Θόρυβος πίσω φρένων v brakes

14 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Next34
Απών/απούσα

Καλησπέρα σε όλους τις προάλλες άνοιξα την ντιζα από το πίσω φρένο(Saccon-Vbrakes)  και από τότε κάνει έναν θόρυβο λες και κορνάρει κανένας...και έχει 10 ημέρες που χρησιμοποιώ μόνο το μπροστά! Ξέρει κανείς τι παίζει; Τον θορύβου τον κάνει μόνο όταν τρέχω με πάνω από 10χλμ/ώρα...

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Όταν λες "άνοιξα την ντίζα" τι ακριβώς εννοείς ότι έκανες;

Next34
Απών/απούσα

Για να δω τα τακάκια την άνοιξα πίσω και την ξανά έκλεισα 

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

κοιταξε καποιο βιντεο  στο γιουτιουμπ για το πως ρυθμιζουμε τα φρενα. επισης βοηθαει αν καθαρισεις το στεφανι του τροχου με οινοπνευμα βενζινη ή το τριψεις με συρμα κατσαρολας σκοτς μπραιτ ΧΩΡΙΣ ΣΑΠΟΥΝΙ

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Προσπαθώ να φανταστώ τι έκανες ακριβώς.
Άνοιξες, όπως λες, την ντίζα, δηλαδή, φαντάζομαι εννοείς ότι ελευθέρωσες τα πίσω v brakes από την ντίζα, είδες την εσωτερίκή φαντάζομαι πλευρά των τακακιών και τα ξαναέκλεισες.
ΟΚ
Τι μπορεί να άλλαξε εφόσον δεν λες ότι έσφιξες το συρματόσχοινο;
Να εδράσθηκαν με διαφορετικό τρόπο τα τακάκια.
Να "έκατσαν αλλιώς" όπως λέμε.
ΟΚ
Τα ξανανοίγεις και τα τοποθετείς έτσι ώστε όλη τους η επιφάνεια τριβής να εδράζεται με παραλληλία στην αντίστοιχη επιφάνεια τριβής της στεφάνης.
Αν συνεχίσει να ακούγεται θόρυβος σημαίνει ότι δεν ήταν έτσι εδρασμένα πριν. Σε αυτήν την περίπτωση κάνεις αυτό που περιγραφει ο φίλος stouf και τρίβεις, με λεπτόκοκκο γυαλόχαρτο, και την επιφάνεια τριβής των τακακιών.

Αν τα τακάκια έχουν κάνει σκαλί από την προηγούμενη λάθος τους έδραση, τότε εξαφανίζεις το σκαλί με το γυαλόχαρτο και αν συνεχίζουν να βρίσκονται μέσα στο όριο χρήσης τους, τα ξαναχρησιμοποιείς.
Αν όχι βάζεις άλλα τακάκια.

ninpo
Εικόνα ninpo
Απών/απούσα

Μήπως ακουμπάει κάποιο τακάκι στο στεφάνι;

Next34
Απών/απούσα

Καθαρισα το στεφάνι αλλά τίποτα...όταν λες τα τακάκια να έχουν κάνει σκαλί τι εννοείς;

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Next34 wrote:

Καθαρισα το στεφάνι αλλά τίποτα...

Καθάρισε κ τα τακάκια κ κοίτα μήπως έχουν φθαρθεί ανομοιόμορφα.

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Next34 wrote:
όταν λες τα τακάκια να έχουν κάνει σκαλί τι εννοείς;
Κάτι τέτοιο.

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Τσέκαρε κ αυτό το βίντεο:
https://www.youtube.com/watch?v=KJfQKbBHwlc

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

έχει αρκετά εκπαιδευτικά video. Για την παραλληλία να προσθέσω και εγώ, οτι σύμφωνα με το σχήμα 7

https://www.ifixit.com/Guide/How+to+clean+and+adjust...

...υποτίθεται οτι πρέπει να υπάρχει μιά σφηνοειδής τοποθέτηση, που θα κάνει τα φρένα..."όσο φρενάρουν

τόσο να μαγκώνουν περισσότερη επιφάνεια". Δεν είμαι σίγουρος κατα πόσο ισχύει αυτό στην πράξη, δηλαδή τι θα γινόταν

αν δεν εφαρμόζαμε την σφηνοειδή ρύθμιση.

https://www.amazon.com/Zeno-Cartridge-Compatible-Shi...

Στα παπουτσάκια δρόμου υπάρχει και σχετικό allen για το "φλαπ" αυτό. Η ρύθμιση των φρένων είναι μιά άσκηση γεωμετρίας, θέλει γερά νεύρα, αλλα το αποτέλεσμα

είναι απολαυστικό! καλή επιτυχία, καλές βόλτες σε όλους!

diopan
Εικόνα diopan
Απών/απούσα

johnheret wrote:

 Δεν είμαι σίγουρος κατα πόσο ισχύει αυτό στην πράξη, δηλαδή τι θα γινόταν

αν δεν εφαρμόζαμε την σφηνοειδή ρύθμιση.

Στο δικό μου ποδήλατο αν δεν εφαρμόσω σφηνοειδή ρύθμιση τότε κάνει θόρυβο σα να κορνάρει νταλίκα. Μπορεί να παίζει ρόλο και σκελετός και κάτι να <<συντονίζει>>.

Στο youtube όπως λέει και ο από πάνω έχει βιντεάκια για το πώς ρυθμίζει κανείς το τακάκι με τη βοήθεια ενός κέρματος για να πετύχει την σφηνοειδή ρύμιση.

Next34
Απών/απούσα

Ξεσφιξα το συρματόσχοινο λίγο και έτσι το τακάκι δεν κολλάει στη ζάντα ούτε κάνει θόρυβο. Απλά το φρένο είναι πολύ μαλακό πλέον

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

το αλλενάκι είναι για να βγάζουμε το pad απο το παπουτσάκι, όταν θέλει αλλαγή. Πολύ χρήσιμα video έχει

https://www.parktool.com/blog/repair-help/brake-pad-...

 

contact