Ebikes rule ! (Μόνο για ηλεκτρικά μοτοποδήλατα)

1012 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
steliospal
Εικόνα steliospal
Απών/απούσα

plannet wrote:
cocahontes wrote:
δλδ, εσύ ξέρεις τι είναι ένα e-bike και πια η χρήση του, χωρίς να το έχεις δοκιμάσει, ενώ εγώ που το χρησιμοποιώ καθημερινά και έχω κάνει 6500 χλμ, δεν έχω ιδέα; Μια χαρά μας τα λες……

Στην πραγματικότητα τα e-bikes είναι ποδήλατα με υποβοήθηση, ενώ εσύ νομίζεις πώς είναι μοτοποδήλατα και σίγουρα είναι καλύτερο από κάποιο πιο ρυπογόνο όχημα.


ουφ
πάνε διάβασε πιο πάνω που έχω τα links του τι είναι μοτοποδήλατο
δεν βαρέθικες να παίζεις την κολοκυθιά ?
αν σου τα βάλω θα πεις ότι βάση νομοθεσίας και άλλες παπαριές

με κούρασες εν ολίγης
και ναι ξέρω περισσότερα από εσένα και χωρίς να έχω κάνει χλμ με e-bikes


ΧΩΡΙΑΝΟΙ ΧΩΡΙΑΝΟΙ BREAKING NEWS
Βρέθηκε ο άνθρωπος που κούρασε τον plannet . ο γιεα!!!!
ρε μάγκες δεν κάνετε καμια βόλτα λέω εγώ να ξελαμπικάρετε όλοι ? (φιλικά)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

steliospal wrote:

ΧΩΡΙΑΝΟΙ ΧΩΡΙΑΝΟΙ BREAKING NEWS
Βρέθηκε ο άνθρωπος που κούρασε τον plannet . ο γιεα!!!!
ρε μάγκες δεν κάνετε καμια βόλτα λέω εγώ να ξελαμπικάρετε όλοι ? (φιλικά)

και εσύ χάρηκες τώρα??

spirosmtb
Εικόνα spirosmtb
Απών/απούσα

to kinito sou tilefono giati to fortizis tote?? idio xrono theli, 2-3 ores, isos kai ligotero an exis kani ligo oikonomia stin xrisi tis.

θα ξεχασουμε αυτα που ξερουμε παιδια!!!!!δηλαδη εχει ιδια καταναλωση ρευματος η μπαταρια του κινητου με την μπαταρια που φορανε τα ηλεκτρικα;οσο διαβαζω αυτο το φορουμ ανακαλυπτω ολο και νεα πραγματα...

cocahontes
Απών/απούσα

Τα διάβασα τα links σου περί μοτοποδηλάτων, εσύ δεν διάβασες τα links περί ηλεκτρικό ποδηλάτων, για αυτό είσαι τόσο μπερδεμένος. Το ένα λειτουργεί με βάση το βενζινοκίνητο μοτέρ ενώ το ηλεκτρικό ποδήλατο λειτουργεί με βάση το ποδήλατο, απλά είναι τα πράγματα, δεν προσπαθείς αρκετά να το καταλάβεις.

Δεν καταλαβαίνω πώς μπορεί να ξέρεις περισσότερα όταν δεν ξέρεις καν πώς λειτουργούν.

Λοιπόν τα e-bikes είναι καταπληκτικά, ιδανική λύση για αστική χρήση ως καθημερινό μεταφορικό μέσο, σου δίνει την χαρά χρήσεως ενός συμβατικού ποδηλάτου χωρίς όμως να απαιτεί από τον αναβάτη του να ξεπεράσει τον εαυτό του, δίνοντας του το θάρρος και την χαρά να το χρησιμοποιεί πολύ περισσότερο από ότι θα χρησιμοποιούσε ένα συμβατικό ποδήλατο. Ιδιαίτερα αν ο αναβάτης του δεν θα χρησιμοποιούσε συμβατικό ποδήλατο για τον οποιοδήποτε λόγο (κούραση, ταλαιπωρία, ιδρώτας, κ.λ.π.), με ένα e-bike όλα αυτά τα αρνητικά εξαλείφονται και γίνονται θετικά και παρέχει αυτήν την δυνατότητα της χρήσης του.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

cocahontes wrote:
Τα διάβασα τα links σου περί μοτοποδηλάτων, εσύ δεν διάβασες τα links περί ηλεκτρικό ποδηλάτων, για αυτό είσαι τόσο μπερδεμένος. Το ένα λειτουργεί με βάση το βενζινοκίνητο μοτέρ ενώ το ηλεκτρικό ποδήλατο λειτουργεί με βάση το ποδήλατο, απλά είναι τα πράγματα, δεν προσπαθείς αρκετά να το καταλάβεις.

Δεν καταλαβαίνω πώς μπορεί να ξέρεις περισσότερα όταν δεν ξέρεις καν πώς λειτουργούν.

Λοιπόν τα e-bikes είναι καταπληκτικά, ιδανική λύση για αστική χρήση ως καθημερινό μεταφορικό μέσο, σου δίνει την χαρά χρήσεως ενός συμβατικού ποδηλάτου χωρίς όμως να απαιτεί από τον αναβάτη του να ξεπεράσει τον εαυτό του, δίνοντας του το θάρρος και την χαρά να το χρησιμοποιεί πολύ περισσότερο από ότι θα χρησιμοποιούσε ένα συμβατικό ποδήλατο. Ιδιαίτερα αν ο αναβάτης του δεν θα χρησιμοποιούσε συμβατικό ποδήλατο για τον οποιοδήποτε λόγο (κούραση, ταλαιπωρία, ιδρώτας, κ.λ.π.), με ένα e-bike όλα αυτά τα αρνητικά εξαλείφονται και γίνονται θετικά και παρέχει αυτήν την δυνατότητα της χρήσης του.


σου έχω απαντήσει ήδη
:D
το μόνο που θα σου πω
είναι πως κούραση ταλαιπωρία ακόμα και ιδρώτας δεν είναι αρνητικά
αλλά τόσο ξέρεις τόσο λες :D

cocahontes
Απών/απούσα

plannet wrote:
cocahontes wrote:
Τα διάβασα τα links σου περί μοτοποδηλάτων, εσύ δεν διάβασες τα links περί ηλεκτρικό ποδηλάτων, για αυτό είσαι τόσο μπερδεμένος. Το ένα λειτουργεί με βάση το βενζινοκίνητο μοτέρ ενώ το ηλεκτρικό ποδήλατο λειτουργεί με βάση το ποδήλατο, απλά είναι τα πράγματα, δεν προσπαθείς αρκετά να το καταλάβεις.

Δεν καταλαβαίνω πώς μπορεί να ξέρεις περισσότερα όταν δεν ξέρεις καν πώς λειτουργούν.

Λοιπόν τα e-bikes είναι καταπληκτικά, ιδανική λύση για αστική χρήση ως καθημερινό μεταφορικό μέσο, σου δίνει την χαρά χρήσεως ενός συμβατικού ποδηλάτου χωρίς όμως να απαιτεί από τον αναβάτη του να ξεπεράσει τον εαυτό του, δίνοντας του το θάρρος και την χαρά να το χρησιμοποιεί πολύ περισσότερο από ότι θα χρησιμοποιούσε ένα συμβατικό ποδήλατο. Ιδιαίτερα αν ο αναβάτης του δεν θα χρησιμοποιούσε συμβατικό ποδήλατο για τον οποιοδήποτε λόγο (κούραση, ταλαιπωρία, ιδρώτας, κ.λ.π.), με ένα e-bike όλα αυτά τα αρνητικά εξαλείφονται και γίνονται θετικά και παρέχει αυτήν την δυνατότητα της χρήσης του.


σου έχω απαντήσει ήδη
:D
το μόνο που θα σου πω
είναι πως κούραση ταλαιπωρία ακόμα και ιδρώτας δεν είναι αρνητικά
αλλά τόσο ξέρεις τόσο λες :D

cocahontes
Απών/απούσα

plannet wrote:
cocahontes wrote:
Τα διάβασα τα links σου περί μοτοποδηλάτων, εσύ δεν διάβασες τα links περί ηλεκτρικό ποδηλάτων, για αυτό είσαι τόσο μπερδεμένος. Το ένα λειτουργεί με βάση το βενζινοκίνητο μοτέρ ενώ το ηλεκτρικό ποδήλατο λειτουργεί με βάση το ποδήλατο, απλά είναι τα πράγματα, δεν προσπαθείς αρκετά να το καταλάβεις.

Δεν καταλαβαίνω πώς μπορεί να ξέρεις περισσότερα όταν δεν ξέρεις καν πώς λειτουργούν.

Λοιπόν τα e-bikes είναι καταπληκτικά, ιδανική λύση για αστική χρήση ως καθημερινό μεταφορικό μέσο, σου δίνει την χαρά χρήσεως ενός συμβατικού ποδηλάτου χωρίς όμως να απαιτεί από τον αναβάτη του να ξεπεράσει τον εαυτό του, δίνοντας του το θάρρος και την χαρά να το χρησιμοποιεί πολύ περισσότερο από ότι θα χρησιμοποιούσε ένα συμβατικό ποδήλατο. Ιδιαίτερα αν ο αναβάτης του δεν θα χρησιμοποιούσε συμβατικό ποδήλατο για τον οποιοδήποτε λόγο (κούραση, ταλαιπωρία, ιδρώτας, κ.λ.π.), με ένα e-bike όλα αυτά τα αρνητικά εξαλείφονται και γίνονται θετικά και παρέχει αυτήν την δυνατότητα της χρήσης του.


σου έχω απαντήσει ήδη
:D
το μόνο που θα σου πω
είναι πως κούραση ταλαιπωρία ακόμα και ιδρώτας δεν είναι αρνητικά
αλλά τόσο ξέρεις τόσο λες :D

Έχεις απαντήσει λανθασμένα, το γνωρίζω.

Δεκτή άποψη «πως κούραση ταλαιπωρία ακόμα και ιδρώτας δεν είναι αρνητικά» αλλά όχι για όλους.

Ναι, για τα e-bikes ξέρω περισσότερα.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

cocahontes wrote:
plannet wrote:
cocahontes wrote:
Τα διάβασα τα links σου περί μοτοποδηλάτων, εσύ δεν διάβασες τα links περί ηλεκτρικό ποδηλάτων, για αυτό είσαι τόσο μπερδεμένος. Το ένα λειτουργεί με βάση το βενζινοκίνητο μοτέρ ενώ το ηλεκτρικό ποδήλατο λειτουργεί με βάση το ποδήλατο, απλά είναι τα πράγματα, δεν προσπαθείς αρκετά να το καταλάβεις.

Δεν καταλαβαίνω πώς μπορεί να ξέρεις περισσότερα όταν δεν ξέρεις καν πώς λειτουργούν.

Λοιπόν τα e-bikes είναι καταπληκτικά, ιδανική λύση για αστική χρήση ως καθημερινό μεταφορικό μέσο, σου δίνει την χαρά χρήσεως ενός συμβατικού ποδηλάτου χωρίς όμως να απαιτεί από τον αναβάτη του να ξεπεράσει τον εαυτό του, δίνοντας του το θάρρος και την χαρά να το χρησιμοποιεί πολύ περισσότερο από ότι θα χρησιμοποιούσε ένα συμβατικό ποδήλατο. Ιδιαίτερα αν ο αναβάτης του δεν θα χρησιμοποιούσε συμβατικό ποδήλατο για τον οποιοδήποτε λόγο (κούραση, ταλαιπωρία, ιδρώτας, κ.λ.π.), με ένα e-bike όλα αυτά τα αρνητικά εξαλείφονται και γίνονται θετικά και παρέχει αυτήν την δυνατότητα της χρήσης του.


σου έχω απαντήσει ήδη
:D
το μόνο που θα σου πω
είναι πως κούραση ταλαιπωρία ακόμα και ιδρώτας δεν είναι αρνητικά
αλλά τόσο ξέρεις τόσο λες :D

Έχεις απαντήσει λανθασμένα, το γνωρίζω.

Δεκτή άποψη «πως κούραση ταλαιπωρία ακόμα και ιδρώτας δεν είναι αρνητικά» αλλά όχι για όλους.

Ναι, για τα e-bikes ξέρω περισσότερα.


1. Μοτοποδήλατα. Είδος που τείνει να καταργηθεί, με κυβισμό που κατά κανόνα είναι στα 50 cc. O κινητήρας είναι δίχρονος και η μετάδοση είναι με αλυσίδα. Η χρήση του είναι αποκλειστικά για μικρές διαδρομές στην πόλη. Τα μοτοποδήλατα έχουν και πετάλια παρόμοια με του ποδηλάτου για υποβοήθηση της ισχύος.
απλά υπάρχει διαχωρισμός για νομοθετικούς λόγους
και σίγουρα ένας πιο σύγχρονος κινητήρας πιάνει λιγότερο όγκο και βάρος
αλλά η λογική είναι ίδια
:D
κηνητήρας ανάμεσα στα πόδια = μοτοποδήλατο
το λέει και η λέξη
:D
φτού και από την αρχή :D

cocahontes
Απών/απούσα

plannet wrote:
cocahontes wrote:
plannet wrote:
cocahontes wrote:
Τα διάβασα τα links σου περί μοτοποδηλάτων, εσύ δεν διάβασες τα links περί ηλεκτρικό ποδηλάτων, για αυτό είσαι τόσο μπερδεμένος. Το ένα λειτουργεί με βάση το βενζινοκίνητο μοτέρ ενώ το ηλεκτρικό ποδήλατο λειτουργεί με βάση το ποδήλατο, απλά είναι τα πράγματα, δεν προσπαθείς αρκετά να το καταλάβεις.

Δεν καταλαβαίνω πώς μπορεί να ξέρεις περισσότερα όταν δεν ξέρεις καν πώς λειτουργούν.

Λοιπόν τα e-bikes είναι καταπληκτικά, ιδανική λύση για αστική χρήση ως καθημερινό μεταφορικό μέσο, σου δίνει την χαρά χρήσεως ενός συμβατικού ποδηλάτου χωρίς όμως να απαιτεί από τον αναβάτη του να ξεπεράσει τον εαυτό του, δίνοντας του το θάρρος και την χαρά να το χρησιμοποιεί πολύ περισσότερο από ότι θα χρησιμοποιούσε ένα συμβατικό ποδήλατο. Ιδιαίτερα αν ο αναβάτης του δεν θα χρησιμοποιούσε συμβατικό ποδήλατο για τον οποιοδήποτε λόγο (κούραση, ταλαιπωρία, ιδρώτας, κ.λ.π.), με ένα e-bike όλα αυτά τα αρνητικά εξαλείφονται και γίνονται θετικά και παρέχει αυτήν την δυνατότητα της χρήσης του.


σου έχω απαντήσει ήδη
:D
το μόνο που θα σου πω
είναι πως κούραση ταλαιπωρία ακόμα και ιδρώτας δεν είναι αρνητικά
αλλά τόσο ξέρεις τόσο λες :D

Έχεις απαντήσει λανθασμένα, το γνωρίζω.

Δεκτή άποψη «πως κούραση ταλαιπωρία ακόμα και ιδρώτας δεν είναι αρνητικά» αλλά όχι για όλους.

Ναι, για τα e-bikes ξέρω περισσότερα.


1. Μοτοποδήλατα. Είδος που τείνει να καταργηθεί, με κυβισμό που κατά κανόνα είναι στα 50 cc. O κινητήρας είναι δίχρονος και η μετάδοση είναι με αλυσίδα. Η χρήση του είναι αποκλειστικά για μικρές διαδρομές στην πόλη. Τα μοτοποδήλατα έχουν και πετάλια παρόμοια με του ποδηλάτου για υποβοήθηση της ισχύος.
απλά υπάρχει διαχωρισμός για νομοθετικούς λόγους
και σίγουρα ένας πιο σύγχρονος κινητήρας πιάνει λιγότερο όγκο και βάρος
αλλά η λογική είναι ίδια
:D
κηνητήρας ανάμεσα στα πόδια = μοτοποδήλατο
το λέει και η λέξη
:D
φτού και από την αρχή :D

«Μοτοποδήλατα. Είδος που τείνει να καταργηθεί, με κυβισμό που κατά κανόνα είναι στα 50 cc. O κινητήρας είναι δίχρονος και η μετάδοση είναι με αλυσίδα. Η χρήση του είναι αποκλειστικά για μικρές διαδρομές στην πόλη. Τα μοτοποδήλατα έχουν και πετάλια παρόμοια με του ποδηλάτου για υποβοήθηση της ισχύος.»
Συμφωνούμε απόλυτα, αυτή είναι και η βασική διαφορά τους με τα Ηλεκτρικά ποδήλατα τα οποία είναι ακριβώς το αντίθετο στην λειτουργία. Είναι ποδήλατα και το μοτέρ υποβοηθά αυτά, όχι το αντίστροφο.

Δεν ξέρω το κινητήρα έχεις εσύ ανάμεσα στα πόδια σου, τα ηλεκτρικά ποδήλατα είναι ΠΟΔΗΛΑΤΑ.

φτού και από την αρχή :D……

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

cocahontes wrote:
plannet wrote:
cocahontes wrote:
plannet wrote:
cocahontes wrote:
Τα διάβασα τα links σου περί μοτοποδηλάτων, εσύ δεν διάβασες τα links περί ηλεκτρικό ποδηλάτων, για αυτό είσαι τόσο μπερδεμένος. Το ένα λειτουργεί με βάση το βενζινοκίνητο μοτέρ ενώ το ηλεκτρικό ποδήλατο λειτουργεί με βάση το ποδήλατο, απλά είναι τα πράγματα, δεν προσπαθείς αρκετά να το καταλάβεις.

Δεν καταλαβαίνω πώς μπορεί να ξέρεις περισσότερα όταν δεν ξέρεις καν πώς λειτουργούν.

Λοιπόν τα e-bikes είναι καταπληκτικά, ιδανική λύση για αστική χρήση ως καθημερινό μεταφορικό μέσο, σου δίνει την χαρά χρήσεως ενός συμβατικού ποδηλάτου χωρίς όμως να απαιτεί από τον αναβάτη του να ξεπεράσει τον εαυτό του, δίνοντας του το θάρρος και την χαρά να το χρησιμοποιεί πολύ περισσότερο από ότι θα χρησιμοποιούσε ένα συμβατικό ποδήλατο. Ιδιαίτερα αν ο αναβάτης του δεν θα χρησιμοποιούσε συμβατικό ποδήλατο για τον οποιοδήποτε λόγο (κούραση, ταλαιπωρία, ιδρώτας, κ.λ.π.), με ένα e-bike όλα αυτά τα αρνητικά εξαλείφονται και γίνονται θετικά και παρέχει αυτήν την δυνατότητα της χρήσης του.


σου έχω απαντήσει ήδη
:D
το μόνο που θα σου πω
είναι πως κούραση ταλαιπωρία ακόμα και ιδρώτας δεν είναι αρνητικά
αλλά τόσο ξέρεις τόσο λες :D

Έχεις απαντήσει λανθασμένα, το γνωρίζω.

Δεκτή άποψη «πως κούραση ταλαιπωρία ακόμα και ιδρώτας δεν είναι αρνητικά» αλλά όχι για όλους.

Ναι, για τα e-bikes ξέρω περισσότερα.


1. Μοτοποδήλατα. Είδος που τείνει να καταργηθεί, με κυβισμό που κατά κανόνα είναι στα 50 cc. O κινητήρας είναι δίχρονος και η μετάδοση είναι με αλυσίδα. Η χρήση του είναι αποκλειστικά για μικρές διαδρομές στην πόλη. Τα μοτοποδήλατα έχουν και πετάλια παρόμοια με του ποδηλάτου για υποβοήθηση της ισχύος.
απλά υπάρχει διαχωρισμός για νομοθετικούς λόγους
και σίγουρα ένας πιο σύγχρονος κινητήρας πιάνει λιγότερο όγκο και βάρος
αλλά η λογική είναι ίδια
:D
κηνητήρας ανάμεσα στα πόδια = μοτοποδήλατο
το λέει και η λέξη
:D
φτού και από την αρχή :D

«Μοτοποδήλατα. Είδος που τείνει να καταργηθεί, με κυβισμό που κατά κανόνα είναι στα 50 cc. O κινητήρας είναι δίχρονος και η μετάδοση είναι με αλυσίδα. Η χρήση του είναι αποκλειστικά για μικρές διαδρομές στην πόλη. Τα μοτοποδήλατα έχουν και πετάλια παρόμοια με του ποδηλάτου για υποβοήθηση της ισχύος.»
Συμφωνούμε απόλυτα, αυτή είναι και η βασική διαφορά τους με τα Ηλεκτρικά ποδήλατα τα οποία είναι ακριβώς το αντίθετο στην λειτουργία. Είναι ποδήλατα και το μοτέρ υποβοηθά αυτά, όχι το αντίστροφο.

Δεν ξέρω το κινητήρα έχεις εσύ ανάμεσα στα πόδια σου, τα ηλεκτρικά ποδήλατα είναι ΠΟΔΗΛΑΤΑ.

φτού και από την αρχή :D……


ουφ με κούρασε ο ακατάπαυστος κύκλος
αντάξι κέρδισες καβαλάς ποδήλατο
με το μυαλό σου βέβαια

απλά απάντησε μου γιατί μία από τις εταιρίες λέει αυτό

website wrote:

Υπάρχει ελάχιστο όριο ηλικίας για οδηγήσω ένα e-bike;
Όχι, αλλά αν είστε κάτω των 16 ετών, καλύτερα να οδηγήσετε ένα κανονικό ποδήλατο!

και γιατί κάποια e-bikes έχουν κλειδί για να πάρουν μπροστά
και χωρίς αυτό δεν παίρνουν μπροστά??

εσύ βέβαια κολλάς στο γεγονός στο αν πρέπει πρώτα να κάνεις πεντάλ και μετά να πατήσεις γκάζι
ή το ανάποδο
βέβαια ουσιαστική διαφορά δεν υπάρχει
γιατί το χειρόγκαζο πάει σύνεφο
:D
θα απαντήσεις σε αυτά η θα ανακαλύψεις τίποτα καινούργιο ????

cocahontes
Απών/απούσα

Και τι είμαι εγώ Plannet να σου πω τι γράφει ο καθένας στο site του, ρώτα τους.
Ποιος σου είπε πως το κλειδί είναι για να «παίρνουν μπροστά»; Το κλειδί δεν υπάρχει σε όλα, αλλά στα περισσότερα και έχει να κάνει με την ασφάλεια της πανάκριβης, σχετικά, μπαταρίας τους.

Εγώ δεν κολλάω σε τίποτα, εσύ κολλάς. Δεν θέλεις να καταλάβεις πώς τα ηλεκτρικά ποδήλατα είναι ποδήλατα και όχι μοτοποδήλατα.

Απάντησα σε αυτά και έχω ανακαλύψει το πόσο φανταστικό είναι να κυκλοφορείς καθημερινά με ποδήλατο, παντού και πάντα.

titanas1
Απών/απούσα

cocahontes wrote:
Και τι είμαι εγώ Plannet να σου πω τι γράφει ο καθένας στο site του, ρώτα τους.
Ποιος σου είπε πως το κλειδί είναι για να «παίρνουν μπροστά»; Το κλειδί δεν υπάρχει σε όλα, αλλά στα περισσότερα και έχει να κάνει με την ασφάλεια της πανάκριβης, σχετικά, μπαταρίας τους.

Εγώ δεν κολλάω σε τίποτα, εσύ κολλάς. Δεν θέλεις να καταλάβεις πώς τα ηλεκτρικά ποδήλατα είναι ποδήλατα και όχι μοτοποδήλατα.

Απάντησα σε αυτά και έχω ανακαλύψει το πόσο φανταστικό είναι να κυκλοφορείς καθημερινά με ποδήλατο, παντού και πάντα.


-1)Το κλειδί υπάρχει για να ασφαλίζει την μπαταρία στην θήκη της.
-2)Ενεργοποίηση συναγερμού
-3)Διακόπτης ρεύματος προς κατανάλωση

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

cocahontes wrote:
Και τι είμαι εγώ Plannet να σου πω τι γράφει ο καθένας στο site του, ρώτα τους.
Ποιος σου είπε πως το κλειδί είναι για να «παίρνουν μπροστά»; Το κλειδί δεν υπάρχει σε όλα, αλλά στα περισσότερα και έχει να κάνει με την ασφάλεια της πανάκριβης, σχετικά, μπαταρίας τους.

Εγώ δεν κολλάω σε τίποτα, εσύ κολλάς. Δεν θέλεις να καταλάβεις πώς τα ηλεκτρικά ποδήλατα είναι ποδήλατα και όχι μοτοποδήλατα.

Απάντησα σε αυτά και έχω ανακαλύψει το πόσο φανταστικό είναι να κυκλοφορείς καθημερινά με ποδήλατο, παντού και πάντα.


άντε καλά πες ότι θέλεις
ας θαφτεί το θέμα στα τάρταρα
:D

spirosmtb
Εικόνα spirosmtb
Απών/απούσα

κλειδι
cocahontes έγραψε:
Και τι είμαι εγώ Plannet να σου πω τι γράφει ο καθένας στο site του, ρώτα τους.
Ποιος σου είπε πως το κλειδί είναι για να «παίρνουν μπροστά»; Το κλειδί δεν υπάρχει σε όλα, αλλά στα περισσότερα και έχει να κάνει με την ασφάλεια της πανάκριβης, σχετικά, μπαταρίας τους.
Εγώ δεν κολλάω σε τίποτα, εσύ κολλάς. Δεν θέλεις να καταλάβεις πώς τα ηλεκτρικά ποδήλατα είναι ποδήλατα και όχι μοτοποδήλατα.

Απάντησα σε αυτά και έχω ανακαλύψει το πόσο φανταστικό είναι να κυκλοφορείς καθημερινά με ποδήλατο, παντού και πάντα.

-1)Το κλειδί υπάρχει για να ασφαλίζει την μπαταρία στην θήκη της.
-2)Ενεργοποίηση συναγερμού
-3)Διακόπτης ρεύματος προς κατανάλωση

οπως ακριβως και στα μοτοποδηλατα!!!!

cocahontes
Απών/απούσα
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα
spirosmtb
Εικόνα spirosmtb
Απών/απούσα

με ενα ποδι ο αλλος και εμεις ασχολουμαστε ακομα με τους χειρογκαζακιδες;

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

spirosmtb wrote:
με ενα ποδι ο αλλος και εμεις ασχολουμαστε ακομα με τους χειρογκαζακιδες;

Πόσο χρονών είπαμε ότι είσαι;

spirosmtb
Εικόνα spirosmtb
Απών/απούσα

greatg wrote:
spirosmtb wrote:
με ενα ποδι ο αλλος και εμεις ασχολουμαστε ακομα με τους χειρογκαζακιδες;

Πόσο χρονών είπαμε ότι είσαι;

σε ενδιαφερει η ηλικια μου μεγαλε τζι;.....καταλαβα παλι δεν εχεις να πεις κατι σωστο(και τι να πεις αλλωστε;...ο τυπος με ενα ποδι και μας εβαλε σε ολους τα γυαλια) και αρχισες τα ιδια....θα ξεκινησεις να βριζεις σε λιγο παλι η να ειρωνευεσαι;κανε οτι θελεις απο τα δυο αλλωστε η διανοητικη σου ηλικια δεν σου επιτρεπει κατι παραπανω,οποτε δεν σε παρεξηγει κανεις.

titanas1
Απών/απούσα

spirosmtb wrote:
κλειδι
cocahontes έγραψε:
Και τι είμαι εγώ Plannet να σου πω τι γράφει ο καθένας στο site του, ρώτα τους.
Ποιος σου είπε πως το κλειδί είναι για να «παίρνουν μπροστά»; Το κλειδί δεν υπάρχει σε όλα, αλλά στα περισσότερα και έχει να κάνει με την ασφάλεια της πανάκριβης, σχετικά, μπαταρίας τους.
Εγώ δεν κολλάω σε τίποτα, εσύ κολλάς. Δεν θέλεις να καταλάβεις πώς τα ηλεκτρικά ποδήλατα είναι ποδήλατα και όχι μοτοποδήλατα.

Απάντησα σε αυτά και έχω ανακαλύψει το πόσο φανταστικό είναι να κυκλοφορείς καθημερινά με ποδήλατο, παντού και πάντα.

-1)Το κλειδί υπάρχει για να ασφαλίζει την μπαταρία στην θήκη της.
-2)Ενεργοποίηση συναγερμού
-3)Διακόπτης ρεύματος προς κατανάλωση

οπως ακριβως και στα μοτοποδηλατα!!!!


-Δεν μπορώ να καταλάβω τι κόλημα έχουν ορισμένοι με τα ebikes. Kάποιοι τα γουστάρουν και κάποιοι όχι. Ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Τα ebikes είναι ποδήλατα υβριδικά. Είτε αυτό αρέσει σε κάποιους είτε όχι. Δεν είναι τυχαίο που η μία μετά την άλλη εταιρεία ποδηλάτων σπεύδει να παρουσιάσει κάποιο ebike στα μοντέλα της. Άλλα 9 στα 10 τα παρουσιάζουν εταιρείες ποδηλάτων.

spirosmtb
Εικόνα spirosmtb
Απών/απούσα

titanas1 wrote:
spirosmtb wrote:
κλειδι
cocahontes έγραψε:
Και τι είμαι εγώ Plannet να σου πω τι γράφει ο καθένας στο site του, ρώτα τους.
Ποιος σου είπε πως το κλειδί είναι για να «παίρνουν μπροστά»; Το κλειδί δεν υπάρχει σε όλα, αλλά στα περισσότερα και έχει να κάνει με την ασφάλεια της πανάκριβης, σχετικά, μπαταρίας τους.
Εγώ δεν κολλάω σε τίποτα, εσύ κολλάς. Δεν θέλεις να καταλάβεις πώς τα ηλεκτρικά ποδήλατα είναι ποδήλατα και όχι μοτοποδήλατα.

Απάντησα σε αυτά και έχω ανακαλύψει το πόσο φανταστικό είναι να κυκλοφορείς καθημερινά με ποδήλατο, παντού και πάντα.

-1)Το κλειδί υπάρχει για να ασφαλίζει την μπαταρία στην θήκη της.
-2)Ενεργοποίηση συναγερμού
-3)Διακόπτης ρεύματος προς κατανάλωση

οπως ακριβως και στα μοτοποδηλατα!!!!


-Δεν μπορώ να καταλάβω τι κόλημα έχουν ορισμένοι με τα ebikes. Kάποιοι τα γουστάρουν και κάποιοι όχι. Ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Τα ebikes είναι ποδήλατα υβριδικά. Είτε αυτό αρέσει σε κάποιους είτε όχι. Δεν είναι τυχαίο που η μία μετά την άλλη εταιρεία ποδηλάτων σπεύδει να παρουσιάσει κάποιο ebike στα μοντέλα της. Άλλα 9 στα 10 τα παρουσιάζουν εταιρείες ποδηλάτων.

γιατι δεν εξεταζεις το κολλημα που εχουν καποιοι με τα ebikes θετικα και οχι αρνητικα;ας καβαλησει οποιος θελει αλλα μη μας ζαλιζετε αλλο σε ενα forum το οποιο αν δεις πως ξεκινησε θα καταλαβεις οτι ο τυπος κανει διαφημιση και σε τυπο ποδηλατου και σε καταστημα και εχει και καποια τσιρακια που οταν δεν εχουν τι να πουνε αρχιζουν τις ειρωνιες και τις υβρεις...λες να εχει καταστημα ο ιδρυτης και τα τσιρακια του να ειναι υπαλληλοι;καθολου αδυνατο δεν μου φαινεται με το παθος που απαντανε οταν λεμε την αντιθετη αποψη μας,η οποια μπορει να ειναι και λαθος αλλα δεν παυει να ειναι αποψη...τελος παντων δεν θελω να χαλασω την ορεξη μου μερες που ειναι.οποιος καθυστερημενος θελει απο εδω και περα ας συνεχισει τις ειρωνιες...και ας περιμενει τον αγιο βασιλη να του κανει δωρο ενα ebike

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

spirosmtb wrote:
greatg wrote:
spirosmtb wrote:
με ενα ποδι ο αλλος και εμεις ασχολουμαστε ακομα με τους χειρογκαζακιδες;

Πόσο χρονών είπαμε ότι είσαι;

σε ενδιαφερει η ηλικια μου μεγαλε τζι;.....καταλαβα παλι δεν εχεις να πεις κατι σωστο(και τι να πεις αλλωστε;...ο τυπος με ενα ποδι και μας εβαλε σε ολους τα γυαλια) και αρχισες τα ιδια....θα ξεκινησεις να βριζεις σε λιγο παλι η να ειρωνευεσαι;κανε οτι θελεις απο τα δυο αλλωστε η διανοητικη σου ηλικια δεν σου επιτρεπει κατι παραπανω,οποτε δεν σε παρεξηγει κανεις.

Δεν χρειάζεται να χάνεις την ψυχραιμία σου. Εξάλλου αν κάποιος δεν έχει να πει κάτι σε αυτό το τόπικ αυτός είσαι εσύ. Άντε να παίξεις με τα playmobil σου και άσε αυτούς που τους ενδιαφέρει το θέμα να πουν ότι έχουν να πουν.

spirosmtb
Εικόνα spirosmtb
Απών/απούσα

φαινεται απο τις απαντησεις σου ποσα πολλα εχεις να πεις ψυχραιμε μεγαλε τζι...οσο για τα playmobil ειναι προτιμοτερα για παιχνιδι απο το λαστιχακι σου(εγινε με τα χρονια...)ευτυχως βεβαια που υπαρχει και αυτη η απροσωπη επικοινωνια με το ιντερνετ και μπορεις πισω απο μια οθονη υπολογιστη να ειρωνευεσαι χωρις τον φοβο να εξαγριωσεις τον συνομιλητη σου και να σου τραβηξει το αυτακι για να σε συνετισει....μ αρεσεις μεγαλε τζι...συνεχισε το και αλλο...καιρο εχω να γελασω με εναν μεγαλο (τζι);...χαχαχαχαχαχαα

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

spirosmtb wrote:
φαινεται απο τις απαντησεις σου ποσα πολλα εχεις να πεις ψυχραιμε μεγαλε τζι...οσο για τα playmobil ειναι προτιμοτερα για παιχνιδι απο το λαστιχακι σου(εγινε με τα χρονια...)ευτυχως βεβαια που υπαρχει και αυτη η απροσωπη επικοινωνια με το ιντερνετ και μπορεις πισω απο μια οθονη υπολογιστη να ειρωνευεσαι χωρις τον φοβο να εξαγριωσεις τον συνομιλητη σου και να σου τραβηξει το αυτακι για να σε συνετισει....μ αρεσεις μεγαλε τζι...συνεχισε το και αλλο...καιρο εχω να γελασω με εναν μεγαλο (τζι);...χαχαχαχαχαχαα
Ξέρεις, το διασκεδάζω αφάνταστα που εξαγριώνω τύπους σαν και εσένα. Αν είχες λίγη ευρύτητα πνεύματος (το λέω όσο πιο ευγενικά μπορώ) θα καταλάβαινες ότι το greatg μπορεί και να μη βγαίνει από το great g. Αυτά που λες για την ανωνυμία στο internet ισχύουν αμφίδρομα. Αυτά τα έχεις ξαναπεί και παλιότερα αλλά κανένας σοβαρός άνθρωπος δεν κάθετε να ασχοληθεί μαζί τους. Ούτε και εγώ θα το κάνω. Σου είπα, δεν χρειάζεται να χάνεις την ψυχραιμία σου, αν και με διασκεδάζει αφάνταστα.
Ξανά συγνώμη από τους υπόλοιπους για τα off topic. Όλο λέω να μην απαντήσω αλλά δεν αντέχω την βλακεία. Δεν ξαναασχολούμαι με το παραπάνω Αγνώστου Ταυτότητος Ιπτάμενο Αντικείμενο.

spirosmtb
Εικόνα spirosmtb
Απών/απούσα

ουτε και εγω θα ασχοληθω αλλο με ενα θρασυδειλο ηλιθιο πουλερικο....και η πραγματικοτητα ειναι οτι δεν με εξαγριωνει η βλακεια σου(δυστυχως κυκλοφορουν και αλλοι ηλιθιοι θρασυδειλοι σαν εσενα).τωρα μετα απο αυτο αφου κλαψεις στον ωμο της μαμας σου μπουλη ξανακατσε στην καρεκλα σου και συνεχιζε να λες τις βλακειες σου....σε εχουν καταλαβει ηδη ποσο πολυ δυσκολευεσαι να απαντησεις....χαχαχαχαχαχα...βλημα!!!!!!

Ka0s
Εικόνα Ka0s
Απών/απούσα

Μπορείτε επίσης να τα πείτε και σε pm...

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

spirosmtb wrote:
ουτε και εγω θα ασχοληθω αλλο με ενα θρασυδειλο ηλιθιο πουλερικο....και η πραγματικοτητα ειναι οτι δεν με εξαγριωνει η βλακεια σου(δυστυχως κυκλοφορουν και αλλοι ηλιθιοι θρασυδειλοι σαν εσενα).τωρα μετα απο αυτο αφου κλαψεις στον ωμο της μαμας σου μπουλη ξανακατσε στην καρεκλα σου και συνεχιζε να λες τις βλακειες σου....σε εχουν καταλαβει ηδη ποσο πολυ δυσκολευεσαι να απαντησεις....χαχαχαχαχαχα...βλημα!!!!!!

Έχεις pm.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Ka0s wrote:
Μπορείτε επίσης να τα πείτε και σε pm...

Πιστεύεις πως εκεί είναι το θέμα????

Basscadet
Εικόνα Basscadet
Απών/απούσα

Καλησπερα,
βρεθηκα εδω ψαχνοντας πληροφοριες για το τι παιζει με τα e-bikes στην Ελλαδα μπας και γλυτωσω την εισαγωγη ενος kit μετατροπης για την μπροστινη ροδα. Να παρω ενα ετοιμο ειναι εντελως εκτος σαν ιδεα γιατι α) ειναι πανακριβα β) έχω ήδη ποδήλατο γ) δεν το θελω σαν 100% κινηση με μοτερ αλλα σαν υποβοηθηση για να επεκτεινω την εμβελεια δ) ειναι η πιο ελαφρυα λυση (7-10 κιλα μοτερ και μπαταριες). Πριν 3 μηνες εκανα εγχειρηση στο γονατο, εκοψα τρεξιμο + ποδηλατο και δυστυχως κανω μονο περπατημα (σαν κατι παππουδες καρδιακους). Η ερωτηση που εχω αν ξερει καποιος να μου πει ειναι: αν υπαρχει καποιος τροπος να ρυθμιζεις την ταχυτητα που δινει το μοτερ για να μην τρεχει 100% αυτο αλλά απλά να υποβοηθάει και αν εχει φορτιστη πανω στη ροδα για να γεμιζει τις μπαταριες πχ στις κατηφορες ή στο ίσιωμα όταν κανω πεταλι. Ειδα επισης ολα τα κιt δινουν χειρολαβες (επιταχυνση + φρενο;), τι κανω με τα ηδη υπαρχοντα φρενα του ποδηλατου; Πως σταματαει οταν δεν χρησιμοποιω το μοτερ; Απ οτι βλεπω βρισκεις kit κομπλε με μπαταριες γυρω στα 300-350 euro τελικη, ισως και να παιζει και λιγο πιο φτηνο αν ψαχτεις να στο στειλουν απ εξω (καμια σχεση με τα πανακριβα ετοιμα).

sofisak
Απών/απούσα

καλησπερα σε ολους!!! εγω θα αναφερθω σε αυτους που εχουν παρει ειδη e bike... εκανα μια πρωτη κινηση με ενα "κανονικο" αλλα με τις ανηφορες του βυρωνα, οπου μενω, δεν τα καταφερα...στις κατηφορες παντως μια χαρα πηγαινα...;Ο)Θελω ενα μεσο για να κανω τις δουλειες μου και μου φανηκε καλη ιδεα...αλλα και παλι αμφιβαλω αν τα καταφερνει στις ανηφορες του Βυρωνα...η περιοχη εδω ειναι Γουβα με αποτομες ανηφορες και κατηφορες! το εχετε δοκιμασει σε ανηφορες ανω των 20 μοιρων? εκει μ'ενδιαφερει εμενα...ευχαριστω!