Εκδηλώσεις

Σχετικά με την ποδηλατοπορεία δίεση-δήμων

Θέλω να καταθέσω ένα προβληματισμό σχετικά με τις ποδηλατοπορείες του δίεση και των δήμων.Σαφώς οι εκδηλώσεις για το ποδήλατο στην πόλη είναι επιθυμητές και είναι πολύ σημαντικό να βγαίνουν μαζικά οι ποδηλάτες στους δρόμους και στις γειτονιές.
Ομώς τα χρήματα που θα διατεθούν για τις τέσσερις συναυλίες,τα οποία αν συνυπολογιστει το κόστος των ηχητικών συστημάτων και οι αμοιβές των καλλιτεχνών δημιουργούν ένα κεφάλαιο αξιόλογο το οποίο θα μπορούσε να δώσει μικρές άλλα σημαντικές λύσεις σε θέματα ποδηλατικών υποδομών.
Με τα χρήματα αυτά νομίζω οτι θα μπορούσαν πολύ άνετα να δημιουργηθούν άρκετες θέσεις στάθμευσης για ποδήλατα σε διάφορα σημεία των δήμων που συμμετέχουν στην όλη προσπάθεια.
Πολύ πιθανό να καλύπταν το κόστος αγοράς κάποιων ποδηλάτων που θα ήταν διαθέσιμα στους δημότες των δήμων για μία βόλτα το Σαββατοκύριακο σε κάποιο πάρκο.
Η ακόμα θα μπορούσαν να διατεθούν για εκπαιδευτικά προγράμματα στα σχολεία
Γιατι είναι λίγο οξύμωρο το γεγονός οι δήμοι να κάνουν ποδηλατοπορείες για το ποδήλατο απο τη στιγμη που έχουν σίγορα μερίδιο ευθύνης για την κατάσταση που επικρατεί στους δρόμους της δικαιοδοσίας τους.
Αλήθεια τι είναι αυτό που δημιουργεί τέτοια κινητικότητα σχετικά μα το ποδήλατο σαν λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα,απο τη στιγμή που το ποδήλατο σαν μέσο μεταφοράς υφίσταται εδώ και δεκάδες χρόνια;
Προσωπικά μου προκαλούν πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον οι βόλτες που διοργανώνονται μέσα απο τα φόρουμ, ή απο διάφορες παρέες. Μου δινουν περισότερο θάρρος οι ποδηλάτες που συναντάω καθημερινά να μετακινούνται με το ποδήλατο στους δρόμους και αντλώ αστείρευτη δύναμη απο τις ποδηλατοπορείες που διοργανώνονται απο τους ίδιους τους ποδηλάτες.

ΠΟΔΗΛΑΤΟΠΟΡΕΙΑ ΔΙΕΣΗ - 18/5/2008 ΒΟΡΕΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ

Αυτή την Κυριακή, 18/5/2008, θα γίνει μια μεγάλη ποδηλατοπορεία στα βόρεια προάστια με κεντρικό σύνθημα "ΔΩΣΕ ΖΩΗ ΣΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ, ΑΝΑΣΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ". Για την ακρίβεια πρόκειται για πολλές μικρές πορείες που θα καταλήξουν όλες μαζί στην πλατεία της Αγ. Παρασκευής όπου και θα ακολουθήσει συναυλία. Επίσης συναυλίες θα γίνουν και κατά την εκκίνηση. Πιο αναλυτικά το πρόγραμμα:

ΚΥΡΙΑΚΗ 18 ΜΑΪΟΥ
17:30
Αφετηρία από κεντρική πλατεία Νέας Πεντέλης - Συναυλία ΟΝΑΡ
18:00 Αφετηρία από πλατεία Πευκοδάσους Μελισσίων - Συναυλία ΥΠΟΓΕΙΑ ΡΕΥΜΑΤΑ
18:00 Αφετηρία από κεντρική πλατεία Αμαρουσίου
18:00 Αφετηρία από κεντρική πλατεία Χαλανδρίου
21:00 Τερματισμός στην πλατεία Αγίας Παρασκευής - Συναυλία C-REAL

Περισσότερες (και ίσως πιο ενημερωμένες) πληροφορίες εδώ

Και μερικά σχόλια:

Αυτή την ποδηλατοπορεία την οργανώνει ο ραδιοφωνικός σταθμός Δίεση 101.3 με τη βοήθεια τουλάχιστον 25 δήμων του λεκανοπεδίου. Δεν θεωρούμε ότι πρέπει να είμαστε οι μόνοι που οργανώνουν δράσεις για την προώθηση του ποδηλάτου. Χαιρόμαστε να βλέπουμε τέτοιες πρωτοβουλίες και από άλλους. Άλλωστε η διοργάνωση αυτή έχει πολλά καλά χαρακτηριστικά:

1- Δεν έχει χορηγούς
2- Δεν είναι απλά μια βόλτα. Είναι μια διαδήλωση ενάντια στην παντοκρατορία του αυτοκινήτου και στον παραγκωνισμό του ποδηλάτου και των άλλων ήπιων τρόπων μετακίνησης

Η συμμετοχή των δήμων μας προβλημάτισε αρχικά γιατί είναι ένας θεσμός που δεν μας έχει εμπνεύσει μεγάλη συμπάθεια ως τώρα. Για να ειμαστε δίκαιοι όμως μέχρι στιγμής, και λόγω φόρτου εργασίας, ο μόνος δήμαρχος με τον οποίο προσπαθήσαμε να έχουμε επαφή και διαπραγματεύσεις είναι ο κ. Νικήτας Κακλαμάνης της Αθήνας. Ελπίζουμε στο μέλλον που θα έχουμε επαφή και με άλλους δημάρχους να μην αποδειχτούν τόσο εχθρικοι απέναντι στο ποδήλατο και την ήπια μετακίνηση αλλά και στην κοινή λογικη όσο ο κ. Κακλαμάνης

2μέρες2ρόδες reloaded

Λοιπόν το δεύτερο φεστιβάλ "2μέρες2ρόδες" είχε τεράστια επιτυχία!!!

Πέρα από την πλάκα μαζεύτηκε πολύς κόσμος, όπως και πέρυσι, οι συναυλίες είχαν τεράστια επιτυχία με τους "Picos Apicos and the pina coladas" να ξεσηκώνουν τον κόσμο το Σάββατο το βράδυ. Ψήσαμε σουβλάκια, είχαμε μπύρες, οι οποίες κάποια στιγμή τελειώσανε και κάναμε ανεφοδιασμό μέσα σε όλο τον γενικό χαμό. Επίσης το τράπέζι που κάναμε το Σάββατο το μεσημέρι ήταν πολύ ωραίο, ήρθανε και πολλοί μετανάστες και φάγανε, και μετά αράξαμε και παίξαμε μπάλα!

Το μόνο μελανό σημείο, που πρέπει να το αναφέρω, ήταν οι αρκετές κλοπές. Χάθηκαν καμιά δεκαριά τσάντες, κάποιες μπλούζες, κινητά. Εύχομαι σε κάθε παρόμοια εκδήλωση όπου κι αν γίνει να μην υπάρξουν τέτοια προβλήματα.

Σήμερα θα κάνουμε την πρώτη μας συνέλευση μετά το φεστιβάλ, θα κάνουμε τον απολογισμό μας και θα μαζέψουμε και ό,τι υλικό υπάρχει, φωτογραφίες, βίντεο, το ντοκυμαντέρ που γύρισαν δυο παιδιά, και σιγα΄σιγά θα το αναρτήσουμε στο blog μας.

Επισκεφτείτε μας

www.podilatespatra.blogspot.com

Ride on!!!

contact