Δισκοβραχιονας και μεση τριβη

54 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
GiannisMaurokouk
Απών/απούσα

Γεια σας παιδες
Εδω και αρκετο καιρο με απασχολει ενα θεμα και δεν μπωρω να βρω ΚΑΜΙΑ λυση..
Λοιπον εχω ενα ποδηλατο με εναν δισκοφραχιονα σιμανο μ191 την εκδοση με το μαυρο χρωμα...ωραια μεχρι δω...Ειχα ενα ποδηλατο με τον ιδιο πρινα 2-3 χρονια και ειχα το ιδιο προβλημα....Μετα απο 2-3 μηνες με παρα παρα πολυ χρηση 20κμ+ την μερα αρχιζει και με καθε πεταλια κανει κρρρ..κρ....ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΠΙΕΣΗ ΠΑΝΩ ΤΟΥ..οταν απλα τον γυριζεις δεν κανει τιποτα....Οταν του βαλεις λαδι-αντισκοριακο στο μπρατσο του δισκοβραχιονα εκει που φενεται η μεσι τριβη κανεις 2-3 κμ. και σταματαει για 2-3 μερες...Εγω πιστευω οτι θελει εναν δισκοβραχιονα τυπου Hollowtech ii ΚΑΙ octalink που 1ον η μεση τριβη ειναι κλιστη - σαν να μην υπαρχει απο την μεση ειναι μια τρυπα απλα..Οποτε λιγοτερη φθορα
Και 2ον ευκολοτερη αφαιρεση.!!!
Εχω βρει τον Deore M590 στα 60€ ειναι καλος για αγορα;;;Θυμαμαι παντος οτι στο προηγουμενο την ειχα αλλαξει 3-4 φορες την Μ.τριβη δινοντας 20,20,20....Εσεις τι λετε να φτεει;;;Παρεπιπτοντος μετα απο τοσες φορες λαδωματος τωρα πια βαλεις δεν βαλεις διαφορα δεν υπαρχει!!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Ναι καλός είναι και super τιμή
απλά να πάρεις και deore Μπροστινή αλλαγή μαζί
:D

GiannisMaurokouk
Απών/απούσα

plannet wrote:
Ναι καλός είναι και super τιμή
απλά να πάρεις και deore Μπροστινή αλλαγή μαζί
:D

ΝAI δεν ρωταω μονο για αγορα ρε πλαννετ ρωταω και τι μπωρω να κανω ΠΡΕΠΕΙ να τον αγορασω η οχι υπαρχει κατι πιο ανθεκτικο;

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

giannismaurokouk wrote:
plannet wrote:
Ναι καλός είναι και super τιμή
απλά να πάρεις και deore Μπροστινή αλλαγή μαζί
:D

ΝAI δεν ρωταω μονο για αγορα ρε πλαννετ ρωταω και τι μπωρω να κανω ΠΡΕΠΕΙ να τον αγορασω η οχι υπαρχει κατι πιο ανθεκτικο;

δεν θα το έλεγα
μια χαρά επιλογή είναι
:D

GiannisMaurokouk
Απών/απούσα

plannet wrote:
giannismaurokouk wrote:
plannet wrote:
Ναι καλός είναι και super τιμή
απλά να πάρεις και deore Μπροστινή αλλαγή μαζί
:D

ΝAI δεν ρωταω μονο για αγορα ρε πλαννετ ρωταω και τι μπωρω να κανω ΠΡΕΠΕΙ να τον αγορασω η οχι υπαρχει κατι πιο ανθεκτικο;

δεν θα το έλεγα
μια χαρά επιλογή είναι
:D

Δηλαδη μπορει να καλυπτει χιλιομετρα χωρις φθορα ειναι καλυτερος απο τον απλα;;;Αυτο ρωταω!!!

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ: http://www.bike-center.gr/product_info.php?products_id=4838&osCsid=f385b...
http://www.rmcbikes.com/shimano-deore-fc-m590.html
Ποια η διαφορα 170 ΚΑΙ 175 MM?

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

"...;Θυμαμαι παντος οτι στο προηγουμενο την ειχα αλλαξει 3-4 φορες την Μ.τριβη δινοντας 20,20,20....Εσεις τι λετε να φτεει;;;..."

Αν οντως χαλασε 3-4 φορες η μεσαια τριβη, (και δεν την αλλαξε χωρις ουσιαστικο λογο ο ποδηλατας), τοτε υπευθυνη ηταν η κακη ποιοτητα της συγκεκριμενης μεσαιας τριβης. Αν εβαζε μια μεσαια τριβη καλυτερης ποιοτητας (ιδιου τυπου), δεν θα ειχες κανενα απολυτως προβλημα, για πολλες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα, τουλαχιστον οσον αφορα τη μεσαια τριβη.
Οσον αφορα το δισκοβραχιονα Μ 191 της Shimano: Το προβλημα με το τριξιμο που αναφερεις, ειναι εγγενες σε αυτου του τυπου τους δισκοβραχιονες, κι εχει να κανει με τον τροπο κατασκευης τους. Το δεξι μπρατσο του δισκοβραχιονα, ειναι πρεσσαριστο πανω στο "spider" με τα τεσσερα μπρατσα, που πανω του ειναι τοποθετημενοι οι 3 δισκοι. Δεν ειναι ενα ενιαιο κομματι μπρατσο και spider, οπως στα περισσοτερα αλλα μοντελλα δισκοβραχιονων. Ειναι δυο κομματια, ενωμενα μεταξυ τους με πρεσσαρισμα. Στο σημειο λοιπον της ενωσης τους, πολυ συχνα, και μονο την ωρα που ζοριζονται, τριζουν. Αυτο, δεν εχει επιπτωση στην λειτουργια τους ομως. Ειναι απλα ενοχλητικο.
Αν τωρα, λογω αυτου του θορυβου του δισκοβραχιονα αλλαχτηκαν οι μεσαιες τριβες, κακως.
Για να απαλλαγεις απο το εκνευριστικο τριξιμο, σαν τελευταια λυση, δοκιμασε να ριξεις καποιο λιπαντικο οχι μονο απο την μεσα πλευρα του δισκοβραχιονα, αλλα και απο την εξω, και ειδικοτερα στο σημειο που ενωνεται το μπρατσο του δισκοβραχιονα με το spider των γραναζιων.
Αν παρ' ολα αυτα, εξακολουθεις να θελεις να αλλαξεις ολο το συστημα μεσαιας τριβης-δισκοβραχιονων, τοτε καλυτερο απο καθε αποψη ειναι το Hollowtech II, και οχι το octalink.
Πληροφοριακα, τα πρωτα octalink, παρουσιασαν αρκετα προβληματα. Μετα υποτιθεται οτι βελτιωθηκαν, αλλα ουσιαστικα, δεν εχουν καποιο σοβαρο πλεονεκτημα εναντι των μεσαιων τριβων "sqare taper"(των γνωστων με τον τετραγωνο αξονα).
Αντιθετα, τα μοντελλα Hollowtech II, αντικειμενικα, εχουν συγκεκριμενα πλεονεκτηματα.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

giannismaurokouk wrote:
plannet wrote:
giannismaurokouk wrote:
plannet wrote:
Ναι καλός είναι και super τιμή
απλά να πάρεις και deore Μπροστινή αλλαγή μαζί
:D

ΝAI δεν ρωταω μονο για αγορα ρε πλαννετ ρωταω και τι μπωρω να κανω ΠΡΕΠΕΙ να τον αγορασω η οχι υπαρχει κατι πιο ανθεκτικο;

δεν θα το έλεγα
μια χαρά επιλογή είναι
:D

Δηλαδη μπορει να καλυπτει χιλιομετρα χωρις φθορα ειναι καλυτερος απο τον απλα;;;Αυτο ρωταω!!!

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ: http://www.bike-center.gr/product_info.php?products_id=4838&osCsid=f385b...
http://www.rmcbikes.com/shimano-deore-fc-m590.html
Ποια η διαφορα 170 ΚΑΙ 175 MM?


η βασική διαφορά είναι ότι ο ένας είναι 48 δόντια
και ο άλλος 44
το 175 έχει να κάνει με το πέλμα σου νομίζω δεν είμαι σίγουρος
ουσιαστικά είναι το μήκος του βραχίωνα στην μία είναι 17.5
και στην άλλη 17cm
συνήθως οι περισσότεροι είναι για 175

GiannisMaurokouk
Απών/απούσα

plannet wrote:
giannismaurokouk wrote:
plannet wrote:
giannismaurokouk wrote:
plannet wrote:
Ναι καλός είναι και super τιμή
απλά να πάρεις και deore Μπροστινή αλλαγή μαζί
:D

ΝAI δεν ρωταω μονο για αγορα ρε πλαννετ ρωταω και τι μπωρω να κανω ΠΡΕΠΕΙ να τον αγορασω η οχι υπαρχει κατι πιο ανθεκτικο;

δεν θα το έλεγα
μια χαρά επιλογή είναι
:D

Δηλαδη μπορει να καλυπτει χιλιομετρα χωρις φθορα ειναι καλυτερος απο τον απλα;;;Αυτο ρωταω!!!

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ: http://www.bike-center.gr/product_info.php?products_id=4838&osCsid=f385b...
http://www.rmcbikes.com/shimano-deore-fc-m590.html
Ποια η διαφορα 170 ΚΑΙ 175 MM?


η βασική διαφορά είναι ότι ο ένας είναι 48 δόντια
και ο άλλος 44
το 175 έχει να κάνει με το πέλμα σου νομίζω δεν είμαι σίγουρος
ουσιαστικά είναι το μήκος του βραχίωνα στην μία είναι 17.5
και στην άλλη 17cm
συνήθως οι περισσότεροι είναι για 175

Ποιον προτινεις;;Εγω λεω εναν απλο 170mm δηλαδη θελετε να μου πειτε οτι με τον deore θα σταματησει το τριξιμο;;

GiannisMaurokouk
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
"...;Θυμαμαι παντος οτι στο προηγουμενο την ειχα αλλαξει 3-4 φορες την Μ.τριβη δινοντας 20,20,20....Εσεις τι λετε να φτεει;;;..."

Αν οντως χαλασε 3-4 φορες η μεσαια τριβη, (και δεν την αλλαξε χωρις ουσιαστικο λογο ο ποδηλατας), τοτε υπευθυνη ηταν η κακη ποιοτητα της συγκεκριμενης μεσαιας τριβης. Αν εβαζε μια μεσαια τριβη καλυτερης ποιοτητας (ιδιου τυπου), δεν θα ειχες κανενα απολυτως προβλημα, για πολλες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα, τουλαχιστον οσον αφορα τη μεσαια τριβη.
Οσον αφορα το δισκοβραχιονα Μ 191 της Shimano: Το προβλημα με το τριξιμο που αναφερεις, ειναι εγγενες σε αυτου του τυπου τους δισκοβραχιονες, κι εχει να κανει με τον τροπο κατασκευης τους. Το δεξι μπρατσο του δισκοβραχιονα, ειναι πρεσσαριστο πανω στο "spider" με τα τεσσερα μπρατσα, που πανω του ειναι τοποθετημενοι οι 3 δισκοι. Δεν ειναι ενα ενιαιο κομματι μπρατσο και spider, οπως στα περισσοτερα αλλα μοντελλα δισκοβραχιονων. Ειναι δυο κομματια, ενωμενα μεταξυ τους με πρεσσαρισμα. Στο σημειο λοιπον της ενωσης τους, πολυ συχνα, και μονο την ωρα που ζοριζονται, τριζουν. Αυτο, δεν εχει επιπτωση στην λειτουργια τους ομως. Ειναι απλα ενοχλητικο.
Αν τωρα, λογω αυτου του θορυβου του δισκοβραχιονα αλλαχτηκαν οι μεσαιες τριβες, κακως.
Για να απαλλαγεις απο το εκνευριστικο τριξιμο, σαν τελευταια λυση, δοκιμασε να ριξεις καποιο λιπαντικο οχι μονο απο την μεσα πλευρα του δισκοβραχιονα, αλλα και απο την εξω, και ειδικοτερα στο σημειο που ενωνεται το μπρατσο του δισκοβραχιονα με το spider των γραναζιων.
Αν παρ' ολα αυτα, εξακολουθεις να θελεις να αλλαξεις ολο το συστημα μεσαιας τριβης-δισκοβραχιονων, τοτε καλυτερο απο καθε αποψη ειναι το Hollowtech II, και οχι το octalink.
Πληροφοριακα, τα πρωτα octalink, παρουσιασαν αρκετα προβληματα. Μετα υποτιθεται οτι βελτιωθηκαν, αλλα ουσιαστικα, δεν εχουν καποιο σοβαρο πλεονεκτημα εναντι των μεσαιων τριβων "sqare taper"(των γνωστων με τον τετραγωνο αξονα).
Αντιθετα, τα μοντελλα Hollowtech II, αντικειμενικα, εχουν συγκεκριμενα πλεονεκτηματα.


Γιατι οχι octalink?Τι κακο εχουν ;;Βασικα εγω θελω με την λιγοτερη φθορα οπως τον deore που εχει κλειστη μεση τριβη!Μου αρεσει και σαν σχεδιο...Τι κακο εχουν οι οκταλινκ;;;

GiannisMaurokouk
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
"...;Θυμαμαι παντος οτι στο προηγουμενο την ειχα αλλαξει 3-4 φορες την Μ.τριβη δινοντας 20,20,20....Εσεις τι λετε να φτεει;;;..."

Αν οντως χαλασε 3-4 φορες η μεσαια τριβη, (και δεν την αλλαξε χωρις ουσιαστικο λογο ο ποδηλατας), τοτε υπευθυνη ηταν η κακη ποιοτητα της συγκεκριμενης μεσαιας τριβης. Αν εβαζε μια μεσαια τριβη καλυτερης ποιοτητας (ιδιου τυπου), δεν θα ειχες κανενα απολυτως προβλημα, για πολλες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα, τουλαχιστον οσον αφορα τη μεσαια τριβη.
Οσον αφορα το δισκοβραχιονα Μ 191 της Shimano: Το προβλημα με το τριξιμο που αναφερεις, ειναι εγγενες σε αυτου του τυπου τους δισκοβραχιονες, κι εχει να κανει με τον τροπο κατασκευης τους. Το δεξι μπρατσο του δισκοβραχιονα, ειναι πρεσσαριστο πανω στο "spider" με τα τεσσερα μπρατσα, που πανω του ειναι τοποθετημενοι οι 3 δισκοι. Δεν ειναι ενα ενιαιο κομματι μπρατσο και spider, οπως στα περισσοτερα αλλα μοντελλα δισκοβραχιονων. Ειναι δυο κομματια, ενωμενα μεταξυ τους με πρεσσαρισμα. Στο σημειο λοιπον της ενωσης τους, πολυ συχνα, και μονο την ωρα που ζοριζονται, τριζουν. Αυτο, δεν εχει επιπτωση στην λειτουργια τους ομως. Ειναι απλα ενοχλητικο.
Αν τωρα, λογω αυτου του θορυβου του δισκοβραχιονα αλλαχτηκαν οι μεσαιες τριβες, κακως.
Για να απαλλαγεις απο το εκνευριστικο τριξιμο, σαν τελευταια λυση, δοκιμασε να ριξεις καποιο λιπαντικο οχι μονο απο την μεσα πλευρα του δισκοβραχιονα, αλλα και απο την εξω, και ειδικοτερα στο σημειο που ενωνεται το μπρατσο του δισκοβραχιονα με το spider των γραναζιων.
Αν παρ' ολα αυτα, εξακολουθεις να θελεις να αλλαξεις ολο το συστημα μεσαιας τριβης-δισκοβραχιονων, τοτε καλυτερο απο καθε αποψη ειναι το Hollowtech II, και οχι το octalink.
Πληροφοριακα, τα πρωτα octalink, παρουσιασαν αρκετα προβληματα. Μετα υποτιθεται οτι βελτιωθηκαν, αλλα ουσιαστικα, δεν εχουν καποιο σοβαρο πλεονεκτημα εναντι των μεσαιων τριβων "sqare taper"(των γνωστων με τον τετραγωνο αξονα).
Αντιθετα, τα μοντελλα Hollowtech II, αντικειμενικα, εχουν συγκεκριμενα πλεονεκτηματα.


Γιατι οχι octalink?Τι κακο εχουν ;;Βασικα εγω θελω με την λιγοτερη φθορα οπως τον deore που εχει κλειστη μεση τριβη!Μου αρεσει και σαν σχεδιο...Τι κακο εχουν οι οκταλινκ;;;

GiannisMaurokouk
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
"...;Θυμαμαι παντος οτι στο προηγουμενο την ειχα αλλαξει 3-4 φορες την Μ.τριβη δινοντας 20,20,20....Εσεις τι λετε να φτεει;;;..."

Αν οντως χαλασε 3-4 φορες η μεσαια τριβη, (και δεν την αλλαξε χωρις ουσιαστικο λογο ο ποδηλατας), τοτε υπευθυνη ηταν η κακη ποιοτητα της συγκεκριμενης μεσαιας τριβης. Αν εβαζε μια μεσαια τριβη καλυτερης ποιοτητας (ιδιου τυπου), δεν θα ειχες κανενα απολυτως προβλημα, για πολλες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα, τουλαχιστον οσον αφορα τη μεσαια τριβη.
Οσον αφορα το δισκοβραχιονα Μ 191 της Shimano: Το προβλημα με το τριξιμο που αναφερεις, ειναι εγγενες σε αυτου του τυπου τους δισκοβραχιονες, κι εχει να κανει με τον τροπο κατασκευης τους. Το δεξι μπρατσο του δισκοβραχιονα, ειναι πρεσσαριστο πανω στο "spider" με τα τεσσερα μπρατσα, που πανω του ειναι τοποθετημενοι οι 3 δισκοι. Δεν ειναι ενα ενιαιο κομματι μπρατσο και spider, οπως στα περισσοτερα αλλα μοντελλα δισκοβραχιονων. Ειναι δυο κομματια, ενωμενα μεταξυ τους με πρεσσαρισμα. Στο σημειο λοιπον της ενωσης τους, πολυ συχνα, και μονο την ωρα που ζοριζονται, τριζουν. Αυτο, δεν εχει επιπτωση στην λειτουργια τους ομως. Ειναι απλα ενοχλητικο.
Αν τωρα, λογω αυτου του θορυβου του δισκοβραχιονα αλλαχτηκαν οι μεσαιες τριβες, κακως.
Για να απαλλαγεις απο το εκνευριστικο τριξιμο, σαν τελευταια λυση, δοκιμασε να ριξεις καποιο λιπαντικο οχι μονο απο την μεσα πλευρα του δισκοβραχιονα, αλλα και απο την εξω, και ειδικοτερα στο σημειο που ενωνεται το μπρατσο του δισκοβραχιονα με το spider των γραναζιων.
Αν παρ' ολα αυτα, εξακολουθεις να θελεις να αλλαξεις ολο το συστημα μεσαιας τριβης-δισκοβραχιονων, τοτε καλυτερο απο καθε αποψη ειναι το Hollowtech II, και οχι το octalink.
Πληροφοριακα, τα πρωτα octalink, παρουσιασαν αρκετα προβληματα. Μετα υποτιθεται οτι βελτιωθηκαν, αλλα ουσιαστικα, δεν εχουν καποιο σοβαρο πλεονεκτημα εναντι των μεσαιων τριβων "sqare taper"(των γνωστων με τον τετραγωνο αξονα).
Αντιθετα, τα μοντελλα Hollowtech II, αντικειμενικα, εχουν συγκεκριμενα πλεονεκτηματα.


1ον ΟΙ ΜΕΣΕΕΣ ΤΡΙΒΕΣ ΗΤΑΝ ΣΗΜΑΝΟ Γ Ν Η Σ Ι Ε Σ....
2ον Σημερα αρχισε να κανει και ΤΑΚ ΤΑΚ,..... και το νιωθεις σαν να βρισκει!

GiannisMaurokouk
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
"...;Θυμαμαι παντος οτι στο προηγουμενο την ειχα αλλαξει 3-4 φορες την Μ.τριβη δινοντας 20,20,20....Εσεις τι λετε να φτεει;;;..."

Αν οντως χαλασε 3-4 φορες η μεσαια τριβη, (και δεν την αλλαξε χωρις ουσιαστικο λογο ο ποδηλατας), τοτε υπευθυνη ηταν η κακη ποιοτητα της συγκεκριμενης μεσαιας τριβης. Αν εβαζε μια μεσαια τριβη καλυτερης ποιοτητας (ιδιου τυπου), δεν θα ειχες κανενα απολυτως προβλημα, για πολλες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα, τουλαχιστον οσον αφορα τη μεσαια τριβη.
Οσον αφορα το δισκοβραχιονα Μ 191 της Shimano: Το προβλημα με το τριξιμο που αναφερεις, ειναι εγγενες σε αυτου του τυπου τους δισκοβραχιονες, κι εχει να κανει με τον τροπο κατασκευης τους. Το δεξι μπρατσο του δισκοβραχιονα, ειναι πρεσσαριστο πανω στο "spider" με τα τεσσερα μπρατσα, που πανω του ειναι τοποθετημενοι οι 3 δισκοι. Δεν ειναι ενα ενιαιο κομματι μπρατσο και spider, οπως στα περισσοτερα αλλα μοντελλα δισκοβραχιονων. Ειναι δυο κομματια, ενωμενα μεταξυ τους με πρεσσαρισμα. Στο σημειο λοιπον της ενωσης τους, πολυ συχνα, και μονο την ωρα που ζοριζονται, τριζουν. Αυτο, δεν εχει επιπτωση στην λειτουργια τους ομως. Ειναι απλα ενοχλητικο.
Αν τωρα, λογω αυτου του θορυβου του δισκοβραχιονα αλλαχτηκαν οι μεσαιες τριβες, κακως.
Για να απαλλαγεις απο το εκνευριστικο τριξιμο, σαν τελευταια λυση, δοκιμασε να ριξεις καποιο λιπαντικο οχι μονο απο την μεσα πλευρα του δισκοβραχιονα, αλλα και απο την εξω, και ειδικοτερα στο σημειο που ενωνεται το μπρατσο του δισκοβραχιονα με το spider των γραναζιων.
Αν παρ' ολα αυτα, εξακολουθεις να θελεις να αλλαξεις ολο το συστημα μεσαιας τριβης-δισκοβραχιονων, τοτε καλυτερο απο καθε αποψη ειναι το Hollowtech II, και οχι το octalink.
Πληροφοριακα, τα πρωτα octalink, παρουσιασαν αρκετα προβληματα. Μετα υποτιθεται οτι βελτιωθηκαν, αλλα ουσιαστικα, δεν εχουν καποιο σοβαρο πλεονεκτημα εναντι των μεσαιων τριβων "sqare taper"(των γνωστων με τον τετραγωνο αξονα).
Αντιθετα, τα μοντελλα Hollowtech II, αντικειμενικα, εχουν συγκεκριμενα πλεονεκτηματα.


1ον ΟΙ ΜΕΣΕΕΣ ΤΡΙΒΕΣ ΗΤΑΝ ΣΗΜΑΝΟ Γ Ν Η Σ Ι Ε Σ....
2ον Σημερα αρχισε να κανει και ΤΑΚ ΤΑΚ,..... και το νιωθεις σαν να βρισκει!

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

To προβλημα η μειονεκτημα των octalink, οπως θες πες το, εντοπιζεται στον τροπο που εφαρμοζει το μπρατσο του δισκοβραχιονα στον αξονα. Το μπρατσο, "κουμπωνει" πανω στον αξονα, πανω σε ενα "πολυσφηνο", με 8 λουκια και αντιστοιχα 8 δοντια.
Στα πρωτα μοντελλα, το μηκος των λουκιων-δοντιων, ηταν πολυ μικρο, και απ οτι φανηκε, οχι επαρκες(πολλα κρουσματα χαλασμενων...).
Στα επομενα μοντελλα, αυξησαν το μηκος των δοντιων-λουκιων, προσπαθωντας να λυσουν το προβλημα, και ισως να το ελυσαν, αλλα τελικα αυτη η σχεδιαση δεν προσφερει καποιο πλεονεκτημα εναντι του "παραδοσιακου" συστηματος με τον τετραγωνο αξονα και σφραγιστη μεσαια τριβη. Στο κατω-κατω, οι διαστασεις του cartridge της μεσαιας τριβης, τοσο στην περιπτωση της square taper, οσο και στην περιπτωση του octalink, ειναι ιδιες, και μαλιστα και οι δυο τοποθετουνται μεσα στο κελυφος της μεσαιας τριβης του σκελετου χωρις να προεξεχουν.
Αυτο σημαινει, οτι πιθανοτατα εχουν ιδιων διαστασεων ρουλεμαν, και μαλιστα τοποθετημενα σε παρομοια σημεια, που με τη σειρα του, σημαινει παρομοια αντοχη(οσον αφορα τα ρουλεμαν). Και ενω η sqare taper εδω και δεκαετιες εχει αποδειξει την αντοχη της, οσον αφορα τον τροπο σφηνωσης των μπρατσων του δισκοβραχιονα πανω στον αξονα, η octalink εχει επανηλειμενα βρεθει προβληματικη ακριβως στον τροπο σφηνωσης των μπρατσων πανω στον αξονα.
Η Shimano, που διεγνωσε εγκαιρα το προβλημα, εσπευσε πολυ γρηγορα (σε χρονο dt) να αντικαταστησει την octalink με τη Hollowtech II, και πολυ καλα εκανε.
Η Hollowtech II, εκτος του αισθητα μειωμενου βαρους της, εχει σαφη πλεονεκτηματα οσον αφορα το Cartridge με τα ρουλεμαν, γιατι απλουστατα δεν εχει cartridge. Εχει δυο σφραγιστα ρουλεμαν, τα οποια βιδωνουν εξωτερικα και εκατερωθεν στο κελυφος της μεσαιας τριβης του σκελετου, και επειδη προεξεχουν απ' αυτο, δεν εχουν καποιο περιορισμο στο μεγεθος τηςδιαμετρου τους, με αποτελεσμα να ειναι μεγαλυτερα(και ισως ανθεκτικοτερα απο αυτα που τοποθετουνται στα cartridge)προσφεροντας αυξημενη ακαμψια στο συστημα, και τα οποια μπορουν να φιλοξενησουν πολυ μεγαλυτερης διαμετρου αξονα, που κι αυτο συμβαλει στην αυξημενη αντοχη και ακαμψια του συστηματος σε σχεση με τα προηγουμενα δυο (square taper και octalink).
Παραλληλα στο Hollowtech II, μπορουν να λυθουν οι δισκοβραχιονες με ενα απλο αλλενακι, χωρις ειδικους εξωλκεις, κλπ.
Επομενως, αν θελω αντοχη αξιοπιστια και φθηνη τιμη, και ευκολια ευρεσης ανταλλακτικων παγκοσμιως, διαλεγω square taper.
Αν επιπλεον θελω μειωμενο βαρος, αυξημενη ακαμψια, ευκολια συντηρησης, χωρις να με νοιαζει η ευκολια ευρεσης ανταλλακτικων σε απομακρυσμενα μερη, (και διαθετω και τα απαραιτητα επιπλεον μπικικινια), διαλεγω Hollowtech II.

ivam
Απών/απούσα

giannismaurokouk wrote:
Γεια σας παιδες
Μετα απο 2-3 μηνες με παρα παρα πολυ χρηση 20κμ+ την μερα αρχιζει και με καθε πεταλια κανει κρρρ..κρ....ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΠΙΕΣΗ ΠΑΝΩ ΤΟΥ..οταν απλα τον γυριζεις δεν κανει τιποτα....

Εγω δεν ξερω να σε συμβουλεψω για μεσαια τριβη και δισκοβραχιονα, απλως να σου πω (αν δεν το εχεις ηδη κανει) μηπως να σιγουρεψεις πριν προχωρησεις σε αλλαγες απο που ειναι ο θορυβος. Εγω ημουν στο τσακ να αλλαξω μεσαια τριβη και τελικα ηταν το πεταλι που ηθελε λιγο λαδωμα. Αν δεν το πηγαινα σε ενα ποδηλατα να τον ρωτησω θα αλλαζα μεσαια τριβη αδικα.
2-3 μηνες με χρηση 20κμ+ την μερα δεν νομιζω οτι δικαιολογει να χαλασει η μεσαια τριβη.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Ηθελα να το γραψω, αλλα για λογους δεοντολογιας, το απεφυγα. Μια που το εθεσε ομως ο ivam..

@ ivam,
Μηπως ειναι καλη ιδεα να συστησεις στον "giannismaurokouk" τον ποδηλατα σου;

GiannisMaurokouk
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
Ηθελα να το γραψω, αλλα για λογους δεοντολογιας, το απεφυγα. Μια που το εθεσε ομως ο ivam..

@ ivam,
Μηπως ειναι καλη ιδεα να συστησεις στον "giannismaurokouk" τον ποδηλατα σου;


ρε παιδια ειμαι απο Κρητη Σητεια που να τρεχω αθηνα χαχαχαχαχαα...

amorpsilos
Απών/απούσα

Φίλε giannismaurokouk, είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με το Μ191.
ΥΤο ποδήλατο ήταν ενός μήνα και άκουγα το θόρυβο στα μπροαστά γρανάζια. Ρύθμισα τον εκτροχιαστή, λάδωσα, πήγα σε ποδηλατάδες και μου έλεγαν ότι είναι θόρυβοι φυσιολογικοί.
Τελικά προχώρησα στην αλλαγή και έβαλα τον Hollowtech 44/34/24 (μου το πρότεινέ ποδηλατάς).
ΚΑΜΙΑ σχέση!ο θόρυβος ήταν σίγουρα από τον προηγούμενο δίσκο (με δύναμη αρκετή στρεβλώνει), τον οποίο θεωρώ της πλάκας. Μη το σκέστεσαι!!
(αναφέρονται όλα αυτά στο θέμα αλλαγή δισκοβραχίωνα)

amorpsilos
Απών/απούσα

plannet wrote:
Ναι καλός είναι και super τιμή
απλά να πάρεις και deore Μπροστινή αλλαγή μαζί
:D

plannet ποια θα πρότεινε για μπροστινή αλλαγή DEORE!
θα την κάνω κάποια στιγμή, λόγω του μεγαλύτερου δίσκου βρισκει σε ένα δύο συνδιασμούς!!!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

amorpsilos wrote:
plannet wrote:
Ναι καλός είναι και super τιμή
απλά να πάρεις και deore Μπροστινή αλλαγή μαζί
:D

plannet ποια θα πρότεινε για μπροστινή αλλαγή DEORE!
θα την κάνω κάποια στιγμή, λόγω του μεγαλύτερου δίσκου βρισκει σε ένα δύο συνδιασμούς!!!


δεν σε έπιασα οπότε ελπίζω με αυτά που θα πω να σου ληθούν οι απορίες
απλά λόγο του ότι μπροστά έχουμε 44 δόντια θέλουμε αλλαγή για 48ρι δίσκο
οπότε μπορείς να πας σε deore Που σε καλύπτει
παίζουν και πιο φτηνές
αλλά είναι φτηνές οι μπροστινές αλλαγές οπότε βάλε μια deore Που είναι οκ

amorpsilos
Απών/απούσα

Έβαλα μπροστινό δίσκο Deore 44/34/24 από 42/34/24.
Τώρα θέλω να αλλάξω τον εκτροχιαστή και να βάλω DEORE, αυτό εννοώ. Ποιο;;
Sorry!!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

λογικά έχεις c050 ή c101
αυτού δεν παίζουν καλά με 44 δόντια μπροστά
οπότε θέλεις κάτι καλύτερο
ο deore είναι μια καλή λύση

amorpsilos
Απών/απούσα

Έχω Shimano TY 10 και σκέφτομαι αυτόν
http://www.evanscycles.com/products/shimano/deore-m591-front-derailleur-...

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

"...1ον ΟΙ ΜΕΣΕΕΣ ΤΡΙΒΕΣ ΗΤΑΝ ΣΗΜΑΝΟ Γ Ν Η Σ Ι Ε Σ....
2ον Σημερα αρχισε να κανει και ΤΑΚ ΤΑΚ,..... και το νιωθεις σαν να βρισκει! ..."

Το οτι οι μεσαιες τριβες ηταν Shimano γνησιες, δεν λεει τιποτα.
Η Shimano εχει στη γκαμα της, ολων των ειδων και ποιοτητων προιοντα. Απο πολυ φθηνα χαμηλης (εως ανυπαρκτης) ποιοτητας, μεχρι ακριβοτερα εξαιρετικης ποιοτητας.
Για παραδειγμα, αν ο ποδηλατας σου, τοποθετουσε την μεσαια τριβη της Shimano με κωδικο UN 26 (η οποια παρεμπιπτοντως ειναι σφραγιστη, αλλα χαμηλης ποιοτητας), κι εσυ εισαι και λιγο "καννιβαλος", δικαιολογειται να χαλανε καθε τοσο.
Φανταζομαι, οτι θα κυκλοφορουν στην πιατσα και ακομη πιο ευτελεις μεσαιες τριβες της Shimano, και πιθανοτατα, οχι σφραγιστες.
Αν ομως τοποθετουσε την UN-53 η UN-54, τοτε δεν θα ειχες κανενα προβλημα για αρκετα χρονια, και πολλα-πολλα χιλιομετρα.
Κατανοητο;

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

amorpsilos wrote:
Έχω Shimano TY 10 και σκέφτομαι αυτόν
http://www.evanscycles.com/products/shimano/deore-m591-front-derailleur-...
μια χαρά
δεν χρειάζεται να τον πάρεις από έξω και ελλάδα τόσο θα τον βρεις

GiannisMaurokouk
Απών/απούσα

amorpsilos wrote:
Φίλε giannismaurokouk, είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με το Μ191.
ΥΤο ποδήλατο ήταν ενός μήνα και άκουγα το θόρυβο στα μπροαστά γρανάζια. Ρύθμισα τον εκτροχιαστή, λάδωσα, πήγα σε ποδηλατάδες και μου έλεγαν ότι είναι θόρυβοι φυσιολογικοί.
Τελικά προχώρησα στην αλλαγή και έβαλα τον Hollowtech 44/34/24 (μου το πρότεινέ ποδηλατάς).
ΚΑΜΙΑ σχέση!ο θόρυβος ήταν σίγουρα από τον προηγούμενο δίσκο (με δύναμη αρκετή στρεβλώνει), τον οποίο θεωρώ της πλάκας. Μη το σκέστεσαι!!
(αναφέρονται όλα αυτά στο θέμα αλλαγή δισκοβραχίωνα)

Δηλαδη εβαλες m590 και ειναι της πλακας;

GiannisMaurokouk
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
"...1ον ΟΙ ΜΕΣΕΕΣ ΤΡΙΒΕΣ ΗΤΑΝ ΣΗΜΑΝΟ Γ Ν Η Σ Ι Ε Σ....
2ον Σημερα αρχισε να κανει και ΤΑΚ ΤΑΚ,..... και το νιωθεις σαν να βρισκει! ..."

Το οτι οι μεσαιες τριβες ηταν Shimano γνησιες, δεν λεει τιποτα.
Η Shimano εχει στη γκαμα της, ολων των ειδων και ποιοτητων προιοντα. Απο πολυ φθηνα χαμηλης (εως ανυπαρκτης) ποιοτητας, μεχρι ακριβοτερα εξαιρετικης ποιοτητας.
Για παραδειγμα, αν ο ποδηλατας σου, τοποθετουσε την μεσαια τριβη της Shimano με κωδικο UN 26 (η οποια παρεμπιπτοντως ειναι σφραγιστη, αλλα χαμηλης ποιοτητας), κι εσυ εισαι και λιγο "καννιβαλος", δικαιολογειται να χαλανε καθε τοσο.
Φανταζομαι, οτι θα κυκλοφορουν στην πιατσα και ακομη πιο ευτελεις μεσαιες τριβες της Shimano, και πιθανοτατα, οχι σφραγιστες.
Αν ομως τοποθετουσε την UN-53 η UN-54, τοτε δεν θα ειχες κανενα προβλημα για αρκετα χρονια, και πολλα-πολλα χιλιομετρα.
Κατανοητο;

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!

GiannisMaurokouk
Απών/απούσα

giannismaurokouk wrote:
Columbus discovers Cro-moly wrote:
"...1ον ΟΙ ΜΕΣΕΕΣ ΤΡΙΒΕΣ ΗΤΑΝ ΣΗΜΑΝΟ Γ Ν Η Σ Ι Ε Σ....
2ον Σημερα αρχισε να κανει και ΤΑΚ ΤΑΚ,..... και το νιωθεις σαν να βρισκει! ..."

Το οτι οι μεσαιες τριβες ηταν Shimano γνησιες, δεν λεει τιποτα.
Η Shimano εχει στη γκαμα της, ολων των ειδων και ποιοτητων προιοντα. Απο πολυ φθηνα χαμηλης (εως ανυπαρκτης) ποιοτητας, μεχρι ακριβοτερα εξαιρετικης ποιοτητας.
Για παραδειγμα, αν ο ποδηλατας σου, τοποθετουσε την μεσαια τριβη της Shimano με κωδικο UN 26 (η οποια παρεμπιπτοντως ειναι σφραγιστη, αλλα χαμηλης ποιοτητας), κι εσυ εισαι και λιγο "καννιβαλος", δικαιολογειται να χαλανε καθε τοσο.
Φανταζομαι, οτι θα κυκλοφορουν στην πιατσα και ακομη πιο ευτελεις μεσαιες τριβες της Shimano, και πιθανοτατα, οχι σφραγιστες.
Αν ομως τοποθετουσε την UN-53 η UN-54, τοτε δεν θα ειχες κανενα προβλημα για αρκετα χρονια, και πολλα-πολλα χιλιομετρα.
Κατανοητο;

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!


Tωρα φοραω την εργοστασιακη ιδια Shimano UN26

GiannisMaurokouk
Απών/απούσα

Guys Μια λιγο ασχετη ερωτηση με το τεχνικο ΠΕΙΤΕ(ΠΟΥ ΔΕΝ) ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΩ ΩΡΑΙΑ;;;ΤΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΗΟΛΛΟΟΥΤΕΚ ΚΑΙ ΑΠΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΠΛΟΥ;;;ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΩ ΤΟΝ 191 ΞΕΒΙΔΩΣΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΙΔΕΣ ΜΕ ΚΑΡΥΔΙ 5 ΝΟΜΙΖΩ ΤΙΣ ΕΒΓΑΛΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΟΥΝΗΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΚΑΝΑ...Ο ΠΟΔΗΛΑΤΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΕΞΩΛΚΕΑ ΜΕΣΗΣ ΤΡΙΒΗΣ....ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ ΤΟΝ ΒΓΑΖΩ Ο ΗΟΛΟΥΤΕΚ ΠΩΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΑΝΩ;;;ΤΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ;;;ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΜΟΝΟ ΕΝΑΝ ΑΣΤΕΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΙΣ ΤΑΠΕΣ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ!ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΠΑΛΙΟΣ!

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Για να βγαλεις τα μπρατσα του δισκοβραχιονα απο τη μεσαια τριβη τυπου cartridge, η τελος παντων με τετραγωνο αξονα:
http://www.roseversand.de/artikel/icetoolz-kurbelabzieher/aid:22964
Με αυτο το συγκεκριμενο εργαλειο αφαιρεις τη βιδα η παξιμαδι (συνηθως με κεφαλι εξαγωνο 15 χιλιοστων), η αλλεν 8 χιλ, και στη συνεχεια με την αλλη ακρη του εργαλειου, αφαιρεις τους βραχιονες.

Για να βγαλεις την παλια μεσαια τριβη (square taper, με τετραγωνο αξονα) απο το κελυφος της μεσαιας τριβης του σκελετου, χρειαζεται ενα τετοιο εργαλειο:
http://www.roseversand.de/artikel/shimano-innenlagerwerkzeug-tl-un74/aid...
Με αυτο το ιδιο εργαλειο, τοποθετεις στο ποδηλατο και τις μεσαιες τριβες τυπου octalink, η αλλιως Hollowtech I (εννοειται τις αφαιρεις κιολας).

Για να τοποθετησεις και να αφαιρεσεις τις μεσαιες τριβες τυπου Hollowtech II, χρειαζεσαι ενα τετοιο εργαλειο:
http://www.roseversand.de/artikel/xtreme-lagerschalenschluessel-sh-k-fue...
και ενα αλλενακι 5 χιλιοστων.

GiannisMaurokouk
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
Για να βγαλεις τα μπρατσα του δισκοβραχιονα απο τη μεσαια τριβη τυπου cartridge, η τελος παντων με τετραγωνο αξονα:
http://www.roseversand.de/artikel/icetoolz-kurbelabzieher/aid:22964
Με αυτο το συγκεκριμενο εργαλειο αφαιρεις τη βιδα η παξιμαδι (συνηθως με κεφαλι εξαγωνο 15 χιλιοστων), η αλλεν 8 χιλ, και στη συνεχεια με την αλλη ακρη του εργαλειου, αφαιρεις τους βραχιονες.

Για να βγαλεις την παλια μεσαια τριβη (square taper, με τετραγωνο αξονα) απο το κελυφος της μεσαιας τριβης του σκελετου, χρειαζεται ενα τετοιο εργαλειο:
http://www.roseversand.de/artikel/shimano-innenlagerwerkzeug-tl-un74/aid...
Με αυτο το ιδιο εργαλειο, τοποθετεις στο ποδηλατο και τις μεσαιες τριβες τυπου octalink, η αλλιως Hollowtech I (εννοειται τις αφαιρεις κιολας).

Για να τοποθετησεις και να αφαιρεσεις τις μεσαιες τριβες τυπου Hollowtech II, χρειαζεσαι ενα τετοιο εργαλειο:
http://www.roseversand.de/artikel/xtreme-lagerschalenschluessel-sh-k-fue...
και ενα αλλενακι 5 χιλιοστων.


το σαιτ αυτο στελνει ελλαδα;;Ποσο μπορει να κανουν ΟΛΑ τα εργαλεια απο ελλαδα;;

Sar1
Απών/απούσα

αλλά μόλις είδα ότι είσαι από Σητεία. Εαν έχεις χρόνο πες τι παίζει από διαδρομές (εννοείται εκτός) μέχρι Ζάκρο. Στείλε pm. Αν και όποτε μπορείς. Χρόνος υπάρχει.