Θέμα με λάστιχο ? (συνεχή σκασίματα)

12 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
gkioulbakses
Απών/απούσα

Το θέμα είναι πριν να σκάσει για πρώτη φορά (ακολούθησαν κι άλλες #@#!$) το πίσω λάστιχο (σαμπρέλα) ήταν πολύ καλά φουσκωμένο και κυλούσε πολύ καλά!

Εκτοτε άλλαξα και σαμπρέλες και λάστιχο και η κατάσταση είναι η ίδια - δλδ όσο κι αν το φουσκώνω (60πσι συνήθως) με το που ανεβαίνω το λάστιχο φαίνεται λες και είναι ξεφούσκωτο και μου βγάζει την παναια το %#$^!#$@@...

Τις πταίει ? έι ? καμμιά ιντέα ?

Νταχον εσπρέσο και ο πληκτρογράφος (σε μουα) παίζω στην βαρέων κατηγορία σχεδόν 80 κιλά γομάρι..

Χαιρετώ!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Drakoulis
Εικόνα Drakoulis
Απών/απούσα

Dahon boardwalk εγώ και 83κιλα το κορμί. Tα δικά μου λάστιχα σηκώνουν 65psi και οταν φουσκώνω σε βενζινάδικο βάζω λίγο παραπάνω αφού βγάζοντας την τρομπα από τη βαλβίδα έχω υπολογίσει ότι χάνει περίπου 3 με 5 psi. έτσι είμαι πάντα τσίτα και μπορώ και του βγάζω την παναΐα. λάστιχο μέχρι τώρα δεν με έχει πιάσει ποτέ!! ποτέ=10μήνες

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Αφου εχεις αλλαξει και εξωτερικο λαστιχο και σαμπρελλα με καινουρια, τοτε δεν μπορει να ευθυνονται αυτα για τα συνεχη σκασιματα, αν βεβαια τοποθετουνται σωστα.
(Εννοω αν δεν "ταλαιπωρειται" η σαμπρελλα, ιδιαιτερα στη φαση της επανατοποθετησης, απο τα λεβιεδακια η κατι αλλο).
Το πιο πιθανο, ειναι το σκασιμο να συμβαινει "απο μεσα". Πολυ συνηθισμενο, αν η φακαρολα δεν ειναι καλης ποιοτητας, η εχει φυγει απο τη θεση της, αφηνοντας τη σαμπρελλα εκτεθειμενη στις μυτερες αποληξεις των ακτινων(στην περιπτωση της μονοπατης ζαντας), η στις τρυπες της ζαντας(οταν αυτη ειναι διπατη), οπου περνανε και βιδωνουν τα "καψουλια" των ακτινων.
Η απορια θα σου λυθει, αν την επομενη φορα που παθεις λαστιχο, ψαξεις να βρεις σε ποιο ακριβως σημειο της σαμπρελλας ειναι η τρυπα:
Αν ειναι στην εξωτερικη της περιμετρο, η στο πλαι, τοτε κατι πατησες, η κατι εχει το λαστιχο πανω του καρφωμενο και σου δημιουργει το προβλημα συνεχως.
Αν η τρυπα βρισκεται στην εσωτερικη περιμετρο της σαμπρελλας, τοτε θα πρεπει να ελεγξεις τη φακαρολα (που σκεπαζει την εσωτερικη πλευρα της ζαντας και προστατευει τη σαμπρελλα).
Απλα πραγματα.

Καλο ψαξιμο, και καλες εσπρεσσοβολτες.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Οταν αλλαξες λαστιχο, εβαλες το ιδιο με αυτο που ειχε πριν το ποδηλατο, η καποιο αλλο διαφορετικων διαστασεων/ειδους?
Γιατι μπορει να εχουν εντελως διαφορετικα χαρακτηριστικα κυλισης (αντισταση κυλισης, ανεση, κλπ), δυο λαστιχα διαφορετικων διαστασεων, η διαφορετικης φιλοσοφιας κατασκευης, ακομη κι αν ειναι φουσκωμενα με την ιδια πιεση...

parias
Εικόνα parias
Απών/απούσα

Κοιτα ποια ειναι η μεγιστη πιεση που παιρνουν τα ελαστικα σου.
Φωσκωσε το 5 psi λιγοτερο απο οσο ειναι αυτη
Κατσε πανω στο ποδηλατο με ολο σου το βαρος.

Στην σωστη πιεση το ελαστικο θα πρεπει να δειχνει ελαχιστη παραμορφωση-καθισμα στο σημειο επαφης.

Πειραματισου για να βρεις την ιδανικη πιεση ανα τροχο για σενα.

Η συμπεριφορα ενος τροχου, ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ αν βαλουμε διαφορετικου τυπου σαμπρελα και λαστιχο.

Τσεκαρε αν η σαμπρελα σου ειναι καταλληλη για το μεγεθος του ελαστικου σου.

Τωρα για αυτο "όσο κι αν το φουσκώνω (60πσι συνήθως) με το που ανεβαίνω το λάστιχο φαίνεται λες και είναι ξεφούσκωτο και μου βγάζει την παναια το %#$^!#$@@..."

Καποιο λακκο εχει η φαβα. Δηλαδη:

Οσο και αν το φουσκωνω # 60 psi συνηθως

Αν το φουσκωσεις ....οσο θα σκασει στο τελος.
Επισης καθε πιεση θα πρεπει να δινει διαφορετικα αποτελεσματα.

Μηπως υπαρχει καποια υπουλη τρυπα- η ελατωματικη σαμπρελα με αποτελεσμα να χανει σιγα σιγα πιεση? Παραμενει τουλαχιστον το ιδιο φουσκωμενο για 3-4 μερες?

Αρα:

Το καινουργιο λαστιχο σαμπρελα ειναι πιο "αργο" απο το παλιο

Το καινουργιο λαστιχο θελει περισσοτερο φουσκωμα απο το παλιο και αν του βαζεις ιδια πιεση με παλια, ειναι ξεφουσκωτο (αυτο μαλλον προυποθετει λεπτοτερο νεο λαστιχο σε σχεση με το παλιο)

Αλλο ενδεχομενο (απωλεια πιεσης)

Αλλο ενδεχομενο ασχετο με το λαστιχο.

Μηπως κατα την επανατοποθετηση του τροχου, δεν μπηκε καλα ο αξονας η ειναι πολυ σφιχτος?

ΥΓ: Γενικα τα λαστιχα ειναι φτιαγμενα για να μην σκανε... Αν σκανε καθε 2-3 τοτε κατι δεν παει καλα.

ΥΓ2: Σε τρομπα που δεν ξερουμε και μανομετρο που δεν εχουμε τεσταρει (αγνωστο βενζιναδικο πχ) δεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι καλη ιδεα να βαζουμε παραπανω αερα απο την μεγιστη τιμη κατασκευαστη. Πολλες φορες οι τιμες πιεσης που μας δειχνει ειναι ΛΑΘΟΣ.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

gkioulbakses wrote:
το θέμα είναι πριν να σκάσει για πρώτη φορά το πίσω λάστιχο ήταν πολύ καλά φουσκωμένο και κυλούσε πολύ καλά!
εκ τοτε άλλαξα και σαμπρέλες και λάστιχο και η κατάσταση είναι η ίδια - δλδ όσο κι αν το φουσκώνω (60πσι συνήθως) με το που ανεβαίνω το λάστιχο φαίνεται λες και είναι ξεφούσκωτο...

1ον. Τσέκαρε ΞΑΝΑ ότι δεν υπάρχει θέμα: "σκασμένη σαμπρέλα" ή "χαλασμένη βαλβίδα" ή κάτι άλλο που οδηγεί σε απώλεια αέρα....
2ον. Διάβασε τι γράφει το ελαστικό στο πλάι. Φούσκωε κοντά στο ΜΑΧ της πίεσης του ελαστικού. Μην το καβαλήσεις, άστο για κανα μισάωρο, ξαναμέτρα την πίεση που έχει. Αν δεις διαφορά, έχεις από κάπου διαφυγή.

Το νέο ελαστικό μπορεί να σε δυσκολεύει γιατί είναι :
- πιο φαρδύ,
- με μεγαλύτερα τακούνια, ή ΄πιο έντονη διαγράμμιση ή κάτι στο πέλμα
- βρίσκει κάπου στα ψαλίδια
- δεν έχει τοποθετηθεί σωστά στον τροχό
- ο τροχός δεν έχει κάτσει σωστά στο σκελετό (ψαλίδια)
- βρίσκει στο φρένο κλπ κλπ κλπ

gkioulbakses
Απών/απούσα

κατ' αρχήν ευχαριστώ ρε παίδες για τις απαντήσεις, το εκτιμώ..

το θέμα περισσότερο είναι με την σαμπρέλα και ότι κάθεται το μαλακισμένο και έτσι μου βγάζει την παναία..

θα δοκιμάσω να παω σε δυο διαφορετικά βενζινάδικα μπας και το όργανό τους τα χει παίξει

θα ενημερώσω!

χαιρετώ!

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Αν γράφει το ελαστικό πχ ΜΑΧ 85 psi μην φοβάσε να φτάσεις τόσο ψηλά.
Έστω για την δοκιμή του πράγματος... κάντο....
Αν έχεις αμφιβολία για το μανόμετρο, έχε υπόψη σου ότι σε πιέσεις από 80 και πάνω το ελαστικό είναι αυτό που λέμε σχεδόν πέτρα.
Στα 100 είναι πλέον πέτρα.

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

Καλησέρα,

όταν αλλάζω σαμπρέλες ή λάστιχα, βάζω οξείδιο τσίγκου επάνω διότι το συντηρεί, τα αφήνω για κάποιες μέρες για να τα βάλω στις ρόδες μετά.
Και κάτι άλλο: μια φορά φούσκωσα πάρα πολύ, ώστε αναγκάστηκα να αλλάξω τα λάστιχα :-/

Καλή επιτυχία σε όλες/όλους

gkioulbakses
Απών/απούσα

το λοιπόν.. έφταιγε το πιεσόμετρο του βενζινάδικου στο ένα έδειχνε 65 και όταν πήγα στο άλλο έδειχνε 55

φριντέι έλεγχος το βγαλε αστέρι!

σας ευχαριστώ όλους για τον χρόνο σας!

parias
Εικόνα parias
Απών/απούσα

Forum Saves

Αν το προβλημα λυθηκε, καλως.

Αν δεν λυθηκε, Η σε αναλογη περιπτωση οπου τα στοιχεια ειναι αυτα και το προβλημα δε λυνεται τοτε η διαφορα πιεσης 10psi απο το ενα βενζιναδικο στο αλλο μπορει να εξηγηται απο απωλεια αερα της σαμπρελας απο μικρη τρυπα ή κατασκευαστικη ατελεια και μεχρι να πας απο το ενα στο αλλο απλα εχει χασει 10psi.

Μια καλη τρομπα δαπεδου με μανομετρο και βυσματα (και εγω συστηνω τις Lezyne) ειναι μονοδρομος για εναν ποδηλατη κατα την αποψη μου.

Sar1
Απών/απούσα

για την τρόμπα δαπέδου. Το πρώτο εργαλείο που αγόρασα και το πιο χρήσιμο.
Πέραν αυτού εκτός από την φορητή τρόμπα, κουβαλάω και ένα μανόμετρο τσέπης της Zefal. Απόλυτα ακριβές, (το έχω τσεκάρει) και μια φορά τουλάχιστον που έπρεπε να κάνω μεγάλη διαδρομή με προβληματικό λάστιχο με βοήθησε πολύ

contact