Single / fixed. Ελάχιστη έρευνα αγοράς.

52 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Ka0s
Εικόνα Ka0s
Απών/απούσα

Γίνεται να στήσεις ποδήλατο και χωρίς να σου πάει ο κούκος αηδόνι, μπορείς να φτιάξεις ένα entry level build και στην περίπτωση που κάνεις αναπαλέωση λογικό είναι να σου βγούν περισσότερα.

Μ.ΚΑΠΑ
Εικόνα Μ.ΚΑΠΑ
Απών/απούσα

Αποκλείεται να ζυγίζει 13kg. Είναι υπερβολικά πολύ για single speed. Το αστείο είναι ότι αν διαβάσετε τις 2 απαντήσεις των staff members στην αντίστοιχη ερώτηση στο Evans δεν ξέρουν να απαντήσουν με σιγουριά(!) Αν και το πιο λογικό είναι να ισχύει αυτό που γράφει ο 2ος τύπος. Ότι δεν έχει ζυγίσει ένα αλλά το σήκωσε και ούτε και αυτός πιστεύει ότι είναι 13kg.

Tsag-Ataq
Εικόνα Tsag-Ataq
Απών/απούσα

Ka0s wrote:
Γίνεται να στήσεις ποδήλατο και χωρίς να σου πάει ο κούκος αηδόνι, μπορείς να φτιάξεις ένα entry level build και στην περίπτωση που κάνεις αναπαλέωση λογικό είναι να σου βγούν περισσότερα.

Σίγουρα γίνεται να φτιάξεις και από παλιό ποδήλατο fixie χωρίς να δώσεις μια περιουσία. Καταρχάς, κρατάς τους παλιούς τροχούς και γλιτώνεις έτσι 100-150€. Αφαιρείς απλά την κασέτα από το παλιό κουρσάκι και απλά βάζεις spacers και το γρανάζι που θες (fixed ή free). Δισκοβραχίωνα και μεσαία τριβή τα κρατάς αν είναι σε καλή κατάσταση, τιμόνι, σέλλα, φρένα κρατάς ό,τι θέλεις και βάψιμο με spray. Ok έφτιαξες ένα fixάκι ξοδεύοντας το minimum (ίσως και λιγότερα από 100€) που κατά πάσα πιθανότητα θα υστερεί αισθητικά. Οπότε, αν θες να είναι και λίγο όμορφο, τα σκάς για καινούριους deep V τροχούς, για λαιμό nitto, για crankset sugino, για dia compe μανέτα/ες, χρωματιστά λάστιχα, χρωματιστή αλυσίδα κ.ο.κ.
Kaos, ακόμα και entry level που λες, για να το στήσεις από την αρχή (όπως προαναφέρθηκε και από τον parias), τελικά θα σου βγει πιο ακριβό από να το πάρεις έτοιμο.
Μόνο για το fixie frame/fork πρέπει να δώσεις 200-300€, τουλάχιστον άλλα 100 για τροχούς, και άλλα 100-200 σε περιφερειακά...

Μ.ΚΑΠΑ, ρίξε καμιά ματιά στο www.fixedgeargallery.com να δεις builds fixed gear ;)

Ka0s
Εικόνα Ka0s
Απών/απούσα

Το single/fixed πιστεύω είναι προσωπικό ποδήλατο, το χτίζεις, δεν το αγοράζεις καλύτερα λοιπόν να δώσω 700 ευρώ και να το έχω όπως θέλω εγώ(δεν εννοώ στυλιστικά, τεχνικά εννοω) -γίνεται και με λιγότερα- παρά να πάρω ένα έτοιμο με 500 ευρώ, που να μην με βολεύουν οι σχέσεις, να μην με βολεύει το τιμόνι, ο λαιμός, η σέλα το ένα το άλλο και να δώσω αλλα 400 ευρώ

parias
Εικόνα parias
Απών/απούσα

Αλλα: Το στησιμο ενος ποδηλατου αγοραζωντας σκορπια μερη ειναι αρκετα ακριβοτερο απο πιο συνολικες λυσεις.

Για ενα σ/φ build, απο το μηδεν, μου φαινεται δυσκολο το κατω απο 800, αδυνατο σχεδον το κατω απο 500.

Ο προχειρος υπολογισμος συνηθως υπο-υπολογιζει το κοστος.

Σκελετος
Πηρουνι
Μεσαια τριβη
Κεντρα τροχων
Δισκοβραχιωνας
ποτηρια λαιμου
Παλουκοσελο
Λαιμος
Τιμονι
Σελα
Μανετες
Φρενα
Πεταλια
Συρματοσχοινα
Στεφανια
Ακτινες
Φακαρολες
Σαμπρελες
Λαστιχα
Bartape-Grips
Αλυσιδα
Sprocket
Lockring
Βιδα σελας-πιαστρακι
Καλουπιεδες-powergrips-κατι αναλογο
2 Φωτακια.
2 Πεταλα.

Xωρια τα εργαλεια και τα εργατικα και τα μεταφορικα.

Αγνοωντας τα δυο τελευταια (φωτα-πεταλα), οποιος βρει λυση

ΥΓ2: Ολα τα ποδηλατα ειναι μοναδικα και προσωπικα! Ακομα και τα velib (τα ενοικιαζομενα ποδηλατα του παρισιου) το καθενα ειχε μια δικια του προσωπικοτητα και ιστορια. Την εφημεριδα στο καλαθακι που αφησε ο προηγουμενος, την σελα που ειναι ψηλα (αν ειναι γυρισμενη αναποδα σημαινει βλαβη), την διαφορετικη συμπεριφορα που εχει το καθενα γεναιο velib στον δρομο. Τουλαχιστον ετσι το βλεπω εγω.

Tsag-Ataq
Εικόνα Tsag-Ataq
Απών/απούσα

+1000 parias

Ka0s
Εικόνα Ka0s
Απών/απούσα

Δεν είναι δύσκολο απλά θέλει ψάξιμο, όχι
>
>

Μ.ΚΑΠΑ
Εικόνα Μ.ΚΑΠΑ
Απών/απούσα

Μίλησα με τον τύπο από FGA και μου είπε επί λέξη: Το πιο τίμιο από όλα όσα μου δείχνεις είναι το feather. Με την προοπτική να αλλάξω straps στα πετάλια και αργότερα πεταλιέρα. Γενικά η γνώμη του ήταν να μαζέψω €200 παραπάνω και να πάρω track bike. Εγώ όμως δεν έχω ανάγκη track bike(!) εγώ θέλω ένα απλό single/fixed road bike που να μην είναι για πέταμα. Εν τέλη, με τα όσα έχω μάθει τις τελευταίες μέρες και όπως το βλέπω τώρα, συμφωνώ με τον Ka0s. Αξίζει να λιώσεις στην έρευνα και να μαζέψεις σιγά σιγά αυτό που θες, όπως το θες. Σίγουρα θα κοστίσει περισσότερο από ένα έτοιμο feather αλλά το αποτέλεσμα σε ανταμείβει.

parias
Εικόνα parias
Απών/απούσα

Σιγουρα θα σου κοστισει και περισσοτερο απο οσο αρχικα υπολογιζεις (οχι μονο απο το fuji)

Εκτος αν εισαι εμπειρος μηχανικος ποδηλατων, η αφιερωσεις τουλαχιστον ενα τριμηνο στην ερευνα.

Να θεσω ενα-δυο ερωτηματα απο το μελλον πχ:

Τι γραναζωμα να βαλω?
Τι μηκος cranks να βαλω?
Τι τυπο μανετας να βαλω?
Τι τυπο και τι μηκος και κλιση λαιμου να βαλω? Πως θα το υπολογισω απο πριν χωρις να εχω κανενα απο τα υπολοιπα μερη του συστηματος?
Πως θα δενουν ολα αυτα μαζι? (Αισθητικα, λειτουργικα, μεγεθος...)

και....ποσα πραγματα τελικα θα αγοραστουν διπλα?

Δεν τα λεω για να σε μεταπισω. Απλα για ενημερωση. Αυτο που πας να κανεις προυποθετει "βιτσιο" με την καλη ενοια.Δηλαδη, καθαρα λογοι "συμφεροντος" αν δεν εχεις διαφορα "μικροβια" (ποδηλατου,κατασκευης,μηχανικης,δημιουργειας κλπ κλπ) δεν αρκουν για να κανει καποιος δικο του build. (To fuji, ειναι οντως τιμιο.)

Χωρις φυσικα να πεταω μπηχτες σε κανεναν εδω γυρω, υπαρχουν και αυτοι που θελουν custom build, απλα και μονο γιατι εχουν περισσοτερα να χωσουν (λεφτα) και ειναι λιγο σε φαση πουλ-μουρ.

Parts & stores (mainly s/f)

http://www.paulcomp.com/rdcrank.html
http://www.velosolo.co.uk/shopbar.html
http://www.hubjub.co.uk/eai/eai.htm
http://www.sjscycles.co.uk/
http://www.philwood.com/
http://store.velo-orange.com/
http://www.dodicicicli.com/pages/shop

Go on now. Go Get your parts!

ΥΓ: Πως παει η παροιμια? Στο τριτο σπιτι που χτιζεις μαθαινεις? Καπως ετσι...

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

"και....ποσα πραγματα τελικα θα αγοραστουν διπλα"

Άστα να πάνε, εγώ ένα custom κουρσάκι χτίζω εδώ και 2 μήνες και όσο πλησιάζω σε τιμόνια και λαιμούς αρχίζω να τα βλέπω διπλά και τριπλά

Στο ερώτημα αν γίνεται να φτιάξεις μονοτάχυτο κάτω από 500 Ευρώ η απάντηση είναι "ναι, γίνεται" αλλά θα κάνεις αρκετές παραχωρήσεις.

Θα βάλεις generic ανταλλακτικά σε παλουκόσελο, τιμόνια, λαιμούς, ποτήρια, πεταλιέρες, πετάλια, τριβές, αλυσίδες, φρένα, μανέτες, σέλα, φακαρόλες, σαμπρέλες, λάστιχα, ταινία/grips, τροχούς. Υπολογίζω 150-200 Ευρώ το σύνολο. Mένουν 300-350 Ευρώ για σκελετο, πηρουνι, sprocket, αποστάτες, τεντωτήρας αλυσίδας, lockring. Αν κινηθείς με αντίστοιχη λογική θα σου μείνουν και λεφτά.

Φυσικά θα καταλήξεις με ένα ποδήλατο για βσική μετακίνηση. Αυτό σημαίνει ότι σε 200-300χλμ η τριβή θα κλάσει, τα πετάλια ίσως στραβώσουν, τα φρένα θα έχουν ελαστικότητες κλπ κλπ.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Δεν κατέχω το θέμα fixed/ ss αλλά από όσα έχω διαβάσει και ειδικά από τις τελευταίες 2 αναρτήσεις των Parias & Eaglos ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ, αυτό που κατάλαβα είναι ότι:

.... ένα ποδήλατο κατηγορίας fixed/ss, (όπως ΣΗΜΕΡΑ ενοούμε το ss, και όταν μιλάμε για custom-ιές) ΙΣΩΣ δεν είναι και το καταλληλότερο για ΠΡΩΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ (ή ποδήλατο επανένταξης ή όπως αλλιώς το ονομάσετε). Θέλει καλό ψάξιμο, αλλά πριν θέλει γνώση.
Και καλά, έστω ότι διάβασες και άκουσες μια γνώμη. Αν δεν έχεις καβαλήσει και δεν έχεις βιώσει τι σημαίνει πχ αλουμινένιος ή ατσάλινος σκελετός, τι σημαίνει 40αρης δίσκος ή 42αρης και τι σημαίνει 14αρι ή 16αρι γρανάζι πίσω ή τι σημαίνει ποδηλατώ με fixed ... γιαχαραντάν....

..... όπως σε όλες τις κατηγορίες, σε όλα τα "αγαθά", αν θέλεις κάτι οικονομικό, πας σε "έτοιμο". Αν θέλεις κάτι "εντελώς στα μέτρα σου" θα χώσεις χρήμα, θα παίξεις με το κλασσικό "δοκιμή και σφάλμα" και θα μάθεις. Κάποιες φορές και από ένα σημείο και πέρα ΑΞΙΖΕΙ. Για κάποιον που κάνει τα πρώτα του βήματα ΙΣΩΣ να μην αξίζει (ούτε τον κόπο ούτε τα χρήματα). Προσωπική μου άποψη και με συμπαθάτε ...

Μ.ΚΑΠΑ
Εικόνα Μ.ΚΑΠΑ
Απών/απούσα

@parias & Eaglos

Ένα κάποιο βίτσιο και μικρόβιο υπάρχει. Για να θέλω να καβαλήσω και single/fixed. Χρήματα από την άλλη δεν υπάρχουν. Το κυριότερο όμως, είναι ότι δεν υπάρχει χρόνος. Αν πάρεις την απόφαση να χτίσεις ποδήλατο τα χρήματα τα βρίσκεις. Αλλά αν είσαι και στην μέση του μεταπτυχιακού σου, και τα χρήματα να βρεις, δεν βρίσκεις τον χρόνο. Ούτε μπορώ να πω ότι θα γίνω κολλιτσίδα στον φίλο από FGA ή σε όλους μου τους γνωστούς από λόκαλ, για να μπορέσω να το χτίσω. Θα ήθελα πάρα πολύ να μπλεχτώ με αυτά τα θέματα. Θέλω να μάθω για την μηχανική των ποδηλάτων και όλα. Με ενδιαφέρει ο σχεδιασμός ποδηλάτων γιατί έχει τύχει να έχω σπουδάσει βιομηχανικό σχέδιο ως ένα σημείο. Ασχολούμαι με το σχέδιο τα τελευταία 7 χρόνια της ζωής μου. Τέτοια θέματα με συναρπάζουν.

@RockaRolla

Πρόκειται όντως για πρώτο ποδήλατο και ποδήλατο επανένταξης. Απέχω από τους δρόμους 5 χρόνια κλεισμένα και τότε δεν είχα καν κούρσα ή κάτι. Τότε έκανα BMX. Το ότι θέλω single/fixed δεν σημαίνει ότι θα το καβαλάω σπασμένος επί της Βασιλίσσης Αμαλίας και breakless, την πρώτη μέρα που θα το πάρω. Θέλω να πάρω single/fixed για συγκεκριμένους λόγους και όπως πολύ σωστά λες και εσύ, με την δοκιμή και το σφάλμα να μπω σε μια σειρά.

Όπως και να έχει, δεν μπορώ να σας ευχαριστήσω όλους αρκετά για τον χρόνο σας εδώ και ειδικά τον paria. Μπορείτε να έχετε το feather μου για όσες βόλτες θέλετε, όταν με το καλό το αποκτήσω :P

Καλή σας μέρα!

parias
Εικόνα parias
Απών/απούσα

Καποια σχολια:

Custom ποδηλατο: Νο-Νο για ποδηλατο "επανενταξης"

Σ/Φ: Ναι-Ναι για ποδηλατο "επανενταξης"

Επισης σπαστο κανει για ποδηλατο "επανενταξης" (οι εχτρα ευκολιες του συνηθως αγγιζουν χορδες και μαγευουν ατομα)

Επισης σ/φ ειναι το καλυτερο ποδηλατο και πιο ευκολο (σχετικα με τα αλλα να γινει custom.

Τα σ/φ ειναι λιτα και απλα (και γρηγορα). Επισης σχετικα οικονομικα και πολυ ανθεκτικα. Ακομα δεν θελουν παρα ελαχιστη συντηρηση. Μου φαινεται πολυ λογικη επιλογη για ποδηλατο επανενταξης, ειδικα για μη γνωστες-χωμενους-δεν θελουν να ασχοληθουν ανθρωπους. Απλα συνηθως η επανενταξη στο ποδηλατο ερχεται μετα απο μια μακρυα παραμονη σε καποιον καναπε οποτε το μια ταχυτητα τρομαζει τον κοσμο.

Ξαναλεω, οτι δεν πιστευω οτι τα συγχρονα μερη "χαλανε" ετσι ευκολα. Τα περισσοτερα που χαλανε, το κανουν γιατι εχουν σχεδιαστει για να χαλανε! (εσωτερικα κεντρα nexus πχ-πολυ αναλωσιμος σχεδιασμος για εσωτερικο κεντρο) Και παλι ομως ο χρονος ζωης τους, ειναι συνηθως υπεραρκετος. Τα παλια χρονια 1900πχ ηταν αδιανοητο οτι θα σου χαλασει η μεσαια τριβη μετα απο 300 χλμ πχ. Μια μανιβελα με ρουλεμαν ειναι! Δεν ειναι ουτε καποια μηχανικη ουτε καποια κατασκευαστικη προκληση. (Πισωπεταλο κεντρο του 1900 εχει κανει ΠΑΝΩ απο 100.000 ΜΙΛΙΑ. That beats a Rohloff!)

Εχω καβαλησει μεσαια τριβη κακοσυντηρημενη απο το 1950. Κανενα προβλημα. (λιγος θορυβος και αρκετες τριβες)

Εχω καβαλησει Μ.Τ. απο το 1970. ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Αρα αν κατι τα τιναξει προωρα μαλλον ειναι: Αστοχια υλικων λογο χαμηλων κατασκεαστικων στανταρ

Καταρευση λογο σχεδιαστικου λαθους

Καταρευση λογο σκοπιμοτητας κατασκευης. (Το κανω να χαλασει σκοπιμα στα χ χιλιομετρα, για να παρεις καινουργιο. Χαρακτηριστικα χαλαει παντα στο ιδιο σημειο η με τον ιδιο τροπο)

Μεταξυ μας, το μονο πραγμα που "με εχει αφησει" ποτε, ειτε λογο λιωσιματος, ειτε λογο βλαβης, ηταν οι ταχυτητες! (Και 2 ακτινες)

Rascal
Εικόνα Rascal
Απών/απούσα

Εγώ πάντως πριν από μερικούς μήνες ήμουν στην ίδια φάση.. Το μόνο bike Που δεν είχα δοκιμάσει ήταν Single. Και πήρα ένα από Wiggle. Πλέον όλα τα άλλα (εκτός από το σπαστό που είναι απείρως πρακτικό) μου φαίνονται δεινόσαυροι.

Wiggle

Evans

Το δικό μου είναι το Felt Brougham και αρκεί να σου πω πως 2-3 φορές τη βδομάδα κάνω Χαλάνδρι Κολωνάκι (20 - 25min) και πίσω. Είναι τόσο άνετο, ευέλικτο και απλό που μετά από λίγο καιρό δε θα θες κάτι άλλο..

Μ.ΚΑΠΑ
Εικόνα Μ.ΚΑΠΑ
Απών/απούσα

Θα δείτε και φωτογραφία μου σε λόκαλ banner απ' ότι φαίνεται :P

http://www.flickr.com/photos/mariokay/4360015649/

karaste
Απών/απούσα

na rotiso .ama paragilis podilato apo ameriki ,den sou pianoun ton kolo sto telonio.???

cinelius
Εικόνα cinelius
Απών/απούσα

karaste wrote:
na rotiso .ama paragilis podilato apo ameriki ,den sou pianoun ton kolo sto telonio.???

κανονικά και με το νόμο !! κοίταξε στην ευρωπαϊκή αγορά καλύτερα ..

xifias
Απών/απούσα

αφου single=απλοτητα τοτε γιατι ειναι περιπλοκη η τιμη?

γιατι ενα "απλο λιτο ποδηλατο" κοστιζει οσο ενα μετριας κατηγοριας κουρσι η ενα καλο μτβ?

βλεπω single με 800ε κ μαυτη την τιμη φανταζομαι οτι τα καβαλανε χιπστεραδες για μουρη κ ποζα,κ σαφως οπως καταλαβαινετε ουδεμια σχεση με το "ποδηλατο" εχει αυτο,γιατι αναιρειται η βασικη αρχη του,η οικονομια,ειτε μιλαμε για single ειτε για 27 ταχυτητες...

για μενα φιλε,μιας κ ερχεσαι απο bmx φαση οπως κ γω,κ επειδη μαρεσε κ μενα αυτο το χυμα του bmx,ητοι ορθοπεταλο κ αφθαρσια,

βρες ενα παλιοσκελετο απο κουρσα παλια,βαφτον σε φαναρτζη,παρε 2 ροδες εντρυ μια πεταλιερα μονη μια σελιτσα κ ενα ahead ανταπτορα για λαιμο,κ φτιαξε ενα ΑΠΛΟ ποδηλατο χωρις τις φιρμες που αρμεγουν την απλοτητα..

αν παλι εισαι ασχετος με τη συναρμολογηση,τραβα χωσε 200 ευρω κ παρε ενα σινγκλακι που κυκλοφορει,leader νομιζω?εκει γυρω.180-200 ευρω το βρισκεις.hi-ten σκελετος,φρενακια μανετες κομπλε,ισιο με λιγο ραιζ τιμονι.ελαφρυς εισαι,ουτε πεταλια θα σπασουν ουτε τριβες θα κλασουν.ελεος ημουν 95 κ παταγα σε πεταλια των 6 ευρω για 5κ χιλιομετρα..τα αλλαξα γιατι τα βαρεθηκα.ετσι κ συ μετα αλλαζεις αν δε σου κανει/αρεσει κατι.

να μη σαρεσει ομως,οχι επειδη δε γραφει πανω cinelli..

alekan
Εικόνα alekan
Απών/απούσα

Α γεια σου ρε xifias. Έχει κι άλλο.
http://www.sportsdirect.com/muddyfox-fixie-933102?colcode=93310250
+10€ μεταφορικά. Chromoly σκελετός.

xifias
Απών/απούσα

alekan wrote:
Α γεια σου ρε xifias. Έχει κι άλλο.
http://www.sportsdirect.com/muddyfox-fixie-933102?colcode=93310250
+10€ μεταφορικά. Chromoly σκελετός.

179,99 € +7 για Ελλαδα.καλο ντηλ για chromo.κ οι μανετες βολευουν να μπουν κ σε bullhorn τιμονι μετα.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

xifias wrote:
αφου single=απλοτητα τοτε γιατι ειναι περιπλοκη η τιμη?

γιατι ενα "απλο λιτο ποδηλατο" κοστιζει οσο ενα μετριας κατηγοριας κουρσι η ενα καλο μτβ?

βλεπω single με 800ε κ μαυτη την τιμη φανταζομαι οτι τα καβαλανε χιπστεραδες για μουρη κ ποζα,κ σαφως οπως καταλαβαινετε ουδεμια σχεση με το "ποδηλατο" εχει αυτο,γιατι αναιρειται η βασικη αρχη του,η οικονομια,ειτε μιλαμε για single ειτε για 27 ταχυτητες...

για μενα φιλε,μιας κ ερχεσαι απο bmx φαση οπως κ γω,κ επειδη μαρεσε κ μενα αυτο το χυμα του bmx,ητοι ορθοπεταλο κ αφθαρσια,

βρες ενα παλιοσκελετο απο κουρσα παλια,βαφτον σε φαναρτζη,παρε 2 ροδες εντρυ μια πεταλιερα μονη μια σελιτσα κ ενα ahead ανταπτορα για λαιμο,κ φτιαξε ενα ΑΠΛΟ ποδηλατο χωρις τις φιρμες που αρμεγουν την απλοτητα..

αν παλι εισαι ασχετος με τη συναρμολογηση,τραβα χωσε 200 ευρω κ παρε ενα σινγκλακι που κυκλοφορει,leader νομιζω?εκει γυρω.180-200 ευρω το βρισκεις.hi-ten σκελετος,φρενακια μανετες κομπλε,ισιο με λιγο ραιζ τιμονι.ελαφρυς εισαι,ουτε πεταλια θα σπασουν ουτε τριβες θα κλασουν.ελεος ημουν 95 κ παταγα σε πεταλια των 6 ευρω για 5κ χιλιομετρα..τα αλλαξα γιατι τα βαρεθηκα.ετσι κ συ μετα αλλαζεις αν δε σου κανει/αρεσει κατι.

να μη σαρεσει ομως,οχι επειδη δε γραφει πανω cinelli..

Χωρις να διαφωνω ιδιαιτερα.
cinelli ομως που εγραψες (και τα αντιστοιχα αλλα που ανεβαζουν την τιμη) δεν θα τα παρεις για single αλλα για fixed. Και αυτα στα 800 ευρω για fixed προοριζονται. Καποια στιγμη πρεπει να ξεχωρισουμε το συγκεκριμενο ωστε να ξερουμε και γιατι μιλαμε.
Και αντιθετα υπαρχουν πολλες ιστοριες τρομου απο ατομα που εχουν αυτο το singlaki που προτεινεις και δεν καταλαβαν καλα και το χρησιμοποιουσαν fixed. Σε fixed χρηση και τα πεταλια παιζει να παρεις στο χερι και να τα φτυσει η μεσαια τριβη και το πισω κεντρο να κουρεψει (υπαρχουν και περιπτωσεις με ξεκολλημενο σκελετο, νομιζω ειχε αναφερθει μια στο παλιο athens fixed gear) και δεν εχει να κανει τοσο με το βαρος του αναβατη οσο με το πως το οδηγας.

Για single speed χρηση τωρα μπορεις να πεσεις πολυ χαμηλα στην τιμη και δεν υπαρχει και κανενας ιδιαιτερος κινδυνος αρκει να εχεις επιγνωση του τι εχεις παρει. Παντως απο τα δυο που προτεινωνται καλυτερα να παρει ενα παλιο σκελετο και να τον ντυσει μονος του (παρα πολυ καλυτερα).

Επισης να επισημανω οτι γραφουμε σε αρχικα θαμμενο θεμα (του 2010).