IDEAL Spark

13 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Diogenes
Απών/απούσα

Γεια σας και από εμένα

Βρήκα το forum σε μια αναζήτηση μου για το θέμα δισκόφρενα..Με λένε Αλέξανδρο και είμαι απο την Κομοτηνή!
Ήδη έχω διαβάσει το Topic v-brakes ή δισκόφρενο..
Λοιπόν πριν από καιρό αγόρασα ένα Ideal Spark στα 320 Euro εάν δεν κάνω λάθος!
Το χρησιμοποιώ καθημερινά σχεδόν σε όλες τις ώρες για οποιαδήποτε σκοπό..
Μάλιστα πριν από λίγες μέρες συμπλήρωσα 500km μόνο μέσα στην πόλη σε 1,5 μήνα..

Έτσι λοιπόν αναλογίσθηκα εάν θα έπρπε να πάρω καινούργιο ποδήλατο μιας και οι απαιτήσεις μου πολλές..
Παρόλα αυτά έμεινα και μένω στο Ideal Spark το οποίο είναι απίστευτα καλό μέσα στην πόλη αλλά και στο βουνό δεν τα πάει καθόλου άσχημα..

Τι θα μπορούσα να βάλω επιπλέον στο ποδήλατο?
Σκεφτόμουνα τα απλά Pro δισκόφρενα μιας και μπορώ να τα βάλω με 50 Euro ίσως και λιγότερα λεφτά..
Ποια η γνώμη σας?
Επίσης επειδή τελευταία μου αρέσει να κάνω μεγάλες αποστάσεις σε άσφαλτο μήπως έχετε να μου προτείνετε συγκεκριμένα εξαρτήματα, όπως κάποια ελαστικα? Προς το παρόν δεν έχω πειράξει τίποτα στο ποδήλατο άρα έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά..

Specifications
FRAME-SIZES
ALLOY #6061 T4/T6, 38/41/46/51/56cm
FORK-SHOCK
RST 191-T 63mm, PRELOAD ADJUST, DISC MOUNT
RD-FD-SHIFTERS
ALTUS-M310 RD & FD
CRANKSET-BB
M311 FC, SHIMANO-UN26 BB, SHIMANO-EF50 STs, SHIMANO-HG30 CASSETTE, HG CHAIN
BRAKES
ALLOY V
WHEELS
JOYTECH ALLOY QR HUBS, DT STAINLESS SPOKES, DOYBLE WALL RIMS, KENDA 26*2.10 KOYOTE 30tpi TIRES

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

να μην αλλάξεις τίποτα μιας και δεν αξίζει να το αναβαθμίσεις

αν πηγαίνεις σε δρόμο τότε να βάλεις kenda kwest 26x1.25 65psi max air presure η κάποιο αντίστοιχο

να ρωτήσω ειναι η έκδοση με 3x8 ταχύτητες ???

και όχι να μην βάλεις μηχανικά δισκόφρενα
αναβάθμιση είπες να κάνεις όχι να το υποβαθμίσεις :D

Diogenes
Απών/απούσα

Πόσο κοστίζουνε αυτά τα λάστιχα που λες?
Ναι αυτή η έκδοση είναι

Τόσο κατώτερα είναι πια αυτά τα Pro δισκόφρενα? Κάπως καλύτερα δεν είναι?

Από ζάντες?Ισχύει ακόμη οτι οι ζάντες Airline είναι καλές?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

15 euro το ζευγάρι νομίζω

για μηχανικά δισκοφρνεα
ναι είναι αν θέλεις μπορώ να σου εξηγήσω και το γιατί

για airline
μια χαρά είναι για αυτό που θέλεις να κάνεις μην μασάς γράψε χλμ στα πόδια σου και όταν πάρεις τα βουνά το ξανασυζητάμε
απλά για να αλλάξεις τροχούς θέλεις 120-150 ευρο
και δεν αξίζει στο υπάρχον ποδήλατο
300 το πήρες ολόκληρο

:D

Diogenes
Απών/απούσα

Ναι βασικά θα ήθελα να μου εξηγήσεις..

Έχω ακούσει καλά πράγματα για τα Δισκόφρενα και νομίζω πως θα είναι και καλύτερα από τα ALLOY V BRAKES που έχω..
Εξάλλου και φτηνά θα μου βγούνε και όσο νάναι είναι και πιο ωραίο ας το πούμε..

15 euro και τα 2? το 1 έτσι?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

15-20 ευρο τα 2

δισκόφρενα
όσο ποιο μεγάλος είναι ο δίσκος το ποιο πολύ δύναμη θέλεις για να το σταματήσεις
οκ μέχρι εδώ?
αν βάλουμε ένα v-brake και ένα δισκόφρενο ποιο θέλει ποιο πολύ δύναμη ?
βάση του παραπάνω το δισκόφρενο
από εκεί και πέρα τα περισσότερα μηχανικά δισκόφρενα θέλουν συχνότερα ρύθμισμα
εκτός από κάποια ακριβά αλλά και πάλι έχουμε το θέμα της δύναμης
το ίδιο θα ισχύει και στα υδραυλικά αλλά εκεί λόγο του υδραυλικού βάζεις λιγότερη δύναμη
το φρενάρισμα και στα v-brake και στα disk είναι το ίδιο
:D
και πριν τρέξει να πει κανείς ότι λάσπες και νερά
σιγά μην μπεις με λάσπες με το spark :D

και κάτι που δεν υπολόγισες
θέλεις και τροχούς να υποστηρίζουν δισκόφρενα
φιλικά
πέτρος

Z3RatuL
Απών/απούσα

Όπως είπε και ο plannet μην ασχοληθείς καν με μηχανικά δισκόφρενα! Ούτε καν τα Avid BB7 που "θεωρητικά" λένε ότι είναι καλά αλλά πίστεψε με δεν είναι τίποτε μπροστά στα v-brakes! Αν θες δισκόφρενα τα υδραυλικά είναι μονόδρομος. Πολύ καλύτερο stopping power από τα v-brakes και εγώ θα το πω plannet, δε σε νοιάζουν οι λάσπες, τα νερά (αν και εκεί θα κάνουν απίστευτο θόρυβο παρόλα αυτά θα σταματάς μια χαρά), το χιόνι, κτλ. Ενώ με τα v-brakes έχεις κάποιο θέμα εκεί.

Τώρα το Spark έχει τροχούς με κέντρα που δεν υποστηρίζουν δισκόφρενα. Οπότε, ή πρέπει να αλλάξεις τροχούς, που θα σου πάει γύρω στα 130€, ή να αλλάξεις κέντρα στους ήδη υπάρχων τροχούς, με νέο πλέξιμο των ακτίνων από τον ποδηλατά σου, που θα σου πάει γύρω στα 100€ (γιατί είναι τα κέντρα που θα κάνουν στα 50€ και άλλα 50€ για το πλέξιμο/ακτινολόγηση).

Όπως και να 'χει για τέτοιο ποδήλατο δε σε συμφέρει πίστεψε με. Καλύτερα να πάρεις ένα νέο γύρω στα 500€-600€ αργότερα που θα τα έχει πάνω του και λογικά θα χει και καλύτερα περιφερειακά από αυτά που 'χεις τώρα!

kynhgos77
Απών/απούσα

εγω με την σειρα μου να πω οτι εχω μηχανικα δισκοφρενα και ειμαι περισσοτερο ικανοποιημενος απο τα vbrakes αντιστοιχης τιμης.
μπορω να πω οτι ενα φρενο δεν κρινετε αν ειναι καλο (για μενα) απο την δυναμη που χρειαζετε να βαλεις (η οποια διαφορα τους ειναι μικρη), αλλα την αποτελεσματικοτητα του φρεναρισματος σε οποιεσδηποτε συνθηκες.
σε βρεγμενο δρομο με αποτομο φρεναρισμα ειναι πιο αποτελεσματικα τα δισκοφρενα ειτε μηχανικα ειτε υδραυλικα διοτι τα vbrakes εχουν την ταση να κομπλαρουν τον τροχο αρκετα πιο ευκολα,ισως λογω και της πολλης δυναμης που βαζουμε ασυναισθητα κατα τον αιφνιδιασμο, ειδικα στην περιπτωση (την πιο συχνη δηλαδη) που δεν φροντιζουμε ωστε οι τροχοι να ειναι τελειως ευθυγραμμισμενοι και να μην εχουν καποιο χτυπηματακι οπου θα μαγκωσει ευκολα τα τακακι του vbrake.

υποψη οτι δεν εχω πειρα απο καλα vbrakes τα οποια ομως θα πρεπει να συγκριθουν με καλα υδραυλικα δισκοφρενα.

εκει που θελω να καταληξω ειναι πως εγω προσωπικα τα νοιωθω πιο αποτελεσματικα χωρις να με ''φοβιζουν''.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Τα καλά vbrakes τα συγκρίνεις με καλά μηχανικά δισκόφρενα και όχι με υδραυλικά δισκόφρενα. Δηλάδή τα συγκρίνεις με κάτι παρόμοιο που χρησιμοποιεί ντίζα και όχι υγρό φρένων. Για οποιαδήποτε σύγκριση με υδραυλικά δισκόφρενα υπάρχουν τα αντίστοιχα υδραυλικά vbrakes της Magura.

Από εκεί και μετά το αν θα σου "κομπλάρουν" τον τροχό έχει να κάνει με τον τρόπο που φρενάρεις και το πως έχεις ρυθμίσει τα φρένα σου κλπ. Εαν είσαι νευρικός, ό,τι φρένο και να έχεις, άπαξ και χερουκλώσεις τη μανέτα θα σου μπλοκάρει τον τροχό (εκτός αν έχει abs). Εγώ σε χώμα, νερό και γλίτσα έχω παει μια χαρά με τα vbrakes μου. Φυσικά σε τέτοιες περιπτώσεις δεν παω με τα ίδια χλμ που πηγαίνω στο στεγνό.

Το ζουμί στην ιστορία είναι αυτό που έγραψε ο φίλος πιο πάνω.
Αν δεν έχει από τη μάνα του δισκόφρενα θα πρέπει σίγουρα
Α. Να βρεις ανάρτηση με βάσεις για δίσκους (αν δεν έχει)
Β. Να βάλεις κέντρα για δίσκους (είτε αλλαγή τροχού είτε κρατάς στεφάνια και πλέκεις με τα νέα κέντρα)

Με τα παραπάνω βάζεις μηχανικά δισκόφρενα. Αν πας για υδραυλικά θα πρέπει να αλλάξεις τις μανέτες σου με αυτές των υδραυλικών. Αυτό σημαίνει ότι επειδή οι μανέτες πάνε πακέτο με τις ταχύτητες θα πρέπει να πάρεις ξανά ταχύτητες....

Συνήθως οι αναρτήσεις έχουν βάσεις για δίσκους οπότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ζητήσεις ξεχωριστά χειριστήρια. Έτσι όταν θα έρθει η ώρα για υδραυλικά, αγοράζεις και νεο σετ τροχών για δισκόφρενα και είσαι έτοιμος.

Πάντως ανερξάρτητα από το τι γράφουμε εδώ το σωστό είναι να δοκιμάσετε και μόνοι σας καθώς το στυλ οδήγησης διαφέρει από αναβάτη σε αναβάτη οπότε κάτι που δουλεύει για μένα μπορεί να μην δουλεύει για τον άλλο.

Diogenes
Απών/απούσα

Ωραία το θέμα με τα λάστιχα θα το δω σοβαρά και ευχαριστώ πολύ σε όλους σας..

Το Spark έχει βάση για δισκόφρενα άρα πληρώνω μόνο τα δισκόφρενα και τίποτα άλλο..
Έτσι όπως το υπολογίζω θα βάλω τα PRO MAX και θα μου βγει γύρω στα 50euro..

Συμφωνώ πως δεν πολυαξίζει αλλά νομίζω και έχω ακούσει ότι είναι κάπως ανώτερα από τα V-BRAKES που έχω εγώ(εάν και δεν προκειτε καταλάβω τεράστια διαφορά)
Και όσο νάναι για καμιά εξόρμηση στο βουνό πρέπει να μετράν παραπάνω :D

Ο ποδηλατάς μου είπε μάλιστα να κοιτάξω το IDEAL HilMaster αντί να προσθέσω δισκόφρενα..
Η προσφορά όμως δεν λέει γιατί υποθέσαμε ότι θα του έδινα το σπαρκ με 100 ευρώ και με άλλα 400 θα το αγόραζα..
Ξέρω πως το Ηιllmaster είναι τζάμι από τα πάντα(το χρώμα του λίγο)..αλλά δεν συμφέρει..

Από ζάντες?υπάρχει διαφορά εάν τις αλλάξω?
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως δεν θα ξοδέψω πολλά λεφτά για αυτές..

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@kynhgos77
εχω παρόμοιες ιστορίες για v-brake υδραυλικά δισκόφρενα και μηχανικά δισκόφρενα
άλλους του βόλεψαν άλλους όχι και συνήθως αυτό έχει να κάνει με το σωστό ρύθμισμα

παρόλα αυτά υπάρχουν πράγματα που στηρίζονται σε νόμους τις φυσικής και δεν αναιρούνται
όπως το ότι σε ένα μηχανικό σύστημα πρέπει να βάλεις περισσότερη δύναμη από ότι σε ένα υδραυλικό
πχ ένα υδραυλικό το κουμαντάρεις με 1 δάχτυλο το μηχανικό με 2-3
ένα δισκόφρενο λόγω κατασκευής θέλει περισσότερη δύναμη απλά όταν το παίρνεις για 100 μέτρα δεν θα σου φανεί όταν όμως το πάρεις για 30 χλμ τότε θα δεις ότι η διαφορά δεν είναι και τόσο μικρή
και όπως είπα ποιο πάνω το spark δεν μπαίνει σε λασπουριές ότι φρένο και να του βάλεις

ο τροχός μπλοκάρει πιο εύκολα γιατί ο τροχός ειναι ποιο μεγάλος σε σχέση με το δίσκο
αλλά από εκεί και πέρα το τακάκι διανύει ποιο μεγάλη απόσταση που το κάνει ποιο μεθοδικό

εχω καβαλήσει και δισκόφρενα και v-brake τα v-brake τα ελέγχω καλύτερα και σταματάνε τα 130 κιλά μου σε κατηφόρες που πάω με 50-60 χλμ/ώρα
για την σύγκριση σου απαντάει ο eaglos

@diogenes
αφού θέλεις να τα πάρεις και δεν ακούς καν τι σου λένε
καλή αγορά να έχεις
αλώστε έχεις ακούσει ότι είναι ανώτερα από τα v-brakes οπότε τι κάθεσαι και το ψάχνεις?

η ανάρτηση έχει βάση οι τροχοί έχουν βάση για δίσκους????

καλά σου είπε ο ποδηλατάς σου για το hillmaster αλλά αυτό με τα υδραυλικά δισκόφρενα όχι τα μηχανικά

για ζάντες δεν σου λέω ποιο πάνω

φιλικά πέτρος

Diogenes
Απών/απούσα

Planet βέβαια ακούω τι λες απλά μπορείς να καταλάβεις ότι υπάρχουνε και άλλες απόψεις επί του θέματος σε αυτό το Ποστ

Δεν θα τα αγοράσω αμέσως και σκέφτομαι εάν θα το κάνω ακόμη, ένας λόγος που έκανα το Post!

να ρωτήσω και κάτι άλλο
Εάν πάρω αυτά τα ελαστικά που μου είπες θα μπορώ π.χ να πάω μια βόλτα στο βουνό έτσι?όχι λάσπες κτλ αλλά κάτι πιο χαλαρό..

Τι διαφορά έχουνε με τα άλλα?Πιο πλατιά?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

από τα ποιο πλατιά δεν έχουν διαφορά ιδιαίτερη
απλά επειδή είναι slik γλιστράει
ναι μπορείς και με αυτά να πας βουνό