και όλοι οι μεγάλοι κιθαρίστες παίζουν με ακουστική
βέβαια η σύγκριση δεν παίζει
ή αν θέλεις να παίξει έχεις δει κανέναν με ηλεκτρική κιθάρα να σου λέει εγώ τώρα παίζω ακουστική ?
Είτε ακουστική είτε ηλεκτρική ΠΑΙΖΕΙ ΚΙΘΑΡΑ.
plannet wrote:
είναι διαφορετικά όργανα (ηλεκτρική κιθάρα με ακουστική κιθάρα)
ΟΧΙ, διαφορετικά όργανα είναι π.χ. το πιάνο και η κιθάρα. Όποιος ξέρει πιάνο δεν μπορεί να παίξει κιθάρα. Όποιος παίζει ηλεκτρική κιθάρα μπορεί και ακουστική. Με λίγη προσπάθεια γίνεται και το αντίθετο.
Κατά τα άλλα... η γνωστή σου (προβληματική) λογική.
είσαι άσχετος και από μουσική
και το μπουζούκι δλδ είναι κιθάρα??? αφου αυτός που ξέρει κιθάρα με λίγη προσπάθεια παίζει και μπουζούκι
και μπαγλαμά
Συνέχισε να εμπλουτίζεις το κοτσανολόγιο. Έχεις δώσει ρέστα.
και εσυ εισαι τοσο ηλιθιος που υποστηριζεις κατι που δεν εχεις και δεν θα παρεις ποτε
Από αυτό και μόνο που λες καταλαβαίνουν όλοι τι περίπτωση είσαι. Το να βλέπεις με ουδέτερη ματιά όλα τα ποδήλατα είναι μια σοβαρή αντιμετώπιση του θέματος.
Τέλος πάντων. Έκανα την δουλειά που ήθελα και κάνω εδώ και καιρό (πείτε το βίτσιο), να εκθέτω τις περιπτωσάρες.
Τέλος από αυτό το θέμα από εμένα.
Συγνώμη από τους υπόλοιπους.
περιπτωσαρα εισαι εσυ φιλαρακι που ξεκινας την κουβεντα με ειρωνιες και χαρακτηρισμους,,,,και η μονη δουλεια που εκανες ηταν να ειρωνευεσαι και να βριζεις με εναν δικο σου τροπο αυτους που διαφωνουν μαζι σου.καλυτερα κιολας που δεν θα ξανασχοληθεις με το θεμα γιατι μονο αρνητικα εδωσες.ασε που καταλαβε πολυς κοσμος την δικια σου περιπτωση...φιλακια σταυρωτα
Οταν θέλεις να δελεάσεις κάποιον που δεν έχει γυμναστεί καθόλου στη ζωή του είναι λιγάκι πιο εύκολο να το κάνεις δείχνοντας ένα ebike, το ποδήλατο θα του φαίνεται σαν να κάνει κάτεργα.
Αρχίζει λίγο με το "πετάλι" και τον κινητήρα και σιγά σιγά μπαίνει στο πνεύμα, είναι σχετικά εύκολη μετάβαση από αυτοκίνητο σε ποδήλατο.
Οταν θέλεις να δελεάσεις κάποιον που δεν έχει γυμναστεί καθόλου στη ζωή του είναι λιγάκι πιο εύκολο να το κάνεις δείχνοντας ένα ebike, το ποδήλατο θα του φαίνεται σαν να κάνει κάτεργα.
Αρχίζει λίγο με το "πετάλι" και τον κινητήρα και σιγά σιγά μπαίνει στο πνεύμα, είναι σχετικά εύκολη μετάβαση από αυτοκίνητο σε ποδήλατο.
Οταν θέλεις να δελεάσεις κάποιον που δεν έχει γυμναστεί καθόλου στη ζωή του είναι λιγάκι πιο εύκολο να το κάνεις δείχνοντας ένα ebike, το ποδήλατο θα του φαίνεται σαν να κάνει κάτεργα.
Αρχίζει λίγο με το "πετάλι" και τον κινητήρα και σιγά σιγά μπαίνει στο πνεύμα, είναι σχετικά εύκολη μετάβαση από αυτοκίνητο σε ποδήλατο.
πόσο άσχετος είσαι
το ποδήλατο είναι ο πιο ήπιος τρόπος να γυμναστείς
και είναι τρομερά αποτελεσματικό
αν ήξερες από ποδήλατο δεν θα έλεγες τέτοια άσχετα
όσο αφορά το μοτοποδήλατο
τα "πλεονεκτήματα" που λένε ότι έχει
πιο εύκολα θα σε πάνε σε παπί η σε βέσπα παρά σε ποδήλατο
Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κακό να κάνουμε τη ζωή μας καλύτερη...
Άραγε και οι ταχύτητες στο ποδήλατο κάποτε θα χαίραν ίδιας αποδοχής?
Σου διευκολύνουν τη ζωή = δεν είναι ποδήλατο το ποδήλατο με ταχύτητες
Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κακό να κάνουμε τη ζωή μας καλύτερη...
Άραγε και οι ταχύτητες στο ποδήλατο κάποτε θα χαίραν ίδιας αποδοχής?
Σου διευκολύνουν τη ζωή = δεν είναι ποδήλατο το ποδήλατο με ταχύτητες
και χωρίς ταχύτητες να ήταν θα μας διευκόλυνε την ζωή
από πολλές απόψεις
μπορείς να μου απαντήσεις όμως σε ένα πράγμα μόνο
γιατί ένα μηχανοκίνητο όχημα θέλεις να το ονομάσεις ποδήλατο αφού στα δύσκολα και στα εύκολα έχεις χειρόγραφο (για αυτό και τα περισσότερα είναι μονοτάχυτα )
που αποσκοπείς???
...αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι δεν θα τελειωσει ποτε αυτη η κουβεντα.φιλε πλανετ δυστυχως δεν ειναι ευκολο να πεισουμε τους αλλους για αυτο που θεωρουμε εμεις σωστο.και εγω την ιδια αποψη με εσενα εχω αλλα μετα απο καιρο καταλαβα πως πολλοι εδω μεσα οταν τους λες κατι διαφορετικο αρχιζουν τις ειρωνιες και τις υβρεις.οποτε μαλλον ειναι καλυτερα να τους αφησουμε να εκφραζουν οτι θελουν.οσον αφορα το θεμα της μετακινησης ειμαι υπερ στα ηλεκτρικα ποδηλατα μονο σε θεματα ρυπανσης,οικολογιας κτλ.στο θεμα της βολτας,της ασκησης,της ψυχαγωγιας απλα δεν υπαρχει για εμενα ηλεκτρικο.αν θελω να παω βολτα ατσαλακωτος και σενιος παιρνω το σκουτερ η το αυτοκινητο και παω.αν ομως θελω να ασκηθω η να βολταρω η να κανω την πλακα μου τελος παντων παιρνω το ταπεινο μου mtb.σιγουρα ομως δεν θα επελεγα ενα ποδηλατο με 15+κιλα απο το δικο μου για να κανω πεταλι.τα 15+ και παραπανω πλεον τα εχω με την κορη μου στο παιδικο καθισματακι και πιστεψτε με δεν ειναι καθολου ευκολο να τα πας.δεν ειμαι βεβαια και αθλητης αλλα οταν βρισκω ανηφορα ειναι ζορικα τα πραγματα.θα μου πει βεβαια καποιος αν ειχες ηλεκτρικο θα ανοιγες γκαζι και θα συνεχιζες.σιγουρα ναι αυτο θα εκανα,αλλα μηπως θα το εκανα και στα υπολοιπα χιλιομετρα;σιγουρα ναι παλι αυτο θα εκανα...θα ηταν ζορικα τα +15 κιλα και στο ισιωμα.τελος παντων ο καθενας ειναι ελευθερος να παρει οτι θελει και να λεει οτι θελει βεβαια.εγω παντως βολτα παρεα με ηλεκτρικο δεν θα πηγαινα για ενα και μονο λογο.αν του τελειωνε η μπαταρια στην διαδρομη θα πηγαινα μονος μου μετα.
1. Μοτοποδήλατα. Είδος που τείνει να καταργηθεί, με κυβισμό που κατά κανόνα είναι στα 50 cc. O κινητήρας είναι δίχρονος και η μετάδοση είναι με αλυσίδα. Η χρήση του είναι αποκλειστικά για μικρές διαδρομές στην πόλη. Τα μοτοποδήλατα έχουν και πετάλια παρόμοια με του ποδηλάτου για υποβοήθηση της ισχύος.
...αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι δεν θα τελειωσει ποτε αυτη η κουβεντα.φιλε πλανετ δυστυχως δεν ειναι ευκολο να πεισουμε τους αλλους για αυτο που θεωρουμε εμεις σωστο.και εγω την ιδια αποψη με εσενα εχω αλλα μετα απο καιρο καταλαβα πως πολλοι εδω μεσα οταν τους λες κατι διαφορετικο αρχιζουν τις ειρωνιες και τις υβρεις.οποτε μαλλον ειναι καλυτερα να τους αφησουμε να εκφραζουν οτι θελουν.οσον αφορα το θεμα της μετακινησης ειμαι υπερ στα ηλεκτρικα ποδηλατα μονο σε θεματα ρυπανσης,οικολογιας κτλ.στο θεμα της βολτας,της ασκησης,της ψυχαγωγιας απλα δεν υπαρχει για εμενα ηλεκτρικο.αν θελω να παω βολτα ατσαλακωτος και σενιος παιρνω το σκουτερ η το αυτοκινητο και παω.αν ομως θελω να ασκηθω η να βολταρω η να κανω την πλακα μου τελος παντων παιρνω το ταπεινο μου mtb.σιγουρα ομως δεν θα επελεγα ενα ποδηλατο με 15+κιλα απο το δικο μου για να κανω πεταλι.τα 15+ και παραπανω πλεον τα εχω με την κορη μου στο παιδικο καθισματακι και πιστεψτε με δεν ειναι καθολου ευκολο να τα πας.δεν ειμαι βεβαια και αθλητης αλλα οταν βρισκω ανηφορα ειναι ζορικα τα πραγματα.θα μου πει βεβαια καποιος αν ειχες ηλεκτρικο θα ανοιγες γκαζι και θα συνεχιζες.σιγουρα ναι αυτο θα εκανα,αλλα μηπως θα το εκανα και στα υπολοιπα χιλιομετρα;σιγουρα ναι παλι αυτο θα εκανα...θα ηταν ζορικα τα +15 κιλα και στο ισιωμα.τελος παντων ο καθενας ειναι ελευθερος να παρει οτι θελει και να λεει οτι θελει βεβαια.εγω παντως βολτα παρεα με ηλεκτρικο δεν θα πηγαινα για ενα και μονο λογο.αν του τελειωνε η μπαταρια στην διαδρομη θα πηγαινα μονος μου μετα.
και εγώ είμαι υπέρ του ηλεκτρικού ποδηλάτου σε σχέση με άλλα μέσα
αλλά αυτό δεν τα κάνει ποδήλατα είμαι και υπέρ των τρένων για μετακίνηση αλλά δεν θα προσπαθήσω πείσω κανέναν ότι είναι ποδήλατα Και όχι τρένα
το βάρος που λες είναι μύθος
το δικό μου ποδήλατο ζυγίζει 15-16 κιλά και μια χαρά πάει
το γκάζι το πατάμε γιατί είμαστε τεμπέληδες
και με το κανονικό ποδήλατο όταν έχω κουραστεί θα ήθελα κάποιον να με σπρώξει γιατί τα έχω παίξει μετά από 50-60 χλμ αλλά εκεί είναι το κέρδος του ποδηλάτου να ξεπερνάς τον εαυτό σου να φτάνεις σπίτι και να λες τα κατάφερα δεν πάτησα το γκάζι
βέβαια αυτά για να τα καταλάβεις θα πρέπει να κάνεις ποδήλατο
για αυτούς που έχουν χειρόγκαζο είναι παράλογα πράγματα
και μιας και έχω λίγο διάθεση για να γράψω
η νομοθεσία κάνει τον διαχωρισμό βάση δυσκολίας οδήγησης
οπού ορίζει και όριο ηλικίας
δλδ τα 50ράκια μπορείς να βγάλεις δίπλομα και στα 16 σου ενώ στα 51+ θέλει να κλείσεις τα 17
και πάει λέγοντας
ή βάση του αν θέλει ένα όχημα δίπλωμα και ασφάλεια εδώ είναι αυτά που εσύ αναφέρεις ως ποδήλατα
δλδ ένα 2τροχο με μικρό κινητήτρα που έχει υποβοήθηση από τα πεντάλ για να πάρει μπρος
κάτι που υπάρχει εδώ και 10ετίες και λέγετε μοτοποδήλατο
:D
απλά από 250w ή 1hp και πάνω θέλει δίπλομα μοτοποδηλάτου
και δεν έχει σχέση με το αν κινήσε με μπαταρία ή μαζούτ :D
πράγμα που σημαίνει αυτό που στην αμερική είναι e-bike εδώ θέλει δίπλομα :D
δλδ αν φέρω από Αμερική Ηλεκτρικό ποδήλατο (όπως θέλεις να τα λες)
που είναι 1000w κινητήρας θα έχω ποδήλατο στην Αμερική
και μοτοποδήλατο στην ελλάδα???
ή να το πω αλλιώς
αν εγώ που έχω 250w Ηλεκτρικό ποδήλατο (όπως θέλεις να τα λες)
και ξαφνικά αλλάξει η νομοθεσία και ορίσει αντί για 250w
να είναι μέχρι 225w ξαφνικά από ποδήλατο θα έχω μότοποδήλατο ???
ελπίζω να καταλάβεις πως δεν έχει κανείς πρόβλημα με το όχημα
με την σφηνωμένη τυρόπιτα υπάρχει πρόβλημα
περιμένω σοβαρές απαντήσεις και όχι δεν ασχολούμαι άλλο μαζί σου :D
και μιας και έχω λίγο διάθεση για να γράψω
η νομοθεσία κάνει τον διαχωρισμό βάση δυσκολίας οδήγησης
οπού ορίζει και όριο ηλικίας
δλδ τα 50ράκια μπορείς να βγάλεις δίπλομα και στα 16 σου ενώ στα 51+ θέλει να κλείσεις τα 17
και πάει λέγοντας
ή βάση του αν θέλει ένα όχημα δίπλωμα και ασφάλεια εδώ είναι αυτά που εσύ αναφέρεις ως ποδήλατα
δλδ ένα 2τροχο με μικρό κινητήτρα που έχει υποβοήθηση από τα πεντάλ για να πάρει μπρος
κάτι που υπάρχει εδώ και 10ετίες και λέγετε μοτοποδήλατο
:D
απλά από 250w ή 1hp και πάνω θέλει δίπλομα μοτοποδηλάτου
και δεν έχει σχέση με το αν κινήσε με μπαταρία ή μαζούτ :D
πράγμα που σημαίνει αυτό που στην αμερική είναι e-bike εδώ θέλει δίπλομα :D[/quote]
Γιατί σου αρέσει να πήζεις έτσι;
Στην Ελλάδα που είναι χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ζεις σήμερα ισχύει αυτή η νομοθεσία, τέλος.
Γιατί σου αρέσει να πήζεις έτσι;
Στην Ελλάδα που είναι χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ζεις σήμερα ισχύει αυτή η νομοθεσία, τέλος.
αρά συμφωνείς ότι έχω δίκιο αλλά απλά εδώ περνάει βάση νομοθεσίας σαν ποδήλατο άρα ας το αφήσουμε έτσι (μιας και μας βολεύει έτσι)
ευχαριστώ που κατάλαβες επιτέλους ότι δεν είναι ποδήλατο ή είναι ποδήλατο βάση νομοθεσίας και μόνο βάση αυτής
όλες τις άλλες παπαριές του στυλ εξαρτάτετε από το πως το χρησιμοποιεί ο αναβάτης κράτα τες για τον εαυτό σου ή για αυτούς που δεν γουστάρουν τα ποδήλατα (ξέρεις αυτά που γυρνάνε με τα πόδια και όχι με το χειρόγκαζο) :D
Γιατί σου αρέσει να πήζεις έτσι;
Στην Ελλάδα που είναι χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ζεις σήμερα ισχύει αυτή η νομοθεσία, τέλος.
αρά συμφωνείς ότι έχω δίκιο αλλά απλά εδώ περνάει βάση νομοθεσίας σαν ποδήλατο άρα ας το αφήσουμε έτσι (μιας και μας βολεύει έτσι)
ευχαριστώ που κατάλαβες επιτέλους ότι δεν είναι ποδήλατο ή είναι ποδήλατο βάση νομοθεσίας και μόνο βάση αυτής
όλες τις άλλες παπαριές του στυλ εξαρτάτετε από το πως το χρησιμοποιεί ο αναβάτης κράτα τες για τον εαυτό σου ή για αυτούς που δεν γουστάρουν τα ποδήλατα (ξέρεις αυτά που γυρνάνε με τα πόδια και όχι με το χειρόγκαζο) :D
:D
Προφανώς και δεν έχεις δίκιο ούτε συμφωνώ μαζί σου. Όπως ξαναείπα, αυτή είναι η νομοθεσία, τυχόν παράπονα, παρακαλώ απευθυνθείτε εκεί ή στον ψυχολόγο σας, εσύ μάλλον στον δεύτερο. Προφανώς και έχει να κάνει με το πώς ο αναβάτης το χρησιμοποιεί και όχι τι κάνει το ποδήλατο από μόνο του, γιατί μόνο του δεν κάνει τίποτα. Ξέρω ακριβώς τι εννοείς με το Ποδήλατο και το γουστάρω τρελά, με τέτοιο κυκλοφορώ καθημερινά.
εννοω +15 απο το ηδη υπαρχον βαρος.και το δικο μου γυρω στα 14 παει αλλα με ενα παιδικο καθισματακι συν το παιδι επανω ειναι +28 πλεον.τα ηλεκτρικα οπως και να το κανουμε ειναι βαρυτερα απο τα δικα μας.αυτα ειναι τα +15 που λεω.
Γιατί σου αρέσει να πήζεις έτσι;
Στην Ελλάδα που είναι χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ζεις σήμερα ισχύει αυτή η νομοθεσία, τέλος.
αρά συμφωνείς ότι έχω δίκιο αλλά απλά εδώ περνάει βάση νομοθεσίας σαν ποδήλατο άρα ας το αφήσουμε έτσι (μιας και μας βολεύει έτσι)
ευχαριστώ που κατάλαβες επιτέλους ότι δεν είναι ποδήλατο ή είναι ποδήλατο βάση νομοθεσίας και μόνο βάση αυτής
όλες τις άλλες παπαριές του στυλ εξαρτάτετε από το πως το χρησιμοποιεί ο αναβάτης κράτα τες για τον εαυτό σου ή για αυτούς που δεν γουστάρουν τα ποδήλατα (ξέρεις αυτά που γυρνάνε με τα πόδια και όχι με το χειρόγκαζο) :D
:D
εννοείτε πως από μόνο του δεν κάνει τίποτα
όπως σε όλα τα μοτοποδήλατα
βέβαια πρόσεχε μην αλλάξει η νομοθεσία και από ποδήλατης καταλήξεις μηχανόβιος
Προφανώς και δεν έχεις δίκιο ούτε συμφωνώ μαζί σου. Όπως ξαναείπα, αυτή είναι η νομοθεσία, τυχόν παράπονα, παρακαλώ απευθυνθείτε εκεί ή στον ψυχολόγο σας, εσύ μάλλον στον δεύτερο. Προφανώς και έχει να κάνει με το πώς ο αναβάτης το χρησιμοποιεί και όχι τι κάνει το ποδήλατο από μόνο του, γιατί μόνο του δεν κάνει τίποτα. Ξέρω ακριβώς τι εννοείς με το Ποδήλατο και το γουστάρω τρελά, με τέτοιο κυκλοφορώ καθημερινά.
@plannet
Μακάρι να είναι το μοναδικό πράγμα που θα ανησυχώ με το ποδήλατο μου.
@spirosmtb
Σωστά, είναι πιο βαριά. Αλλά δεν σε ενδιαφέρει το βάρος, και 30 -40 -50- κιλά παραπάνω, ότι δεν μπορείς να κάνεις με τα πόδια, σε καλύπτει η υποβοήθηση του, όμως.
Και εμένα η σύζυγος μου που κυκλοφορεί εξίσου αποκλειστικά με το e-bike και έχει κάθισμα για το παιδί, πάει παντού χωρίς κανένα πρόβλημα, και έχει κάνει εγχείριση μηνίσκου στο ένα πόδι και χιαστούς στο άλλο.
μ αυτο ακριβως λεω και εγω οτι λογω βαρους δεν μπορεις να κανεις πεταλι η τουλαχιστον ειναι πολυ πιο δυσκολο απο ενα ποδηλατο.οποτε πολυ σπανια χρησιμοποιει καποιος τα ποδια του και κυριως δουλευει η υποβοηθηση
Εγω βλεπω οτι η επισημη ονομασια του ειναι ebike. Οπου bike μηχανη. Το ποδηλατο λεγεται bicycle.
Απλα αμα κυριαρχησει σαν ηλεκτρικο μοτοποδηλατο δεν θα διαθεσουν πολλοι 2000 ευρω, θα προτιμησουν ενα μηχανακι 50cc που βρισκεις και με 1000 ευρω και με τα αλλα 1000 κινησε αυτονομα για 50000 χλμ μαζι με τα σερβις.
Αν το προωθησουν σαν ηλεκτρικο ποδηλατο θα κερδισουν πολλους ποδηλατες και οικολογους στην νοοτροπια.
Ηρθαν παραλληλα με την εξαπλωση του ποδηλατου. Τυχαιο? Δε νομιζω.
Εγω βλεπω οτι η επισημη ονομασια του ειναι ebike. Οπου bike μηχανη. Το ποδηλατο λεγεται bicycle.
Απλα αμα κυριαρχησει σαν ηλεκτρικο μοτοποδηλατο δεν θα διαθεσουν πολλοι 2000 ευρω, θα προτιμησουν ενα μηχανακι 50cc που βρισκεις και με 1000 ευρω και με τα αλλα 1000 κινησε αυτονομα για 50000 χλμ μαζι με τα σερβις.
Αν το προωθησουν σαν ηλεκτρικο ποδηλατο θα κερδισουν πολλους ποδηλατες και οικολογους στην νοοτροπια.
Ηρθαν παραλληλα με την εξαπλωση του ποδηλατου. Τυχαιο? Δε νομιζω.
όπως και να το πούμε δεν έχει καμία σχέση στην φιλοσοφία με το ποδήλατο
εδώ φίλος ποδηλάτης το έτυχε σε κλήρωση και το πρώτο πράγμα που σκέφτηκε να κάνει
είναι να το πουλήσει
απλά εδώ σε αυτό το forum το διαφημίζουν σαν ποδήλατο που δεν κουράζεσαι και σε κάποιο άλλο forum σαν μηχανάκι χαμηλού κυβισμού χωρίς ασφάλεια και τέλη :D
Έχω το copyright αυτής της έκφρασης και την έχω χρησιμοποιήσει αποκλειστικά για σένα. Χαίρομαι που από αυτά που σου λέω, κάτι σου μένει.
Επίσης νομίζω πως δηλώσατε την αντίθεσή σας με την ονομασία ποδήλατο. Δεν την κάνετε τώρα να ασχοληθούν αυτοί που ενδιαφέρονται για το θέμα;
και εσυ εισαι τοσο ηλιθιος που υποστηριζεις κατι που δεν εχεις και δεν θα παρεις ποτε
Τέλος πάντων. Έκανα την δουλειά που ήθελα και κάνω εδώ και καιρό (πείτε το βίτσιο), να εκθέτω τις περιπτωσάρες.
Τέλος από αυτό το θέμα από εμένα.
Συγνώμη από τους υπόλοιπους.
περιπτωσαρα εισαι εσυ φιλαρακι που ξεκινας την κουβεντα με ειρωνιες και χαρακτηρισμους,,,,και η μονη δουλεια που εκανες ηταν να ειρωνευεσαι και να βριζεις με εναν δικο σου τροπο αυτους που διαφωνουν μαζι σου.καλυτερα κιολας που δεν θα ξανασχοληθεις με το θεμα γιατι μονο αρνητικα εδωσες.ασε που καταλαβε πολυς κοσμος την δικια σου περιπτωση...φιλακια σταυρωτα
Οταν θέλεις να δελεάσεις κάποιον που δεν έχει γυμναστεί καθόλου στη ζωή του είναι λιγάκι πιο εύκολο να το κάνεις δείχνοντας ένα ebike, το ποδήλατο θα του φαίνεται σαν να κάνει κάτεργα.
Αρχίζει λίγο με το "πετάλι" και τον κινητήρα και σιγά σιγά μπαίνει στο πνεύμα, είναι σχετικά εύκολη μετάβαση από αυτοκίνητο σε ποδήλατο.
+10000000000000

me entiposiazis!
πόσο άσχετος είσαι
το ποδήλατο είναι ο πιο ήπιος τρόπος να γυμναστείς
και είναι τρομερά αποτελεσματικό
αν ήξερες από ποδήλατο δεν θα έλεγες τέτοια άσχετα
όσο αφορά το μοτοποδήλατο
τα "πλεονεκτήματα" που λένε ότι έχει
πιο εύκολα θα σε πάνε σε παπί η σε βέσπα παρά σε ποδήλατο
Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κακό να κάνουμε τη ζωή μας καλύτερη...
Άραγε και οι ταχύτητες στο ποδήλατο κάποτε θα χαίραν ίδιας αποδοχής?
Σου διευκολύνουν τη ζωή = δεν είναι ποδήλατο το ποδήλατο με ταχύτητες
και χωρίς ταχύτητες να ήταν θα μας διευκόλυνε την ζωή
από πολλές απόψεις
μπορείς να μου απαντήσεις όμως σε ένα πράγμα μόνο
γιατί ένα μηχανοκίνητο όχημα θέλεις να το ονομάσεις ποδήλατο αφού στα δύσκολα και στα εύκολα έχεις χειρόγραφο (για αυτό και τα περισσότερα είναι μονοτάχυτα )
που αποσκοπείς???
οχι
αφού δεν μπορείς οκ :D
Ένα ποδήλατο θέλεις να το ονομάσεις ποδήλατο γιατί πολύ απλά έτσι λέγεται.

συμφωνώ μόνο που το συγκεκριμένο αναφέρεται σε μοτοποδήλατα
το ότι ο κινητήρας είναι με μπαταρία το κάνει λιγότερο κινητήρα???
Στείλε link που να αναφέρετε, εγώ παντού το βρίσκω ΠΟΔΗΛΑΤΟ

...αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι δεν θα τελειωσει ποτε αυτη η κουβεντα.φιλε πλανετ δυστυχως δεν ειναι ευκολο να πεισουμε τους αλλους για αυτο που θεωρουμε εμεις σωστο.και εγω την ιδια αποψη με εσενα εχω αλλα μετα απο καιρο καταλαβα πως πολλοι εδω μεσα οταν τους λες κατι διαφορετικο αρχιζουν τις ειρωνιες και τις υβρεις.οποτε μαλλον ειναι καλυτερα να τους αφησουμε να εκφραζουν οτι θελουν.οσον αφορα το θεμα της μετακινησης ειμαι υπερ στα ηλεκτρικα ποδηλατα μονο σε θεματα ρυπανσης,οικολογιας κτλ.στο θεμα της βολτας,της ασκησης,της ψυχαγωγιας απλα δεν υπαρχει για εμενα ηλεκτρικο.αν θελω να παω βολτα ατσαλακωτος και σενιος παιρνω το σκουτερ η το αυτοκινητο και παω.αν ομως θελω να ασκηθω η να βολταρω η να κανω την πλακα μου τελος παντων παιρνω το ταπεινο μου mtb.σιγουρα ομως δεν θα επελεγα ενα ποδηλατο με 15+κιλα απο το δικο μου για να κανω πεταλι.τα 15+ και παραπανω πλεον τα εχω με την κορη μου στο παιδικο καθισματακι και πιστεψτε με δεν ειναι καθολου ευκολο να τα πας.δεν ειμαι βεβαια και αθλητης αλλα οταν βρισκω ανηφορα ειναι ζορικα τα πραγματα.θα μου πει βεβαια καποιος αν ειχες ηλεκτρικο θα ανοιγες γκαζι και θα συνεχιζες.σιγουρα ναι αυτο θα εκανα,αλλα μηπως θα το εκανα και στα υπολοιπα χιλιομετρα;σιγουρα ναι παλι αυτο θα εκανα...θα ηταν ζορικα τα +15 κιλα και στο ισιωμα.τελος παντων ο καθενας ειναι ελευθερος να παρει οτι θελει και να λεει οτι θελει βεβαια.εγω παντως βολτα παρεα με ηλεκτρικο δεν θα πηγαινα για ενα και μονο λογο.αν του τελειωνε η μπαταρια στην διαδρομη θα πηγαινα μονος μου μετα.
http://www.motomag.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1465&Ite...
στα πολύ γρήγορα
:D
Ποδήλατο το μεταφράζουν μόνο στην Ελλάδα
Δίτροχα κυρίως για αστική χρήση
1. Μοτοποδήλατα. Είδος που τείνει να καταργηθεί, με κυβισμό που κατά κανόνα είναι στα 50 cc. O κινητήρας είναι δίχρονος και η μετάδοση είναι με αλυσίδα. Η χρήση του είναι αποκλειστικά για μικρές διαδρομές στην πόλη. Τα μοτοποδήλατα έχουν και πετάλια παρόμοια με του ποδηλάτου για υποβοήθηση της ισχύος.
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%BA%...
καλύφθικές με τα μοτοποδήλατα σου???
και εγώ είμαι υπέρ του ηλεκτρικού ποδηλάτου σε σχέση με άλλα μέσα
αλλά αυτό δεν τα κάνει ποδήλατα είμαι και υπέρ των τρένων για μετακίνηση αλλά δεν θα προσπαθήσω πείσω κανέναν ότι είναι ποδήλατα Και όχι τρένα
το βάρος που λες είναι μύθος
το δικό μου ποδήλατο ζυγίζει 15-16 κιλά και μια χαρά πάει
το γκάζι το πατάμε γιατί είμαστε τεμπέληδες
και με το κανονικό ποδήλατο όταν έχω κουραστεί θα ήθελα κάποιον να με σπρώξει γιατί τα έχω παίξει μετά από 50-60 χλμ αλλά εκεί είναι το κέρδος του ποδηλάτου να ξεπερνάς τον εαυτό σου να φτάνεις σπίτι και να λες τα κατάφερα δεν πάτησα το γκάζι
βέβαια αυτά για να τα καταλάβεις θα πρέπει να κάνεις ποδήλατο
για αυτούς που έχουν χειρόγκαζο είναι παράλογα πράγματα
Αυτό ΔΕΝ είναι Ηλεκτρικό Ποδήλατο, είναι Ηλεκτρικό Μοτοποδήλατο.
Η Ευρωπαϊκή νομοθεσία προβλέπει ακριβός πια είναι Ηλεκτρικά Ποδήλατα και πια είναι Ηλεκτρικά Μοτοποδήλατα ή ηλεκτρικά Μηχανάκια.
Ηλεκτρικά ποδήλατα είναι αυτά, π.χ. :
http://www.mbike.gr/article.asp?catid=4059&subid=2&pubid=6459
http://www.giant-bicycles.com/el-gr/bikes/model/aspiro.hybrid.0/8135/46332/
http://www.worldofbike.gr/gr/Results.asp?Category=173&mc=5
http://www.gazelle.nl/nl/collectie/e-bikes/orange-pure-innergy.html
http://www.tsirikosbikes.gr/bikes/electric-bikes.html?limit=all
αρά συμφωνείς ότι έχω δίκιο αλλά απλά εδώ περνάει βάση νομοθεσίας σαν ποδήλατο άρα ας το αφήσουμε έτσι (μιας και μας βολεύει έτσι)
ευχαριστώ που κατάλαβες επιτέλους ότι δεν είναι ποδήλατο ή είναι ποδήλατο βάση νομοθεσίας και μόνο βάση αυτής
όλες τις άλλες παπαριές του στυλ εξαρτάτετε από το πως το χρησιμοποιεί ο αναβάτης κράτα τες για τον εαυτό σου ή για αυτούς που δεν γουστάρουν τα ποδήλατα (ξέρεις αυτά που γυρνάνε με τα πόδια και όχι με το χειρόγκαζο) :D
:D
Προφανώς και δεν έχεις δίκιο ούτε συμφωνώ μαζί σου. Όπως ξαναείπα, αυτή είναι η νομοθεσία, τυχόν παράπονα, παρακαλώ απευθυνθείτε εκεί ή στον ψυχολόγο σας, εσύ μάλλον στον δεύτερο. Προφανώς και έχει να κάνει με το πώς ο αναβάτης το χρησιμοποιεί και όχι τι κάνει το ποδήλατο από μόνο του, γιατί μόνο του δεν κάνει τίποτα. Ξέρω ακριβώς τι εννοείς με το Ποδήλατο και το γουστάρω τρελά, με τέτοιο κυκλοφορώ καθημερινά.
εννοω +15 απο το ηδη υπαρχον βαρος.και το δικο μου γυρω στα 14 παει αλλα με ενα παιδικο καθισματακι συν το παιδι επανω ειναι +28 πλεον.τα ηλεκτρικα οπως και να το κανουμε ειναι βαρυτερα απο τα δικα μας.αυτα ειναι τα +15 που λεω.
@plannet
Μακάρι να είναι το μοναδικό πράγμα που θα ανησυχώ με το ποδήλατο μου.
@spirosmtb

Σωστά, είναι πιο βαριά. Αλλά δεν σε ενδιαφέρει το βάρος, και 30 -40 -50- κιλά παραπάνω, ότι δεν μπορείς να κάνεις με τα πόδια, σε καλύπτει η υποβοήθηση του, όμως.
Και εμένα η σύζυγος μου που κυκλοφορεί εξίσου αποκλειστικά με το e-bike και έχει κάθισμα για το παιδί, πάει παντού χωρίς κανένα πρόβλημα, και έχει κάνει εγχείριση μηνίσκου στο ένα πόδι και χιαστούς στο άλλο.
μ αυτο ακριβως λεω και εγω οτι λογω βαρους δεν μπορεις να κανεις πεταλι η τουλαχιστον ειναι πολυ πιο δυσκολο απο ενα ποδηλατο.οποτε πολυ σπανια χρησιμοποιει καποιος τα ποδια του και κυριως δουλευει η υποβοηθηση
Εγω βλεπω οτι η επισημη ονομασια του ειναι ebike. Οπου bike μηχανη. Το ποδηλατο λεγεται bicycle.
Απλα αμα κυριαρχησει σαν ηλεκτρικο μοτοποδηλατο δεν θα διαθεσουν πολλοι 2000 ευρω, θα προτιμησουν ενα μηχανακι 50cc που βρισκεις και με 1000 ευρω και με τα αλλα 1000 κινησε αυτονομα για 50000 χλμ μαζι με τα σερβις.
Αν το προωθησουν σαν ηλεκτρικο ποδηλατο θα κερδισουν πολλους ποδηλατες και οικολογους στην νοοτροπια.
Ηρθαν παραλληλα με την εξαπλωση του ποδηλατου. Τυχαιο? Δε νομιζω.
καλά στου κουφού την πόρτα πάρε την πόρτα και φύγε
και εγώ οδηγώ διαστημόπλοιο ενοχλώ κανέναν?
όπως και να το πούμε δεν έχει καμία σχέση στην φιλοσοφία με το ποδήλατο
εδώ φίλος ποδηλάτης το έτυχε σε κλήρωση και το πρώτο πράγμα που σκέφτηκε να κάνει
είναι να το πουλήσει
απλά εδώ σε αυτό το forum το διαφημίζουν σαν ποδήλατο που δεν κουράζεσαι και σε κάποιο άλλο forum σαν μηχανάκι χαμηλού κυβισμού χωρίς ασφάλεια και τέλη :D
Έχω το copyright αυτής της έκφρασης και την έχω χρησιμοποιήσει αποκλειστικά για σένα. Χαίρομαι που από αυτά που σου λέω, κάτι σου μένει.
Επίσης νομίζω πως δηλώσατε την αντίθεσή σας με την ονομασία ποδήλατο. Δεν την κάνετε τώρα να ασχοληθούν αυτοί που ενδιαφέρονται για το θέμα;