Κοπή πετάλου 13mm onguard

22 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

Επειδή πρόσφατα επιβαιβεώσαμε 2 περιπτώσεις κοπής πετάλου 13mm σκληρημένου χάλυβα, και μάλιστα μιας από τις καλύτερες εταιρίες, καλό είναι όποιος κλειδώνει έξω να χρησιμοποιεί 16mm ή 18mm ή/και μια δεύτερη κλειδαριά.

Για να εξηγούμαστε δεν είναι ότι μέχρι τώρα δεν ήταν εφικτό, απλά μέχρι τώρα συνήθως μια πολύ καλή κλειδαριά αποθάρρυνε και τους δράστες. Οπότε μέχρι τώρα δεν γινόταν. Δυστυχώς τώρα καλούμαστε πάλι να ξαναδούμε τον τρόπο που κλειδώναμε μέχρι τώρα.

Υ.Γ. Ανανέωσα την σελίδα του κλειδώματος όπου μετά το "τουλάχιστον 13mm πάχος" πρόσθεσα "ακόμα καλύτερα μια 16mm ή ακόμα και 18mm (ναι είναι βαρίες, αλλά ασφαλείς)"

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
spirosta
Απών/απούσα

Ξέρουμε κοπή με τι εργαλείο? Σε ρεύμα ή μπαταρίας? Κόφτη μπετόβεργας ίσως αλλά σε τι μέγεθος θα έπρεπε να είναι ο κόφτης?

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Mε τι τα κόψανε και σε πόσο χρονικό διάστημα έγινε αυτό.
Εννοώ ότι αν τα ποδήλατα που ήταν κλειδωμένα με τα πέταλα ήταν εκεί για ένα ολόκληρο βράδυ και σε απομονωμένο σημείο τότε ναι λογικό είναι αν συνέβη και αυτό.
Αν τα πέταλα κόπηκαν μέρα μεσημέρι και σε σημείο που είχε κίνηση, δηλαδή αυτοί που τα έκοψαν το έκαναν σε χρόνο data τότε ναι .. έχουμε πρόβλημα.

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

spirosta wrote:
Ξέρουμε κοπή με τι εργαλείο? Σε ρεύμα ή μπαταρίας? Κόφτη μπετόβεργας ίσως αλλά σε τι μέγεθος θα έπρεπε να είναι ο κόφτης?

Κομμένο και στραβωμένο (οπότε το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν κόπηκε εύκολα, τον βόλεψε αντί να το ξανακόψει να το στραβώσει), επιβεβαιωμένο, συνέβη σε φίλο, (το ποδήλατο δένονταν εκεί για 1,5 χρόνο).
Αλλά δεν σκέφτηκε να κρατήσει την κλειδαριά, οπότε δεν μπορούμε να ξέρουμε περισσότερα.

Υ.Γ γενικά οι Φίλοι του Ποδηλάτου κάνουν συλλογή, (όχι τίποτα άλλο μερικοί νομίζουν ότι η κλειδαριά τους γ.. Κ δ... και μπορεί να έχουν και ένα συρματοσχοινο της πλάκας) οπότε βοηθάει πολύ αυτή η συλλογή, όσοι μπορείτε να την ενισχύσετε.

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

marlene wrote:
Mε τι τα κόψανε και σε πόσο χρονικό διάστημα έγινε αυτό.
Εννοώ ότι αν τα ποδήλατα που ήταν κλειδωμένα με τα πέταλα ήταν εκεί για ένα ολόκληρο βράδυ και σε απομονωμένο σημείο τότε ναι λογικό είναι αν συνέβη και αυτό.
Αν τα πέταλα κόπηκαν μέρα μεσημέρι και σε σημείο που είχε κίνηση, δηλαδή αυτοί που τα έκοψαν το έκαναν σε χρόνο data τότε ναι .. έχουμε πρόβλημα.

Βράδυ αλλά σε σημείο κοντά σε σπίτια...
Το ζήτημα είναι ότι προφανώς κάποιος αφιερώνει το χρόνο, τον κόπο και ίσως το χρήμα για να το κάνει, και δεν κλέβει μηχανές ή κάτι άλλο, αλλά ποδήλατα, εκεί είναι το κυρίως ζήτημα. Αν σύμφερε το βράδυ γιατί όχι και μέρα.

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

marlene wrote:
Mε τι τα κόψανε και σε πόσο χρονικό διάστημα έγινε αυτό.
Εννοώ ότι αν τα ποδήλατα που ήταν κλειδωμένα με τα πέταλα ήταν εκεί για ένα ολόκληρο βράδυ και σε απομονωμένο σημείο τότε ναι λογικό είναι αν συνέβη και αυτό.
Αν τα πέταλα κόπηκαν μέρα μεσημέρι και σε σημείο που είχε κίνηση, δηλαδή αυτοί που τα έκοψαν το έκαναν σε χρόνο data τότε ναι .. έχουμε πρόβλημα.

Σε χρόνο dt δεν γίνεται. Πιθανόν να χρειάστηκε ρεύμα. Είχα δει ένα βίντεο που χρησιμοποιήθηκε ρεύμα από το στύλο φωτισμού πάνω στον οποίο ήταν κλειδωμένο ένα ποδήλατο.

Ό,τι κλειδώνει, ξεκλειδώνει.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Το βράδυ και η σχετικά μικρή κίνηση που μπορεί να έχει αυτό εξυπηρετεί από άποψη χρόνου. Δηλαδή αφήνει χρόνο στον κλέφτη να κόψει με την ησυχία του, ( σε δεκαπέντε λεπτά με μισή ώρα) το πέταλο χωρίς να κινδυνεύει να τον δει κάποιο μάτι.

Εδώ λες για ποδήλατο που κλειδωνόταν επί ενάμισι χρόνο στο ίδιο σημείο, δηλαδή είχε γίνει στόχος. Αυτό όμως δεν ισχύει και για όλα τα άλλα ποδήλατα που κλειδώνονται για μία δύο ώρες σε κεντρικά σημεία με πέταλο, γιατί τότε εκεί ο εκάστοτε κλέφτης δεν θα έχει ούτε τον χρόνο ούτε τα κατάλληλα εργαλεία για να παραβιάσει το πέταλο τόσο γρήγορα.

Δεν λέω ότι δεν είναι σημαντικό να ενημερωνόμαστε για τέτοια θέματα, αλλά πάντα έχουν σημασία και οι εκάστοτε συνθήκες.
Νομίζω ότι τα συγκεκριμένα ποδήλατα κατά κάποιο τρόπο "χαρίστικαν" στους κλέφτες..

spirosta
Απών/απούσα

Το ποδήλατο είναι πιο εύκολο να το "σπρώξεις".

Εδώ και δύο-τρία χρόνια κλειδώνω πάντα με δύο πέταλα και πολλοί με έλεγαν υπερβολικό. Ποτέ δεν μου έχουν πειράξει ούτε το καθρεπτάκι. Και σε σημεία ύποπτα και στο κέντρο, ακόμη και στη Βικτώρια (αγκαλία με ένα περίπτερο όμως).

Όλες οι κλειδαριές παραβιάζονται. Το θέμα είναι πόσο εύκολα. Και μεταξύ μας τα OnGuard είναι αξιότιμα, ασφαλή, αλλά οχι και από τα κορυφαία της αγοράς. Και για να μην παρεξηγηθούμε δεν λέω ότι δεν είναι καλά. άλλωστε έχω δύο από δαύτα. Και ένα ABUS διπλάσιας τιμής και για να πω την αλήθεια το ABUS μου γεμίζει περισσότερο το μάτι.

Τα θέματα αυτά έχουν αναλυθεί πολλάκις από πολλούς σε παλια θέματα. Απλά τώρα έχουμε και έναν παράγοντα ακόμη. Κόβουν πέταλα αυτοί? Θα σκεφτούμε άλλες λύσεις. Φθηνότερα ποδήλατα για την πόλη, σπαστά, πολλαπλό κλείδωμα, όχι νύχτα έξω και το βασικότερο: να βρεθεί μια μελετημένη λύση καταχώρησης των ποδηλάτων μας.

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

marlene wrote:
Το βράδυ και η σχετικά μικρή κίνηση που μπορεί να έχει αυτό εξυπηρετεί από άποψη χρόνου. Δηλαδή αφήνει χρόνο στον κλέφτη να κόψει με την ησυχία του, ( σε δεκαπέντε λεπτά με μισή ώρα) το πέταλο χωρίς να κινδυνεύει να τον δει κάποιο μάτι.

Εδώ λες για ποδήλατο που κλειδωνόταν επί ενάμισι χρόνο στο ίδιο σημείο, δηλαδή είχε γίνει στόχος. Αυτό όμως δεν ισχύει και για όλα τα άλλα ποδήλατα που κλειδώνονται για μία δύο ώρες σε κεντρικά σημεία με πέταλο, γιατί τότε εκεί ο εκάστοτε κλέφτης δεν θα έχει ούτε τον χρόνο ούτε τα κατάλληλα εργαλεία για να παραβιάσει το πέταλο τόσο γρήγορα.

Δεν λέω ότι δεν είναι σημαντικό να ενημερωνόμαστε για τέτοια θέματα, αλλά πάντα έχουν σημασία και οι εκάστοτε συνθήκες.
Νομίζω ότι τα συγκεκριμένα ποδήλατα κατά κάποιο τρόπο "χαρίστικαν" στους κλέφτες..

Δεν έχεις απαραίτητα δίκιο, έχω δεί άνθρωπο πάνω σε ποδήλατο στο κέντρο με τσάντα πίσω που μέχρι να συνειδητοποιήσω τι ήταν, είχε απομακρυνθεί, προεξείχε από την τσάντα εργαλείο κοπής, ο τύπος προφανώς κυκλοφορεί είτε με τα πόδια, είτε με ποδήλατο, και όταν δει στόχο αν είναι με πόδια χτυπάει και φεύγει, αν είναι με ποδήλατο το κλειδώνει χτυπάει φεύγει και επιστρέφει κάπου εκεί κοντά να πάρει το δικό του πίσω.

Δεν λέω ότι δεν βοηθάει ο κόσμος, αλλά μην βασίζεσαι σ αυτό, ξέρω περιστατικό ενος φίλου του το κλεψανε μέρα μεσημέρι, τους είδαν ο περιπτεράς (από τον οποίο ψώνιζε παρακαλώ) και ένας άλλος αλλά δεν ανακατεύτηκαν...

Orfeus
Απών/απούσα

το abus 54 ειναι 13mm και θεωρειται σοβαρο πεταλο.Οποτε δλδ τι προτεινεις?Το 59αρι? http://www.abus.de/us/main.asp?ScreenLang=us&sid=37124270216372719072010...
Γενικα οπως και στις μηχανες ισχυει το "κανε την ιδιοκτησια σου δυσκολοτερη και μη επιθυμητη για κλοπη".
Λαθος του παιδιου θεωρω μονο το οτι επι 1.5 χρονο το κλειδωνε σε συγκεκριμενο σημειο.Απλα παρατηρωντας τη ρουτινα καποιου βρισκεις ωρες και τροπο για να γινει ακομη και το φαινομενικα ακατορθωτο.
Θεωρω λοιπον οτι ενα ποδηλατο που κλειδωνεται σε τυχαιο μερος με ενα μετριο αντικλεπτικο μεσο,ειναι λιγοτερο ευκολο να κλαπει απο ενα που κλειδωνεται σταθερα με ενα καλο,γιατι ειναι στατιστικα δυσκολο να περασει καποιος απο το τυχαιο σημειο και να εχει ολο τον απαραιτητο εξοπλισμο για να το παραβιασει.Ειμαι της αποψης,τα ποδηλατα στο σπιτι και στη δουλεια πρεπει να μπαινουν σε κλειστο χωρο...

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

spirosta wrote:
Το ποδήλατο είναι πιο εύκολο να το "σπρώξεις".

Το ξέρουμε αυτό, απλά τα ανταλλακτικά μηχανής είναι πολύ περισσότερα χρήματα. Έλπιζα κάπου να σταματήσει.

spirosta wrote:
να βρεθεί μια μελετημένη λύση καταχώρησης των ποδηλάτων μας.

Το συζητάμε τελευταία αυτό κάποιοι, αλλά είναι μια δύσκολη ιστορία, ειδικά σε μια χώρα που πρέπει να τα κάνεις όλα μόνος σου...

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

exomail2003 wrote:

Δεν έχεις απαραίτητα δίκιο, έχω δεί άνθρωπο πάνω σε ποδήλατο στο κέντρο με τσάντα πίσω που μέχρι να συνειδητοποιήσω τι ήταν, είχε απομακρυνθεί, προεξείχε από την τσάντα εργαλείο κοπής, ο τύπος προφανώς κυκλοφορεί είτε με τα πόδια, είτε με ποδήλατο, και όταν δει στόχο αν είναι με πόδια χτυπάει και φεύγει, αν είναι με ποδήλατο το κλειδώνει χτυπάει φεύγει και επιστρέφει κάπου εκεί κοντά να πάρει το δικό του πίσω.

Δεν λέω ότι δεν βοηθάει ο κόσμος, αλλά μην βασίζεσαι σ αυτό, ξέρω περιστατικό ενος φίλου του το κλεψανε μέρα μεσημέρι, τους είδαν ο περιπτεράς (από τον οποίο ψώνιζε παρακαλώ) και ένας άλλος αλλά δεν ανακατεύτηκαν...

Kακώς πιστεύετε ότι κάποιοι που μπορεί να δουν κάποιον να προσπαθεί να παραβιάσει μία κλειδαριά ποδηλάτου, θα ανακατευτούν και θα προσπαθήσουν να τον σταματήσουν.
Που ξέρεις ότι αυτός δεν έχει κάποιο όπλο πάνω του, ένα σουγιά για παράδειγμα και δεν θα σου επιτεθεί αν πας να τον σταματήσεις. Και πόσοι είναι εκείνοι που θα το ρισκάρουν αυτό;

Επίσης έχετε υπόψιν σας ότι τα ποδήλατα τα κλέβουν συνήθως πρεζάκια, που είναι τόσο απελπισμένα που δεν τα σταματάει τίποτα..

Όχι .. η μόνη ασφάλεια που έχουμε είναι οι κλειδαριές και ο έξυπνος τρόπος κλειδώματος.

Ένα ποδήλατο που ήταν επί ενάμισι χρόνο κάθε μέρα στο ίδιο σημείο, κλειδωμένο με την ίδια κλειδαριά, ήταν δεδομένο ότι θα γινόταν ένα κλεμμένο ποδήλατο.
Το βλέπουν μία, δύο, εκατό φορές, την εκατοστή πρώτη θα έχουν βρει πιο εργαλείο κόβει την κλειδαριά, θα το έχουν προμηθευτεί, δανειστεί ή οτιδήποτε και θα περάσουν να πάρουν το ποδήλατο.
Δεν φταίει το πέταλο, ούτε ο τρόπος κλειδώματος.

ooo7jb
Απών/απούσα

συμφωνω marlene και αυτο προσπαθω να εξηγησω και σε πολλους φιλους και γνωστους δηλαδη το οτιδηποτε[ποδηλατο κλπ] γινει στοχος θα το χασεις και δεν θα σε σωσει κανενα πεταλο ακομα και απο τιτανιο[λεμε τωρα] αν ειναι γιατι για καθε μετρο υπαρχει ενα αντιμετρο και αργα η' γρηγορα απτον ιδιο η' διαφορετικο κλεφτη θα το χασεις το ποδηλατακι ειδικα αν 'παρκαρεις' στα ιδια μερη...
το παν ειναι να μην γινεις στοχος...στην εποχη της τεχνολογιας ζουμε και για καθε λυση υπαρχει τροπος να επελθει η... 'διαλυση'[στην περιπτωση του πεταλου] της,μη 'φουσκωνουμε' κοινως τα μυαλα μας οτι μπορουμε να τη γλυτωσουμε μενα καλυτερο πεταλο κτλ...
απλως θα καθυστερησεις τον υποψηφιο κλεφτη τιποτα παραπανω!
αν αλλαζεις σημεια και σταθμευεις παροδικα ενα καλο πεταλο σου εξασφαλιζει οτι δεν θα το'χασεις' απτον πρωτο τυχοντα!ομως,
αν προλαβαινει και εχει πειρα και οι συνθηκες ευνοουν θα το κανει,αν του γινει εμμονη θα το μελετησει και αργα η' γρηγορα θα χτυπησει.....
οπως στη περιπτωση της royaloak και τοτε τιποτα δεν θα τον σταματησει...
[η' σχεδον τιποτα...κατι εχω στο μυαλο μου...]

vec
Απών/απούσα

το ποδήλατο; Είχαν κάποιο λόγο να θέλουν το συγκεκριμένο; Ή απλά πήρε ο μάστορας νέο κόφτη και είπε να τον δοκιμάσει;

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

vec wrote:
το ποδήλατο; Είχαν κάποιο λόγο να θέλουν το συγκεκριμένο; Ή απλά πήρε ο μάστορας νέο κόφτη και είπε να τον δοκιμάσει;

300-400 μάξιμουμ, δε νομίζω να πιάσουν πάνω από 100 ευρώ...

z0udi
Απών/απούσα

Θα βοηθούσε να υπάρχει ενσωματωμένο κάτι τέτοιο
Ποδήλατο εκτεθειμένο όλη τη νύχτα ότι και νάχει πάνω...

vang
Απών/απούσα

z0udi wrote:
Θα βοηθούσε να υπάρχει ενσωματωμένο κάτι τέτοιο
Ποδήλατο εκτεθειμένο όλη τη νύχτα ότι και νάχει πάνω...

1. πρέπει κάπου να το κρύψεις, αλλιώς ο κλέφτης απλά το βγάζει και το πετάει.
2. Πρέπει εκεί πού θα το κρύψεις να "πιάνει" τους δορυφόρους και να επικοινωνεί με το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

13mm πέταλο
εγώ έχω κόφτη 6mm Piano
που σημαίνει ότι μπορώ να το κόψω γύρο γύρο και στο τέλος να το στραβώσω με τα χέρια
το κοφτάκι μου χωράει στην τσέπη
θεωριτκά γιατί το έχει πάρει για άλλη χρήση

δύσκολη η κατάσταση με την ασφάλεια των ποδηλάτων

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

plannet wrote:
13mm πέταλο
εγώ έχω κόφτη 6mm Piano
που σημαίνει ότι μπορώ να το κόψω γύρο γύρο και στο τέλος να το στραβώσω με τα χέρια
το κοφτάκι μου χωράει στην τσέπη
θεωριτκά γιατί το έχει πάρει για άλλη χρήση

δύσκολη η κατάσταση με την ασφάλεια των ποδηλάτων

Με το εργαλείο σου δεν έχει καμία πιθανότητα να το κόψεις, αλλά οι τύποι χρησιμοποιούν μεγαλύτερα εργαλεία...

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

vang wrote:
z0udi wrote:
Θα βοηθούσε να υπάρχει ενσωματωμένο κάτι τέτοιο
Ποδήλατο εκτεθειμένο όλη τη νύχτα ότι και νάχει πάνω...

1. πρέπει κάπου να το κρύψεις, αλλιώς ο κλέφτης απλά το βγάζει και το πετάει.
2. Πρέπει εκεί πού θα το κρύψεις να "πιάνει" τους δορυφόρους και να επικοινωνεί με το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας...

Και ξέχασες και ότι πρέπει να έχει και μπαταρία για να τα κάνει όλα αυτά...

jeanmarat
Απών/απούσα

το 59αρι των 16χιλιοστων της ABUS είναι τρία κιλά , δεν είναι να το πηγαινοφερνεις περισσότερο για να το ρίξεις στο σημειο που δενεις είναι (αν δηλαδη πας δουλεια καθε μερα και το δενεις σε ενα σημειο).

Παντως έχει σημασία νομίζω και που το κλειδώνεις. Δηλαδή μπες στη θέση του κλέφτη θα πηγαίνες όσο άνετος και να ήσουν να κόψεις με τροχο ένα ποδήλατο που είναι δεμένο σε κάγκελα Αβραμοπουλου και έχει απέναντι καφετερια με αρκετό κόσμο που έχει καρέκλες έξω και φάτσα βλέπει τα κάγκελα ; Δεν το νομίζω γιατί θα έχεις στο μυαλό σου πως ενδέχεται να είναι ιδιοκτήτης κάποιος του καφε.

Στο μετρό που το δένουν μερικοί χεσε μεσα αφού ο περισσότερος κόσμος μπαινει και φεύγει συνήθως βεβιασμένα δεν κάθεται να σκοτώνει τις ώρες του όπως στις καφετέριες.

iDEALisths
Εικόνα iDEALisths
Απών/απούσα

...νταξει οι 2 περιπτώσεις κοπής 13mm σκληρημένου χάλυβα onguard μπορει στην ιδια πολη να γιναν κι απο το ιδιο εργαλειο...
σ ολη ομως την αγορα που απευθυνεται η εταιρια υπαρχουν μονο μετρημενες περιπτωσεις κλοπης, που παντα ειναι συναρτηση του χρονου κ του τροπου κλειδωματος,
π.χ. ροδα μαζι με σκελετο σε ακλονητο σημειο

bulldog mini:
http://www.flickr.com/photos/jym/4654911671/in/photostream/

Χ4:
http://www.missionmission.org/wp-content/uploads/2012/05/photo-11.jpg

ONguard mini ενα τελευταιο:
http://www.missionmission.org/wp-content/uploads/2012/06/bike-lock-stres...