Το ιστολόγιο του/της bin podilanden

Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουνε ...πετάλια;

Αργυρούπολη: τίτλοι τέλους για ποδηλατόδρομο;

Στην Αργυρούπολη ξέρετε ελπίζω τα σχέδια του ποδηλατόδρομου, περίπου δύο χιλιόμετρα σε όλη την Μαρίνου Γερουλάνου μαζί με σύνδεσή της με το μετρό. Το έργο όμως για να υλοποιηθεί αφαίρεσε τμήμα του οδοστρώματος με αποτέλεσμα να στενέψει αυτό περίπου κατά δύο μέτρα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην μπορούν κάποιοι να συνεχίσουν άναρχα και προκλητικά να διπλοπαρκάρουν.
Αυτοί ήταν κυρίως πελάτες των μαγαζιών της Μαρίνου Γερουλάνου που έχουν μάθει να κινούνται και μέχρι το περίπτερο με το αυτοκίνητο. Και για αυτούς τους αναγκέφαλους παράνομους και αδαείς πελάτες, αλλά κυρίως για τους καταστηματάρχες που το περιβαλοντικό τους βλέμμα τους περιορίζεται στο πεζοδρόμιό τους, ο Δήμαρχος σκέφτεται την συνέχιση ή όχι του έργου.
Να μην μας έφτανε αυτό υπεύθυνη των δημοτικών έργων και Αντιδήμαρχος περιβάλλοντος της πόλης μας ανέλαβε μία κυρία που δεν τα έχει καλά με το ποδήλατο, και εννοείται είναι υπέρ του αυτοκινήτου «για το καλό της πόλης» όπως μου είπε, για να έχουν εμπορική κίνηση τα μαγαζιά. Όσο για τα επιπλέον περίπου 1000 δέντρα και θαμνοειδή που ξεκίνησαν ήδη να φυτεύονται στο ολοκληρωμένο τμήμα του έργου, είναι και σε αυτά κατά γιατί θα διογκώσουν το λογαριασμό της ΕΥΔΑΠ….έλεος!!!!!
Δυστυχώς με αυτά τα δεδομένα και με σκόρπιες τις καλές κριτικές για την νέα όψη της Μαρίνου Γερουλάνου με δύο επιπλέον μέτρα πεζοδρόμιο (ο κοκ αναφέρει ότι ο ποδηλατόδρομος μπορεί να χρησιμοποιείται και από τους πεζούς, αρκεί να μην παρακωλύει την κίνηση των ποδηλάτων, και έτσι γίνεται στο τελειωμένο τμήμα του) η συνέχεια του έργου κλονίζεται.
Εκείνο που έχουμε κάνει σαν Ποδηλατικός Αθλητικός Σύλλογος Αργυρούπολης, αλλά και δεκάδες σύλλογοι και μεμονωμένοι πολίτες , να συλλέγουμε υπογραφές υπέρ του έργου. Παρατρέπουμε τον κόσμο να κινηθεί στο τελειωμένο τμήμα του έργου (έγινε ολική ανακατασκευή των πεζοδρομίων, δεντροφύτευση, φωτισμός, ράμπες αμέα, οδεύσεις τυφλών, κλπ) αλλά πλήθος παράνομων παρκαρισμένων αυτοκινήτων μας εμποδίζει και καθημερινά σπάει και από ένα νέο δέντρο.

Categories: 

Ο πολιτισμός του Έλληνα καπνιστή

Τραγική η εξέλιξη του καπνίσματος στη μετά εφαρμογής νόμου (εδώ γελάμε) εποχή. Θράσος, ασέβεια, παντελής έλλειψη κοινωνικής παιδείας, ατσιγγαναριό, ισοπέδωση, παρακμή. Ασταμάτητο πάφα πούφα από άτομα που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι μόνο τα λεφτά, ο τζίρος, οι μετοχές, τα αυτοκίνητα, το ποδόσφαιρο. Όλες οι καφετέρειες κατά 90% κατακλίζονται από τέτοια άτομα. Τελικά ένα σοβαρό κοινωνικο πρόβλημα που αναδεικνύεται είναι η έλλειψη εγκράτειας στην καθημερινή συμπεριφορά μας απέναντι στο κοινωνικό σύνολο. Αν δεν με ενδιαφέρει ο καπνός που ενοχλεί τον άλλο, αν δεν με ενδιαφέρει που ο θόρυβος της εξάτμισης ενοχλεί τον άλλο, αν δε με νοιάζει το αυτοκίνητο που ενοχλεί στο πεζοδρόμιο και αν όλα αυτά τα θεωρώ φυσιολογικά τότε είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ

Categories: 

Φωτογραφικό υλικό από Γύρο Δίκτης 133χλμ

Categories: 

3ο Ποδηλατικό Γεω-Κουίζ - ΤΕΛΟΣ!!!

Το τρίτο ποδηλατικό κουίζ εμπλουτίζεται με περισσότερη περιπέτεια.
Τα ποδήλατα που βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία ζητούν από εσάς να βρείτε ΑΚΡΙΒΩΣ το σημείο που βρίσκονται. Για να το πετύχετε αυτό προσέξτε τον πίνακα ανακοινώσεων ακριβώς πάνω από τα ποδήλατα. Στο όνομα του ορειβατικού συλλόγου κάτι δεν πάει καλά. Η σωστή ονομασία του ορειβατικού συλλόγου προκύπτει με αναγραμματισμό. Αφού βρείτε το σωστό όνομα θα διευκολυνθείτε στην αναζήτηση της πόλης. Πλέον έχοντας βρει και την πόλη αναζητήστε πληροφορίες για τη διεύθυνση του ορειβατικού έτσι ώστε να βρείτε ακριβώς το σημείο με τα δύο ποδήλατα και να το επισημάνετε στο χάρτη. ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ ΕΔΩ. Το όνομα του ορειβατικού κάτι σημαίνει. Βρείτε τι είναι αυτό και δώστε όσες περισσότερες γεωγραφικές πληροφορίες μπορείτε παραθέτοντας και φωτογραφίες. Αυτά τα ολίγα
Αριθμητικά τα ζητούμενα:
1. ΑΝΑΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ της λέξης «Ο ΒΑΡΑΒΑΣ» για το όνομα του ορειβατικού.
2. Προσδιορισμός πόλης (+ γεωγραφικό διαμέρισμα, νομός)
3. Διεύθυνση Ορειβατικού
4. Σημείο ποδηλάτων στο χάρτη της πόλης
5. Πληροφορίες για την ονομασία του ορειβατικού
Το κουίζ θα διαρκέσει μία εβδομάδα (έως και 1 Ιουλίου βράδυ) και ΟΙ ΣΩΣΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΘΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ asta_grafista@yahoo.gr. Όσοι βρίσκουν τα ζητούμενα θα μπαίνουν σε κλήρωση για το δώρο που είναι ένας χάρτης.

Καλή διασκέδαση και καλό ψάξιμο.

Νικητές προηγούμενων κουίζ:
1ο: Γιάννης Κουρτάλης*
2ο: Γιάννης Σαριδάκης**

*στο πρώτο κουίζ νικητής αναδυκνύοταν ο πρώτος που θα έστελνε τη σωστή απάντηση
**στο δεύτερο κουίζ έγινε κλήρωση ανάμεσα σε 6 από τους 7 παίκτες με τη σωστή απάντηση. Ένας παίκτης λόγω εντοπιότητας από το σημείο του κουίζ αποφάσισε να μη συμμετέχει στη διαδικασία της κλήρωσης. Αυτό σημαίνει ότι όσοι γνωρίζετε λόγω καταγωγής το εικονιζόμενο θέμα καλό θα είναι να μη συμμετέχετε στο παιχνίδι.

Ευχαριστώ, μπιν

Φωτογραφίες από 3η Ποδηλατοδρομία Ηράκλειο-Ρέθυμνο

Categories: 

2ο ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟ ΚΟΥΙΖ-LAND ΤΕΛΟΣ !!!

ΤΕΛΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

6 ΦΙΛΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ ΒΡΗΚΑΝ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ.

ΘΕΣΣΑΛΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΗΛΕΙΑΣ
ΥΨΟΜΕΤΡΟ 700-800 ΜΕΤΡΑ

ΔΩΡΟ

ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΝΙΚΗΤΩΝ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΛΗΡΩΣΗ

Categories: 

1ο ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟ ΓΕΩ-ΚΟΥΙΖ...δώρο Χάρτης - τέλος διαγωνισμού

1Ο ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟ ΓΕΩ-ΚΟΥΙΖ
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΩΝ ΜΑΣ ΓΝΩΣΕΩΝ

Κοιτάξτε την παραπάνω φωτογραφία και βρείτε ΑΚΡΙΒΩΣ το σημείο όπου βρίσκεται το ποδήλατο. Σωστή θα θεωρηθεί η απάντηση που θα περιέχει ΟΛΕΣ τις παρακάτω πληροφορίες:

1) Γεωγραφικό διαμέρισμα
2) Νομός
3) Η πόλη που φαίνεται στη φωτογραφία
4) Το ακριβές* σημείο όπου βρίσκεται το Ποδήλατο.

*ακριβές σημείο λαμβάνεται το πλησιέστερο χωριό σε ακτίνα 1 χλμ

ΟΔΗΓΙΕΣ:
Για να φτάσετε στο ακριβές σημείο πρέπει να ακολουθήσετε πιστά τη σειρά των παραπάνω ζητούμενων απαντήσεων. Χρησιμοποιήστε τους χάρτες που έχετε στη διάθεσή σας, το διαδίκτυο και όποιον μπορεί να σας βοηθήσει. Βεβαιωθείτε ότι έχετε καλό προσανατολισμό στα σημεία του ορίζοντα, Βορρά, Νότο, Ανατολή, Δύση. Μη βιαστείτε να δώσετε απαντήσεις και να είστε αρκετά παρατηρητικοί.

Καλή διασκέδαση και καλό ψάξιμο.

ΔΩΡΟ
Ο ΠΡΩΤΟΣ που θα στείλει στο email: asta_grafista@yahoo.gr ολοκληρωμένα τη σωστή απάντηση θα κερδίσει τον ΧΑΡΤΗ της ευρύτερης περιοχής του ζητούμενου σημείου από τις εκδόσεις ΑΝΑΒΑΣΗ αξίας 7.5 €.

Η Αργυρούπολη και το ποδήλατο

Γράφει ο/η Στράτος Ιωακείμ

12.11.09

Ένα βήμα πριν τη δημοπράτηση του έργου «Πράσινη Ζωή στην πόλη», βρίσκεται ο Δήμος Αργυρούπολης. Στις 17 Σεπτεμβρίου η Δημαρχιακή Επιτροπή επικύρωσε όλα τα διαδικαστικά θέματα και προχωράει στην τελική φάση. Πρόκειται για έργο πνοής για την πόλη που είχαμε παρουσιάσει αναλυτικά τον Ιανουάριου του 2009 (αρ. φύλλου 205). Στα σχέδια του Δήμου είναι και η κατασκευή ποδηλατοδρόμου, κάτι που η κοινωνία τα τελευταία χρόνια έχει αναδείξει. Ο Δημοτικός Σύμβουλος και πρόεδρος των ΚΑΠΗ Αργυρούπολης, Γιάννης Κοπίτας, μετά την εξέλιξη αυτή επισήμανε: «Ο Δήμος Αργυρούπολης με αίσθημα ευθύνης ανταποκρινόμενος στις απαιτήσεις της εποχής μας, και με πίστη στο δόγμα για «πράσινη ανάπτυξη» που σέβεται τον άνθρωπο και προστατεύει το περιβάλλον, προχωρά στην κατασκευή ενός μεγαλόπνοου και πρωτοποριακού έργου για την πόλη μας. Στην δημιουργία του πρώτου ποδηλατόδρομου στην Αργυρούπολη σε συνδυασμό με την ουσιαστική ανάπλαση - αναβάθμιση της Λ. Μαρίνου Γερουλάνου και της Λ. Αλεξιουπόλεως.

Ο ποδηλατόδρομος θα συνδέει μνήμες και εικόνες από το παρελθόν, με τις σύγχρονες ανάγκες της πόλης και των δημοτών μας. Το έργο αυτό είναι ενταγμένο στην προσπάθεια που κάνει η δημοτική αρχή για μια καλύτερη ποιότητα ζωής για τους δημότες της, για την δημιουργία υποδομών που αντέχουν στο χρόνο και δημιουργούν τις προϋποθέσεις για ένα διαφορετικό από το σημερινό μοντέλο μετακίνησης των κατοίκων μας.

Στον ευρωπαϊκό χώρο οι μετακινήσεις με τα μέσα μαζικής μεταφοράς και ιδιαίτερα με το ποδήλατο είναι προτεραιότητα, στην χώρα μας δυστυχώς ακόμα κινούμαστε στη λογική της ενίσχυσης του αυτοκινήτου και όχι των μέσων μαζικής μεταφοράς αλλά και των εναλλακτικών μέσων μετακίνησης όπως είναι το ποδήλατο. Παρά την δημιουργία υποδομών τα τελευταία χρόνια με το Μετρό, το τραμ, τον προαστιακό, βλέπουμε οι αυτοκινητόδρομοι να είναι στην πρώτη επιλογή της κυβέρνησης.

Categories: 

Η Ξάνθη του Μάνου

Οι αξέχαστες μελωδίες του μεγάλου συνθέτη Μάνου Χατζιδάκι αντηχούν στους δρόμους της γενέτειράς του, της Ξάνθης, σχηματίζοντας μαζί με τα ποδήλατα μια τέλεια σύνθεση.

Categories: 

"οι πόλεις της Ελλάδας ποδηλατούν" ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ

"οι πόλεις τις Ελλάδας ποδηλατούν" συνέχεια. Μετά από 37 πόλεις ήρθε έστω και καθυστερημένα η σειρά του Μεσολογγίου, μιας πόλης που κινείται πραγματικά σε δυο ρόδες. Παρά το έντονο ιστορικό παρελθόν της πόλης και τα πολλά στοιχεία που θα μπορούσα να βρώ για να σχεδιάσω την αφίσα, αποφάσισα να στραφώ προς το υγρό στοιχείο που χαρακτηρίζει επίσης έντονα την περιοχή. Θάλασσα, λιμνοθάλασσα, αλιείς και πολλά ψάρια συνθέτουν ένα "άρωμα" εξίσου δυνατό με τη μυρωδιά από το μπαρούτι του παρελθόντος. Έτσι έπλασα μια χιουμοριστική εικόνα στην οποία τα ψάρια της λιμνοθάλασσας αναζητούν τη δική τους "έξοδο" ...με ποδήλατο!. Κινούνται σε αγέλες σε σχήμα τροχού και μετατρέπουν τις πετονιές σε σκελετό ποδηλάτου ενώ οι ανυποψίαστοι ψαράδες απορούν για το τι συμβαίνει και καθυστερεί να τσιμπήσει το δόλωμα...

Categories: 

Δείτε - ΠΥΡ.ΚΑΛ - Το μεγάλο αγκάθι του Υμηττού

Σύντομο ιστορικό της ΠYPKAΛ
H ΠYPKAΛ (Aνώνυμη Eταιρεία Eλληνικού Πυριτιδοποιείου και Kαλυκοποιείου) δημιουργήθηκε το 1908 από τη συγχώνευση της Eταιρείας Eλληνικού Πυριτιδοποιείου Xημικών και Bιομηχανικών Προϊόντων που λειτουργούσε από το 1874 στο Aιγάλεω και της Eταιρείας Aφοί Mαλτσινιώτη που λειτουργούσε από το 1891 στον Yμηττό. Η εταιρεία που προέκυψε από τη συγχώνευση ξεκίνησε τη δραστηριότητά της με την προμήθεια πολεμοφοδίων στον ελληνικό στρατό κατά τη διάρκεια των πολέμων 1912-1913 και του A’ Παγκοσμίου Πολέμου.
Το 1924 η ΠΥΡΚΑΛ ιδιοποιείται αυθαίρετα ολόκληρο το μεγάλο τμήμα της σημερινής οδού Hπείρου που περνούσε μέσα από το βιομηχανικό συγκρότημα και το χώριζε στα δύο συνδέοντας τον Yμηττό με την Hλιούπολη. Από το 1924 μέχρι το 1929 ατυχείς οικονομικοί χειρισμοί, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση του 1929, οδηγούν την εταιρεία σε προβληματική οικονομική κατάσταση, με αποτέλεσμα η Eθνική Tράπεζα που είχε γίνει ο κυριότερος μέτοχός της να την μεταβιβάσει μετά από ποικίλες διαπραγματεύσεις στην Eταιρεία Mποδοσάκη που το 1934 γίνεται ο κύριος του Kαλυκοποιείου. Τότε καταλάμβανε έκταση 140 στρεμμάτων. Αμέσως μετά επεκτείνονται οι εγκαταστάσεις του Kαλυκοποιείου και ταυτόχρονα ιδρύονται νέες πτέρυγες κατασκευής πολεμικού υλικού, ενώ αργότερα αγοράζονται νέες εκτάσεις. Προ του B’ Παγκοσμίου Πολέμου απασχολεί περίπου 12.000 εργάτες.
Μετά τον πόλεμο η εταιρεία ανασυγκροτείται και εντατικοποιεί την παραγωγή της τροφοδοτώντας με πολεμικό υλικό την Eλλάδα και άλλες ξένες χώρες σε συνδυασμό με την ίδρυση του NATO. Το 1952 η εταιρεία ιδιοποιείται αυθαίρετα ολόκληρη την εδαφική λωρίδα πλάτους 14 μέτρων που, όπως είχε οριστεί το 1929, έπρεπε να περιβάλει ως ζώνη ασφαλείας το οικόπεδο των εγκαταστάσεών της. Στο τέλος του1950 η δραστηριότητα της εταιρείας μειώνεται σημαντικά με αποτέλεσμα το 1965 να στρέψει την παραγωγή της και σε είδη εμπορίου.

ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΑΡΕΙΟΠΑΓΙΤΟΥ ή ΔΙΟΞΕΙΔΙΟΥ ΚΑΥΣΑΕΡΙΟΠΑΓΙΤΟΥ;;;

έκανα και μια δεύτερη εκδοχή, "Διοξειδίου Καυσαεροπαγίτου"

Categories: 

Απ' την Καστοριά...στην Τρίπολη ως Αλεξανδρούπολη και Ορεστιάδα

Ποιό απο τα δύο της Τρίπολης προτείνετε;;;

Μπιν: Η Βασιλεία του Πνίξμπουργκ

Μπορεί η Βασιλεία του Γκλίξμπουργκ να έφυγε αλλά η σύγχρονη Βασιλεία του Αυτοκινήτου στην Αποπνικτική Αθήνα καλά κρατεί. Το History Channel και ο ΣΚΑΙ παρουσιάζουν: "Σύγχρονοι Μεγάλοι Έλληνες": parKING Πνίξμπουργκ.

BIN: Υμήττειοι Ποδηλάτες

Σε μια προσπάθεια, οι ποδηλάτες των περιοχών που αγκαλιάζουν τον Υμηττό, να μπούμε σε κοινή τροχιά και να βρεθούμε πιο κοντά, έφτιαξα αυτή την αφίσα.
Ο ανατέλλον ήλιος ως ποδηλάτης και με τιμόνι την κορυφογραμμή του Υμηττού διασχίζει τις γειτονιές που ρίχνει τη σκιά του.

BIN: ΚακλαΜανχάταν...

Για να χρησιμοποιήσω μια επίκαιρη λέξη, την αφίσα Κακλαμανχάταν την "υπογειοποίησα"

Νικήτας Κακλαμάνης, ιστορική αναδρομή

Κάποια από αυτά συν κάποια άλλα έχουν ανέβει και σε παλαιότερο ποστ.