ασφαλτινα λαστιχα σε mtb

47 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
spirosmtb
Εικόνα spirosmtb
Απών/απούσα

καλησπερα σε ολους-ολες
εχω ενα bullet mtb το οποιο φοραει λαστιχα 26" χωματινα.κατα πρωτον θα ηθελα να ρωτησω αν θα δω μεγαλη διαφορα στην δυσκολια αν του βαλω ασφαλτινα.οι διαδρομες που κανω ειναι μονο σε ασφαλτο και κυριως ανηφορικες...λογω περιοχης που μενω.η δευτερη ερωτηση ειναι αν μπορω να του βαλω 28" χωρις να αλλαξει κατι απο την συμπεριφορα του στον δρομο.
σας ευχαριστω εκ των προτερων.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
alexbike777
Εικόνα alexbike777
Απών/απούσα

βρισκομαι κι εγω στην ιδια κατασταση..μπορει να μας απαντησει καποιος?
εχω παρει MTB για να κανω μελλοντικα και off-road διαδρομες αλλα εδω στην αθηνα δεν βολευουν και πολυ τα τρακτερωτα...

giospy
Εικόνα giospy
Απών/απούσα

Εχω κ γω ΜΤΒ για αστικες μετακινησεις. Η αλλαγη σε ασφαλτινα λαστιχα ειναι must. Δοκιμαστε κατι σε 26χ1.75 (αυτο εχω εγω) ή και 1.50 και 1.25 αν θελετε. Η διαφορα θα ειναι απλα ΧΑΩΔΗΣ.
Με την πρωτη πεταλια θα καταλαβετε την διαφορα ταχυτητας και το ποσο πιο ησυχη κυλιση εχουν τα ασφαλτινα...

Δοκιμαστε το σημερα κιολας.

alexbike777
Εικόνα alexbike777
Απών/απούσα

απο τιμη σε λαστιχα...περιπου ποσο παει το κομματι;

giospy
Εικόνα giospy
Απών/απούσα

alexandrosstoubis wrote:
απο τιμη σε λαστιχα...περιπου ποσο παει το κομματι;

15-20€ το ζευγαρι..εξαρταται το μοντελο που θα βαλεις πανω...

Nayarxos
Εικόνα Nayarxos
Απών/απούσα

Φυσικά και να κάνεις αυτή την κίνηση.
Θα δεις τεράστια διαφορά. Το MTB σου θα "εκπολιτιστεί"!

Ξεκινάνε από 7€ το ένα και ανεβαίνουν όσο θες (π.χ.40€)

Η τοποθέτηση ελαστικών 28" δεν είναι δυνατή καθώς απαιτούνται τροχοί μεγέθους 28". Και τέτοιο τροχοί δεν χωράνε σε MTB.

spirosmtb
Εικόνα spirosmtb
Απών/απούσα

ευχαριστω για τις απαντησεις σας,θα ηθελα να ρωτησω ακομα αν μπορω να βαλω καποιο λαστιχο που να συνδυαζει και τα δυο.εχω δει καποια τα οποια εχουν τακουνια στο πλαι και ασφαλτινη χαραξη στο κεντρο.οι διαδρομες που κανω ειναι συνηθως μεσα στην πανεπιστημιουπολη κυριως σε ασφαλτο αλλα εχει και πολλες αλλες διπλα που εχουν χωμα.για τις 28" που ρωτησα εννουσα φυσικα να αλλαζα και τις ζαντες μαζι.

spirosmtb
Εικόνα spirosmtb
Απών/απούσα

ναυαρχε συγγνωμη τωρα διαβασα την απαντηση σου για τις ζαντες

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Μην πάρεις λάστιχο "μικτής" χρήσης, χαμένα χρήματα. Πάρε ένα κανονικό ασφάλτινο ελαστικο. Είχα ξεκινήσει με μικτής 1.95 και το πέταξα στα 300χλμ. Καμία σιγουριά είτε στο δρόμο (στροφές) είτε σε χώμα. Τώρα φοράω 1.25 ασφάλτινο και πάει τζάμι.

Για τις 28αρες ρόδες, αν έχεις δισκόφρενα τότε τις δοκιμάζεις και λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα. Ίσως σε περιορίσει η πίσω στο πόσο φαρδύ ελαστικό θα μπορείς να φοράς. Αν πάλι έχεις vbrakes τότε θα έχεις ένα θεματάκι μπροστά καθώς θα πρέπει να μετακινήσεις τα φρένα σου από τους πύρους του πηρουνιού στη γέφυρα του πηρουνιού. Προϋπόθεση να έχει τρύπα στη γέφυρα και να αγοράσεις φρένα κούρσας ;)

Πάντως χωράνε.

spirosmtb
Εικόνα spirosmtb
Απών/απούσα

εχετε να μου προτεινεται καποιο συγκεκριμενο μοντελο;και διασταση βεβαια...1.75;1.50;1.25;το βαρος μου ειναι στα 62 κιλα αν παιζει καποιο ρολο αλλα πολλες φορες κουβαλαω και την κορη μου μαζι + 22 κιλα σε παιδικο καθισματακι παντα

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Εγώ μπορώ να σου προτείνω αυτά που φοράω. Kenda Kwest, βγαίνουν και σε 1.25 και μεγαλύτερα. Τα είχα πάρει 15 το ζευγάρι πριν 2 χρόνια

Nayarxos
Εικόνα Nayarxos
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Πάντως χωράνε.

Να και κάτι που δεν ήξερα, ούτε φανταζόμουν ότι μπορούσε να γίνει.
Κάτι μάθαμε και σήμερα. Δε θα πάει στράφι η μέρα!
Thanx.

kynhgos77
Απών/απούσα

Nayarxos wrote:
Eaglos wrote:
Πάντως χωράνε.

Να και κάτι που δεν ήξερα, ούτε φανταζόμουν ότι μπορούσε να γίνει.
Κάτι μάθαμε και σήμερα. Δε θα πάει στράφι η μέρα!
Thanx.

Mπαινουν εχω δοκιμασει και εγω. Βεβαια ισως σε καποια μοντελα η πιθανον και σε μικρα νουμερα να μην μπαινει.

Οσο για τα λαστιχα, αν κανεις την αλλαγη, το μεγιστο που να βαλεις ειναι 1,50. Προτεινω 1,20 με 1,30. Εχω βαλει και 1,15 και ηταν μια χαρα. Βαλτα και ο μεγαλος δισκος μπροστα θα δουλεψει καργα.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

το λάστιχο δηλώνει τι τερέν θα πατάς οπότε για άσφαλτο ένα σλικολάστιχο είναι ότι πρέπει
:D

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

Εγώ έχω να σου προτείνω να μην κουβαλάς την κόρη σου μαζί, εκτός κι αν μιλάμε για ασφαλείς διαδρομές, ελεγχόμενες κλπ.
Από όσο ξέρω δεν επιτρέπεται και δικαίως,μια που είναι σχετικά επικίνδυνο.

bullgr
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Μην πάρεις λάστιχο "μικτής" χρήσης, χαμένα χρήματα. Πάρε ένα κανονικό ασφάλτινο ελαστικο. Είχα ξεκινήσει με μικτής 1.95 και το πέταξα στα 300χλμ. Καμία σιγουριά είτε στο δρόμο (στροφές) είτε σε χώμα. Τώρα φοράω 1.25 ασφάλτινο και πάει τζάμι.

Ερώτηση... Εάν βάλω τα schwalbe marathon cross (http://tinyurl.com/2udc4ua);
Απ' ότι διαβάζω, έχουν καλή κύλιση για άσφαλτο και καλό κράτημα για χώμα...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

bullgr wrote:
Eaglos wrote:
Μην πάρεις λάστιχο "μικτής" χρήσης, χαμένα χρήματα. Πάρε ένα κανονικό ασφάλτινο ελαστικο. Είχα ξεκινήσει με μικτής 1.95 και το πέταξα στα 300χλμ. Καμία σιγουριά είτε στο δρόμο (στροφές) είτε σε χώμα. Τώρα φοράω 1.25 ασφάλτινο και πάει τζάμι.

Ερώτηση... Εάν βάλω τα schwalbe marathon cross (http://tinyurl.com/2udc4ua);
Απ' ότι διαβάζω, έχουν καλή κύλιση για άσφαλτο και καλό κράτημα για χώμα...


στο χώμα γλιστράει και στην άσφαλτο έχει τακούνι δεν λέει
κρατάει βέβαια καλύτερα από ένα τελείως slik και έχει λιγότερο τακούνι από ένα κλασικό Mtb αλλά προτιμώ να έχω ένα καθαρά slik και ας πάω με 2-3 χλμ πιο αργά στο χώμα

spirosmtb
Εικόνα spirosmtb
Απών/απούσα

τελικα σημερα εβαλα τα geax roadster σε 1.50 διασταση...αλλο πραγμα!!!συν 50% σε χιλιομετρα(οχι τελικης αλλα αποστασης)δεν το περιμενα οτι θα ηταν τοσο ξεκουραστα

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

spirosmtb wrote:
τελικα σημερα εβαλα τα geax roadster σε 1.50 διασταση...αλλο πραγμα!!!συν 50% σε χιλιομετρα(οχι τελικης αλλα αποστασης)δεν το περιμενα οτι θα ηταν τοσο ξεκουραστα

όχι ρε τα mtb είναι κουραστικά ποδήλατα κάτι έκανες λάθος

spirosmtb
Εικόνα spirosmtb
Απών/απούσα

με mtb εχω συνηθισει οποτε αυτο ειναι μετρο συγκρισης για εμενα

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

@spirosmtb
Αν δεν πατάς σοβαρό χώμα τότε χαραμίζεσαι με χωμάτινα ελαστικά. Δοκίμασε καθαρά ασφάλτινα και σε μικρότερη διάσταση. Περισσότεροι κραδασμοί αλλά καμία σχέση η κύλιση και το κράτημα.

@bullgr
Δεν ξέρω για τα συγκεκριμένα ελαστικά αλλά μετά την εμπειρία μου με όμοιά τους δεν θα ξαναέβαζα ντεμί ελαστικό. Στο χώμα σε ορθοπέταλο απλά σπίνιαρε το πίσω και δεν ανέβαινα, στο δρόμο απλά δεν είχα κράτημα υπο κλίση όταν ακουμπούσαν τα τακούνια και χυνόμουν.

Δεν καταλαβαίνω τι λογική πίσω από το σχεδιαμό αυτών των ελαστικών. Σλικ στο κέντρο για να πατάω καλά στην ευθεία και τακούνια στις άκρες για να μην πατάω καλά στις στροφές. Τακούνια στις άκρες για να έχω πρόσφυση υπό κλίση στο χώμα με ένα ελαστικό που δεν είναι για τέτοια δουλειά.

Μπερδεμένη κατάσταση οπότε άκυρο. Ξεκίνησα με 2 σετ ελαστικών, συνέχισα με 2 σετ τροχών, κατέληξα με πλαίσιο κούρσας οπότε πλέον θα έχω το κατάλληλο ποδήλατο για την κάθε δουλειά.

Nayarxos
Εικόνα Nayarxos
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Δεν καταλαβαίνω τι λογική πίσω από το σχεδιαμό αυτών των ελαστικών. Σλικ στο κέντρο για να πατάω καλά στην ευθεία και τακούνια στις άκρες για να μην πατάω καλά στις στροφές. Τακούνια στις άκρες για να έχω πρόσφυση υπό κλίση στο χώμα με ένα ελαστικό που δεν είναι για τέτοια δουλειά.

Η λογική τους είναι απλή:

1)Είναι λάστιχα τα οποία είναι φτιαγμένα για μικτή χρήση. Δηλαδή προσφέρουν επάρκεια σε άσφαλτο και σε χώμα. Είναι όμως λάθος να περιμένει κάποιος να είναι άριστα και στις δύο επιφάνειες. Για να το δώσω με παράδειγμα, αν ήταν ποδήλατα θα ήταν 28άρια trekking. Ικανοποιητικό για άσφαλτο, ή χώμα. Δεν είναι όμως κούρσα (άριστη για άσφαλτο), ή MTB (άριστο για χώμα).

2)Στην άσφαλτο τα έχεις κοντά στο max της πίεσης (65 psi). Οπότε το λάστιχο δε χάνει την καμπυλότητά του από το βάρος του αναβάτη. Οπότε θα πρέπει να πλαγιάσεις πολύ στις στροφές για να ακουμπήσουν τα τακούνια.
Αντίστοιχα στο χώμα τα έχεις στο min της πίεσης (40 psi), οπότε το βάρος του αναβάτη τα αναγκάζει να παραμορφώνονται και να μαγουλιάζουν. Οπότε τα τακούνια είναι συνέχεια σε επαφή με το χώμα.

Προσωπικά είμαι υπέρ της χρήσης τέτοιων (καλής ποιότητας) ελαστικών, για αναβάτες που κάνουν μικτή χρήση του ποδηλάτου τους, και δεν έχουν την πολυτέλεια να έχουν 2 σετ τροχών.

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

Nayarxos wrote:

2)Στην άσφαλτο τα έχεις κοντά στο max της πίεσης (65 psi). Οπότε το λάστιχο δε χάνει την καμπυλότητά του από το βάρος του αναβάτη. Οπότε θα πρέπει να πλαγιάσεις πολύ στις στροφές για να ακουμπήσουν τα τακούνια.
Αντίστοιχα στο χώμα τα έχεις στο min της πίεσης (40 psi), οπότε το βάρος του αναβάτη τα αναγκάζει να παραμορφώνονται και να μαγουλιάζουν. Οπότε τα τακούνια είναι συνέχεια σε επαφή με το χώμα.

Νομίζω ότι αυτό είναι το Point.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Eaglos wrote:

Δεν καταλαβαίνω τι λογική πίσω από το σχεδιαμό αυτών των ελαστικών. Σλικ στο κέντρο για να πατάω καλά στην ευθεία και τακούνια στις άκρες για να μην πατάω καλά στις στροφές. Τακούνια στις άκρες για να έχω πρόσφυση υπό κλίση στο χώμα με ένα ελαστικό που δεν είναι για τέτοια δουλειά.

όπως και στα περισσότερα
κάποιος που δεν ξέρει τι θέλει θα ξοδέψει χρήματα για να τα αγοράσει και θα ανακαλύψει πως δεν κάνει για καμία χρήση
βέβαια κάποιος που δεν ξέρει θα πιστεύει πως είναι λάστιχο για όλες τις χρήσεις
σαν τα trekking ένα πράγμα
από την στιγμή που υπάρχει αγοραστικό κοινό δεν παίζει λογική
εδώ άρχισαν να πουλάνε fixies το πλέον παράλογο ποδήλατο
:D

bullgr
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Ξεκίνησα με 2 σετ ελαστικών, συνέχισα με 2 σετ τροχών, κατέληξα με πλαίσιο κούρσας οπότε πλέον θα έχω το κατάλληλο ποδήλατο για την κάθε δουλειά.

Χα, χα, όντως...

Και εγώ το ίδιο έκανα στο τέλος (αν και δεν αγόρασα σετ τροχών και υδριδικά ελαστικά) και παρήγγειλα κούρσα...

Δίκιο έχει ο @Nayarxos για την πίεση των συγκεκριμένων ελαστικών αλλά τελικά εάν δεν θέλεις λίγα απ' όλα και τα θέλεις όλα στη μέγιστη απόδοση, αναγκαστικά πας σε δεύτερο ποδήλατο.

Μόλις έρθει η κούρσα που παρήγγειλα, θα ξαναβάλω τις τακουνάρες στο MTB και θα ησυχάσω...

eksarthrosi
Απών/απούσα

καλησπερα και καλως σας βρηκα

μια ερωτηση παρακαλω

εχω ενα GT Analanche 3.0 που φοραει λαστιχο 26''x 2,10..........για λογους αισθητικης πιο πολυ(εχω φαει κολλημα δηλ.)....θελω να βαλω το ΚENDA K-Rad με διαστασεις 26''x2,30 ή 2,50...
.... το παιρνει αυτη η ζαντα?...μεχρι ποσο πιο φαρδυ δεχεται αυτη η ζαντα-το ποδηλατο?

και μια ακομα ερωτηση παρακαλω
σε τι εξυπηρετει το φαρδυτερο πμροστινο λαστιχο?

ευχαριστω πολυ

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

eksarthrosi wrote:
καλησπερα και καλως σας βρηκα

μια ερωτηση παρακαλω

εχω ενα GT Analanche 3.0 που φοραει λαστιχο 26''x 2,10..........για λογους αισθητικης πιο πολυ(εχω φαει κολλημα δηλ.)....θελω να βαλω το ΚENDA K-Rad με διαστασεις 26''x2,30 ή 2,50...
.... το παιρνει αυτη η ζαντα?...μεχρι ποσο πιο φαρδυ δεχεται αυτη η ζαντα-το ποδηλατο?

και μια ακομα ερωτηση παρακαλω
σε τι εξυπηρετει το φαρδυτερο πμροστινο λαστιχο?

ευχαριστω πολυ


to 2.50 δεν χωράει στα ψαλίδια σου
η ζάντα δεν είναι τόσο το πρόβλημα αν και είναι αρκετά φαρδιά ελαστικά για το συγκεκριμένο ποδήλατο

eksarthrosi
Απών/απούσα

ευχαριστω πολυ

eksarthrosi
Απών/απούσα

eksarthrosi wrote:

και μια ακομα ερωτηση παρακαλω
σε τι εξυπηρετει το φαρδυτερο μπροστινο λαστιχο σε ΜΤΒ?

ευχαριστω πολυ

καλημερα

μηπως ξερει καποιος την απαντηση στο παραπανω ερωτημα?

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Δες εδω http://www.sheldonbrown.com/tires.html στο κομμάτι που λέει "Mixing/Matching Tires" όπως και στο "Width and Pressure" που επίσης λεει καλά πράγματα.

Η ερώτηση δεν έχει και πολύ νόημα διότι από μόνο του κανένα ελαστικό δεν είναι "φαρδύτερο". Γενικότερα ένα φαρδύ ελαστικό με τη σωστή πίεση έχει καλύτερη πρόσφυση σε σχέση με ένα λεπτότερο. Επίσης έχεις μεγαλύτερη απορόφηση κραδασμών σε σχέση με ένα λεπτότερο.

eksarthrosi
Απών/απούσα

Eaglos wrote:

Η ερώτηση δεν έχει και πολύ νόημα διότι από μόνο του κανένα ελαστικό δεν είναι "φαρδύτερο".

εννοουσα φαρδυτερο το μπροστινο απο το πισω.ισως κατι να μη λεω σωστα

εντιτ
στη σελιδα που μου εδωσες ειχε την απαντηση.ευχαριστω

"Wider Front, Narrower Rear
A wider front tire makes sense in many applications, however, when handling and ride comfort are considered. A wider tire will generally provide better cornering traction than a narrower one, assuming appropriate inflation pressure. "