Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
500rsmarknj-th.jpg | 22.94 KB |
500tripletkit8.jpg | 38.75 KB |
500quadco-mo.jpg | 83.46 KB |
500precisionred.jpg | 118.21 KB |
500sutherlinquad.jpg | 34.71 KB |
500triplet&burley.jpg | 189.31 KB |
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
500rsmarknj-th.jpg | 22.94 KB |
500tripletkit8.jpg | 38.75 KB |
500quadco-mo.jpg | 83.46 KB |
500precisionred.jpg | 118.21 KB |
500sutherlinquad.jpg | 34.71 KB |
500triplet&burley.jpg | 189.31 KB |
θέλουμε πολλούς αιώνες εμείς γιανα δούμε την Βενζινοψαροκωστούλα να κατακλύζεται από τέτοια ποδήλατα - που και που θα υπάρχει καμιά παραπάνω εξαίρεση πολιτισμού σαν τους φίλους Roccarolla & Vang κλπ.
δεν αντιλέγω, αλλά όπως έχει ξαναγραφεί είναι ακομα καλύτερο όταν ΟΛΟΙ πάνω στο ποδήλατο είναι ευτυχισμένοι και κυριως δεν γκρινιάζουν.
Ερώτηση!
Γιατί σχεδόν σε όλες τις φωτογραφίες με ετεροφυλόφιλα ζευγάρια σε tandem οι γυναίκες είναι πίσω?
Είναι πιο δυνατές μιας και πίσω αναβάτης τραβάει το περισσοτερο ζόρι, ή δεν υπάρχει εμπιστοσύνη στο πιλοτάρισμα?
Πρώτα απ όλα να πώ ότι τα τάντεμ με περισσότερες από δύο θέσεις έιναι μάλλον σπάνια σε όλο τον κόσμο. Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι αυξάνοντας τις θέσεις και το βάρος, αυξάνουν και οι απαιτήσεις συντονισμού/συγχρονισμού τών αναβατών αλλά κι οι πρακτικές δυσκολίες τακτικής χρήσης του ποδηλάτου.
Για τα παιδιά υπάρχουν πρόσθετα εξαρτήματα που μετατρέπουν προσωρινά ένα κανονικό τάντεμ σε Childback ( μία επιπλέον πεταλιέρα σε ύψος που φτάνει το παιδί.)
Επίσης υπάρχουν τα trailer bikes που είναι ποδηλατάκια μονά ή και τάντεμ ( για δύο παιδιά) που αντί για μπροστινό τροχό , συνδέονται με σύνδεσμο που έχει κλείδωση στο τάντεμ των γονέων.
Το τάντεμ απαιτεί σε κάποιες συνθήκες αρκετή δύναμη στον άνω κορμό.
Ετσι ένας βαρύτερος pilot ( μπροστά) μπορεί να κατευθύνει πιό εύκολα ένα ελαφρύτερο stocker (πίσω).
Κανείς δέν τραβάει περισσότερο ζόρι από τον άλλο λόγω της θέσεως που βρίσκεται. Η ομάδα πρέπει να αποκτήσει συντονισμό και να πατάει ή να χαλαρώνει μαζί ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου και το τι θέλουν να κάνουν, ώστε να μην σέρνει ο ένας τον άλλο...Αυτό κουράζει και τούς δύο περισσότερο.
Επίσης, οι θέσεις τών αναβατών δέν καθορίζονται από το ύψος...
Την θέση του Pilot καταλαμβάνει συνήθως ο πιό έμπειρος και ικανός ποδηλάτης.
Βέβαια ενα καλό τάντεμ ( έχουν μεγάλη σημασία τα χαρακτηριστικά ακαμψίας και ευκαμψίας του σκελετού) δέν περιορίζει τους αναβάτες ανάλογα με το βάρος τους ή τη σωματική τους δύναμη.
Ο THORN έχει φτιάξει πολλά τάντεμ για μικρόσωμες γυναίκες που απο την θέση του pilot απολαμβάνουν το ποδήλατο μαζί με τον, μεγαλόσωμο, τυφλό άντρα τους...
Για όσους διαβάζουν Αγγλικά υπάρχουν αρκετές πληροφορίες για τάντεμ εδώ ( για αργές συνδέσεις θέλει κανα λεπτό να "κατέβει")
http://www.sjscycles.com/thornpdf/ThornRavenTwinBroHiRes.pdf
Σε εμάς δεν υπήρχαν και πολλά περιθώρια επιλογής για το ποιός θα κάτσει μπροστά και ποιός πίσω.
Είμαι 1,92 και πλέον κοντά στα 93 κιλά.
Η Αγγέλα είναι 1,71 και γύρω στα 54 κιλά.
Η αρχική αγορά έγινε για να χαιρόμαστε και οι δύο μαζί, κάποιες βόλτες που αν τις κάναμε με τα sinlge-bikes μας η Αγγέλα θα έπρεπε να πατάει λίγο πιο δυνατά και εγώ να περιμένω λίγο παραπάνω.
Μετά από αυτό βέβαια ανακαλύψαμε ότι μπορείς να βάλεις και ένα σαμάρι / τσάντες πίσω και να οργανώσεις ένα υπέροχο ποδηλατικό - credit card touring type - διήμερο με αρκετούτσικα χλμ και πολλά χαμόγελα πριν-κατα-μετά την διαδρομή....
Το πρόβλημα μας παραμένει ότι η Αγγέλα έχει έναν τοίχο μπροστά της και εκκρεμεί η αγορά οθόνης plasma με φορητή κεραιούλα ώστε να μην πλήττει εκεί πίσω.
Εναλλακτικά μας έχει προταθεί: μπαράκι / ψυγειάκι και αναλόγιο για ανάγνωση ....
Α, και όλα ξεκίνησαν όταν είδαμε το παρακάτω λινκ:
http://www.bikeforums.net/showthread.php?391947-Pictures-of-happy-tandem...