Ξανά Χρόνια Πολλά φίλοι!!!
Αυτές τις μέρες γενικά χαλαρώνω ψάχνοντας τις on line ποδηλατικές αγορές και εκτός του ότι γίνεται ένας χαμός εκπτώσεων με ποδήλατα κανόνια του 2010, που εξαντλούνται σε χρόνο dt, έχω μαγευτεί από το εξής είδος: ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΚΟΥΡΣΕΣ. Σημαντικές εταιρείες παράγουν κούρσες ειδικά για γυναίκες, που συνδυάζουν τα κατάληλα τεχνικά χαρακτηριστικά και την ομορφιά της εμφάνισης, που τουλάχιστον σ' εμένα ασκούν σαν συνδυασμός, το ομολογώ, τεράστια "επίδραση"(ζήτωωωωωω!@!@!@@!@!@γιούχουουουου κλπ). Δυστυχώς, δεν έχω τα χρήματα αυτό τον καιρό να μου κάνω δωράκι. Θα μου πείτε ποιός έχει; Τέλος πάντων φάτε μάτια ψάρια. Ποτέ δεν έβλαψε να ονειρευόμαστε.
Στην Ελλάδα το είδος γυναικεία κούρσα δεν το έχω συναντήσει. Οι εταιρείες αντιπροσωπεύονται φυσικά. Δεν έχουν ζήτηση; Φινέτσα και τεχνική αρτιότητα δεν είναι τόόόσο σημαντικά για τις ελληνίδες κουρσάρους;
Δώστε τα φώτα σας όσοι ξέρετε, αν ξέρετε. Και πείτε τη γνώμη σας οι γυναίκες για το γιατί βρίσκουμε πχ υβριδικά γυναικεία ή πόλης γυναικεία, αλλά όχι κούρσες...
Αξιολόγηση: 
0 ψήφοι
                      
  
Κατ' αρχήν η διάκριση σε "γυναικείο" ποδήλατο ΔΕΝ υφίσταται. Υπάρχουν τα πλαίσια που λέγονται STEP THROUGH όπερ σημαίνει πως εάν φορώ φούστα μπορώ να περνώ τα πόδια μου από μπροστά. Κάτι τέτοιο βέβαια δεν έχει να κάνει με τις κούρσες ή τα ΜΤΒ παρά μόνο για τα city.
Αν λοιπόν πάρω ένα STEP THROUGH πλαισιο και το βαψω ροζουλί έχω φτιάξει ένα καταπληκτικό "γυναικείο" ποδήλατο! Με άλλα λόγια ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ και το πως βλεπουμε τη γυναίκα στη σύγχρονη κενωνία, ΓΚΑΤ ΙΤ?
Τώρα θα ακούσετε πολλές θεωρίες για αντρικές λεκάνες και γυναικείες, για μακριά χέρια και κοντά κι άλλες ωραίες ΠΙΠΕΣ! Αν τις πιστέψετε δεν γκόου αχέντ εντ μπάι...
Αν πάλι ψάχνετε για την αλήθεια βρείτε μια κούρσα που να ταιριάζει στο νούμερό σας και φτιάχτε την όσο μπορείτε καλύτερα.
Δεν ήθελα να είμαι επιθετικός,συγνώμη αν βγαίνει κάπως άσχημα.
Ο μέσος όρος του ανδρικού και του γυναικείου σώματοτυπου στην αγωνιστική ποδηλασία εχει μεγάλη διαφορά.
Αυτό μεταφράζεται στο ότι μια κοπέλα δεν θα μπορέσει να βρει μέγεθος κούρσας στα μετρά της στα κορυφαία μοντέλα των εταιρειών(το μικρότερο ανδρικό φαντάζει δυσανάλογα μεγάλο).
Ετσι βρίσκουμε μοντέλα τα οποία έχουν πολύ περιορισμένη γκάμα μεγεθών προς τα μικρά μεγέθη έτσι ώστε οποίες κοπέλες δεν βρουν κάποια κούρσα από τα κορυφαία μοντέλα να βρουν αυτό που τους ταιριάζει στο συγκεκριμένο μοντέλο.
Εξαιρετικό παράδειγμα το μιμοσα της βίλιερ ή το εξαιρετικό ποδήλατο της Χατζή(φιδουσα)που μάλλον έγινε κατά παραγγελία.
Μην παραβλέπεται το γεγονός πως τα κορίτσια δεν θα πάνε για ψώνια στο φουρνο με αυτά τα ποδήλατα αλλά θα καλύψουν αποστάσεις άνω των 200χλμ πολλές φορές και δίνοντας και κάτι παραπάνω από τις δυνάμεις τους.
Χρόνια πολλά σε όλους και ειδικά σε σένα Βαγγελιώ μου...
Η κούρσα μου είναι από τη γυναικεία σειρά της Cube και αυτό μεταφράζεται σε κοντύτερο οριζόντιο σωλήνα, στενότερο τιμόνι και μια κάπως πιο φαρδιά σέλα (όσο είναι εφικτό σε μια κούρσα αυτό...). Οταν έψαχνα για κούρσα πριν 1-2 χρόνια δεν υπήρχε πουθενά να δοκιμάσω στο νούμερό μου, πόσο μάλλον γυναικείο μοντέλο.
Μικρά νούμερα δεν υπάρχουν στα μαγαζιά γιατι δεν υπάρχει ζήτηση... οι κούρσες είναι ακριβές και το βρίσκω λογικό το να μην φέρει κάποιος μια γυναικεία κούρσα νο48 απλά για ντεκόρ στη βιτρίνα του. Δυστυχώς ο μόνος δρόμος είναι να βρεις πολύ προσεκτικά το νουμερό σου, ανάλογα και με την εταιρεία και μετά να την παραγγείλεις (η αναμονή μπορεί να είναι αρκετή, γκρρρρ). Ελπίζω, κάποια στιγμή, να κάνεις μια δώρο και εσύ στον εαυτό σου!
Πολλές εταιρίες υποστηρίζουν ότι δεν πρέπει να υπάρχει διαχωρισμός ανάμεσα στο φύλο αλλά ανάμεσα στα ύψη. Δηλαδή, εγώ που είμαι 1,72 και η 'Μαρία' που είναι 1,72 χρειαζόμαστε το ίδιο ποδήλατο απλά μπορεί να θέλουμε άλλη σέλα και άλλο τιμόνι. Έτσι λέει ότι το κάθε νούμερο του ίδιου μοντέλου πρέπει να είναι ξεχωριστό, όχι να φτιάξουμε μια γεωμετρία για το 56 και να έχουμε τις ίδιες αναλογίες για όλα τ άλλα νούμερα.
έχω ήδη μία απ'το καλοκαίρι και μάλιστα θρυλική κι αξιοζήλευτη που έχω φτιάξει με μεράκι και είμαι πολύ ερωτευμένη μαζί της κι έχω βορείως και νοτίως δοκιμάσει την ελαφράδα της για κάμποσα χιλιομετράκια. Δυσκολεύτηκα όμως αρκετά με τις παλάμες και τον αντίχειρά μου, που ούτως ή άλλως έχει τις αιτίες του να πονάει απ' τη δουλειά κι ακόμα και τώρα που είναι σάρκα απ' τη σάρκα μου η αγαπημένη μου Ροζαλία, όταν την χρησιμοποιώ νιώθω ένα στρεσάρισμα στους αγκώνες και στους μυς των ώμων. Μοιάζει να'ναι το μέγεθός μου, όσον αφορά στο ύψος, αλλά αυτό με τον οριζόντιο σωλήνα και το τιμόνι ακόμα, ίσως έχει κάτι που με ψιλοπαιδεύει. Ίσως ένα κλάσμα διαφορά απ' αυτό που θα μου έκανε. 1.5 μέτρο άνθρωπος είμαι. Κι επειδή πιστεύω, ότι η χρήση ενός ποδηλάτου αναδεικνύει αλληλένδετα τον χρήστη και το ποδήλατο, μέλει να αποδειχτεί. Η πρώτη μου κούρσα είναι εξ άλλου. Δεν θα πω τι ερωτεύτηκα σε γυναικείες κούρσες στα ξένα σάϊτ απ' το καλοκαίρι κι εδώ, για να μη κάνω διαφήμιση. Πάντως, ας πουν όσοι μπορούν τη γνώμη τους. Θα ωφεληθούμε ούτως ή άλλως.
Και για να κάνω ένα μικρό σχόλιο για τα προηγούμενα. Scrabler έχεις εν μέρει δίκιο. Σωστή η στάση να διαμορφώνει κανείς το ποδήλατό του στα μέτρα του. Το έχω κάνει κι εγώ με τον τρόπο μου. Όπως όμως προσδιόρισε και ο επόμενος laou laou πρόκειται για κούρσες που απευθύνονται σε άτομα που τους ενδιαφέρει η απόδοση και δεν είναι απλά για βόλτα και για ψώνια στη γωνία. Μερικές έχουν διαμορφωθεί κατόπιν παραγγελίας συγκεκριμένων ομάδων.
Kaos, δυστυχώς αυτό με τα περιορισμένα νούμερα στα αντρικά είναι περιοριστικό για κοντές κυρίες όπως εγώ.
@ Ka0s
Ειμαι υπέρ της άποψης των άλλων εταιρειών (αυτών που εμπορεύονται, θα μου πεις, γυναικείες κούρσες).
Η γυναικεία ανατομία διαφέρει απο την αντρική και δε νομίζω ότι μόνο το ύψος είναι παράγοντας για το σωστό ποδήλατο. Για μια γυναίκα με στενή λεκάνη και φαρδιούς ώμους, οποιαδήποτε κούρσα ίσως είναι καλή αλλά για εμάς τις υπόλοιπες χρειάζονται προσαρμογές (ειδικά στο τιμόνι).
Γενικά, ίσως και απο τεμπελιά, αφού έπρεπε οποια και να ήταν η κούρσα να την παραγγείλω (μικρά νούμερα σε καμία εταιρεία ετοιμοπαράδοτα) μου ήταν πιό εύκολο να καταλήξω σε γυναικείο μοντέλο που δεν χρειάστηκε τίποτα περισσότερο από τις ρυθμίσεις στη σέλα. Ρόλο έπαιξε και το γεγονός ότι δεν είχε ακριβότερη τιμή ως γυναικεία.
@wheelofortune
τα προβληματάκια που γράφεις ίσως είναι και απο κακή στάση, να το δεις! φιλιά
Όλα αυτά με τις λεκάνη κτλ και τους όμους διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο έτσι κ αλλιώς και για αυτό μπορεί μόλις αγοράσεις καινούργιο ποδήλατο να χρειαστείς αλλαγή σέλας, τιμονιού και ίσως λαιμού από εκεί και πέρα ΚΑΚΩΣ που δεν φέρνουν τα μαγαζιά μικρότερα νούμερα γενικώς
...και στην Ελλάδα έχουν εκείνο το μηχάνημα το οποίο σε μετράει από όλες τις μεριές και μπορείς έτσι να εκ-λογικέυσείς τις επιλογές εξαρτημάτων και αποστάσεων.
Είναι κρίμα που συνήθως ζητάνε πληρωμή για την διαδικασία αυτή.
Ποιός έχει κάτι τέτοιο στην Αθήνα;
To cyclist νομίζω έχει και το χρεώνει κάπου στα 30 ευρώ νομίζω
και σκέψου ότι μπορεί να δώσεις και τόσα λεφτά και τελικά να μην σε βολέψει!
Δεν καταλαβαίνετε αλλά να το ξανακάνω πιο λιανά μιας που το θέλετε "λάου λάου". Είναι πιο τίμιο να πείτε "αχ πως μ' αρέσει αυτό το ροζουλί!" παρά όλες αυτές τις κατασκευασμένες δικαιολογίες του μάρκετινγκ οι οποίες ΔΕΝ έχουν υπόσταση!
Ας πάρουμε για παράδειγμα την wilier που μας είπε ο λάου-λάου κι ας δούμε δυό ποδήλατα της, το ένα είναι το "γυναικείο" mimosa και το άλλο το Izoard. Λέει λοιπόν ο μαρκετίστας (διότι αν μίλαγε ο framebuilder όλοι θα παίρνανε τον πούλο και το μαρκετινγκ δεν θα χε λόγο ύπαρξης αλλά τότε πως θα είχαμε τις κοινωνικές κατασκευές και πως θα κάναμε αναλύσεις για έμφυλες σχέσεις και πως θα τσακωνόμασταν μεταξύ μας ρε αδερφέ αλλά το κόβω εδώ):
Izoard XP: THE GEAR OF THE YEAR: The Izoard is one of the best bikes for the money - period. You get much more than you pay for, as evidenced by its prestigious award as Outside Magazine’s 2009 Gear of the Year. The Izoard is a performance machine that will give any rider more confidence in corners and on descents. One of the nicest things about the Izoard is that it looks as good or better than most bikes costing twice as much.
Πολύ μάτσο, έτσι? Πάρτο μεγάλε αναβάτη να μπαίνεις φέτα, το γράφουν τα περιοδικά, είναι φτηνό και φαίνεται ΣΟΥΠΕΡ!
Mimoza XP: PINK POWER: Determination, elegance and personality. The Mimosa displays carbon’s feminine side. For women who want to do more than just follow wheels.
PINK POWER και να πως θα τρέχουν τ αρσενικά πισω από τη δυναμική αναβάτρια για την οποία σχεδιάσαμε αυτό το ΣΟΥΠΕΡ ΘΗΛΥΚΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ!
Πριν πληρώσετε τα εξτρα φραγκα ρίχτε μια ματιά εδώ:
http://www.competitivecyclist.com/za/CCY?PAGE=BRAND_GEOMETRY&BRAND.ID=522
Κοιτάξτε τη γεωμετρία του πλαισίου στο μεγεθος XS για τα δυό μοντέλα. Θα σας δώσω όσα ναρκωτικά κρύβω στη ντουλάπα μου παρέα μ' ένα μπουκάλι PADDY που φερα πέρσυ από το Δουβλίνο ΑΝ μπορέσετε να εντοπίσετε κάποια διαφορά!.
Με άλλα λόγια το ΠΛΑΙΣΙΟ είναι ίδιο, αλλάζουν τα χρώματα, τα λογότυπα, το μαρκετινγκ βαζει πινελιές κι έτοιμο! Και πως θα 'ταν δυνατόν να φτιάχνονται πλαίσια για γυναίκες! Όλα τα πλαίσια είναι ίδια και βγαίνουν σε διάφορα νούμερα. αν δυσκολεύεσαι να βρεις μικρό νούμερο, την ίδια δυσκολία έχει κι αυτός που είναι δίμετρος. Το υπόλοιπο στήσιμο βέβαια διαφέρει, όχι λόγω φύλου αλλά ΑΝΑΒΑΤΗ. Μικρότερος δισκοβραχίονας λόγω μικρότερου ποδιού, στενότερο τιμόνι κλπ.
Αν μπορέσετε να βρείτε κάποιο ΠΛΑΙΣΙΟ φτιαγμένο για γυναίκες χαρίζω το PUDDY και ξανακυλάω στα ναρκωτικά ΑΜΕΣΑ!
Μα βρε scrabler μόνο να τσακωθώ δεν άνοιξα την κουβέντα. Σαν καινούργια κουρσού (καλός ο όρος;) προσπαθώ να καταλάβω και γι' αυτό ζήτησα απόψεις. Θα τις πάρω όλες υπ' όψιν. Καταλαβαίνω τι λες. Όμως αν εγώ προσωπικά μαζί με το ροζουλί που μ' αρέσει (η Ροζαλία βαφτίστηκε απ' τον προηγούμενο πατέρα της έτσι και είναι ένα φούξια ατσαλένιο, λεβέντικο Βattaglin, που εγώ είμαι η καινούργια μαμά του), όπως το είπες βρω και το σωστό τιμόνι και την σωστή οριζόντια απόσταση, όταν θα έχω λεφτά θα το σκεφτώ και φυσικά, δεν θα το πάρω βλέποντάς το μόνο στο σάϊτ. Αν με φέρει ο δρόμος μου σε κανένα ταξίδι μου, θα το δοκιμάσω κι όλας. Αμ' έπος αμ' έργον, που λέγανε και οι πατεράδες μας. Κουβέντα κάνουμε για να φωτιστούμε. Οι μαρτυρίες σας δεν θα πεταχτούν στα σκουπίδια. Εντάξει; Εγώ δεν δίστασα να ομολογήσω την αδυναμία μου με τα χρώματα και τα πρακτικά γκατζετάκια, όχι σαν σεξουαλικό μέσο, αλλά για προσωπική τέρψη. Μπα σε καλό σου στη ηλικία μου. Τους μυς και τα πνευμόνια μου καίγομαι να δυναμώσω, με ομορφιά όμως. Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο. Ουδείς τέλειος πολύ περισσότερο εγώ.
Kaos το πήρα το μήνυμα!!!
Προσεχώς και ειδικές κούρσες ανά ζώδιο, και όταν κορεστεί η αγορά και από αυτό, θα βγάλουμε και με ωροσκόπο.
Αχ.....
πώς να πάει μπροστά αυτός ο κόσμος;;;
Μα καμία διάθεση για τσακωμό δεν είχα αλλά ίσως παρεξηγήθηκε το έντονο πάθος με το οποίο εξέφρασα την άποψή μου και το οποίο φυσικά οφείλεται στο νεαρό της ηλικίας μου...
Peace!
.....έχει και ενδιαφέρον.
Άλλη φορά θα προσέχω τι παραδείγματα δίνω σχεδόν την πάτησα.
Βέβαια ποδήλατο δεν είναι μόνο ο σκελετός αλλά όλα όσα το αποτελούν.
Αυτά τα ποδήλατα τα οποία απευθύνονται πρώτα και πάνω από όλους σε γυναίκες και την δικιά τους αισθητική(κατά κύριο λόγο)προσανατολίζονται να κάνουν την ζωή τους ποιο εύκολη προσαρμόζοντας και ένα σωρό καλούδια προς όφελος των κοριτσιών.
Οπως τα πιο λεπτά και κοντυτέρα τιμόνια τα οποία διαθέτουν και έργονόμικές λάβες και βοηθούν στο να έχουν πιο εύκολο πιάσιμο το ίδιο και οι μάνετες των φρενών και ταχυτήτων,μετά ακολουθεί ο δισκοβράχιώνας και η ανάπτυξη.
Επίσης πολλές εταιρίες έχουν διαφορετικές διατομές των σωλήνων(πιο μικρές)μιας και το βάρος και η κατάπονηση είναι πιο λίγα.
Εμένα το μιμοσα μου αρέσει αλλά δεν μπορώ να το πάρω γιατί είμαι στο 1,90 γιατί άραγε;μήπως προορίζεται για άλλη κατηγορία ανθρώπων.
Τέλος προς τον αρχικό ενδιαφερόμενο εάν έχει κλασικό κούρσακι θα έχει λογικά και το κλασικό γυριστό τιμόνι,θα μπορούσε να δοκιμάσει κάποιο τιμόνι το οποίο εκεί που τα κλασικά κάνουν την καμπυλη αυτό κάνει ένα απότομο κατεβάσμα δίνοντας πιο άνετο και έργονόμικό πιάσιμο.
Δηλώνω Κριός με ωροσκόπο Παρθένο και σελήνη στο Ζυγό. Λάτρης της αναζήτησης και της ανάδειξης του καινούργιου, της αγωνιστικής πλευράς της ζωής, της ισορροπίας, της δικαιοσύνης, αλλά πάνω απ' όλα του οράματος και της ομορφιάς. Γιατρέ μην είσαι στριμένος τέτοιες μέρες. Για κούρσες μιλάμε όχι για τον Καμίνη...Σκέψου πριν απαντήσεις...
Μια ερώτηση προς Kaos και Scrabler: ο τυπάκης που και οι δυο χρησιμοποιήσατε στο εικονίδιο τι ακριβώς κάνει με το χέρι του κάτω απ' την κατακόκκινη φάτσα του; Το πολυεστιακό γυαλί δεν με βοηθάει να το δω καθαρά...
Πάντως τα ποδήλατα που έχω εντοπίσει δεν περιλαμβάνουν αυτό που περιγράφει ο scrabler. Επιφυλάσσομαι να μιλήσω γι' αυτά, όταν καταφέρω να τα δω από κοντά.
Λαου-Λαου, το συγκεκριμένο κλασικό κουρσάκι που απόκτησα δεν αλλάζει κεραία. Είναι το τιμόνι του πολύ ιδιαίτερο για να πεταχτεί. Το ποδήλατο χωρίς αυτό χάνει πολύ. Ο προηγούμενος πατέρας του, εξαιρετικός ποδηλάτης και τεχνικός, μου έκανε την τιμή να με διαλέξει για τη νέα του μητέρα και δεν σκοπεύω πέρα από κάποιες παρεμβάσεις που ήδη έκανα για τις ποδηλατικές ιδιαιτερότητές μου (δεν άλλαξαν το ύφος του ποδηλάτου), να κάνω ο,τιδήποτε άλλο. Αν αυτό φταίει που πονάει το χέρι (δεν είναι και τόσο σίγουρο) κάποια στιγμή θα του περάσει. Προτιμώ να προσαρμοστεί το χέρι στη χρήση, παρά να στερήσω απ' το ποδήλατο το υπέροχο τιμόνι του. Θα χαθεί η ιστορία και η προσωπικότητά του.
Ο κατασκευαστής πλαισίων βρίσκει που ασκούνται δυνάμεις και που και πόσο παραμορφώνεται το πλαίσιο. Δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μια στο εκατομμύριο να ελαττώσει τη διατομή σωλήνων θεωρώντας πως το ποδήλατο θα το καταπονήσει λιγότερο ένας γυναικείος σκελετός γιατί αυτό δεν προκύπτει από πουθενά. Οι παράμετροι που βάζει έχουν να κάνουν με ένα γενικό σωματότυπο ύψους/βάρους/δύναμης/τερραίν/χρήσης και φτιάχνει ένα πλαίσιο.
Σε καμία περίπτωση το φύλο δεν λαμβάνεται υπόψη στη σχεδίαση πλαισιων των ποδηλάτων αλλιώς θα υπήρχε μια ειδική παπαροθήκη για τα αγοράκια (δες τι τραβάμε στα αντίστοιχα θρεντ που μας πονά όλη η "οικογένεια"!) ή ο οριζόντιος σωλήνας θα ήταν ανάποδα κυρτός για μας τους μπυροκοιλιάδες! Αυτό άλλωστε αποδεικνύει και το μιμοσα. Επειδή το πλασάρουν "μόνο για γυναίκες" θεωρούν πως ο "περιβόητος μέσος όρος" των γυναικών είναι γύρω στο 1,65 με τα χέρια στην ανάταση. Βγάλε λοιπόν τρια νούμερα ενώ το izoard που χει τον ίδιο σκελετο αλλά είναι unisex προς ανδρικό βγάλτο από XS έως XL.
Παρόλα αυτά πρέπει να ομολογήσουμε πως το ποδήλατο είναι το μόνο τροχοφόρο που έχει ΠΟΛΛΑ νούμερα κι είναι λογικό μιας και χρησιμοποιείται η δύναμη του αναβάτη. Το αν οι αντιπροσωπείες δεν φέρνουν λόγω μικρής ζήτησης δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν. Σκεφτείτε τα στατικά ποδήλατα γυμναστικής ή τα μηχανάκια. Ένα μέγεθος πλαισίου και "γειά σας!".
Διαβάστε κι αυτό το άρθρο του cyclist. Ο επίλογος βέβαια έχει το ζουμί:
Όχι, όλες οι γυναίκες δεν χρειάζονται «γυναικείο» ποδήλατο. Όμως, όλες οι γυναίκες χρειάζονται ποδήλατα που να είναι στα μέτρα τους, κυρίως στην απόσταση μεταξύ της σέλας και του τιμονιού.
Εννοείται πως η αισθητική είναι το "αλφα και το ωμέγα"! Κι αυτό το ξέρουν καλά οι μαρκετίστες. Στην πραγματικότητα δεν αγοράζουμε ένα ποδήλατο που κάνει αυτό που μας αρεσει να κάνουμε. ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ "ΑΡΕΣΕΙ". Και το "αρέσει" το βάζω σε εισαγωγικά γιατί κι αυτό είναι μια κατασκευή όπως κι όλη η αισθητική μας κι η στάση ζωής μας αλλά πάλι ξεφεύγω και θα θυμώσει το λάου-λάου (γι αυτό άλλωστε όταν περνάμε καμαρωτοί από μια μεγάλη τζαμαρία ρίχνουμε μια κλεφτή ματιά να αυτοθαυμαστούμε). Είναι αυτό που ονομάζουμε ΣΤΥΛ και που μας κάνει να μοιάζουμε τόσο όμοια... διαφορετικοί!
Εδώ βέβαια θα σε στεναχωρήσω λιγάκι διότι επειδή ακριβώς τονίζεις το "θέλω ποδήλατο για κορίτσια" κάνεις το ακριβώς αντίστροφο του ματσο άνδρα που θέλει να δείξει πως την έχει πιο μεγάλη αγοράζοντας ένα ποδήλατο μάτσο (ή ένα θηριώδες SUV, δεν έχει άλλωστε και τόση σημασία το μέσο με το οποίο θέλουμε να τονίσουμε το φύλο μας). Βέβαια από την άλλη θα σε χαροποιήσει το γεγονός πως ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ γιατί όλοι αυτό κάνουμε αλλά δεν το παραδεχόμαστε!
Όσο για τα καρμπονάτα wilier δε ξέρω την αισθητική σας αλλά εμένα μου φαίνονται πολύυυυυυ χάλια, είτε τα πουλάνε για άνδρες, είτε για γυναίκες. Τα έφερε ως παράδειγμα το λάου-λάου και τα χρησιμοποίησα κι εγώ.
Ο τυπάκης κάτι δείχνει κοκκινίζοντας.
Θεωρώ πως δίνει έμφαση στην πρόταση που έπεται αλλά είναι κάτι που δεν θέλω να επιβεβαιώσω!
Πέρα απ'την ανατομική διαφορά των γεννητικών οργάνων που λύνουμε εμείς οι πληβείες αγοράζοντας γυναικείες σέλλες απ' το εξωτερικό (ναι, κι αυτές δεν βρίσκουμε στο αντρικό Ελλάντα), τα όσα επισημαίνονται από τη Μαρία περί σωματότυπων είναι σημαντικά. Οι εταιρείες προσπαθούν φυσικά για λόγους παραγωγικότητας κι εμπορικότητας να απαντήσουν σ' αυτό το ζήτημα "όπως μπορούν". Τα πούλουδα του Willier κι εμένα δεν μου λένε τίποτα, όπως επίσης δεν θα μπορούσα να δώσω τόοσα χρήματα για ένα full carbon. Αυτά είναι για επαγγελματίες που σπονσοράρονται ενδεχομένως. Εγώ η πληβεία που θέλω κάτι να με γυμνάζει και να με κάνει καλύτερη ποδηλάτισσα, ενδιαφέρομαι για τη λεπτομέρεια στον σχεδιασμό και την χρηστικότητα. Τα χρώματα είναι επαγγελματική μου διαστροφή. Κι ένα σκατό να βάλω στο κούτελό μου θα αναρωτηθώ τι χρώματα θα το συνοδεύσουν. Φανταστείτε αλήθεια ένα κόσμο που δεν θα διέγειρε τις αισθήσεις μας. Ο λόγος που άνοιξα την κουβέντα είναι για να αναδειχθεί, το γιατί δεν έχουν οι γυναίκες στην Ελλάδα τη δυνατότητα επιλογής, όσων προσφέρει η διεθνής ποδηλατική παραγωγή ειδικά γι' αυτές. Έχω έναν L σκελετό, έναν unisex και δύο αντρικούς. Το κριτήριο επιλογής μου δεν ήταν η φουστίτσα. Παρενθετικά φέτος το καλοκαίρι που συνδύαζα βόλτα στη θάλασσα και μπάνιο ανακάλυψα τις φαρδιές κοντές φούστες με ποδηλατικό εσώρουχο από μέσα. Δροσιά και άνεση. Ανέβαινα στους αντρικούς σκελετούς, όπως οι φουστανελάδες στα άτια τους φαντάζομαι. Εκ των όπισθεν προς τα εμπρός. Άρα μύθος η φουστίτσα. Συνιστώ και τις skorts επίσης.



Πέρα απ' τη ρατσιστική φιλολογία του πόσο μάτσο είναι κανείς και πώς το εκφράζει όμως, κάτι που πρέπει να μου αναγνωρίσεις scrabler είναι,
πως αν και μάτσο γυναίκα,
έχω έρωτα για το ποδήλατο. Ελπίζω αυτό να με δικαιώνει για τις επιλογές μου.
Peace mate!!!
Αν αναφέρεσαι σε μένα, έχω νικ και είναι chrisRC.
Έχεις ανάδρομο Ερμή εδώ και χρόνια, να το κοιτάξεις.
Και επειδή σκέφτομαι πριν απαντήσω, σκέφτηκα να απαντήσω ότι βαρέθηκα να διαβάζω γενικόλογες μελό αερολογίες, αλλά μετά το άλλαξα και έγραψα το παραπάνω.
ενδιαφέρουσα αυτολογοκρισία
Κι αφού απάντησα και δημόσια, ως όφειλα, δεν θα απαντήσω σε ο,τιδήποτε άλλο άσχετο απ' το αντικείμενο συζήτησης εδώ, που θα ήθελε προκύψει, γιατί το επί του προσωπικού και το πόσο ανάδρομο Ερμή έχει κανείς, δεν πάει πουθενά.
Μελό ξεμελό, γενικόλογο ή όχι, υπάρχει θέμα σ' αυτή τη συζήτηση και είναι κατά τη γνώμη μου σοβαρό και όσο πιο διακριτικά μπορούσα βαλμένο, για να μη θίξω οικογένειες και συνήθειες, ανώφελα. Κοντολογίς για να μην το μετατρέψω σε διαφήμιση ή δυσφήμιση εταιρειών κι αντιπροσώπων, πράγμα που έχω δει να γίνεται σε άλλες περιπτώσεις κατα κόρον και μου είναι από αδιάφορο ως απωθητικό και πάντως επουδενί αρεστό. Αυτά!!!