Ebikes rule ! (Μόνο για ηλεκτρικά μοτοποδήλατα)

1012 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

electro - biker wrote:

Τόση καήλα γιοατί είναι ένα ποδήλατο που θα οδηγήσει το πλήθος στο να αφήσει το αυτοκίνητο....αν περιμένεις από τους πολούς να καβαλήσουν συμβατικό ποδήλατο και να ανέβουν ανηφόρα......κλαϊφτα....θα το παρατήσουν την πρώτη εβδομάδα!!!


βέβαια μελετώντας αυτά που λες
θα πρέπει να πάμε σε άλλο forum να βρούμε αυτούς που δεν είναι ποδηλάτες και πρέπει να αφήσει το αυτοκίνητό για την αστική μετακίνηση
γιατί εδώ είναι ήδη όλοι ποδηλάτες
:D
ξέρεις κάνα καλό site Με αυτοκίνητα να πάμε να κάνουμε τον αγώνα μας?

to
Εικόνα to
Απών/απούσα

Όπως ανέφερα και σε άλλο θέμα που ανοίχτηκε, προς τι όλο αυτό, εδώ ήδη κάνουμε ποδήλατο, όπως αναφέρθηκε, και όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε, όλα έχουν απαντηθεί στις τόσες σελίδες, απλά κάποιοι θέλουν να ανοίξουν το θέμα, έχουν φαίνεται πολλά να πουλήσουν οι οικολόγοι μας. Για αυτό και στις αγγελίες.

1. όχημα με δύο ρόδες χωρίς μηχανή.

Όπως είπε πάλι παραπάνω ο plannet, μήπως και το αμάξι δεν κινείται με την χρήση των ποδιών; Μήπως είναι ποδήλατο κι αυτό;

2. Ποδήλατο ονομάζεται το δίτροχο (μερικές φορές τρίτροχο) όχημα, που κινείται καθώς ο αναβάτης του χρησιμοποιεί τη μυϊκή δύναμη των ποδιών του.

Οι ταχύτητες δεν ακυρώνουν το ότι το κινείς με το πόδι. Δεν υπάρχει και πάλι άλλη δύναμη, εκτός από αυτήν του ποδιού σου (και της βαρύτητας φυσικά που πάντα υπάρχει). Αντίθετα με την μηχανή, δεν χρησιμοποιείς αποκλειστικά το πόδι σου.

Όταν δεν χρησιμοποιείς τα πόδια σου, σίγουρα δεν είναι ποδήλατο. Είναι ηλεκτρικά κινούμενο δίτροχο. Η ελληνική γλώσσα είναι σοφή εδώ, και το είπε ποδήλατο σε αντίθεση με τους Άγγλους κουτόφραγκους, που το είπαν bicycle μένοντας ακριβώς στο ότι έχει δυο τροχούς.

Άντε παιδιά και καλές πωλήσεις.

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

electro - biker wrote:

Η διαρκής αίσθηση είναι σαν να κάνεις πετάλι με πρώτη ταχύτητα σε ίσιωμα!!

Φανταστικη αισθηση !!
Οταν μειωθει κι αλλο η συμμετοχη του αναβατη , στο σημειο που θα νιωθεις σαν να κανεις πεταλι χωρις αλυσιδα , τοτε θα μιλαμε για απολυτη επιτυχια !!!!
Οντως , οποιος εχει μυαλο , χρειαζεται και μια υποβοηθηση για τα ποδια που το μεταφερουν..

Ελεος ρε παιδια..

electro - biker
Απών/απούσα

Πρώτον, δεν πουλάμε τίποτα, ποδηλάτες είμαστε και εμείς που πηγαίνομε στη δουλειά μας με ηλ. ποδήλατο. Ούτε μαγαζί έχουμε, ούτε αντιπρόσωποι είμαστε.

Δεύτερον, το ότι αδυνατείτε να καταλάβετε πως το ηλεκτρικό είναι ποδήλατο ωφείλετε στο ότι δεν έχετε καβαλήσει ποτέ. Αν κάνετε μια δοκιμή θα καταλάβετε ότι το όχημα κινείτε με τα πόδια......και όσο πιο δυνατά ποδηλατείς τόσο πιο γρήγορα πάει. ΑΠλά πιο ξεκούραστα.

Κάντε μια δοκιμή καιδεν θα έχτε όρξη να ξανανεβείτε στα ποδήλατά σας.

spirosmtb
Εικόνα spirosmtb
Απών/απούσα

http://www.freedom-disabled.gr/full_product.php?prod_id=MOBILITY1&page=1

παρτε αυτο ηλεκτροποδηλατες μπας και βγαλουμε κανεναν απο το αυτοκινητο και κανει πεταλι.
μα πατε καλα ορε;υπαρχει περιπτωση αυτος που εχει μαθει να καθεται και να παταει γκαζι να τον παμε σιγα σιγα να κανει ποδηλατο;το πιο ευκολο ειναι να αγορασει ενα σκουτερ.ειναι σαν να λεμε στον τυπο που δεν εχει καμια σχεση με αθληση να παει με τα ποδια στον 1ο.εχετε δει πολλους εσεις να ανεβαινουν σκαλιτσες;εγω προσωπικα οχι.
τα ηλεκτρικα ποδηλατα η οπως αλλιως θελετε να τα ονομασετε περα απο ανθρωπους που πραγματικα τα εχουν αναγκη(ηλικιωμενοι,κατοικοι ορεινων περιοχων κτλ)δεν προσφερουν τιποτα παραπανω σ εναν ανθρωπο που θελει να αθλειται.
καποτε μιλαγα με εναν παλιο ποδηλατη και σε μια ερωτηση που του εκανα μου ειπε κατι πολυ απλο...να προσπαθεις να πας μεχρι εκει που μπορεις(ειναι σοφο απο οποια περιπτωση και αν το δουμε)

electro - biker
Απών/απούσα

to wrote:

1. όχημα με δύο ρόδες χωρίς μηχανή.

Όπως είπε πάλι παραπάνω ο plannet, μήπως και το αμάξι δεν κινείται με την χρήση των ποδιών; Μήπως είναι ποδήλατο κι αυτό;

Άκυρος....Το ηλεκτρικό δεν κινείται με την χρήση των ποδιών αλλά με τη δύναμη των ποδιών.

2. Ποδήλατο ονομάζεται το δίτροχο (μερικές φορές τρίτροχο) όχημα, που κινείται καθώς ο αναβάτης του χρησιμοποιεί τη μυϊκή δύναμη των ποδιών του.

Οι ταχύτητες δεν ακυρώνουν το ότι το κινείς με το πόδι. Δεν υπάρχει και πάλι άλλη δύναμη, εκτός από αυτήν του ποδιού σου (και της βαρύτητας φυσικά που πάντα υπάρχει). Αντίθετα με την μηχανή, δεν χρησιμοποιείς αποκλειστικά το πόδι σου.

Άκυρος....ο Ηλεκτροκινητήρας 250W δεν ακυρώνει ότι κινείς με το πόδι απλά διευκολύνει όπως οι ταχύτητες.

Όταν δεν χρησιμοποιείς τα πόδια σου, σίγουρα δεν είναι ποδήλατο.

ΆΚυρος .....χρεισιμοποιείς τα πόδια σου!! δεν τα έχεις στην πίσω σχάρα!!

Είναι ηλεκτρικά κινούμενο δίτροχο.

Άκυρος ....αυΤό είναι το μηχανάκι. Κάνε ένα ηλεκτρικό ποδήλατο με 250W να κινειθεί χωρίς πεταλι και θα σε παραδεχτώ!!

Εσείς τρελένεται μητροπολίτη!!! δεν στέκουν αυτά που λέτε.

electro - biker
Απών/απούσα

spirosmtb wrote:
http://www.freedom-disabled.gr/full_product.php?prod_id=MOBILITY1&page=1

παρτε αυτο ηλεκτροποδηλατες μπας και βγαλουμε κανεναν απο το αυτοκινητο και κανει πεταλι.
μα πατε καλα ορε;υπαρχει περιπτωση αυτος που εχει μαθει να καθεται και να παταει γκαζι να τον παμε σιγα σιγα να κανει ποδηλατο;το πιο ευκολο ειναι να αγορασει ενα σκουτερ.ειναι σαν να λεμε στον τυπο που δεν εχει καμια σχεση με αθληση να παει με τα ποδια στον 1ο.εχετε δει πολλους εσεις να ανεβαινουν σκαλιτσες;εγω προσωπικα οχι.
τα ηλεκτρικα ποδηλατα η οπως αλλιως θελετε να τα ονομασετε περα απο ανθρωπους που πραγματικα τα εχουν αναγκη(ηλικιωμενοι,κατοικοι ορεινων περιοχων κτλ)δεν προσφερουν τιποτα παραπανω σ εναν ανθρωπο που θελει να αθλειται.
καποτε μιλαγα με εναν παλιο ποδηλατη και σε μια ερωτηση που του εκανα μου ειπε κατι πολυ απλο...να προσπαθεις να πας μεχρι εκει που μπορεις(ειναι σοφο απο οποια περιπτωση και αν το δουμε)

Μάλλον ήταν συνταξιούχος γιατί αν θες να πας στη δουλειά σου χωρίς να ιδρώσεις δεν σου φτάνει να πας "μέχρι εκεί που μπορείς".
Το κανονικό ποδήλατο είναι για άθληση και πλάκα....... Το ηλεκτρικό ποδήλατο είναι μέσο μεταφοράς.

kynhgos77
Απών/απούσα

electro - biker wrote:
spirosmtb wrote:
http://www.freedom-disabled.gr/full_product.php?prod_id=MOBILITY1&page=1

παρτε αυτο ηλεκτροποδηλατες μπας και βγαλουμε κανεναν απο το αυτοκινητο και κανει πεταλι.
μα πατε καλα ορε;υπαρχει περιπτωση αυτος που εχει μαθει να καθεται και να παταει γκαζι να τον παμε σιγα σιγα να κανει ποδηλατο;το πιο ευκολο ειναι να αγορασει ενα σκουτερ.ειναι σαν να λεμε στον τυπο που δεν εχει καμια σχεση με αθληση να παει με τα ποδια στον 1ο.εχετε δει πολλους εσεις να ανεβαινουν σκαλιτσες;εγω προσωπικα οχι.
τα ηλεκτρικα ποδηλατα η οπως αλλιως θελετε να τα ονομασετε περα απο ανθρωπους που πραγματικα τα εχουν αναγκη(ηλικιωμενοι,κατοικοι ορεινων περιοχων κτλ)δεν προσφερουν τιποτα παραπανω σ εναν ανθρωπο που θελει να αθλειται.
καποτε μιλαγα με εναν παλιο ποδηλατη και σε μια ερωτηση που του εκανα μου ειπε κατι πολυ απλο...να προσπαθεις να πας μεχρι εκει που μπορεις(ειναι σοφο απο οποια περιπτωση και αν το δουμε)

Μάλλον ήταν συνταξιούχος γιατί αν θες να πας στη δουλειά σου χωρίς να ιδρώσεις δεν σου φτάνει να πας "μέχρι εκεί που μπορείς".
Το κανονικό ποδήλατο είναι για άθληση και πλάκα....... Το ηλεκτρικό ποδήλατο είναι μέσο μεταφοράς.


Για αθληση ειναι; Και γιατι να δωσω 500 ευρω για να αθληθω αφου μπορω να αθληθω και με το τζοκινγκ που ειναι τζαμπα;
Η απαντηση σου θα ειναι και απαντηση στην ερωτηση "γιατι το ηλεκτρικο ποδηλατο δεν αντικαθιστα το ποδηλατο;"

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

electro - biker wrote:

Το κανονικό ποδήλατο είναι για άθληση και πλάκα....... Το ηλεκτρικό ποδήλατο είναι μέσο μεταφοράς.

τώρα το είπες σωστά
τελικά δεν θα πάρω e-bikes
ευχαριστώ φίλε

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

electro - biker wrote:

Το κανονικό ποδήλατο είναι για άθληση και πλάκα....... Το ηλεκτρικό ποδήλατο είναι μέσο μεταφοράς.

Αυτη εδω η φραση σου τα λεει ολα. Θελεις ομως να στο κρινουμε σαν μεσο μεταφορας ?? Σε συγκριση με τα υπολοιπα μεσα μεταφορας?? Πολυ φοβαμαι οτι θα απογοητευτεις, παρα πολυ.

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

..εγω παντως εχω δοκιμασει ηλεκτρικα υποβοηθουμενο .Και οχι μονο μια φορα.

Προσωπικα ομως μου μοιαζει σαν να ειναι ενας ανθρωπος υγιης και να μπορει να σταθει μονος του ορθιος , παρολα αυτα να κρατα πατεριτσες και να φορα κηδεμόνες επειδη βαριεται ή δεν θελει να πιαστει απο την ορθοστασια.

Η παραπανω "κοντρα" δεν εχει να κανει με το αν κατι ειναι πρακτικο , ειναι μεσο , ειναι σωστο , ειναι βολικο ή υγιες.
Εχει να κανει με το αν μαζι με τα ποδια σου , ακονιζεις και την θεληση του μυαλου σου , την νοοτροπια σου , το πεισμα και την αυθεντικοτητα του χαρακτηρα.

Και ειλικρινα , μεσα σε ενα ποδηλατικο site , οπου επικοινωνουν ποδηλατες που εχουν ακονισει το πεισμα τους (αυτο που χρειαζεται για να πεισει το μυαλο το σωμα να πιεστει) ωστε να μην μασανε σε καμια δυσκολη διαδρομη και να τα καταφερνουν βασιζομενοι στις δικες τους (πνευματικες και σωματικες) δυναμεις , μην περιμενετε να βρειτε θετικη ανταποκριση.
Το θεμα της ηλεκτρικης υποβοηθησης ειναι ενα θεμα θεσμικα αντιθετο ,εκτος απο τεχνικα .

..ενα παραδειγμα , για να γινω πιο κατανοητος:
Ολοι ξερουμε λιγα μαθηματικα.
Μα πλεον ολοι χρησιμοποιουμε κομπιουτερακι.
Σιγουρα , το κομπιουτερακι μας βοηθα στις πολυ δυσκολες πραξεις.
Συνηθιζουμε ομως στην ευκολια του , και το χρησιμοποιουμε και για απλουστερες πραξεις.
Το μυαλο ομως ξεσυνηθίζει σιγα σιγα να σκεφτεται "μαθηματικα" και του ειναι ολο και πιο δυσκολο να κανει πχ μια γρηγορη διαιρεση (συγκρινετε τον εαυτο σας τωρα , με οταν πηγαινε σχολειο).
Στο τελος ειμαστε πρακτικα εξαρτωμενοι απο το κομπιουτερακι και για τα πιο απλα , οχι μονο γιατι δεν ειμαστε "σε φορμα" αλλα και γιατι ειχαμε μαθει στην αμεση ευκολια οποτε και νιωθουμε ανασφαλεια οτι 'δεν θα τα καταφερουμε χωρις αυτο" οποτε αποφευγουμε τις λιγο πιο δυσκολες πραξεις...

-Ε , οταν βρεθουμε στα σκοταδια με το ηλιακο μας κομπιουτερακι , θα ειμαστε σχεδον ανικανοι να κανουμε πραξεις ή θα τις κανουμε με διπλασιο κοπο σε τριπλασιο χρονο.
..και μη μου πειτε οτι η τεχνολογια προχωραει και εχουμε κομπιουτερακια ηλιακα/μπαταριας , γιατι ουτε αυτη η τεχνολογικη εξελιξη ακονισε το μυαλο.

Ειναι λιγο σαν την ντοπα , λοιπον.
Ειναι η "πονηρια" με την οποια παρακαπτονται οι δυσκολιες μεσω μιας εξωτερικης πηγης ενεργειας , γι'αυτο και στους ποδηλατες φαινεται "ανηθικη" μια τετοια προσθηκη στο δυσμοιρο το ποδηλατακι.
Μονο που αυτοι θα εχουν το θαρρος να πανε παντου , ανεξαρτητα απο αυτονομιες και φορτισματα , αρκει το μυαλο τους να πεισει το σωμα.

Ραντεβου στις ανηφορες λοιπον , που εξαντλουν ποδια και μπαταριες , αλλα οχι πνευματα !

Ka0s
Εικόνα Ka0s
Απών/απούσα

electro - biker wrote:
Όσο για τα δήθεν ...."τα ηλεκτρικά είναι βαριά ποδήλατα, μόλις τελειώσει η μπαταρία δεν πάνε μία"....

χαχαχαχαχα...μην φας απόψε σού'χω γλάρο.....κοίτα εδώ και ετοιμάσου

http://www.cytronex.com/bikes/supersix.html
Ο μηχανισμός κάνει 1000euro και μπαίνει στις περισσότερες κούρσες
CANNONDALE ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ μόλις 12,7 Kg
CYTRONEX

Ας είσαι και λίγο άσχετος! Μου έβαλες ποδήλατο αρχικής αξίας 6,000 ευρώ (+την μπαταρία) και βάρους 6,5 κιλών για να μου πεις τι? οτι με 7,000 ευρώ μπορείς να έχεις ένα ηλεκτροκίνητο μοτοποδήλατο βάρους 12,5 κιλων?

Είναι τόσο γρήγορα τα ηλεκτρικά και τόσο εύκολα στην χρήση που ένας αρχάριος με ηλεκτρικό πάει πιο αργά από εναν αρχάριο με συμβατικό. Για δυο λόγους 1) γιατί έχεις μια γκουμούτσα 20 κιλών και 2) Γιατι επαναπαύεσαι στην ηλεκτρική δύναμη της μπαταρίας και δεν μαθαίνεις να χρησιμοποιείς τα πόδια σου

Σας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και ψαρώνετε...

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

..η μονη υποβοηθηση που χρειαζεται ενα υγιες σωμα ,για να τα βγαλει περα , ειναι αυτη του πνευματος του ποδηλατη.

Το θεαμα δε , ενος αναβατη πανω σε ηλεκτρικο κουρσακι , ειναι ισως ό,τι πιο αντιφατικο και γελοιο ταυτοχρονα εχω δει τελευταια.
Εχει να φαει καζουρα..

electro - biker
Απών/απούσα

Ka0s wrote:
electro - biker wrote:
Όσο για τα δήθεν ...."τα ηλεκτρικά είναι βαριά ποδήλατα, μόλις τελειώσει η μπαταρία δεν πάνε μία"....

χαχαχαχαχα...μην φας απόψε σού'χω γλάρο.....κοίτα εδώ και ετοιμάσου

http://www.cytronex.com/bikes/supersix.html
Ο μηχανισμός κάνει 1000euro και μπαίνει στις περισσότερες κούρσες
CANNONDALE ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ μόλις 12,7 Kg
CYTRONEX

Ας είσαι και λίγο άσχετος! Μου έβαλες ποδήλατο αρχικής αξίας 6,000 ευρώ (+την μπαταρία) και βάρους 6,5 κιλών για να μου πεις τι? οτι με 7,000 ευρώ μπορείς να έχεις ένα ηλεκτροκίνητο μοτοποδήλατο βάρους 12,5 κιλων?

Είναι τόσο γρήγορα τα ηλεκτρικά και τόσο εύκολα στην χρήση που ένας αρχάριος με ηλεκτρικό πάει πιο αργά από εναν αρχάριο με συμβατικό. Για δυο λόγους 1) γιατί έχεις μια γκουμούτσα 20 κιλών και 2) Γιατι επαναπαύεσαι στην ηλεκτρική δύναμη της μπαταρίας και δεν μαθαίνεις να χρησιμοποιείς τα πόδια σου

Σας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και ψαρώνετε...

Όχι, αυτό που θέλω να πω είναι ότι κυκλοφορεί ήδη η τεχνολογία για ελεφριά ηλεκτρικά ποδήλατα που μπορούν να λειτουργού και σαν κανονικά και σαν ηλεκτρικά. Αφού μπορείς να έχεις και τα δύο, γιατί να έχεις μ΄νο το ένα.

Τσέκαρε το παρακάτω βίντεο θα σας αρέσει... νίκη των ποδιών έναντι του κινητήρα!! από το 1:50 και μετά.

http://www.youtube.com/watch?v=cHU7qBZSsfk

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

electro - biker wrote:
Ka0s wrote:
electro - biker wrote:
Όσο για τα δήθεν ...."τα ηλεκτρικά είναι βαριά ποδήλατα, μόλις τελειώσει η μπαταρία δεν πάνε μία"....

χαχαχαχαχα...μην φας απόψε σού'χω γλάρο.....κοίτα εδώ και ετοιμάσου

http://www.cytronex.com/bikes/supersix.html
Ο μηχανισμός κάνει 1000euro και μπαίνει στις περισσότερες κούρσες
CANNONDALE ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ μόλις 12,7 Kg
CYTRONEX

Ας είσαι και λίγο άσχετος! Μου έβαλες ποδήλατο αρχικής αξίας 6,000 ευρώ (+την μπαταρία) και βάρους 6,5 κιλών για να μου πεις τι? οτι με 7,000 ευρώ μπορείς να έχεις ένα ηλεκτροκίνητο μοτοποδήλατο βάρους 12,5 κιλων?

Είναι τόσο γρήγορα τα ηλεκτρικά και τόσο εύκολα στην χρήση που ένας αρχάριος με ηλεκτρικό πάει πιο αργά από εναν αρχάριο με συμβατικό. Για δυο λόγους 1) γιατί έχεις μια γκουμούτσα 20 κιλών και 2) Γιατι επαναπαύεσαι στην ηλεκτρική δύναμη της μπαταρίας και δεν μαθαίνεις να χρησιμοποιείς τα πόδια σου

Σας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και ψαρώνετε...

Όχι, αυτό που θέλω να πω είναι ότι κυκλοφορεί ήδη η τεχνολογία για ελεφριά ηλεκτρικά ποδήλατα που μπορούν να λειτουργού και σαν κανονικά και σαν ηλεκτρικά. Αφού μπορείς να έχεις και τα δύο, γιατί να έχεις μ΄νο το ένα.

Τσέκαρε το παρακάτω βίντεο θα σας αρέσει... νίκη των ποδιών έναντι του κινητήρα!! από το 1:50 και μετά.

http://www.youtube.com/watch?v=cHU7qBZSsfk[/quote]
συγνώμη για χαζούς μας περνάς
το cannondale δεν βγήκε για να γίνει ηλεκτρικό
και απορώ αν κάποιος έκανε έρευνα στο αν είσαι ασφαλές να δέσει κάποιος μια βαριά μπαταρία σε τέτοιο ποδήλατο
αλλά αυτό είναι άλλο θέμα

τα υπόλοιπα ήδη απαντήθηκαν

cocahontes
Απών/απούσα

Έχετε δίκιο, μακριά από τα ηλεκτρικά ποδήλατα, μακριά….. είναι μάπες όλα, για να μην πω μακριά από όλα τα ποδήλατα γενικότερα. Eγώ παθών είμαι και μου έχει κοστίσει 5 περιουσίες, καλός ή κακός πάντα ήμουν λάτρεις τον αυτοκινήτων με αποτέλεσμα να έχω 5 (άλλα παλιά, άλλα καινούρια), πριν 2,5-3 χρόνια που αποφάσισα να δοκιμάσω να αφήσω το/τα αυτοκίνητα και να κυκλοφορώ με ηλεκτρικό ποδήλατο. Σιγά σιγά «πωρώθηκα» και άρχισα να το αναβαθμίζω, από εδώ και από εκεί έφτασε να μου έχει κοστίσει κανένα 5χιλιαρο, μια χαρά ως εδώ. Μετά όμως αγόρασα και άλλο ένα ηλεκτρικό για διαδρομές βουνού, διάλεξα ένα ωραίο downhill του έβαλα επάνω ένα ΚΙΤ 1000W και πραγματικά πετάει, έλα όμως που τελικά ενώ πηγαίναμε μια παρέα 5-6 φίλοι ήμουν πάντα μόνος γιατί οι υπόλοιποι έλιωναν…… έτσι αποφάσισα και αγόρασα και 1 απλό (Dawg Supreme) για να έχει νόημα η παρέα. Μετά γλυκάθηκα, αγόρασα και 1 πολύ περίεργο ποδήλατο (Specialized Sirrus Pro) που εντάσσετε στην κατηγορία “fitness”, άσχετο;!;!;! ; άντε βγάλε άκρη τώρα, μου άρεσε πολύ όμως και με κάλυπτε για την καθημερινή βόλτα 5-6 χλμ κοντά στο σπίτι, αυτό ήθελα. Έλα όμως που μια μέρα που πήγα να αγοράσω κάτι από το ποδηλατάδικο της γειτονίας μου βλέπω ένα πανέμορφο (για εμένα) GLOBE single/fixed να κρέμεται …. Το πείρα και αυτό και προς το παρόν τέλος. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, έπρεπε να ξεσκεπάσω και τα αυτοκίνητα να τους κάνω έστω και ένα service, έλα όμως που λόγο ακινησίας, να προβλήματα από εδώ να προβλήματα από εκεί να τα χιλιαρικάκια και άλλα τόσα στα ποδήλατα!!!!! Χάλια μαύρα λοιπόν. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΓΕΝΙΚΑ !!!!!! ποδαρόδρομο και όλα καλά, οικολογικά και οικονομικά… ΦΕΕΕΕΕΕΕΕΤΑ!!!!!!!

electro - biker
Απών/απούσα

cocahontes wrote:
Έχετε δίκιο, μακριά από τα ηλεκτρικά ποδήλατα, μακριά….. είναι μάπες όλα, για να μην πω μακριά από όλα τα ποδήλατα γενικότερα. Eγώ παθών είμαι και μου έχει κοστίσει 5 περιουσίες, καλός ή κακός πάντα ήμουν λάτρεις τον αυτοκινήτων με αποτέλεσμα να έχω 5 (άλλα παλιά, άλλα καινούρια), πριν 2,5-3 χρόνια που αποφάσισα να δοκιμάσω να αφήσω το/τα αυτοκίνητα και να κυκλοφορώ με ηλεκτρικό ποδήλατο. Σιγά σιγά «πωρώθηκα» και άρχισα να το αναβαθμίζω, από εδώ και από εκεί έφτασε να μου έχει κοστίσει κανένα 5χιλιαρο, μια χαρά ως εδώ. Μετά όμως αγόρασα και άλλο ένα ηλεκτρικό για διαδρομές βουνού, διάλεξα ένα ωραίο downhill του έβαλα επάνω ένα ΚΙΤ 1000W και πραγματικά πετάει, έλα όμως που τελικά ενώ πηγαίναμε μια παρέα 5-6 φίλοι ήμουν πάντα μόνος γιατί οι υπόλοιποι έλιωναν…… έτσι αποφάσισα και αγόρασα και 1 απλό (Dawg Supreme) για να έχει νόημα η παρέα. Μετά γλυκάθηκα, αγόρασα και 1 πολύ περίεργο ποδήλατο (Specialized Sirrus Pro) που εντάσσετε στην κατηγορία “fitness”, άσχετο;!;!;! ; άντε βγάλε άκρη τώρα, μου άρεσε πολύ όμως και με κάλυπτε για την καθημερινή βόλτα 5-6 χλμ κοντά στο σπίτι, αυτό ήθελα. Έλα όμως που μια μέρα που πήγα να αγοράσω κάτι από το ποδηλατάδικο της γειτονίας μου βλέπω ένα πανέμορφο (για εμένα) GLOBE single/fixed να κρέμεται …. Το πείρα και αυτό και προς το παρόν τέλος. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, έπρεπε να ξεσκεπάσω και τα αυτοκίνητα να τους κάνω έστω και ένα service, έλα όμως που λόγο ακινησίας, να προβλήματα από εδώ να προβλήματα από εκεί να τα χιλιαρικάκια και άλλα τόσα στα ποδήλατα!!!!! Χάλια μαύρα λοιπόν. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΓΕΝΙΚΑ !!!!!! ποδαρόδρομο και όλα καλά, οικολογικά και οικονομικά… ΦΕΕΕΕΕΕΕΕΤΑ!!!!!!!

Ώχ...Ώχ και πάνω που ετοιμαζόμουν να πάρω το δεύτερο ηλεκτρικο!!!!!!!!!!!!!!!!μου΄κοψες τη φόρα

Πάντως αν είμουν στη θέση σου θα έβαζα τον 1000ρι τον κινητήρα στο φιξάκι και θα πήγαινα μαλλιά για να τι σπάω στους φιξάδες!!!

cocahontes
Απών/απούσα

electro - biker wrote:
cocahontes wrote:
Έχετε δίκιο, μακριά από τα ηλεκτρικά ποδήλατα, μακριά….. είναι μάπες όλα, για να μην πω μακριά από όλα τα ποδήλατα γενικότερα. Eγώ παθών είμαι και μου έχει κοστίσει 5 περιουσίες, καλός ή κακός πάντα ήμουν λάτρεις τον αυτοκινήτων με αποτέλεσμα να έχω 5 (άλλα παλιά, άλλα καινούρια), πριν 2,5-3 χρόνια που αποφάσισα να δοκιμάσω να αφήσω το/τα αυτοκίνητα και να κυκλοφορώ με ηλεκτρικό ποδήλατο. Σιγά σιγά «πωρώθηκα» και άρχισα να το αναβαθμίζω, από εδώ και από εκεί έφτασε να μου έχει κοστίσει κανένα 5χιλιαρο, μια χαρά ως εδώ. Μετά όμως αγόρασα και άλλο ένα ηλεκτρικό για διαδρομές βουνού, διάλεξα ένα ωραίο downhill του έβαλα επάνω ένα ΚΙΤ 1000W και πραγματικά πετάει, έλα όμως που τελικά ενώ πηγαίναμε μια παρέα 5-6 φίλοι ήμουν πάντα μόνος γιατί οι υπόλοιποι έλιωναν…… έτσι αποφάσισα και αγόρασα και 1 απλό (Dawg Supreme) για να έχει νόημα η παρέα. Μετά γλυκάθηκα, αγόρασα και 1 πολύ περίεργο ποδήλατο (Specialized Sirrus Pro) που εντάσσετε στην κατηγορία “fitness”, άσχετο;!;!;! ; άντε βγάλε άκρη τώρα, μου άρεσε πολύ όμως και με κάλυπτε για την καθημερινή βόλτα 5-6 χλμ κοντά στο σπίτι, αυτό ήθελα. Έλα όμως που μια μέρα που πήγα να αγοράσω κάτι από το ποδηλατάδικο της γειτονίας μου βλέπω ένα πανέμορφο (για εμένα) GLOBE single/fixed να κρέμεται …. Το πείρα και αυτό και προς το παρόν τέλος. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, έπρεπε να ξεσκεπάσω και τα αυτοκίνητα να τους κάνω έστω και ένα service, έλα όμως που λόγο ακινησίας, να προβλήματα από εδώ να προβλήματα από εκεί να τα χιλιαρικάκια και άλλα τόσα στα ποδήλατα!!!!! Χάλια μαύρα λοιπόν. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΓΕΝΙΚΑ !!!!!! ποδαρόδρομο και όλα καλά, οικολογικά και οικονομικά… ΦΕΕΕΕΕΕΕΕΤΑ!!!!!!!

Ώχ...Ώχ και πάνω που ετοιμαζόμουν να πάρω το δεύτερο ηλεκτρικο!!!!!!!!!!!!!!!!μου΄κοψες τη φόρα

Πάντως αν είμουν στη θέση σου θα έβαζα τον 1000ρι τον κινητήρα στο φιξάκι και θα πήγαινα μαλλιά για να τι σπάω στους φιξάδες!!!


lol

cocahontes
Απών/απούσα

Έχεις δίκιο, όπως εμένα μου φαίνεται να κυκλοφορείς καθημερινά στην δουλειά σου με απλό ποδήλατο σαν να αυτό -μαστιγώνεστε μέχρι να ιδρώσεις και να τσούζει λίγο, έτσι για να έχει πιο ενδιαφέρον , η να βάζεις 1000W ΚΙΤ σε ένα STRIDA πηγαίνεις Γλυφάδα – Κηφισιά με 40 C

esp
Απών/απούσα

electro - biker wrote:
....
Ο νόμος καθορίζει ότι ηλ. ποδήλατα είναι τα ποδήλατα με ηλεκτροκινητήρα μέχρι 250W.
.....
Οτιδήποτε όμως με κινητήρα τύπου 500-1000W που βλέπετε στο youtube να πηγαίνει σαν τρελό μηχανάκι, δεν είναι ποδήλατο και είναι παράνομο.

Βρείτε τα πρώτα, και μετά μας ζαλίζετε ...

cocahontes
Απών/απούσα

esp wrote:
electro - biker wrote:
....
Ο νόμος καθορίζει ότι ηλ. ποδήλατα είναι τα ποδήλατα με ηλεκτροκινητήρα μέχρι 250W.
.....
Οτιδήποτε όμως με κινητήρα τύπου 500-1000W που βλέπετε στο youtube να πηγαίνει σαν τρελό μηχανάκι, δεν είναι ποδήλατο και είναι παράνομο.

Βρείτε τα πρώτα, και μετά μας ζαλίζετε ...

Δεν χάσαμε κάτι για να το βρούμε. Ο electro-biker έχει δίκιο, αυτό είναι το νόμιμο, πολύ απλά εγώ έχω και ένα παράνομο, λες να με γράψει η Αστυνομία; Χμμμ
Ελάχιστες φορές το 1000ρι το κυκλοφορώ στον δρόμο και συνήθως μόνο προς και από το βουνό-σπίτι (εκεί επιτρέπεται φυσικά!!!)

esp
Απών/απούσα

electro - biker wrote:
Οτιδήποτε όμως με κινητήρα τύπου 500-1000W ... δεν είναι ποδήλατο

είναι ή δεν είναι ποδήλατο;

cocahontes wrote:

Ελάχιστες φορές το 1000ρι το κυκλοφορώ στον δρόμο και συνήθως μόνο προς και από το βουνό-σπίτι (εκεί επιτρέπεται φυσικά!!!)

Εδώ μου διαφεύγει κάτι. Ισχύουν άλλοι νόμοι στη διαδρομή βουνό - σπίτι, από ότι σπίτι - δουλειά;

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

esp wrote:
electro - biker wrote:
Οτιδήποτε όμως με κινητήρα τύπου 500-1000W ... δεν είναι ποδήλατο

είναι ή δεν είναι ποδήλατο;

cocahontes wrote:

Ελάχιστες φορές το 1000ρι το κυκλοφορώ στον δρόμο και συνήθως μόνο προς και από το βουνό-σπίτι (εκεί επιτρέπεται φυσικά!!!)

Εδώ μου διαφεύγει κάτι. Ισχύουν άλλοι νόμοι στη διαδρομή βουνό - σπίτι, από ότι σπίτι - δουλειά;

Μην γίνεσαι κακός
ότι πει η νομοθεσία
δλδ αν η νομοθεσία πεί ότι αυτό είναι ποδήλατο
http://stereasport.gr/images/stories/PHOTOS/03/12/madness-motocross.jpg
τότε θα έχουμε περισσότερους ποδηλάτες
:D
δεν είναι φοβερή η νομοθεσία

portokali
Απών/απούσα

cocahontes wrote:
Δεν χάσαμε κάτι για να το βρούμε. Ο electro-biker έχει δίκιο, αυτό είναι το νόμιμο, πολύ απλά εγώ έχω και ένα παράνομο, λες να με γράψει η Αστυνομία; Χμμμ
Ελάχιστες φορές το 1000ρι το κυκλοφορώ στον δρόμο και συνήθως μόνο προς και από το βουνό-σπίτι (εκεί επιτρέπεται φυσικά!!!)

πήρες ηλεκτρικό για να πηγαίνεις στο βουνό;;;; A κατάλαβα, για προπόνηση της μπαταρίας στις ανηφόρες!

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

να ανακεφαλαιωσουμε λιγακι για να μην ξεφευγουμε.

Το ποδηλατο ειναι μεσο ασκησης και διασκεδασης, δεν ειναι πρακτικο μεσο μεταφορας. Το οτι καποιοι το χρησιμοποιουμε και για μεταφορα εχει να κανει με το οτι βαζουμε στην μεταφορα μας ασκηση και διασκεδαση. Σαν πρακτικο μεσο μεταφορας εχει μειονεκτηματα.

Το e-bike οπως το λετε δεν προσφερει ασκηση (αν θεωρειται ασκηση την υποβοηθουμενη κινηση των πεταλιων απλως κοροιδευετε τον εαυτο σας. Πιο πολυ θα γυμναστειτε καθως σηκωνεστε απο τον καναπε για να πατε στο κρεβατι).
Τωρα σαν μεσο μεταφορας που προσπαθησαν καποιοι να μας πουν ειναι απο τα χειροτερα. (μικρη αυτονομια, αργο και επικινδυνο (οσοι κυκλοφορουν με διτροχο στο δρομο ξερουν ποσο επικινδυνο ειναι κατι που δεν μπορει να ακολουθησει την κινηση και με 25 χλμ δεν ακολουθεις την κινηση), περιορισμενη μεταφορικη δυνατοτητα, εκτεθειμενο στα καιρικα φαινομενα, πανακριβο γι'αυτα που προσφερει και λαμβανωντας υποψιν και την δεδομενη αλλαγη μπαταριας σε διαστημα δυο χρονων τελειως ασυμφωρο). Ειλικρινα δεν καταλαβαινω γιατι καποιος να θελει να κινηθει με κατι τετοιο εκτος απο μοδα ή υπερβολικο περισευμα χρηματων οποτε αγοραζω οτι πουλανε στην αγορα γιατι ετσι.

Τωρα τα υπολοιπα που ειπωθηκαν για 1000 watt κτλ υπαρχει και το αλλο που ειχαν προσαρμοσει μια ρουκετα σε ενα σκελετο ποδηλατου και πηγαινε τρελα αλλα τι σχεση εχει με αυτο που λεμε εδω? Η αυτοι που λενε οτι εχουν κατι τετοιο νομιζει κανεις οτι τους πιστευει κανενας?

cocahontes
Απών/απούσα

esp wrote:
electro - biker wrote:
Οτιδήποτε όμως με κινητήρα τύπου 500-1000W ... δεν είναι ποδήλατο

είναι ή δεν είναι ποδήλατο;

Νομοθετικά όχι, πρακτικα ναι.
cocahontes wrote:

Ελάχιστες φορές το 1000ρι το κυκλοφορώ στον δρόμο και συνήθως μόνο προς και από το βουνό-σπίτι (εκεί επιτρέπεται φυσικά!!!)

Εδώ μου διαφεύγει κάτι. Ισχύουν άλλοι νόμοι στη διαδρομή βουνό - σπίτι, από ότι σπίτι - δουλειά;

Ναι σου διαφεύγει. Η χρήση στο βουνό είναι νόμιμη, η χρήση στον δρόμο είναι παράνομη, άστα …. εξισώσεις!!!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

cocahontes wrote:
esp wrote:
electro - biker wrote:
Οτιδήποτε όμως με κινητήρα τύπου 500-1000W ... δεν είναι ποδήλατο

είναι ή δεν είναι ποδήλατο;

Νομοθετικά όχι, πρακτικα ναι.

κάτσε ρε μεγάλε
πιο πάνω λες ότι είναι ποδήλατο βάση νομοθεσίας
τώρα έχουμ τούμπα κολοτούμπα
όχι πως περίμενα κάτι καλύτερο από εσένα

esp
Απών/απούσα

cocahontes wrote:

Ναι σου διαφεύγει. Η χρήση στο βουνό είναι νόμιμη, η χρήση στον δρόμο είναι παράνομη, άστα …. εξισώσεις!!!

Η αλήθεια είναι ότι το όλο θέμα ξεπερνάει την αντιληπτική μου ικανότητα. Γιαυτό τα γράφω δύο φορές, μήπως τα εμπεδώσω, μη δίνεις σημασία. Η διαδρομή βουνό σπίτι είναι νόμιμη;

Και γενικότερα, μήπως έχουμε μια μαγκιά να επιδείξουμε καβαλώντας το ηλεκτρήλατο; Τόσο μεγάλη και επαναστατική, που αξίζει να καλέσουμε δημόσια τον κόσμο σε τέλεση παρανομίας. Το ψειρίζω;

Το 14άχρονο (το έχω δει με τα μάτια μου στο δρόμο), που κάνει παπαριές μέσα στην κίνηση με το ηλεκτρήλατο, ακριβώς επειδή έχει "γκάζι", θα είναι μάγκας με το 1kW στη μηχανή του;

Άστα ... ισολογισμοί. Ότι νάναι για να βγουν θετικοί.

cocahontes
Απών/απούσα

kktsol wrote:
να ανακεφαλαιωσουμε λιγακι για να μην ξεφευγουμε.

Το ποδηλατο ειναι μεσο ασκησης και διασκεδασης, δεν ειναι πρακτικο μεσο μεταφορας. Το οτι καποιοι το χρησιμοποιουμε και για μεταφορα εχει να κανει με το οτι βαζουμε στην μεταφορα μας ασκηση και διασκεδαση. Σαν πρακτικο μεσο μεταφορας εχει μειονεκτηματα.

Το e-bike οπως το λετε δεν προσφερει ασκηση (αν θεωρειται ασκηση την υποβοηθουμενη κινηση των πεταλιων απλως κοροιδευετε τον εαυτο σας. Πιο πολυ θα γυμναστειτε καθως σηκωνεστε απο τον καναπε για να πατε στο κρεβατι).
Τωρα σαν μεσο μεταφορας που προσπαθησαν καποιοι να μας πουν ειναι απο τα χειροτερα. (μικρη αυτονομια, αργο και επικινδυνο (οσοι κυκλοφορουν με διτροχο στο δρομο ξερουν ποσο επικινδυνο ειναι κατι που δεν μπορει να ακολουθησει την κινηση και με 25 χλμ δεν ακολουθεις την κινηση), περιορισμενη μεταφορικη δυνατοτητα, εκτεθειμενο στα καιρικα φαινομενα, πανακριβο γι'αυτα που προσφερει και λαμβανωντας υποψιν και την δεδομενη αλλαγη μπαταριας σε διαστημα δυο χρονων τελειως ασυμφωρο). Ειλικρινα δεν καταλαβαινω γιατι καποιος να θελει να κινηθει με κατι τετοιο εκτος απο μοδα ή υπερβολικο περισευμα χρηματων οποτε αγοραζω οτι πουλανε στην αγορα γιατι ετσι.

Τωρα τα υπολοιπα που ειπωθηκαν για 1000 watt κτλ υπαρχει και το αλλο που ειχαν προσαρμοσει μια ρουκετα σε ενα σκελετο ποδηλατου και πηγαινε τρελα αλλα τι σχεση εχει με αυτο που λεμε εδω? Η αυτοι που λενε οτι εχουν κατι τετοιο νομιζει κανεις οτι τους πιστευει κανενας?

Εσύ πιστεύεις πώς δεν είναι πρακτικό μέσο μεταφοράς, για εμένα είναι πρακτικότατο και καταπληκτικό. Το e-bike βεβαίως και προσφέρει άσκηση αν δεν κάνεις χρήση της υποβοήθησης, κάνει καλύτερη άσκηση από συμβατικό ποδήλατο γιατί είναι πιο βαρύ και συνήθως δεν έχει όλες τις ταχύτητες που συνήθως έχουν τα συμβατικά, αν προσθέσουμε και το να «σηκώνεστε από τον καναπέ για να πάτε στο κρεβάτι» τότε άστα να πάνε.
Κάπου μπερδεύεστε, αυτονομία πάνω από 80 χλμ (εγώ ξεπερνώ τα 100-120 χλμ εύκολα, λόγο συνήθειας και εμπειρίας), κινείσαι με μεγαλύτερη ταχύτητα από συμβατικό ποδήλατο άρα και πιο ασφαλές, και προσπαθείς να βρίσκεσαι όσο το δυνατόν περισσότερο σε λεωφορειολωρίδες, η μεταφορική του δυνατότητα είναι μεγαλύτερη από το συμβατικό γιατί έχεις την υποβοήθηση, αν δεν σου φτάνει αυτό, πάρε φορτηγό, εγώ έχω κουβαλήσει και 50 κιλά σε απόσταση 50 χλμ χωρίς να με ενοχλήσει καθόλου πάντως. Το χρησιμοποιώ 365 μέρες τον χρόνο, δεν καταλαβαίνω τι εννοείς εκτεθειμένο στα καιρικά φαινόμενα; 3 χρόνια τώρα και σχεδόν 13000 χλμ, την ίδια μπαταρία έχω και δεν έχει κανένα πρόβλημα η μπαταρία μου, τα ίδια χιλιόμετρα καλύπτω άρα καθόλου ασύμφορο. Ρουκέτα ε;;;; χχχχμμμμμ. Ωραία ιδέα….

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

cocahontes wrote:

Εσύ πιστεύεις πώς δεν είναι πρακτικό μέσο μεταφοράς, για εμένα είναι πρακτικότατο και καταπληκτικό. Το e-bike βεβαίως και προσφέρει άσκηση αν δεν κάνεις χρήση της υποβοήθησης, κάνει καλύτερη άσκηση από συμβατικό ποδήλατο γιατί είναι πιο βαρύ και συνήθως δεν έχει όλες τις ταχύτητες που συνήθως έχουν τα συμβατικά, αν προσθέσουμε και το να «σηκώνεστε από τον καναπέ για να πάτε στο κρεβάτι» τότε άστα να πάνε.
Κάπου μπερδεύεστε, αυτονομία πάνω από 80 χλμ (εγώ ξεπερνώ τα 100-120 χλμ εύκολα, λόγο συνήθειας και εμπειρίας), κινείσαι με μεγαλύτερη ταχύτητα από συμβατικό ποδήλατο άρα και πιο ασφαλές, και προσπαθείς να βρίσκεσαι όσο το δυνατόν περισσότερο σε λεωφορειολωρίδες, η μεταφορική του δυνατότητα είναι μεγαλύτερη από το συμβατικό γιατί έχεις την υποβοήθηση, αν δεν σου φτάνει αυτό, πάρε φορτηγό, εγώ έχω κουβαλήσει και 50 κιλά σε απόσταση 50 χλμ χωρίς να με ενοχλήσει καθόλου πάντως. Το χρησιμοποιώ 365 μέρες τον χρόνο, δεν καταλαβαίνω τι εννοείς εκτεθειμένο στα καιρικά φαινόμενα; 3 χρόνια τώρα και σχεδόν 13000 χλμ, την ίδια μπαταρία έχω και δεν έχει κανένα πρόβλημα η μπαταρία μου, τα ίδια χιλιόμετρα καλύπτω άρα καθόλου ασύμφορο. Ρουκέτα ε;;;; χχχχμμμμμ. Ωραία ιδέα….

Μαλλον εσυ μπερδευεσε.
Ξεκινοντας αφου μας λες οτι ειναι καλυτερη ασκηση απο το απλο ποδηλατο γιατι ειναι βαρυτερο δεν πιστευω να μας λες οτι το πηρες με υποβοηθηση για να γυμναζεσαι καλυτερα. Δεν αξιζει καν να το σχολιασω, πιστευω καταλαβαινεις το παραλογο.

Στο θεμα του μεσου μεταφορας να στο εξηγησω πολυ παραπανω γιατι μαλλον σου ειναι δυσκολο ή δεν θελεις να καταλαβεις. Ξεκιναμε με αυτο που ειπα στην αρχη οτι το ποδηλατο δεν ειναι καλο μεσο μεταφορας αλλα το χρησιμοποιουμε γιατι διασκεδαζουμε με την μετακινηση. Δεν ειναι ομως καλο μεσο μεταφορας.
Πρακτικο μεσο μεταφορας ειναι το μηχανακι, η μοτοσυκλετα, το αυτοκινητο κτλ. Απεναντι σε αυτα τα μεσα το ηλεκτροποδηλατο δεν υπερτερει πουθενα.
Η αυτονομια των 120 χλμ (παραπανω και απο αυτο που δηλωνουν τα εργοστασια κατασκευης αλλα δεν ειναι εκει το θεμα 120 θελεις 120 ΟΚ) ειναι τουλαχιστον γελοια απεναντι σε αυτα τα μεσα μεταφορας. Δεν πιστευω οτι σε καμμια περιπτωση ξεπερνας τα 40 χλμ τελικης σε κινηση αρα κινδυνευεις στον δρομο ή θα κινηθεις επιφυλακτικα (οπως λες λεωφορειολωριδες, αποφευγεις δρομους ταχειας κινησης κτλ) αρα και εκει υστερεις. Μεταφορικη ικανοτητα δεν αξιζει καν να αναφερθω (μεχρι και το πιο μικρο μηχανακι μεταφερει δυο ατομα). Εκτεθειμενο στα καιρικα φαινομενα σημαινει οτι δεν σου προσφερει καμμια προστασια απο βροχες, κρυο κτλ. Τωρα αν κυκλοφορεις 365 ημερες τον χρονο δεν σημαινει οτι δεν βρεχεσαι. Και τελικα αν βαλω και τον παραγοντα κοστος (κατι τετοιο κοστιζει σχεδον τα διπλα απο ενα μηχανακι) τοτε σαν μεσο μεταφορας δεν μπορω να καταλαβω γιατι αξιζει.

Και για το θεμα της μπαταριας σου πατενταρισε την και πουλα την σε εταιρειες. Οταν ολοι οι κατασκευαστες δινουν για τις Li μπαταριες περιπου 600 επαναφορτισμους, 40 χλμ αυτονομια οταν χρησιμοποιεις την υποβοηθηση, και αντικατασταση λογω μειωσης της χωριτηκοτητας της μπαταριας στα 2.5 με 3 χρονια και φυσιολογικη μειωση της 10% ανα χρονο στα δυο πρωτα χρονια, η μπαταρια σου ειναι φαινομενο ή απο τον χωρο της επιστημονικης φαντασιας.