Σχετικά με την ποδηλατοπορεία δίεση-δήμων
Υποβλήθηκε από rodakino στις Παρ, 16/05/2008 - 11:52.Θέλω να καταθέσω ένα προβληματισμό σχετικά με τις ποδηλατοπορείες του δίεση και των δήμων.Σαφώς οι εκδηλώσεις για το ποδήλατο στην πόλη είναι επιθυμητές και είναι πολύ σημαντικό να βγαίνουν μαζικά οι ποδηλάτες στους δρόμους και στις γειτονιές.
Ομώς τα χρήματα που θα διατεθούν για τις τέσσερις συναυλίες,τα οποία αν συνυπολογιστει το κόστος των ηχητικών συστημάτων και οι αμοιβές των καλλιτεχνών δημιουργούν ένα κεφάλαιο αξιόλογο το οποίο θα μπορούσε να δώσει μικρές άλλα σημαντικές λύσεις σε θέματα ποδηλατικών υποδομών.
Με τα χρήματα αυτά νομίζω οτι θα μπορούσαν πολύ άνετα να δημιουργηθούν άρκετες θέσεις στάθμευσης για ποδήλατα σε διάφορα σημεία των δήμων που συμμετέχουν στην όλη προσπάθεια.
Πολύ πιθανό να καλύπταν το κόστος αγοράς κάποιων ποδηλάτων που θα ήταν διαθέσιμα στους δημότες των δήμων για μία βόλτα το Σαββατοκύριακο σε κάποιο πάρκο.
Η ακόμα θα μπορούσαν να διατεθούν για εκπαιδευτικά προγράμματα στα σχολεία
Γιατι είναι λίγο οξύμωρο το γεγονός οι δήμοι να κάνουν ποδηλατοπορείες για το ποδήλατο απο τη στιγμη που έχουν σίγορα μερίδιο ευθύνης για την κατάσταση που επικρατεί στους δρόμους της δικαιοδοσίας τους.
Αλήθεια τι είναι αυτό που δημιουργεί τέτοια κινητικότητα σχετικά μα το ποδήλατο σαν λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα,απο τη στιγμή που το ποδήλατο σαν μέσο μεταφοράς υφίσταται εδώ και δεκάδες χρόνια;
Προσωπικά μου προκαλούν πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον οι βόλτες που διοργανώνονται μέσα απο τα φόρουμ, ή απο διάφορες παρέες. Μου δινουν περισότερο θάρρος οι ποδηλάτες που συναντάω καθημερινά να μετακινούνται με το ποδήλατο στους δρόμους και αντλώ αστείρευτη δύναμη απο τις ποδηλατοπορείες που διοργανώνονται απο τους ίδιους τους ποδηλάτες.
