Θελω την αποψη των πιο εμπειρων παρακαλω.επεσε στα χερια μου αυτό το ποδηλατακι σε κακη κατασταση.ηταν βαμμενο ξανα σε μαυρο χρωμα.αρχισα να το ξεβαφω με προσοχη για να βρω καποιο στοιχειο αλλα ματαια.μπορει να καταλαβει κανεις τι είναι?θα σας δωσω καποια στοιχεια να μπας και βοηθησω.το πισω ντεραγιε γραφει sunrace.τα μπροστα λεβιεδακια ταχυτήτων sachs.o ενας τροχος γραφει beretta ο άλλος RUCHWERK.το πισω κεντρο λεει mallard made in france νομιζω.μανετες φρενων,φρενα, τιμονια παλουκοσελα δεν γραφουν κατι αξιο λογου.το παλουκοσελο 25 και κατι νομιζω γραφει.δισκοβραχιωνας διπλος δε καταλαβα όμως τη μαρκα.βρηκα ένα Serial Number από κατω απ τη μεσαια τριβη και με ένα ψαξιμο που εκανα επεσα στα γιαπωνεζικα nishiki.ο αριθμος είναι KS87013256 αν διαβαζω σωστα.μπηκα στο wikipedia και βρηκα τα εξης
Kawamura manufactured frames (1972–1987): These frames used a serial number XYZZZZZ format where:
X is the market (C = Canada (pre-1985) K = USA (pre 1985) W = USA (1985–1987)).
Y is the last digit of the manufacturing calendar year (A =1, B = 2, C = 3… J = 0. Exception is letter S, used on all frames prior to 1975).
ZZZZZ is a five or six digit number, possibly representing a sequential frame manufacturing number for the year (or era in the case of pre 1975 frames).
Example 1: KA24587 is the 24,587th frame produced in 1981 for the US
παιζει οντως να είναι ένα τετοιο ποδηλατο?απλα για να ταυτοποιησω τι καβαλαω
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
DSC_0175.JPG | 566.68 KB |
DSC_0176.JPG | 531.32 KB |
DSC_0177.JPG | 781.44 KB |
DSC_0178.JPG | 567.71 KB |
DSC_0179.JPG | 531.56 KB |
DSC_0180.JPG | 753 KB |
DSC_0181.JPG | 607.34 KB |
DSC_0182.JPG | 627.17 KB |
DSC_0188.JPG | 651.61 KB |
DSC_0189.JPG | 587.47 KB |
DSC_0190.JPG | 888.96 KB |
DSC_0192.JPG | 658.79 KB |
κομπλε το κοβω,σε αρκετα καλη κατασταση για τα χρονια του.τριψε βαψε κ θα γινει κουκλι.
θενκς ξιφια.εχω ηδη αρχισει.ξεβαψα με λιγο νεφτι προσεκτικα για να βγαλω το εργοστασιακο του χρωμα στην επιφανεια και μαζι και μα υτο καποιο στοιχειο αλλα τιποτα.απ μια ερευνα που εκανα μοιαζει ναναι καποιο entry level μοντελο της συγκεκριμένης μαλλον μαρκας που προαναφερα.μαλιστα μοιαζει αρκετα με το μοντελο nishiki costum sport.
(άσχετο, απο τη νέα μας ποιητική συλλογή! )
ποιο άραγε ήταν το "δρομολόγιο" του Διεθνούς Εμπορίου; κατασκευάστηκε στην Ιαπωνία, με ιαπωνικά κεφάλαια; στην αμερική; πώς κατέληξε στον μεγαλέμπορα στην Ελλάδα; πού το βρήκες και πώς?!
Ασχέτως "δρομολογίου" εύχομαι να σου κάνει και να γράψεις και εσύ διαδρομές! Θυμάμαι έψαχνες ένα πλαίσιο μικρότερο απο ένα 58άρι που είχες, εδώ όμως έχει δουλίτσα...
Καλή δύναμη!
Υ.Γ.τί διαστάσεις έχει το πλαίσιο; 52Χ53 π.χ.; όντως είναι εισαγωγικό κουρσάκι σπάνιο, τούρινγκ? έχει και τις suicide bars για φρένα!
Η γεωμετρία του δεν είναι "κάδρου", αλλα ο οριζόντιος πρέπει να είναι περίπου τρία εκατοστά μακρύτερος απο το κάθετο.
Τροχοί δε μείνανε μάλλον.Ή όχι?
Pet οντως εδώ και καιρο ψαχνω να χτυπησω ένα μικρο ατσαλακι.το βρηκα σε μια αγγελια οπου ελεγε "γαλλικου τυπου ποδηλατο" αλλα όταν πηγα και το ειδα από κοντα δεν καταλαβα τι εννοουσε "γαλλικο.το κεντρο πισω είναι γαλλικο.τα περιεφρειακα είναι no name.εν πασει περιπτωση επειδή θελω να ασχοληθώ με ανακατασκευή (oχι restoring μιας και ουτε γνωσεις εχω ουτε λεφτα)παλιου ποδηλατου για πρωτη φορα χωρις να χω το αγχος ότι εχω να κανω μ ένα καλο παλιο πλαισιο του το πηρα με 40 ευρα.το χε παρατημενο στο μπαλκονι και ηθελε να το διωξει.ο καθετος οντως είναι 52.οριζοντιος 53-54 δεν το κοιταξα σχολαστικα.τα περιφερειακα ειδα ότι ειναι σε σχετικα καλη κατασταση αλλα δεν ξερω τι μπορει να είναι λειτουργικο απ όλα αυτά.ακομα καθαριζω.οσο αναφορα τους τροχους αυτος μου ειπε πως δεν ηξερε αν ηταν του ποδηλατου αλλα εγω βλεπω μια χαρα ταιριαζουν.εχει εξαρα κασετα πισω.παλευω να δω τι μπορω να σωσω.εδω να σημειωσω τα εξης.ειναι η πρωτη μου φορα και δεν εχω ουτε εργαλεια ουτε γνωση.οτι κανω το κανω από μικροβιο που κολλησα από δω μεσα διαβαζωντας αρθρα και ακολουθώντας οδηγιες από utube και από αρθρα.καθε βοηθεια-γνωμη ευπροσδεκτη και πολυτιμη.τωρα για το πως βρεθηκε εδώ ο θεος και η ψυχη του.αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ενώ το Serial δειχνει μοντελο πριν το 1975 φαινεται να μπορει να παιρνει κασετα 6speed πισω.ειχαν βγει τοτε τέτοιες κασέτες?τι ανοιγμα ειχαν τα ψαλιδα της εποχης?βαρος δεν ξερω να σου πω μιας και ακομα δεν μπορω να βγαλω τη μεσαια τριβη.πληροφοριες σχετικα εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Nishiki_(bicycle) .μυριζει hitensiλα το πραμα αν και ελπιζα σε chromolaκιότι και ναναι θα το δουλεψω ελπιζωντας να το κανω ομορφο και ξοδευωντας οσο γινεται λιγοτερα χρηματα.δεν φαινεται βαρυ παντως.
Μικρό το 52, ελπίζω να μην είσαι πάνω από 1,70-1,72μ.
6άρα πίσω = κατά 99% βιδωτό ελεύθερο και 126χιλ άνοιγμα
ψαλιδιών. Το υπόλοιπο 1% είναι η περίπτωση Ultra spaced
κέντρου όπου έβαζες 6 γρανάζια σε 120χιλ το οποίο κανο-
νικά παίρνει 5. Η Suntour έβγαζε τέτοια αλλά χλωμό το
κόβω να το φοράς.
Μήν πετάξεις τίποτα, ειδικά τροχούς δισκοβραχίωνες, άξο-
νες, ποτήρια λαιμού, ποτήρια τριβής, εκτροχιαστές. Γενί-
κα να περιμένεις ότι τα πάντα θα είναι σκουριασμένα και
κολλημένα οπότε θα σε ζορίσουν. Κάποια ενδέχεται να ξε-
βιδώνουν ανάποδα.
Καλή αρχή. Για Nishiki δε το κόβω, χώρια που το συγκεκριμένο μοντέλο που παραθέτεις έχει και διαφορετικά seatstays που γενικά είναι ψιλοχαρακτηριστικά ανάλογα τον κατασκευαστή. Για ρίξε μια ματιά σε κάτι mirage sprint, μπορεί να σου κολλήσουν καλύτερα.
http://www.nishiki.se/kollektion/race-hybrid/pro-air
απο τα νέα στα παλιά!
έχει κόλπα για επισκευές, ανακατασκευές και ιστορίες πολλές!
καλή συνέχεια!
http://www.mytenspeeds.com/My_TenSpeeds_1/FREE_SITE_1/FREE_SITE_INTRODUC...
ευχαριστω φιλε pet.οτι προοδο κανω θα στελνω.μοιαζει αρκετα και με motobecane οντως το ζητημα είναι να λυσω το γριφο του serial Number.ξεβαφωντας το πλαισιο και λυνωντας καποια στιγμη το δισκοβραχιωνα βρω περισοοτερες πληροφοριες.ειδωμεν...