Μήκος chainstay και οδηγική συμπεριφορά του ποδηλάτου

5 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Thessalos
Εικόνα Thessalos
Απών/απούσα

Χαιρετώ,

Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος μερικά πράγματα για το μήκος του chainstay;
(απόσταση απο τη μεσαία τριβή εως τον άξονα της κασέτας)

Δηλαδή βλέπουμε οτι, συνηθως σε κούρσες το μηκος του είναι 40,5cm - 41,5cm περίπου, ενώ σε τρεκιν κατηγορία φτάνει τα 45cm, πχ Ideal ergomax/megisto κ.τ.λ.

Τι σημαίνουν τα παραπάνω νουμερα για τον αναβάτη και κυρίως για την οδηγική συμπεριφορά του ποδηλάτου;

Ευχαριστώ

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
geatle
Απών/απούσα

μεγαλυτερο chainstay = ανετο
κοντο chainstay = πιο αμεση μεταφορα δυναμης αλλα οχι τοσο ανετο.
μεγαλυτερο chainstay = πιθανον να παρουσιαζει υποστροφη και γενικα πιο δυσκολο για μανουβρες.
κοντο chainstay = πιθανον να παρουσιαζει υπερστροφη και γενικα πιο ευκολο για μανουβρες.

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Πολλά μπορεί να πει κανείς για τη γεωμετρία καθώς κάθε στοιχείο της επηρεάζει ή μάλλον οριοθετεί την συμπεριφορά του πλαισίου/ποδηλάτου.

Τα chainstays μπορεί να είναι μακριά ή κοντά ανάλογα τη χρήση που θέλουμε να έχει το ποδήλατό μας. Για παράδειγμα θέλουμε μακρια chainstays όταν στο ποδήλατο θέλουμε να μπαίνουν τουριστικές σχάρες/τσάντες για να μην χτυπάνε τα πόδια μας, πάμε αργά κι επιζητούμε σταθερότητα υπό φορτίο. Θέλουμε κοντά chainstays όταν έχουμε μια γρήγορη κούρσα ή ένα track γιατι προσδίδει νευρικότητα, αμεσότητα στο πετάλι, δίνει μικρό μεταξόνιο και το ποδήλατο μπαίνει "φέτες" στις στροφές. Θέλουμε σούπερ μακρύ σ ενα τσοπερ γιατί αλλιως ειμαστε φλώροι ενώ θέλουμε σουπερ κοντό σ ενα ΒΜΧ για να μπορούμε να σηκώνουμε το πίσω μέρος με ένα τίναγμα της φτέρνας.

and so on...

Thessalos
Εικόνα Thessalos
Απών/απούσα

ευχαριστώ παιδες!
λυθηκαν αρκετές απορίες!

n555
Απών/απούσα

Επίσης, κοντά chainstays, λίγο πιο στιβαρός σκελετός και (θεωρητικά) κάποια εξοικονόμηση βάρους.