Παιδιά η μάνα μου έχει ένα MTB (Peugeot νομίζω) απ όταν ήταν φοιτήτρια. Έπαψε να το κυκλοφορεί κατα το 2000 κ όπως καταλαβαίνετε το ποδήλατο μέσα στην αποθήκη έχει πιάσει full σκουριά και τα μισα πράγματα πάνε για πεταμα.
Τέλοσπάντων επειδή την έπιασε μια όρεξη για ποδήλατο και επειδή στην βράση κολλάει το σίδερο θέλω να τις το φτιάξω(βασικά σκοπεύω να κρατήσω μόνο πιρούνι και σκελετό) το θέμα είναι ότι το χρώμα έχει φύγει και πρέπει να το ξύσω και να το ξαναπεράσω. Όμως δεν ξέρω με τι! Αερογράφος δεν υπάρχει, σπρέυ φεύγει το χρώμα εύκολα.... με χρώμα για σίδερένιες επιφάενεις και πινέλο λέτε να κάνει δουλειά; Δεν το έχω καθόλου το θέμα...βοηθήστε!
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Ψαξε στα παλιοτερα posts, για αναπαλαιωσεις κι επισκευες.
Εκει, αναφερεται καποιο καταστημα, το οποιο ασχολειται με επισκευες ζαντων αυτοκινητου, και το οποιο κανει αμμοβολες και βαφες ηλεκτροστατικες (η οπως το λενε στην "πιατσα", βαφες πουδρας), σε διαφορα χρωματα, με αρκετα καλη ποιοτητα βαφης, και λογικες τιμες.
Το ονομα του μαγαζιου, απο οτι θυμαμαι, ηταν ΠΕΤΤΑΣ...
Το έχω και εγώ απορία αυτό; χρώμα για μεταλλικές επιφάνειες και πινέλο θα κάνει δουλεία;
ηλεκτροστατική υπάρχει δυνατότητα ??
Η ηλεκτροστατική είναι κυρίως για αλουμίνια.
Στο σίδερο θέλει καλό τρίψιμο να φύγει η παλιά στρώση, μετά κάποια βάση και τέλος χρωματάκι σε πολλές - πολλές λεπτές στρώσεις.
Άσε τους αερογράφους και πιάσε τα σπρέι. Φτηνή λύση και με λίγη προσοχή το αποτέλεσμα θα βγει ΟΚ.
Προσοχή να καλύψεις ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΑ, μέρη όπου έχει σπείρωμα (πχ φωλιά μεσαίας τριβής.
Το δύσκολο είναι να λυθεί με προσοχή ώστε να μην αχρηστευτούν τα εξαρτήματα (κάποια θα δυσκολευτείς να τα ξαναβρείς....)
νομίζω ότι κάνει και για σίδερα
απλά είναι εύκολο τρόπος για να βάψεις ένα ποδήλατο
:D
Πρεπει να του περασω καποια στρ'ση αντισκοριακου ας πουμε πρωτα πριν περάσω το χρώμα;;;
Με ηλεκτροστατικη βαφη ,βαφονται σχεδον τα παντα, απο αλουμινια, μεχρι "Φερ-Φορζε" τραπεζακια και καρεκλες.
(Για τα αλουμινια αποκλειστικα,, χρησιμοποιειται η μεθοδος της ανοδιωσης).
Για επιτυχημενη ηλεκτροστατικη, ειναι βασικη προυποθεση η καλη προεργασια (βλεπε αμμοβολη), ωστε να αφαιρεθουν παλια στρωματα μπογιας (η λαδια, γρασσα, κλπ), τα οποια θα εμποδισουν την σωστη προσφυση του στρωματος της ηλεκτροστατικης και/η θα "αυτοαποφλοιωθουν" κατα τη διαρκεια του ψησιματος του ψεκασμενου χρωματος κατοπιν στο φουρνο.
Το να το βαψεις μονος σου στο σπιτι, μαλλον δεν συνισταται. Θα ταλαιπωρηθεις παρα πολυ (σκεψου μονο την αφαιρεση του παλιου χρωματος και της σκουριας), και πιθανον να σου κοστισει περισσοτερο σε υποστρωματα, κυριως χρωμα, βερνικια, κλπ., συν το οτι το αποτελεσμα δεν θα ειναι το ιδιο...
Σπιτικο βαψιμο συνισταται μονο αν θελεις να το κανεις μονο και μονο για να δεις πως ειναι και/η να μαθεις. Καλυτερα ομως θα ηταν να δοκιμαζες πρωτα σε κατι αλλο...
Οποιο τροπο και να διαλεξεις παντως, ειναι βασικο να μασκαρεις τις ευαισθητες περιοχες (σπειρωματα μεσαιας τριβης, λαιμου τιμονιου, τρυπες σε braze-ons, κλπ), πριν την αμμοβολη (αν τελικα την κανεις), και το βαψιμο. Εννοειται βεβαια πως πριν απο οτιδηποτε, θα πρεπει να εχεις "γδυσει" το σκελετο εντελως...
αμμοβολή και ηλεκτροστατική. εκτός αν θες κανένα περίεργο χρώμα. θα τα βρεις σε παλαιότερα post
# Βαφή σκελετού
http://www.pavlospettas.gr/vafes.html
Ψευτούδης Νικόλαος, Δεκελείας 182 Θρακομακεδόνες, 210-2463042
http://www.podilates.gr/node/3923&page=1 (Θεσσαλονίκη)
http://www.podilates.gr/node/7216#comment-73839
http://www.podilates.gr/node/7443 (Στέλιος)
http://www.podilates.gr/node/6324#comment-62940 (Aυτοκόλλητες ετικέτες)
http://www.instructables.com/id/Bike-Painting-Tips/
http://www.instructables.com/id/How_to_Paint_your_bike/
ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΠΕΡΣΙ ΕΒΑΨΕ ΠΑΛΙΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΜΕ ΑΣΤΑΡΙ DUTY, ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΕ ΝΤΟΥΚΟ-ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ. ΧΡΩΜΑ ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΕΤΟΙΜΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΠΟΝΟΥΝΤΑΙ... ΜΕ ΛΙΓΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ 2 Ε ΤΑ 200ml TO ΧΡΩΜΑ...ΕΙΣΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΓΙΑ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ. (ΝΟΜΙΖΩ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 600 ml για ΕΝΑΝ ΣΚΕΛΕΤΟ.. )
φιλικα.
Μιας και είναι το επάγγελμα μου "φανοβαφεας" "τριψτο" με νερό και ντουκοχαρτο 600 γιατίς γρατσουνιές και όλο μετά με 800 η χίλια προτίμησε " ιντασα η 3m μετά όπου έχει βγει μέταλλο με σπρέι ασταριού 1k πάρε μπόντι που είναι και φτηνό έχει και 2 συστατικών αλλα αργή να "σατεγνοσι" αλλα δεν ρουφάει
μετά διάλεξε ότι χρώμα θες από μαγαζί για χρώματα αυτοκινήτων που στο "φιαχνουνε" (Κατά προτίμηση μονης )Και με μια σχετική μικρή εμπειρία από σπρέι και με καλή "βαβλιδα" που κάνει μεγάλη βεντάλια και αναμονές (Ισχοιι κε για το ασταρι) από τις στρώσεις χρώματος θα έχεις καλο αποτέλεσμα
κόστος γύρο στο 30 ευρώ 2 κόλλες ντουκοχαρτα και δυο σπρέι
(η σκουριές φεύγουν χωρίς να κάνουν ζημια σε nikel με ψιλό σύρμα κατσαρόλας αβά και ξήδη
και σταματα να κοροιδευεις τους ανθρωπους οι οποιοι εχουν δυσλεξια,γραφοντας επιτηδες ανορθογραφα.
Ειμαι σιγουρη οτι αν ησουν εσυ στη θεση καποιου που εχει αναλογο θεμα,θα σε ενοχλουσε το να γινεται αντικειμενο χιουμορ σε διαφορα posts....