einai akrivws to idio podilato alla anti gia 24 sp exei 21.Xwris pareksigish mporeis na ertheis na to deis se ena apo ta katasthmata mou zwntano.(vgainei kai se mauro)
einai akrivws to idio podilato alla anti gia 24 sp exei 21.Xwris pareksigish mporeis na ertheis na to deis se ena apo ta katasthmata mou zwntano.(vgainei kai se mauro)
από την στιγμή που είναι με 21 ταχ. αντί για 24 ταχ. δεν είναι το ίδιο ποδήλατο
:D
einai akrivws to idio podilato alla anti gia 24 sp exei 21.Xwris pareksigish mporeis na ertheis na to deis se ena apo ta katasthmata mou zwntano.(vgainei kai se mauro)
Νομίζω ότι ρώτησα κάτι απλό. Τα αυτοκόλλητα λένε life one ή manhatan. Αυτό ρώτησα. Life one εχω δει από κοντά. Απο περιέργεια ρωτάω. Ετσι κι αλλιως χάθηκα από πελάτη καθώς όταν έψαχνα δεν ειχα καμία πληροφορία.
1000 sygnwmh file mou.
ksereis eimai kai ligo xazos k ta apla den ta katalavainw.
ta autokolita grafoun manhattan.
kai pali sygnwmh gia thn xazomara mou
μιας και είσαι dealer της Ktm Μπορείς να μου δώσεις πλήρες χαρακτηριστικά του manhattan γιατί με έχει φάει η περιέργεια
:D
αν δεν σου είναι κόπος βέβαια
στο Link Που έβαλες γράφει πάνω Life one Και δεν έχει χαρακτηριστικά
το Multigo έχει καλύτερα ανταλλακτικά
αν και φαίνονται σχεδόν ίδια ποδήλατα
που είδες ότι το Ktm έχει καλύτερα ανταλλακτικά από το αντίστοιχο ideal?
.
μονο το παλουκοσελο (ρυθμιζομενη αναρτηση)και τα χερουλια (jammy jel)στο κτμ κοστιζουν 100ε ακριβοτερα.
και δεν ειναι μονο τα περιφερειακα.δες απο κοντα και συγκρινε τους σκελετους και μετα λες τη γνωμη σου!
μονο το παλουκοσελο (ρυθμιζομενη αναρτηση)και τα χερουλια (jammy jel)στο κτμ κοστιζουν 100ε ακριβοτερα.
και δεν ειναι μονο τα περιφερειακα.δες απο κοντα και συγκρινε τους σκελετους και μετα λες τη γνωμη σου!
για δείξε κάποιο link με τιμές για ντίζα σέλας και χερούλια
εσύ είπες πως είναι τα περιφεριακά
για τον σκελετό γιατί ο ktm είναι καλύτερος ???
έχει καλύτερο νονό
???
και η μία εταιρία και ή άλλη κάνουν το ίδιο πράγμα
άσε που η ideal έχει και μεγαλύτερη εμπειρία σαν εταιρία
Βλέπω άλλο παλουκόσελο στο Manhatan και νομίζω ότι ο σκελετός δεν είναι ίδιος. Ιδέα μου?
Το πρωτο ειναι πολύ καλό, είναι για την άνεση του αναβάτη. Με αυτό πουλιέται? Το life one δεν έχει απ ότι ξέρω
Γιατί ο φίλος λεει και ρυθμιζόμενη ανάρτηση? στην αγγελία?
Το ποδήλατο το είδα και εγώ στον Τσιπίδη και μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Την περασμένη εβδομάδα είχε ακόμα αρκετά κομμάτια, όλα με τα χαρτιά τους, τα προσπέκτους κλπ.
Ο Τσιπίδης είναι καλός επαγγελματίας, δοκιμασμένος, και τα ΚΤΜ είναι καλά ποδήλατα απο τη μάνα τους. Στα 350 ευρώ είναι εξαιρετική επιλογή για όποιον δεν μπορεί να πάει παραπάνω.
Εγώ που ψάχνομαι για ένα ποδήλατο για την πόλη και μεγάλες βόλτες αλλά δεν μπορώ να πάρω κούρσα το έχω σίγουρα στα υποψήφια.
εχω αρχισει την ερευνα αγοράς για ποδήλατο και εχω δει διαφορα...
κατα τυχη περασα σημερα απο εκει που λετε απο την ομονια και ειδα τα ποδηλατα που εχει ο τσιπιδης. δεν ξερω γιατι αλλα αυτο το ΚΤΜ με εντυπωσίασε, ειχα δει το megisto kai to nergetic της ideal , αλλά αυτο κατι μου εκανε. με κερδισε απο την πρωτη στιγμή, το εχει σε μαυρο και χωρις να εχει κατι που να εντυπωσιαζει σε σχεση με άλλα , εμενα με εντυπωσιασε. σε αυτη την τιμή θα το πρωτιμήσω απο τα ideal χωρις να το εχω ψαξει ακομα οσο θέλω.
η κατασκευη του παντως φαινεται πολυ καλή.
η φωτο πιο πανω το αδικει πολύ, χωρις φτερα και σχαρα ειναι πολύ σπορ και εντυπωσιακο..
οποιος το εχει παρει και εχει να μας πει κατι αλλο...ευχαρίστως
ΚΑΛΗΜΕΡΑ,
ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ.
ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΔΙΛΛΗΜΑ ΝΑ ΠΑΡΩ TO KTM MANHATTAN H TO KTM LIFE ONE?
ΞΕΡΩ ΟΤΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 7αρι & 8αρι ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.
EΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ,
ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ.
ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΔΙΛΛΗΜΑ ΝΑ ΠΑΡΩ TO KTM MANHATTAN H TO KTM LIFE ONE?
ΞΕΡΩ ΟΤΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 7αρι & 8αρι ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.
EΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
πάρε το Life one
η διαφορά είναι σε πολλά παραπάνω από ένα γρανάζι πίσω
Πρακτικά δε ξέρω να σου πω.
Τελικά κι εγω που πηρα με 24 (alivio) ταχύτητες δεν τις εχω χρησιμοποιήσει ακόμη όλες ...
Για να μπορούσα να σου απαντήσω έπρεπε να είχα 21 ταχύτητες και να παω σε 24 και να πω... ααααα τι ωραία
Βασικά μου φαίνονται και τα 2 καλά ποδήλατα.... ΑΛΛΑ , αλλα
μόνο κάι μόνο΄που το altuς θεωρείται από την ίδια την εταιρία .... το κατώτερο μοντέλο θα έπαιρνα το 24αρι διότι ειναι άλλο μοντέλο ταχυτήτων και όχι γιατί είναι 24αρι μόνο (altus vs acera) http://www.cyclist.gr/article.php?id=2
Αν κάνεις πολύ βασικές βόλτες και δεν το πολυ ... πάρε και το απλό.
Δηλαδή αν μου πεις ότι θα κάνεις 10 κμ την εβδομάδα... ε ναι δεν έχει σημασία. Αν κάνεις παραπάνω (life one)
επιπλέον, αν σου περισεύουν πάρε το Life one που είναι "κανονικό μοντέλο" τελευταίο design της ΚΤΜ
Πρακτικά δε ξέρω να σου πω.
Τελικά κι εγω που πηρα με 24 (alivio) ταχύτητες δεν τις εχω χρησιμοποιήσει ακόμη όλες ...
Για να μπορούσα να σου απαντήσω έπρεπε να είχα 21 ταχύτητες και να παω σε 24 και να πω... ααααα τι ωραία
Βασικά μου φαίνονται και τα 2 καλά ποδήλατα.... ΑΛΛΑ , αλλα
μόνο κάι μόνο΄που το altuς θεωρείται από την ίδια την εταιρία .... το κατώτερο μοντέλο θα έπαιρνα το 24αρι διότι ειναι άλλο μοντέλο ταχυτήτων και όχι γιατί είναι 24αρι μόνο (altus vs acera) http://www.cyclist.gr/article.php?id=2
Αν κάνεις πολύ βασικές βόλτες και δεν το πολυ ... πάρε και το απλό.
Δηλαδή αν μου πεις ότι θα κάνεις 10 κμ την εβδομάδα... ε ναι δεν έχει σημασία. Αν κάνεις παραπάνω (life one)
επιπλέον, αν σου περισεύουν πάρε το Life one που είναι "κανονικό μοντέλο" τελευταίο design της ΚΤΜ
την διαφορά δεν την καταλαβαίνεις άμεσα
δλδ είτε πάρεις με 21 είτε πάρεις με 24 μία η άλλη στην πρώτη βόλτα
η διαφορά είναι στην αντοχή
τα ποδήλατα με 21 ταχύτητες είναι συνήθως με βιδοτό γρανάζι
πράγμα που σημαίνει μακρύς άξονας που σπάει εύκολα
από εκεί και πέρα και 21 να είχες δεν χρησιμοποιούσες όλες τις ταχύτητες
για τις σειρές η allivio έχει το καλύτερο value for money
από όλες τις σειρές
βέβαια για μέσα στην πόλη και το acera/altus μια χαρά είναι
τώρα γιατί να πάει σε 24 και όχι σε 21
σωστό αυτό που λες για το λίγες βόλτες θα τον καλύψει και το 21
αλλά η διαφορά τιμής είναι 50-80 ευρό συνήθος
και μιλάμε για ποσά των 400 ευρό
η διαφορά είναι μικρή για να πάει στο 21
δλδ από ένα ακριβό 21 με ένα φτηνό 24 προτιμάμε το φτηνό 24 γιατί αλλάζουμε κατηγορία
κερδίζουμε σε ποιότητα κυρίως
και σε μελοντικές αναβαθμίσεις
δλδ στο 24ρι μπορείς να βάλεις καλούς τροχούς αργότερα
η να πας σε 27 ταχ. χωρίς να αλλάξεις τροχούς
και διάφορα τέτοια
:D
ΤΟ ΚΤΜ ΜΑΝΗΑΤΑΝ EINAI LIMITED EDITION ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΤΒ BOSTON.
O ANTIΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΚΤΜ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο MOLHO GROUP ΣΤΟ ΚΙΛΚΙΣ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΤΜ.
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΤΜ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΝΗΑΤΑΝ ΝΑ ΤΥΠΩΝΟΥΝ ΠΡΟΣΠΕΚΤ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΥΠΩΜΕΝΕΣ ΚΟΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ.
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΚΤΜ ΝΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΟΡΘΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ...
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ.
ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΑΝΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ ΚΤΜ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟ ΑΠΟΡΙΑΣ.
εγω τελικα το αγορασα το ποδηλατο αυτο και εχει κλεισει 10 ημερες με αρκετα χιλιομετρα.. θελω να σας πω οτι το ποδηλατο αυτο το εχω λατρεψει, ειναι ομορφο ανετο καλοφτιαγμένο, δεν εχει πεσει στην αντιληψη μου καποιο αρνητικο(οχι οτι δεν θα εχει βεβαια). οδηγησα και καποια ideal φιλων στα οποια ομως διαπιστωσα μια σκληροτητα στην οδηγηση, αρκετο θορυβο και δυακολια στην αλλαγη σχεσεων κ.τ.λ. Δεν εχω αλλαξει πολλα ποδηλατα για να σας πω οτι ειναι οτι καλυτερο ειχα αλλα το ποδηλατακι αυτο με ενα συστημα δισκοφρενων με υγρα θα ειναι νομιζω ακομα καλυτερο με μια τιμη να φτανει στα 390-400. Επιπλεον ο σκελετος εχει εσοχες απο κατω και περνανε ολα τα συρματοσκηνα τα οποια δεν φαινονται πουθενα. η σελα λιγο σκληρη(πιο μαλακη απο τις βασικες της ideal που καβαλησα) αλλα με ενα καλυμα τζελ(10ε) γινεται σαν τον καναπε που εχετε σπιτι σας. τα λαστιχα λεπτα και φαλακρα κανουν το ποδηλατο πολυ γρηγορο και ακομα και σε χωματοδρομο που δοκιμασα δν αντιμετωπισα προβληματα..
αυτη ειναι η εμπειρεια μου απο το ποδηλατο αυτο και την παραθετω ετσι για να υπαρχει και οχι για να επηρεασω καποιον. εξαλλου αυτα ειναι υποκειμενικα..
εγω τελικα το αγορασα το ποδηλατο αυτο και εχει κλεισει 10 ημερες με αρκετα χιλιομετρα.. θελω να σας πω οτι το ποδηλατο αυτο το εχω λατρεψει, ειναι ομορφο ανετο καλοφτιαγμένο, δεν εχει πεσει στην αντιληψη μου καποιο αρνητικο(οχι οτι δεν θα εχει βεβαια). οδηγησα και καποια ideal φιλων στα οποια ομως διαπιστωσα μια σκληροτητα στην οδηγηση, αρκετο θορυβο και δυακολια στην αλλαγη σχεσεων κ.τ.λ. Δεν εχω αλλαξει πολλα ποδηλατα για να σας πω οτι ειναι οτι καλυτερο ειχα αλλα το ποδηλατακι αυτο με ενα συστημα δισκοφρενων με υγρα θα ειναι νομιζω ακομα καλυτερο με μια τιμη να φτανει στα 390-400. Επιπλεον ο σκελετος εχει εσοχες απο κατω και περνανε ολα τα συρματοσκηνα τα οποια δεν φαινονται πουθενα. η σελα λιγο σκληρη(πιο μαλακη απο τις βασικες της ideal που καβαλησα) αλλα με ενα καλυμα τζελ(10ε) γινεται σαν τον καναπε που εχετε σπιτι σας. τα λαστιχα λεπτα και φαλακρα κανουν το ποδηλατο πολυ γρηγορο και ακομα και σε χωματοδρομο που δοκιμασα δν αντιμετωπισα προβληματα..
αυτη ειναι η εμπειρεια μου απο το ποδηλατο αυτο και την παραθετω ετσι για να υπαρχει και οχι για να επηρεασω καποιον. εξαλλου αυτα ειναι υποκειμενικα..
όταν λες σκληρότητα στην οδήγηση τι ακριβώς εννοείς?/????
όσο αφορά τις σχέσεις και την αλλαγή αυτών δεν έχει να κάνει με το ποδήλατο μιας και όλα τα ποδήλατα σε αυτή την κατηγορία τιμής έχουν παρόμοια συστήματα αλλαγής ταχυτήτων
η σέλα είναι ένα δύσκολο κομμάτι
το ότι μια σέλα είναι σκληρή βολεύει στα πολλά χλμ
τα λάστιχα είναι κάτι αναλώσιμο και μπαίνουν σύμφωνα με αυτό που θέλεις να κάνεις
δεν υπάρχει καλό και κακό λάστιχο
όσο αφορά τα δισκόφρενα δεν χρειάζοντε σε αυτή την κατηγορία ποδηλάτου
αλλά πράγματα είναι πολύ πιο σημαντικά
einai akrivws to idio podilato alla anti gia 24 sp exei 21.Xwris pareksigish mporeis na ertheis na to deis se ena apo ta katasthmata mou zwntano.(vgainei kai se mauro)
από την στιγμή που είναι με 21 ταχ. αντί για 24 ταχ. δεν είναι το ίδιο ποδήλατο
:D
http://www.ktm-bikes.at/de/trekking/onroad/hardtail-alui/Lifespace.php
(πατα στο slate black να δεις το αντρικο μοντελο).
το αλλο ηταν το γνωστο σε ολους multigo της ideal
Νομίζω ότι ρώτησα κάτι απλό. Τα αυτοκόλλητα λένε life one ή manhatan. Αυτό ρώτησα. Life one εχω δει από κοντά. Απο περιέργεια ρωτάω. Ετσι κι αλλιως χάθηκα από πελάτη καθώς όταν έψαχνα δεν ειχα καμία πληροφορία.
το Multigo έχει καλύτερα ανταλλακτικά
αν και φαίνονται σχεδόν ίδια ποδήλατα
που είδες ότι το Ktm έχει καλύτερα ανταλλακτικά από το αντίστοιχο ideal?
1000 sygnwmh file mou.
ksereis eimai kai ligo xazos k ta apla den ta katalavainw.
ta autokolita grafoun manhattan.
kai pali sygnwmh gia thn xazomara mou
Χα χα...
ευχαριστώ ρε φίλε.
με 350 ανταγωνίζεσαι τα ideal παρα πολυ καλα
thanks!!!
kales voltes!!!!!
μιας και είσαι dealer της Ktm Μπορείς να μου δώσεις πλήρες χαρακτηριστικά του manhattan γιατί με έχει φάει η περιέργεια
:D
αν δεν σου είναι κόπος βέβαια
στο Link Που έβαλες γράφει πάνω Life one Και δεν έχει χαρακτηριστικά
Κατά τύχη βρήκα φωτό του manhattan (Από αγγελία του car.gr).
Από τις φωτό μπορείτε να διακρίνετε και κάποια από τα χαρακτηριστικά!
plannet says
gemakar έγραψε:
http://www.ktm-bikes.at/de/trekking/onroad/hardtail-alui/Lifespace.php
(πατα στο slate black να δεις το αντρικο μοντελο).
το αλλο ηταν το γνωστο σε ολους multigo της ideal
το Multigo έχει καλύτερα ανταλλακτικά
αν και φαίνονται σχεδόν ίδια ποδήλατα
που είδες ότι το Ktm έχει καλύτερα ανταλλακτικά από το αντίστοιχο ideal?
.
μονο το παλουκοσελο (ρυθμιζομενη αναρτηση)και τα χερουλια (jammy jel)στο κτμ κοστιζουν 100ε ακριβοτερα.
και δεν ειναι μονο τα περιφερειακα.δες απο κοντα και συγκρινε τους σκελετους και μετα λες τη γνωμη σου!
για δείξε κάποιο link με τιμές για ντίζα σέλας και χερούλια
εσύ είπες πως είναι τα περιφεριακά
για τον σκελετό γιατί ο ktm είναι καλύτερος ???
έχει καλύτερο νονό
???
και η μία εταιρία και ή άλλη κάνουν το ίδιο πράγμα
άσε που η ideal έχει και μεγαλύτερη εμπειρία σαν εταιρία
Βλέπω άλλο παλουκόσελο στο Manhatan και νομίζω ότι ο σκελετός δεν είναι ίδιος. Ιδέα μου?
Το πρωτο ειναι πολύ καλό, είναι για την άνεση του αναβάτη. Με αυτό πουλιέται? Το life one δεν έχει απ ότι ξέρω
Γιατί ο φίλος λεει και ρυθμιζόμενη ανάρτηση? στην αγγελία?
http://globalcycling.gr/?p=808
Το ποδήλατο το είδα και εγώ στον Τσιπίδη και μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Την περασμένη εβδομάδα είχε ακόμα αρκετά κομμάτια, όλα με τα χαρτιά τους, τα προσπέκτους κλπ.
Ο Τσιπίδης είναι καλός επαγγελματίας, δοκιμασμένος, και τα ΚΤΜ είναι καλά ποδήλατα απο τη μάνα τους. Στα 350 ευρώ είναι εξαιρετική επιλογή για όποιον δεν μπορεί να πάει παραπάνω.
Εγώ που ψάχνομαι για ένα ποδήλατο για την πόλη και μεγάλες βόλτες αλλά δεν μπορώ να πάρω κούρσα το έχω σίγουρα στα υποψήφια.
καλησπέρα παιδια,
εχω αρχισει την ερευνα αγοράς για ποδήλατο και εχω δει διαφορα...
κατα τυχη περασα σημερα απο εκει που λετε απο την ομονια και ειδα τα ποδηλατα που εχει ο τσιπιδης. δεν ξερω γιατι αλλα αυτο το ΚΤΜ με εντυπωσίασε, ειχα δει το megisto kai to nergetic της ideal , αλλά αυτο κατι μου εκανε. με κερδισε απο την πρωτη στιγμή, το εχει σε μαυρο και χωρις να εχει κατι που να εντυπωσιαζει σε σχεση με άλλα , εμενα με εντυπωσιασε. σε αυτη την τιμή θα το πρωτιμήσω απο τα ideal χωρις να το εχω ψαξει ακομα οσο θέλω.
η κατασκευη του παντως φαινεται πολυ καλή.
η φωτο πιο πανω το αδικει πολύ, χωρις φτερα και σχαρα ειναι πολύ σπορ και εντυπωσιακο..
οποιος το εχει παρει και εχει να μας πει κατι αλλο...ευχαρίστως
Είπαμε για τα λεφτά του είναι πολύ καλό. Εκεί καταλήξαμε.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ,
ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ.
ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΔΙΛΛΗΜΑ ΝΑ ΠΑΡΩ TO KTM MANHATTAN H TO KTM LIFE ONE?
ΞΕΡΩ ΟΤΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 7αρι & 8αρι ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.
EΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
πάρε το Life one
η διαφορά είναι σε πολλά παραπάνω από ένα γρανάζι πίσω
Πρακτικά δε ξέρω να σου πω.
Τελικά κι εγω που πηρα με 24 (alivio) ταχύτητες δεν τις εχω χρησιμοποιήσει ακόμη όλες ...
Για να μπορούσα να σου απαντήσω έπρεπε να είχα 21 ταχύτητες και να παω σε 24 και να πω... ααααα τι ωραία
Βασικά μου φαίνονται και τα 2 καλά ποδήλατα.... ΑΛΛΑ , αλλα
μόνο κάι μόνο΄που το altuς θεωρείται από την ίδια την εταιρία .... το κατώτερο μοντέλο θα έπαιρνα το 24αρι διότι ειναι άλλο μοντέλο ταχυτήτων και όχι γιατί είναι 24αρι μόνο (altus vs acera)
http://www.cyclist.gr/article.php?id=2
Αν κάνεις πολύ βασικές βόλτες και δεν το πολυ ... πάρε και το απλό.
Δηλαδή αν μου πεις ότι θα κάνεις 10 κμ την εβδομάδα... ε ναι δεν έχει σημασία. Αν κάνεις παραπάνω (life one)
επιπλέον, αν σου περισεύουν πάρε το Life one που είναι "κανονικό μοντέλο" τελευταίο design της ΚΤΜ
την διαφορά δεν την καταλαβαίνεις άμεσα
δλδ είτε πάρεις με 21 είτε πάρεις με 24 μία η άλλη στην πρώτη βόλτα
η διαφορά είναι στην αντοχή
τα ποδήλατα με 21 ταχύτητες είναι συνήθως με βιδοτό γρανάζι
πράγμα που σημαίνει μακρύς άξονας που σπάει εύκολα
από εκεί και πέρα και 21 να είχες δεν χρησιμοποιούσες όλες τις ταχύτητες
για τις σειρές η allivio έχει το καλύτερο value for money
από όλες τις σειρές
βέβαια για μέσα στην πόλη και το acera/altus μια χαρά είναι
τώρα γιατί να πάει σε 24 και όχι σε 21
σωστό αυτό που λες για το λίγες βόλτες θα τον καλύψει και το 21
αλλά η διαφορά τιμής είναι 50-80 ευρό συνήθος
και μιλάμε για ποσά των 400 ευρό
η διαφορά είναι μικρή για να πάει στο 21
δλδ από ένα ακριβό 21 με ένα φτηνό 24 προτιμάμε το φτηνό 24 γιατί αλλάζουμε κατηγορία
κερδίζουμε σε ποιότητα κυρίως
και σε μελοντικές αναβαθμίσεις
δλδ στο 24ρι μπορείς να βάλεις καλούς τροχούς αργότερα
η να πας σε 27 ταχ. χωρίς να αλλάξεις τροχούς
και διάφορα τέτοια
:D
http://globalcycling.gr/?p=808
ΤΟ MANHATAN ΔΕΝ ΕΧΕΙ 7ΑΡΙ ΒΙΔΩΤΟ ΑΛΛΑ 7ΑΡΑ ΚΑΣΕΤΑ.
Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ 8ΑΡΑ ΚΑΣΕΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ.
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΑΝΤΟΧΗ.
στην φωτογραφία έχει 7ρι βιδωτό
:D
ΤΟ ΚΤΜ ΜΑΝΗΑΤΑΝ EINAI LIMITED EDITION ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΤΒ BOSTON.
O ANTIΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΚΤΜ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο MOLHO GROUP ΣΤΟ ΚΙΛΚΙΣ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΤΜ.
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΤΜ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΝΗΑΤΑΝ ΝΑ ΤΥΠΩΝΟΥΝ ΠΡΟΣΠΕΚΤ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΥΠΩΜΕΝΕΣ ΚΟΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ.
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΚΤΜ ΝΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΟΡΘΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ...
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ.
ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΑΝΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ ΚΤΜ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟ ΑΠΟΡΙΑΣ.
ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΕΧΕΙ ΚΑΣΕΤΑ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
Στην αρχή λέγαμε τι ποδήλατο ειναι αυτό... και αναρωτιώμασταν
ΕΠΕΙΔΗ ο αντιπρόσωπος ειναι ... και δεν εχει σιτε να ενημερωνόμαστε... αυτά συμβαίνουν και όλοι ρωτάνε αριστερά δεξιά
ΤΟΣΑ λεφτα βγάζει... τα ποδήλατα του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ.. διαφημίζει...
σιτε για τα KTM δε μπορούσε να έχει να το δουμε.
Δουλεύει τα ΚΤΜ λες και ειναι παιχνίδια
Μου αρεσει που μας αναφέρεις τον αντιπρόσωπο... Ουτε το search στον google δεν τον βγάζει...
Μπηκες τωρα μεσα στο podilates να μας βάλεις τις φωνές... 3 μήνες ψάχνουμε να μάθουμε τι είναι το ποδήλατο.. και του κάναμε και διαφήμιση.
Δωσε μας το σιτε της αντιπροσωπίας να δουμε την κασσέτα του ποδηλάτου.
Υπάρχει? Ο Φουρνος της γειτονιάς μου έχει σιτε με ψωμιά
Υπάρχει ελλειπή ενημέρωση για την ΚΤΜ. Ειναι θέμα τσιγγούνιάς του εισαγωγέα? Εγω έτσι το βλέπω.
καλημέρα σε όλους!
εγω τελικα το αγορασα το ποδηλατο αυτο και εχει κλεισει 10 ημερες με αρκετα χιλιομετρα.. θελω να σας πω οτι το ποδηλατο αυτο το εχω λατρεψει, ειναι ομορφο ανετο καλοφτιαγμένο, δεν εχει πεσει στην αντιληψη μου καποιο αρνητικο(οχι οτι δεν θα εχει βεβαια). οδηγησα και καποια ideal φιλων στα οποια ομως διαπιστωσα μια σκληροτητα στην οδηγηση, αρκετο θορυβο και δυακολια στην αλλαγη σχεσεων κ.τ.λ. Δεν εχω αλλαξει πολλα ποδηλατα για να σας πω οτι ειναι οτι καλυτερο ειχα αλλα το ποδηλατακι αυτο με ενα συστημα δισκοφρενων με υγρα θα ειναι νομιζω ακομα καλυτερο με μια τιμη να φτανει στα 390-400. Επιπλεον ο σκελετος εχει εσοχες απο κατω και περνανε ολα τα συρματοσκηνα τα οποια δεν φαινονται πουθενα. η σελα λιγο σκληρη(πιο μαλακη απο τις βασικες της ideal που καβαλησα) αλλα με ενα καλυμα τζελ(10ε) γινεται σαν τον καναπε που εχετε σπιτι σας. τα λαστιχα λεπτα και φαλακρα κανουν το ποδηλατο πολυ γρηγορο και ακομα και σε χωματοδρομο που δοκιμασα δν αντιμετωπισα προβληματα..
αυτη ειναι η εμπειρεια μου απο το ποδηλατο αυτο και την παραθετω ετσι για να υπαρχει και οχι για να επηρεασω καποιον. εξαλλου αυτα ειναι υποκειμενικα..
όταν λες σκληρότητα στην οδήγηση τι ακριβώς εννοείς?/????
όσο αφορά τις σχέσεις και την αλλαγή αυτών δεν έχει να κάνει με το ποδήλατο μιας και όλα τα ποδήλατα σε αυτή την κατηγορία τιμής έχουν παρόμοια συστήματα αλλαγής ταχυτήτων
η σέλα είναι ένα δύσκολο κομμάτι
το ότι μια σέλα είναι σκληρή βολεύει στα πολλά χλμ
τα λάστιχα είναι κάτι αναλώσιμο και μπαίνουν σύμφωνα με αυτό που θέλεις να κάνεις
δεν υπάρχει καλό και κακό λάστιχο
όσο αφορά τα δισκόφρενα δεν χρειάζοντε σε αυτή την κατηγορία ποδηλάτου
αλλά πράγματα είναι πολύ πιο σημαντικά
Καλησπέρα,
Τι γνώμη έχετε για το KTM MANHATTAN στα 350 euro, για entry level ποδήλατο για μετακινήσεις στην Αθήνα?
Ευχαριστώ πολύ,