Η γελειότητα της κατάστασης:
bike lanes
little movie about a ticket i got for riding my bike not in the bike lane
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Η γελειότητα της κατάστασης:
bike lanes
little movie about a ticket i got for riding my bike not in the bike lane
γελάω ακόμα με το "κάρφωμα" στο περιπολικό! Άπαιχτος!
Είναι πολύ σοβαρό το θέμα και το έχουμε αναφέρει μεταξύ μας.
Αν είναι το μάντρωμα να επιφέρει πρόστιμα τότε να λείπει το βύσινο.
Συμφωνώ απόλυτα - απόλυτα. Δεν ζητάμε από έναν καλό φίλο μας χώρο για το ποδήλατο. Το ζητάμε από την σαπίλα που λέγεται κράτος. Κάτι πρέπει να δώσουμε.
ΥΓ.: Επίσης φοβερό βίντεο - τα σπάει! Μήπως είναι ο cascadeur ;
Δηλαδή ρε μάγκες πήρα κούρσα 2 χιλιάρικα για να τη βγάζω στον ποδηλατόδρομο??? Πρώτιστα, η λογική της δημιουργίας ποδηλατόδρομων είναι η ασφάλεια που παρέχει -υποτίθεται- στη μετακίνηση του ποδηλάτη. Σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά (ή ανατρέπει) το δικαίωμα κυκλοφορίας του ποδηλάτου στο δρόμο! Αλλιώς ο ΚΟΚ είναι κενός περιεχομένου και θέλει επανεγγραφή από το μηδέν... Είμαι βέβαιος ότι και ο φίλτατος νεοϋρκέζος δεν πρόκειται να πληρώσει ούτε σεντ άμα το ψάξει (εκτός κι αν είναι τυπικός αμερικ-λ-άνος...)
Οπότε, απολαμβάνω με όλη μου την καρδιά το εκπληκτικό βιντεάκι που έστησε!

...δεν το ήξερες αυτό,όπως μάλλον πως και στο Ελλάντα προβλέπεται αυτή η ποινή (αν κατάλαβα λάθος...'σχώρα με).
http://www.astynomia.gr/images/stories/DOCS/KOK_pdf.pdf
Σελίδα 73,άρθρο 31,παράγραφο 1 όσον αφορά τα εμπόδια και σελίδα 89,άρθρο 40,παράγραφο 5 όσον αφορά την κίνηση.
Στο βίντεο που παρέθεσες ο τύπος,ώς άλλος πολιτικός που θεωρεί πως απευθύνεται σε άλογους,μας δείχνει πως "έλκεται" από τα εμπόδια!
Καταρχάς ποτέ δεν οδηγάμε αφηρεμένοι και χωρίς να κοιτάμε μπροστά μας,ώστε να αποφύγουμε τα εμπόδια.Είμαι σίγουρος πως το πρόστιμο θα δόθηκε διότι ήταν καθολική η κίνηση του ποδηλάτη εκτός ποδηλατόδρομου και όχι όταν απέφευγε εμπόδιο.
Στην περίπτωση που συναντήσετε εμπόδιο,μην πέσετε πάνω του διότι θα βγείτε ζημιωμένοι και υλικά εκτός από σωματικά,κοινώς θα πληρώσετε τις ζημιές που θα προξενήσετε στον άλλον (εξαιρούνται λακούβες και έργα οδοστρώματος που δεν θα έχουν την κατάληλη σύμανση για αποφυγή τους).
Εχετε όμως όλο το δικαίωμα και την δυνατότητα (τον χρόνο δεν ξερω) να αναφέρετε τα εκάστοτε εμπόδια,ώστε να τιμωρούνταιοι παραβάτες.
...μάντρωμα συμφωνώ και εγώ (θέλω να πηγαίνω απ' όπου θέλω).Αλλά το πρόστιμο πρέπει να υπάρχει γενικά,διότι όπως ζητάμε δικαιώματα πρέπει να έχουμε και υποχρεώσεις.
Μην το πάρεις σαν "δασκαλίστικο" σχόλιο αλλά ως διευκρινιστικό.
ok, θα πηγαίνω από εκεί που δεν έχει ποδηλατόδρομους...

Κι άλλες υποχρεώσεις; Έχουμε πήξει από αυτές.
Πληρώνουμε τα κέρατά μας και αποτέλεσμα μηδέν.
Έχουμε πληρώσει 10 φορές για δρομους, πεζοδρόμια
και 1002 πράγματα και τα λεφτά τα έφαγε το μαύρο
σκοτάδι.
Για να το θέσουμε σε σωστή βάση.
Είμαι 100% σίγουρος ότι το πρόστιμο είναι αντισυνταγματικό.
Από εκεί και μετά θα μπορούσε να γίνει μια άτυπη παραχώρηση
με την προϋπόθεση να υπάρξει ένα τεράστιο, ολοκληρωμένο και
λειτουργικό ποδηλατικό δίκτυο. Αυτό σημαίνει να καβαλάω από
τα Γλυκά Νερά και να φτάνω στα Ταμπούρια διασχίζοντας ποδηλα-
τόδρομους με πλάτος ικανό να χωράνε 2.5 ποδήλατα και κατάλληλη
σηματοδότηση σε όλο το μήκος της διαδρομής.
Για να το θέσουμε σε ρεαλιστική βάση.
Ας φτιάξουν ένα σωστό δρόμου που να μην γίνεται σα λιωμένη
μερέντα μετά από 2 μήνες χρήσης και ας καλύψουν κανέναν υπόνομο
που άμα πέσεις μέσα έχεις σκοτωθεί και γενικά ας φτιάξουν αυτά
για τα οποία πληρώνουμε μέσω τελών πάση φύσεως και μετά να συζη-
τήσουμε για κάτι.
Ας είμαστε σε επιφυλακή για μελλοντικά μαντρώματα με σκοπό το κέρδος.
Σε όλες τις πτυχές έτσι λειτουργεί το κράτος μας οπότε δεν θα αλλάξει
κάτι επειδή είμαστε αλάνια ποδηλάτες.
Προφανώς δεν ήθελε να μας πείσει ότι έλκεται από αυτά ή ότι δεν τα είδε, απλά ήθελε με παραστατικό τρόπο να δείξει ότι αν δεν βγει από τον ποδηλατόδρομο, θα πέσει αναγκαστικά στα εμπόδια.
Εξάλλου και κατά την κλήση, εξηγούσε το ίδιο πράγμα.
Eaglos μάλλον με παρεξήγησες (τα έχει αυτά η γραπτή 'συζήτηση').Εγώ δεν εννοούσα πως έχουμε υποχρεώσεις απέναντι στο Κράτος,αλλά στους γύρω μας.Εξάλλου εγώ πιστεύω πως η ύπαρξη του Κ.Ο.Κ. (γενικά) στοχεύει στο να υπάρχει μία επιτυχής συνύπαρξη όσων κινούνται στο δρόμο.Με τον Κ.Ο.Κ. αποκτά δικαίωμα και ο 'αδύναμος' (φαντάζεσαι τι θα γινόταν με τους πεζούς στα φανάρια -δεν θα έμενε κανείς ζωντανός- εδώ και με φανάρι σε στροφή και πάλι δεν τους υπολογίζουν!).Αυτό που εννοώ είναι πως ο Κ.Ο.Κ. είναι μία 'συμφωνία' που έχουμε κάνει μεταξύ μας -σε σέβομαι άρα δεν πληρώνω πρόστιμο,δεν σε σέβομαι...στο ταμείο.
@to,απ' όσο ξέρω,ποδήλατο ξέρεις και μεγάλη αντοχή έχεις με το ποδήλατο αλλά και έξυπνος είσαι,οπότε το να υπερασπίζεσαι τον τύπο είναι λίγο...
Οταν κινείσαι στον δρόμο,θα πας να πέσεις πάνω στο αυτοκίνητο;όχι,θα περάσεις από δίπλα του (συγγνώμη που απαντώ εγώ για σένα,αλλά υποθέτω πως την παραπάνω απάντηση θα μου δώσεις).Στον ποδηλατόδρομο γιατι να πέσεις;Ναι είναι παράνομο,σου κόβει το δρόμο,οπότε θα χρησιμοποιείσης -και έτσι είναι το σωστό- αυτό που κατηγορείς.Γι αυτό υπάρχει ο Κ.Ο.Κ.,τηλεφωνάκι και τσουπ η κλήση.
Επίσης έγραψα πως δεν πιστεύω πως την κλήση την έφαγε για λίγα μέτρα,αλλά πως ήταν συνεχής η κίνηση του εκτός ποδηλατόδρομου.
Καλά κάνει ο Νίκοςνικος που αμφισβητεί το βίντεο που παρέθεσα. Δεν ξέρουμε το ιστορικό του ποδηλάτη. Αλλά αν σε ένα ποδηλατόδρομο κάθε 10 μέτρα κάνουν έργα ή υπάρχει εμπόδιο που πιάνει όλο τον ποδηλατόδρομο κάθετα κάνουν πολύ δύσκολη την αποφυγή σύγκρουσης. Για παράδειγμα συνάντησα μπροστά μου παρκαρισμένο αμάξι πάνω στον ποδηλατοδρομο κι έτυχε ο συγκεκριμένος ποδηλατόδρομος από αριστερά και δεξιά είχε πολύ ανεβασμένο πεζούλι. Έπρεπε να κατέβω να βάλω το ποδήλατο στον ώμο μου να ανέβω πάνω από το πεζούλι και να βγω στον δρόμο. Ή αλλιώς να γυρνούσα πίσω. Επίσης ας μείνουμε στην ύπαρξη μιας τέτοιας κλίσης δηλαδή τώρα που οι λεωφορειοδρόμοι θα λειτουργούν ως ποδηλατόδρομοι θα ισχύσει κάτι τέτοιο;
Το πέτυχες Nikosnikos
Δεν διαφωνώ φυσικά ότι θα αποφύγεις το εμπόδιο. Απλά εικάζω ότι στο βίντεο εσκεμμένα πέφτει μεν, αλλά για να δείξει με αυτόν τον τρόπο πιο έντονα την ύπαρξη των εμποδίων, τα οποία επιπλέον δεν τρώνε κλήση, δε. Από κει και πέρα, μάλλον δεν συμφωνώ με την κλήση στα εμπόδια, αλλά αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
Ναι έτσι είναι επίσης λογικό να έγινε, αλλά σίγουρα, όταν υπάρχουν κάθε τόσο εμπόδια, πολλοί θα προτιμήσουνε να μην κάνουνε ζιγκ-ζαγκ κινδυνεύοντας περισσότερο.
----------
(ευχαριστώ για τα κομπλιμέντα στα οποία δεν στέκομαι, απλά δεν ξέρω και πως τα συμπεραίνεις, χωρίς παρεξήγηση εννοείται - λόγω γραπτού λόγου).
http://news.yahoo.com/video/us-15749625/first-person-bike-lane-protest-v...
Ένα θεματάκι το έχουν πάντως στη ΝΥ,Αθήνα μου θυμίζει.
http://vimeo.com/24572222
θα έλεγα να άνοιγες ένα θέμα με αυτό το βίντεο ως τίτλο,καθώς από ψηλά φαίνονται τα προβλήματα και οι κίνδυνοι που μπορεί να παρουσιαστούν,με την ακανόνιστη κίνηση,από όλους τους χρήστες του δρόμου.