Όσον αφορά στον ΗΣΑΠ, κανείς δεν τον ανέφερε εδώ. Στο δεδομένο της ταινίας για να καταλάβεις αντιστοιχεί ο ΟΣΕ ο δικός μας. Λυμένο κι αυτό; Ελπίζω.

Όλα τα άλλα που λες σεβαστά. Κατανοώ. Δεν ζω αλλού. Εδώ ζω. Και πραγματικά δεν νιώθω την ανάγκη να δουλέψω για την Βρετανική Πρεσβεία και να υποστηρίζω την Αγγλική πολιτική. Δεν με χρειάζονται για την ώρα. Δεν είμαι δηλαδή πράκτορας των βρετανών...Λυμένο κι αυτό; Ελπίζω.

Και μια παράκληση. Κανείς να μην με ξαναπεί Καραμελένια παρακαλώ. Όσοι με γνωρίζετε, ξέρετε το όνομά μου. Για το φόρουμ είμαι η Ρόυαλ Οουκ ή η μετάφρασή της στα ελληνικά που δεν είναι άλλη απ’ τη βασιλική δρύ. Αυτή την προσφώνηση τη δέχομαι μόνο από ένα μέλος του φόρουμ το οποίο δεν συμμετέχει όπως συμμετείχε...Εννοώ τον νονό μου τον Vale φυσικά...

Και φυσικά δεν είμαι θυμωμένη. Όμως έναν ειρμό πρέπει να τον κρατάμε. Όσον αφορά δεν τα επι του προσωπικού της Wicca. Εγώ τέλειωσα μ’ αυτή την εκκρεμότητα. Μπορεί κι εδώ και όποτε γράφω κάτι να γράφει και να σχολιάζει ό,τι θέλει. Εγώ δεν θα είμαι απλά εκεί.

Αγαπημένε Π. μην μου μιλάς για ευθιξία. Αν εσύ θύμωσες που κάποιος είπε την άποψή του για ένα συγκρότημα στο νήμα σου, εγώ τι θα έπρεπε να κάνω όταν κάποια βαθιά νυχτωμένη απ’ τα εξήντα χρόνια της ζωής μου, για τους φίλους και όσα έχω ζήσει, έχει άποψη για την προσωπική μου στάση στις προσωπικές μου σχέσεις; Δεν κρατάει κάποιος τέτοια άτομα στη ζωή του. Χωρίς πολλά πολλά τα βγάζει εκτός. Αυτό έχω κάνει κι εγώ. Αν αυτό είναι αιτία πολέμου, εγώ διάγω καιρό ειρήνης. Ουκ αν λάβοι παρά της μη εχούσης...

Wicca
Απών/απούσα

Όταν διαβάζω τις δημοσιεύσεις σου Royal είναι σαν να διαβάζω άρθρα στην Daily Mail.
Δράμα, νεκρολογίες, θανατικό, γατιά που τα τρώνε τα σκουλίκια, ξερατά, σκατά, πτώματα, αρρώστιες, κλάψα, πλέριο μελό και οτιδήποτε μπορεί να δημιουργήσει συναισθηματικό εντυπωσιασμό με στόχο να τραβήξει την προσοχή και την συμ-πάθεια.

Όποιος δεν τσιμπήσει και δημοσιεύσει κάτι άλλο, διαφορετικό από την εκάστοτε διάθεση σου και το ύφος που θες να κινηθεί η κάθε συζήτηση ( πρέπει να μαντέψει με τι διάθεση ξυπνάς το πρωί), τότε πιστεύεις ότι στην πέφτει προσωπικά, πετάει σκουπίδια στα θέματα σου, πρέπει να εκκαθαριστεί, ( με χλωρίνη, σκούπες whatever).

Εάν δεν συμβεί αυτό τότε καλείς την διαχείριση να σβήσει τις δημοσιεύσεις, γιατί δεν σου βγήκε το θέμα όπως θα ήθελες και δεν συμφώνησαν όλοι μαζί σου.

Αν κάποιος αξιολογήσει αρνητικά κάποια δημοσίευση σου, ( γιατί χαλάστηκε πες από καμία νεκρολογία), θα διαμαρτυρηθείς όπως έκανες την προηγούμενη φορά και άμα σου πει κανείς την αλήθεια, ( ότι ρε συ δεν μπορεί να αρέσουν σε όλους αυτά που γράφεις), έτσι όπως υποτίθεται σου αρέσει να ακούς την αλήθεια, τότε δεν θα του ξαναμιλήσεις.

Στα πραγματικά σοβαρά θέματα, εκεί που πραγματικά έπρεπε να υπάρχει η όποια συναισθηματική φόρτιση, εκεί είχες χάσει εντελώς την μπάλα.

Τώρα για το ποιος βγάζει στην φόρα τα προσωπικά ( τα πραγματικά προσωπικά, γιατί εγώ δεν έχω μιλήσει για κάποιο προσωπικό σου θέμα εδώ- μάλλον έχεις την μύγα και μυγιάζεσαι) άστο ας μην το συζητήσουμε γιατί θα μπουν στην συζήτηση και άλλοι των οποίων τα προσωπικά τους έχεις εκθέσει σε άλλο θέμα.

Αυτή είναι η σύνοψη..
Πατρονάρισμα, δράμα για λόγους εντυπωσιασμού και γενικότερα ένα καπελωτικό attitude εκ μέρους σου σε κάθε συζήτηση, για το οποίο δεν σηκώνεις και κουβέντα και πρέπει να το φάμε ( και το έχουμε φάει ήδη εδώ και πολλά πολλά χρόνια) στην μάπα χωρίς να μιλάμε.

Σάμπως και δεν θα μπορέσω..