Κόστος ταξιδιού Αθήνας - Θεσσαλονίκης με όλα τα μέσα

43 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
jeanmarat
Απών/απούσα

Αν και είμαι κατά των διοδίων αλλά και κατά του αυτοκίνητου έκανα μια μικρή έρευνα εντελώς ενημερωτικά.

ΚΟΣΤΟΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΑΘΗΝΑΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΚΤΕΛ:

42 ευρώ + 1,2 ευρώ ΟΑΣΑ/ΜΕΤΡΟ + 0,8 ΟΑΣΘ = 44 ευρώ

http://www.ktel-thes.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=36&Ite...

ΟΣΕ:

Α / Β κατηγορία

64.7 , 48.4 (Intercity Express)

51.5 , 36.3 (Intercity)

37.7 , 28.1 (Απλό)

1,2 ευρώ ΟΑΣΑ/ΜΕΤΡΟ + 0,8 ΟΑΣΘ = από 31,1 μέχρι 66,7

http://tickets.trainose.gr/dromologia/

ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ:

1,2 ευρώ ΟΑΣΑ + 0,8 ευρώ ΟΑΣΘ + 6 ευρώ για προαστιακό (Αεροδρόμιο προς Αθήνα)
=8

89 ευρώ (1 ημέρα πριν) - 73 (2-4 ημέρες πριν) -59 (5 - 10 ημέρες πριν) - 40 (10-20 ημέρες πριν) - 27 (κρατηση 20 ημέρες και παραπάνω)

=

97 - 35 ευρώ

https://e-ticket.aegeanair.com/

Ι.Χ.:

23,25 ευρώ για διόδια + 48 ευρώ η βενζίνη* = 71,25 ευρώ

*Η αμόλυβδη βενζίνη κοστίζει κατά μέσο όρο 1,60 ευρώ το λίτρο. Αν ενα αυτοκίνητο μεσαίου κυβισμού (1.400 κ.εκ.) καταναλώνει κατά μ.ο. περί τα 6 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα, δηλαδή απαιτούνται 9,6 ευρώ. Στη διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, που υπολογίζεται στα 500 χλμ., ένα μέσο αυτοκίνητο θα καταναλώσει περί τα 30 λίτρα, δηλαδή το κόστος της βενζίνης θα φτάσει τα 48 ευρώ.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
K.B.K.
Εικόνα K.B.K.
Απών/απούσα

καλη εργασια με μια ενσταση στο οτι ενα οχημα 1200 κυβικα που κινειται σε ανοιχτο δρομο δεν καιει 10 λιτρα σε καμμια περιπτωση.
Αυτοκινητο 1400 κυβικα οδηγουμενο με το οριο ταχυτητας
καιει 5.5 λιτρα.
Βεβαια ρολο δεν παιζουν τα κυβικα αλλα το βαρος (οποτε κατα συνεπεια το εργο)
Αν κοιταξουμε σε καταλογους αυτοκινητων θα δουμε οτι ενα οχημα 1200κεκ καταναλωνει το ιδιο με τον κινητηρα 1400κεκ(το ιδιο οχημα)

οποτε 500/100*1.6*5.5=44ευροπουλα για βενζινη

αυτο που πρεπει να υπολογιζουμε ειναι η φθορα του αυτοκινητου και ενγενει τα εξοδα του (σερβις λαστιχα ασφαλειες κλπ)που ειναι χονδρικα η τιμη της βενζινης επι 60%
οποτε
44*60/100=26,4=>

26,4+44=70,4

----------------------------------------------------
K.B.K.(κώδικας βοϊδινής κυκλοφορίας)
http://boidi.polidendri.gr/

jeanmarat
Απών/απούσα

"Αυτοκινητο 1400 κυβικα οδηγουμενο με το οριο ταχυτητας
καιει 5.5 λιτρα."

το αντεγραψα απο ενα Blog κάτοχου Ι.Χ.

Δεν ξέρω καθόλου.

Καίει όντως 5,5 ; Αν ναι τότε μειώνεται πολύ το κοστος.

jeanmarat
Απών/απούσα

όντως έχει δίκιο : http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=75167

θα βάλω 6 λίτρα για 1400αρι στο παράδειγμα.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Λες με όλα τα μέσα, αλλά δεν αναφέρεις όλα τα μέσα!
Το ποδήλατο πού είναι;

Έχουμε και λέμε.
Αθήνα-Θεσ/νίκη 500 χλμ., για τον μέσο ποδηλάτη 4 μέρες, δηλ. αν τρως ένα 10ευρο τη μέρα (με σωστό προγραμματισμό και εξοπλισμό), έχουμε 4 Χ 10 = 40 ευρώ.
Δηλ. έρχεται στα ίδια λεφτά αλλά γρηγορότερα από το αεροπλάνο, αφού δεν κλείνεις πριν από 20 μέρες.

jeanmarat
Απών/απούσα

Αθήνα-Θεσ/νίκη από ποιον δρόμο ;

Γιατί νομίζω το ασθενοφόρο σε πάει πιο γρήγορα από αυτό που λες.

goldsmith
Απών/απούσα

Για να κανει καποιος την διαδρομη Αθηνα-Θεσσαλονικη με τα ορια ταχυτητας,χρειαζεται 11 Ωρες.Μην σας φενεται καθολου υπερβολικο.Εχει γινει με μοτοσυκλτετα και εχει παρουσιαστει,φυσικα σαν μελετη(δεν το εκανε καποιος ιδιοτης πυροβολημενος).
Δεν σχολιαζω καν την καταναλωση σε μια τετοια περιπτωση γιατι αυτο δεν ειναι ταξιδι αλλα τιμωρια.Τωρα αν το καστος σας φαινεται δελεστικο,τι να πω.Γουστα ειναι αυτα....

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

......να φαω πράγματα μέχρι 29 ευρώ πηγαίνοντας με το ποδήλατο,τότε το ποδήλατο θα ήταν το οικονομικοτερο μέσο.

goldsmith
Απών/απούσα

Ναι μεν...αλλα...
Μην ξεχναμε πως ο χρονος ειναι χρημα...
Αρα και παλι...8α πρεπει να τρως λιγο αλλα να εισαι
και "αρκετα" γρηγορος...

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

laou laou wrote:
......να φαω πράγματα μέχρι 29 ευρώ πηγαίνοντας με το ποδήλατο,τότε το ποδήλατο θα ήταν το οικονομικοτερο μέσο.

Περί ασθενοφόρου:
Πέρα από το γέλιο, μιας και σού αρέσουν οι έρευνες, μπορείς να απαντήσεις στο εξής ερώτημα;
Πόσοι γιωταχήδες σκοτώνονται κάθε χρόνο στην Ελλάδα και πόσοι ποδηλάτες; ;-)

skozan
Εικόνα skozan
Απών/απούσα

Το κόστος ΙΧ είναι αρκετά μεγαλύτερο από καύσιμο + Διόδια, όπως αναφέρθηκε προσθέτουμε ένα 60% στο κόστος καυσίμων για τα διάφορα και μπορεί να πάει ακόμα περισσότερο καθώς πρέπει συνολικά να πληρωθούν:

-Απόσβεση οχήματος, καθώς κανένα ΙΧ δεν έχει άπειρη ζωή
-Ανταλακτικά, σέρβις
-Αναλώσιμα (λάδια, φίλτρα, ιμάντες, ελαστικά, κλπ)
-Πάγια τέλη: ασφάλεια, σήματα, ΚΤΕΟ, κάρτες καυσαερίων
και ένα σωρό άλλα..

τα εισητήρια που προαναφέρθηκαν περιλαμβάνουν όλα τα παραπάνω :-)

Από την άλλη ένα ΙΧ τιγκαρισμένο 4-5 άτομα ίσως και να συμφέρει..

Για ποδήλατο μακάρι να μπορούσαμε να κάνουμε τέτοιες αποστάσεις όλοι, αλλά εκτός από τις μεγάλες αποστάσεις που είναι από πλευράς φυσιολογίας του ανθρώπου δύσκολες, δυστυχώς με τον σύγχρονο τρόπο ζωής οι ρυθμοί είναι απάνθρωποι και ο ελεύθερος χρόνος ακόμα πιο ακριβός για τον αγοράσουμε..

o pappous o vatraxos
Εικόνα o pappous o vatraxos
Απών/απούσα

Να σημειώσω από την εμπειρία μου τα εξής:

Για το τρένο:
Αν εργάζεσαι το στανταρ 8ωρο καθημερινές και θες να πας σαλονίκη για σ/κ, το μόνο τρένο που βολεύει είναι το express intercity στις 7 το οποίο και καλά κάνει 5 ώρες αλλά πάντα κάτι τυγχαίνει και αργεί καμιά ωρίτσα με αποτέλεσμα να κάνει την ίδια ώρα πάνω-κάτω με το απλό intercity. Εσύ βέβαια έχεις πληρώσει παραπάνω. Με άλλα λόγια το έχουν κάνει επίτηδες έτσι να τα σκας χωρίς λόγο.(υπάρχει και το πιο φτήνο νυχτερινό που φτάνει όμως μαύρα χαράματα)

Για το αυτοκίνητο:
ο μόνος λόγος για τον οποίο αξίζει το αυτοκίνητο προς σαλόνικα είναι να είστε από δυο και πάνω άτομα. Τότε συμφέρει. Σαν διάρκεια ταξιδιού όμως, αν προσθέσεις τον χρόνο που χάνεις στο παρκάρισμα στο κέντρο της σαλόνικας, τότε μπορεί να είναι και παραπάνω από το τρένο.

jeanmarat
Απών/απούσα

λαθος ερωτηση :

"Πόσοι γιωταχήδες σκοτώνονται κάθε χρόνο στην Ελλάδα και πόσοι ποδηλάτες; ;-)"

Πρέπει να την επαναδιατυπωσεις γιατί δεν λέει τίποτα η απάντηση της. Είναι σαν να ρωτάω πόσοι κάθε χρόνο με αερόστατο και πόσοι με Ι.Χ.

maranx
Εικόνα maranx
Απών/απούσα

Το κόστος για το αυτοκίνητο είναι τελείως πλασματικό.

Ναι μεν τα οικονομικότερα αυτοκίνητα* αυτή τη στιγμή ίσως να μπορούν να κάνουν ταξίδι με 5.5Lt/100χλμ, αλλά σίγουρα ένα ρεαλιστικό ταξίδι για ένα μέσο αυτοκίνητο του ελληνικού στόλου κυμαίνεται γύρω στα 7,5Lt/100χλμ, λαμβάνοντας υπόψην το εύρος κινητήρων/βαρών και την παλαιότητα.

Το * το έβαλα για δύο λόγους. Πρώτον οι τιμές που αναφέρονται σε περιοδικά είναι σε ειδικές συνθήκες τεστ και μπορεί να απέχουν από την πραγματικότητα. Επίσης, αυτά που θεωρούνται ως τα οικονομικότερα αυτοκίνητα γενικά (πχ μικροί κινητήρες, ελαφρυά τρίθυρα, πολλά ακόμα και από τα υβριδικά) δεν είναι και τα οικονομικότερα σε συνθήκες ταξιδιού καθώς πολλές φορές για να διατηρήσουν μια αξιοπρεπή ταχύτητα ταξιδίου απαιτούν να ζορίζουν τον κινητήρα πέρα από το φάσμα οικονομικής λειτουργίας. Κατά τη γνώμη μου το πιο οικονομικό (σε κατανάλωση) θα ήταν ένα diesel ελαφρύ σεντάν μεσαίου κυβισμού (αεροδυναμική) με μακριές σχέσεις κιβωτίου και λεπτά economy λάστιχα. Και το πιο οικονομικό σε χρήμα το ίδιο αυτοκίνητο σε έκδοση αερίου (λόγω τιμής αερίου), με τον κίνδυνο να μη βρίσκεις βενζινάδικά να γεμίσεις όμως.

ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ πάντως πρέπει να αναφέρονται οι φθορές του αυτοκινήτου στο κόστος, ενώ αν πρέπει να είμαστε τυπικοί κανονικά οι πιο χρονοβόρες λύσεις θα έπρεπε να έχουν και κόστος τις στάσεις (καφέ/σάντουιτς κλπ) σε σχέση πχ με το αεροπλάνο. Πρέπει όμως να αναφέρεται πως στην ίδια τιμή με το αυτοκίνητο μπορείς να μεταφέρεις και άλλα 3 άτομα. Είτε για φίλους/συγγενείς, είτε και με άγνωστους για να μοιραστείς τα έξοδα.

Τέλος, θα πρέπει κάποιος μοτοσυκλετιστής να αναφέρει και κόστος για Μοτό, με την υποσημείωση πάντως πως τέτοια ταξίδια με μηχανή είναι αρκετά κουραστικά.

deimos
Εικόνα deimos
Απών/απούσα

το ποδηλατο δεν θελει μονο 10 ευρω ανα ημερα
για 100 χλμ ανα ημερα

10000kcal/100χλμ
χονδρικα
2κιλα ψωμι 2ευρω
6 αυγα 2ευρω
1λτ γαλα 1,2ε
0.5κιλο καρυδια 3ε
1 κοτοπυλο 7 ευρω
3 πιτες γυρω 6ευρω
κλπ

5 ευρω νερο(5 λιτρα)
5-30 ευρω διανυκτερευση(με 5 ευρω το λιγοτερο που θα χασεις ειναι το ποδηλατο!!!)
χονρικα παλι το λιγοτερο 30 ευρω επι 5 =150 ευρω!!!!!!

----------------------------------------------------
K.B.K.(κώδικας βοϊδινής κυκλοφορίας)
http://boidi.polidendri.gr/

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

deimos wrote:
το ποδηλατο δεν θελει μονο 10 ευρω ανα ημερα
για 100 χλμ ανα ημερα

10000kcal/100χλμ
χονδρικα
2κιλα ψωμι 2ευρω
6 αυγα 2ευρω
1λτ γαλα 1,2ε
0.5κιλο καρυδια 3ε
1 κοτοπυλο 7 ευρω
3 πιτες γυρω 6ευρω
κλπ

K.B.K.(κώδικας βοϊδινής κυκλοφορίας)
http://boidi.polidendri.gr/


Πολύ φαΐ βρε παιδί μου.
Το τελευταίο "κλπ" μού άρεσε.
Ξέχασες το... βόδι, και από σένα δεν το περίμενα.
(Χωρίς παρεξήγηση ε; )

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

jeanmarat wrote:
λαθος ερωτηση :

"Πόσοι γιωταχήδες σκοτώνονται κάθε χρόνο στην Ελλάδα και πόσοι ποδηλάτες; ;-)"

Πρέπει να την επαναδιατυπωσεις γιατί δεν λέει τίποτα η απάντηση της. Είναι σαν να ρωτάω πόσοι κάθε χρόνο με αερόστατο και πόσοι με Ι.Χ.


Επαναδιατύπωση - και κατάφαση, όχι ερώτηση:
Το να οδηγάς (ή να είσαι σε) ΙΧ είναι πιο επικίνδυνο από το ποδήλατο.

jeanmarat
Απών/απούσα

μαλλον ναι , αλλα δεν ξερω τα στατιστικά.

kynhgos77
Απών/απούσα

Αν αγορασεις ενα αυτοκινητο 13000 και το δωσεις σε 7 χρονια θα το δωσεις 3000. Οποτε εχεις χασει 10000 + ασφαλειες τελη σερβις λαστιχα βλαβες βενζινες, τα διαιρεις με τα χλμ που εκανες και μπορεις να βρεις κατα προσεγγιση ποσο σου κοστισαν οι μετακινησεις ανα χλμ. Θα τρομαξεις βεβαια αλλα αυτη ειναι η αληθεια.
Συνηθως συμφερει για οικογενεια οπου κινουνται πολλα ατομα μαζι.

jellosky
Εικόνα jellosky
Απών/απούσα

deimos wrote:
το ποδηλατο δεν θελει μονο 10 ευρω ανα ημερα
για 100 χλμ ανα ημερα

10000kcal/100χλμ
χονδρικα
2κιλα ψωμι 2ευρω
6 αυγα 2ευρω
1λτ γαλα 1,2ε
0.5κιλο καρυδια 3ε
1 κοτοπυλο 7 ευρω
3 πιτες γυρω 6ευρω
κλπ

όντως πολύ φαί.
Βασικά, είναι εφικτό να φάει κάποιος τόσο πολύ σε 1 μέρα;
Εντάξει μπορείς να τρώς κανονικά, να μην πεινάς, και το σώμα σου να κανονίσει τα υπόλοιπα.

@i.alli.ellatha.
Επειδή αναρωτιόμουν για αυτό.
Πόσo σου κοστίζει περίπου το φαγητό κάθε μέρα σε ένα ταξίδι;
Καλό φαγητό όμως, όχι να χάνεις και βάρος παράλληλα.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

jellosky wrote:
Πόσo σου κοστίζει περίπου το φαγητό κάθε μέρα σε ένα ταξίδι;
Καλό φαγητό όμως, όχι να χάνεις και βάρος παράλληλα.

Για ολιγοήμερες διαδρομές δεν τρέχει τίποτα, για μεγάλες πρέπει να τρως καλά, όπως λες, δεν έχει αστεία, και σε ποσότητα και σε ποιότητα. Αν δεν είσαι ψαγμένος στη διατροφή ξεφεύγεις, αν όμως ξέρεις να μαγειρεύεις μόνος και να τρως σωστά, χωρίς διατροφικές ελλείψεις και ταυτόχρονα πράγματα που δεν κοστίζουν, πιστεύω σήμερα με κάνα δεκάρικο τη μέρα τη βγάζεις πολύ βασιλικά χωρίς να σου λείψει τίποτα, βοηθούμενος ίσως και από τρόφιμα που βρίσκεις δωρεάν (από τη φύση, κήπους, κτήματα κλπ.). Για ύπνο δεν το συζητάμε ότι δεν θα πληρώνεις, ζητώντας την άδεια των ανθρώπων μπορείς να κοιμάσαι με ασφάλεια και χωρίς ξενοδοχεία. Εννοείται ότι αυτά πάνε πακέτο και με κάποια φιλοσοφία βέβαια...

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
jeanmarat wrote:
λαθος ερωτηση :

"Πόσοι γιωταχήδες σκοτώνονται κάθε χρόνο στην Ελλάδα και πόσοι ποδηλάτες; ;-)"

Πρέπει να την επαναδιατυπωσεις γιατί δεν λέει τίποτα η απάντηση της. Είναι σαν να ρωτάω πόσοι κάθε χρόνο με αερόστατο και πόσοι με Ι.Χ.


Επαναδιατύπωση - και κατάφαση, όχι ερώτηση:
Το να οδηγάς (ή να είσαι σε) ΙΧ είναι πιο επικίνδυνο από το ποδήλατο.

Says who?
Το κριτήριο δεν είναι οι νεκροί, είναι οι νεκροί σε σχέση με τη χρήση.
Και αυτή μπορεί να μετρηθεί με ώρες χρήσης ή με διανυθέντα χιλιόμετρα ή με κάτι αιτιολογικά σχετικό με τη χρήση.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

δώσε μας τα στατιστικά λοιπόν. ΑΝ τα ξέρεις. Γιατί αν δεν τα ξέρεις, δώσε μας το δικαίωμα της γνώμης. Εκτός κι αυτό το κρατάς μόνο για σένα.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Καλημέρα,

νομίζω ότι έχεις κάποια μικρά λάθη στις τιμές των εισητηρίων του ΟΑΣΑ και του Μετρο. Στο μετρό το εισητήριο θα είναι πλέον 1,4 Ευρώ, επίσης υπάρχει και ΟΑΣΑ για αεροδρόμιο (γραμμες Χ) με 3 Ευρώ εισητήριο.

Το Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα το έφαγα στη μάπα για 1,5 χρόνο.

1. Αυτοκίνητο δεν παλεύεται καθώς -πέραν του κόστους- είναι πολλές ώρες, πολλά χιλιόμετρα και πολλοί οδηγοί έτοιμοι να σε στείλουν στον τάφο.

2. Το Intercity είναι για μένα η καλύτερη περίπτωση. Μπαίνεις, κάθεσαι άνετος και φτάνει ήρεμα και ωραία. Αν βρεις το φθηνό στο Intercity Express πιστεύω ότι αξίζει αλλά και το κανονικό Intercity μια χαρά ειναι.

3. Το αεροπλάνο ειναι φαινομενικά το πιο γρήγορο αλλά στην πράξη πρέπει να υπολογίσεις 2-3 ωρίτσες επιπλέον προετοιμασίας και φυσικά την επιπλέον ώρα που θα χρειαστείς με τον ΟΑΣΘ για να μπεις μέσα στην πόλη.

nikos68
Απών/απούσα

οτι το ι.χ. ειναι φθηνοτερο κατα 23.25 ευρω που δεν θα πληρωσουμε στα διοδια ,σπρωχνοντας την μπαρα και το κοστος παει στα 48 ευρω.

jeanmarat
Απών/απούσα

Αναλογως που θα κοιτάξεις.

Αν και το θέμα είναι κάπως μακάβριο και όχι ο αρχικός σκοπός βρήκα αυτό π.χ. :

So cyclists are either 3.4x or 11.5x as likely to die as motorists, per passenger mile. Neither conclusion is very happy.

για ΗΠΑ
http://bicycleuniverse.info/transpo/almanac-safety.html

jeanmarat
Απών/απούσα

δες και εδώ για ευρώπη (πρόσεξε δεν αναφέρεται στη χώρα των κάφρων και καγκουρων αλλά σε Σκανδιναβία)

Injuries per 100 million person km. in Helsinki and Sweden
α

http://www.bikexprt.com/research/pasanen/helsinki.htm

και στη χώρα της ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ :


In the Netherlands, the risk of a fatal accident per km.
is 4.5 times as high for a cyclist as for a motorist.

skozan
Εικόνα skozan
Απών/απούσα

Στα παραπάνω διαγράμματα με τραυματισμούς ανά 100Ε6 ανθρωποχιλιόμετρα, πρέπει να λάβουμε υπόψη πως η μέση διανυόμενη απόσταση με ποδήλατο (και πολύ περισσότερο η μέση πεζή), είναι μικρότερη σε σχέση με αυτή των άλλων οχημάτων, οπότε δε νομίζω να είναι τόσο δραματικές οι διαφορές.

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
δώσε μας τα στατιστικά λοιπόν. ΑΝ τα ξέρεις. Γιατί αν δεν τα ξέρεις, δώσε μας το δικαίωμα της γνώμης. Εκτός κι αυτό το κρατάς μόνο για σένα.

Λες να μην τα ξέρω; Τα έχω κάνει ήδη ΛΙΝΚ στο ποστ μου στο οποίο απάντησες, αν πρόσεξες. Ειναι με μπλε γραμματα.\
Το κακό στην ελλάδα είναι ότι όλοι έχουν γνώμη, δεν κάνουν τον κόπο να την τεκμηριώσουν και αν την αμφισβητήσεις, στη λένε κι από πάνω.\

Alexlink
Απών/απούσα

Τέλος, θα πρέπει κάποιος μοτοσυκλετιστής να αναφέρει και κόστος για Μοτό, με την υποσημείωση πάντως πως τέτοια ταξίδια με μηχανή είναι αρκετά κουραστικά.[/quote]

Παντως, με τον καταλληλο εξοπλισμο (κυριως ενδυμασιας) και με μηχανη σπορ ή καλυτερα touring, τα ταξιδια οχι μονο δεν ειναι κουραστικα, αλλα και απολαυστικα! Κατα την γνωμη μου, περα απο το οικονομικο, το πιο συναρπαστικο μεσο για ταξιδια ειναι οι μοτοσυκλετες! Αν πει καποιος, ωραια, αλλα ειναι επικινδυνο μεσο, τοτε πρεπει να ξερει πως για την ασφαλη οδηγηση πρεπει να ειναι απο κορυφη ως τα νυχια ντυμενος. Αυτος που φοραει κρανος, σακακι μοτοσυκλετιστη και παντελονι τζιν, τοτε αυτος θετει κινδυνο στον εαυτο του!

Ωστοσο, Σχετικα με το κοστος διαδρομης του αυτοκινητου ειναι πολυ δυσκολο να υπολογιστει εξαιτιας πολλων παραγοντων. Αλλα ασχετως με τις λεπτομερειες, πανω-κατω ειναι ακριβο και πολυτελες θα ελεγα, ενα ταξιδι με το αυτοκινητο! Παντως προσωπικα, εγω πληρωνω τα διοδια γιατι σεβομαι το κρατος και ξεροντας οτι μας κλεβει ωστοσο, δεν μπορω να απορριψω αυτα τα λιγα πραγματα που κανει για εμας η καθε κυβερνηση.

jeanmarat
Απών/απούσα

εεε συγγνωμη που στο λεω αλλά

εκτός από 2-3 διοδια όλα τα άλλα είναι λεφτά που πληρώνεις σε ιδιώτες όχι στο κράτος.